13728 посетителей онлайн
32 849 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 7
Щоб армія виховувала НЄДОРОСЛЄЙ ? Нехай женяться, дітей розведуть. А в 21 чи 23 до армії захищати свою сім'ю, дітей та кохану дружину.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:08 Ответить
А ти це де написав ? В окопі ? Я своє відслужив, щоб не битись в істериці. А ти ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
гітлер мобілізовував і гітлерюгенд з 12 років. То й що ? Це правильно ? Це врятувало ? В США 16 вересня 1940 року перший призов на військову службу у мирний час за всю історію США був схвалений Конгресом, хоча призивали в армію тільки на один рік. 7 серпня 1941 року з перевагою в один голос Конгрес збільшив термін служби. На 7 грудня 1941 року в армії служило 1 685 403 особи. (чесно, не знаю їх вікові категорії, але чув що всі вони були або добровольці, або йшли по лотереї). Загалом близько 11 мільйонів американців взяло участь в різних армійських операціях.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Гадаю, що один чи два роки - це не вік дитини, яка буде на Хрещатику рух блокувати ! Це хоч ясно ? !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Я служив в армії. І не в одному "генштабі". Тому впевнено кажу, що нєдорослєй для протирання штанів в армії не потрібно ! Голосування тут ні до чого, як і твій тупий ком. Бо ворог - це кацапи, а не якийсь там хАхол з прапором для розпізнання. Вишиванка - це не патріотизм. А одяг українця.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Я прочитав всі твої коми. Тому питаю, а що історики мають броню від війни ? І друге, чим відрізняються 18-річний від 23-річного ? Краще займись іншою справою, а не вивчай статистику. Якщо .....
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Сперечайся з тими, хто не в "темі". Насамперед я не хочу бачити "молоде м'ясо та соплі". А потім сльози матерів. Я спілкувався з нєдорослями у польових умовах, а ти ? Висновок мій такий. Краще мобілізувати маму чим того, хто без мами кроку не зробить у самостійному плаванні. Нехай спочатку навчиться "плавати". 2-4 роки це достатньо чи не так ? У житті нєдорослі дуже впевнено спілкуються з пивом, горілкою і дівчатами їх віку. НЕ БІЛЬШЕ.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Згоден. Проте якщо Закон буде для 18 - річних, то це буде в житті. А пошлють не пошлють - це вилами писано. Якесь ВИСЛУЖАЙЛО обов'язково закриє дірку, якщо його кар'єрі буде заважати наступ ворога. У кацапів саме так у Курську й відбулось. А наші кар'єристи з іншого ... м'яса ?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
ПОТРІБНІ воїни. А не каліки та хлопці. Воїном не кожен може стати. Проте якщо не став воїном - то це ганьба !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
З 21 дозволяють пити ... горілку. Серйозно, зі свого досвіду. Офіцерського. Молода людина десь попрацювала, поштовхалась у спільноті подалі від цицьки мами, навчилась якихось навичок. Це не стосується "маминьких синочків" - їм і в 30 буде всЬо важко.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:31 Ответить
Без образ. Українські американці - це не справжні українці. Чи не так ? Ви ж не можете бути ******** чоловіком десь за горами й лісами все життя ? Поради військовим можуть надавати військові. Поради вченим тільки вчені. Українцям - справжні українці. У горі й нещастях. Ви споглядаєте. З Америки. Але Америка не оголосила війну імперії Зла !!! Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати. Щоб у майбутньому казати, що ви все зробили, що могли. Для своєї Батьківщини.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Мій респект ВАМ. Якщо це правда. Але всі люди різні. Один у 15 років стає ВОЇНОМ, а інший до 30 з під подолу мамки не вилазить. І фактично другі переважають перших у декілька порядків.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:54 Ответить
сталін - не гарний приклад. Він взагалі людей своєї країни вважав за худобу. Треба було б - то й 70 річні пішли. Війну виграли все одно. Не ми, так союзники. Тільки США наприкінці війни мали армію в 11 мільйонів штиків !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Наша інфантильна молодь - це гірше ніж було у 80-90 роках, коли я служив. Приклад, в Афгані гинули у першу чергу молоді. То нафіга мені, як командиру, переляканий нічого не вмілий салабон ? Навіть важелі бойової машини не навчений тягати. Місяць ДОпідготовки - це навіть не пів року. Прочитайте документи країн НАТО, їх вимоги до строків навчання керувати чи навіть штурмувати !
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
Над моим домом их за войну полсотни пролетело и штук пять ракет,в позапрошлую субботу одного шахеда сбили прямо над селом хорошо что он еще пару километров падал..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
открыть границы от 18 до 26 лет!! пусть уезжают ... а савченко ******** своей остановит путина!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Це слова співучасника геноциду. Він прекрасно знає, що мірятись з росією кількістю мобіків немає сенсу, але закликає до цього, замість передачі всього лиш 5% техніки, що стоїть на базах зберігання і могла б переламати б хід війни. І бідону і новим чортам треба війна, щоб всі слабли, а в них був мир і процвітання. Нікчемну рашку можна було знищити ще в 2014р, або в 2022р, але вона корисна для сша, робить всю брудну роботу на околицях ЄС. Тому вони утилізували мільони снарядів, а не передали їх нам, тому блокували допомогу, коли фронт завмер і вирішувалось, чи зможе рашка наступати.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
мало дуже мало гинуть українців для сша та британії.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:36 Ответить
пишеш з якого окопу? з Чикагського окопу Ти вже там, так шо не изди нам тут
показать весь комментарий
13.01.2025 10:38 Ответить
Ти все правильно зробив. Сам знаєш як там згодом повилазять хронічні. Будуть тільки час гаяти. Це ж життя всі розуміють.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:39 Ответить
Тамагавок нам не хватає
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
у Мене тікі шо Мопед пролетів
показать весь комментарий
12.01.2025 18:18 Ответить
і вибух далеко
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
мабуть ППО
показать весь комментарий
12.01.2025 18:21 Ответить
звук в нього протівний
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Ned Stark, а ти хоча коли служив в армії, що такі тези ТОЛКАЄШ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
New Jersey.
І я не ВОЄН. З двoх причин:1) вік; 2) громадянство
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Gen:"Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше"

Gen, я радий, що ти прозрів і став ненавидіти США та Англію ще більше. Основне, щоби не згасла твоя любов до Кацапії, яка в ці 90-ті роки бурно розквітала в Укрaїні. Я згоден з тобою, це піндоси-америкоси хирачать градами по Україні, а братішки-кацапи невині, їх просто піндоси підставили.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України.

Ого. Це щось новеньке в "новітній історії України". Я в Америці з 1990-го, і як я прошляпив американський геноцид проти українського народу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
3-тя група інвалідності - це не інвалідність. 3-тю групу можна отримаи після інфаркту і жити ще 50 років після цього. Так що, відочивай друже.

у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати.
Та це запитання таке, як в поліції злодія питають, чи він крав сумку. Яку відповідь слід очікувати?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Відповідять. Відповідять. Не сумнівайся. Основне грамотно позов склади. Нажаль не знаю жодного адвоката-міжнародника, щоби тобі порадити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
Порада для іншомовних похилого віку.
Ну, якщо це порада до іншомовних, то це не до мене. Я ж не іншомовний. Я ж пишу укрїнською, а значить і розмовляю нею. Чи у вашому розумінні людина, яка володіє ще англійською, то вже іншомовний. Іншомові - це у вас, в Україні, які понад 30 років "какають" і "дакають". Я іноземець, а не іншомовний, а точніше український американець.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Ти основне більше цитат з кацапських веб-сторінок набери. Буде ще крутіше.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати.
Ну щось не вдупляю. Мілліарди доларів та зброї надані Україні це замало? Та перестаньте купувати яйця по 17 гривень, асфальтувати дороги за 10 км від лінії фронту, будувати фортифікаційні споруди на папері, та закуповувати міни в своїх злодіїв, які "ні в ...изду, ні в красну армію" (маю наувазі міни, а не злодіїв).

Але Америка не оголосила війну імперії Зла !
По-перше: імперія зла не напала на Америку. А по-друге: а Україна оголосила війну імперії зла? Ні. Незважаючи на те, що український парламент називає Росію «терористичною державою» щодо її військових дій в Україні, він не видав офіційного оголошення війни від імені України. Вивчайте матеріальну базу вашого політикуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:20 Ответить
Коли 8 Грудня 1941 Японія напала на Перл Харбор (без жодного оголошення війни) Америка оголосила війну Японії в цей же день і 11 Грудня 1941 Німеччині, як союзнику Японії. Трішки пізніше Болгарії, Угорщині, Румунії та Італії. То звідки в тебе поняття, що війну оголошують тільки нападаючі країни?

А якщо ми їй оголосимо, то втратимо і ту міжнародну допомогу, що ще є

А звідки в тебе ця інформація? Від вашої брехливої влади? Я щось нічого подібного не чув від американських політиків тут в Америці.
показать весь комментарий
13.01.2025 22:00 Ответить
Це тобі він казав з ким він дружить? А як то дружить, ходить на каву до Расмуссена до хати? Я в Америці 35 років, і щось нічого не чув про такого "перца" Олега Пономаря. Любителів потриндіти і сфоткатись на фоні усяких плакатів типу "I`m in Copenhagen to #DefendDemocracy" у світі є дофіга і трохи. Ну, раз для тебе він такий авторитет, то немає чого сперечатись. Ти правий і хай буде по твоєму.
показать весь комментарий
14.01.2025 00:46 Ответить
А от зараз я тобі наведу один приклад. Десь біля 10-15 років тому в Нью Йорк з концертом приїжджав Андрій Макаревич (ансамбль "Машина Часу"). Після концерту зразу ж кодло брайтонських крутеликів (ті що згрубими гаманцями і ті що в 5-му поколінні бандюки) зі своїми шалавами побігли фотографуватись з ним. Андрій сказав:"Хлопці, не треба. Я один, а вас багато. Давайте зупинимось з цим." І жоднї фотографії з будь-ким. Я зрозумів чому він так сказав: щоби не заплямити своє ім'я з різною брайтонською братвою. Навіщо йому, щоби потім якийсь браток чи його хвойда, хвалилась, що знається з Андрієм. А от, як я бачу, то ні Урсулі фон Дер Ляє, ні Расмусену та іншим мізків для цього не хватило. Так що фотографія, аж ніяк не говорить про чесність людини, його порядність. Навпаки, такі фото тільки підкреслюють кар'єризм людини. Вашого Зєліка фотографій хоч дупою їж. Він порядний?
показать весь комментарий
14.01.2025 03:14 Ответить
Я 100% за Трампа. Що доброго зробив Байден для пересічного американця? Підняв податки, дав гроші українським злодіям замість того щоби розвивати інфраструктуру своєї крїни, підняв вартість проживання на 20% (тобто прожитковий кошик виріс на 20%).
показать весь комментарий
14.01.2025 21:15 Ответить
до таких політиків так просто не підійдеш

Серьожа, в 1994 році Леонід Кравчук приїжджав в Америку. Був у Jersey City Ukrainian National Association. Так от я стояв поруч з ним і розмовляли про мене як довго я в Америці, звідки з України. То що, я дуже великий "пєрєц"? Та на Заході зовсім інші відносини між політиками і людьми. Це у вас, в Україні, кожне лайно дре носа догори бо він важний "пєрєц". На Заході діти в школах спілкуються з учителями, як з друзями і вчителі стараються підтримувати такі стосунки (я маю наувазі школи в нормальних районах, а не в районах, де живуть гопники). Які відношення в Україні між вчителями і учнями?
показать весь комментарий
15.01.2025 03:18 Ответить
Серьожа, а ті мілліарди доларів (не кредитів, а грантів) у вигляді грошових вливань в український бюджет та озброєнь здійснені американським урядом взяті звідки? Та з громадян Америки. Українці платять 1,5% воєнного збору і то крику в медіа на всю планету, що то багато. Громадяни країни, котра у війні мають наглість верещати, що то багато і що весь світ їм "шо то должен", бо вони захищають цей весь світ від кацапськї чуми. Проте забули про свою поведінку з 2019-го дотепер. Ніхто нічого Укрїні "не должен".
показать весь комментарий
15.01.2025 15:11 Ответить
Я ж кажу, вам промили мозок російські боти, щоб привести до влади Трампа, який знищить і демократію і Україну..

А демократія і Україна - це пробема Українського народу, який будує свю країну, але аж ніяк не Америки. От вам і 2019-й і голосування "по приколу". Тебе дуже гризуть проблеми Америки? Чому американців мають гризти проблеми України?
показать весь комментарий
15.01.2025 15:16 Ответить
А ви 100% за засудженого по 4 кримівнальним справам ще із з 2 імпічментами?
Засудженого по 4 кримінальних справах? А звідки така інформація? Я щось не пам'ятаю, щоби Трамп сидів. Це у вас був президент, котрий реально "мотав строк". 2 імпічменти? Але не пройшли - значить не винуватий. Ти ліпше за своїми паяцами слідкуй, що вони наробили. Сірожа, я, як бачу, ти укранською волоієш з перекладачем, бо інакше ти б не писав "засудженого по 4 кримівнальниМ справаМ". Буква Х повинна бути , а не М.
показать весь комментарий
15.01.2025 15:27 Ответить
А чому забули за липових ''інвалідів''? Вигнати з держслужби, якщо інвалідність підроблена, і в тцк на рядові посади всіх. Тут не одна бригада ''пропадає''...
показать весь комментарий
12.01.2025 23:20 Ответить
Я не помню, чтобы в Будапештском меморандуме было написано о том, чтобы мы отдавали детей на войну с 18 лет, отдали Крым, и 4 области, а на за это дадут лишь старую технику.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:31 Ответить
Цікаві довбограї, що звинувачують американців/поляків тощо, мовляв не такі.... Є фвкт: нестача особового складу. Союзники не будуть розбираьися ухилянти/заброньовані - їм це не потрібно. Хочете допомоги - забезпечте мобілізацію, тому посил такий: не можете навести лад - понижайте планку призову... Мижтпам'ятаємо як після розпіареного опою контрнаступу лідор гундосив: нам не потрібно мобілізувати 500тис . зараз, щоб закрити провали, мобілізуємо більше...
показать весь комментарий
13.01.2025 08:55 Ответить
Он просто наверняка не в курсе сколько у нас в самоволке
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
Щоб виконати свою обіцянку про «негайний мир», Трампу доведеться якимось чином переконати Україну змиритися з поразкою, пише The New York Times.

Експерти видання вважають, що Трамп загрузне в "поганих" угодах, у тому числі щодо Ірану та України.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:50 Ответить
Молодий офіцер лейтенант випускається з військового училища у 21-23. У такому віці воюють на фронті.
Доброволець у 18-24 рік воює на фронті.
А молодий у 21-25, за законом слуг повинен сидіти в тилу або переходити Карпати.
Середній вік армії США, 27 років.
А середній вік армії України, повідомляють у новинах 42+.

Відповідно, українська армія вважається найстарішою в Європі. Це неприпустимо.

З будь-якого молодого можна зробити витривалого солдата, який пройде маршбросок, завжди можна зробити з нього професіонала , а ось з 50+, вже все складніше.
Боєць у 53 роки навряд чи зможе за повної амуніції пробігти 2-3 кілометри.

Раніше служили 18-20 армія, та 18-21 флот. Так, у 19-21 це були міцні солдати, матроси.



Тим часом росіяни, захоплюючи наші території часу, не втрачають.

"Росіяни ухвалили закон щодо окупованих територій, там вони затвердили призовний вік від 18 до 35 років. Тобто до армії беруть саме молодих людей. Це, до речі, найоптимальніший вік для армії.

Без солдатів, без резервів виконувати завдання, щоб зупинити просування противника буде дуже важко.
Шанс все виправити ще є. Тому треба не гаяти часу і пам'ятати, що у війні перемагає той, хто працює на випередження ситуації.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:46 Ответить
Що це за мокшанська говірка болгарського суржику? Від ростовського обозу відстав, буряте калічний? Буває. Біжи, млинціа з лопати поїж, поки не охололо. ))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Дупоголового зеленого їблана, який роздивлявся мир в очку, поки знищував ракетну прграму і розминовував Чонгар, не пенсіонери обирали.
А на фронті зараз хто ким прикривається, обісранцю? Отож бо. Краще тобі не розтуляти свою дурну пельку.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
Ukraine will draw the 18-year-olds into conscription. After this war. In between the wars. Just like the US does.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Є такий момент . . . Але зєлєнского треба виганяти, бо він послаблює українські переговорні позиції.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
десь так . . .

американці і за Ізраїль не воюють : іранські ракети, що атакують Ізраїль, допомагали збивати в 2020-х роках - а совіцькі літаки, що атакували Ізраїль під виглядом сирійських/єгипетських в 1960-70х роках, збивати не допомагали.

треба бути реалістами.

по поводу 18-річних я б відповів Волтцу так : "як тільки наступить заморозка/перемир'я/мінськ -3 (називайте як хочете) - так і почнемо мобілізувати 18-річних, щоб поки вони стануть 25-річними і почнеться наступний раунд протистояння, вони хоч воювати навчились".
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
Згорів сарай - гори і хата. Україні все одно демографічно вже повна пізда. Чи утилізує вона дуже маленькі залишки хлопців чи ні - вже мало що змінює. Все одно вимре і буде заселена більш розумним народом.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
Треба негайно призвати всю молодь. Так у деяких буде шанс вижити. Інакше Україна програє і пуйло всіх пустить у жорна нової війни з прибалтами та поляками.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:56 Ответить
Штати не програють бо баба з возу кобилі легше.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
А якщо немає навчених силовиків, то хто потрібен, 60 річні каліки, чи молоді хлопці?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
Дітей розведуть?! Це ті що нещодавно на Хрещатику рух заблокували, чи ті що машини військовим, за обіцяні три рублі палять?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:24 Ответить
В ніхто не пікне…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
Запитай Кучму, та інших, де вони армію діли, що зробили за 30 років незалежності. А ті кого ви пропонуєте, битися не будуть, зразу здадуться в полон, то сміття…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Там де ділася ЯЗ, військові вузи кращі в срср, літаки, танки, ЗРК, все там , з Будапештським меморандумом, на гвіздочку висить…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Ти про суддів та прокурорів інвалідів, ментів? Чого дурника ліпиш? Так не будуть вони битися, як ви не зрозумієте, такі якщо і попадають на передок якимось дивом , то вони там безпорадні, забʼється в куток обісцяне і сидить, не може навіть магазина набоями набити, ото таких кацапи виводять з підвалів без супротиву, розстрілюють. А військових немає давно, ті що залишились ім по 55+. Для навчання, на F-16 беруть не старших за 30 років, і тих немає, доводиться молодь навчати з нуля. А ви все в ілюзіях перебуваєте, прості рішення шукаєте…
показать весь комментарий
12.01.2025 19:08 Ответить
Не знаю про що ви взагалі, чи ви рахувати не вмієте, чи спеціально тут намагаєтесь влаштувати балаган. Якщо йому в 2000м. Було 45 років, то скільки йому зараз? Яка кількість арміі була після скорочень кучмівських і офіцерських посад тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
Це маніпуляції з здебільшого, 156000 в віці від 45 до 60, скільки там 60 річних, а скільки 45 річних? Вже давно працює новий пенсійний закон, який діє не з 45 а з 55 років. гаразд, як ви будете використовувати 55 річного полковника якій служив командиром десантної бригади і дивним чином пройде ВЛК, при тому що вільних посад для нього немає? Скільки з цих людей взагалі були на бойових посадах? Гарантую, більшість з них служили в штабах, та тилових службах. А ці посади і зараз забиті під завʼязку. А от пілотів нема, ну садіть в винищувач вартістю десятки мільйонів, 60 річного сліпого і глухого діда, ви розумієте на скільки це тупо. І ця тупість лякає, вже навіть американців, бо вони не розуміють як ми збираємось перемагати армією пенсіонерів, такого в історії людства ще не було.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Зараз середній вік в армії 47 років, а ти хочеш щоб було 60? Полковники старпери на сержантських посадах, чудово! Схоже на фантазії Безуглоі. Вас все влаштовувало коли об військових ноги витирали десятиріччями, скорочували бойові гвардійські підрозділи, а тепер щось не так? За все треба платити, і за тупість в за владу клоунів також…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Ти розумово відсталий? Не можеш гуглом користуватись? В 1991 армія була 455000 чоловік, другий в світі ядерний арсенал , а в 2013м. 166000, і ніякого ЯО, літаків, купка танків, і дебіли на посадах.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:51 Ответить
На небойові посади якщо вони самі хочуть служити, от про що казав Муженко. Вам подобаються ЗЕ експерименти? Грайтеся далі, корейці чомусь пенсіонерів не прислали на війну, мабуть щось знають. Можете ще олімпійську збірну з пенсів створити, успіх гарантован.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:22 Ответить
Молодих беруть, на лейтенантські посади, командирів взводів.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
Бачу вам весело, в резерві + оновили данні вже міліони пенсів, нехай призивають, я не проти. Тільки толку від них в холодних окопах нуль, а тягнути тіло з передку під дронами , ще те задоволення, проще кинути де лежить. Бачу тим хто тут розпинається про пенсів, головне що б вони здохли, а не що б війну в кацапів виграти. Бо війни виграють молоді і сильні, но це не в нашому випадку...
показать весь комментарий
13.01.2025 11:19 Ответить
Зараз середній вік 47 років, і три роки без ротації, от вам і уся соціальна справедливість.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:38 Ответить
https://www.ukrmilitary.com/2015/03/1993-2015.html
показать весь комментарий
13.01.2025 14:50 Ответить
цей гірший набагато.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
Они в шоке, что не один их прогноз не случился
и тем более в шоке, что при недостатке оружия, впечатляющие результаты,
которых не возможно достичь по стандартам НАТО
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Він бреше
Тому що для його сина, не потрібен закон про зменшення віку
Він може добровільно підписати контракт з 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 19:38 Ответить
Я прогнозировал, что только "автор-ид.от" в ответ напишет.
К сожалению прогноз сбылся...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
Поки можна констатувати, що програвши вибори
допомога збільшилась в 2 рази, та почали накладати "реальні" санкції

По інтервью, посил, що потрібні перемовини, для цього потрібно з чогось починати - хоча б з двізнка
Далі потрібна стабілізація лінії - в цьому контексті про 18 річних

Тобто по факту - заморозка, перемиря чи щось подібне

Якщо санкції знімати не будуть, будуть давати зброю, та вливати кошти - то на данний час мабуть буде найкращим варіантом
З часом - самі все віддадуть
показать весь комментарий
12.01.2025 20:40 Ответить
Також в новинах,
щоб змусити домовлятись можуть зняти обмеження на далекобійні удари
та ввести енергетичні санкції

Проте ці новини, з запізненням на 2-3 години
щоб спочатку "обговорили" - 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 21:00 Ответить
Иностранцы в шоке -
https://www.bbc.com/ukrainian/features-russian-58220683 август 2021

Соединенные Штаты и их союзники по НАТО, включая Британию, большую часть прошлых 20 лет тренировали афганские правительственные силы безопасности и оснащали их всем необходимым.

Множество американских и британских генералов заявляли, что армия Афганистана наконец сильна и мощна. Сегодня эти заявления выглядят пустыми.

В отчете упомянутого главного инспектора указано, что всего на сферу безопасности Афганистана потратили более 88 млрд долларов.

Авторы отчета зловеще добавили: "Ответом на вопрос о том, насколько эффективно распорядились этими средствами, станут результаты боевых действий непосредственно на местах".

Результат "на табло"
показать весь комментарий
12.01.2025 21:34 Ответить
Публічно не озвучили, що означає дозвіл
В деяких виданнях "по данным некоторых источников, разрешение касается ударов по российским войскам, включая подразделения КНДР, в приграничных областях, таких как Курская область."

"енергетичні санкції" - майже не вводили, якщо зараз є що вводити.
Та й прибуток за 2022 рік, був найбільшим ніж за попердні 27 років

Шукать, як можна надавати на росію

Поки, що виходить план не змінився
встановити перемир'я на поточній лінії, далі не зрозуміло як будуть забезпечувати
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Щось ти розхамився. Відпочинь трохи
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Вова зараз має поставити питання так, щоб замість того, щоб мобілізувати з 18-и років, то спочатку нехай Захід поверне в Україну тих кілька сотень тисяч українців (дивія, а може зараз вже і корпус чи навіть армія, Монако, "інваліди", "доглядальники", плавці через Тису) хто втік з України після 24.02.22.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
зміни пластинку уже давно заїзджену... Україна ще у 90-му році у Декларації про державний суверенітет прописала, що буде країною без ядерного статусу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
до чого це? я ж з самого початку і так про це написав. початок - це прийняття Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990-го року. в якій Верховна Рада УРСР чітко записала свій безядерний статус. це було ще задовго до того візиту Буша в Київ. тобто кивати зараз на американців, що це саме вони відібрали в України ядерну зброю, як це робить той імбецил "ген" (кацапський троль або просто корисний довбо ***) та ще й посилати Америку нах - це не заява українця, а заява прокацапського виб лядка, щоб посварити українців з американцями..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
що була вимушена зробити Україна? прописати у Декларації безядерний статус?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
Страница 4 из 7