13728 посетителей онлайн
32 849 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 5 из 7
самі внесли. ніхто не змушував Україну, тоді ще у складі сирисири вносити щось там у Декларацію про суверенітет. Декларацію про державний суверенітет приймала Верховна Рада. тект цієї декларації ніхто Україні не диктував і не нав'язував.. депутати самі прийняли. і там чітко прописали свій безядерний статус у майбутньому. і зробили вони це не лише з огляду на те, щоб потім незалежність України визнали у світі, а ще й огляду на те, що недавно в Україні ****** Чорнобиль і тому Україна не хотіла себе пов'язувати із ядеркою. і не комуністи тоді внесли цей розділ про безядерний статус у Декларацію, а внесли його рухівці.. а в тебе така ******** риторика, щоб на Америку і на Британію накинути гімна побільше.... не в них корінь проблеми. корінь проблеми - це у нашій тодішній довбаній владі, яка підписала такий меморандум. такий меморандум не варто було підписувати. ти тут до статті цієї апелюєш. а там у цій сатті згадують дуже часто про Юрія Костенка. так от, перш ніж накидувати своє гімно на Америку за той будапешстський меморандум, ти спочатку послухай цього Костенка: https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube
показать весь комментарий
12.01.2025 19:43 Ответить
ти Костенка послухай і стули свою ротяку харкати у бік США і Британії.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:29 Ответить
та при чому тут ця стаття, телепню? ти Костенка відео подивись, яке я тобі вище скинув.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:36 Ответить
Костенко є і в цьому відео, телепню. тож подививися уважно. це тобі для того, щоб твоя хромосома стала на місце і щоб ти менше гімна на американців накидував.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
А ніхто не молиться на святих американців, проте і нах уй їх посилати, як ти це робиш, теж не варто. не американці тут винні, а ми самі, що підписали такий меморандум. американці пропонували не віддавати ядерну зброю кацапам (своїм ворогам по холодній війні), а переробити цю зброю на ядерне паливо. і про меморандум говорили, що то просто папірець, а єдиними надійними гарантіями безпеки, за які вони відповідають може бути тільки членство у НАТО. Кучма з кацапами обрав будапешстський папірець. та ще й зброю ядерну віддав кацапам. ну і де тут винна Америка, що ти на неї гімно кидаєш? тож завали своє хавало смердюче кацапське і не смерди тут.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:35 Ответить
та прочитав я ту статтю. тепер ти подивися відео, де Костенко дає інтерв'ю... до речі, я Костенку більше вірю, ніж тому Олександру Чалому. той Чалий - це риг і колишній прихвостень яника. так само як і Табачник при Кучмі був... а Юрій Костенко - це послідовник Чорновола з Руху.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:33 Ответить
саме так. якщо Захід тисне на Україну, щоб вона мобілізувала з 18-и років, то Україна має поставити перед Заходом теж питання - допомогти повернути в Україну українських уклоністів з Європи. все справедливо. крім прав є ще і обов'язки, один із яких - це захист Батьківщини, а не брасом через Тису у Європу.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:40 Ответить
саме так. роззброюватися потрібно було. це однозначно. тільки не так, як ми роззброїлись.. а потрібно було приймати пропозицію Штатів, коли вони пропонували не передавати ядерну зброю кацапам, а переробити її на ядерне паливо, яке оцінили тоді у 100 лярдів доларів. і потрібно було проситися у НАТО, а не бігати з тим будапешстським папірцем. Штати тоді чітко сказали, що єдиними дієвими гарантіями безпеки - є членство у НАТО, а не якийсь там папірець. ти може не в курсі, що усі совкові ядерні шахти були націлені на Америку. тобто якби ракета з української шахти і вилетіла би, то вона не могла летіти на рашку, бо пускові шахти були побудовані під кутом, тобто націлені на Штати. звісно, що при таких розкладах Штати будуть максимально зацікавлені у тому, щоб яденої зброї, націленої на них не було у таких країнах як Україна, Білорусь і Казахстан. а Костенко тоді був не президент і не мав повноважень приймати такі рішення. він був звичайним урядовим виконавцем, робив те, що йому казав Президент і прем'єр.. ти подивися відео. але ти тут смайлики ставиш кацапам, тож давно вже зрозуміло все з тобою.. від тебе через монітор лаптями смердить..
показать весь комментарий
13.01.2025 01:30 Ответить
не ми маємо виловлювати. а Захід має нам повернути уклоністів з Європи. вони до цього з часом прийдуть самі. без наших нагадувань. і нормативні документи під цю програму там приймуть. це щоб їм своїх дітей не відправляти на війну в Україну. тож спочатку повернуть нам наших. міністр оборони Польщі уже прямим текстом говорить, що не буде в Україні польських солдатів поки сьогодні у Польщі вештаються українські молодики, які втекли з України, щоб не служити в армії. і таких заяв там зараз лунає все більше. ну а з часом усі ці заяви трансформуються у дії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
все може дійти до того, і такі випадки уже є, і вони непоодинокі, де кацапи у Європі уже вбивають українців і будуть це тільки нарощувати. уклоніст гайнув через Тису у Європу чи в інвалідній колясці перетнув кордон і думає, що там у безпеці. ан ніт. і у Європі кацапня знайде.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:35 Ответить
та то все ясно... а шо там з Фіцом?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
і що далі якщо не домовляться? нові вибори? і знову проголосуєте за Фіцо?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:22 Ответить
аби вони не переживали то і зброю б не надавали. питання скільки б Україна протрималась без зброї від Байдена
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
Гітлер мобілізовував від 18 до 45 або до 40 років. Мілошевіч мобілізовував від 18 до 45 років. США мобілізовували на Другу світову від 18 до 40 років.
Будь який бойовий офіцер вибрав би молодь для оборони та штурму.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:18 Ответить
згоден. віком від 50 до 59 років можна брати у військо водіїв, поварів, зв'язківців (тих хто сидить на місці, а не бігає десь), штабних пісарєй. Тобто на службу де не має фізичних навантажень. І лише за згодою цих людей, які підуть добровільно
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
в Верховну Раду восени на розгляд надали закон на зниження призовного віку аж на ТРИ роки, тобто до 57. І він досі не на розгяді.
До речі, в СРСР та Україні до квітня 2014 року призовний вік був для рядових - 40 років, для сержантів і старшин до 45 років
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
100% дебил. йому наразі більше 70 років, з розуму вижив
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
у нас не 42 чи 43 роки. таких більшість. у нас мобілізовують до 59 років включно. якщо людина має водійське посвідчення та стаж водіння більше десяти років то таких беруть навіть якщо людині 59 років та шість місяців. тобто, до демобілізації за віком залишається півроку і людину все одно мобілізовують
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
приклад: мене особисто призвали до Радянської армії в 18 років, через півроку після учебки я вже був на війні, тобто в Афганістані. Афганістан пройшло сто п'ятдесят п'ять тисяч Українців, більше ста тисяч призовники після 18 років, інші офіцери та прапорщики від 22 до 37 років. А тепер тобі на розсуд: 18 річний юнак, який іде в рейд в Афганістані несе на собі - спальник, їжа (консерви, хліб та інше. замало візьмеш здохнеш від голодухи), вода (з ариків пити не можна було) теж треба на спеці багато, особиста зброя, гранати чим більше тим краще, бронік, каска, набої в магазинах та розсипом по всіх кишенях, теж чим більше тим краще. Якщо ідуть минометники то міни розшаровують на весь підрозділ і отримаєш в руки міну до всього того шо маєш, якщо кулеметники з ДШК то додаткові набої для кулемета. І це влітку. Взимку все те саме але ще зимовий одяг на додачу. І з таким вантажем можна пхатися декілька діб поки не зустрінеш ворога. Постійно в русі. А коли людині 50+? Скільки метрів ця людина з таким вантажем пройде по багнюці, каміннях, калюжах та інш.? А треба ще воювати, вижити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:01 Ответить
я 1965 року народження. тобто, мені в цьому році 60 років. і після Афганської війни я інвалід 3ї групи, по пораненню але з кінцівками. у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати. саме питали! я відмовився бо старий і немає сил. Можеш кинути в мене каменюку!
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
я на війні по призову був у 18 років. так шо твої слова не до мене
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
у мого дружбана з яким півтора роки бігали горами та "лякали" душманів теж питали і він погодився. так, погодився! а ми однолітки. я ледве пересуваюсь і після прогулянки вдень мені треба відпочивати до вечора. а він з ранку біжить п'ять кілометрів, а ввечері діваху "має" молоду. в перші дні війни навчав тому шо сам вміє всіх охочих і сам наразі десь там. іноді телефонує. так шо, всі люди різні і здоров'я теж різне. але якщо ці путіноїди до пхаються до мого міста, я вже знайду сили виступити за рідне місто де народився та виріс. не скористаюсь віком аби виїхати та сховатись. так шо, зустрінемось десь в окопі. та пригостим один одного цигаркою
показать весь комментарий
12.01.2025 21:23 Ответить
Не надо манипулировать, утверждая, что кто-то манипулирует и всё переводит на 18-25.
или утвержает, что все кто 18-25 - мажорное быдло.
И власти и не власти своих детей любого вораста прячут. А в 18 ужо не дети.
показать весь комментарий
14.01.2025 02:39 Ответить
воевать нужно с 18, как во всём мире. касапы берут с 18, их втрое больше, ещё и за контракт платят более 3 млн руб.
показать весь комментарий
14.01.2025 02:41 Ответить
тому що мусора заброньовані ..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:01 Ответить
і твоїм вподобайкам, гнида
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
ну тоді так .. відводимо максималько швидко всіх кого можна ..підрив Запоріжської АС

відновлення ЯЗ..

теж непоганий такий собі ва-банк
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
Ukraine's elderly military personnel can boast at least their effective operations in Kharkiv, Kherson, Kursk regions, etc.

Can you give one single example of a similar operation carried out by the US youngsters?

The latest one was probably the glorious retreat from Afghanistan, wasn't it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:46 Ответить
Do not mix up the topics, please.

Any example of a successful operation by US ********* with rifles in the trenches?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:04 Ответить
It was you who mentioned Waltz "having a really hard time understanding the feasibility of effective operations with a soldier age approaching 50". I gave you some examples of effective operations, which are obvious and understandable, I hope (maybe not to Waltz, but to most people).

In return, I am asking you to cite a clear and understandable example (even to Waltz) of feasibility of effective operations, as demonstrated by US youngsters under 24 years of age, so that the Ukrainians can follow suit. It is as simple as that.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:08 Ответить
As we see, the point at issue is by no means the "feasibility of effective operations", but rather Waltz's wish to avoid "writing new checks".

Next time, when the US face the necessity to force some country to give up its nuclear weapons, the bill will be much higher, though.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:38 Ответить
…and having hard time understanding one simple thing: they may stop spending the money, but that only will mean losing their influence. In the end, the US will face one single "global" challenge remaining, that of the wall on the Mexican border. Other states will be deciders in world politics. Brave America, great again behind walls on its borders…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:11 Ответить
Тебе то что до Филадельфии, говномет? Филадельфия что ли помощи у Украины просит?
показать весь комментарий
12.01.2025 21:43 Ответить
Вот, рядом здесь на Цензоре статья: командир батальона говорит, что потеряно множество позиций по одной причине - НЕТ ЛЮДЕЙ что бы туда завести.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:45 Ответить
Ухилянты аж на гамно исходят, мол не надо ! Но рядом, буквально один клик сделать, интервью командира десантного батальона. Человек открытым текстом говорит , - мы теряем много позиций, потому что нет людей, что бы туда зашли.
Но сцыкунам здесь американец в штаны насрал, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:50 Ответить
до 54 камуняки забирали. старших офицеров - до 60ти.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:28 Ответить
Какой еще ***** крикун с америки, дятел? Вот что боевой офицер говорит:
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
А виноват Вольц, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:32 Ответить
Та вы миллион причин уже здесь нашли.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Ссыкуны они, ссыкуны, уже мы это установили. Теперь вопрос, раз они сцыкуны, то может пан Лагойда все таки пойдет свои данные в тцк обновить? И может пять миллионов других ухилянтов сходят тоже?
Что б два раза не вставать: если вы уже сходили или не должны по возрасту/болезни, то вопрос снимается, но как быть с другимми 5 миллионов? Это ж не я их придумал, это здесь на цензоре было написано.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:48 Ответить
жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Мобілізовували у віці 18-41 рік. Ізраїль, до речі, саме у віці 18-41 зараз мобілізує... Я не кажу, що з 18 треба, але хоча б з 22-23 (бо до того часу більшість уже випускається з універів). А 45-50-річні в армії є обузою, частіше за все!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
У Ізраїлі старше 40 зараз призивають із запасу або бойових офіцерів, або на небойові посади осіб із рідкісними ВОСами типу авіатехніків...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
Тут така штука, що з часу появи армій із мобілізованих (це 18 ст., до того були дворяни, найманці, дружина і тд) у ВСІХ без виключення війнах воювали переважно молоді. От яку війну не візьми - Першу світову, Другу світову, Фінську, Корейську, В'єтнамську, Ірано-Іракську, Афган і тд і тп...
Призивати 40-50-річних - це "ноу-хау" зеленої влади!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
Бутусов взагалі-то по Покровську казав, що там більш-менш вистачає озброєння, а головна проблема - погане командування і неузгодженість...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
Артилерії, дронів, танки там теж є, але вони зараз погоди вже не роблять
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Яка оцінка в школі з історії була? В історії НЕ БУЛО війн, яких перемагали армії, середній вік яких був 40+ років, як у нас (у нас 42 чи 43)...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Я історик за фахом. Назвеш мені хоча б одну війну, де середній вік армії був 43 роки, як у нас зараз?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Так малоліток у гітлерюгенд і стариків у фольксштурм (45+) почали мобілізовувати лише в 1945 - коли вже не було призовників віком 18-45.
Тобто спочатку все ж таки мобілізували всіх у віці 18-45!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:38 Ответить
Та й у 2014-2016 по мобілізації старше 45 переважно офіцерів призивали (і не лейтенантів після воєнки в універі, а майорів чи полковників).
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
А куди ділися, наприклад, десятки новеньких МіГ-29, Су-25 і Су-27, які поступили в Україну у 80-х? Це не стратегічна авіація, вони не несли ядерні ракети і їх ніхто не різав на метал!
Чому не добудували крейсер "Україна" (близнюк крейсера мацква), який І ДОСІ стоїть у Миколаєві?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
18-річний від 23-річного нічим не відрізняється, але і 18-річний і 23-річний ДУЖЕ відрізняються від 45-річного чи 50-річного!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Так яке утворення, а?))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:59 Ответить
Дивіться, у нас 90% молоді в універсах навчається, тому навіть якщо опустити призивний вік до 18 років, то все одно з 18 не братимуть, а братимуть з 22-23 - як універ закінчать...
Плюс, на строкову службу ж ЗАВЖДИ призивали з 18. Але це ж не значить, що строковик зразу на передок піде. Тих, кого призвали в 2021, у 2022 на фронт не слали ж (але й довго не демобілізовували) - вони на тилових посадах були...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:10 Ответить
Ну може посил був - або повноцінна мобілізація, або якщо не хочете з 18 призивати, то ідіть таки на перемовини...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:12 Ответить
Дивіться, я не можу зрозуміти простого факту. Чому мобілізують офіцерів запасу, які в 90-х чи 2000-х воєнку в універі закінчили і навіть в учебці не побували (тоді не возили, бо гроші на це не виділяли), зате не чіпають офіцерів запасу такого ж віку, які 20 чи 25 років прослужили в ЗСУ і в 45 років на пенсію вийшли?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
Ну зараз же студентів у віці 25 чи 27 років (якщо в них це перша вища) чи там аспірантів ніхто не мобілізовує. Ну є одиничні випадки хіба...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Чому 45 років у 2000? Ви неправильно зрозуміли. Хтось у 90-х чи 2000-х був студентом і ходив на воєнку. А хтось у 90-х чи 2000-х був молодим у ЗСУ, прослужив 20 років і ПОТІМ (не в 2000 році, а значно пізніше) вийшов на пенсію у віці 45 років. Зараз обом, наприклад, 50-55 років, але випускника воєнки легко мобілізують, а професійного офіцера - не поспішають призивати. Так зрозуміліше?
Ось підтвердження моїх слів від представниці влади:
https://portal.lviv.ua/news/2024/02/10/v-ukraini-ne-sluzhat-156-tysiach-vijskovykh-pensioneriv-iakym-nemaie-60-rokiv
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Ну не можуть абсолютно всі військові пенсіонери бути штабними полковниками. Є ж і майори, і навіть прапорщики...
Але я в даному випадку про інше. Чому людей із величезним досвідом служби не призивають, а випускників воєнки такого ж віку, але з 0 досвіду призивають аж бігом?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:34 Ответить
Хай відмінять норму про взаємозв'язок звання і посади. Щоб того полковника, звісно, не на сержантську посади ставити, але хоча б на лейтенантську чи капітанську можна було...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:35 Ответить
У нас сланцевого газу дофіга. Під Слов'янськом, до речі, і що?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:49 Ответить
Знаєте, навіть галімі совки, які в 1944 при "асвабаждєнії" гнали в армію всіх підряд, не мобілізували мого діда, бо йому 37 років було! Уже застарий вважався, тому в відомчу охорону залізниці зачислили...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:53 Ответить
А можна не перекручувати?
Повторюю: звісно, не на сержантську посаду ставити, але хоча б на лейтенантську чи капітанську... Офіцер має бути офіцером.
І про це говорить не лише клоунеса Безугла, а й, приміром, пан Муженко.
Муженко в інтерв'ю якраз недавно сказав: вік мобілізації доведеться таки знижувати, АЛЕ можна також мобілізувати силовиків та пенсіонерів силових структур.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:48 Ответить
Ні, він крепкий був, після війни лісорубом довго працював. Не був він інвалідом, просто у совєцьку армію був призов у віці 18-37 років... У 1941 совєти його не встигли забрати, бо дуже швидко драпали з Волині, а в 1944 вже був застарий.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:01 Ответить
Ну так випускник воєнки тим більше ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом... Чому їх призивають тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:18 Ответить
Так я ЗА зниження мобілізаційного віку, але і професійних військових із досвідом і навичками теж треба використовувати...
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
Військові пенсіонери - не лише офіцери, є і прапорщики...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
У тому-то й справа, що не лише молодих, 50-річних теж беруть...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:24 Ответить
Більшість Томагавків вироблено в 80-і роки. А термін зберігання ракет 10-15 років. Невідомо скільки з усіх вироблених Томагавків зараз в строю. З ними буде як з ATACMS, які модернізують по кілька штук і відправляють Україні. А вони ********* Томагавків.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
Якщо мужики від 25 до 60 не можуть заповнити війська, то навряд чи це вийде у 18-24-річних яких і так зовсім мало. Стане більше ухилянтів і все.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Сумніваюся що якби був Лендліз прислали б 300 Абрамсів замість 30. Америка вчасно одумалася. Лендліз закінчився б дуже швидко. У США немає зайвої зброї для такої війни.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:49 Ответить
Заява людини з команди Трампа, яка повинна зупинити війну виглядає дивно. Може слова вирвані з контексту.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:53 Ответить
В інтерв'ю BBC Кулеба сказав що насилу умовив свого 18-річного сина не йти на війну і продовжити навчання в університеті. Що його син був би єдиний хто радий зниженню мобілізації до 18 років.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
Зараз в школах хлопців 16-17 років майже не має. Вгадайте де вони?)) Призов з 18 років дасть ефект на 7-9 місяців, а далі що 14? Вже одна країна так воювала з 12призивали хлопців, як результат -90% чоловічого населення та - 45% території., якщо що то це Парагвай. Війну м'ясо на м"ясо виграє той в кого більше м"яса. В нашому випадку є два віріанти : 1.За нас хтось впишеться і допоможе м"ясом, ресурсами. 2. це х..ювий варіант, але це проблеми вже будуть західних сусідів((
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Вірно!! Тоді варіант 2 залишається. Нехай "сусіди" напрягаються, ми вже заплатили дуже велику ціну. Потрібно в шахмати грати , а не в шашки.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
Этот советник просто циник.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:07 Ответить
На войну ментов нельзя, а закупать за бюджетные деньги порнушку в онли фанс можно.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:34 Ответить
ВОЛТЦЕМ має ЦРУ займатися. Він , як Маск і Папа РИМСКИЙ , завербовані ФСБ
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
ЯО і винищувачі відібрали , а зараз і націю хочуть знищіти
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
Я вам ссилку замість розказу
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/

все по порядку і датам
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%96%D1%97 Міністр закордонних справ Грузії у 2003−2004 роках https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%A2%D0%B5%D0%B4%D0%BE_%D0%97%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Тедо Джапарідзе у своїх мемуарах згадував непублічну розмову між тодішніми президентами України та Грузії Леонідом Кравчуком та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B4_%D0%90%D0%BC%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Едуардом Шеварднадзе, що мала місце у квітні 1993 року. Так, Кравчук скаржився, що США «викручують йому руки», вимагаючи, щоб тактичне і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F стратегічне ядерне озброєння України було негайно передане Росії. Шеварднадзе відповів, що американці проводять політику підтримки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BB%D1%8C%D1%86%D0%B8%D0%BD_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 єльцинської Росії, не знаючи внутрішніх подробиць https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80 пострадянського простору: «Вони не знають складної, надзвичайно важкої, жорстокої історії наших відносин із Росією та Радянським Союзом чи іншими імперіями». Грузинський президент радив українському колезі спробувати залишити хоча б одну боєголовку, «щоб відлякати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F божевільного» - того, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%82%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 хто може прийти після Єльцина
показать весь комментарий
13.01.2025 02:42 Ответить
Ось що цикаво
«Крім цього, за укладеною угодою Україна передала усю документацію до ТУ-160, ТУ-95МС та до крилатих ракет повітряного базування великої дальності, ймовірно була і передана і конструкторська документація з огляду на те, що такі ракети свого часу вироблялися на території України, зокрема двигуни до них, і РФ протягом тривалого часу не мало власного виробництва, однак на сьогодні РФ налагодила виробництво короткоресурсного двоконтурного турбореактивного двигуна, який є ключовим елементом при створенні крилатих ракет цього типу.»
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
28 днів на призначення спікера парламенту. Домовляються. Але після делегації сьогоднішньої до мацкви можуть не домовитись , бо багатьом не подобається зміна курса країни.

треба більше теребити Брюссель , щоб реагували .

‼️Здача інтересів України під час передачі РФ стратегічних бомбардувальників та крилатих ракет - звіт ТСК
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:59 Ответить
«Уже тогда украинская политика была насквозь наполнена патриотами , которые хотя и принадлежали к разным группам, но в целом все выступали за сохранение страной ядерного арсенала.Одна из групп обьединилась вокруг генерал-майора Владимира Толубко, бывшего командующего 46-й ракетной дивизией. Ее представители были уверены, что только наличие ядерного оружия гарантирует Украине стратегическую устойчивость. Националисты в целом солидаризировались с военными, но видели ядерное оружие не просто инструментом сдерживания, а важнейшим элементом реализации внешнеполитических амбиций и объединения население на патриотических началах.

Характерно, что представители военной и политической номенклатуры опасались, что рано или поздно в России укрепятся «имперские устремления» и она попытается поглотить Украину. При этом они совершенно игнорировали, что обо всем этом думают в США и европейских странах.»

ЧТО ДУМАЮТ В США И ЕВРОПЕЙСЬКИХ СТРАНАХ ? Расхлебывают свою тупость
показать весь комментарий
13.01.2025 03:19 Ответить
Там ще проблема з коаліцією . Так що президент може розпустити парламент. Український МЗС має ПОСТІЙНО робити заяви про геноцид і російських фашистів. Не мовчати. Тому що кацапи ведуть підкопи під европейську едність . А матеріалів про знищення міст кацапами ніде нема .
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
Страница 5 из 7