7583 посетителя онлайн
23 848 347

Военнослужащий РТЦК, сопровождавший мобилизованных, был застрелен на АЗС в Пирятине. Нападающий скрылся, - Сухопутные войска

Застрелили військового ТЦК

1 февраля 2025 года на автозаправочной станции в г. Пирятин на Полтавщине во время сопровождения военнообязанных в 199 учебный центр произошло вооруженное нападение на военнослужащего Полтавского районного территориального центра комплектования и социальной поддержки (РТЦК и СП).

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр командования Сухопутных войск.

Как отмечается, неизвестный мужчина в серой балаклаве и пиксельных брюках подошел к военнослужащему Полтавского РТЦК и СП, угрожая охотничьим ружьем, требовал отдать оружие. Получив отказ, преступник выстрелил в военнослужащего. В результате тяжелого ранения солдат погиб на месте.

"После нападения злоумышленник завладел автоматом военнослужащего и скрылся вместе с одним из мобилизованных военнообязанных", - говорится в сообщении.

Командование Сухопутных войск Вооруженных Сил Украины решительно осуждает это вопиющее преступление и требует строжайшего наказания для виновных. Убийство военнослужащего при исполнении служебного долга является тяжким преступлением, которое должно быть расследовано в кратчайшие сроки.

"На месте происшествия работают правоохранительные органы, продолжаются оперативно-розыскные меры. В Полтавской области введена специальная операция "Сирена", осуществляется взаимодействие с военными структурами и правоохранительными органами смежных регионов", - добавляют в Сухопутных войсках.

Командование Сухопутных войск выражает искренние соболезнования родным и близким погибшего военнослужащего Полтавского РТЦК и СП, и уверяет, что его смерть не останется безнаказанной.

"Призываем граждан предоставлять любую информацию, которая может помочь в установлении местонахождения нападающего и военнообязанного, который исчез вместе с ним", - резюмируется в сообщении.

Топ комментарии
+44
А попереджали що таке Може бути. Попереджали владу не вбивати клин розколу між цивільними і військовими. Але зеленим гнидам все папріколу.

А тепер готуйтеся, ті хто вернуться з фронту почнуть шукати свою правду і нічим добрим це не скінчиться.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:51 Ответить
+22
Ну что вы никто не бьёт никого в ТЦК и не запихивает ногами в бутик..это отдельные факты ....а тут всего..факт...полагаю с ТЦК это не связано...человек с ружьём спокойно подошёл к военному с автоматом... ах да вопрос -- сопровождал мобилизованных с автоматом..серьезно??!! А что мобилизованные граждане в статусе заключённых, арестантов ?! Или это рабы!? Нет просто вопросы...например несения караульной службы людьми с автоматами неумение обеспечить периметр охраны..перекрытия друг друга сектором обстрела дублирование секторов ....мда...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:12 Ответить
+20
І саме тому крадіїв та хабарників у частинах треба розстрілювати одразу, а не панькатися через суди, де воно відкупиться. І з депутатів зняти недоторканість , бо війна ж. Чи "етодругоє виніпанімаіті"? І для воєнкомів має бути не щатримання на забарі, а розстріл на місці отримання хабаря. І так далі. Може це якось почне працювати в обидва боки?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
А попереджали що таке Може бути. Попереджали владу не вбивати клин розколу між цивільними і військовими. Але зеленим гнидам все папріколу.

А тепер готуйтеся, ті хто вернуться з фронту почнуть шукати свою правду і нічим добрим це не скінчиться.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:51 Ответить
Ну что вы никто не бьёт никого в ТЦК и не запихивает ногами в бутик..это отдельные факты ....а тут всего..факт...полагаю с ТЦК это не связано...человек с ружьём спокойно подошёл к военному с автоматом... ах да вопрос -- сопровождал мобилизованных с автоматом..серьезно??!! А что мобилизованные граждане в статусе заключённых, арестантов ?! Или это рабы!? Нет просто вопросы...например несения караульной службы людьми с автоматами неумение обеспечить периметр охраны..перекрытия друг друга сектором обстрела дублирование секторов ....мда...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:12 Ответить
І саме тому крадіїв та хабарників у частинах треба розстрілювати одразу, а не панькатися через суди, де воно відкупиться. І з депутатів зняти недоторканість , бо війна ж. Чи "етодругоє виніпанімаіті"? І для воєнкомів має бути не щатримання на забарі, а розстріл на місці отримання хабаря. І так далі. Може це якось почне працювати в обидва боки?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:09 Ответить
У 2022 році,мене 5 разів возили по різним частинам й різних місцях,потім вертали-то вік,то здоров'я не влаштовувало,аж поки на забій у піхоту не заперли, але жодного,повторююсь-жодного разу у супроводі з ТЦК не було людей з автоматами,офіцери можливо й були з пістолетами, але автоматів не було,зараз як "уголовників" етапують,до чого ця мерзота країну довела?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:37 Ответить
Ті хто на фронті проти мобілізації. Вони добре розуміють що справжні Герої України- бійці економічного фронту. Купа відео від військових де вони запевняють що впораються і самі, що головне для них щоб в тилу чоловіки жили мирним життям, не відчуваючи що йде війна!
показать весь комментарий
01.02.2025 11:56 Ответить
Знищити нападника при затриманні
показать весь комментарий
01.02.2025 11:52 Ответить
Ну якби не перший і не останній.
Як мало бути, лотерея, нормальне грошове забезпечення, нормальне забезпечення амуніцією, нормальне командування.
А маємо, воюють бідні, за свої кошти все купляють, волонтери допомагають, під командуванням баранів-м'ясників.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:06 Ответить
тут очевидно добре організований напад. мабуть. їхали за ними . чекали поки зупиняться на азс. ну тепер справа честі знайти стрілка і затримати...не обовязково живим...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:57 Ответить
Когда начинается война, дети высокопоставленных чиновников сами идут, потому что это общее положение, которое не регламентируется законом. Им странно не пойти, когда там их друзья. Несмотря на то, что в Израиле также есть коррупция и проблемы, не возникает вопроса, почему мы должны идти воевать. У нас нет выбора и другой страны,
- добавил Шлеймович.

https://24tv.ua/ru/izraile-vojujut-pochti-vse-deti-chinovnikov-pochemu-oni-ne-izbegajut_n2448527

А где дети наших министров?
Кто из депутатов и звезд в ВСУ и почему сыновья Садового не возвращаются в Украину

https://tsn.ua/ru/exclusive/kto-iz-deputatov-i-zvezd-v-vsu-i-pochemu-synovya-sadovogo-ne-vozvraschayutsya-v-ukrainu-2431546.html

Як що влада не захищае Укріну то нах така влада.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:12 Ответить
І нахіба йому взагалі був потрібен автомат?
А ще всі, хто носить балаклаву, потенційні злочинці.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:04 Ответить
за останню добу багато повідомлень, що обстрілюють ракетами міста україни...на запитання, де наше пво? - в мережі відповідають, що перевели у піхоту...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:04 Ответить
Здається що це тільки початок....
показать весь комментарий
01.02.2025 12:13 Ответить
Так він з ТЦК .Не військовий
показать весь комментарий
01.02.2025 12:16 Ответить
А ті хто був бусифікований будуть рвати таких дегенератів як ти.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:25 Ответить
До військових тут чудове ставлення. А тцк самі собі репутацію зробили.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:35 Ответить
Більше 100 тисяч в СЗЧ.
Але влада вперто не робить висновки.
Може треба вже давно щось міняти в підході до мобілізації?
Не насильно мобілізувати а якось навпаки... заохочувати більшими грошима, короткотерміновимм контрактами, ітд.?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:38 Ответить
Скільки можна повторювати: Не панькайтеся з тими, "цивільними" хто гавкає на ТЦК під час перевірки документів. Не підпускайте обурених бабів та "правдолюбців" до патруля ближче ніж на 10 метрів. Застосовуйте зброю, а не мовляння. Україна - у смертельній небезпеці.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:56 Ответить
Просто український нарід втомився від війни і хоче травневих свят і шашликів. І взагалі, чому українців змушують воювати? Їм і так добре. Працють ресторани, спортзали, нічні клуби. Роботи повно. Навіщо іти мерзнути в холодні окопи? Та ще і вбити можуть.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:18 Ответить
За що піхота воює, щоб рашисти тил розвалювали ракетами? Не треба було Сирському просирати досвідчений особовий склад у піхоті. А тепер кадрових солдат і офіцерів баби не нарожають. Буде тільки гірше.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:43 Ответить
ты дебил, да? Статтею 22 ЗУ про воєнний стан встановлено, щодо Неприпустимості використання правового режиму воєнного стану для захоплення влади та порушення прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Під амуніцією я маю на увазі не тільки комплект шкарпеток та трусів (один на цілий рік лять).
Буткевич оно тільки закрив збір на екскаватор для якогось там аеродрому, бачите немає чим військовим плити на взльотці переставляти, і це в країні, де столиця кишить елітними автівками 23-24 року випуску. Тому так, забезпечення нульове.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:30 Ответить
Щоб не було розколу, спочатку мае бути людське ставлення до свого народу. А коли купа мордоворотів силою ламає людей, бусифікуе, махлюе з ВЛК і потім через тиждень ті люди додому в труні повертаються, то вибачайте. І це в той час коли жирні довбойоби типу Дикого розповідають що треба на місці коліна прострілювати. Як ви до народу, так народ до вас.

Помяніть моє слово, ******* тцкашники після війни стануть новими братками из 90-тих, з пропозиціями або платиш нам за кригу, або твоє кафе згорить з тобою і твоїми дітьми.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Як на мене,ці два агенти(звичайно не ті,що втекли) відмінно грають свою роль простачків в керуванні державою.
Та за ширмою приколу,створили такі обставини,коли цивільні ненавидять людей у військовій формі і навпаки.
Може, хто знає,як відлов людей широко показується по світових медіа і як воно впливає на тутешніх платників податків,з чиїх грошей йде допомога Україні?
А зуміли таке всобачити,буратінка і козир.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:47 Ответить
Що ти є тролем ЗЕлуплено-дєрмаківським, то це точно! Смердить від тебе ОПешним смородом аж з екрану.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:28 Ответить
Кацапська гнида вилізла. От саме через таких колінопрострілювальних ****** як ти у цій країні біда.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:30 Ответить
Піхоти не хватає тому, що командування знищили піхоту в м'ясних штурмах. Краще потрібно було її озброїти до зубів, а не видавати по 5 мін на добу. Тепер де піхота, де піхота.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:50 Ответить
Мені одному крінж в очі кидається коли наші колінопрострілювачі кричать що коли прийдуть кацапи то буде геноцид українців і в той самий час наводять приклади і методи Сталіна по розстрілами і створенні атмосфери террора?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:34 Ответить
ну тепер хана тіткам. які будуть лізти відбивати ухилянтів ....
показать весь комментарий
01.02.2025 11:54 Ответить
Ріватисуть таких довбойбів, бусифікаторів, тцкашників і колінопрострілювачів. Тобто таких як ти.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:33 Ответить
Танкіст повинен весь час пересуватися на танку, якщо введено воєнний стан?
А супроводжувати мобілізованих чоловіків "під прицілом" мали до самого окопу?
На якій стадії "охорона" стає зайвою?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:51 Ответить
Публіка підоху...ла. Стала на сторону вбивці. Роздувають кацапське ІПСО про зладєєв-тецекашників на радість кацапії. Хто буде країну захищати, bzduny-ухилянти? Чекаєте поки прийде ворог і половину вас розстріляють і пересажають, а половину поганять завойовувати неокуповану частину України і Східну Європу. ТЕЦекашики виконують непопулярні але необхідні заходи - повертають bzdunчиків в адекватний стан.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:16 Ответить
А ещё ИПСО подбрасывает ТЦК мешки денег и элитные авто.💯
показать весь комментарий
01.02.2025 13:56 Ответить
В віиськового шо були холості?
показать весь комментарий
01.02.2025 11:52 Ответить
А оті "НЕЗЛАМНІ", стефанчуки+зеленський+шмигаль, так і не вносять, або саботують внесення дієвих змін до законодавства щодо посилення КАРИ за подібні злочини під час дії Особливого періоду та воєнного стану!! З 2019 року, а особливо з 2022року....
Оманський заборонив?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:00 Ответить
заволодів також одним мобілізованим... так що готувався до цього...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:01 Ответить
над військовим тяжіють "купа інструкцій", а кацапозеленських п.д.рів, жлобів чи кримінал ніщо не обмежує..(
показать весь комментарий
01.02.2025 12:05 Ответить
ті братішкі що ти маєш на увазі майже всі працюють на мусарню тепер у команді по розкулачці переважно і шукають ухилянтів-вони тепер іменуються дружинніками якщо не в курсі
показать весь комментарий
01.02.2025 12:14 Ответить
Ні. То голос Антимайдану. Сєпар з Дніпра.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:22 Ответить
Ті хто виправдовує вбивцю військового - або прокацаплені довбойоби, або просто довбоцоби.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:25 Ответить
Тоді ще раз спитаю.
Для супроводу мобілізованих чоловіків йому був потрібен автомат? Яким боком тут конвоювання?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:25 Ответить
для чого тоді я купував спальник куму в 110 бригаду ?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:29 Ответить
Для сопровождения - нет. В Пирятине нет ДРГ противника, от которых нужно было бы защищать мобилизованных. Значит автомат ему был нужен совершенно для каких то других целей. Дальше вопрос - зачем мобилизованным сопровождение? Водитель не знает дорогуя? Вроде по Закону мобилизованный у нас это взрослый совершеннолетний мужчина, не имеющий никаких медицинских противопоказаний к службе, логично что умственно полноценный, и способный отвечать за свои действия. Значит никакого сопровождения не нужно, они отлично могут теоретически самостоятельно доехать в автобусе. Но раз в автобусе был вооруженный военнослужащий - значит этим преследовались какие то цели. Какие - даже не могу предположить, это все так загадочно.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:33 Ответить
ще є не видавали .
показать весь комментарий
01.02.2025 12:40 Ответить
Це так діють штурмовики із Брюсселя
показать весь комментарий
01.02.2025 13:07 Ответить
взнаєш коли тебе будуть крутити декілька здорових бугаїв в одежі схожій на форму ЗСУ, АЛЕ БЕЗ ЖОДНИХ РОЗПІЗНАВАЛЬНИХ ЗНАКІВ
показать весь комментарий
01.02.2025 14:11 Ответить
Ну то може нехай в першу чергу йдуть в окоп ті, кому такі права потрібні?
У моєму віці і при моїй освіті в гробу я бачив ті ваші "гілки влади".
Але ж ні. Саме держслужбовці зараз майже всі - заброньовані інваліди.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:36 Ответить
В адекватний стан треба повернути довбойбів типу вас. Тому що тцк ну роблять те саме що кацапи і кацапмькими методами.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:39 Ответить
Я так розумію далі такі дебіли будуть доказувати що життя переоцінене, ми в рай, а ухилянти здохнуть....

Підараси.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:45 Ответить
То не зовсім цивільний був.
По нєпоняткє мобілізували нє того, браткі прийшли на допомогу.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:55 Ответить
Знайти, судити і садити бандюка, а краще знищити при затриманні.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:00 Ответить
Нарешті.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:14 Ответить
Якщо ви не в курсі, у нас братви стільки, що вистачить усі ТЦК повністю укомплектувати, включно з секретарками.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:16 Ответить
Згоден! Ті хто повернуться з фронту і хто проливав кров за Батьківщину....просто рватимуть на шмаття таких ухилянтських крис як ти,що всі роки війни просиділи в своїх тилових норах!
показать весь комментарий
01.02.2025 12:22 Ответить
не бреши !
показать весь комментарий
01.02.2025 12:22 Ответить
Справа в тому,що за законами військового часу цих НЕЗЛАМНИХ треба було поставити до стінки ще десь у жовтні-листопаді 2021....Не кажучи вже про маленького Оманського султанчика...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:26 Ответить
Доведена до відчаю, може. Або просто помста.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:32 Ответить
поки шо я бачу лише ухилянтсько-біженський дойчеаншлаг...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:35 Ответить
Не охорона, а супровід. А автомат, бо він військовий при виконанні. А зараз війна. Не розумію в чому дивина. Поліція навіть у мирний час зі зброєю і ви не дивуєтесь. А тут - ваєнний, ва врємя вайни, с автаматам, о ужас! А коли на блок посту з автоматом, а ви, цивільний, на автівці проїзджаєте, то чого не дивуєтесь що робить військовий з автоматом за 300 км від фронту. Просто конкретно цей хлопець погано виконував свої обов'язки мабуть, якщо його так просто застрелили. Він мав розуміти, що ворог може знищувати не тільки солдат, а й наших мобілізованих які ще беззбройні та не вміють відповісти. Їх набагато легше ліквідовувати.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:02 Ответить
Спочатку, уріжемо права цим ухилягтам, ууууу.
А потім, а чому ви іммігруете? Чому не хочете будувати світле майбутнє нам, ууууу, зрадники.
А чому такий віддтік населення з нашого раю?
Вас дебілів нічому історія не вчить.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:37 Ответить
Не переводь стрілки. Переводити фахівців ППО у піхоту, це найгірше розпорядження людьми, яке може бути. Яке не як не відсуне "капітуляцію." Гірше тільки постачання неякісних мін .
показать весь комментарий
01.02.2025 14:54 Ответить
Про це вже сотні разів тут писали, як і ким замінити молодих рожевощоких пристосуванців, котрі або мають "волохату руку" де слід, або просто відкупилися, заплативши продажним воєнкомам. Я от не зрозумів, чому держслужбовців потрібно замінити на патріотів. Ви вважаєте, що зараз там відсутні патріотично налаштовані працівники, наприклад жінки? Ну, може воно й так, я не знаю.
У підсумку, воювати повинні найбільш придатні та підготовлені до цього люди, а не ті хто не знайшов можливостей "відкосити" і кого спіймали на вулиці.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:03 Ответить
Ох, не треба було про "президента"... Без ножа ріжете
Найбільш придатних повинна була б визначати ВЛК, але там працюють скотиняки, тому цей етап пропустимо.
"1. Перша черга оперативного резерву - це колишні військовослужбовці до 40 років, які мають бойовий досвід і відслужили в армії за контрактом або однією із хвиль мобілізації.
2. Друга черга оперативного резерву (наразі діє друга хвиля мобілізації) - військовослужбовці, які проходили строкову службу до 2014 року або служили за контрактом.
3. Мобілізаційний резерв - військовозобов'язані громадяни, які закінчили військові кафедри ВНЗ як офіцери запасу та не призивалися під час попередніх мобілізаційних кампаній.
4. Громадський резерв - інші громадяни, які не мають вікових і фізичних обмежень на призив на військову службу і можуть бути залучені для комплектування Збройних сил та інших військових формувань винятково в особливий період."
То до чого це я... Я не розумію, чому відловлюють на вулицях старих/хромих/косих або відривають від станка простих роботяг, у той час коли ще добіса "пенсіонерів" МВС та інших "асобо прібліжонних" до держслужби осіб. Я не розумію, куди зник розпіарений Сирським аудит. В результаті у нас 200-250 тисяч безвилазно в окопах, а решта 700-800 тисяч - третій рік смокчуть державну соску.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:31 Ответить
Nikolay Pisariev, ви де знаходились останніх три роки? Вказівку гребти всіх старих/хромих/косих лікарі ВЛК та ухилянти з ТЦК отримали напряму від свого керівництва. Якщо ви про це "не знаєте", то ви мабуть самі працюєте в ТЦК.
показать весь комментарий
01.02.2025 16:52 Ответить
Зайду пізніше, хай коменти настояться
показать весь комментарий
01.02.2025 11:54 Ответить
Жалко конечно, но, нужно прямо сказать, плохой был военный, если не остановил своим автоматом человека, угрожавшего ему оружием, учитесь этому у Америки, там стреляют сразу, без десяти предупреждающих выстрелов в воздух!
показать весь комментарий
01.02.2025 12:04 Ответить
Круто, правда? А там і росіяни підтягнуться, допоможуть.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:14 Ответить
Обидва сядуть довічно.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:22 Ответить
Труть кацапських тролів і ухилянтів у підгузниках. Правильно вчиняють.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:24 Ответить
А за що тебе поважати коли ти з Кацапії під британським ВПН постиш тут всяку муйню? Завтра ти вже під іншим ніком і прапорцем срати будеш. Так в тебе робота. Чи служба. ХЗНА.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:33 Ответить
на фронті
показать весь комментарий
01.02.2025 12:37 Ответить
Это слишком сложно. Дураки всегда действую самым простым и прямолинейным способом. И потом почему то оказывается что этот способ является самым плохим.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:43 Ответить
Військові - не в'язні. Вони можуть вільно йти куди хочуть та коли хочуть.
Якщо щось комусь не подобається, то вони не мають права застосовувати сили.
Максимум, що вони можуть - це викликати поліцію, щоб підозрюваного вони затримали та він представ перед судом.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:54 Ответить
Ти то звідки знаєш? А, чи тобі вагнера доповідають? Так ти сайти сплутав це не рус-вєсна.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:55 Ответить
Вбивцям військового співчувають обдристані памперсники-ухилянти
показать весь комментарий
01.02.2025 13:13 Ответить
Страница 1 из 4