19958 посетителей онлайн
6 421 127

Насилие в отношении военнослужащих недопустимо. В ВСУ делают все возможное, чтобы во время мобилизационных мероприятий не нарушать права человека, - Сырский

головком ЗСУ Сирський

За короткий промежуток времени в разных областях Украины произошли три позорных акта насилия, в которых пострадали военнослужащие.

Об этом сообщил в телеграм-канале главнокомандующий ВСУ Александр Сырский, информирует Цензор.НЕТ.

Он напоминает, что на Полтавщине во время выполнения воинского долга от рук убийцы погиб военнослужащий Вооруженных Сил Украины, который проходил службу в территориальном центре комплектования и социальной поддержки. В Ровно военнослужащие ВС Украины получили ранения в результате подрыва злоумышленником взрывного устройства. Еще один взрыв прогремел на территории РТЦК и СП в Павлограде Днепропетровской области.

"Один из пострадавших в Ровно находится в тяжелом состоянии. Состояние военнослужащего, раненого в Павлограде - стабильное, ранения легкие.

Насилие в отношении военнослужащих - недопустимо. Рассчитываем на полное и всестороннее расследование этих преступлений. Виновные должны понести заслуженное наказание", - подчеркивает главнокомандующий.

Вооруженные Силы Украины делают все возможное, чтобы защитить наше государство и Украинский народ. В условиях полномасштабной войны это невозможно без мер мобилизации.

"В ВС Украины делают все, чтобы в ходе мобилизационных мер не допускать случаи нарушения прав человека. Сухопутные войска пытаются преодолевать существующие проблемы в работе ТЦК, исправлять ошибки, работают над улучшением качества работы ТЦК. Впрочем общегосударственное дело защиты Украины невозможно без всенародной поддержки армии и уважения к военнослужащим", - резюмирует Сырский.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+26
А насильство військовослужбовців над цивільними припустиме???
показать весь комментарий
03.02.2025 08:44 Ответить
+24
Може насильство та беззаконня неприпустимі в обидві сторони ?
показать весь комментарий
03.02.2025 08:48 Ответить
+21
Звісно вибухи, які відбулись останнім часом неприпустимі, бо це по факту тероризм. Але якщо розглянути ці слова в загальному контексті, то виходить щось таке : «працівників ТЦК не можна ні в якому разі зачіпати у будь-якому випадку, а вони зі свого боку під час мобілізації когось постараються не порушувати його права», що по факту є абсурд, бо впринципі посадка в бус незламності - це вже юридично порушення прав людини.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Валерій Кваша Спочатку ухилянтів треба загнати в законне русло. ТЦК затримує порушників.
показать весь комментарий
03.02.2025 17:54 Ответить
Allaid Боти кацапські і не таке напишуть. Аргументи розраховані на дурників.
показать весь комментарий
03.02.2025 17:50 Ответить
Олександр Іванович Паламарчук Ви все правильно підмітили. Податки і зарплата ЗСУ. І тцкашники повернуться до паперової роботи, будуть повістки виписувати.
показать весь комментарий
03.02.2025 17:47 Ответить
Random User Я тему з підвищення зарплати військовим постійно піднімаю в коментах. Але вона якось непомітно проходить. Кацапські боти на Цензорі постійно збивають на ТЦК. В них зараз на першому місці дискредитувати ТЦК, на другому НАТО кинуло Україну.
показать весь комментарий
03.02.2025 17:41 Ответить
Дрюкати? Поліцейський чи будь-хто інший може застосовувати насилля до цивільних лише у межах самозахисту або при затриманні злочинця на місці вчинення злочину чи кримінального правопорушення.
Масовим побиттям на камери, вбивствам і каліцтвам у застінках ТЦК беззбройних цивільних групами злочинців у погонах немає жодних виправдань окрім їхнього покарання за кримінальним законом.
показать весь комментарий
03.02.2025 15:44 Ответить
Вище писали, що пакують всіх, навіть тих у кого наявні відповідні документи, адже зєля сказав, що воювати будуть всі. Мабуть вони так завзято виконують волю сцаря малороського.
показать весь комментарий
03.02.2025 15:32 Ответить
Тут йшла теза про те, що "ТЦК ворог, нічим не кращий за русню, тому що вбив майже стільки ж людей". Так це правда? Співробітники ТЦК дійсно власноруч вбили стільки цивільних, скільки й русня?
показать весь комментарий
03.02.2025 15:27 Ответить
Аналогічно можна відповісти. Хіба цивільні вбили сотні тисяч посіпак ТЦК, що ти піднімаєш такий кіпіш? Виходить як і з руснею масштаб також має значення.
показать весь комментарий
03.02.2025 15:23 Ответить
І що робиться ? Кого покарали ? За відмову від мобілізації, бачив вироки на 3 роки і багато, а де вироки на 8 років, за викрадення і перевищення повноважень для тцк?
показать весь комментарий
03.02.2025 14:59 Ответить
а я про ухилянтів. та захищаю ЗСУ і ТЦК
показать весь комментарий
03.02.2025 14:23 Ответить
Ну і я про то, хіба ні ? А ви податки, ухилянти і т.д. і т. п.
показать весь комментарий
03.02.2025 14:00 Ответить
одна з функцій Держави - насильство !

"армія, тюрми, поліція...."

а інакше буде бардак і НЕ виконання законів

.
показать весь комментарий
03.02.2025 13:27 Ответить
АРМІЯ вже під плінтус загнана !

ЗСУ змушені вибачатись перед ухилянтам

.
показать весь комментарий
03.02.2025 13:25 Ответить
Пояснюю : всі проблеми з мобілізацією і навколо ТЦК створено штучно потужними зусиллями 5-6 менеджерів невсратості зєлі.
показать весь комментарий
03.02.2025 13:15 Ответить
От такі ж як ви розумники і обирали напевно що! Раз досі у вас громадяни у всьому винуваті, а влада не винувата ні в чому! Типу, якщо шахрай вас надурив, то винуваті ви самі, що дозволили йому це зробити!
показать весь комментарий
03.02.2025 13:11 Ответить
Ага, "погоняло", якраз з лексики глибинного рузького міру! Не треба нас переконувати, за собою головне слідкуйте і принагідно розберіться хто в чому винен і хто насправді "чмирі".
показать весь комментарий
03.02.2025 13:07 Ответить
Не треба мої слова перекручувати. На початку війни в багатьох людей були піднесені патріотичні настрої, дуже багато з добровольців взагалі давно воювали, ще з 14 року, честь їм і хвала! Дякуючи їм Україна наразі збереглася і ніхто їхніх заслуг не применшує! А зараз ситуація кардинально інша і чітко видно, що влада не впоралася зі своїм завданням, як інституція, в тому числі і з підтриманням патріотичності серед громадян! І намагається не об'єднувати суспільство, а роз'єднувати і натравлювати одних на інших. От можливо і завдяки таким корисним "....", як ви, бо ви прям в моєму дописі саму суть виділили, яку я хотів сказати, чи не так"?! Це сарказм, не переплутайте!
показать весь комментарий
03.02.2025 13:04 Ответить
то влада таки винувата! а хто цю владу недолугу обирав?
показать весь комментарий
03.02.2025 12:55 Ответить
Півень - це призвище чи погоняло таке? Відповідаєш.
З вами, чмирями, нема за що розмовляти.
Переконувати?
Та ну вас накуй.
показать весь комментарий
03.02.2025 12:55 Ответить
Я податки плачу добре, погано держава далі тими податками розпоряджається, я ж не напряму якомусь підрозділу податки свої плачу. І не тикайте, мені, будь - ласка, ми з вами ніяким чином не знайомі, чи виховання не дозволяє нормально спілкуватися ?
показать весь комментарий
03.02.2025 12:52 Ответить
а що ж ти платник так погано платиш податки що не можеш забезпечити гідну зарплату ЗСУ? Чи тобі ТЦК заважає?
показать весь комментарий
03.02.2025 12:44 Ответить
Сотні тисяч добровольців були позбавлені здорового глузду виходить? Ну так, маєте рацію
показать весь комментарий
03.02.2025 12:34 Ответить
Платник, а в чому питання ?
показать весь комментарий
03.02.2025 12:33 Ответить
Ну давай ти не будеш ахігєю нести. Порушення на порушення - це анархія. Тому давайте для початку ТЦК не будуть порушувати Закон. Добре?
показать весь комментарий
03.02.2025 12:18 Ответить
Шо означає наступне: ТЦК і далі буде безпредельнічать, а ше ми надамо їм ще більше прав, тому холопи - прогнулись. А да, і не забудьте - це все ІПСО
показать весь комментарий
03.02.2025 12:17 Ответить
Тіло прирівняло втрати від русні до втрат від насилля з боку ТЦК.
Тобто у цьому випадку саме масштаб має значення.
Якщо русня вбила сотні тисяч цивільних, то і ТЦК вбили сотні тисяч цивільних?
показать весь комментарий
03.02.2025 11:59 Ответить
Якщо рахунок іде лиш на десятки чи одиниці, а не на тисячі то все ок ?
показать весь комментарий
03.02.2025 11:57 Ответить
Не бреши, пакують і тих у кого з документами був порядок. Мого співробітника зі Львова тиждень тому запакували в Кам'янці. Додому не відпустили навіть доя оформлення документів на роботі.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:55 Ответить
Свівілля породжує свавілля. У зелених є більшість у ВР (в коаліції із регіоналами), вони можуть і зобов'язані прийняти усі потрібні закони для нормальної роботи ТЦК у правовому полі. Але ж це репутаційні політичні втрати і маємо те що маємо. ТЦК займаються ******* (і це призводить до ще їхньої більшої деградації-величезна корупція), народ дивиться на цю ***** і теж *******. Сирський зло не може назвати злом. Є причина і є наслідок, і є так звані причинно-наслідкові звязки. Так що було раніше яйце чи курка?
показать весь комментарий
03.02.2025 11:47 Ответить
ви платник податків?
показать весь комментарий
03.02.2025 11:33 Ответить
Здоровий глузд заважає! Бо по - перше, навіть якщо домовишся з конкретним підрозділом далеко не факт, що до нього потрапиш. По - друге, треба витратити купу грошей, що спорядити себе. По - третє, щоб підготуватися фізично теж треба час і не факт, що хтось буде чекати, поки ти форму набереш відповідну, бо війна. І вчетверте, що я думаю, головне, якщо ти покалічишся чи взагалі загинеш, то сім'я твоя буде розраховувати виключно на себе і від держави ніякої допомоги не буде! Ось так!
показать весь комментарий
03.02.2025 11:20 Ответить
А ухиляння від мобілізації - це порушення чого ?
В бус просто так не садять...
показать весь комментарий
03.02.2025 11:06 Ответить
Якщо прийдуть кацапи, тоді ви дізнаєте що таке насильство !
Оформи документи і не бикуй - ніхто тебе не буде чипати !
показать весь комментарий
03.02.2025 11:04 Ответить
Ета другоє
показать весь комментарий
03.02.2025 10:55 Ответить
Олександр Іванович, здається, ви не зовсім розумієте суть проблеми. Дійсно, кожен громадянин України має захищати свою країну, АЛЕ держава має забезпечити своїм громадянам таку можливість, шляхом їх належної підготовки та відповідного матеріально - тенічного забезпечення, бо тільки держава має для цього можливості та ресурси. ОДНАК, насправді відбувається наступне: людей належним чином не готують, грошей їм пристойних за ризик життям не платять, зброєю та іншм спорядженням - не забезпечують (військові самі скидаються та волонтери з усіх сил намагаються допомогти за кошти тих громадян, яких ви "ухилянтами" направо і наліво називаєте), крадіжки в країні з бюджету величезні, купа правоохорнців тилу сидять і займаються виловом водіїв, пекарів, хліборобів і т.д., щоб самим не воювати та ще й ТЦК - лотерея і купа є відео де по п'ятеро здорових бугаїв ловлять одного цивільного в бусик незламності! То про що ви взагалі говорите! Немає від держави необхідних дій для того, щоб громадяни бігли наввипередки воювати, бо люди просто загинути не хочуть дурною смертю через недолугу нашу державу. А ви ТЦК молодці, всі "ухилянти"! Держава не виконала свій суспільний договір і не тільки не захистила своїх громадян, а навіть не попередила про початок війни. Отак от!
показать весь комментарий
03.02.2025 10:49 Ответить
Є обов'язком, всіх, громадян України, а не вибірково
показать весь комментарий
03.02.2025 10:40 Ответить
та бачу звичайно. як і знаю що ти та решта ухилянтів порушують правила військового обліку. це ж правда? коли у 40 річного мужика окрім приписного більш не ма нічого
показать весь комментарий
03.02.2025 10:19 Ответить
Слепой? Уже выделенное не видишь.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:10 Ответить
Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Рівність прав жінки і чоловіка забезпечується: наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній і культурній діяльності, у здобутті освіти і професійній підготовці, у праці та винагороді за неї; спеціальними заходами щодо охорони праці і здоров'я жінок, встановленням пенсійних пільг; створенням умов, які дають жінкам можливість поєднувати працю з материнством; правовим захистом, матеріальною і моральною підтримкою материнства і дитинства, включаючи надання оплачуваних відпусток та інших пільг вагітним жінкам і матерям.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:08 Ответить
все правильно згоден. а що не так? що ТЦК порушує?
показать весь комментарий
03.02.2025 10:07 Ответить
Стаття 17. Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються на відповідні військові формування та правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності яких визначаються законом.

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.

Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.

На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.

На території України не допускається розташування іноземних військових баз.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:05 Ответить
"Насильство щодо військовослужбовців неприпустиме"а, щодо цивільних працівниками ТЦК виходить що "допустимо"? Нехай Сирський сяде почитає статтю 17 Конституції України, і не маніпуляює обставинами і фактами, бо виходить дуже "однобоко".
показать весь комментарий
03.02.2025 10:03 Ответить
ти ж їх діалект вже знаєш. будеш у них видно прислужуваться
показать весь комментарий
03.02.2025 10:01 Ответить
Зеленський чудово справляється із завданням по знищенню "АРМІЯ, МОВА, ВІРА"
АРМІЯ - ТЦК, перекладання відповідальності за свої злочини на військове керівництво
МОВА - узурпація Конституції шляхом прийняттям законів про подвійне громадянство
ВІРА - збереження церкви ФСБ рифи, провокації з менорою
показать весь комментарий
03.02.2025 10:01 Ответить
Статтею 65 Конституції передбачено, що захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України. Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:00 Ответить
Конечно,есть.Для баранов Конституция выше указов,приказов,законов ,распоряжений и т.п.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:57 Ответить
кацапи видають 20+ тисяч доларів за підписання контракту!
хто ху..є..граю заважає давати хлопцям стільки або більше?!
хто заважає набирати найманців по всьому світу на контракт?

що там з формулой миру та гарантіями безпеки?!
коли закінчиться війна і зелена шобла перестане наживатися на крові українців?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:56 Ответить
Так про те і мова... Ніхто ж не толерує злісну непокору... Дійсно, є моральні уроди, які просто при перевірці документів починають на камеру "дрюкати" поліцейського... То ж бо і воно - судіть усіх, хто порушує Закон
показать весь комментарий
03.02.2025 09:46 Ответить
ТЦК виконують накази президента. ще питання є?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:46 Ответить
а вони ж такі законослухняні громадяни..... хай інші воюють а я буду заробляти грощі та бухати. так?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:43 Ответить
Та якби в камері на сусідніх нарах сиділи ухилянт, ось такий майор, лікар-хабарник і суддя з мільйонами, що виникли з повітря - то певно багато чого в країні йшло б інакше, і ставлення людей до держави було б інакше. А оскільки всі нари призначені тільки для ухилянтів, а решта вищезгаданих весело махає ручкою, то маємо що маємо.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:41 Ответить
Що й кому конкретно заважає мобілізуватися самостійно?
Вибрати підрозділ, попередньо познайомитися, домовитися, отримати відношення і все зробити нормально?
Що заважає?
Яйця?
Яких нема.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:40 Ответить
Президент несе персональну відповідальність за мобілізацію, але схоже у нього немає бажання вирішувати ці проблеми. Пройшло дві доби,і жодноі реакції. Щоб не псувати свій "імідж" просто самоусунувся,і як завжди переклав відповідальність на інших.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:39 Ответить
Нажаль... (( А взагалі від цих всіх подій якось сумно на душі стає... (((
показать весь комментарий
03.02.2025 09:36 Ответить
Це результат "конституції на паузі". Насилля цивільних в сторону військовослужбовців недопустиме. Насилля військовослужбовців в сторону цивільного населення недопустиме. Невже це так важко?
А, схоже на те що важко. Наші довбограї на піанінах продовжують розколювати суспільство. Згадайте 22 рік, я бачив купу відео де багатьох людей відправляли додому з военкоматів бо "місць нема". Не було ніякої бусифікаціх, Тцкунів, ухилянтів і решти лайна. Але влада злякалася такої народної організованості.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:34 Ответить
а хто більше порушує закони України,ТЦК чи ухилянти?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:33 Ответить
Хто б що не казав, але не є нормою вбивство в принципі. Як явище має бути покаране.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:32 Ответить
Якщо загадати феодальні часи, де були пани і кріпаки - то все стає логічно і закономірно.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:31 Ответить
Якщо буряти чи якщо свої?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:30 Ответить
Головне - не позбавляти "права на бикування" під час вручення повістки!!!
показать весь комментарий
03.02.2025 09:30 Ответить
а яку репутацію зробили собі ухилянти?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:29 Ответить
Для цього мозок потрібен.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:28 Ответить
Нова методичка від подоляки?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:27 Ответить
І так, це вам вже не старі добрі підпали автівок військових . Сюрпрайз.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:27 Ответить
А ти з яких?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:26 Ответить
Слугориги розтоптали Конституцію, всі права і свободи і навіть встигли потоптатися, ****** брудом і заарештувати частину військових. У них саме головне - це чотирижди відкосники, бариги та мародери і в цьому випадку військові мають бути принижені. Якщо бути точним, то по військових потопталися і 73% - це ваш вибір, це ви забрали у ЗСУ гроші на ракети, снаряди, міни, дрони і закатали в асфальт!!! Кинули найкращих у чисте поле під бомби, снкаряди, ракети, а баригам дали можливість вкрасти все у військових і гарно відпочивати за кордоном і красуватися на шмарафоні!!!
показать весь комментарий
03.02.2025 09:24 Ответить
Якісь підсліпуваті у нас військові. Ще раз: в Тернополі майор застрелив прикордонника. Чому тоді не було гвалту та розголосу та подібних реакцій? А, забув - то ж справа військових. Раз цілий "тащ майор" когось застрелив - значить людина апріорі винна. Це за логікою медійних військових і більшості так званих "журналістів" і "блогерів". Чи тоді в готелю Тернополя то не було вбивство військового, ні? Хтось пам'ятає про цйе випадок? Ні. Мабуть не вигідно. Бо раптом з'ясується, що "тащ майор" розпивав горілку з табельною зброєю... А тут і розслідувати нічого не треба - достатньо написати, шо якась "сірість", "чорнороб", "охлос" застрелив військовослужбовця. І все - мудрий наріт бажає крові
показать весь комментарий
03.02.2025 09:21 Ответить
а це питання до зе та його шобли.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:21 Ответить
Можливо краще замість таких картинок підвищити зарплату і виплати військовослужбовців хочаб до рівня русні, що як не як мотивує якусь частину людей піти? Хоча я розумію причину, лякати бурятами і кадирівцями - це безкоштовно, а щоб підняти ту ж заралату - треба понизити зарплату чиновників, що само по собі неприпустимо.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:20 Ответить
прівєт,кацап.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:19 Ответить
інша наволоч це ухилянти надіюсь?
показать весь комментарий
03.02.2025 09:19 Ответить
"[…] роблять все можливе, щоб не порушувати" - тим усе сказано. Це той випадок, коли хочеш здаватися розумним - мовчи.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:17 Ответить
Цьому це стало можливо? Бо, по-перше, російська пропаганда і корисні ідіоти з України навʼязали образ поганих працівників ТЦК, ворогів простих українців. Просто тому, що ТЦК виконує закон. Намагаючись врятувати мобілізацію, іспит на яку провалило українське суспільство. Яке не тільки толерує ухилення від мобілізації, а, схоже, сприймає вже його як геройство.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:15 Ответить
Тоді не буде виконуватися план по збору бабла з ухилянтів
показать весь комментарий
03.02.2025 09:13 Ответить
Покидьки чомусь вважають, що пан Сирський оце перед ними виправдовується .
Оооо, а це не так.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:13 Ответить
Краще придумайте щось, щоб народ був готовий добровільно воювати
показать весь комментарий
03.02.2025 09:12 Ответить
А загнати тцкунів в законне русло із реальними посадками за порушення слабо?
Я про такі наслідки два роки пишу. Ще банили мене за ті дописи.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:11 Ответить
Касаб, ти собі оцей своєй мантрой вже сраку розідрав на британський прапор.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:10 Ответить
Мажори втечуть, чинуші і поліцаї стануть колаборантами. Решта отримає сповна.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:09 Ответить
Доказатєльства будут, обязатєльно будут. Но позжє. Можєт бить.
Ну а пока - вєрьтє мнє.
Нізачот.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:08 Ответить
Страница 1 из 2