21704 посетителя онлайн

Украина не мобилизует 18-летних, поэтому партнеры не принимают решения по санкциям, - Зеленский

Сколько человек может мобилизовать Украина. Зеленский ответил

Президент Владимир Зеленский назвал мобилизацию проблемой в любой войне.

Об этом глава государства заявил в интервью венгерскому изданию Válasz Online, передает Цензор.НЕТ.

"Мобилизация является проблемой в любой войне. Украина не является исключением, ведь мы хотим, чтобы война закончилась. Люди устают. Мы можем мобилизовать 27 тыс. человек в месяц, а россияне - 40-50 тыс., потому что их потери больше. У нас мобилизация возможна из-за военного положения. Никто другой не имеет опыта, как остановить Путина. Именно мы его остановили", - сказал он.

Зеленский отметил, что Украина не мобилизовала 18-24-летних, а взамен предлагала им годовой контракт.

"Я не считаю, что мы должны мобилизовать с 18 лет", - подчеркнул он.

По его словам, западные партнеры среди причин, по которым они не приняли решения по санкциям, называют то, что Украина не мобилизовала лиц в возрасте от 18 лет.

"Честно говоря мы предоставили возможность 18-24-летним, чтобы показать, что они тоже могут служить (по контракту. - Ред.), если наши партнеры этого хотят. Это мы им сейчас и дали, в соответствии с нашим законодательством. Только тем временем тысячи людей воюют на фронте без соответствующего оружия", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
А Вы погуглите.
показать весь комментарий
12.06.2025 20:11 Ответить
ну звісно
показать весь комментарий
12.06.2025 11:48 Ответить
Не помню, читала на УП.
показать весь комментарий
12.06.2025 11:33 Ответить
хто саме? є посилання?

і також цікаво, де ця людина зараз
показать весь комментарий
12.06.2025 00:29 Ответить
Вище по цій гілці коментів я надав 2 посилання на відео для Светлана Круп,які дають чітку відповідь,що зроблять з Україною.Якщо ви не провладний бот,ви подивитесь і зробите висновки.
показать весь комментарий
11.06.2025 13:49 Ответить
у всьому світі з 18 воюють. І кацапи теж. І їх 140 млн проти наших 30. Але владні будуть вивозити і захищати діточок, бо це "гівнофонд нації".
показать весь комментарий
11.06.2025 04:15 Ответить
Так виконуэ.
Вже виконали пункт 1. - потопили флагман кацапського флоту крейсер ,,масква" та заперли чорноморський флот у портах базування.
Та вже виконали пункт 2. - перекрили постачання кацапського газу у эвропу теріторією України та Балтійським морем.
Пункт 3. оманських угод про знищення кацапських загоризонтних станцій дальнього спостереження виконання заблокувало США після ураження трьох станцій.
Якраз зараз виконують пункт 4. по знищенню кацапської дальньої стратегічної авіації та підводних човнів носіїв ядерної зброї. ТУТ США В РОЗДУМІ, АЛЕ КИТАЙСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА ТІКО ЗА ПРОДОВЖЕННЯ.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:45 Ответить
Ванья, А ты КОГДА ЮЛЮ ПОЙДЁШЬ ЗАЩИЩАТЬ ???
Или тебя Зеленский непускает ???
показать весь комментарий
10.06.2025 22:26 Ответить
Думаю, в 2026 всё как-то затихнет, что-то подпишут с гарантиями и вооружением. Ни о каких 5-10 годах речи быть не может. РФ пойдёт воевать с кем-то ещё.
показать весь комментарий
10.06.2025 21:51 Ответить
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей,
Мушу вас розчарувати.Навіть домогосподарка би не знайшла союзників.Чому?
Відповідь тут:
https://www.youtube.com/watch?v=CnM5iSUc7Nw

Тут фінал:
https://www.youtube.com/watch?v=wl8CsZfbyeo
показать весь комментарий
10.06.2025 21:13 Ответить
к тому же, феодализм - он именно такой (если, конечно, планирует выжить).
показать весь комментарий
10.06.2025 21:06 Ответить
А чому купа підрозділів роками тримаються глибоко в тилу та не відправляються на фронт? У той же час на деяких відрізках фронту співвідношення живої сили 1:10 не на нашу користь. Та ще прилітає по тилових підрозділах та знищуються люди сотнями.
Ну і звичайно програємо війну через використання кацабами кабів. Тільки через використання росією кабів та знищення населених пунктів можна вводити санкції. Розвалили ж рад союз санкціями. У 79 почали війну з Афганом, а у 80 уже кожна людина срср відчула на собі санкції.
І звичайно, якщо і справді пов'язуються накладення санкцій з мобілізацією 18 річних - це блюзнірство та ******* замахом на геноцид. Хоча я нічого не маю проти зниження мобілізаційного віку. Аби це принесло користь на фронті.
Зеля, де боротьба з корупціїєю?
показать весь комментарий
10.06.2025 21:00 Ответить
Бреше, як завжди винні всі, крім нього, популіста, який не хоче бути причетним до непопулярних заходів. От "Павутина" - це він, а мобілізація - це Генштаб. Народу подобається, підтримка росте, оргазму типу "це - найкращий президент за всю історію!", або "це - мій президент!" усе більше й більше. Бояри потихеньку крадуть, але їм можна, бо вони спасають державу.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:58 Ответить
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення.
Я вас умоляю,яке стратегічне мислення?Керівництво держави виконує "оманські домовленості".
показать весь комментарий
10.06.2025 20:44 Ответить
Максимум куди Україну міг привести Янукович - це до аналогу нинішньої Білорусі.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:39 Ответить
Ні, просто Україна ще повоює років з 5-7, може 10. Європа за цей час достатньо посилиться, а росія достатньо ослабне щоб не нападати на іншу країну і задовольнитись вже окупованим за цей час. Україні сердечно подякують і порекомендують набирати дешевих мігрантів з країн Азії і Африки для покриття дефіциту робочої сили.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:38 Ответить
І кричати про суверенітет і незалежність при цьому
показать весь комментарий
10.06.2025 20:33 Ответить
Я знаю. Но на постоянную войну в Украине ни людей, ни оружия нет. Западу придётся добивать рф санкциями и серьёзной военной помощью Украине, либо Украина капитулирует, и будет большая война в Европе и не только. О границах 1991 г. я не говорю.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:33 Ответить
отже, за дороги дійшло..
а самі дороги дійшли до криму...там були мінні поля...міни зняли, щоби по дорозі було зручно їхати і в березні урочисто відкривати пункт пропуску на крим..
міни склали на склад в чаплинці...після захоплення чаплинки ці міни встановили на лінію суровікіна...а чудових дітей із чаплинки готують до рашистського війська...
то ж не лише дороги на службі ворогу, а й міни і діти...
і овочеві поля..там все в цих полях...хто відповість?
показать весь комментарий
10.06.2025 20:28 Ответить
Деякі з європейських чиновників вже відкрито кажуть що Європа вписується за постійну війну в Україні заради послаблення росії для унеможливлення подальшого конфлікту з ЄС і НАТО, і її дії з 2014 року це підтверджують.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:12 Ответить
Не заявляв блінкен, що змусять Україну мобілізувати 18 річних, не потрібно ля, ля
показать весь комментарий
10.06.2025 20:08 Ответить
Існували.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:59 Ответить
вы не хотите стать женой наложницей пары тысяч "избранных" людей украинского народа очевидно с исключительным генофондом? а как же эволюция?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:45 Ответить
поц
показать весь комментарий
10.06.2025 19:39 Ответить
сша. блінкен це офіційно заявляв, що сша змусять Україну мобілізовувати 18-річних!!!!!!! Півроку тому
показать весь комментарий
10.06.2025 19:38 Ответить
Для початку - тебе на фронт
показать весь комментарий
10.06.2025 19:36 Ответить
А на стороні Ізраїлю були велику гроші і була Америка і цього було достатньо
показать весь комментарий
10.06.2025 19:31 Ответить
Зрозуміло, в країні війна, купа проблем. Постає питання, як же влада реагує на надскладні виклики? А от як: до парламенту подали три законопроекти і всі три присвячені питанню зменшення майнових перевірок чиновників. Може через це партнери трохи капризують.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:29 Ответить
По 40 цивільних людей з кожної області на добу. Цілком достатньо, щоб зникнення цих цивільних ніхто не помічав. Якщо він розмінює наших 27000 на їх 40000 значить втрати 1 до 1.5. Це ******* Україні.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:28 Ответить
А для чого мобілізувати 18-25 річних, в нас в тилу ************* величезна кількість поліції, держ. службовців, військових, різних організацій на букви, типу НАБУ і т.д., крутих 45 річних пенсіонерів, різних олігархів, а їхні діти, а родичі, о забула про прокурорів, а ще різні батальйони монако . А 18-25 ще потрібно пожити, сім'ю створити, дітей народити.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:28 Ответить
а мусора?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:27 Ответить
Мобілізувати підрістків не на часі, бо ще не всіх пенсіонерів вибили.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:26 Ответить
Є суттєвий нюанс - ви забуваєте сзч, дезертирів та відмовників - як, начебто кажуть, армія - 1 міліон, та зних триста тисяч саме цих - одна тритина. Саме тому зеленский відає накази бусіфікувати українців - і це трижди уклоніст від служби Україні. А потім українськи мудрили обирають саме такого як і вони - без мотівації до України. Все чесно. От тіки орки вже по п'ять-десять кілометрів за добу проходять у 25 році.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:19 Ответить
Важко розбомбити те, чого не існує
показать весь комментарий
10.06.2025 19:17 Ответить
Кожен з них воює за збереження держави. Держава - це зеленський. Кудись уходити він навіть не думає. Так, кожен з них воює за зеленського, подобається вам чи ні
показать весь комментарий
10.06.2025 19:15 Ответить
Падло завжди на інших відповідальність вішає
показать весь комментарий
10.06.2025 19:14 Ответить
Яке відношення санкціі мають до призовного віку? тим більше, що в багатьох краінах 18 річному алкоголь не продадуть, так само як 21 річному. Чи то Зе таку тактику обрав, локшину вішати на уха украінцям?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:02 Ответить
очевидно, всех баб надо было (можно и сейчас) ставить к стенке панели в 14м году с 18 лет и всех обязать рожать по 4 человека "для государства". иначе - штраф. можно использовать семенной материал главнокомандующего\прокуроров\ментов\депутатов\налоговиков\чиновников и т.п. тогда всего через 10 лет армия - была бы (и никто бы не говорил, что дети чиновников не воюют). профит и повышение морали, и в некотором роде - моральных устоев.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:42 Ответить
Стендапьор ЗЕленський як застендаплений шахрай спекулює на числі 18 наче призов з 20-21 не можливий!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:24 Ответить
Ізраїль не "розміновував" свій кордон та не пускав "шатли" для ворога (наприклад, того самого Ірана, який доречі достатньо має озброєння, що навіть постачає на рососію свою зброю)!
А бахвалитися тим, що ми "воюємо" з ядерною державою - це просто тупо бо по факту ми самі (точніше влада - єрмак, верещук, зеленський та інші із "слугурода") дали можливість )(уйлу 24го перетнути кордон, відкривши навстіж для цього двері! Тільки сліпий, або повний длбп, цього не бачить та не розуміє!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:20 Ответить
За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.
Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть."

Як це хочуть?. А якщо партнери захочуть трахнути твою скумбрію або дочку в обмін на "ухвалення рішення щодо санкцій"? Будеш, вилупок, свічку тримати?
показать весь комментарий
10.06.2025 18:15 Ответить
А, чим контракт 18-24 поганий ? в тому, що мало прийшло? 500 це мало ? це цілий батальйон, а скільки треба було щоб прийшли 500000 тисяч? А, що головне кількість, чи може все ж таки якість?
показать весь комментарий
10.06.2025 18:13 Ответить
Ні, рашисти наступають дронами, знищують логістику. А потім вже йде піхота на ослаблені позиції.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:59 Ответить
Чому вся проблема? Прочитайте заголовок новини хоча б.
Будуть новини про фортифікації, міни чи СЗЧ - писатиму там коменти на ті теми.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:56 Ответить
Краще мобілізувати 50+ , вони ж майбутні пенсіонери ,загинуть ,так хрін з ними не потрібно буде платити пенсію і буде економія для пенсійного фонду. А 19-24 - це ж зєлін елєкторат ,що згоден терпіти і війну і зєлю ,згідно "опитуванням " кміс.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:52 Ответить
США в 24 г. говорили, что готовы одеть, обуть и вооружить подразделения с 18-летними +.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:51 Ответить
Ned Stark, як людина з відсутністю будь-якої клепки в голови, мислить як типовий совок-"вся проблема у віці мобілізації", хіба проблема лише у віці? Тобі перечислити в чому наша проблема?
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення, проблема підготовки мобілізованих, фортифікації, виготовлення зброї, браковані міни, далекобійна зброя, СЗЧ, проблеми з мобілізацією"бусифікація", і т.д, а говориш за "18 річних" наче вони всі ці наявні проблеми тобі ось тут і зараз все вирішать своїм здоров'ям і життям
показать весь комментарий
10.06.2025 17:40 Ответить
Ну не зовсім так.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:29 Ответить
За ту формулу и Европа не вписалась: предоставить 2 регионам с кремлёвским управлением право вето на внешнюю политику Украины, иметь не подконтрольных Киеву силовиков... -- взорвать страну изнутри и воевать не надо.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:26 Ответить
Пінокіо знову курнув чогось потужного і його понесло. Чи папа Карло підсмажив
показать весь комментарий
10.06.2025 17:24 Ответить
Якби ЗСУ не сиділи в обороні. Наступає кацап м'ясом а не дронами.
Зєбланівське МО на чолі чорнопикого чебурека замовило дронів лише на 20% потужностей окремих виробників, більшість потужностей ВПК простоює, коли майже половина всіх видатків бюджету спускається на корумповану чиновницьку свору, але не на фінансування закупівлі і виробництва озброєння. Не можемо чи не хочемо за вказівкою з кремля? Не несіть звіздомарафонської маячні.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/ukrainian/articles/cg4v07dz3y6o.amp
показать весь комментарий
10.06.2025 17:20 Ответить
Та й про жінок не забувайте. По-перше - стаття 24 (гендерна рівність), по-друге - такі ж громадяни України, по-третє - священний обов'язок захищати Батьківщину.
До речі, ви готові? До останнього українця, так до останнього.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:19 Ответить
А які саме санкції планують ухвалити партнери в обмін на мобілізацію 18-24 річних? Це буде черговий пакет "пекельних" санкцій чи реальне торгівельне ембарго під яке попадуть також країни-посередники через яких орки продають свою сировину і купують західні технології та компоненти для зброї ?
показать весь комментарий
10.06.2025 17:14 Ответить
Це вже після 2022. Я про формулу Штайнмаєра, яку називали капітуляцію. А зараз вже про якесь повернення окупованого Донбасу навіть не йдеться.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:11 Ответить
Ні, у дронах рашка вже перевершила Україну. А ми не можемо закупляти зброю через зменшення допомоги.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:11 Ответить
Не врите. Там ещё было значительное сокращение ВСУ, отказ от ВПК, военной помощи Запада.... В общем, Украину оккупировали б чуть позже.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:06 Ответить
Не завершити а перемогти кремлівського агресора
показать весь комментарий
10.06.2025 17:00 Ответить
У нього вже більше року немає повноважень законодавчої ініціативи. Самопроголошений узурпатор державної влади є кримінальним злочинцем і сам підлягає мобілізації на загальних підставах.
У тилу ошивається мінімум 3 млн. ухилянтів у погонах, які давали клятву на вірність українському народу, який всю цю зрадницьку свору все життя утримує за свій рахунок.
Немає жодної потреби залучати до війни дітей поки ця наволоч жирує і тероризує цивільне населення у безпечному тилу
показать весь комментарий
10.06.2025 16:55 Ответить
Звучит абсолютно абсурдно. Тот, кто хочет что-то делать (санкции их введение или не введение ) не ищет причину, а делает. Если же он (страна, группа лиц) не хочет это делать, причину можно выдумать любую
показать весь комментарий
10.06.2025 16:55 Ответить
Ці співвідношення працюють якщо рівнозначна кількість озброєння, але якщо в одних перевага в артилерії авіації і навіть уже дронах на деяких напрямках, то це співвідношення може і до 1:1 змінюватись.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:54 Ответить
Вони не просто так заїзджають в село тому що там нікого немає, спочатку по тому селі прилітає все від кабів до великого калібру, в тому числі і дрони, а тоді уже туди просочуються малі групи.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:52 Ответить
Ні це було на початку війни в перші 3 роки, потім совок почистив середню ланку від диб...лів з лампасами, частину ростріляли, частину зіслали в штрафбати, піднімаючи молодших командирів і вся тактична перевага німців здулась, в хід пішло вже балансування в озброєнні, а як не крути оборонка за Уралом працювала в 3 зміни.

І друге що більш важливо німці втратили перевагу в повітрі, завдяки в першу чергу лендлізу та і сам совок налогодив масове виробництво літаків.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:49 Ответить
скільки вам років,що ви не розумієте що таке комуністичний китай? Слава Богу,шо таких як ви малувато серед владників, а то б була страшна загроза, що таки почнуть шукати допомоги у китайців
показать весь комментарий
10.06.2025 16:49 Ответить
Подивимось на яких умовах закінчиться війна згодом. Нагадую що до 2022 року капітуляцією вважалось надання автономії лднерам в складі України.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:49 Ответить
Те що кацап захоплює українські території нечисленною голою і босою піхотою - результат діяльності зрадників ворожих фунтів як зєблан, сирок, дєрьмак та ін.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:43 Ответить
Україна не мобілізовує 18+, значить Україна від партнерів отримує все по-мінімуму.
Це була основна умова представників НАТО щодо України!
Або мобілізація від 18+ до 65, або воюйте чим є! Іншого не дамо!
При такому стані речей, втратах на фронті кількість особового складу ЗСУ стрімко зменшується й колись досягне критичного мінімуму.
А тому, якщо пан Зеленський будучи на посаді Головнокомандуючого ЗСУ на період військового стану не захотів, не зміг, не вважав за потрібне, поставити всю Україну до зброї, значить час втрачено й раша однозначно різними темпами буде пожерати території та населення України!
Який вихід?

Та один!
Все фінасування та дієздатне населення, що не задіяне в обороні України, від студентів (18+) до пенсіонерів (60+) включно, спрямувати на виконання завдань, пов'язаних з нею.
Бо інакше - крах, капітуляція і раша у Ваших домівках! Це не міф, а реалії!!!
Зараз не до культури, спорту, освіти, науки і т. п.! Україна у небезпеці!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:36 Ответить
Капитулировать Украина может и без Трампа.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:36 Ответить
Це не емоції, це раціональний розрахунок. Ми не можемо дозволити собі перепустити через війну всю молодь, та навіть і третину з них. Це вже поразка. Не може людина, котра заробляє 15 тисяч гривень 10 з них просаджуватм в барі, це нерозумно і самознищення, а от котра заробляє 100, то цілком може. Всюди є своя межа.
Так от, якщо цю війну не вивезуть 35-55 річні з дозованою допомогою 20-35 річних, то це вже нищівна поразка, ви просто пропонуєте кидатися в крайнощі, котрі ще принесуть більше бідти і горя, а не допоможуть
показать весь комментарий
10.06.2025 16:32 Ответить
Китай як і будь-яка інша країна буде союзником там, де їм вигідно особисто. В свій час забрали у китайців Мотор-Січ бо так попросили американці - в підсумку завод розбомблено, Китай допомагає русні, а американці замість ракет надсилають гранатомети для піхоти. От і довоювались.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:32 Ответить
Не подобається Трамп з намірами закінчити війну з поступками, без кордонів 1991 року і закріплень "шляху в НАТО" в Конституції - подивимось до чого призведе ще 5-10 рочків такої війни як зараз.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:30 Ответить
Це кремлівська байка. Ще 15 років тому було доведено що кацапська популяція на болотах становила 89млн. і постійно зменшувалася
показать весь комментарий
10.06.2025 16:29 Ответить
бреше про мобілізацію 18 річних. вони не можуть нормально організувати мобілізацю тих кому 25+, точніше тупо її просрали.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:22 Ответить
А може тому, що ви 90% допомоги РОЗКРАДАЄТЕ?!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:21 Ответить
Це все емоції, раціональним підходом є мобілізація осіб з нормальним здоров'ям і без серйозних захворювань. Можна, звісно, і 40-річних здорових призивати (є ж такі), але тоді має бути нормальна ВЛК!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:19 Ответить
Зе-пістеж дістав? Хто може це підтвердити?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
Молоді так і мають жити - для того і молодість, а вбивати їх на війні це злочин. 50 річні теж колись були молодими - і теж бухали, курили й тр@хались і в них ніхо не забирав ці етапи життя
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
Все очевидно - вони співучасники кремлівських воєнних злочинців
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
А у кого-то из них что-то отобрали за 6 лет, или я что-то пропустил?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:10 Ответить
Послухайте, має бути якась раціональність і ціна за яку, і за що воюємо, якщо перепустити через війну всіх молодих людей у віці 20-30 років, покалічити, вбити і психічно травмувати, то за що тоді воюємо? Ну дядьки за 40 мають вже дорослих дітей, а за 50 дехто ще й онуків. А ви хочете травмувати і так малочисельну молодь, яка має продовжувати український рід
показать весь комментарий
10.06.2025 16:07 Ответить
Ні, це ви жорстокий, бо вам не жалко молодих здорових, які цілком собі бухають чи курять, зате не жалко 50-річних доходяг з артритом чи гіпертонією...
показать весь комментарий
10.06.2025 16:04 Ответить
Правильно, війна важча, тому треба, щоб у війську були здорові люди, а "придатні" з гіпертонією, діабетом чи хребцевими грижами... Мій знайомий офіцер, який воює ще з часів АТО, кілька разів скаржився на якість поповнення у віці 40+! Там половина є обузою, якщо не більше! Каже, що краще набрати менше, але молодих!

Ну і так, подивіться, що кажуть про вік призову Жорін, Карась чи ще низка авторитетних офіцерів. Дуже багато військових виступає за зниження віку призову. Вибачте, але для мене їх думка є більш авторитетною!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:02 Ответить
Ви пропонуєте поголовне бусифікування 22-23 річних сопляків? Ну ви жорстокий. Думаю що переважна більшість 50 річних дядьків самі проти винищення цих хлопчаків, 90+% з яких навіть ще сім'ї не створили
показать весь комментарий
10.06.2025 16:02 Ответить
Які кілька тисяч? 22-24-річних в країні трохи більше, аніж кілька тисяч і добровольцями пішла далеко не більша частина цієї вікової групи. Кілька десятків тисяч легко набереться (при пониженні віку з 27 до 25 набралося ж), а цього вже достатньо, аби замінити значну частину 50-річних в окопах. Ви ж самі кажете, що 50-річних в окопах мало, то стало б ще менше!
показать весь комментарий
10.06.2025 15:58 Ответить
Ізраїль ніколи не вів тяжкої війни на виснаження, яку ми зараз ведемо. Він в 40-70 роки виграв кілька битв, які тривали днями чи тижнями. А останні 40 років проводить каральні операції проти бандюків на пікапах, де несе втрати 1 до 100+ Та що говорити Ізраїль за всі свої війни з 1948 року поніс сукупно менше військових втрат, чим Україна в одній лише обороні Бахмути. За майже 80 років Ізраїль втратив лише 10 тисяч солдат і 5 тисяч цивільних вбитими. Наша війна в десятки раз важча
показать весь комментарий
10.06.2025 15:52 Ответить
А ви просто таке не питайте.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:49 Ответить
Це практично нічого не змінить, ті хто хотів піти у військо серед 22-24 вже давно там, в загальному їх дуже мало, тому навіть бусифікувати не допоможе - ну виловлять ще кілька тисяч, як це змінить ситуацію?

330 млн США мають 1,4 млн контрактну армію, 65 млн Британія має 180 тисячну контрактну армію, а 35 млн Україна теж може мати десь 100 тисячну контрактну армію з 20-35 річних. Але в нас вже мобілізовано майже 1,5 млн людей на таку малу і стару по населенню країну.

А до речі скільки загинуло американських і британських солдат у цих "війнах" серед 400 млн сукупного населення США+Британія? А я скажу - стільки, скільки 35 млн Україна втрачає кожні 2-3 місяці впродовж вже 3,5 років. Ваші порівняння настільки безглузді, що навіть не потребують обговореняя
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Мо краще Сирського на пенсію?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Якась ахінея.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:46 Ответить
Ізраїль зараз мобілізує у віці 18-41. В Ізраїлі так само мало дітей у родинах (якщо не рахувати хасидів, але ж їх не призивають!)...
показать весь комментарий
10.06.2025 15:45 Ответить
"Війна судного дня", - Ізраїль воював з СРСР, який поставив новітню зброю арабам на 150 мільярдів доларів і відправив 15 тисяч військових, які керували армією Єгипту.
Раніше, під час "Війни на виснаження", - у 1968 СРСР погрожував Ізраїлю ядерною війною і відправив підводний човен К-178 у Середземне море з відповідним наказом.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:36 Ответить
Ну от якщо знизити вік призову до 22-23 років (віку випуску з універу), то це дозволить трохи покращити пропорцію і зменшити кількість 40-50-річних в окопах - умовно, залишити там тих, хто добровільно хоче залишитися, а також бойових офіцерів.

Про ******* війни - який був вік британських чи американських солдатів у Афгані чи Іраку?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:31 Ответить
якийсь потік свідомості. Зє!лєнський добрий, бо не хоче мобілізовувати 18річних а захід бач поганий бо через доброту зє!лєнського не робить санкції… вся погані, Зеленський - добрий
показать весь комментарий
10.06.2025 15:29 Ответить
А коли ВІН думав ? ВІН і коли пхався в Президенти по вказівці МАЦАолігархів теж не думав ! Але ВІН добре знав, що ВІН - то є "Я ваш ВИРОК!", коли проговорився на стадіоні і єдиного разу сказав ПРАВДУ!
показать весь комментарий
10.06.2025 15:27 Ответить
ну так. не посперечаєшся. Факт. Але не будемо вихлюпувати дітей разом з водою. До речі, а які чудові діти у нас росли на лівобережжі! а зараз готуються до рашистського війська. То шо, треба було всіх новонароджених топити у відрі як кошенят усі роки незалежності, щоб не потрапили до ворога?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:26 Ответить
Страница 1 из 3