19631 посетитель онлайн

Украина не мобилизует 18-летних, поэтому партнеры не принимают решения по санкциям, - Зеленский

Сколько человек может мобилизовать Украина. Зеленский ответил

Президент Владимир Зеленский назвал мобилизацию проблемой в любой войне.

Об этом глава государства заявил в интервью венгерскому изданию Válasz Online, передает Цензор.НЕТ.

"Мобилизация является проблемой в любой войне. Украина не является исключением, ведь мы хотим, чтобы война закончилась. Люди устают. Мы можем мобилизовать 27 тыс. человек в месяц, а россияне - 40-50 тыс., потому что их потери больше. У нас мобилизация возможна из-за военного положения. Никто другой не имеет опыта, как остановить Путина. Именно мы его остановили", - сказал он.

Зеленский отметил, что Украина не мобилизовала 18-24-летних, а взамен предлагала им годовой контракт.

"Я не считаю, что мы должны мобилизовать с 18 лет", - подчеркнул он.

По его словам, западные партнеры среди причин, по которым они не приняли решения по санкциям, называют то, что Украина не мобилизовала лиц в возрасте от 18 лет.

"Честно говоря мы предоставили возможность 18-24-летним, чтобы показать, что они тоже могут служить (по контракту. - Ред.), если наши партнеры этого хотят. Это мы им сейчас и дали, в соответствии с нашим законодательством. Только тем временем тысячи людей воюют на фронте без соответствующего оружия", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Навіть 50+ є в окопах. І Олег Барна 55 річний був в окопах, а багато 30 річних сидять на тилових посадах, в ППО і штабах. Але я кажу про статистику. І вона говорить, що середній вік загиблого військовослужбовця 38 років, що зважаючи на середній вік жителя України не такий вже високий. Якщо б таку війну сьогодні прийшлось вести Японії чи Італії, там була б ще старша армія. А дивитись на вік солдат у війнах, які йшли 100 років тому, або в якійсь Сирії чи Іраку, де дітей і молоді в рази більше чим пенсіонерів, а не так як в нас чи у європейських країнах, де на одну дитину по 2-3 пенсіонера
показать весь комментарий
10.06.2025 15:20 Ответить
Об этом говорили США с осени 24 г. Если это не так, пусть Запад опровергнет.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:15 Ответить
Вы уже тут топили за Трампа.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:10 Ответить
У мене кілька друзів у віці 40+ саме в окопах. Причому, в одного було відношення на нормальну посаду, яким підтерлися.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:07 Ответить
Ізраїль виграв війну з РФ ще до її початку, оскільки в разі такої війни, якби склалася критична ситуація, що загрожує існуванню держави, то "заспівали б Єрихонські сурми", тобто прилетіла б ракета Єрихон-3 і знищила б *уйло в його бункері. *уйло панічно боїться смерті, тому така війна ніколи б не почалася.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:07 Ответить
Та так і роблять. Дядьків старше 50 стараються застосовувати в тилу. А загиблих хлопців віком 18-25, котрі на момент вторгнення були на контракті, а також добровільно долучилися до ЗСУ більше за 50+ А середній вік загиблого українського воїна складає 38 років, при тому, що середній вік у самому війську 42 роки. Це свідчить, що гине багато 20-35 річних, котрі в основному і діють на нулі
показать весь комментарий
10.06.2025 15:04 Ответить
"Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій".
Зеленський, а у цих партнерів є прізвища, покажи посилання де це вони казали.
Нє? Отож)
показать весь комментарий
10.06.2025 14:58 Ответить
Мда... Не знати історію - значить завжди бути дитиною. Людина, яка поважає себе, не говорить про те, чого не знає і в чому не розбирається.
Наприклад, у Війні судного дня Ізраїль воював із коаліцією країн, які мали повну перевагу як у живій силі, так і в техніці.
СРСР: 15 тис. офіцерів, які здійснювали підготовку та управління арабськими військами, ціла дивізія ППО, укомплектована радянськими офіцерами, радянські льотчики, Єгипет і Сирія отримали новітні на той момент ЗРК "Куб", новітні на той момент танки Т-62 та багато іншої новітньої зброї ("Малютка" і т.д.). СРСР безоплатно поставив арабам зброї на 150 мільярдів доларів
Єгипет: 830 000 солдатів, 650 бойових літаків, 2500 танків.
Сирія: 330 000 солдатів, 330 бойових літаків, 2000 танків.
Ірак: 30.000 солдатів, 500 танків, 700 бронетранспортерів, 73 літаки.
Марокко: три бригади -10 тис. солдатів (доправлені в Сирію на радянських суднах)
Йорданія: 150 танків, 200 БТР, 36 гармат.
Саудівська Аравія: танкова бригада 100 танків і т.д.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:57 Ответить
Скільки б літаків і танків лапєстану Україна не знищила, війна буде продовжуватися.. бо вурдалаки наклепають нових. Проте вона швидко закінчиться, коли буде знищений маніяк, шизофренік і параноїк Пуйло, бо такий мерзотник і негідник, падла і моральний виродок- в одиничному екземплярі.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:55 Ответить
Якщо Україна мобілізує щомісяця 27 тисяч, а росія 50 тисяч, то співвідношення приблизно 1:2.
Для ефективного наступу, потрібна перевага, хоча б 1:3.
Тоді у мене питання чому управління військами настільки погане, що ми кожного дня втрачаємо території???
Навіть при співвідношенні 1:2 можна ефективно стримувати противника і контратакувати.
Але що ти зробиш якщо керують совкові генерали на чолі з сирським 🤦
показать весь комментарий
10.06.2025 14:54 Ответить
Що він несе ? він не про Україну думає ,а про рейтинг ,навіщо ти йшов в президенти ?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
Як там кажуть - на одного воюючого ідуть 2-3 обслуговуючі. Дуже просто - на бойові посади призивати у віці 20-40 років. Старше - обслуговуючі посади (водії, механіки, кухарі, і тд і тп), які не потребують великого фізичного навантаження. Виключення зробити для добровольців і осіб із великими бойовим досвідом (за умови, що чесна ВЛК допустить їх).
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
В усякому випадку не у засрашці
показать весь комментарий
10.06.2025 14:49 Ответить
Єдина країна за всю історію планети, пишайтесь.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
А як прізвище того коня, випадково не Янукович? Куди нас привіз цей кінь разом з х*лом ми бачимо зараз.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:47 Ответить
в нас нема еліти, є елітне бидло
показать весь комментарий
10.06.2025 14:40 Ответить
Я що на твою думку служу чи служив в Генштабі? Це завжди була закрита інформація. А ось почитати як твій зелєбоба героїчно боронив кримський напрямок можу дати.

https://grivna.ua/publikatsii/chomu-tak-shvidko-zdali-pivden-rekonstrukciya-podiy-pershih-dniv-viyni

Нагадаю тобі про шатли в крим, про розмінування, про розведення сторін, і т. д.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:37 Ответить
1. Об'єктивна реальність каже, що жодна з країн НІКОЛИ в історії людства не робила під час мобілізації ставку на осіб у віці 40+. ЦЕ ЗЕБІЛЬНЕ НОУХАУ - призивати у військо людей із віковими хворобами, які "не бачить" ВЛК... Скільки цих 40-річних пробіжать кілометр у броніку та з автоматом?

2. Мобілізація у віці 40+ можлива ЛИШЕ за умови чесних ВЛК, бо у цій віковій категорії мабуть 70-80% - це або непридатні, або обмежено придатні!

3. І так, включаємо мізки, у нас 90% випускників шкіл поступають в універи, тому навіть якщо знизити вік призову до 18 років, то майже нікого з 18-річних не братимуть. У кращому випадку братимуть з 22-23 років, коли універ закінчили.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:36 Ответить
Якраз ці шоу більше розраховані на аудиторію тих, кому за 40+... Тим більше, туди запрошують всяких Потапів і Тін Кароль, яких 18-річні не слухають...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:30 Ответить
Опять у бениного Оманского Нарика все виноваты...это твои ручные дипломаты, твои безсмыссленные поездки, миллины в пустую, " потужные" планы ни о чем, подготовка к войне и провал мобилизации и т.д как нельзя сделать из гавна пулю, так и нельзя с четырежди уклониста, брехуна, сцикуна, предателя сделать главнокомандующим...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:30 Ответить
"законы" об "обмежено придатных" и "влк"- диверсия - во время войны никаких "обмежено придатных" не было и ничего принимать не надо было, забили все медучреждения\"тцк" военнообязанными все равно - с фиктивными осмотрами, тем самым угробив отсутствием медпомощи кучу народа. сюда же всякое "ежегодное влк" от "министерства". всякие "цифровизации" с гордостью показывающее (и отчитывающееся регулярно онлайн цельными замминистрами обороны) о реальном количестве (до человека) мобилизированных и даже потенциальной пропускной способностью всех "тцк" оптом - тоже диверсия. оффшоры, казино, ломбарды - все очень грустно и по-хорошему всех желательно закрыть навсегда с конфискацией. ни о каком оружии возмездия с такими подходами даже говорить не приходится.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:25 Ответить
на лівобережжі півдня від маріуполя до чонгара збудована найкраща асіальтована дорога за гроші українського бюджету і зараз вона працює на логістику окупантів...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:20 Ответить
То ви читати не вмієте? Це ж не моя біда, а ваша.
Бо саме заради підкреслення пізниці між добровільністю і примусом я розмістила свій коментар.
Більш того, а ні в США, а на в Німеччині, направляти в зону бойових дій навіть.добровільно вступивших в лави збройних сил 17-20 річних не дозволяється.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:20 Ответить
Парагвай, так Парагвай. Давай дітей під КАБи, може тоді твої обісцяні "партнери" роздупляться ввести якісь санкції на прибиральницю в туалеті *****.
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей, а ти вчепився в лівацькиї імпотентів і намагаєшся ім мінет зробити, що б х*й встав! Вони - недієздатні, ти, ідіот!
показать весь комментарий
10.06.2025 14:19 Ответить
Кроме Ахметова остались еще какие-то олигархи?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:18 Ответить
Це буде папіжже. Роки через два.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:18 Ответить
В тому, тупа ти демагогічна скотина, що в Україні строкова служба теж була 17-18 рочків до 2022 року. А зараз мобілізація - це нирнути в шанці під свинособачі дрони і КАБи. Коли ти йдеш в бундесвер чи в армію США то це не значить що ти з 18 років будещь за талібами в пустелі бігати. Ти або спеціально пишеш абсолютну дурню з умислом, або треба перевірити твою дієздатність, якщо ти не можеш порівняти 2 і 3 і зав'язати в гамівну сорочку. Ти щиро не розумієш різницю між добровільним контрактом і мобілізацією?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:14 Ответить
Не бажаєщ вірші- співай гімни, а або вашу народну пісню " Валєнкі".
показать весь комментарий
10.06.2025 14:14 Ответить
про китай пишу не тому що я чи хтось так про нього думає, а тому що він так є. І якби китай став нашим "союзником", то Україна вже була би таким засратим сасілістічєскім болотом, що краще б її не було. Але Китай НІКОЛИ не буде союзником України , бо якби його населяли люди, а не бездушні жовті ящірки, то він би не допомагав пуцькину знищувати наших дітей
показать весь комментарий
10.06.2025 14:13 Ответить
"законы" о мобилизации с 25 лет, "бронь" трехдетных, чиновников, ментов, прокуроров, депутатов, и иже с ними (прям во время войны, ракетных обстрелов артиллерии и т.п.) - то есть, официальное уменьшение моб. ресурса - это откровенная диверсия (ну, пускай, у нас все хорошо, все генералы гениальные стратеги, тактики и т.п. рассчитывали, скажем, оборону на 5 млн человек, а тут им "депутаты", "министры" и остальная гопкомпания - хренак, побеждайте обороняйтесь с лямом, не больше). "законы" о "тцк" прям на второй день полномасштабки - это диверсия, чтобы военкомы вместо мобилизации и нормальной работы всех посылали нафиг и читали что там "избранные" понаписывали, меняли печати, слушали "юристов" и т.д. и т.п., пока Хйло победным маршем киевзатридня. отмена срочной службы (и нихрена вместо нее уже три года) - это диверсия, вместо обучения тактике\стратегии\выживания, слаживания, физ-подготовки и т.п. с 25 лет за месяц-три, считается, "обучили". отсутствие законов о свободном производстве\обороте\владении оружием и бк, национализации энергетики\карьеров\природных ресурсов, отправлении всего этого на постройку нормальных линий обороны\дотов\подземных хранилищ\убежищ, мобилицазации не столько в армию, как на заводы, масштабирование производственных линий и т.д. и т.п. - тоже ничего хорошего.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
Нема мови про 2+млн броньованих та 1 млн відмазаних!!! Але всі говорять про 18-24!!! Прийде час, мова піде про вагітних та школярів, але про 3 млн підарасів йтися не буде!! Короче.
всі крім них!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
Пздц. А такой план не сработает? Призвать всех, на год-другой всем олигархам напрячься, начать производить все нужное самим, и выиграть войну? Не сработает? Если ты виграешь войну, за тебя и так все проголосуют. Даже я, если мы войдем в Крым.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Поки зєля у владі, поки буде все гірше і гірше. Зєля мусить сидіти довічне з конфіскацією, а не гадити. Вибори
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Після звільнення зустрів з десяток кадрових військових, молодших за мене, і жодного дня не служивших після 2014-го.Отримують гарну пенсію, ніяке ТЦК їх не бачить, нехай воюють трактористи.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:06 Ответить
Явна брехня відносно 18 річних.. Як будете менше красти, то будуть більше допомагати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:58 Ответить
показать весь комментарий
10.06.2025 13:56 Ответить
Буй з ней з піхотою. У нас в звязківцях, ребівцях і т.п. шийсятілєтні діди, і за щастя якщо він прсото інвалід і тупий ідіот а не алкаш впридачу.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:54 Ответить
Т а ти сказилася, я відповідав тобі виключно на те, що написала.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:52 Ответить
Язык вЖопу!!🤡🥳🤪😂😆 Подмойся засранец или майкой подотрись!!! ***** наладит выпуск шахедов в КНДР и тогда миллионы Дронов полетят в Европу с импотентами герантократами!!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:48 Ответить
У кацапов есть ограничение по возрасту?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:48 Ответить
Особисто я б хотіла аби оці слова прещидента перевірили Бігус і Ткаченко, а також Гончаренко, прямо задаючі питання керівникам країн т.з. партнерів.

Тим часом з відкритих джерел про ЦИВІЛІЗОВАНІ КРАЇНИ:
-Війська США приймають на службу з 17 років, якщо є дозвіл батьків, і з 18 років без батьківського дозволу. Верхній віковий ліміт для зарахування в ЗС США становить 42 роки.

У Німеччині добровільну військову службу можна починати з 18 років, а за згоди батьків - з 17. Обов'язкову військову службу можуть проходити чоловіки від 18 до 40 років, але зараз призов в армію тимчасово зупинений.

Докладніше:

Добровільна служба:
Чоловіки та жінки можуть добровольно вступити до збройних сил Німеччини (Бундесверу) з 18 років. За згоди батьків можна йти служити з 17 років.

Призов:
Німеччина скасувала призов у 2011 році, але Конституція ФРН передбачає, що призов може бути відновлений.

Призовний вік:
За Конституцією, призовний вік для чоловіків становить 18-40 років.

Відстрочка:
У Німеччині можуть бути передбачені відстрочки для студентів та тих, хто має вищу освіту.

Де тут примус? В чому підвох?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:47 Ответить
Где взаимосвязь?! Потому шо гладиолус?!!! ***********!!🤡🥳🤪😂🤣😆
показать весь комментарий
10.06.2025 13:41 Ответить
Не треба мобілізувати в 18 років. Мобілізуйте в 21 рік.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:40 Ответить
Твій висер смердить бидломарафоном.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:38 Ответить
Це не я писав, дурік.

показать весь комментарий
10.06.2025 13:38 Ответить
ти він просто п#№дить, аби п#№діти

винні - всі, лише не ця гундява мразота

ще за 6 років не звикли, чи що?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:37 Ответить
не звизди

хто саме на Заході вимагає від України мобілізації 18-річних?

і допоки м'ясні генерали та полкани на посадах, їм, уйобкам, ніколи не вистачить солдатів
показать весь комментарий
10.06.2025 13:35 Ответить
В цьому й проблема, що Україна шукає собі союзників не за розміром власної вигоди, а в залежності що про них думають.
Тому диктаторська КНДР може поставити 9 млн снарядів, а демократична Європа 2 млн і дуже багато демократичних заяв. Що принесе більше користі - питання риторичне.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:34 Ответить
як ви ВаЗелинові все намагаєтеся перекрутити

"У 2001 році фабрику придбала українська корпорація «Рошен», після чого вона отримала назву Липецька кондитерська фабрика «Рошен»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Likonf_04.jpg Будівля фабрики станом на грудень 2021 року

Протягом https://uk.wikipedia.org/wiki/2002 2002-https://uk.wikipedia.org/wiki/2004 2004 років побудована та запущена друга виробнича лінія фабрики у селі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%BE_(%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C) Сенцово за 9 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80 км від Липецькаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

19 березня 2014 року роботу фабрик у Липецьку та Сенцово було призупинено через арешт в Росії коштів компанії «Рошен» та обшуки її офісних та виробничих приміщеньhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1]." Зайди у Вікіпедію. І в якому розі Порох був обраний Президентом?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
После слов президента, остаётся непонятно, почему дети 16-17 лет массово уезжают из страны. Родители что, не хотят санкций против рф ценой риска для жизни своих детей?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
Вони навчені воювати лише проти беззбройних цивільних.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
Ні, завершити війну хоче тільки український народ, оскільки решта отримують бажане: рашка - території, США та ЄС - дешеве вічне ослаблення рашки чужими життями, українська влада та олігархи - безкарний грабунок народу.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:31 Ответить
а нафуй така Україна, яка партнерствує з китаєм? краще зразу з талібаном чи ще з якимись нелюдами. гамно і мерзота ваш китай
показать весь комментарий
10.06.2025 13:30 Ответить
Мусорню на фронт відправляй мразь!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:29 Ответить
Так, піхота повинна дозріти, щоб померти у 25 років.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:29 Ответить
Щеневтік готовить суспільство до закінчення війни: ми будемо воювати, поки запад нам дає гроші, у нас погана мобілізація....
показать весь комментарий
10.06.2025 13:28 Ответить
уяви що може. бо якщо не буде можливо пересувати по країні товари для живих людей і снаряди щоб вбивати ще живих русняк, то вироблені ракети хіба в сраку засунути
показать весь комментарий
10.06.2025 13:28 Ответить
Не буду сильно сперечатись - видно ти експерт у збиванні лопатами.

Он у кацапії - зеки ще гірші - і гонять і наступають!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:27 Ответить
як тільки східний фронт стабілізувався стало зрозуміло що німеччина не витягне війну проти двох явних і одного прихованого союзника.
гітлєр програв війну геостратегічно, напавши на срср і не перемагаючи срср швидко опинився у війні на два фронти.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:27 Ответить
Вони вже віджили своє. А дрону байдуже кого вбивати - молодих чи старих. Все одно піхота не ефективна проти дронів. Треба ще мобілізувати баб у віці 60+ щоб зменшити дефіцит пенсійного фонду та що зменшити навантаження на мін. охорони здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:26 Ответить
Брехня. СРСР був головним і єдиним підбурювачем і постачальником зброї арабській коаліції. Поцікавтесь кількістю озброєння і живої сили.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:24 Ответить
не мобілізуємо 18 річних, бо це - цільова аудиторія Кварталу і навколо квартальних шоу. Плюс, їхні батьки. Це - електоральна база. за яку бориться Зеленський.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:23 Ответить
А молодец ЗЕ! У него все виноваты, но только не он и его зелёная шобла!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:22 Ответить
То назви середній вік бійця ЗСУ і пошукай ще приклад в історії, коли армії мали такий віковий склад. Нащо тягнути в ЗСУ людей 50+?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:21 Ответить
товарищ зеленський: 1. Надай документальне підтвердження вимоги партнерів про спайку "санкції-призов з 18 років". 2. Якщо так переймаєшся долею України як суб'єкт законодавчої ініціативи подай відповідний законопроект до ВР.
І не ухиляйся як від призову, від своїх конституційних обов'язків.
А ми подивимось, який ти хоробрий пацик.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:20 Ответить
Хотів відповісти на ваше питання, яке раптом тут виявилося видаленим, тому відповім тут, зафіксуємо розбіжності, ви написали, що 24 лютого рішення приймати вже не було потреби, а раніше (а 24-го - капітуляція?), звичайно рішення потрібно було приймати, було прийняте правильне рішення, і український народ не дозволив би прийняти ніякого іншого.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:20 Ответить
Треба молодь та жінок мобілізовувати - вони краще будуть збивати дрони лопатами, ніж старі чоловіки, які можуть лише бухати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:19 Ответить
Та як ви вже задовбали клоуни... От Порошенко б розгубився, от Порошенко б здав. Але чомусь не здав. А ось Зеленський би не здав! Але чомусь здав! Все, набрид. Ходи здоровий. Хай щастить.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:18 Ответить
Ну ви ж за це і воюєте. Вмирайте мовчки! Так роблять усі справжні патріоти. А то ще якісь претензії до хабарників та олігархів. Путін нападе!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:17 Ответить
Ти, давай, 25+ мобілізуй краще!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:15 Ответить
І в Болгарії знищувалися і при Шашличному горіли, а потім ДБР Шашличного визнало, що підривала русня, але зелені не побудували ніяких укриттів для БК, які були заплановані при Пороху
І про це хер там не забувайте...
показать весь комментарий
10.06.2025 13:15 Ответить
Ну якщо Порошенко підривав військові склади, тоді нащо Зеленський впродовж двох років нищив українську енергетичну систему?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:14 Ответить
Ви хоч намагайтесь читати що написано у коменті, на який ви відповідаєте. Ви запитали що треба було зробити 24 лютого. Я кажу, що нічого особливого не треба було робити саме 24, треба було робити набагато раніше. І якби бубочка продовжив укріплювати армію, може, і війни б не було, бо не ризикнули б зв'язуватись із набагато більш ******** армією.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
Я бачу ви пейсатєль, а не чітатель)
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
Нет, это потому что ему не с кем воевать. Армия РФ стерла бы их в ноль за сутки. А ослойопы это не армия.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
І що це міняє?
Багато вже ми отримали ядерних ударів?
Скільки було коврових бомбардувань?
Коли востаннє за лінією фронту були помічені літаки РФ?

ВПК Єгипту, Сирії, Іорданії були у рази більшими, ніж у Ізраїля. Також, як і мобілізаційний ресурс.

Поганому танцору завжди щось заважає.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:11 Ответить
Скажіть будьласка, Хто з Хлопців!, воює на нулі, за оТе, що ви там перерахували???? Ні?? немає таких?? то може краще не ******* ?? вам так не здається???( я помітив, що це перший наратив кацапні -- чьто, будєтє ваєвать за дєпутатов-алєХархов? -- ХТО за них воює???? Чи ви не знаєте за ЩО та за Кого!!! воюють наші діти??? -- Сцукі ви, більш додати немає чого!(
показать весь комментарий
10.06.2025 13:10 Ответить
Прбачив на гілці багато продукту дефекацвї твого виробництва, тому мушу додати до попередньо сказаного. Видно ти, як кажуть на українському Закарпатті "май мало мудрий" (невіглас тобто). Швидше за все - ти недоросль, або просто неук. Ти заплутався у поняттях, як карась у ятері - не розумієш понять "народ", "держава", "влада", "" суспільство"," країна"," державні ресурси"," ресурси країни"," потенціал країни" і так далі. Спочатку почитай, що це за поняття і терміни, який між ними взаємозв'язок, взаємовідносини і взаємозалежність, хто кого утворює, хто кому що делегує і хто перед ким звітується. Коли осилиш все це - спробуєш зрозуміти, що люди пишуть, а потім і можливо зможеш коментувати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:10 Ответить
зачем эти крайности,? можно мобилизовывать с 20-ти, если косишь, не выучишься и не пойдешь на госслужбу и наоборот+ пряники от учебы до выезда за границу.. мобилизовывать тожно с разними сроками и плюшками... войны 22 года уже давно нет, а война идет..а у нас все отпетлять на добровольцах 22 года хотят....
показать весь комментарий
10.06.2025 13:09 Ответить
В мене є серйозна підозра, що у 2013-2014 роках українці поставили не на того коня. Треба було поглиблювати співпрацю з Китаєм і загравати з ******, попутньо розвиваючи свою армію і економіку за аналогією з Азербайджаном і Казахстаном.
Зв'язавшись з Європою, Україна отримала таких "партнерів", що й ворогу не побажаєш.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:09 Ответить
але ж люди гинуть однаково від поранень. Відмінність в тому, що в них гине і еліта, а в нас не гине навіть "псевдоеліта"
показать весь комментарий
10.06.2025 13:08 Ответить
Ти своїх вивезла в іспанію???
показать весь комментарий
10.06.2025 13:07 Ответить
Нє. Вермахт в основному мав успішні тактичні рішення. Не вистачило ресурсів. Як тільки у війну вписались сша, шансів в третього рейху не залишилось жодного. Поразка була справою часу.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:07 Ответить
Страница 2 из 3