22068 посетителей онлайн

Украина не мобилизует 18-летних, поэтому партнеры не принимают решения по санкциям, - Зеленский

Сколько человек может мобилизовать Украина. Зеленский ответил

Президент Владимир Зеленский назвал мобилизацию проблемой в любой войне.

Об этом глава государства заявил в интервью венгерскому изданию Válasz Online, передает Цензор.НЕТ.

"Мобилизация является проблемой в любой войне. Украина не является исключением, ведь мы хотим, чтобы война закончилась. Люди устают. Мы можем мобилизовать 27 тыс. человек в месяц, а россияне - 40-50 тыс., потому что их потери больше. У нас мобилизация возможна из-за военного положения. Никто другой не имеет опыта, как остановить Путина. Именно мы его остановили", - сказал он.

Зеленский отметил, что Украина не мобилизовала 18-24-летних, а взамен предлагала им годовой контракт.

"Я не считаю, что мы должны мобилизовать с 18 лет", - подчеркнул он.

По его словам, западные партнеры среди причин, по которым они не приняли решения по санкциям, называют то, что Украина не мобилизовала лиц в возрасте от 18 лет.

"Честно говоря мы предоставили возможность 18-24-летним, чтобы показать, что они тоже могут служить (по контракту. - Ред.), если наши партнеры этого хотят. Это мы им сейчас и дали, в соответствии с нашим законодательством. Только тем временем тысячи людей воюют на фронте без соответствующего оружия", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Та цьому клоуну за пів року казали про напад. А він робив все щоб кацапам легше було захоплювати території. Нащо зараз такі пафосні твій допис, та його промови...
показать весь комментарий
10.06.2025 12:29 Ответить
У нас дуже сильна мотівація: воювати за зрадників, мародерів, хабарників та олігархів яким принадлежить усе в цієй країні.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
ЗСУ дало тобі 3+ років, щоб ти підняв ВПК до такого рівня, щоб можна було знищувати кацапів у місцях їх масового скупчення (привіт власним КАБам, Нептунам, Вільхам, Сапсанам), знищити важливі військові виробництва, роз'їбати економіку (бюджетоутворюючі виробництва),... а ти тільки ротом піздиш
показать весь комментарий
10.06.2025 12:30 Ответить
Так збодри 95 - тий Квартал в окопи - та інших хитровиїбаних - тоді й інші потягнуться
показать весь комментарий
10.06.2025 12:26 Ответить
Якщо він не збирався воювати, то повинен був тікати. А так воно і не воює, і не тікає, лише дерибабнить та людей на вулицях ловить. Ніяких реальних реформ в армії, жодного генерала не покарано, єдиного адекватного замінив на дебальцевського м'ясника. Бруківку перекладають кожного року, відбудовують непойми що за космічні гроші. А люди як збирали на пікапи так і збирають вже 4ий рік поспіль. Ніякого прогресу держава, нажаль, не демонструє. Це пряма дорога до поразки.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:36 Ответить
Як кажуть розумні люди, армія потрібна не для того щоб воювати, а для того щоб у ворога і мислі не було на країну напасти. За останні роки президенства Порошенка так і було. А потім сраний скоморох впродовж майже трьох років методично ту армію руйнував. І зараз ти мені кажеш що не треба копирсатися у минулому? Просто все це забути? Та хер там.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:57 Ответить
Я впевнений що мобілізаційний потенціал московії перевищкює наш по мінімуму разів в 4-5 , а не ось це що написано
показать весь комментарий
10.06.2025 12:23 Ответить
Де українські ракети ?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:28 Ответить
тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

а Сумщину кацапи атакують танковими колонами і армадою авіації??? Ні - там кацапи спокійно заїзжають в села на мотоциклах групами по 5-7, і те саме на Донеччині. Питання що зустріти їх нікому, навіть обіцяних мільйон дронів немає щоб якось дистанційно дістати
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
24 вже нічого не допомогло б. Треба було продовжувати підсилювати та реорганізовувати армію, як це робив Порох. Але бубочка мав на меті знищити все, що він робив. Просто тому, що це було зроблено Порохом.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:39 Ответить
Повністю розумію. 24 було зроблено те що потрібно було робити раніше. Я про військовий стан та мобілізацію. Тим паче що цей урюк чудово знав про напад, але геть нічого не робив для захисту країни.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:43 Ответить
сирський воює як вчили - м'ясом.
це гарантована поразка у війні, німці саме так і програли бо хоча вермахт і мав найкращого піхотинця, крігсмаріне мали найкращі підводні човни, люфтваффе мало найкращі месершміти АЛЕ ЦЕ ВСЕ ДО СРАКИ БО ТУПО НЕ ВИСТАЧИЛО ЛЮДЕЙ.
те саме робить сирський.
щоб виграти війну нам треба перестати воювати як сильні - перестати сточувати штурмову піхоту під тьоткіно.
треба почати воювати як слабкі - купувати ідеї як в обороні мати втрати 1 до 7 і краще.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:28 Ответить
Людей потрібно берегти а не рахувати цифрами. Не красти, пр справжньому карати злочинців, корупціонерів. Бойовий дух - найкраща зброя, а ви скоти його вбиваєте з 2022 року.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:37 Ответить
Трохи перефразуючи попередній висер ЗЄ про фінансування ЗСУ:

Ми могли б мобілізувати до ЗСУ, навчити та гарно озброїти стільки, скільки потрібно і виграти цю війну.
Але ж, як тоді виграти наступні вибори?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:39 Ответить
Вони вже віджили своє. А дрону байдуже кого вбивати - молодих чи старих. Все одно піхота не ефективна проти дронів. Треба ще мобілізувати баб у віці 60+ щоб зменшити дефіцит пенсійного фонду та що зменшити навантаження на мін. охорони здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:26 Ответить
А те що в них населення більше чим в нас ти не подумав?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:22 Ответить
Може краще змінити підхід не лише до мобілізації, а до збереження власного ресурсу і більш раціонального його використання, в тому числі і за рахунок ефективності і інноваціям?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
Це дуже дорого! Дешевше замінити ВПК наловленими на вулиці героями.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:48 Ответить
товарищ зеленський: 1. Надай документальне підтвердження вимоги партнерів про спайку "санкції-призов з 18 років". 2. Якщо так переймаєшся долею України як суб'єкт законодавчої ініціативи подай відповідний законопроект до ВР.
І не ухиляйся як від призову, від своїх конституційних обов'язків.
А ми подивимось, який ти хоробрий пацик.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:20 Ответить
Ні, завершити війну хоче тільки український народ, оскільки решта отримують бажане: рашка - території, США та ЄС - дешеве вічне ослаблення рашки чужими життями, українська влада та олігархи - безкарний грабунок народу.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:31 Ответить
" Ніхто інший не має досвіду, як зупинити Путіна.
Саме ми його зупинили", - сказав він.

показать весь комментарий
10.06.2025 12:41 Ответить
Ну з таким підходом так.

Мобілізують тих, кого змогли наздогнати. Озброїли тим, що є.

Але могли б...
Якби не рейтинг, вибори, важка ноша у кишенях, зобов'язання перед спонсорами, погане харчування, неспокійний сон та недобра атмосфера у бункері.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:45 Ответить
Мусорню на фронт відправляй мразь!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:29 Ответить
в нас нема еліти, є елітне бидло
показать весь комментарий
10.06.2025 14:40 Ответить
Тобто, кожен українець повинен вбити 5 кацапів. Не обов'язково військових. Не обов'язково на фронті.

Збудувати будинок, посадити дерево, виховати дитину і вбити 5 кацапів.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:30 Ответить
Будь ласка роздруківку із сумами, скільки і хто винен державі) І заодно не забудьте врахувати 34 років податків у державу, бо це теж ніби як не просто так платилось усіма
показать весь комментарий
10.06.2025 12:36 Ответить
Та як ви вже задовбали клоуни... От Порошенко б розгубився, от Порошенко б здав. Але чомусь не здав. А ось Зеленський би не здав! Але чомусь здав! Все, набрид. Ходи здоровий. Хай щастить.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:18 Ответить
не мобілізуємо 18 річних, бо це - цільова аудиторія Кварталу і навколо квартальних шоу. Плюс, їхні батьки. Це - електоральна база. за яку бориться Зеленський.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:23 Ответить
А головне не має ст в КК до тих з ТЦК хто деградує в бурята і вважає це законним.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:39 Ответить
в Ізраїлі ніхто не закриває кордони і не держить армію погранців щоб ловити ухилянтів бо там є одна так би мовити словами Президента Потужна річ - Справедливість. Служити і воювати мають всі без винятків - і клоуни і чиновники, тим паче там чиновником не станеш ніколи не побувавши у війську скільки потрібно. У нас справедливість розтоптали давно, натомість Президент і влада відсторонились від питання мобілізації віддавши все в руки пройдисвітів які організували схеми для кришування і збагачення - бронювання, видача інвалідностей, непридатностей, МСЕКи ТЦК, ВЛК....
показать весь комментарий
10.06.2025 12:43 Ответить
шо ти зуби заговарюеш? шо там с конкурсом глави БЕБ та миндичем?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:47 Ответить
27:50=1:1,85
30 млн:140 млн = 1:4,7
показать весь комментарий
10.06.2025 12:26 Ответить
Повністю згоден.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:37 Ответить
Ти винен державі - усе, вона тобі - нічого. Сплачені податки - це рос іпсо від русні та ботів ФСБ, що прийшли за водкою.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:38 Ответить
Ми можемо ******** ракети, але замість цього виробляємо асфальт. Чому?
Як асфальт може зміцнити нашу оборону?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:54 Ответить
Ну ортодокси в Ізраїлі - це чевонокнижний вид довбойобів, що охороняється законом.
Хоча, навіть серед них є добровольці.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:56 Ответить
І що це міняє?
Багато вже ми отримали ядерних ударів?
Скільки було коврових бомбардувань?
Коли востаннє за лінією фронту були помічені літаки РФ?

ВПК Єгипту, Сирії, Іорданії були у рази більшими, ніж у Ізраїля. Також, як і мобілізаційний ресурс.

Поганому танцору завжди щось заважає.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:11 Ответить
Ви хоч намагайтесь читати що написано у коменті, на який ви відповідаєте. Ви запитали що треба було зробити 24 лютого. Я кажу, що нічого особливого не треба було робити саме 24, треба було робити набагато раніше. І якби бубочка продовжив укріплювати армію, може, і війни б не було, бо не ризикнули б зв'язуватись із набагато більш ******** армією.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
После слов президента, остаётся непонятно, почему дети 16-17 лет массово уезжают из страны. Родители что, не хотят санкций против рф ценой риска для жизни своих детей?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
Поки зєля у владі, поки буде все гірше і гірше. Зєля мусить сидіти довічне з конфіскацією, а не гадити. Вибори
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Опять у бениного Оманского Нарика все виноваты...это твои ручные дипломаты, твои безсмыссленные поездки, миллины в пустую, " потужные" планы ни о чем, подготовка к войне и провал мобилизации и т.д как нельзя сделать из гавна пулю, так и нельзя с четырежди уклониста, брехуна, сцикуна, предателя сделать главнокомандующим...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:30 Ответить
Ну тоді і у нас це якась бійка дітей у парку.

З такими знаннями не розумію, які у вас претензії до Трампа.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:54 Ответить
Це точно наші партнери? Як ці поняття взагалі між собою пов'язані? Європі так само неприйнятно перестати торгувати з росією, як і Україні відправити свою молодь під КАБи?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:57 Ответить
От знизили б мобілізаційний вік до 15-ти, бач і наздогнали б росію в кількості. Це ж тільки в цьому причина, що кацапи з листопада 2023-го наступають, так?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:01 Ответить
Ну ви ж за це і воюєте. Вмирайте мовчки! Так роблять усі справжні патріоти. А то ще якісь претензії до хабарників та олігархів. Путін нападе!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:17 Ответить
Після звільнення зустрів з десяток кадрових військових, молодших за мене, і жодного дня не служивших після 2014-го.Отримують гарну пенсію, ніяке ТЦК їх не бачить, нехай воюють трактористи.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:06 Ответить
Парагвай, так Парагвай. Давай дітей під КАБи, може тоді твої обісцяні "партнери" роздупляться ввести якісь санкції на прибиральницю в туалеті *****.
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей, а ти вчепився в лівацькиї імпотентів і намагаєшся ім мінет зробити, що б х*й встав! Вони - недієздатні, ти, ідіот!
показать весь комментарий
10.06.2025 14:19 Ответить
Мо краще Сирського на пенсію?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Україна може мобілізувати 27 тис. осіб на місяці, а РФ - 40-50 тис

Чого б це так?
Дивина...
показать весь комментарий
10.06.2025 12:23 Ответить
В мене є серйозна підозра, що у 2013-2014 роках українці поставили не на того коня. Треба було поглиблювати співпрацю з Китаєм і загравати з ******, попутньо розвиваючи свою армію і економіку за аналогією з Азербайджаном і Казахстаном.
Зв'язавшись з Європою, Україна отримала таких "партнерів", що й ворогу не побажаєш.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:09 Ответить
І в Болгарії знищувалися і при Шашличному горіли, а потім ДБР Шашличного визнало, що підривала русня, але зелені не побудували ніяких укриттів для БК, які були заплановані при Пороху
І про це хер там не забувайте...
показать весь комментарий
10.06.2025 13:15 Ответить
Вони навчені воювати лише проти беззбройних цивільних.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
як ви ВаЗелинові все намагаєтеся перекрутити

"У 2001 році фабрику придбала українська корпорація «Рошен», після чого вона отримала назву Липецька кондитерська фабрика «Рошен»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Likonf_04.jpg Будівля фабрики станом на грудень 2021 року

Протягом https://uk.wikipedia.org/wiki/2002 2002-https://uk.wikipedia.org/wiki/2004 2004 років побудована та запущена друга виробнича лінія фабрики у селі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%BE_(%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C) Сенцово за 9 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80 км від Липецькаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1].

19 березня 2014 року роботу фабрик у Липецьку та Сенцово було призупинено через арешт в Росії коштів компанії «Рошен» та обшуки її офісних та виробничих приміщеньhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%C2%AB%D0%A0%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%C2%BB#cite_note-multiple-1 [1]." Зайди у Вікіпедію. І в якому розі Порох був обраний Президентом?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:33 Ответить
Нема мови про 2+млн броньованих та 1 млн відмазаних!!! Але всі говорять про 18-24!!! Прийде час, мова піде про вагітних та школярів, але про 3 млн підарасів йтися не буде!! Короче.
всі крім них!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
"Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій".
Зеленський, а у цих партнерів є прізвища, покажи посилання де це вони казали.
Нє? Отож)
показать весь комментарий
10.06.2025 14:58 Ответить
Зе-пістеж дістав? Хто може це підтвердити?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
Причем заметь зеля, принудиловку они делали пока только один раз в 22-м году. Пока все держится на бабках и контракте. Правда не понятно если закончатся дурачки которые идут за бабки, не повлечет ли насильственная мобилизация штурму верхнего ларса еще парочки лямов трубоспособного населения которое наполняет твой бюджет
показать весь комментарий
10.06.2025 12:28 Ответить
Ні, він мав подумати, що людей треба берегти. І якщо території можна відвоювати, то людей воскресити - ні.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:30 Ответить
А яка різниця? Все одно воюють дрони, а не люди.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
На щастя сила ******** військ вимірюється технологіями, а не кількістю піхоти. Оскільки піхота не ефективна проти усіх ******** засобів ураження: дронів, арти та КАБів.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:33 Ответить
"Саме ми його зупинили" це клоун про Сумщину?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:35 Ответить
Борги владі? Зеленій? Дай, вгадаю - ти - зебот?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:53 Ответить
Твій висер смердить бидломарафоном.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:38 Ответить
Явна брехня відносно 18 річних.. Як будете менше красти, то будуть більше допомагати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:58 Ответить
"законы" о мобилизации с 25 лет, "бронь" трехдетных, чиновников, ментов, прокуроров, депутатов, и иже с ними (прям во время войны, ракетных обстрелов артиллерии и т.п.) - то есть, официальное уменьшение моб. ресурса - это откровенная диверсия (ну, пускай, у нас все хорошо, все генералы гениальные стратеги, тактики и т.п. рассчитывали, скажем, оборону на 5 млн человек, а тут им "депутаты", "министры" и остальная гопкомпания - хренак, побеждайте обороняйтесь с лямом, не больше). "законы" о "тцк" прям на второй день полномасштабки - это диверсия, чтобы военкомы вместо мобилизации и нормальной работы всех посылали нафиг и читали что там "избранные" понаписывали, меняли печати, слушали "юристов" и т.д. и т.п., пока Хйло победным маршем киевзатридня. отмена срочной службы (и нихрена вместо нее уже три года) - это диверсия, вместо обучения тактике\стратегии\выживания, слаживания, физ-подготовки и т.п. с 25 лет за месяц-три, считается, "обучили". отсутствие законов о свободном производстве\обороте\владении оружием и бк, национализации энергетики\карьеров\природных ресурсов, отправлении всего этого на постройку нормальных линий обороны\дотов\подземных хранилищ\убежищ, мобилицазации не столько в армию, как на заводы, масштабирование производственных линий и т.д. и т.п. - тоже ничего хорошего.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
про китай пишу не тому що я чи хтось так про нього думає, а тому що він так є. І якби китай став нашим "союзником", то Україна вже була би таким засратим сасілістічєскім болотом, що краще б її не було. Але Китай НІКОЛИ не буде союзником України , бо якби його населяли люди, а не бездушні жовті ящірки, то він би не допомагав пуцькину знищувати наших дітей
показать весь комментарий
10.06.2025 14:13 Ответить
В тому, тупа ти демагогічна скотина, що в Україні строкова служба теж була 17-18 рочків до 2022 року. А зараз мобілізація - це нирнути в шанці під свинособачі дрони і КАБи. Коли ти йдеш в бундесвер чи в армію США то це не значить що ти з 18 років будещь за талібами в пустелі бігати. Ти або спеціально пишеш абсолютну дурню з умислом, або треба перевірити твою дієздатність, якщо ти не можеш порівняти 2 і 3 і зав'язати в гамівну сорочку. Ти щиро не розумієш різницю між добровільним контрактом і мобілізацією?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:14 Ответить
на лівобережжі півдня від маріуполя до чонгара збудована найкраща асіальтована дорога за гроші українського бюджету і зараз вона працює на логістику окупантів...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:20 Ответить
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Що він несе ? він не про Україну думає ,а про рейтинг ,навіщо ти йшов в президенти ?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
Якась ахінея.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:46 Ответить
А у кого-то из них что-то отобрали за 6 лет, или я что-то пропустил?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:10 Ответить
А для чого мобілізувати 18-25 річних, в нас в тилу ************* величезна кількість поліції, держ. службовців, військових, різних організацій на букви, типу НАБУ і т.д., крутих 45 річних пенсіонерів, різних олігархів, а їхні діти, а родичі, о забула про прокурорів, а ще різні батальйони монако . А 18-25 ще потрібно пожити, сім'ю створити, дітей народити.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:28 Ответить
Альтернатива, і про що він мав подумати 24 лютого 2022 р. Капітулювати?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:26 Ответить
Зеленьський всіляко уникає відповідальності за організацію мобілізації
Що б" рєйтінгі не падали", цей чиновник, перекинув всю відповідальність за мобілізацію на самих військових, не надавши жодних прав для примусових дій.
" нєхай ваєнніє самі там как нібудь сєбя абєспєчат"
Немає законів, про арешт і кофіскацію майна у судовому порядку ухилянтів.
МВС І місцева влада НІЯК не відповідає за мобілізацію, а за закогом саме вони повинні забезпечуаати явку д о ТЦК.
Здорові лобурі 18- 24 гуляють по нічним клубам, слухають росіяйську музику, пиячать і є " електоральним резарвом Зеленьського".
показать весь комментарий
10.06.2025 12:36 Ответить
Ізраїль ніколи не воював з ядерною державою з купою стратегічної авіації та потужним впк.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:05 Ответить
Треба молодь та жінок мобілізовувати - вони краще будуть збивати дрони лопатами, ніж старі чоловіки, які можуть лише бухати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:19 Ответить
а нафуй така Україна, яка партнерствує з китаєм? краще зразу з талібаном чи ще з якимись нелюдами. гамно і мерзота ваш китай
показать весь комментарий
10.06.2025 13:30 Ответить
ти він просто п#№дить, аби п#№діти

винні - всі, лише не ця гундява мразота

ще за 6 років не звикли, чи що?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:37 Ответить
якийсь потік свідомості. Зє!лєнський добрий, бо не хоче мобілізовувати 18річних а захід бач поганий бо через доброту зє!лєнського не робить санкції… вся погані, Зеленський - добрий
показать весь комментарий
10.06.2025 15:29 Ответить
Ізраїль ніколи не вів тяжкої війни на виснаження, яку ми зараз ведемо. Він в 40-70 роки виграв кілька битв, які тривали днями чи тижнями. А останні 40 років проводить каральні операції проти бандюків на пікапах, де несе втрати 1 до 100+ Та що говорити Ізраїль за всі свої війни з 1948 року поніс сукупно менше військових втрат, чим Україна в одній лише обороні Бахмути. За майже 80 років Ізраїль втратив лише 10 тисяч солдат і 5 тисяч цивільних вбитими. Наша війна в десятки раз важча
показать весь комментарий
10.06.2025 15:52 Ответить
А може тому, що ви 90% допомоги РОЗКРАДАЄТЕ?!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:21 Ответить
Україна не мобілізовує 18+, значить Україна від партнерів отримує все по-мінімуму.
Це була основна умова представників НАТО щодо України!
Або мобілізація від 18+ до 65, або воюйте чим є! Іншого не дамо!
При такому стані речей, втратах на фронті кількість особового складу ЗСУ стрімко зменшується й колись досягне критичного мінімуму.
А тому, якщо пан Зеленський будучи на посаді Головнокомандуючого ЗСУ на період військового стану не захотів, не зміг, не вважав за потрібне, поставити всю Україну до зброї, значить час втрачено й раша однозначно різними темпами буде пожерати території та населення України!
Який вихід?

Та один!
Все фінасування та дієздатне населення, що не задіяне в обороні України, від студентів (18+) до пенсіонерів (60+) включно, спрямувати на виконання завдань, пов'язаних з нею.
Бо інакше - крах, капітуляція і раша у Ваших домівках! Це не міф, а реалії!!!
Зараз не до культури, спорту, освіти, науки і т. п.! Україна у небезпеці!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:36 Ответить
А які саме санкції планують ухвалити партнери в обмін на мобілізацію 18-24 річних? Це буде черговий пакет "пекельних" санкцій чи реальне торгівельне ембарго під яке попадуть також країни-посередники через яких орки продають свою сировину і купують західні технології та компоненти для зброї ?
показать весь комментарий
10.06.2025 17:14 Ответить
Ned Stark, як людина з відсутністю будь-якої клепки в голови, мислить як типовий совок-"вся проблема у віці мобілізації", хіба проблема лише у віці? Тобі перечислити в чому наша проблема?
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення, проблема підготовки мобілізованих, фортифікації, виготовлення зброї, браковані міни, далекобійна зброя, СЗЧ, проблеми з мобілізацією"бусифікація", і т.д, а говориш за "18 річних" наче вони всі ці наявні проблеми тобі ось тут і зараз все вирішать своїм здоров'ям і життям
показать весь комментарий
10.06.2025 17:40 Ответить
Вася, не у кількості населення справа. Китайців як мурах, але вони не можуть розширюватися, бо від усіх сусідів отримують по іблу.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:29 Ответить
А чим озброїти? Лопатами кулеби?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:41 Ответить
То розповідайте) Коли, де, чим, зі спільниками чи без. То буде наша маленька таємниця, поліція не дізнається.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:45 Ответить
Та з ними ніхто серйозно не воював, не смішіть)
показать весь комментарий
10.06.2025 12:46 Ответить
В України населення близько 40 млн, на Росії 140 млн.
І чого ж тоді менше мобілізують в Україні?

Дивина та й годі...
показать весь комментарий
10.06.2025 13:06 Ответить
Ти своїх вивезла в іспанію???
показать весь комментарий
10.06.2025 13:07 Ответить
Скажіть будьласка, Хто з Хлопців!, воює на нулі, за оТе, що ви там перерахували???? Ні?? немає таких?? то може краще не ******* ?? вам так не здається???( я помітив, що це перший наратив кацапні -- чьто, будєтє ваєвать за дєпутатов-алєХархов? -- ХТО за них воює???? Чи ви не знаєте за ЩО та за Кого!!! воюють наші діти??? -- Сцукі ви, більш додати немає чого!(
показать весь комментарий
10.06.2025 13:10 Ответить
Брехня. СРСР був головним і єдиним підбурювачем і постачальником зброї арабській коаліції. Поцікавтесь кількістю озброєння і живої сили.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:24 Ответить
не звизди

хто саме на Заході вимагає від України мобілізації 18-річних?

і допоки м'ясні генерали та полкани на посадах, їм, уйобкам, ніколи не вистачить солдатів
показать весь комментарий
10.06.2025 13:35 Ответить
Пздц. А такой план не сработает? Призвать всех, на год-другой всем олигархам напрячься, начать производить все нужное самим, и выиграть войну? Не сработает? Если ты виграешь войну, за тебя и так все проголосуют. Даже я, если мы войдем в Крым.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Страница 1 из 3