19837 посетителей онлайн

Украина не мобилизует 18-летних, поэтому партнеры не принимают решения по санкциям, - Зеленский

Сколько человек может мобилизовать Украина. Зеленский ответил

Президент Владимир Зеленский назвал мобилизацию проблемой в любой войне.

Об этом глава государства заявил в интервью венгерскому изданию Válasz Online, передает Цензор.НЕТ.

"Мобилизация является проблемой в любой войне. Украина не является исключением, ведь мы хотим, чтобы война закончилась. Люди устают. Мы можем мобилизовать 27 тыс. человек в месяц, а россияне - 40-50 тыс., потому что их потери больше. У нас мобилизация возможна из-за военного положения. Никто другой не имеет опыта, как остановить Путина. Именно мы его остановили", - сказал он.

Зеленский отметил, что Украина не мобилизовала 18-24-летних, а взамен предлагала им годовой контракт.

"Я не считаю, что мы должны мобилизовать с 18 лет", - подчеркнул он.

По его словам, западные партнеры среди причин, по которым они не приняли решения по санкциям, называют то, что Украина не мобилизовала лиц в возрасте от 18 лет.

"Честно говоря мы предоставили возможность 18-24-летним, чтобы показать, что они тоже могут служить (по контракту. - Ред.), если наши партнеры этого хотят. Это мы им сейчас и дали, в соответствии с нашим законодательством. Только тем временем тысячи людей воюют на фронте без соответствующего оружия", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Т а ти сказилася, я відповідав тобі виключно на те, що написала.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:52 Ответить
Що він несе ? він не про Україну думає ,а про рейтинг ,навіщо ти йшов в президенти ?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
Єдина країна за всю історію планети, пишайтесь.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Де українські ракети ?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:28 Ответить
У нас дуже сильна мотівація: воювати за зрадників, мародерів, хабарників та олігархів яким принадлежить усе в цієй країні.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
Не треба мобілізувати в 18 років. Мобілізуйте в 21 рік.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:40 Ответить
Явна брехня відносно 18 річних.. Як будете менше красти, то будуть більше допомагати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:58 Ответить
Так збодри 95 - тий Квартал в окопи - та інших хитровиїбаних - тоді й інші потягнуться
показать весь комментарий
10.06.2025 12:26 Ответить
Мобілізувати підрістків не на часі, бо ще не всіх пенсіонерів вибили.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:26 Ответить
Якщо Україна мобілізує щомісяця 27 тисяч, а росія 50 тисяч, то співвідношення приблизно 1:2.
Для ефективного наступу, потрібна перевага, хоча б 1:3.
Тоді у мене питання чому управління військами настільки погане, що ми кожного дня втрачаємо території???
Навіть при співвідношенні 1:2 можна ефективно стримувати противника і контратакувати.
Але що ти зробиш якщо керують совкові генерали на чолі з сирським 🤦
показать весь комментарий
10.06.2025 14:54 Ответить
А коли ВІН думав ? ВІН і коли пхався в Президенти по вказівці МАЦАолігархів теж не думав ! Але ВІН добре знав, що ВІН - то є "Я ваш ВИРОК!", коли проговорився на стадіоні і єдиного разу сказав ПРАВДУ!
показать весь комментарий
10.06.2025 15:27 Ответить
Україна може мобілізувати 27 тис. осіб на місяці, а РФ - 40-50 тис

Чого б це так?
Дивина...
показать весь комментарий
10.06.2025 12:23 Ответить
Ортодокси. Є і у "обраних людей" невеликий косяк. Це приблизно 5% призовного віку хлопів. Зате 23% військовослужбовців жінки на бойових посадах.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:42 Ответить
Вже ні. На пропаганду ведуться лише ті, кому мобілізація не загрожує
показать весь комментарий
10.06.2025 12:47 Ответить
Ресурси закінчились. Якраз людей ще вистачало. Якби було достатньо ресурсів, то ще довго б боролись. Рік точно протримались би.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:50 Ответить
Нє. Вермахт в основному мав успішні тактичні рішення. Не вистачило ресурсів. Як тільки у війну вписались сша, шансів в третього рейху не залишилось жодного. Поразка була справою часу.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:07 Ответить
Брехня. СРСР був головним і єдиним підбурювачем і постачальником зброї арабській коаліції. Поцікавтесь кількістю озброєння і живої сили.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:24 Ответить
Ну не зовсім так.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:29 Ответить
Та цьому клоуну за пів року казали про напад. А він робив все щоб кацапам легше було захоплювати території. Нащо зараз такі пафосні твій допис, та його промови...
показать весь комментарий
10.06.2025 12:29 Ответить
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
Повністю згоден.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:37 Ответить
Повністю розумію. 24 було зроблено те що потрібно було робити раніше. Я про військовий стан та мобілізацію. Тим паче що цей урюк чудово знав про напад, але геть нічого не робив для захисту країни.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:43 Ответить
Як кажуть розумні люди, армія потрібна не для того щоб воювати, а для того щоб у ворога і мислі не було на країну напасти. За останні роки президенства Порошенка так і було. А потім сраний скоморох впродовж майже трьох років методично ту армію руйнував. І зараз ти мені кажеш що не треба копирсатися у минулому? Просто все це забути? Та хер там.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:57 Ответить
Ну якщо Порошенко підривав військові склади, тоді нащо Зеленський впродовж двох років нищив українську енергетичну систему?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:14 Ответить
Та як ви вже задовбали клоуни... От Порошенко б розгубився, от Порошенко б здав. Але чомусь не здав. А ось Зеленський би не здав! Але чомусь здав! Все, набрид. Ходи здоровий. Хай щастить.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:18 Ответить
Це не я писав, дурік.

показать весь комментарий
10.06.2025 13:38 Ответить
показать весь комментарий
10.06.2025 13:56 Ответить
Я що на твою думку служу чи служив в Генштабі? Це завжди була закрита інформація. А ось почитати як твій зелєбоба героїчно боронив кримський напрямок можу дати.

https://grivna.ua/publikatsii/chomu-tak-shvidko-zdali-pivden-rekonstrukciya-podiy-pershih-dniv-viyni

Нагадаю тобі про шатли в крим, про розмінування, про розведення сторін, і т. д.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:37 Ответить
Ні це було на початку війни в перші 3 роки, потім совок почистив середню ланку від диб...лів з лампасами, частину ростріляли, частину зіслали в штрафбати, піднімаючи молодших командирів і вся тактична перевага німців здулась, в хід пішло вже балансування в озброєнні, а як не крути оборонка за Уралом працювала в 3 зміни.

І друге що більш важливо німці втратили перевагу в повітрі, завдяки в першу чергу лендлізу та і сам совок налогодив масове виробництво літаків.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:49 Ответить
Вони не просто так заїзджають в село тому що там нікого немає, спочатку по тому селі прилітає все від кабів до великого калібру, в тому числі і дрони, а тоді уже туди просочуються малі групи.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:52 Ответить
Ці співвідношення працюють якщо рівнозначна кількість озброєння, але якщо в одних перевага в артилерії авіації і навіть уже дронах на деяких напрямках, то це співвідношення може і до 1:1 змінюватись.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:54 Ответить
Та й про жінок не забувайте. По-перше - стаття 24 (гендерна рівність), по-друге - такі ж громадяни України, по-третє - священний обов'язок захищати Батьківщину.
До речі, ви готові? До останнього українця, так до останнього.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:19 Ответить
За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.
Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть."

Як це хочуть?. А якщо партнери захочуть трахнути твою скумбрію або дочку в обмін на "ухвалення рішення щодо санкцій"? Будеш, вилупок, свічку тримати?
показать весь комментарий
10.06.2025 18:15 Ответить
але ж люди гинуть однаково від поранень. Відмінність в тому, що в них гине і еліта, а в нас не гине навіть "псевдоеліта"
показать весь комментарий
10.06.2025 13:08 Ответить
Я впевнений що мобілізаційний потенціал московії перевищкює наш по мінімуму разів в 4-5 , а не ось це що написано
показать весь комментарий
10.06.2025 12:23 Ответить
Скільки б літаків і танків лапєстану Україна не знищила, війна буде продовжуватися.. бо вурдалаки наклепають нових. Проте вона швидко закінчиться, коли буде знищений маніяк, шизофренік і параноїк Пуйло, бо такий мерзотник і негідник, падла і моральний виродок- в одиничному екземплярі.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:55 Ответить
Стендапьор ЗЕленський як застендаплений шахрай спекулює на числі 18 наче призов з 20-21 не можливий!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:24 Ответить
Ізраїль ніколи не воював з ядерною державою з купою стратегічної авіації та потужним впк.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:05 Ответить
В України населення близько 40 млн, на Росії 140 млн.
І чого ж тоді менше мобілізують в Україні?

Дивина та й годі...
показать весь комментарий
10.06.2025 13:06 Ответить
Вася, не у кількості населення справа. Китайців як мурах, але вони не можуть розширюватися, бо від усіх сусідів отримують по іблу.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:29 Ответить
не мобілізуємо 18 річних, бо це - цільова аудиторія Кварталу і навколо квартальних шоу. Плюс, їхні батьки. Це - електоральна база. за яку бориться Зеленський.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:23 Ответить
Якась ахінея.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:46 Ответить
Мо краще Сирського на пенсію?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Бреше, як завжди винні всі, крім нього, популіста, який не хоче бути причетним до непопулярних заходів. От "Павутина" - це він, а мобілізація - це Генштаб. Народу подобається, підтримка росте, оргазму типу "це - найкращий президент за всю історію!", або "це - мій президент!" усе більше й більше. Бояри потихеньку крадуть, але їм можна, бо вони спасають державу.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:58 Ответить
тим часом тисячі людей воюють на фронті без відповідної зброї", - додав глава держави.

а Сумщину кацапи атакують танковими колонами і армадою авіації??? Ні - там кацапи спокійно заїзжають в села на мотоциклах групами по 5-7, і те саме на Донеччині. Питання що зустріти їх нікому, навіть обіцяних мільйон дронів немає щоб якось дистанційно дістати
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
в Ізраїлі ніхто не закриває кордони і не держить армію погранців щоб ловити ухилянтів бо там є одна так би мовити словами Президента Потужна річ - Справедливість. Служити і воювати мають всі без винятків - і клоуни і чиновники, тим паче там чиновником не станеш ніколи не побувавши у війську скільки потрібно. У нас справедливість розтоптали давно, натомість Президент і влада відсторонились від питання мобілізації віддавши все в руки пройдисвітів які організували схеми для кришування і збагачення - бронювання, видача інвалідностей, непридатностей, МСЕКи ТЦК, ВЛК....
показать весь комментарий
10.06.2025 12:43 Ответить
что ты там сидишь в эстонии ухылянтка, истомилась совсем, тебя в курскую область призвали, вэлком на ноль с конфискацией
показать весь комментарий
10.06.2025 12:51 Ответить
А те що в них населення більше чим в нас ти не подумав?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:22 Ответить
Яке відношення санкціі мають до призовного віку? тим більше, що в багатьох краінах 18 річному алкоголь не продадуть, так само як 21 річному. Чи то Зе таку тактику обрав, локшину вішати на уха украінцям?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:02 Ответить
А може тому, що ви 90% допомоги РОЗКРАДАЄТЕ?!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:21 Ответить
"Саме ми його зупинили" це клоун про Сумщину?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:35 Ответить
Будь ласка роздруківку із сумами, скільки і хто винен державі) І заодно не забудьте врахувати 34 років податків у державу, бо це теж ніби як не просто так платилось усіма
показать весь комментарий
10.06.2025 12:36 Ответить
24 вже нічого не допомогло б. Треба було продовжувати підсилювати та реорганізовувати армію, як це робив Порох. Але бубочка мав на меті знищити все, що він робив. Просто тому, що це було зроблено Порохом.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:39 Ответить
Ви хоч намагайтесь читати що написано у коменті, на який ви відповідаєте. Ви запитали що треба було зробити 24 лютого. Я кажу, що нічого особливого не треба було робити саме 24, треба було робити набагато раніше. І якби бубочка продовжив укріплювати армію, може, і війни б не було, бо не ризикнули б зв'язуватись із набагато більш ******** армією.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
Мусорню на фронт відправляй мразь!
показать весь комментарий
10.06.2025 13:29 Ответить
Може краще змінити підхід не лише до мобілізації, а до збереження власного ресурсу і більш раціонального його використання, в тому числі і за рахунок ефективності і інноваціям?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
З якою метою цікавитесь? Хочете отримати облікові дані, чи ще щось? Щодо ресурсу, є таке поняття мобілізаційний ресурс, яке введено у військову доктрину. Це не я придумав. Я ж маю на увазі весь ресурс, а не лише людей. Так зрозуміло буде?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:50 Ответить
Тупий, чи ідейний провокатор? Щось у тебе від націонал-соціалістів повіяло.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:52 Ответить
Борги владі? Зеленій? Дай, вгадаю - ти - зебот?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:53 Ответить
Прбачив на гілці багато продукту дефекацвї твого виробництва, тому мушу додати до попередньо сказаного. Видно ти, як кажуть на українському Закарпатті "май мало мудрий" (невіглас тобто). Швидше за все - ти недоросль, або просто неук. Ти заплутався у поняттях, як карась у ятері - не розумієш понять "народ", "держава", "влада", "" суспільство"," країна"," державні ресурси"," ресурси країни"," потенціал країни" і так далі. Спочатку почитай, що це за поняття і терміни, який між ними взаємозв'язок, взаємовідносини і взаємозалежність, хто кого утворює, хто кому що делегує і хто перед ким звітується. Коли осилиш все це - спробуєш зрозуміти, що люди пишуть, а потім і можливо зможеш коментувати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:10 Ответить
у всьому світі з 18 воюють. І кацапи теж. І їх 140 млн проти наших 30. Але владні будуть вивозити і захищати діточок, бо це "гівнофонд нації".
показать весь комментарий
11.06.2025 04:15 Ответить
А для чого мобілізувати 18-25 річних, в нас в тилу ************* величезна кількість поліції, держ. службовців, військових, різних організацій на букви, типу НАБУ і т.д., крутих 45 річних пенсіонерів, різних олігархів, а їхні діти, а родичі, о забула про прокурорів, а ще різні батальйони монако . А 18-25 ще потрібно пожити, сім'ю створити, дітей народити.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:28 Ответить
А на стороні Ізраїлю були велику гроші і була Америка і цього було достатньо
показать весь комментарий
10.06.2025 19:31 Ответить
Не заявляв блінкен, що змусять Україну мобілізувати 18 річних, не потрібно ля, ля
показать весь комментарий
10.06.2025 20:08 Ответить
А які саме санкції планують ухвалити партнери в обмін на мобілізацію 18-24 річних? Це буде черговий пакет "пекельних" санкцій чи реальне торгівельне ембарго під яке попадуть також країни-посередники через яких орки продають свою сировину і купують західні технології та компоненти для зброї ?
показать весь комментарий
10.06.2025 17:14 Ответить
Поки це робиться насильно діла не буде, скоріше навпаки.
Так само як і шалені ставки ща виїзд скраїни і будь який інший порятунок від потрапляння на фронт під керівництво тих кого військові не ваажають їх спорідненою душеє, жорстким, вимогливим, але справедливим завжди.
Час негайного утворення нового кабміну без втручання ОП і бикування слуг у раді, час *************** і об'єднання рівних прав влади і опозиції, рівних квот, а не від кількості нардепів у фракції. Час повернення всіх генералів хто першими зустрів ворога і згуртував військових і цивільних.
Час негайного припинення двовладдя в областях і містах і повернення до 100% ї децентралізації і поваги до вибору народу на місцях.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:33 Ответить
Час припинення руйнівних реформ нав'язаних фріками, особливо в секторі правоохоронному, та судовій гілці влади, а також час зупинити фонтан ідей гетьманцева-желєзняка по руйнуванню економіки і малого та середнього бізнесу України.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:38 Ответить
А головне не має ст в КК до тих з ТЦК хто деградує в бурята і вважає це законним.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:39 Ответить
А чим озброїти? Лопатами кулеби?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:41 Ответить
Пані Наталья, я не знаю яке ви життя прожили, можливо остаточне скотське, коли відношення до вас як до зудоби вважається вам цілком прийнятним і навіть приємним, але люди які за 30 років не один раз вістоячі свої конституційні права і свободи, навчились це цінувати понад усе, скотського відногення вже ментально не можуть прийняти і внутрішнє і зовнішнє будуть чинити цьому супротив, бо.так їх виховали саме вірші Шевченко, Лесі Українки, Василя Стуса:

Німій, одуреній, забитій,
Невже не встать тобі від ран?
Москві та Жечі Посполитій
Колись жбурнув тебе Богдан.


А потім хтів тобі Мазепа
Від серця щирого добра…
Його ж ти зрадила і степом
Пішла рабинею Петра.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:59 Ответить
Я бачу ви пейсатєль, а не чітатель)
показать весь комментарий
10.06.2025 13:12 Ответить
Особисто я б хотіла аби оці слова прещидента перевірили Бігус і Ткаченко, а також Гончаренко, прямо задаючі питання керівникам країн т.з. партнерів.

Тим часом з відкритих джерел про ЦИВІЛІЗОВАНІ КРАЇНИ:
-Війська США приймають на службу з 17 років, якщо є дозвіл батьків, і з 18 років без батьківського дозволу. Верхній віковий ліміт для зарахування в ЗС США становить 42 роки.

У Німеччині добровільну військову службу можна починати з 18 років, а за згоди батьків - з 17. Обов'язкову військову службу можуть проходити чоловіки від 18 до 40 років, але зараз призов в армію тимчасово зупинений.

Докладніше:

Добровільна служба:
Чоловіки та жінки можуть добровольно вступити до збройних сил Німеччини (Бундесверу) з 18 років. За згоди батьків можна йти служити з 17 років.

Призов:
Німеччина скасувала призов у 2011 році, але Конституція ФРН передбачає, що призов може бути відновлений.

Призовний вік:
За Конституцією, призовний вік для чоловіків становить 18-40 років.

Відстрочка:
У Німеччині можуть бути передбачені відстрочки для студентів та тих, хто має вищу освіту.

Де тут примус? В чому підвох?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:47 Ответить
То ви читати не вмієте? Це ж не моя біда, а ваша.
Бо саме заради підкреслення пізниці між добровільністю і примусом я розмістила свій коментар.
Більш того, а ні в США, а на в Німеччині, направляти в зону бойових дій навіть.добровільно вступивших в лави збройних сил 17-20 річних не дозволяється.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:20 Ответить
Якраз ці шоу більше розраховані на аудиторію тих, кому за 40+... Тим більше, туди запрошують всяких Потапів і Тін Кароль, яких 18-річні не слухають...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:30 Ответить
1. Об'єктивна реальність каже, що жодна з країн НІКОЛИ в історії людства не робила під час мобілізації ставку на осіб у віці 40+. ЦЕ ЗЕБІЛЬНЕ НОУХАУ - призивати у військо людей із віковими хворобами, які "не бачить" ВЛК... Скільки цих 40-річних пробіжать кілометр у броніку та з автоматом?

2. Мобілізація у віці 40+ можлива ЛИШЕ за умови чесних ВЛК, бо у цій віковій категорії мабуть 70-80% - це або непридатні, або обмежено придатні!

3. І так, включаємо мізки, у нас 90% випускників шкіл поступають в універи, тому навіть якщо знизити вік призову до 18 років, то майже нікого з 18-річних не братимуть. У кращому випадку братимуть з 22-23 років, коли універ закінчили.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:36 Ответить
Як там кажуть - на одного воюючого ідуть 2-3 обслуговуючі. Дуже просто - на бойові посади призивати у віці 20-40 років. Старше - обслуговуючі посади (водії, механіки, кухарі, і тд і тп), які не потребують великого фізичного навантаження. Виключення зробити для добровольців і осіб із великими бойовим досвідом (за умови, що чесна ВЛК допустить їх).
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
У мене кілька друзів у віці 40+ саме в окопах. Причому, в одного було відношення на нормальну посаду, яким підтерлися.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:07 Ответить
Ну от якщо знизити вік призову до 22-23 років (віку випуску з універу), то це дозволить трохи покращити пропорцію і зменшити кількість 40-50-річних в окопах - умовно, залишити там тих, хто добровільно хоче залишитися, а також бойових офіцерів.

Про ******* війни - який був вік британських чи американських солдатів у Афгані чи Іраку?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:31 Ответить
Ізраїль зараз мобілізує у віці 18-41. В Ізраїлі так само мало дітей у родинах (якщо не рахувати хасидів, але ж їх не призивають!)...
показать весь комментарий
10.06.2025 15:45 Ответить
Які кілька тисяч? 22-24-річних в країні трохи більше, аніж кілька тисяч і добровольцями пішла далеко не більша частина цієї вікової групи. Кілька десятків тисяч легко набереться (при пониженні віку з 27 до 25 набралося ж), а цього вже достатньо, аби замінити значну частину 50-річних в окопах. Ви ж самі кажете, що 50-річних в окопах мало, то стало б ще менше!
показать весь комментарий
10.06.2025 15:58 Ответить
Правильно, війна важча, тому треба, щоб у війську були здорові люди, а "придатні" з гіпертонією, діабетом чи хребцевими грижами... Мій знайомий офіцер, який воює ще з часів АТО, кілька разів скаржився на якість поповнення у віці 40+! Там половина є обузою, якщо не більше! Каже, що краще набрати менше, але молодих!

Ну і так, подивіться, що кажуть про вік призову Жорін, Карась чи ще низка авторитетних офіцерів. Дуже багато військових виступає за зниження віку призову. Вибачте, але для мене їх думка є більш авторитетною!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:02 Ответить
Ні, це ви жорстокий, бо вам не жалко молодих здорових, які цілком собі бухають чи курять, зате не жалко 50-річних доходяг з артритом чи гіпертонією...
показать весь комментарий
10.06.2025 16:04 Ответить
Це все емоції, раціональним підходом є мобілізація осіб з нормальним здоров'ям і без серйозних захворювань. Можна, звісно, і 40-річних здорових призивати (є ж такі), але тоді має бути нормальна ВЛК!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:19 Ответить
Чому вся проблема? Прочитайте заголовок новини хоча б.
Будуть новини про фортифікації, міни чи СЗЧ - писатиму там коменти на ті теми.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:56 Ответить
У кацапов есть ограничение по возрасту?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:48 Ответить
Кроме Ахметова остались еще какие-то олигархи?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:18 Ответить
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Та так і роблять. Дядьків старше 50 стараються застосовувати в тилу. А загиблих хлопців віком 18-25, котрі на момент вторгнення були на контракті, а також добровільно долучилися до ЗСУ більше за 50+ А середній вік загиблого українського воїна складає 38 років, при тому, що середній вік у самому війську 42 роки. Це свідчить, що гине багато 20-35 річних, котрі в основному і діють на нулі
показать весь комментарий
10.06.2025 15:04 Ответить
Страница 2 из 3