11263 посетителя онлайн
7 976 138

СБУ и Офис генпрокурора без постановления суда проводят следственные действия у сотрудников НАБУ, - пресс-центр Бюро

Обыски в НАБУ

21 июля 2025 у сотрудников НАБУ без постановлений суда проходят следственные действия, которые проводят работники СБУ и Офиса Генерального прокурора.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщили в пресс-центре НАБУ.

"Сейчас выясняем все обстоятельства. Детали - позже", - отметили в НАБУ.

Больше информации о следственных действиях у сотрудников НАБУ пока нет.

Топ комментарии
+39
Слідчі дії давно треба проводити в офісі президента
показать весь комментарий
21.07.2025 08:38 Ответить
+32
Яка ухвала суду? В країні анархія. Є тільки ухвала дєрьмака.
показать весь комментарий
21.07.2025 08:43 Ответить
+28
Зелені потвори казяться...
показать весь комментарий
21.07.2025 08:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Пляжі, де купатися наразі не рекомендується:

Венеція, Острів Оболонь, Троєщина, Чорторий Галерний - на річці Дніпро та її притоку Чортовий (десенка). На озерах: Вербний, Пуща-Водиця, Райдуга.

Оце для цього вгатили мільярди в знищення екоцену на острові Оболонь
Це ж не просто ці мільярди вкрали замість вкласти в укріплення на фронті а за ці гроші знищили природу.
А ********** пох
навіщо нам такий *********
показать весь комментарий
21.07.2025 08:58 Ответить
Були раніше гарні добрі часи коли НАБУ і САП заходили в клінч
показать весь комментарий
21.07.2025 08:58 Ответить
дрібна жлобська помста
...

Контроль за діяльністю Національного бюро здійснюється https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_%D0%B7_%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BF%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Комітетом ВРУ з питань антикорупційної політики.

Директор Національного бюро:

інформує Президента, Верховну Раду та Кабінет Міністрів України з основних питань діяльності Національного бюро та його підрозділів, про виконання покладених завдань, додержання законодавства, прав і свобод осіб
показать весь комментарий
21.07.2025 09:01 Ответить
Де обшуки? На робочих місцях, чи в місцях проживання?
показать весь комментарий
21.07.2025 09:03 Ответить
Захід сказав шо без цих органів нам не обійтись
показать весь комментарий
21.07.2025 09:21 Ответить
Мабуть - і вашим і нашим - але ше зарано робити якісь висновки
показать весь комментарий
21.07.2025 09:23 Ответить
"Конституція на паузі"?
показать весь комментарий
21.07.2025 09:38 Ответить
війна... потік бабла зменшується.... а на одне підприємство пертендує сбу, набу дбр, беб, прокуратура, мєнти, а ще надо в суд, в податкову, пожарникам всяким заносити, тцк кожен день на прохідній..... одне радує якщо зникне підприємство, то ці гандони самі перестріляються
показать весь комментарий
21.07.2025 09:38 Ответить
Головне не бахвальство і розшарування по інтересам і щонам впливу, а чітка структура управління державою, особливо в сфері захисту країни від зовнішнього і внутрішнього ворога, злочинності і безладу. Час в століття і досвід успішних в цьому поані країн показав, чим менше органів по боротьбі з корупцією і злочинністю та беззаконням, тим вище відсоток безпеки країни як по кордону так і в середені. Це є аксіомою розвітку світу і логікою послідовності руху до цивілізованого суспільства.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:39 Ответить
Те НАБУ давно пора розігнати. Непотріб, який сидить без діла і отримує величезні зарплати.
Оно діду-детективу вже навіть скучно стало вже почав бізнес з коноплею в рашці мутити.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:11 Ответить
На мій погляд баканов злочинець. Але СБУ це не баканов. Час завершувати такі рівняння. Бо в набу був ситник, нічим не краший за баканова
показать весь комментарий
21.07.2025 10:13 Ответить
Слово легалізується трохи піже соух, бо і так все зроблено по закону
показать весь комментарий
21.07.2025 10:14 Ответить
Е, нєє, хлопці! Ви зеленського так не відмажете.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:16 Ответить
А яка власне альтернатива? Як ви думаєте має працювати механізм знищення корупції? Чи корупція - це добро?
показать весь комментарий
21.07.2025 10:19 Ответить
Панятна. Інкримінують все, вилучать інформацію про самих себе, а потім накладуть на НАБУшників санкції з причиною Top Secret. І хоч обісріться. Не потрібна ніяка судова гілка влади, навіть її імітація. Все РНБО порєшає, з російським ****** на чолі
показать весь комментарий
21.07.2025 10:21 Ответить
Обкурений ішак тільки розганяється
показать весь комментарий
21.07.2025 10:23 Ответить
Та куди ж мені до тебе! Ти ж у нас "тонкий політик"... І де ти, такий "розумний", був у 2019-му?
показать весь комментарий
21.07.2025 10:24 Ответить
Альтернатива не розпорошення сил для ловкочів, а сильний єдиний орган який з цим бореться під керівництвом Генпрокуратури, а не новомодні муляжи.
ГПУ, СБУ, ДБР, ПОДАТКОВА КРАПКА!
показать весь комментарий
21.07.2025 10:35 Ответить
Це добре. Він почав так як має діяти справжні Генпрокурор. І дарує надію на законність і порядок.
Вже нехай він буде наііть на 1000% свій, якщо це повертає законність.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:37 Ответить
Начебто від рівня і наявності освіти буде залежати, буде посадовець порушувати закони, чи ні.
Мафія при владі це робить, тому, що знає, що завдяки наявності в Україні охлосу, можуть порушувати будь- що і будь-які закони.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:45 Ответить
Тобто єдиний орган, який представляє собою всю судову гілку влади? Свої прокурори, свої криміналісти, детективи, судді? Такий орган тоді корумпувати набагато простіше. А в іншому випадку як ви, наприклад, очистите корумпованих суддів, або корумпованих прокурорів?
показать весь комментарий
21.07.2025 10:47 Ответить
Дивіться, шановна, СБУ спочатку має розібратися із власними зрадниками, а потім з чистою репутацією братися за інших, інакше довіри нема. Коли про "росіянський вплив через людей януковоча" заявляють ті самі люди януковоча, довіри до таких слів нема тим паче.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:01 Ответить
" нам" це кому?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:12 Ответить
Так Ви ж сами навели нижче: безпосереднє переслідування підозрюваних осіб. Це завжди можна так вивернути.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:18 Ответить
Хер його знає. Сподіваюсь нельотна
показать весь комментарий
21.07.2025 11:19 Ответить
Одне іншому не заважає. Це паралельні процеси які мають іти одночасно. Такщо тут не може і мови йти про те, що раніше і якусь дебільну черговість. Хватить цією черговістю мутити воду.
СБУ а ОГП, без мутних зайвих структур ліваків, які нам втиснули їх, лише з однією метою - корупцію зробити тотальним явищем і майже не переборним
показать весь комментарий
21.07.2025 11:24 Ответить
А чим впм жогодив Ситник? Можна перелік його досягнень опублікувати?) Дуже чекаю. Крім присоуговування олігархам і владі нічим іншим не займався.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:27 Ответить
«це уривок з переліку «досягнень»»
:

У листопаді 2017 року стало відомо, що Ситник під час одного зі спілкувань із журналістами розкрив деталі низки проваджень НАБУ, після чого ГПУ порушила проти нього кримінальне провадження за трьома статтями: https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%8C&action=edit&redlink=1 перевищення службових повноважень, https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96&action=edit&redlink=1 розголошення державної таємниці та https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96_%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0&action=edit&redlink=1 розголошення таємниці слідства журналістам.

В липні 2019 щодо Ситника проводилось розслідування, йому інкримінувалося те, що він за чужий кошт відпочивав у мисливському господарстві на Рівненщині, на що було витрачено не менше 500 тис. грн. При цьому сам Артем Ситник кілька разів не приходив до Нацполіції на виклик щодо цієї справи.

2019 року Ситника було включено до https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80_%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1,_%D1%8F%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BF%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D0%B0%D0%B1%D0%BE_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%96_%D0%B7_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%94%D1%8E_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F Реєстру корупціонерів через порушення встановлених законом обмежень щодо отримання подарунків. Правопорушення розглядалося https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%B4 Рівненським апеляційним судом, що визнав Ситника винним. Йому присуджено штраф у розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів (3400 грн) та конфіскацію подарунків.

Цікаво де син авакова? Невже сидить? А ні, не сидить. Чому?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:32 Ответить
Не правда.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:33 Ответить
Так, вірно. Якщо не отримано таку ухвалу після обшуку - доказів не здобуто.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:39 Ответить
В цьому опусі написано, той, про кого ти пишеш, зрадник, чи військовий злочинець?
Ото ж а Зеленьський - зрадник, Баканов- зрадник.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:42 Ответить
Дада! 😊 Байден - лівак, демократи - комуністи, Захід, дай дєнєх, але міжнародного контролю за дєньгамі нам нінада, у нас "в лєс уйті" можуть і наші люди із слуг... А що ж по Баканову? Нєувіновєн? Блін, як ви, буби палитесь. Тьху!
показать весь комментарий
21.07.2025 11:45 Ответить
Для цього має бути дієва система правоохоронних органів.
Ми ж не можемо вважати, що для вирішення цих проблем до адміністрації Президента треба відрядити загін бабусь-комунальниць з мітлами ??
показать весь комментарий
21.07.2025 11:48 Ответить
Якщо є претензії до конкретного працівника НАБУ, це ж не значить, що треба розганяти усе НАБУ ?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:51 Ответить
Для чого " для цьго"? Щоб не крали і непорушували закон?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:52 Ответить
О ! Я знаю ! Треба щоб НАБУ прийшло з перевіркою до СБУ.
Хто у них там перевіряв дані Молочного-молодшого ? Хто конкретно ? Назвати на усю країну його прізвище ... блін ...
Ну а як інакше, якщо СБУ дає у пресу інфо по працівнику НАБУ.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:54 Ответить
що саме неправда?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:58 Ответить
"...досвід успішних в цьому поані країн показав,чим менше органів по боротьбі з корупцією і злочинністю та беззаконням, тим вище відсоток безпеки країни як по кордону так і в середені".
ви, коли безапеляційно щось стверджуєте, підкріплюйте тезу прикладами й фактами.
от наприклад: які успішні країни мають "чим менше органів по боротьбі з корупцією і злочинністю та беззаконням" (цікав, де взагалі є органи щоб от прям "по боротьбі з беззаконням")? й які показники корупційних проавопорушень в цих успішних країнах?
з нетерпінням чекатиму на аргументовану відповідь.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:08 Ответить
Ви чим лавати попади іншим, про які вас не просять, наведіть приклади існування паралельних структур як то набу та сап в Європі і США. Чекаю!
показать весь комментарий
21.07.2025 12:11 Ответить
А він вже відмовив?) Ну то кому потрібні ваші припущення, які не мають нічогоспільного з реальністю.

Ви краще мені поясніть, як ці цінні кадри сап та набу відпочивають ща кордоном на морях і чому їх керівники підписують.подібні дозволи на виїз, яби «руслани» місяць чілили на морях, в той час коли 99% відсотків такого права не мають, як не має їх в ОГП та СБУ в тому числі? Хочете пояснити таку незайману «доброчесності» відібраних «доброчесними»?
показать весь комментарий
21.07.2025 12:17 Ответить
хтілося б , шоб Шосподь почув ...
показать весь комментарий
21.07.2025 12:27 Ответить
Дурник, напиши про себе) це мені теж цікаво. Хоч вас таких «доброчесних» до хе...а, а всеж я б послухала про всі ваші чесноти і невтомиму працю по боротьбі з Україною.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:28 Ответить
Ну, то і мені відповідь дайте про ваше ставлення до вільного виїзду ваших підзахисних
показать весь комментарий
21.07.2025 12:30 Ответить
100% 👍...
показать весь комментарий
21.07.2025 12:31 Ответить
ви мені набридли.
ви - *******.
ще раз, коли людина щось стверджує, то для того, щоб це твердження сприймалось як вірне, - воно потребує підтвердження (фактажу), а оскільки ви безапеляційно генеруєте *****, то жодних підтверджень навести ви не зможете.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:31 Ответить
Кацап, тут водкі нет. Йди на...й
показать весь комментарий
21.07.2025 12:31 Ответить
Так, але судам усіх інстанцій не заборонено ухвалювати й інші, протилежні рішення.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:42 Ответить
єдине, що я можу вам дати, то це обіцнку не вступати більше з вами в жодні діалоги й не коментуватиму ваші дописи.
мені так буде спокійніше.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:43 Ответить
Хто ж тебе так розвеселив? 🤔 Ти думаєш що квартал - це і далі смішно? 🤔
Пи.Си. Ви, подоляківці банківсько-оповські у методи, ках хоч фрази заїжджені міняйте раз на рік.
показать весь комментарий
21.07.2025 13:16 Ответить
Боїтеся літати? 🤔
показать весь комментарий
21.07.2025 13:19 Ответить
😂😂😂😂 боюсь дурних питань.
показать весь комментарий
21.07.2025 13:35 Ответить
...для мене це і раніше не було смішно, а зараз і тим більше.
Якщо комусь з нас треба міняти методичку то тільки вам.
Щодо подоляцтва чи зельоних, то це не мій вибір, хоча мені від того не легше, і тільке це мене засмучує. Бо вибір одних пресує всіх без розбору
показать весь комментарий
21.07.2025 13:39 Ответить
Тобто та, якою ви користуєтесь (Байден-козел, зовнішнє управління від Заходу нам не нада, НАБУ і САП - то поголовно кацапська аґентура, про Баканова не усьо так адназначна, Чонгар розмінував невідомий сапер, Єрмак за кордон літає тока тяжело работать, Татаров обороняв Київ від чєчєнцав і ніразу нікагда не був за Антимайдан і так далі) вас влаштовує?
показать весь комментарий
21.07.2025 14:06 Ответить
зокрема
показать весь комментарий
21.07.2025 14:13 Ответить
Не пом'ятаю, щоб коли небудь ствердувала протилежне.
показать весь комментарий
21.07.2025 14:15 Ответить
думали що то порошенко тиран демократії і коорупціонер-а виходить що касовий артист зеленський його переплюнув-
показать весь комментарий
21.07.2025 14:26 Ответить
Ще раз перечитай.

"Начебто від рівня і наявності освіти буде залежати, буде посадовець порушувати закони, чи ні.
Мафія при владі це робить, тому, що знає, що завдяки наявності в Україні охлосу, можуть порушувати будь- що і будь-які закони."

Що таке" дієва система правоохоронних органів"? Це пустий заголовок із газети Правда. 1977 року.
Всі " органи" у державі- це люди. Із власною ментальністтю. І рівень коррупованості,чи навмисного порушення цими людьми законодавства, ну ніяк не залежить від рівня освіти.
Навіть дивно це пояснювати дорослим людям.
показать весь комментарий
21.07.2025 16:26 Ответить
Ще раз, ми обговорюємо ПОСАДОВЦІВ-задника Зеленьського, і зрадника і злочинця Баканова, який заполонив Службу агентами бсб, виконуючи накази Зеленьського, якими останній реалізовував Оманьські домовленості із патрушевим
показать весь комментарий
21.07.2025 16:30 Ответить
Тобто поки ви обговорюєте цих, про інших треба мовчати? Що це за маячня?!
показать весь комментарий
21.07.2025 16:37 Ответить
Небажаєш обговорювати зраду Зеленьського і зраду і злочини Баканова, роботу Татарова на Януковича і переслідування ним майдану, зрадника Гетьманцева, що працював на зрадника Сівковича, це твоє право. І обов'язок. Подоляк за такі речі з тебе три шкури здере
показать весь комментарий
21.07.2025 16:43 Ответить
Таке враження що Ви заплутались.
Так що важливіше, щоб не було корупції :
- освіти
- ментальності
- фінансів
- політики
- законодавства
...
- людей ????
показать весь комментарий
21.07.2025 18:30 Ответить
Нічого не розумію? Якийсь набір слів, не пов'язаний логічним ланцюгом.
Зосередься.
Яку думку ти хочеш донести?
показать весь комментарий
21.07.2025 19:09 Ответить
Бажаю йому здоровя дожити до суду
показать весь комментарий
21.07.2025 20:11 Ответить
аналогічно
показать весь комментарий
22.07.2025 19:30 Ответить
Ти навіть думку власну у розширеному виглялі сформулювати не в змозі. Не лізь
показать весь комментарий
22.07.2025 19:41 Ответить
як буде завгодно, мем
показать весь комментарий
23.07.2025 12:37 Ответить
Набу сап ЦПК не о адвокати правозахисники повинні сидіти на стадіоні і очікувати своєї черги на шибеницю в їхні родини позбавить всіх прав і пішки гнать на парашастан. Нікому не потрібні утворення мають бути знищені
показать весь комментарий
14.08.2025 07:51 Ответить
Щурі у бочці .
показать весь комментарий
21.07.2025 08:58 Ответить
500% - свій Зекурор в дії
показать весь комментарий
21.07.2025 08:59 Ответить
Прочитай не тільки заголовок і все стане ясно...
показать весь комментарий
21.07.2025 09:04 Ответить
А чому там не можна купатися? Якраз збирався
показать весь комментарий
21.07.2025 09:06 Ответить
Згідно з українським законодавством, обшук, як правило, проводиться на підставі ухвали слідчого судді. Проте, у невідкладних випадках, пов'язаних із врятуванням життя людей, майна, або у разі переслідування підозрюваного, слідчий, дізнавач чи прокурор мають право провести обшук без ухвали, але з подальшим зверненням до слідчого судді для затвердження.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:09 Ответить
ухвала суду? ні не чули , та й навіщо вона, якщо можна й так, й ніхто нічого не доведе... державна зрада й роби що хочеш...
показать весь комментарий
21.07.2025 09:13 Ответить
Були гарні част коли цих.зайвих органів не було зовсім.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:16 Ответить
Власну хіба що. Бабло ділити нелегка справа, коли кожен хоче більше
показать весь комментарий
21.07.2025 09:22 Ответить
Такий "юмор" - це тext-gen, не для всіх. Вплив це інструмент, гроші мета. Слабший ділиться, така собі "криша" під назвою - "політичний консенсус". Було інакше?
показать весь комментарий
21.07.2025 09:38 Ответить
«Потужні антикорупціонери з опу», ведуть нещадну боротьбу, з «Незламними антикорупціонерами з опу» під прапором, служок зеленського??
показать весь комментарий
21.07.2025 09:40 Ответить
Щурі чують що їх можуть замінити і тому вилучають все що може бути свідоцтвом про їхню антидержавну діяльність починаючи з 2019 року.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:00 Ответить
Невже Верещучка, вкотре, знову «долає», уже подолане нею, зло КОРУПЦІЇ про яку, їй носом возять ЩОДЕННО служки з ВРУ, у верхній поверхах Урядового кварталу???
показать весь комментарий
21.07.2025 10:04 Ответить
Хіба що крайню плоть 🤔
показать весь комментарий
21.07.2025 10:05 Ответить
НАБУ мовчить про бусифікацію - бусифікація приходить до НАБУ сама. Колабораціонізм - не найкращий спосіб виживання, шановні набушники. Це і Шабуніна стосується
показать весь комментарий
21.07.2025 10:15 Ответить
А які правові наслідки передбачені законом, якщо "невідкладність випадків" у діях правоохоронців не підтверджена в суді, правомірність дій слідчого, прокурора чи дізнавача не доведена?
показать весь комментарий
21.07.2025 10:43 Ответить
Дивився стендап під назвою "Вибори". Ні, я не політик і точно не з тих 73% "тонких політиків", які проголосували за "кіно", а тепер чомусь не хочуть його дивитися. Мабуть, вони досі перебувають в ейфорії від того серіалу Голобородька.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:49 Ответить
А чим вам Ситник не догодив? Просто цікаво. 🤔
показать весь комментарий
21.07.2025 11:03 Ответить
Как погода в пітєрє, крєпкій хазяйствєнік?
показать весь комментарий
21.07.2025 11:08 Ответить
все просто: докази здобуті в такий спосіб визнаються судом недопустимими й підозра, яка грунтується на таких доказах буде нікчемною.
тобто, якщо навіть людина й скоїла правопорушення, але слідчий суддя відмовив у винесенні ухвали про обшук в порядку ч. 3 ст. 233 КПК - підозрюваний може уникнути відповідальності.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:10 Ответить
Так я ж тобі не заважав "стендап" дивиться, а займався активними діями... І, якби ти читав мої дописи, на "Цензорі", хоча-б з зими 2019-го, то не писав-би оцієї "дурі", пов"язуючи мене з прибічниками "Блазня"...
показать весь комментарий
21.07.2025 11:10 Ответить
Московіт, гладь у себе, запарєбріка!
показать весь комментарий
21.07.2025 11:19 Ответить
Чувак, ми тут не кого- небудь обговорюємо, а військово злочинця і зрадника Баканова і зрадника Зеленьського, а розкрадачів державного бюджету і коррупцірнерів Зеленьський наплодив десятки тисяч. Ти зібрався тут про кожного напичати?
Давай, впєрьод, слухаємо.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:46 Ответить
ви не просто не вмієте аналізувати написане, ви не вмієте читати в контексті.
вище людина звернулась до мене з питанням, які будуть наслідки, якщо суд не задовольнить клопотання слідчого або прокурора й не винесе ухвалу про проведення обшуку, я дав відповідь про наслідки встановлені кримінальним процесуальним кодексом й підтверджені практикою Верховного Суду, безвідносно даної конкретної ситуації.
не бісить мене вашою дурістю.
показать весь комментарий
21.07.2025 12:28 Ответить
питання до санепідем

я якось купався коло скорпіона так там вода бура як розчинене г но
треба б прорити глибоко де менший міст щоб затока промивалась а агенти ФСБ Кляча зовсім засипав щоб люди срач підхоплювали а вже ще пару туалетів на Набережній далі встановити та то муску простіше на Марс полетіти
показать весь комментарий
21.07.2025 14:08 Ответить
коли почали регулярно гатити по переправам в Хєрсоні то рус армія тікала
а такі ж самі 2 нитки з Крима чомусь ні Ураган ні Точка не стріляли всім очевидно що цапів запустили свідомо найвищі козли
ті ж діяння ік і потрох що здав Майданівців у Іловайську
показать весь комментарий
21.07.2025 14:12 Ответить
Шось намацали?
показать весь комментарий
21.07.2025 08:39 Ответить
Поки автократія...монархія це коли президентом призначать малого гундосика
показать весь комментарий
21.07.2025 09:02 Ответить
Страница 1 из 2