Лавров: "Россия признает Зеленского фактическим главой Украины и готова с ним встретиться, но для подписания документов нужна легитимность"

Лавров

Глава МИД РФ Сергей Лавров заявил, что Россия признает Владимира Зеленского "де-факто" главой Украины и готова с ним встретиться, но подписывать документы не будет.

Об этом российский министр сказал в интервью для NBC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Мы признаем его(Зеленского, - ред.) как де-факто главу режима. И в этом качестве мы готовы с ним встретиться. Но что касается подписания юридических документов... Когда мы дойдем до момента, когда будем подписывать документы, необходимо четкое понимание со стороны всех, что человек, который будет подписывать эти документы, будет иметь легитимность. Согласно украинской Конституции, господин Зеленский на данный момент ею не обладает", - сказал Лавров.

Он также заявил, что диктатор РФ Владимир Путин якобы готов встретиться с Зеленским, когда для этого будет подготовлена "повестка дня".

"Мы не можем встретиться только для того, чтобы сфотографироваться и дать ему возможность заявить, что он легитимный. Ведь легитимность - это отдельная тема. Независимо от того, когда может состояться эта встреча вопрос о том, кто будет подписывать документ с украинской стороны - очень важен",- сказал глава российского МИДа.

Напомним, ранее Сергей Лавров заявил, что российский диктатор Владимир Путин готов к встрече с президентом Владимиром Зеленским при некоторых условиях.

Топ комментарии
+29
Я вибамчаюсь, ну, не в курсі я... А ото на рукаві гундосого довбня -то про обглодану скумбрія?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:57 Ответить
+27
Новий поворот....
показать весь комментарий
24.08.2025 19:32 Ответить
+24
Та ні, це просто нова відмазка для Трампа, що тіпа - ми ж как би ж і нє протів, да вот ета вот наш Буратіна он же ж нє лєгітімний, там же ж вибаров нє било..." ну і така ж дічь болотна у виконанні коня в...посудній лавці.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Я вибамчаюсь, ну, не в курсі я... А ото на рукаві гундосого довбня -то про обглодану скумбрія?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:57 Ответить
Новий поворот....
показать весь комментарий
24.08.2025 19:32 Ответить
Та ні, це просто нова відмазка для Трампа, що тіпа - ми ж как би ж і нє протів, да вот ета вот наш Буратіна он же ж нє лєгітімний, там же ж вибаров нє било..." ну і така ж дічь болотна у виконанні коня в...посудній лавці.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:53 Ответить
Ось хто дав команду Подоляку запускати передвиборчу ботоферму !
показать весь комментарий
24.08.2025 19:32 Ответить
показать весь комментарий
24.08.2025 19:41 Ответить
Приняли і признали непризнаний в світі афганський талібан.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:38 Ответить
Ні, головне тут те, що не Ху?лу вирішувати - хто в нас головний. Нехай вирішує в себе на ************. Найбільш м'яко можна відповісти, що, мовляв, чуваче, ти дещо невірно зрозумів текст нашої Конституції, бо тебе погано вчив доцент собчак на юрфаці лгу. Згадайте хоча б його дічь: "лнр та днр мають право на самооборону згідно ст. 51 статуту ООН", а насправді ж в тексті тієї статті (яку він схоже не читав) сказано: "51. В разі нападу на члена ООН, останній має право на самооборону". Йому, можливо, не доповіли, що лднр не є членами ООН, тому ця стаття до них ні до чого. А тепер воно консультує: хто в нас легітимний.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:43 Ответить
По перше це сказало коняко яке представляє ***** відмінившого конституцію росії в частині виборів. Друге, яка вам, курва, різниця з ким підписувати документи які ви не збираєтесь виконувати?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:33 Ответить
Ачєрєдной брєд сівай кабили...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:36 Ответить
Якось дивно чути це від чуваків, які переписують свою конституцію як туалетну бумажку і сидять на 5-ому строці.
показать весь комментарий
24.08.2025 21:49 Ответить
З яких це пір кремлівським уркам стала потрібна легітимність?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:35 Ответить
Нехай СБУ зруйнує усі порти через які нафту продають , і хремль швидко згадає про легітимність
показать весь комментарий
24.08.2025 19:37 Ответить
ну та да, для буйла тепер достатньо...

справки з ЖЕКа

.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:42 Ответить
Тут якраз все зрозуміло... ***** треба, щоб при владі в Україні і надалі лишався Z.V.O. бо ані Залужний ані Порошенко ***** не потрібні на посаді президента, бо майже всі хотєлкі - і коридор в Крим і південь, 20% території України, зруйновану українську економіку, демографічну кризу, мільйони біженців, все це ***** отримало лише після обрання слуги кремля в 2019. Якщо Залужний не піде на вибори, або якщо зроблять так, щоб його усунути від участі у виборах, то зрітєлі квартала-шмарафона-какієразніци знов оберуть Z.V.O. на залишках його падаючого рейтингу. Тож кремлівська гебня підстьогує свого оманського партнера Z.V.O. щоб він швидше ворушив булками з проведенням виборів. І все каже про те, що ОПа повним ходом до виборів вже готується.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:54 Ответить
Короче, з маразматиками типа коня і ***** зустрічатись взагалі ніззя- бо в них вже Паркенсон та Альцгеймер - то памʼять відмовляє , то руки дрожать
пора робити закон , що у политику після 65 НІЗЗЯ
показать весь комментарий
24.08.2025 19:35 Ответить
Мда... Цирк продолжается. Какой-то трёп про легитимность. Весь мир признает легитимность Зеленского, украинцы признают легитимность Зеленского, а сраша не признает. Вывод - не легитимна сраша.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:58 Ответить
РЕТЙНГ дав старт своїм опитуванням в Україні й дійсно результати навіть не дали українскьою , а "для ПАРТНЕРІВ". Малоевідома журналістка вкинула Подляіквську команду Залужного в Х ... Розкрутили анти зрадою самі ж з ОПУ , як це зараз "гасять" на ЦН ...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:36 Ответить
йоханий бабай .. Це хто там блекоче про легітимність ? Кацапські орки ? Хай стулять пельку й чекають на закриття шоу свого обнульонного шизоїда .
показать весь комментарий
24.08.2025 21:39 Ответить
То погон генералісімуса. Ермак присвоїв.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:14 Ответить
Просто якась ***..а шайка... Вже самі не знають що спиз..и, хто вам вірить у світі. Вони хоть самі собі вірять...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:35 Ответить
но-но !
таліби легітимні пацани в законі....

шаріатському

.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:44 Ответить
А шо путлєр 4 рази не легітимний - тебе не їбе?
показать весь комментарий
24.08.2025 20:05 Ответить
Ось якби положили на стіл "стамбульські" папірці, то легітимний був би аж бігом...
показать весь комментарий
24.08.2025 21:38 Ответить
Бандити вимагають закони!!!! А вбиваєте та грабуєте ви по закону?
показать весь комментарий
25.08.2025 02:22 Ответить
а подлякова ботоферма не спить... вірніше, не вся спить...
члєн (unknown) #281225 - хоч і під VPN, але на роботі...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:44 Ответить
вони не дурять, вони паси рудому дають.
паси правда кривоногі

.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:45 Ответить
буйло хоче переговарювати з ЗЄлею, а мир підписувати з Залужним ?

ню-ню, прапор в руки !

.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:49 Ответить
Ні-і-і... Це просто чергова спроба "відпетлять" від переговорів, зваливши вину на Україну... Трамп же ж ляпнув на днях, що зробив пропозицію зустріться сторонам, а потім подивиться, хто буде винним у зриві переговорів...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:51 Ответить
Росія першою у світі визнала уряд радикального ісламістського руху "Талібан" законними владами в Афганістані.
У Москві 3 липня прийняли вірчу грамоту нового афганського посла. На фасаді посольства в Москві майорить білий прапор талібів з шахадою - свідченням віри в Аллаха та пророчої місії Мухаммеда.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:51 Ответить
Хто б тільки не говорив про ціну підпису на міждержавних угодах, та тільки не старе бидло з ослячою фізією, держава-орда якого насрала на Міжнародне право велетенськими купами.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:52 Ответить
показать весь комментарий
24.08.2025 19:52 Ответить
Немає нікого легітимнішого за легітим легітимича та сумна коняка-пророк його.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:00 Ответить
Прогрес - вже визнають легітимність ...))
До речі - характерно , що коли кацапи верещащи про "нелигітимність" Президента України і тутешні боти , про це , весь час кричали ... а зараз мовчать - "совпадєніє" ?
показать весь комментарий
24.08.2025 20:02 Ответить
Лошадь кукарекает.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:44 Ответить
На дупі собі підпис ставте. Ви вже у Будапешті свій підпис поставили
показать весь комментарий
24.08.2025 21:00 Ответить
Как говорится, кто бы говорил про легитимность
показать весь комментарий
24.08.2025 22:57 Ответить
Сказав холуй «обнульонного»
показать весь комментарий
24.08.2025 23:01 Ответить
Відповідно до української Конституції, пан Зеленський на даний момент нею не володіє", - сказав Лавров.

Якщо нацист Лавров так поважає Конституцію України, то перш за все він він повинен поважати записані в Конституцію України територіальні кордони
показать весь комментарий
25.08.2025 00:04 Ответить
Раша хоче легетимності свого Буратіни? Щоб той подовше погадив та покрав? Ось, чому потрібні вибори(Залужного)
показать весь комментарий
25.08.2025 07:03 Ответить
Роз'яснення конституційного суду України щодо строку повноважень президента України в період воєнного стану???! Чи Ісландії?
показать весь комментарий
25.08.2025 08:02 Ответить
Приїде від Орди якийсь там Васіліч пошле на... ЗЄльоного,а потім на весь світ заявить, що актьор проти миру...
показать весь комментарий
24.08.2025 19:39 Ответить
Старий вшиво-блохастий вірмено-москальський кінь своїм вже старечим ржанням дав знати віслюку Зєлі - що режим Оманських неофіційних договорняків найбільш прийнятний для москальської блідої молі.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:45 Ответить
Згоден, зелю потрібно замінити. Поки всякої куйні не підписав. Це ж все кажеться для підвищення рейтингу зе. Ну і щоб українці посралися між собою.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:52 Ответить
Те, шо пиз#ять високопосадові кацапи, не те щоб обговорювати, а, навіть, слухати не варто. То є усе маячня, вода та напускання диму заради обісрати опонента, вигородити себе та звинуватити когось у тому, що самі зробили. Це--як аксіома для кацапської зовнішньої політики.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:55 Ответить
Стефанчук може. Він легітимний, може виконувати обов'язки зелідора.
Але ніякі підписи не будуть мати юридичної сили по відношенню до передачі якихось земель комусь.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:07 Ответить
Зеленський може при зустрічі зламати хребет ***** і ввійти в світову історію
показать весь комментарий
24.08.2025 20:20 Ответить
Тут може бути ще й підтекст. Якщо провести вибори, звісно, без окупованих територій, то ті ж козломорді можуть заверещати, що, або Україна визнає ці території чужими, або це є порушенням її Конституції, отже, вибори недійсні. Або ще якийсь варіант. Про порушення своєї конституції кацапи, звісно, мовчать.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:33 Ответить
А наш підпис - палаючі цапські НПЗ
показать весь комментарий
24.08.2025 21:02 Ответить
з вашою "логікою" можно сміло йти в напарники до цього кацапського коня .
показать весь комментарий
24.08.2025 21:42 Ответить
Тут вот какая ещё деталька в этом заявлении что не легетимный мол. А что срок истёк вчера 23 августа или 22? А если даже и провести выборы и выбрать преза, да любого причём, будет тема что он не легетимен по причине невозможности провести выборы на оккупированых территориях! В Крыму например или на донбалласте!? Получается что когда и на самом деле истёк срок календарный, кацапия должна была сразу отрубить все переговоры что были хоть как. Они заявив такое сегодня зачеркнули всю пусть хоть и корявую, но деятельность Трампа и всех лидеров из ЕС и НАТО. Пусть Трамп снимает все ограничения на радиус доставки ракет. И пусть будет что будет! К этому шло давно, но как то не верилось или не хотелось. Хотя у нас кстати парламентско-президентская республика. Спикер может подписывать всё. Прописана ли конечно такая статья в Конституции, я не знаю. Скорее нет. Тогда стоит всё чётко прорешать на переговорах и на момент подписания их Зе уйти в отставку---тогда Стефанчук автоматом станет врио президентом, а вице-спикер спикером---и весь куй до копейки. Нас водят за нос как дурачков---пора заканчивать.
показать весь комментарий
24.08.2025 21:59 Ответить
иди ***** *************** лавроконяка!.......................................................
показать весь комментарий
24.08.2025 22:23 Ответить
Справа не в тому що вони переписують конституцію 5 чи 105 разів. Справа в тому що кремлівський виродок керує у країні орків відповідно до цієї переписанної конституції.... А в Україні зелений виродок є нелегітимним. Конституційний суд надавав відповідне роз"яснення стосовно находження напосаді президента ще до 2019 року.
показать весь комментарий
24.08.2025 22:52 Ответить
Хто ти такий, лавров-кінська голова? !
Чого ти-окупант, ще можеш від когось вимагати та ставити якісь умови!
Ви-москалі прийшли на Українську землю, тому заберайтесь звідси, поки живі!
показать весь комментарий
25.08.2025 09:36 Ответить
І цей під@р з копитами навіть не помітив, як НАТО за рахунок двох скандинавських країн розширився на схід до кацапії.
Грузини, мабуть, теж порушували права людини опісля 2008-го року, що надало привід кремлівській гебні відтяпнути два шматка грузинських територій?
показать весь комментарий
25.08.2025 10:57 Ответить
Крути педалі.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:36 Ответить
Привезете Яника легітивного))
показать весь комментарий
24.08.2025 19:41 Ответить
Нє думаю)
показать весь комментарий
24.08.2025 19:58 Ответить
кабила--машка захарова, а цей--мєрєн сівий.
показать весь комментарий
24.08.2025 19:59 Ответить
Навпаки: орки накидують, щоб українці поср?лися, що Ви й робите. Наразі змініти зелю нема ким, бо в суспільстві взагалі відсутнє розуміння не лише вимог для Президента, не лише сенс існування інституту президентства, не кажучи вже про парламент, ОПу, чи так звану Генпрокуратуру, але й незрозуміло як влаштовано суспільство, його кастова структура та відносини між кастами. Доки не зрозуміємо - так й будемо завжди волати, що Президент недолугий. Хто б їм не був.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:02 Ответить
Лавров
"Мы признаем его(Зеленского, - ред.) как де-факто главу режима."

Это в вашем стойле режим ублюдочного и репрессивного ху..ла, а у нас легитимно выбранный президент суверенного государства Украина, которым я лично очень горжусь!
показать весь комментарий
24.08.2025 20:43 Ответить
То йолка, на каторай, еси не успеет. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
24.08.2025 20:43 Ответить
Ви про Притулу зі супутником забули!
А ще не треба забувати про Вакарчука, який вже двічи забирав голоси у інших і двічи зливався. А, як відомо, Бог трійцю любе
показать весь комментарий
24.08.2025 20:45 Ответить
Пидропарашенко. 🤣🤣
показать весь комментарий
24.08.2025 20:47 Ответить
Олигарха-клептократа и большого друга *********** кума вместо националиста-патриота? Видели, проходили.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:49 Ответить
Це про статтю WSJ - притрампістьське видання про те що Гексет заборонив ЗСУ запускати АТАКАМС .Це ті 8, що є в Україні але!!! 3350 далекобійних американських вже поступлять до України за гроші ЄС з воєнпрому США в найближчі 6 тижнів .

Слухала недавно Пінтковьского у Фейгіна - він прогнозує з жовтнем включно просто бум поставок з 1 млрд від ЄС зі США й -ось ця стаття як підтвердження ...
показать весь комментарий
24.08.2025 20:53 Ответить
Білий дім дозволив Києву купувати ракети більшої дальності, але є "але"
Подробнее: https://eadaily.com/en/news/2025/08/24/the-white-house-allowed-kiev-to-buy-longer-range-missiles-but-there-is-a-but
показать весь комментарий
24.08.2025 20:57 Ответить
А он путлєр літав на Аляску до трампона лише щоб сфотографуватись і тоже не легітимний .
показать весь комментарий
24.08.2025 20:57 Ответить
Та ні, зовсім не парюсь. А ти переживаєш за легітимність найвеличнішого пересидента? Він лише за свого друга ЯнукОвоча досидить термін, а потім відповість за все.
показать весь комментарий
24.08.2025 22:46 Ответить
Тобто, все що буде підписане Зеленським буде похерено?!
показать весь комментарий
24.08.2025 22:46 Ответить
До цього все йде. Зелений виродок підпише і звалить до Лондона а путлєр через три дні скаже що підпис зеленого виродка нелегітимний і вдарить знову....
показать весь комментарий
24.08.2025 22:58 Ответить
чудово. Тоді зе хай їде на зустріч і вбє путіна. До України не буде жодного питання, бо він глава режиму і нелегитимний. Путін сдохне, зе - герой. Війна закінчена.
показать весь комментарий
24.08.2025 23:48 Ответить
Нікому не цікаві відмазки.
показать весь комментарий
25.08.2025 06:07 Ответить
Москалі,зупиніть воєнні дії односторонньо,вам всі поаплодують.Нас змусять скасувати воєнний стан і провести вибори.Тільки ви виборів не хочете,бо влада оп в Україні вам вигідна,вона залежить від вас.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.08.2025 07:52 Ответить
Питання не в фсб - зрозуміло всім, що вони петляють. Питання в сша, які проковтнуть це і зроблять вигляд, що так і треба і будуть далі змушувати Україну капітулювати. Скільки дав венс часу (на це)? Три-шість місяців.
показать весь комментарий
25.08.2025 08:06 Ответить
ув. Борис Дородный всё разложил по полочкам лучше политолога и всякого спеца по конституционному праву.

Вся эта моцковская пропагондонская вонь насчёт "нелегитимности" - это тупая назойливая орковская ИПСО : на хер их всех послать со всей этой бодягой:

фашистская орда, совершающая массовые убийства гражданских житлей Украины, будет тут ещё рассусоливать насчёт "нелегитимности".

Самое легитимное во всей этой ситуации - массированный сокрушительный удар "Таурусами" по Крымскому мосту и массированный удар "Томагавками" по базам стратегической авиации орков...
показать весь комментарий
25.08.2025 09:29 Ответить
Эту старую клячу давно пора отправить на скотобойню: коняки столько не живут...
показать весь комментарий
25.08.2025 09:42 Ответить
скільки вже цю ахінею можна нести?? Ваше чмо "легітимне" оно навіть те що колись підписало не виконало - Будапештський меморандум.. Про яку нелигітимність українського президента чи легітимність кацапської влади воно взагалі мукає!
показать весь комментарий
25.08.2025 10:26 Ответить
В як ху#ло підтвердить свою легітимність?
"Юридичний комітет https://suspilne.media/amp/tag/pare/ Парламентської асамблеї Ради Європи (ПАРЄ) під час засідання 15 квітня 2024 року не визнав легітимність президента Росії Володимира Путіна."

показать весь комментарий
25.08.2025 10:48 Ответить
Это почти, как "Я принес посылку для вашего мальчика, но я вам ее не отдам".
показать весь комментарий
25.08.2025 11:30 Ответить
Там у вас декілька Путіних є, який з них легітимний? Проведіть вибори кого з них поїде в Гаагу.
показать весь комментарий
25.08.2025 12:23 Ответить
Яка "цікава" думка. Усі "прихильники" Зеленського мабуть у захваті. Їх думки підтримав сам лавров!
показать весь комментарий
24.08.2025 19:37 Ответить
кого касапи дурять, намагаються на**ати? Трампа? А навіщо, якщо можна просто шифровку передати?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:41 Ответить
від'*******! Дайти провести вибори! І буде вам легітимний...Залужний!
показать весь комментарий
24.08.2025 19:45 Ответить
Лизоблюдам бы ***.лу легитимность обеспечь. И от монголоидной традиции избавиться..
показать весь комментарий
24.08.2025 19:45 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=sBVW9KOu_i8

Рейтерович про три соцопитування до ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ - не групи РЕЙТІНГ , відчуйте різницю
показать весь комментарий
24.08.2025 19:50 Ответить
А Пороху та Залужному скікі?
показать весь комментарий
24.08.2025 19:55 Ответить
...не тільки ПРиОПУшної групи РЕЙТИНГ
показать весь комментарий
24.08.2025 20:02 Ответить
а вони будуть разом рано чи пізно- інакше какіеєразніци виберуть Люсю або Бойко ...
показать весь комментарий
24.08.2025 20:07 Ответить
Ви не зрозуміли, саме Ху?ла й не влаштовує Зеленський, каже - він нелегетимний, давайте іншого. А могли б підписати з Зеленським, та й по всьому. Не думайте, що Ху?ло чесно скаже: оце - мій кандидат. Ні, він буде брехати, що не хотів би перемоги цієї людини, а насправді та людина й буде його кандидат.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:07 Ответить
янукович хай підпише тобі на лобі
показать весь комментарий
24.08.2025 20:07 Ответить
Стара коняка кривить душею, якої немає. Зеленський не має повноважень щось підписувати. Мінські домовленості підписував не Порошенко, а голова Верховної ради.
показать весь комментарий
24.08.2025 20:10 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=NoGgJpPgVUo

справді - США передає Україні дальнобійні?
показать весь комментарий
24.08.2025 20:39 Ответить
Трошки не по темі . Попалось на очі Дізель шоу ЗА 2017 рік де Стефанчук СИДІВ У ЗАЛІ, а Дізель жартував про корупцію І ЯЙЦА. Історія повторюється

Жены богатых депутатов на отдыхе - Дизель Шоу 2017 | ЮМОР ICTV

https://youtu.be/DQBdlKk6PNU?si=nTlqZ6P2TgMJ9Wib
показать весь комментарий
24.08.2025 20:44 Ответить
Офіційний Вашингтон офіційно дав дозвол на продаж Києву 3350 ракет великої дальності. The Wall Street Journal повідомляє про це сьогодні, 24 серпня, посилаючись на власні джерела.

Ми говоримо про снаряди з дальністю до 450 км, які українські військові повинні отримати протягом наступних шести тижнів.

Вартість нової поставки становить близько 850 мільйонів доларів. Більше того, значна частина цих витрат буде передбачена ЄС, але є проблеми з заявкою - кожного разу Україні доведеться просити дозволу у Сполучених Штатів з кожною операцією.

Подробнее: https://eadaily.com/en/news/2025/08/24/the-white-house-allowed-kiev-to-buy-longer-range-missiles-but-there-is-a-but
показать весь комментарий
24.08.2025 20:58 Ответить
Те, що ішак давним-давно прострочений і вже аж смердить- відомо усім: і друзям і ворогам. Кацапська лошадь і прикривається цим очевидним аргументом.
показать весь комментарий
24.08.2025 21:02 Ответить
Страница 1 из 2