19837 посетителей онлайн

Рубио будет играть ведущую роль в управлении Венесуэлой, - Bloomberg

Рубио может возглавить ключевые направления управления Венесуэлой

Ключевые направления управления Венесуэлой, пока не произойдет безопасный и правовой переход власти в стране, возглавит государственный секретарь США Марко Рубио

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом сообщает Bloomberg со ссылкой на источники.

Так, чиновник США заявил, что государственный секретарь Марко Рубио, который на протяжении всей своей политической карьеры жестко критиковал Николаса Мадуро и его предшественника Уго Чавеса, фактически возьмет на себя ведущую роль в управлении Венесуэлой.

Отмечается, что пока нет четко определенного плана по размещению американских войск или администрации в Венесуэле. Но Трамп дал понять, что он уделяет пристальное внимание нефтяной отрасли страны.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+10
Igor Liashenko #598365 скільки лайна як ти встали на сторону мадури якій підримував кацапстан
показать весь комментарий
04.01.2026 12:52 Ответить
+9
Погано, що в Україні нафти немає. Так би ще на початку 90х прийшла заокеанська "демократія" і ніяка раша не напала б.
показать весь комментарий
04.01.2026 12:30 Ответить
+9
Igor Liashenko #598365 навіть пояснювати не хочу, бо ти телепень.
показать весь комментарий
04.01.2026 13:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Там набагато легше. Там столиця на берегу моря. До москви складніше добратись.
показать весь комментарий
05.01.2026 21:40 Ответить
Трамп - красава : возмущался що атаковали хутина і потім вивіз Мадуро в США.
Так він і хутина може грохнути
показать весь комментарий
05.01.2026 02:31 Ответить
ну то тільки в найближчий час. до того ж, нема зараз опозиції у Венесуелі, бо її всю Мадуро там видушив. як на кацапії. тому у найближчий час виборів там точно ніяких не буде. і найближчий час там точно не буде тягнутися роками. через кілька місяців можуть і вибори провести. все логічно і адекватно.
показать весь комментарий
05.01.2026 01:17 Ответить
Це заява Рубіо, що виборів в Венесуелі в найближчий час не буде бо це не відповідає інтересам США
показать весь комментарий
05.01.2026 01:01 Ответить
ти стверджуєш чи фантазуєш? )
показать весь комментарий
05.01.2026 00:21 Ответить
США не хочуть виборів
показать весь комментарий
04.01.2026 23:34 Ответить
коли немає президента, далі по їєрархії іде віце-президент, який і має керувати країною до наступних виборів. предавати зараз владу опозиції без виборів, то воно виглядає вже якось дуже топорно.
показать весь комментарий
04.01.2026 23:21 Ответить
так зараз республіканці відмовляються передати владу опозиції, хочуть працювати з діючою владою Венесуели
показать весь комментарий
04.01.2026 22:57 Ответить
не прийшли. бо тоді при владі були сцикуни демократи.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:47 Ответить
США не прийшли допомогти опозиці Венесуели отримати владу, США прийшли з агресією встановити зовнішнє управління.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:05 Ответить
"Інакше ми маємо визнати що ООН це просто безглузде зібрання ліцемірних представників країн світу яке нічого не вирішує і не має жодного впливу на події і приймає рішення виключно з позиції кон'юнктури а не принципів!" - а хіба воно не так?
показать весь комментарий
04.01.2026 20:37 Ответить
інший висновок - американці просто дуже професійно провели свою операцію. було би там домовлено, то не їпашили би ракетами по головним вогневим об'єктам ППО Венесуели.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:22 Ответить
як це до чого Мадуро? Мільйони людей виходили на протести проти нього по всій Венесуелі, він їх куячив як наш зек на Майдані та ще й з допомогою кацапських вагнерів і це для тебе є нормальним згідно Міжнародного права. і коли зі сторони прийшли наказати цього преступника, то це вже агресія і порушення Міжнародного права. і верх тупізни порівнювати кацапське вторгнення в Україну з американською спецоперацією в Венесуелі. американці що, оголосили денацифікацію венесельців? проводять там референдуми про приєднання Венесуели до США? відповідь - ні. то і нєкуй так порівнювати кацапську агресію з американською операцією. не будь телепнем.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:19 Ответить
Але по іншим звинуваченням.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:15 Ответить
Прийнято.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:59 Ответить
ще був міжнародний трибунал по Югославії
показать весь комментарий
04.01.2026 19:58 Ответить
вибачте, то не Вам
показать весь комментарий
04.01.2026 19:54 Ответить
Де в моєму коменті скиглення? Є констатація того ,що ООН це абсолютно імпотентна організація ,яка здатна лише на балачки ,щодо Вас то Ви абсолютно безкультурна не вихована ,зарозуміла і зверхня істота для яких не існує альтернативної думки.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:24 Ответить
Але Президент Франції, який брав гроші у Каддафі, зараз в тюрмі!
показать весь комментарий
04.01.2026 19:03 Ответить
Єдиний раз коли це спрацювало, це Трибунал над нацистським злочинцями. Але це специфічна ситуація, майже унікальна. На ***** видали орден. І що?

Щоб вся ці інституції працювали потрібна міжнародний уряд, з міжнародним кабінетом міністрів, міжнародним силовим апаратом і багато чого іншим. Поки цього не буде, всі ці міжнародні закони, суди нічого не варті.
показать весь комментарий
04.01.2026 18:12 Ответить
ООН і не могло його дати. Китай, Іран і кацапи би його заблокували. А вирішувати проблему цього дебіла треба вже прямо зараз. ООН зараз якраз покриває злочинців.

На виконання в Ірак, Афганістан теж не давали. Нікому гірше не стало.
показать весь комментарий
04.01.2026 18:08 Ответить
Не переводь стрілки. Це не питання того хто що визнає, це факт який існуе не зважаючи на чиїсь в знання.
показать весь комментарий
04.01.2026 18:06 Ответить
Типові дежурні заяви виключно для публіки.
Коли Франція закусилася з Кадаффі вона дуже про суверенітет переживала?
показать весь комментарий
04.01.2026 18:03 Ответить
Якщо не поставлять хунту Піночета, то операція з мадуро буде пшиком, а країна може опинитись в громадянський війні...у латиносів без хунти ну ніяк
показать весь комментарий
04.01.2026 17:47 Ответить
Звісно що не ділись. Собі і друзям все- решті країн- закон.
показать весь комментарий
04.01.2026 17:46 Ответить
Виступаючи через X, Барро додав, що «Франція повторює, що жодне довгострокове політичне рішення не може бути нав'язане ззовні, і що лише суверенні народи вирішують своє майбутнє». Дипломат попередив, що «зростаюча кількість порушень цього принципу країнами, які несуть головну відповідальність як постійні члени Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй, матиме серйозні наслідки для глобальної безпеки».

«Навчившись з історії, Франція готується до цього, але не може з цим змиритися. Вона підтверджує свою відданість Статуту Організації Об'єднаних Націй, який повинен продовжувати спрямовувати міжнародні дії держав завжди і всюди», - сказав міністр закордонних справ Франції, який стверджував, що його країна захищає «суверенітет венесуельського народу, голос якого має переважати».
показать весь комментарий
04.01.2026 17:27 Ответить
Ні.
Просто всім ***** на Мадуро.

Іспанія це та, що не хоче збільшувати видатних на колективну безпеку? Нехай погавкає, ніхто з США нічого не розірве.
показать весь комментарий
04.01.2026 17:15 Ответить
Це логіка нашого цинічного світу. Переможців не судять.

Війни розв'язувати не можна.
Втім Трамп війну і не починав.
показать весь комментарий
04.01.2026 17:10 Ответить
США ще відгребуть за цю агресію по повній програмі. В Іспанії вже вимагають від уряду розірвати дипломатичні відносини з США.
показать весь комментарий
04.01.2026 17:05 Ответить
Зараз США готуються зняти з росії санкції і підставою для цього може бути те що США саме порушило міжнародні норми та правила.
показать весь комментарий
04.01.2026 17:00 Ответить
Існувало, існуе і буде існувати.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:59 Ответить
Ви в ЗСУ? Якщо ви визнаєте право сильного то ви маєте бути готові захищати свою країну від сильних агресоров. Так ви вже воюєте чи ви балабол?
показать весь комментарий
04.01.2026 16:56 Ответить
ООН не давало мандат на військову операцію, тому дії трампа це злочин і на нього видадуть міжнародний ордер на арешт.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:55 Ответить
"США яке відкидає юрисдикцію міжнародного кримінального суду"

Він в США не ратифікований.

"Це дорога в пекло! "

Це буденний світ.

"Або ми цивілізовані люди, які вирішують всі питання в площині законів та правових норм, або ми дикуни які живуть за правом сильного"

Ми завжди жили за правом сильного.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:54 Ответить
Смішно читати ваші дописи.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:54 Ответить
Ще є міжнародні суди та трибунали, на які не діє право вєто, вони можуть переслідувати конкретних осіб, які причетні до злочинів!
показать весь комментарий
04.01.2026 16:52 Ответить
ООН давно звичайна говорільня. Лише наївні дебіли вірять що воно щось вирішуе. Це імпотента організація як і Ліга Націй. Це раз.

ООН визнало Мадуру не легітимними.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:52 Ответить
На військові дії, так.

На військові дії так ювелірно як США, ні.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:50 Ответить
Нема.

"ООН може дозволити військові дії проти порушників міжнародних законів і ці порушники будуть знищені"

На папері. В реальності буде похоронений бюрократизмом, безкінечними обговореннями і вето тих хто не зацікавлений.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:49 Ответить
Вы сдесь всем надоели своими постами!Все политики ,политологи,блогеры миллионники высказали мнение,что это хорошо а не плохо для Украины!Те кто имеет авторитет,кого слушают и доверяют! Война идёт 11лет, международное право было нарушено с Захватом Крыма!Это реалитет.!И Украине будут помогать,так как она жертва!Не путайте праведное с грешным!
показать весь комментарий
04.01.2026 16:45 Ответить
В ООН є механізми забезпеченя виконання міжнародних законів. ООН може дозволити військові дії проти порушників міжнародних законів і ці порушники будуть знищені.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:40 Ответить
А хто вирішив що це може робити тільки США? А Китай, а Індія, а росія, а інші держави які вважають себе спроможними на агресивні дії проти інших держав?
показать весь комментарий
04.01.2026 16:39 Ответить
Нічого Трамп не рушить. Це вже було в 89 в Панамі. Цим ліквідація Бен Ладена в Пакистанці, де США навіть не поставили владу Пакистану до відома.

Просто тому що таке може робити лише США. І нічого, світ не рухнув. Тому годі *******.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:37 Ответить
Міжнародні суди та трибунали, Рада безпеки ООН, Генеральна асамблея ООН мають виконувати роль міжнародної юстиції.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:37 Ответить
Право сильного існувало в первісному суспільстві. В цивілізованому світі встановлено правове поле в якому всі суб'єкти мають рівні права незалежно від сили.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:36 Ответить
А вона ніколи і не стане. В ООН нема механізму забезпечення виконання цих самих міжнародних законів.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:35 Ответить
"Ви пишете дику маячню, не розуміючи що надбання цивілізації це право, принципи, закон, порядок"

Якій же ти дебіл, закони і порядки існують і діють лише в середини конкретних держав. Тому що над ними існує державний апарат який мае методи і прийоми мурси щоб забезпечити виконання закону.

Який державний апарат буде забезпечувати виконання міжнародних законів?
показать весь комментарий
04.01.2026 16:34 Ответить
Повна маячня, антиправова та антилюдська по суті. За вашою псевдологікою виходить, що розв'язувати війни можна і навіть корисно!

Гітлер теж так думав і це призвело до світової війни. Якщо так само думає Трамп то ми на порозі третьої світової війни!
показать весь комментарий
04.01.2026 16:33 Ответить
Право сильного було завжди. А от безкінечних війн не буває.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:32 Ответить
Ну якби у путіна би вийшло так як в Венесуеллі, то ніяких би санкцій би не було і з ним би домовлялися. Переможців не судять.
Якби Трамп діяв би у Венесуеллі так само як путін в Україні, проти нього оселилися би всі.

Це по перше, по друге Україна для нього не становила небезпеки.

Венесуелла для США так.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:31 Ответить
так путін теж власною безпекою виправдовує напад на Україну, тепер потрібно зняти з путіна всі санкції?
показать весь комментарий
04.01.2026 16:08 Ответить
Чим в ООН відрізняються дві країни? Обидві країни члени ООН. Яка між ними принципова різниця?
показать весь комментарий
04.01.2026 16:07 Ответить
ну якщо ми будемо всі підтримувати порушення статуту ООН то ООН і не стане ніколи реальною організацією яка щось вирішує на планеті. Цей колгосп справа виключно добровільна. Не хочете жити по певним правилам - здохнете в безкінечних війнах!
показать весь комментарий
04.01.2026 16:02 Ответить
дебільні якісь міркування, ніби тобі ООН мало щось дати. ООН це організація яка створена для цивілізованого вирішення питань між державами. Якщо ти підтримуєш порушення статуту ООН по відношенню до Венесуели то чого ти жалієшся що рашка тебе вбиває. Йди на війну і не скигли, ти ж підтримуєш агресію, насолоджуйся, тупа скотина.
показать весь комментарий
04.01.2026 16:01 Ответить
Я тупим не буду нічого пояснювати. Якщо ви за агресію США проти Венесуели, то чого ниєте що проти вас веде війну путін? Тут або ти за агресію як таку і тоді терпи і не ний, а йди воюй, або ти проти агресії як такої і проти агресії путіна і проти агресії трампа.
показать весь комментарий
04.01.2026 15:59 Ответить
Якщо ви погоджуєтесь з правом сильного, тоді готуйтесь до війни! Війна буде безкінечною бо силу потрібно постійно підтверджувати і інші будуть постійну вашу силу випробовувати збройними нападами! Ви пишете дику маячню, не розуміючи що надбання цивілізації це право, принципи, закон, порядок. Якщо ми відкидаємо всі надбання цивілізації то ми будемо враз відкинуті в печерні часи, де немає правосуддя а є тільки сила!
показать весь комментарий
04.01.2026 15:57 Ответить
ну...., принаймні притомний "грінго" Рубіо точне не гірше за дебіла-баригу-свистуна Мадури...
показать весь комментарий
04.01.2026 15:55 Ответить
Ну кілька загиблих громадян Венесуели вже довічно щасливі. Що тепер буде з рештою населення Венесуели?
показать весь комментарий
04.01.2026 15:53 Ответить
Что же ты так переживаешь?😉Так стараешься столько пишешь на эту тему сегодня сердобольный!Нет этого международного права с 22года!Ты только проснулся???? Путин его уничтожил!И сейчас сильные начнут забирать у тех,кто слабее!А что касается Венесуэлы,то это счастье для народа а не беда!
показать весь комментарий
04.01.2026 15:50 Ответить
ООН така само безтолкова організація як колись була Ліга Націй, чим допогла наявність ООН Україні? ООН це ілюзія єдності, а право сили нікуди не зникло. Або ти сильний і існуєш, або навпаки.
показать весь комментарий
04.01.2026 15:49 Ответить
Он если не из ДНР пишет,то Московский патриархат ждун.!😉Он сегодня очень старается и просмотрев сегодня ленту Цензор прочла его комментарии на эту тему Он за Международное право и даже возмущается , почему не Лукашенко или Путин.Но упорно не замечает,что это право было нарушено в 22году Рашей и его просто нет!!!! Поэтому сейчас действует право сильного! Невозможно, чтобы на половину! Кто-то соблюдает, кто-то нет!
показать весь комментарий
04.01.2026 15:45 Ответить
Сергiй Супрун Реєстрація: 24.05.2025

Та ні кацапчегу! Це як Дмитра Яроша поставити мером масквьі а Андрія Білецького губернатором мацьковської області.
По перше прикольно. Бо така вона Карма.
По друге дієво. В рамках денаціоналізації і демілітаризації кацапського шовінізму.
показать весь комментарий
04.01.2026 15:37 Ответить
нікада!

тайвань, це китай!!!!!
показать весь комментарий
04.01.2026 15:34 Ответить
Нехай на своїх дохлих диктаторів жалобу в ООН пишуть. Які робили геноцид етнічних меншин, розстрілювали опозиційні мітинги і лізли з війною до слабших сусідів.
показать весь комментарий
04.01.2026 15:32 Ответить
Власною.
показать весь комментарий
04.01.2026 15:09 Ответить
Так що будемо добивати ООН, щоб великі країни могли домінувати над слабкими без обмежень?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:50 Ответить
Мені байдуже що кажуть кацапи, я по ним не звіряю свою позицію. Є принципи ООН і саме вони порушені Трампом без нагальної необхідності, просто так, заради розваги.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:49 Ответить
"Гауляйтером дистрикту Венесуела"...
показать весь комментарий
04.01.2026 14:48 Ответить
Чиєю національною безпекою?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:42 Ответить
Між діями в Венесуеллі і дівчат Путіна в Україні величезна різниця.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:41 Ответить
Національною безпекою.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:36 Ответить
Хто буде вирішувати який акт агресії потрібно було зробити а який ні? путін каже що акт агресії проти України теж потрібно було зробити, бо путіну так здається і що ми тепер маємо казати у відповідь?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:34 Ответить
Поліція діє на підставі ордеру виданого судом. А яким судом санкціоновані дії Трампа?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:33 Ответить
"Венесуели, тобто вже є жертви агресії, які не є злочинцями в правовому розумінні."

Колі поліція проводить арешт лідера опг то він теж "жертва агресії'?

Ти як був дебіли, так і лишився.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:29 Ответить
Це той акт агресії, який необхідно було зробити.
Мадуро нелегітимний президент, причому визнано навіть ЕС.
Загинули в основному військові. Допустимі втрати.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:27 Ответить
Чуєш, кацапе? Ти "атсталый"... Зараз, у тренді, на сайті "Цензора", у"батраків ольгінських" - писать на "хахляцкай мове"... А ти ще дряпаєш на "великомагучем"... Виправляйся...
показать весь комментарий
04.01.2026 14:21 Ответить
А Японія не підтримала, по словам ного премьера. От тільки президент Кореї формально ніхто.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:20 Ответить
Тайвань как раз в зоне інтересів США.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:19 Ответить
Закони нікуди не ділися. Просто українці дуже незадоволені що США перестали ставити їх в пріоритеті американських проблем.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:17 Ответить
Яка в сраку "Південні Корея" до 50-тих. Китай в другій світовій майже участі не приймав.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:16 Ответить
********** в Кореї це ніхто взагалі. Країною керують три корпорації.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:14 Ответить
Акт агресії проти Президента Венесуели це акт агресії проти держави Венесуела. В результаті ракетно-бомбових ударів США вбиті невинні громадяни Венесуели, тобто вже є жертви агресії, які не є злочинцями в правовому розумінні.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:14 Ответить
Ну ьак. Лівий чобіт вже перевзув (взув кирзак з онучею). Правий (кросівок аддідас) поки що залишив.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:14 Ответить
Коли це Пекін зламав Гонконг?

Тайвань невизнана держав, але мае глобальне значення і для США в першу чергу. Ну і не буде Сі починати війну за Тайвань. Багато невигідних факторів.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:13 Ответить
Ні. Це ж як раз те саме: США - світовий поліцейський.
Провели поліцейську операцію і арешт злочинця і диктатора.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:11 Ответить
Вони не порушували державну цілісність Венесуелли.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:10 Ответить
Они подстраиваться под новые геополитические реалии. У них в соседях северяне с ядерной дубиной, которых поддерживает раза и латентно Китай. На США надежд нету. Приходиться договариваться. Это только начало. Европе ещё придется с Рахой так же договариваться. Скорее всего за счёт нас и не только.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:10 Ответить
Твоя ООН ні ні що не здатне взагалі.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:09 Ответить
Мадуро воювати? Мадуро хоче сидіти на баблі в взагалі бідній країні, вважати себе царем і якшатися зі всілякою іранською мерзотою.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:07 Ответить
Армія Венесуелли виявилась ніякою. Ніхто з США воювати не буде. Взагалі.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:05 Ответить
ООН це просто безглузде зібрання ліцемірних представників країн світу яке нічого не вирішує і не має жодного впливу на події і приймає рішення виключно з позиції кон'юнктури а не принципів!

Саме так і є. Дивно, що для вас це стало несподіванкою. Але як Україні допомогло ООН, крім декларативного визнання росії агресором?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:04 Ответить
Тот народ которого на улицах отлавливают 4й год.? Или тот который на диванах как ты?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:03 Ответить
Яке там планування, той генштаб існуе лише на папері.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:03 Ответить
ЩО візмеш з капа---кацап віе і в авиці кацап ХАМЛО,ТУПЕ БЕЗГРАМОТНЕ ,Та просто придурковате--це твоє прізвище.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:03 Ответить
Знову цей довбойоб виліз.
показать весь комментарий
04.01.2026 14:02 Ответить
Igor Liashenko #598365 та якій сенс спілкуватися з дурнем ? Як що воно каже теж що кажуть кацапи що було порушенням по уставу ООН ? Чим ти відрізняєшься від тупого кацапа ?
показать весь комментарий
04.01.2026 14:01 Ответить
От мені це подобається)) Південна Корея протистояла)) а "кндр" це тоді хто?)) власівці?? Чи просто мімокрокоділ, не протистояли ?))
показать весь комментарий
04.01.2026 14:01 Ответить
Страница 1 из 2