13255 посетителей онлайн

Сийярто снова заговорил об "украинской военной мафии" в связи с захваченными Венгрией деньгами: в МИД Украины ответили

Украина ответила на обвинения Сийярто о деньгах мафии в Венгрии

Глава МИД Венгрии Петер Сийярто снова безосновательно заявил, что деньги, которые перевозили инкассаторы "Ощадбанка" по венгерской территории, якобы могут принадлежать "украинской военной мафии". В МИД Украины отреагировали на заявление венгерского министра.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пост Сийярто в соцсети Facebook и на пост спикера МИД Георгия Тихого в соцсети Х.

СИЙЯРТО СНОВА ГОВОРИТ ОБ "УКРАИНСКОЙ ВОЕННОЙ МАФИИ"

СИЯРТО отреагировал на воскресный пост в соцсети Х министра иностранных дел Украины Андрея Сибиги, который призвал Венгрию вернуть незаконно захваченные инкассаторские автомобили, валюту и золотые слитки.

"Не стоит злиться, а нужно наконец ответить на простые вопросы: почему украинцы перевозили в Венгрии 900 миллионов долларов и 420 миллионов евро наличными? На что они их потратили и в чьих интересах? Сколько из них было потрачено в Венгрии и в чьих интересах? Украинцы уже три дня не могут ответить на эти простые вопросы, поэтому все сильнее растет подозрение, что это могут быть деньги украинской военной мафии", - задался вопросами глава МИД Венгрии.

Ответ МИД Украины

Спикер МИД Георгий Тихий ответил Сийярто по поводу захваченных денег.

"В Украине мы говорим: "На воре шапка горит". Это означает, что "нечистая совесть сама себя выдает". Именно так и есть. Мы ждем возвращения украденных средств и готовим конкретные юридические меры. А также будем требовать справедливости и ответственности", - написал спикер ведомства.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+20
все дуже просто - Ощад купив валюту і золото для своїх нужд ,а в Сійярто і шапка горить
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
+14
ксеня, ви дура чи шо? ви доларів ніколи не бачили? ніколи не купляли в банку? ви думаєте, що долари в банку малюють?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:25 Ответить
+13
полная чушь, Венгрия не имеет никакого права задерживать инкассаторское авто третьего государства, а уж тем более требовать какие-то документы.
Это вооруженное ограбление на гос уровне, те, кто его совершил должны понести криминальное наказание.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Денис, ну Вы как-то очень сильно впечатлились наглым беспределом венгров. Я, так понимаю, что представители украинского посольства уже подали заявление в прокуратуру Венгрии, так как незаконное задержание граждан и незаконное изъятие материальных ценностей - это вообще-то тяжкое (а скорее всего особо-тяжкое) должностное преступление со стороны лица, отдавшего такой приказ. Хотя о подаче такого заявления почему-то никто не сообщает
показать весь комментарий
08.03.2026 22:55 Ответить
Огляд від ШІ

Золоті злитки транспортуються із суворим дотриманням заходів безпеки, зазвичай спеціалізованими інкасаторськими службами, броньованим транспортом або літаками
. Основні вимоги включають жорстке стандартизоване пакування, пломбування, страхування вантажу та супровід озброєної охорони, що відповідає міжнародним правилам.
Основні аспекти транспортування:
Безпека та супровід: Використовуються броньовані автомобілі з озброєною охороною, GPS-моніторингом та системами зв'язку.Пакування: Злитки пакуються в спеціальні контейнери або захисні матеріали, які запобігають пошкодженню та унеможливлюють непомітне розкриття.Стандарти: Міжнародні перевезення регламентуються правилами LBMA (Лондонської асоціації ринку дорогоцінних металів).Документація: Кожна партія супроводжується сертифікатами якості та документами на перевезення.
показать весь комментарий
09.03.2026 09:27 Ответить
це до цього випадку перевезли в Україну
показать весь комментарий
08.03.2026 17:15 Ответить
А передбачити це слабо, коли вони стільки часу шкодили Україні як тільки могли? Хоча для Зеленського так точно. Лишається сподіватись, що Орбан програє.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:28 Ответить
а шо своїх мізків нема ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:33 Ответить
це тобі по рос тв сказали ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
Блін, такі тупі питання...
Чи то у бумерів уже альцгеймер, чи то джензі на форму з'явились .....
Звідки у міндіча долари з резервного американського фонду, га ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
Що значить серед ваших? Ви,що формуєте інкасаторськи бригади?))
показать весь комментарий
08.03.2026 17:45 Ответить
Пані Ksenia, перепрошую. У американцев резервный банк. Резервный фонд у кацапов
показать весь комментарий
08.03.2026 17:54 Ответить
Бугорщина - ахаха🤣. В мене дитина, коли вчилась читати чомусь Угорщину називала Горщеччиною 🤣 Я звісно виправляв та інколи сварив, але тепер видно що дарма.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:23 Ответить
Сомалійські пірати в афігу..а що, так можна??
показать весь комментарий
08.03.2026 18:37 Ответить
Дяка.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:40 Ответить
Я з Вами цілком згоден, що закон - це святе. Банківська таємниця і презумпція невинуватості мають працювати беззаперечно. Але в цій історії є одна проблема: скандал уже став публічним, і тепер це не просто юридична справа, а це вже битва за репутацію всієї країни.
Ось чому в такій ситуації не тільки вигідно а просто необхідно показати документи: Бо наше мовчання виглядає як провина. У світі медіа, якщо ти мовчиш - значить, ти хитре щось приховуєш. Поки ми чекаємо на рішення суду, репутація України як надійного партнера може просто "згоріти". І таємниця - це не "ширма". Ніхто не просить показувати імена власників чи номери рахунків. Достатньо продемонструвати офіційні дозволи та накладні. Це покаже, що вантаж їхав законно, а не "вчорну". Також це дасть можливість зупинити паніку одним махом. Коли люди чують про золото в бусах, вони відразу малюють собі в уявах картинки з фільмів про мафію. Чітке пояснення з фактами моментально вибиває ґрунт з-під ніг у тих, хто роздмухує зраду.
За прикладом навіть далеко не треба ходити. Згадайте той же приклад із Prozorro. Раніше державні закупівлі були суцільною "таємницею", і всі були впевнені, що там лише крадуть і крадуть. Коли систему зробили повністю відкритою і кожен зміг перевірити документи онлайн, градус напруги в суспільстві впав, а Україна зберегла мільярди гривень і довела світу, що ми готові грати за чесними правилами. Тоді відкритість тих документів стала нашою найкращою бронею. Простіше кажучи: ми нікому нічого не "винні" юридично, але показати прозорість зараз - це як випити ліки від вірусу, поки він не переріс у справжню катастрофу для іміджу всієї нашої банківської системи.....
показать весь комментарий
08.03.2026 20:45 Ответить
Якби ж мали кришталево чисту і чесну владу - то може б і питань не виникало.Але те що ця зелена банда - ще те типове збіговисько негідніків ,злодіів і крадіів - то вже доведено і відомо усім. А от як ви кажете , чи є грабіжниками у цій сітуаціі мад'яри - то ще питання..... Так, згоден, ви повністью праві що процесуальні моменти важливі, але в цій історії є й інший бік. Навіть якщо припустити, що з вантажем могли щось ,,схитрувати'' після зупинки, це не дає відповіді на головні питання: чому ці авто взагалі опинилися за кордоном і яке походження цих цінностей?
Будь-які маніпуляції з упаковкою легко виявляються технічними експертизами, які зараз проводять угорські правоохоронці. Тому замість того, щоб фокусуватися лише на діях тих, хто зупинив, як зупинив і чому зупинив ці машини, варто дочекатися пояснень щодо документів. Якщо вантаж був повністю легальним, то його власникам немає чого боятися - будь-яке "спотворення фактів" швидко розсиплеться в суді. І тому знаючи хто може за цим стояти і з ким маємо справо з украінського боку, сам цей факт наявності такої кількості грошей і золота в інкасаторських авто під час війни виглядає, м'яко кажучи, дууууже підозріло (особливо після такоі кількості попередніх скандалів корупціі і крадівництва зеленського і його оточення, ,,золотих унітазів'' Міндіча і ,,двушек на москву'') тому і виникає купа питань і сумнівів і підозр.....
показать весь комментарий
08.03.2026 21:39 Ответить
Слухай, як я це прогавив ?- маю на увазі твій коментар.... Ну зараз я просто не можу пройти повз цей ,,шедевр'' правової думки! Я так розумію , що ми зараз маємо справу з ,,міжнародним експертом з юриспруденції'', який, мабуть, вивчав право за бойовиками 90-х? Твоя впевненість у тому, що інкасаторська машина - це такий собі ,,летючий голландець'' чи ,,золотий замок'' на колесах з імунітетом дипломатичної пошти, просто вражає. і розчулює. Давай я допоможу тобі повернутися з голлівудських бойовиків у реальний світ, поки ти не оголосив війну Угорщині у Facebook.... Ось короткий екскурс у реальність, де закони таки працюють. Дивись, яка справа: інкасаторська машина - це не космічний корабель поза земною юрисдикцією. Вона -це звичайна приватна власність комерційної структури, а не територія посольства. Це просто комерційна вантажівка. І коли вона перетинає кордон іншої держави, вона не стає ,,недоторканним об'єктом'', вона стає звичайним учасником дорожнього руху,який зобов'язаний виконувати закони і вимоги поліції та митниці той країни в яку заїхав.....Це ж єлементарні, звичайні і нормальні речі..Чи не так? ..... Уяви собі таку картину маслом: ти заходиш у чужу квартиру з мішком грошей за плечима і з якоюсь важкою сумкою яку ледве тягнеш, а коли господар запитує ,,звідки добро?'', ти кричиш ,,це збройне пограбування на побутовому рівні!''. Смішно, правда? Так і тут. Угорщина - це суверенна держава, і її митники мають повне право (і, сюрприз, обов'язок!) перевіряти, що за золото і мільйони ,,сумнівного походження'' ввозяться в їхню країну. Це називається боротьбою з відмиванням грошей, а не ,,криміналом на державному рівні''. ...Вимога документів - це не забаганка, а стандартна процедура ЄС. Без папірця, який доводить, що ці гроші не з тумбочки наркобарона, будь-яка поліція світу має право затримати вантаж. Тому називати дії офіційної митниці ,,пограбуванням'' - це приблизно те саме, що звинувачувати кондуктора в трамваї у викраденні людей за те, що він просить квиток. Загалом, теорія про ,,третю державу'' звучить солідно, але в реальному житті за таке ,,знання законів'' ставлять двійку навіть на першому курсі юрфаку. Може, все ж таки глянемо на митні правила ЄС, щоб наступного разу твій коментар не виглядав як сценарій для комедії? Тобі скинути текст регламенту ЄС про контроль готівки, чи залишимося при версії про ,,міжнародних піратів'' і ,,озброєнне пограбування'' ?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:30 Ответить
Це сума перевезених коштів за 2025 рік через тереторію Угорщини. Жодного разу не зупиняли, а тут вибори)).
показать весь комментарий
08.03.2026 17:16 Ответить
*****, як тільки накриває русолюбів, ну просто в розрив балди.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:21 Ответить
Українським громадянам вже відзвітували за походження і призначення грошей ? Де ? Хочу бачить
Поки такого не відбулось - позатикали роти
показать весь комментарий
08.03.2026 17:33 Ответить
... і почала читати кацапсько-торбанівські методички ....
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
Пані, прошу Вас, подумайте. Я давно знаю Вас як людину, яка може фільтрувати інформацію. Поясніть спочатку собі, як з окружної Будапешта можна попасти в Сербію і головне - чому Ви вірите, Причому безапеляційно, що з окружної Будапешта інкасатори чомусь мали їхати саме в Сербію. АЗС біля окружної на виїзді саме на трасу М5 - невже це дає Вам вважати гарантованою дорогою на Сербію. Будьте ласкаві - просто подивіться, де саме та АЗС біля Будапешта
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
цікаво ,ці гроші застраховані ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:53 Ответить
Та заспокойтесь Ви) нервові клітини не відновлюються 😼
показать весь комментарий
08.03.2026 17:55 Ответить
в спам !
показать весь комментарий
08.03.2026 18:01 Ответить
Просто сьогодні восьме березня)))
показать весь комментарий
08.03.2026 18:10 Ответить
Відсутність документації показаної на загал та вам особисто? Ви це маєте наувазі? В інкасаторів всі документи були і про це вже була інфа. Інакше вони б з сховища австрійського банку навіть не виїхали.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:35 Ответить
Як Україні мабуть доцільно реагувати (без емоцій) на дії орбанівського ОЗУ в Угорщині?
1)Дипломатія + ЄС:
Продовжувати ноти протесту, вимагати негайного повернення майна і цінностей через МЗС. Залучити Європейську комісію, Європол і Євроюст - хай дадуть правову оцінку. Закликати інші країни ЄС засудити (Польща, Австрія, Словаччина схоже вже натякають на підтримку).
2)Юридичний тиск (найефективніше):
Ощадбанк уже оскаржує рішення в угорських судах і готується до міжнародних інстанцій (ЄСПЛ, арбітраж за договором з Raiffeisen). Залучити міжнародних аудиторів і юристів - це змусить Угорщину пояснювати кожну копійку. Якщо не повернуть майно, валюту та золото, то можна вимагати компенсації через суд ЄС.
3)Практичні кроки:
Негайно змінити маршрути перевезень (через Словаччину, Польщу чи Румунію).
НБУ вже заявив, що це не вплине на валютний ринок - банки просто переорієнтуються. Не чіпати угорські активи в Україні (це дасть Орбану додатковий привід).
4)Політичний тиск (без фанатизму):
Не оголошувати "війну" Угорщині - Україна в орбіті ЄС і НАТО. Натомість публічно показувати відео та фото пограбування, залучати західні медіа («державний рекет в центрі Європи»). Підтримувати тиск на Орбана через блокування його вето в ЄС.
показать весь комментарий
08.03.2026 20:10 Ответить
І їхній маршрут погоджують заздплегіть.
показать весь комментарий
08.03.2026 21:25 Ответить
"Ми стикнулися із ситуацією, коли консул не може потрапити до громадян своєї країни, коли адвокат не має доступу до своїх клієнтів, коли звучать політичні заяви без жодних підтверджень, а дискредитація стає головною метою - такі дії не можуть залишатися без належної оцінки." Джерело: https://censor.net/ua/n3604203

ОЗУ Орбана зупинило автомобілі інкасаторів, пограбувало вантаж, викрало, вивезло у невідоме місце громадян України, не давало їм можливість отримати допомогу українського консула та адвокатів. Це безпрецедентний напад на громадян воюючої країни на території ЄС.
В тилу України і ЄС дислокується і не ховаючись діє проти України путлерівська пʼята колона Орбана. Почерк той самий, що й у кремлівського боса.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:13 Ответить
Мені теж дуже цікаво - ЧОМУ українці перевозили величезну суму коштів через АБСОЛЮТНО недружню Угорщину?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
Це як до тебе дійшло, орбанутий, чи ху... ло методичку надіслало. Якщо би це були викрадені кошти, то в ЄС би вже відреагували. А двушку так то через москалів відправляють.
.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:29 Ответить
це кацапка їм так по рос теліку сказали
показать весь комментарий
08.03.2026 17:31 Ответить
Про Сербію інформацію росповсюджують виключно угорські смі.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:34 Ответить
сіярто заслуговує на персональний самокат або фпвшку
показать весь комментарий
08.03.2026 17:42 Ответить
У всьому винен Порошенко!

показать весь комментарий
08.03.2026 17:45 Ответить
Щось Ви сьогодні не при собі...раніше валюту до України завозили спецрейсами. Зараз - польоти заборонені. То чим треба було везти?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:47 Ответить
везли в ощад
показать весь комментарий
08.03.2026 17:50 Ответить
Больше скажу, в принципе не должны, это вообще-то тайна
А уж тем более наши авто инкассаторские, вдумайтесь, так было написано в новости: задержаны налоговой и таможней Венгрии... Это как? Бред какой-то.
Это как если бы наши пожарные задерживали, например, кого-то в министерстве Польши... Полный бред какой-то. Какое отношение налоговая Венгрии имеет к нашему инкассаторскому авто? Я даже представить не могу абсурдность задержания, какие основания? Что они они написали в причинах задержания? Что?
При этом отпустили инкассаторов, то есть на кого они там что-то открыли? Дело на бусик инкассаторский? Пересек границу в не установленном месте? Что???
Просто треш.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:41 Ответить
Слухай, ну от давай розставимо акценти, бо порівняння з моїми особистими речами тут взагалі "мимо". Коли скандал такого масштабу вибухає саме в медіаполі, він перестає бути простою формальністю. Якщо преса озвучила звинувачення у підозрілому перевезенні золота й готівки, то єдиний шлях заспокоїти суспільство - це надати докази через ту ж саму пресу.
Це ж елементарна логіка: якщо бруд на тебе вилили публічно, то й відмиватися треба публічно, а не десь під столом. Чи не так? Преса в цьому випадку виступає містком до людей. Якщо документи в порядку - покажіть їх журналістам, вони рознесуть це в новинах, і питання буде знято. А гра в мовчанку лише підтверджує, що там не все чисто. І як казав один классик жанру; ,,Там не все так однозначно" І твій приклад про моє майно тут зовсім недоречний. Я - приватна особа, я не ганяю інкасаторські машини з тоннами золота через кордон і не створюю міжнародний прецедент. У держави та великого бізнесу зовсім інший рівень відповідальності перед громадянами. Коли йдеться про мільйони, які можуть мати сумнівне походження, "приватність" закінчується там, де починається суспільний інтерес. Невже це не зрозуміло?
показать весь комментарий
08.03.2026 20:32 Ответить
які нужди у банка і чому гроші везли в сербію ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:21 Ответить
Уверен что это шапито согласовано с ФСБ.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
Вочевидь ви не знаєте,що інкасатори як правило бувши військові та спецпризначенці.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:41 Ответить
я теж клієнт Ощада , значить я мафіозі
показать весь комментарий
08.03.2026 17:43 Ответить
Это уже мелочи, чтобы пыль глаза холопам пустить: "Мол, смотрите, в инкассаторском авто деньги были." Нет, *****, семечки там возят обычно.
По сравнению с вооруженным нападением (ограблением) и взятием в заложники 7 человек другого государства, фото и пломбы - это уже даже не мелочи. По факту, одно государство по "чьему-то" распоряжению напало, фактически, на другое. Интересно было бы за ниточки потянуть, кто мог "придумать" и взять ответственность за исполнение (выполнение) подобного акта агрессии? Лично Орбан? Кто "подсказал" ему такую "идею"? Его какой-то местный "пиарник"? Аль советник от расии?
Это тупо грабеж вооруженное ограбление на уровне государства. Кто возьмет по итогу на себя ответственность за подобное? Дело становится прямо очень "интересным".
показать весь комментарий
08.03.2026 19:05 Ответить
Цікаво, а ****** в свої банки валюту не завозять? Чи вони мабуть самі долари та євро друкують?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:18 Ответить
Конкретно,не язиком,готуйте юридичні заходи,щоб з Угорщини зтягнули ще більше чим утримують.Про це треба попередити МЗС Сіярто.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
Те, що боневтік своїми недолугими висерами допомагає торбану трохи підтягнути рейтинг - згоден.

Кожен політик в передвиборчій агітації обирає ворога, каже, що всі біди через того ворога і обіцяє, якщо його оберуть, побороти/знищити того ворогом.
Порох в якості ворога в 2019-му обрав ***** (і це була правда)
членограй - Пороха.
торбан - Україну.
Десь так.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:53 Ответить
Ксеню, мені здається чи це правда, що ти потупішала останніми місяцями? Каси всіх банків та обмінники користуються валютою яку привозять з закордону. Раніше це було літаками. А зараз наземним транспортом. Інакше де б ті обмінки брали валюту.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:23 Ответить
Ну мабуть же маршрут такий закладено в міжнародні договори та процедуру інкасаторських маршрутів і змінити їх не так то просто як нам здається. Хоча... Не заню... Я вірю, що ****** працюють на ***** і влада наша теж може коні витворяти, враховуючи історії про двушки на мАЦкву та інші речі...
показать весь комментарий
08.03.2026 17:16 Ответить
ой, прям такі всі вражені фактом пограбунку України
і двушки на москву уже не було , то кацапи вигадали
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
насправді зеленський допоміг орбану набрати бали і покращити рейтинг
добре якщо він програє
угорщина завжди була ворогом , тому немає сенсу вигадувати суперників
показать весь комментарий
08.03.2026 17:47 Ответить
Так половини пенсіонерів клієнти ощада..треба мамі сказати, що вона мафіозо)))
показать весь комментарий
08.03.2026 17:51 Ответить
Дуже гарне пояснення дає і ставить усі крапки над ,,і '' Дмитро Чекалкін:
Найслабше місце офіційної версії полягає у формі транспортування золота, яка була зафіксована на оприлюднених угорцями фотографіях. Міжнародний міжбанківський ринок золота суворо регламентований правилами Лондонської асоціації ринку дорогоцінних металів (LBMA). Транзит та зберігання банківського золота вимагає жорсткого стандартизованого пакування - злитки повинні транспортуватися у спеціальних ударостійких контейнерах або дерев'яних ящиках із заводським маркуванням, щоб гарантувати непорушність металу, захистити сертифікати автентичності (COA) та унеможливити підміну. Натомість на кадрах угорської митниці золото виглядало як розпакований товар (повідомлялося про транспортування в звичайних сумках). Відкриття заводського пакування банківського металу автоматично позбавляє його статусу «Good Delivery» під час транзиту - такий метал жоден центральний банк не прийме на баланс без повторного, тривалого та дорогого лабораторного дослідження (афінажу). Золото в такому вигляді нагадує не резерви державного банку, а приватний статок.
Більше того, якби операція була абсолютно «чистою», українська влада мала б у перший же день скандалу оприлюднити відредаговані копії міжнародних митних декларацій, вагових списків (Weight list) та актів приймання-передачі. Цього не відбулося. Саме мовчання навколо супровідних паперів та дивний візуальний стан металу дозволили угорцям заявити про розслідування щодо відмивання грошей.
Grok: Цей фрагмент - один з найсильніших і найобґрунтованіших аргументів у всій статті. Він спирається на реальні правила ринку дорогоцінних металів і на те, що видно на оприлюднених угорцями фото. Давайте розберемо по пунктах, наскільки це правда і наскільки критично для офіційної версії.
### 1. Правила LBMA щодо пакування та транспортування - це правда
LBMA Good Delivery Rules (останні публічні версії, які не змінилися радикально) дійсно вимагають:
- Злитки золота транспортуються в **запечатаних дерев'яних, пластикових або карбонових коробках** (sealed wooden/plastic/carbon-fibre boxes) або в спеціальних захисних "sleeves"/tote на палетах.
- Коробки/контейнери маркуються унікальним номером, вагою, часто пломбуються (pull-tight seals).
- Рекомендовано захист від тертя (bubble wrap, cardboard), але **не індивідуальне пакування** в плівку чи сумки.
- Мета - зберегти цілісність, запобігти підміні, захистити сертифікати автентичності (COA) та зберегти статус "Good Delivery".
- Якщо заводське пакування порушене (розкрите, злитки "насипом"), метал втрачає статус Good Delivery під час транзиту/приймання. Центральні банки та великі гравці ринку вимагають повторного афінажу + лабораторного тестування, що дорого й довго.
Тобто твердження про "ударостійкі контейнери або дерев'яні ящики з маркуванням" - **точне** і відповідає стандартам.
### 2. Що саме показали угорці на фото/відео
Угорський уряд (сторінка kormanyzat, NAV, TEK) та пов'язані медіа оприлюднили фото під назвою "Operation Ukrainian Gold Convoy". На них видно:
- Готівку в стандартних банківських пачках (часто в целофані/стрічки ФРС).
- Золото - **злитки**, розміщені в звичайних сумках, пакетах, коробках без видимої заводської пломби/маркування LBMA-типу, або просто розкладені/насипом поряд з грошима.
Багато українських і міжнародних видань (NV, The Guardian, Politico, NDTV тощо) описують і публікують ці фото як "gold bars in bags" або "confiscated cash and gold bars from armoured vehicles", без згадки про герметичні контейнери чи пломби. Жодне офіційне українське джерело (Ощадбанк, НБУ, МЗС) не спростувало візуальний вигляд і не показало альтернативні фото "правильного" пакування з їхнього боку.
Це **найслабше місце** офіційної версії: якщо це справді банківське золото в транзиті як резерви/для кас - чому воно не в стандартному LBMA-пакуванні?
### 3. Наслідки такого пакування - теж правда
- Злитки без непорушного пакування/пломб автоматично підпадають під підозру в нелегальному походженні або підміні.
- Для центрального банку (НБУ) прийняти таке золото на баланс без повторного афінажу - неможливо за правилами.
- Саме це дало Угорщині формальний привід відкрити справу за money laundering (відмивання): "чому державний банк везе 9 кг золота в сумках, а не в сертифікованих контейнерах?".
### 4. Мовчання щодо документів - справедливе зауваження
Станом на 7-8 березня 2026:
- Ощадбанк і НБУ заявили, що все легально, є контракт з Raiffeisen, митні декларації в порядку.
- Але **жодної публічної копії** (навіть відредагованої) митної декларації, weight list, акту приймання-передачі, сертифікатів на золото (COA), опису пакування - не оприлюднено.
- Це контрастує з угорською стороною, яка активно постить фото/відео.
Якби документи були бездоганні - їх би виклали першого ж дня для тиску на Будапешт і ЄС. Мовчання тільки підживлює підозри.
Підсумок:Цей блок тексту - **найоб'єктивніший і найважчий для спростування** у всій статті. Він не стверджує прямо "це крадене золото", а показує грубе невідповідання стандартам LBMA + дивну поведінку української сторони (мовчання про папери). Це справді серйозно підриває тезу "звичайна рутинна операція держбанку".
З іншого боку:
- Можливо, це був "експрес-транзит" або тимчасове пакування для швидкого перевезення (війна, логістичні обмеження).
- Або золото не мало статусу Good Delivery з самого початку (наприклад, куплене на вторинному ринку).
- Але навіть у цих випадках - чому не пояснити публічно і не показати документи?
Поки що візуальний доказ + правила LBMA працюють проти офіційного наративу сильніше, ніж будь-які політичні заяви. Якщо протягом найближчих днів Київ не оприлюднить фото "правильного" пакування та ключові папери - цей аргумент залишиться одним з головних у цій історії.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:55 Ответить
Не треба займатися пустими балачками, треба йти до суду. От і все.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:01 Ответить
Мда... Маразм крепчал, Венгрия никакого права не имела грабить украинских инкассаторов.
У них нет и не было права задавать какие-то вопросы, что за деньги были в инкассаторском авто другого государства, что за бред?
Я просто в ахренении. Это тупо вооруженное ограбление.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:19 Ответить
Вибори і розігрується карта, що угорці так погано живуть тому, що українці не дають їм і шукають, шукають. Російські політтехнологи знають в цьому толк.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:30 Ответить
Більш того,є закон про банківську таємницю і юредичне поняття призумції невинуватості. З чого Україна має щось доводити?
показать весь комментарий
08.03.2026 18:40 Ответить
Тому що це найкоротший шлях з Відня, Словаччина теж не варіант, а через Польщу далеко. Ніхто ж не думал, що в угорському морі зевелися пірати 🏴‍☠️
показать весь комментарий
08.03.2026 17:16 Ответить
возили два роки і нічого ,а тут Зе достав Орбана і він зробив грубу помилку
показать весь комментарий
08.03.2026 17:14 Ответить
А чому мають показувати документи саме в пресі чи на ТВ для пересічних громадян? Якщо я вас запитаю про походження майна ви мені зразу покажите папери?
показать весь комментарий
08.03.2026 18:32 Ответить
Українські банки не друкують долари та євро. Звідки ж вони їх беруть? І звідки інформація про Сербію?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:27 Ответить
Про факти:
- в бугорщині через місяць вибори
- торбан їх програє
- в якості ворога в передвиборчій технології торбан обрав Україну
- торбан веде інформаційну війну проти України.
- до бугорщини пару тижнів тому приїхала команда кацапських політтехнологів-безпрєдєльщиків.
- окрім сіятро про гроші мафії ніхто не каже, як сіятро не пнеться. Навіть фіцик мовчить.
Ось такі факти.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:43 Ответить
полная чушь, Венгрия не имеет никакого права задерживать инкассаторское авто третьего государства, а уж тем более требовать какие-то документы.
Это вооруженное ограбление на гос уровне, те, кто его совершил должны понести криминальное наказание.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:22 Ответить
ксеня, ви дура чи шо? ви доларів ніколи не бачили? ніколи не купляли в банку? ви думаєте, що долари в банку малюють?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:25 Ответить
все дуже просто - Ощад купив валюту і золото для своїх нужд ,а в Сійярто і шапка горить
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
Страница 2 из 2