11520 посетителей онлайн

Сийярто снова заговорил об "украинской военной мафии" в связи с захваченными Венгрией деньгами: в МИД Украины ответили

Украина ответила на обвинения Сийярто о деньгах мафии в Венгрии

Глава МИД Венгрии Петер Сийярто снова безосновательно заявил, что деньги, которые перевозили инкассаторы "Ощадбанка" по венгерской территории, якобы могут принадлежать "украинской военной мафии". В МИД Украины отреагировали на заявление венгерского министра.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пост Сийярто в соцсети Facebook и на пост спикера МИД Георгия Тихого в соцсети Х.

СИЙЯРТО СНОВА ГОВОРИТ ОБ "УКРАИНСКОЙ ВОЕННОЙ МАФИИ"

СИЯРТО отреагировал на воскресный пост в соцсети Х министра иностранных дел Украины Андрея Сибиги, который призвал Венгрию вернуть незаконно захваченные инкассаторские автомобили, валюту и золотые слитки.

"Не стоит злиться, а нужно наконец ответить на простые вопросы: почему украинцы перевозили в Венгрии 900 миллионов долларов и 420 миллионов евро наличными? На что они их потратили и в чьих интересах? Сколько из них было потрачено в Венгрии и в чьих интересах? Украинцы уже три дня не могут ответить на эти простые вопросы, поэтому все сильнее растет подозрение, что это могут быть деньги украинской военной мафии", - задался вопросами глава МИД Венгрии.

Ответ МИД Украины

Спикер МИД Георгий Тихий ответил Сийярто по поводу захваченных денег.

"В Украине мы говорим: "На воре шапка горит". Это означает, что "нечистая совесть сама себя выдает". Именно так и есть. Мы ждем возвращения украденных средств и готовим конкретные юридические меры. А также будем требовать справедливости и ответственности", - написал спикер ведомства.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+20
все дуже просто - Ощад купив валюту і золото для своїх нужд ,а в Сійярто і шапка горить
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
+14
ксеня, ви дура чи шо? ви доларів ніколи не бачили? ніколи не купляли в банку? ви думаєте, що долари в банку малюють?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:25 Ответить
+13
полная чушь, Венгрия не имеет никакого права задерживать инкассаторское авто третьего государства, а уж тем более требовать какие-то документы.
Это вооруженное ограбление на гос уровне, те, кто его совершил должны понести криминальное наказание.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
сіярто заслуговує на персональний самокат або фпвшку
показать весь комментарий
08.03.2026 17:42 Ответить
Це як до тебе дійшло, орбанутий, чи ху... ло методичку надіслало. Якщо би це були викрадені кошти, то в ЄС би вже відреагували. А двушку так то через москалів відправляють.
.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:29 Ответить
А в мене питання - звідки угорці узнали про перевезення цих грошей? Про такі речі вголос не повідомляють.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:38 Ответить
які нужди у банка і чому гроші везли в сербію ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:21 Ответить
Українським громадянам вже відзвітували за походження і призначення грошей ? Де ? Хочу бачить
Поки такого не відбулось - позатикали роти
показать весь комментарий
08.03.2026 17:33 Ответить
Блін, такі тупі питання...
Чи то у бумерів уже альцгеймер, чи то джензі на форму з'явились .....
Звідки у міндіча долари з резервного американського фонду, га ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
ой, прям такі всі вражені фактом пограбунку України
і двушки на москву уже не було , то кацапи вигадали
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
Тому що ці інкасатори були дуже дивні. Генерал у відставці
Хто сказав що вороги не можуть використовувати корупцію влади у своїх інтересах ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:38 Ответить
серед наших інкасаторів генералів немає
так що не знаю
гроші то державі так і не віддали чомусь
показать весь комментарий
08.03.2026 17:43 Ответить
насправді зеленський допоміг орбану набрати бали і покращити рейтинг
добре якщо він програє
угорщина завжди була ворогом , тому немає сенсу вигадувати суперників
показать весь комментарий
08.03.2026 17:47 Ответить
А що таке ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:48 Ответить
Вас не цікавило як її вивозять ? Ладно. Що тут говорить. Українці самі не розуміють що вони хочуть. Правди чи величі
показать весь комментарий
08.03.2026 17:50 Ответить
Якщо гроші чисті, то треба зразу викласти документи з вимогою повернути власність України
Але цього не відбулось. Мова йшла тільки про інкасаторів. І пару слів за гроші.
Не було часу прочитати новини. Але здається нацбанк ніяких заяв не робив. Документи мабуть оформлюють.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:53 Ответить
Вас не цікавить причина затримки ? У них же діє європейське законодавство
Що там у справі написано ?
показать весь комментарий
08.03.2026 18:04 Ответить
вова, ти і так втік від реальності коли обрав зелю в 2019
з тих пір і не повертався
показать весь комментарий
08.03.2026 18:06 Ответить
у вас жодної відповіді немає
намагаєтесь змусити повірити мене у кришталеву чесність нашої влади
запізно уже
показать весь комментарий
08.03.2026 18:09 Ответить
Здається ви навіть не читали саму новину. І відсутність документації, яка би підтверджувала легальність коштів. Там так і написано. Щоправда це заява угорців. Але є відповідь і нашої сторони. Документи готуються. Тобто їх ще нема. А хіба вони не мали бути в інкасаторів ? Чи вони були але часково ?
Двушку на москву кажуть теж інкасатори ощаду возили, літаки то не літають
показать весь комментарий
08.03.2026 18:28 Ответить
Такої інфи я не бачила. Почекаємо як події розвиватимуться далі. Чого ви так переживаєте
З іншої сторони я не можу уявити як угорщина, країна єс та нато, насмілилась фактично викрасти майно іншої держави
показать весь комментарий
08.03.2026 18:38 Ответить
Золото конвою «Ощадбанку» порушує стандарти LBMA: його везли в сумках, а не сертифікованих контейнерах. Статус «Good Delivery» втрачається, документи не оприлюднено - підстави для підозр у відмиванні грошей.⬇️
показать весь комментарий
08.03.2026 21:20 Ответить
Чекалкін це той йуморизд з радіо? а він щось в тому розуміється? Навіть приватиний статок, в зооті, якщо кпувалось з відповідним пакуванням і сертифікатами так і зберігать, а те,що цигани все розпатрошили і розпакували, ти не розглядаєш такий варіант? і взагалі яким боком ця циганва до транзитного перевезення коштів? і документи тобі ніхто не зобов'язаний показувати, і якомусь Чекалкіну теж. де ви ідіоти беретесь.
показать весь комментарий
10.03.2026 11:30 Ответить
лигарь длббістий, які у тебе жокази,що золота перевозилось насипом, ти його насипаа?
показать весь комментарий
10.03.2026 11:33 Ответить
лигарь, а по суті щось можеш сказати, чи тільки пердіти ротом?
показать весь комментарий
11.03.2026 21:51 Ответить
довбодятле, чому ти вирішило, що я маб щось доводити ідіоту, що покликається нв різну дурню згенеровану ШІ, як джерело інформації, а було і права?
показать весь комментарий
12.03.2026 20:52 Ответить
дурню, це ти намагалось перевести стрілки на мою особу, а тебе ніхто не обговорює, що ти таке, щоб тебе обговорювати, звичайний довбодятел, яких тут повно, один з сотень, тобто порожнє місце.
показать весь комментарий
13.03.2026 07:33 Ответить
дурню по якій темі? твого ідіотизму? це й так всім помітно. ти жодної власної думки не висловило, тільки якісь згенеровані ШІ.
показать весь комментарий
13.03.2026 14:09 Ответить
Невже орбан настільки дурний щоб так себе підставляти?
Можливо немає диму без вогню...
показать весь комментарий
08.03.2026 21:39 Ответить
Тому що це найкоротший шлях з Відня, Словаччина теж не варіант, а через Польщу далеко. Ніхто ж не думал, що в угорському морі зевелися пірати 🏴‍☠️
показать весь комментарий
08.03.2026 17:16 Ответить
показать весь комментарий
10.03.2026 12:08 Ответить
Як Україні мабуть доцільно реагувати (без емоцій) на дії орбанівського ОЗУ в Угорщині?
1)Дипломатія + ЄС:
Продовжувати ноти протесту, вимагати негайного повернення майна і цінностей через МЗС. Залучити Європейську комісію, Європол і Євроюст - хай дадуть правову оцінку. Закликати інші країни ЄС засудити (Польща, Австрія, Словаччина схоже вже натякають на підтримку).
2)Юридичний тиск (найефективніше):
Ощадбанк уже оскаржує рішення в угорських судах і готується до міжнародних інстанцій (ЄСПЛ, арбітраж за договором з Raiffeisen). Залучити міжнародних аудиторів і юристів - це змусить Угорщину пояснювати кожну копійку. Якщо не повернуть майно, валюту та золото, то можна вимагати компенсації через суд ЄС.
3)Практичні кроки:
Негайно змінити маршрути перевезень (через Словаччину, Польщу чи Румунію).
НБУ вже заявив, що це не вплине на валютний ринок - банки просто переорієнтуються. Не чіпати угорські активи в Україні (це дасть Орбану додатковий привід).
4)Політичний тиск (без фанатизму):
Не оголошувати "війну" Угорщині - Україна в орбіті ЄС і НАТО. Натомість публічно показувати відео та фото пограбування, залучати західні медіа («державний рекет в центрі Європи»). Підтримувати тиск на Орбана через блокування його вето в ЄС.
показать весь комментарий
08.03.2026 20:10 Ответить
Те, що публікують грабіжники отримано позапроцесуальним шляхом.
Після незаконного отримання доступу до вантажу інкасаторських автомобілей грабіжники мали можливість вчиняти будь-які неконтрольовані дії з упаковкою, вантажем та транспортом для спотворення фактів і приховування злочину.
показать весь комментарий
08.03.2026 20:45 Ответить
"Ми стикнулися із ситуацією, коли консул не може потрапити до громадян своєї країни, коли адвокат не має доступу до своїх клієнтів, коли звучать політичні заяви без жодних підтверджень, а дискредитація стає головною метою - такі дії не можуть залишатися без належної оцінки." Джерело: https://censor.net/ua/n3604203

ОЗУ Орбана зупинило автомобілі інкасаторів, пограбувало вантаж, викрало, вивезло у невідоме місце громадян України, не давало їм можливість отримати допомогу українського консула та адвокатів. Це безпрецедентний напад на громадян воюючої країни на території ЄС.
В тилу України і ЄС дислокується і не ховаючись діє проти України путлерівська пʼята колона Орбана. Почерк той самий, що й у кремлівського боса.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:13 Ответить
Дехто з угорців, дивлячись маніпулятивну пропаганду Орбана, мабуть запамʼятає лише, що золото та валюту українці вивозили з Угорщини, хоча насправді золото і валюта законно перевозилися з банку Австрії в банк України і були під час транспортування через Угорщину пограбовані ОЗУ Орбана.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:23 Ответить
Дуже гарне пояснення дає і ставить усі крапки над ,,і '' Дмитро Чекалкін:
Найслабше місце офіційної версії полягає у формі транспортування золота, яка була зафіксована на оприлюднених угорцями фотографіях. Міжнародний міжбанківський ринок золота суворо регламентований правилами Лондонської асоціації ринку дорогоцінних металів (LBMA). Транзит та зберігання банківського золота вимагає жорсткого стандартизованого пакування - злитки повинні транспортуватися у спеціальних ударостійких контейнерах або дерев'яних ящиках із заводським маркуванням, щоб гарантувати непорушність металу, захистити сертифікати автентичності (COA) та унеможливити підміну. Натомість на кадрах угорської митниці золото виглядало як розпакований товар (повідомлялося про транспортування в звичайних сумках). Відкриття заводського пакування банківського металу автоматично позбавляє його статусу «Good Delivery» під час транзиту - такий метал жоден центральний банк не прийме на баланс без повторного, тривалого та дорогого лабораторного дослідження (афінажу). Золото в такому вигляді нагадує не резерви державного банку, а приватний статок.
Більше того, якби операція була абсолютно «чистою», українська влада мала б у перший же день скандалу оприлюднити відредаговані копії міжнародних митних декларацій, вагових списків (Weight list) та актів приймання-передачі. Цього не відбулося. Саме мовчання навколо супровідних паперів та дивний візуальний стан металу дозволили угорцям заявити про розслідування щодо відмивання грошей.
Grok: Цей фрагмент - один з найсильніших і найобґрунтованіших аргументів у всій статті. Він спирається на реальні правила ринку дорогоцінних металів і на те, що видно на оприлюднених угорцями фото. Давайте розберемо по пунктах, наскільки це правда і наскільки критично для офіційної версії.
### 1. Правила LBMA щодо пакування та транспортування - це правда
LBMA Good Delivery Rules (останні публічні версії, які не змінилися радикально) дійсно вимагають:
- Злитки золота транспортуються в **запечатаних дерев'яних, пластикових або карбонових коробках** (sealed wooden/plastic/carbon-fibre boxes) або в спеціальних захисних "sleeves"/tote на палетах.
- Коробки/контейнери маркуються унікальним номером, вагою, часто пломбуються (pull-tight seals).
- Рекомендовано захист від тертя (bubble wrap, cardboard), але **не індивідуальне пакування** в плівку чи сумки.
- Мета - зберегти цілісність, запобігти підміні, захистити сертифікати автентичності (COA) та зберегти статус "Good Delivery".
- Якщо заводське пакування порушене (розкрите, злитки "насипом"), метал втрачає статус Good Delivery під час транзиту/приймання. Центральні банки та великі гравці ринку вимагають повторного афінажу + лабораторного тестування, що дорого й довго.
Тобто твердження про "ударостійкі контейнери або дерев'яні ящики з маркуванням" - **точне** і відповідає стандартам.
### 2. Що саме показали угорці на фото/відео
Угорський уряд (сторінка kormanyzat, NAV, TEK) та пов'язані медіа оприлюднили фото під назвою "Operation Ukrainian Gold Convoy". На них видно:
- Готівку в стандартних банківських пачках (часто в целофані/стрічки ФРС).
- Золото - **злитки**, розміщені в звичайних сумках, пакетах, коробках без видимої заводської пломби/маркування LBMA-типу, або просто розкладені/насипом поряд з грошима.
Багато українських і міжнародних видань (NV, The Guardian, Politico, NDTV тощо) описують і публікують ці фото як "gold bars in bags" або "confiscated cash and gold bars from armoured vehicles", без згадки про герметичні контейнери чи пломби. Жодне офіційне українське джерело (Ощадбанк, НБУ, МЗС) не спростувало візуальний вигляд і не показало альтернативні фото "правильного" пакування з їхнього боку.
Це **найслабше місце** офіційної версії: якщо це справді банківське золото в транзиті як резерви/для кас - чому воно не в стандартному LBMA-пакуванні?
### 3. Наслідки такого пакування - теж правда
- Злитки без непорушного пакування/пломб автоматично підпадають під підозру в нелегальному походженні або підміні.
- Для центрального банку (НБУ) прийняти таке золото на баланс без повторного афінажу - неможливо за правилами.
- Саме це дало Угорщині формальний привід відкрити справу за money laundering (відмивання): "чому державний банк везе 9 кг золота в сумках, а не в сертифікованих контейнерах?".
### 4. Мовчання щодо документів - справедливе зауваження
Станом на 7-8 березня 2026:
- Ощадбанк і НБУ заявили, що все легально, є контракт з Raiffeisen, митні декларації в порядку.
- Але **жодної публічної копії** (навіть відредагованої) митної декларації, weight list, акту приймання-передачі, сертифікатів на золото (COA), опису пакування - не оприлюднено.
- Це контрастує з угорською стороною, яка активно постить фото/відео.
Якби документи були бездоганні - їх би виклали першого ж дня для тиску на Будапешт і ЄС. Мовчання тільки підживлює підозри.
Підсумок:Цей блок тексту - **найоб'єктивніший і найважчий для спростування** у всій статті. Він не стверджує прямо "це крадене золото", а показує грубе невідповідання стандартам LBMA + дивну поведінку української сторони (мовчання про папери). Це справді серйозно підриває тезу "звичайна рутинна операція держбанку".
З іншого боку:
- Можливо, це був "експрес-транзит" або тимчасове пакування для швидкого перевезення (війна, логістичні обмеження).
- Або золото не мало статусу Good Delivery з самого початку (наприклад, куплене на вторинному ринку).
- Але навіть у цих випадках - чому не пояснити публічно і не показати документи?
Поки що візуальний доказ + правила LBMA працюють проти офіційного наративу сильніше, ніж будь-які політичні заяви. Якщо протягом найближчих днів Київ не оприлюднить фото "правильного" пакування та ключові папери - цей аргумент залишиться одним з головних у цій історії.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:55 Ответить
Слухай, ну от давай розставимо акценти, бо порівняння з моїми особистими речами тут взагалі "мимо". Коли скандал такого масштабу вибухає саме в медіаполі, він перестає бути простою формальністю. Якщо преса озвучила звинувачення у підозрілому перевезенні золота й готівки, то єдиний шлях заспокоїти суспільство - це надати докази через ту ж саму пресу.
Це ж елементарна логіка: якщо бруд на тебе вилили публічно, то й відмиватися треба публічно, а не десь під столом. Чи не так? Преса в цьому випадку виступає містком до людей. Якщо документи в порядку - покажіть їх журналістам, вони рознесуть це в новинах, і питання буде знято. А гра в мовчанку лише підтверджує, що там не все чисто. І як казав один классик жанру; ,,Там не все так однозначно" І твій приклад про моє майно тут зовсім недоречний. Я - приватна особа, я не ганяю інкасаторські машини з тоннами золота через кордон і не створюю міжнародний прецедент. У держави та великого бізнесу зовсім інший рівень відповідальності перед громадянами. Коли йдеться про мільйони, які можуть мати сумнівне походження, "приватність" закінчується там, де починається суспільний інтерес. Невже це не зрозуміло?
показать весь комментарий
08.03.2026 20:32 Ответить
Я з Вами цілком згоден, що закон - це святе. Банківська таємниця і презумпція невинуватості мають працювати беззаперечно. Але в цій історії є одна проблема: скандал уже став публічним, і тепер це не просто юридична справа, а це вже битва за репутацію всієї країни.
Ось чому в такій ситуації не тільки вигідно а просто необхідно показати документи: Бо наше мовчання виглядає як провина. У світі медіа, якщо ти мовчиш - значить, ти хитре щось приховуєш. Поки ми чекаємо на рішення суду, репутація України як надійного партнера може просто "згоріти". І таємниця - це не "ширма". Ніхто не просить показувати імена власників чи номери рахунків. Достатньо продемонструвати офіційні дозволи та накладні. Це покаже, що вантаж їхав законно, а не "вчорну". Також це дасть можливість зупинити паніку одним махом. Коли люди чують про золото в бусах, вони відразу малюють собі в уявах картинки з фільмів про мафію. Чітке пояснення з фактами моментально вибиває ґрунт з-під ніг у тих, хто роздмухує зраду.
За прикладом навіть далеко не треба ходити. Згадайте той же приклад із Prozorro. Раніше державні закупівлі були суцільною "таємницею", і всі були впевнені, що там лише крадуть і крадуть. Коли систему зробили повністю відкритою і кожен зміг перевірити документи онлайн, градус напруги в суспільстві впав, а Україна зберегла мільярди гривень і довела світу, що ми готові грати за чесними правилами. Тоді відкритість тих документів стала нашою найкращою бронею. Простіше кажучи: ми нікому нічого не "винні" юридично, але показати прозорість зараз - це як випити ліки від вірусу, поки він не переріс у справжню катастрофу для іміджу всієї нашої банківської системи.....
показать весь комментарий
08.03.2026 20:45 Ответить
Якби ж мали кришталево чисту і чесну владу - то може б і питань не виникало.Але те що ця зелена банда - ще те типове збіговисько негідніків ,злодіів і крадіів - то вже доведено і відомо усім. А от як ви кажете , чи є грабіжниками у цій сітуаціі мад'яри - то ще питання..... Так, згоден, ви повністью праві що процесуальні моменти важливі, але в цій історії є й інший бік. Навіть якщо припустити, що з вантажем могли щось ,,схитрувати'' після зупинки, це не дає відповіді на головні питання: чому ці авто взагалі опинилися за кордоном і яке походження цих цінностей?
Будь-які маніпуляції з упаковкою легко виявляються технічними експертизами, які зараз проводять угорські правоохоронці. Тому замість того, щоб фокусуватися лише на діях тих, хто зупинив, як зупинив і чому зупинив ці машини, варто дочекатися пояснень щодо документів. Якщо вантаж був повністю легальним, то його власникам немає чого боятися - будь-яке "спотворення фактів" швидко розсиплеться в суді. І тому знаючи хто може за цим стояти і з ким маємо справо з украінського боку, сам цей факт наявності такої кількості грошей і золота в інкасаторських авто під час війни виглядає, м'яко кажучи, дууууже підозріло (особливо після такоі кількості попередніх скандалів корупціі і крадівництва зеленського і його оточення, ,,золотих унітазів'' Міндіча і ,,двушек на москву'') тому і виникає купа питань і сумнівів і підозр.....
показать весь комментарий
08.03.2026 21:39 Ответить
Слухай, як я це прогавив ?- маю на увазі твій коментар.... Ну зараз я просто не можу пройти повз цей ,,шедевр'' правової думки! Я так розумію , що ми зараз маємо справу з ,,міжнародним експертом з юриспруденції'', який, мабуть, вивчав право за бойовиками 90-х? Твоя впевненість у тому, що інкасаторська машина - це такий собі ,,летючий голландець'' чи ,,золотий замок'' на колесах з імунітетом дипломатичної пошти, просто вражає. і розчулює. Давай я допоможу тобі повернутися з голлівудських бойовиків у реальний світ, поки ти не оголосив війну Угорщині у Facebook.... Ось короткий екскурс у реальність, де закони таки працюють. Дивись, яка справа: інкасаторська машина - це не космічний корабель поза земною юрисдикцією. Вона -це звичайна приватна власність комерційної структури, а не територія посольства. Це просто комерційна вантажівка. І коли вона перетинає кордон іншої держави, вона не стає ,,недоторканним об'єктом'', вона стає звичайним учасником дорожнього руху,який зобов'язаний виконувати закони і вимоги поліції та митниці той країни в яку заїхав.....Це ж єлементарні, звичайні і нормальні речі..Чи не так? ..... Уяви собі таку картину маслом: ти заходиш у чужу квартиру з мішком грошей за плечима і з якоюсь важкою сумкою яку ледве тягнеш, а коли господар запитує ,,звідки добро?'', ти кричиш ,,це збройне пограбування на побутовому рівні!''. Смішно, правда? Так і тут. Угорщина - це суверенна держава, і її митники мають повне право (і, сюрприз, обов'язок!) перевіряти, що за золото і мільйони ,,сумнівного походження'' ввозяться в їхню країну. Це називається боротьбою з відмиванням грошей, а не ,,криміналом на державному рівні''. ...Вимога документів - це не забаганка, а стандартна процедура ЄС. Без папірця, який доводить, що ці гроші не з тумбочки наркобарона, будь-яка поліція світу має право затримати вантаж. Тому називати дії офіційної митниці ,,пограбуванням'' - це приблизно те саме, що звинувачувати кондуктора в трамваї у викраденні людей за те, що він просить квиток. Загалом, теорія про ,,третю державу'' звучить солідно, але в реальному житті за таке ,,знання законів'' ставлять двійку навіть на першому курсі юрфаку. Може, все ж таки глянемо на митні правила ЄС, щоб наступного разу твій коментар не виглядав як сценарій для комедії? Тобі скинути текст регламенту ЄС про контроль готівки, чи залишимося при версії про ,,міжнародних піратів'' і ,,озброєнне пограбування'' ?
показать весь комментарий
09.03.2026 00:30 Ответить
Я тобі вже пояснив ці прості речі. Але бачу що мабуть таки прийдеться ще раз повторити, собливо для тих хто ,,в танку'' Я так розумію , що ми зараз маємо справу з ,,міжнародним експертом з юриспруденції'', який, мабуть, вивчав право за бойовиками 90-х? Твоя впевненість у тому, що інкасаторська машина - це такий собі ,,летючий голландець'' чи ,,золотий замок'' на колесах з імунітетом дипломатичної пошти, просто вражає. і розчулює. Давай я допоможу тобі повернутися з голлівудських бойовиків у реальний світ, поки ти не оголосив війну Угорщині у Facebook.... Ось короткий екскурс у реальність, де закони таки працюють. Дивись, яка справа: інкасаторська машина - це не космічний корабель поза земною юрисдикцією. Вона -це звичайна приватна власність комерційної структури, а не територія посольства. Це просто комерційна вантажівка. І коли вона перетинає кордон іншої держави, вона не стає ,,недоторканним об'єктом'', вона стає звичайним учасником дорожнього руху,який зобов'язаний виконувати закони і вимоги поліції та митниці той країни в яку заїхав.....Це ж єлементарні, звичайні і нормальні речі..Чи не так? ..... Уяви собі таку картину маслом: ти заходиш у чужу квартиру з мішком грошей за плечима і з якоюсь важкою сумкою яку ледве тягнеш, а коли господар запитує ,,звідки добро?'', ти кричиш ,,це збройне пограбування на побутовому рівні!''. Смішно, правда? Так і тут. Угорщина - це суверенна держава, і її митники мають повне право (і, сюрприз, обов'язок!) перевіряти, що за золото і мільйони ,,сумнівного походження'' ввозяться в їхню країну. Це називається боротьбою з відмиванням грошей, а не ,,криміналом на державному рівні''. ...Вимога документів - це не забаганка, а стандартна процедура ЄС. Без папірця, який доводить, що ці гроші не з тумбочки наркобарона, будь-яка поліція світу має право затримати вантаж. Тому називати дії офіційної митниці ,,пограбуванням'' - це приблизно те саме, що звинувачувати кондуктора в трамваї у викраденні людей за те, що він просить квиток. Загалом, теорія про ,,третю державу'' звучить солідно, але в реальному житті за таке ,,знання законів'' ставлять двійку навіть на першому курсі юрфаку. Може, все ж таки глянемо на митні правила ЄС, щоб наступного разу твій коментар не виглядав як сценарій для комедії? Тобі скинути текст регламенту ЄС про контроль готівки, чи залишимося при версії про ,,міжнародних піратів'' і ,,озброєнне пограбування'' ?
показать весь комментарий
09.03.2026 14:09 Ответить
О, милостивий паночку, вибачте будь ласка....прийміть мій низький уклін. Але , якщо вам дійсно виявилося забагато букв у моєму тексті, то виникає дуже серьезна підозра, що за все життя ви навряд чи осилили щось складніше ніж за інструкцію до туалету (і то, мабуть, лише ту частину, де є картинки)..... Але, я все ж спробую ще раз пояснити для особливо ,,розумних'' та ,,обдарованих'', тим паче, ви самі так наполегливо просите вас просвітити. Ну так одразу ж видно по вашій впевненій і пихатій манері когось повчати - до нас точно завітав справжній ,,титан логістики'' рівня ,,базарний лоток'' , ,,лорд чорних пакетів'' і магістр перевезень у стилі ,, та якось воно буде''- не менше..... Ваша експертиза рівня сільського клубу просто аж до сльоз сліпить очі.. ...Виявляється за вашою логікою, якщо небо закрите, то всі міжнародні стандарти безпеки та правила фінансового моніторингу автоматично випаровуються разом із авіаційним пальним? Ви справді думаєте, що ,,спеціальний контейнер'' у літаку - це якась така чарівна скринька, яка перетворює брудний кеш невідомого походження на легальні активи? Відкрию вам страшенну таємницю: у всьому цивілізованому світі існують загальні правила і вимоги перевезення золота і готівки (я про це писав у посту вище - але ж вам тяжко це осилити - бо бачите забагото букАв для вас) І Міжнародні банківські стандарти та правила FATF не зникають від того, що в вас відібрали крила. Гроші - це не картопля, їх не возять ,,насипом'' просто тому, що аеропорт закрили. Якщо ваш ,,геніальний'' план порятунку капіталу полягає в тому, щоб просто напхати мільйони в салон автобуса чи сумки ,,мрія окупанта'', то вии не логіст, ви - просто невдалий кур'єр з амбіціями Пабло Ескобара, але мізками хлібця. Виправдовувати порушення міжнародних вимог щодо перевезення валютних цінностей війною - це як намагатися проскочити кордон з тонною кокаїну, пояснюючи це тим, що у вас бачите болить голова. Угорська поліція, мабуть, плакала б від розчулення, коли слухала б ваші такі ,,експертні'' розповіді про відсутність літаків. Вибачте, але ваша спроба когось тут повчати виглядає так само переконливо, як і лекція про молекулярну кухню від продавця біляшів десь біля ринку...І так, ще раз , спеціально для вас - короткий лікбез: стандарти пакування валюти та золота існують не для ,,краси'', а щоб ваші мільйони не перетворилися на конфіскат під час першої ж перевірки. Документи - це не просто ,,букви'', а сумнівне походження грошей у міжнародному праві називається криміналом, а не ,,ну так вийшло''. І тут немає абсолютно ніякого значення чим ти іх везеш літаком чи спецавтомобілем.. І оцей ваш тон ,,Шерлока Холмса'' - це взагалі просто вишенька на торті невігластва. Ви не просто помиляєтесь, ви робите це з таким пафосом, наче щойно винайшли колесо, хоча насправді просто виправдовуєте звичайний контрабандний ,,авось ''. Знаєте , чому я ,,Шерлок''? Бо я бачу факти. А ви - доктор Ватсон, який випадково з'їв пачку галюциногенних грибів і уявив себе вовком з Волл-стріт. Ваша пихатість настільки несумісна з реальністю, що навіть митний пес почав би реготати, побачивши ваші ,,мільйони в неналежній упаковці''. Ваш текст пахне не великими грошима, а дешевим одеколоном і безнадією. Наступного разу, коли захочете когось повчати, спочатку вивчить різницю між міжнародним правом і порадами кума після першого літра самогону. Вам ще щось пояснити, чи ви й далі будете тут вдавати з себе логістичного гуру в рейтузах?
показать весь комментарий
10.03.2026 03:18 Ответить
Слухай, ,,фінансовий генію'', твій потік свідомості про ,,пакування в золоті'' та ,,циган'' - це просто маніфест невігластва, тому давай я спустив тебе з пальми на землю і поясню на пальцях, чому твої аргументи варті менше, ніж порожній мішок з-під цукру. Якщо для тебе дипломат і професіонал Дмитро Чекалкін - це просто ,,йуморизд'' з радіо, то твій рівень розуміння державних процесів застряг десь на рівні перегляду мультиків, адже він оперує міжнародним правом, поки ти оперуєш плітками з лавки під під'їздом. Ти мариш якимись ,,циганами'', хоча насправді йдеться про офіційну митну службу країни ЄС, яка просто виконала свою роботу . Навіть на нашій митниці таких розумників роззувають щодня: спробуй продати квартиру за гривні, купити на них долари без квитанції про обмін і вивезти їх за кордон - твої гроші конфіскують у ту ж мить, бо договір купівлі-продажу в гривні не пояснює походження валюти. Чим наша митниця гірша чи краще за угорську? І якщо наша митниця забирає кошти за один відсутній папірець, то з якого дива угорці мають ігнорувати мільйони в сумках ,,мрія окупанта'' і золота в коробках з під взуття з порушенням усіх міжнародних норм і правил перевезення і без належних документів? У всьому світі діють жорсткі правила боротьби з відмиванням грошей, і гроші в мішках з-під цукру - це для будь-якої цивілізованої країни автоматично ,,брудний кеш'', який підлягає вилученню. Документи вони зобов'язані показувати не тобі чи Чекалкіну, а митникам на кордоні, і саме через їхню відсутність цей ,,приватний статок'' тепер цілком законно може поповнити бюджет Угорщини. Незнання законів не робить тебе жертвою, воно робить тебе посміховиськом і дурнем, тому перед тим, як розкидатися словом ,,ідіоти'', підійди до дзеркала -там ти побачиш головного претендента на це звання, та ще й в 4K форматі. І я вже писав і ще раз повторюю для ,,особливо обдарованих'' ,що навіть якщо і припустити, що з вантажем могли щось ,,схитрувати'' після зупинки, це не дає відповіді на головні питання: чому ці авто взагалі опинилися за кордоном і яке походження цих цінностей?Будь-які маніпуляції з упаковкою легко виявляються технічними експертизами, які зараз проводять угорські правоохоронці. Тому замість того, щоб фокусуватися лише на діях тих, хто зупинив, як зупинив і чому зупинив ці машини, варто дочекатися пояснень щодо документів. Якщо вантаж був повністю легальним, то його власникам немає чого боятися - будь-яке "спотворення фактів" швидко розсиплеться в суді. І тому знаючи хто може за цим стояти і з ким маємо справо з украінського боку, сам цей факт наявності такої кількості грошей і золота в інкасаторських авто під час війни виглядає, м'яко кажучи, дууууже підозріло (особливо після такоі кількості попередніх скандалів корупціі і крадівництва зеленського і його оточення, ,,золотих унітазів'' Міндіча і ,,двушек на москву'') тому і виникає купа питань і сумнівів і підозр......
показать весь комментарий
10.03.2026 17:22 Ответить
Уверен что это шапито согласовано с ФСБ.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
От тільки з сумками я не дуже зрозумів, із чого вони зроблені. Зважаючи на вагу золота, в торбі його далеко не занесеш.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:21 Ответить
Мені теж дуже цікаво - ЧОМУ українці перевозили величезну суму коштів через АБСОЛЮТНО недружню Угорщину?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
А передбачити це слабо, коли вони стільки часу шкодили Україні як тільки могли? Хоча для Зеленського так точно. Лишається сподіватись, що Орбан програє.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:28 Ответить
Була відповідна заява Ощадбанка. В кожний такий вояж за кордон за грошима, до складу бригади інкасаторів входить один з керівників відповідного управління. В цей раз відправився заступник начальника управління інкасаціїї Ощадбанка, він бувший генерал.
По поводу Сербії. Ця дорога з Будапешту йде на південь Угорщини, там вона розділюється - одна йде до Сербії, інша - до Румунії. Ми ж не знаємо логістику превезень готівки Ощадбанком, може у них кінцевий пункт призначення - Одеса. Судячи по фотографіям що зараз є на різних інстаграмах, траса Київ-Одеса біля Жашківа зовсім вбита (Київ-Чоп на деяких ділянках не краще). В такому випадку гіпотетичний маршрут через Румунію не самий поганий варіант (я не стверджую що вони дійсно повинні були їхати до румун або сербів)
показать весь комментарий
08.03.2026 20:50 Ответить
Це сума перевезених коштів за 2025 рік через тереторію Угорщини. Жодного разу не зупиняли, а тут вибори)).
показать весь комментарий
08.03.2026 17:16 Ответить
Українські банки не друкують долари та євро. Звідки ж вони їх беруть? І звідки інформація про Сербію?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:27 Ответить
Нікому. Дочекайтесь понеділка.))
показать весь комментарий
08.03.2026 17:32 Ответить
Про Сербію інформацію росповсюджують виключно угорські смі.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:34 Ответить
Вочевидь ви не знаєте,що інкасатори як правило бувши військові та спецпризначенці.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:41 Ответить
Що значить серед ваших? Ви,що формуєте інкасаторськи бригади?))
показать весь комментарий
08.03.2026 17:45 Ответить
А вам угорці вже довели, що ці гроші крадені? І не треба ні кому затикати рота.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:49 Ответить
?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:52 Ответить
Вас не цікаве,як без документів проходили митницю Австріїї?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:56 Ответить
Аби шо писати))
показать весь комментарий
08.03.2026 18:07 Ответить
Просто сьогодні восьме березня)))
показать весь комментарий
08.03.2026 18:10 Ответить
Більш того,є закон про банківську таємницю і юредичне поняття призумції невинуватості. З чого Україна має щось доводити?
показать весь комментарий
08.03.2026 18:40 Ответить
А сумки и боксы опломбированые пломбами банка посрывать, что бы выложить фото? Что есть решение суда на это?
показать весь комментарий
08.03.2026 18:54 Ответить
І їхній маршрут погоджують заздплегіть.
показать весь комментарий
08.03.2026 21:25 Ответить
Ось вам і дії Ощадбанку "https://censor.net/ua/news/3604203/pyshnyyi-anonsuvav-audyt-perevezen-gotivky-cherez-ugorschynu"
показать весь комментарий
08.03.2026 21:29 Ответить
Якщо ти не знав під прикриттям ощаду вивозили двушки, тільки вже не на москву (бо паливно)
показать весь комментарий
08.03.2026 17:49 Ответить
Пані, прошу Вас, подумайте. Я давно знаю Вас як людину, яка може фільтрувати інформацію. Поясніть спочатку собі, як з окружної Будапешта можна попасти в Сербію і головне - чому Ви вірите, Причому безапеляційно, що з окружної Будапешта інкасатори чомусь мали їхати саме в Сербію. АЗС біля окружної на виїзді саме на трасу М5 - невже це дає Вам вважати гарантованою дорогою на Сербію. Будьте ласкаві - просто подивіться, де саме та АЗС біля Будапешта
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
Припустимо, що дивні. (Хоча я не розумію, що з ними не так - було б дивно, якби такою важливою справою займалися не ексвійськові). Припустимо. Чим їх дивність підтверджує, що броньовики, затримані на окрудній, повинні були їхати в Сербію?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:54 Ответить
все дуже просто - Ощад купив валюту і золото для своїх нужд ,а в Сійярто і шапка горить
показать весь комментарий
08.03.2026 17:12 Ответить
возили два роки і нічого ,а тут Зе достав Орбана і він зробив грубу помилку
показать весь комментарий
08.03.2026 17:14 Ответить
це до цього випадку перевезли в Україну
показать весь комментарий
08.03.2026 17:15 Ответить
це кацапка їм так по рос теліку сказали
показать весь комментарий
08.03.2026 17:31 Ответить
мені вір
показать весь комментарий
08.03.2026 17:32 Ответить
а шо своїх мізків нема ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:33 Ответить
це тобі по рос тв сказали ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
ощад в сербії , не знав
показать весь комментарий
08.03.2026 17:36 Ответить
від марсіян
показать весь комментарий
08.03.2026 17:42 Ответить
я теж клієнт Ощада , значить я мафіозі
показать весь комментарий
08.03.2026 17:43 Ответить
я телік зовсім не дивлюсь ,весь в інеті
показать весь комментарий
08.03.2026 17:44 Ответить
везли в ощад
показать весь комментарий
08.03.2026 17:50 Ответить
цікаво ,ці гроші застраховані ?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:53 Ответить
ага
показать весь комментарий
08.03.2026 17:54 Ответить
в спам !
показать весь комментарий
08.03.2026 18:01 Ответить
а я то думав
показать весь комментарий
08.03.2026 18:17 Ответить
да,да нато франция англия будут на стороне жабы орбана кацапской падали воевать....вообще обнюхался)
пошлют дотационное недоразумение нах,а там и будапешт за недельку против недоармии убогих паприкашей
показать весь комментарий
08.03.2026 17:37 Ответить
А чого скромно мовчимо?!

"https://www.facebook.com/savchuk.ihor.y Ігор Савчук

https://www.facebook.com/savchuk.ihor.y/posts/*********************************************************************** 23 ч. ·

Агент ФСБ Орбан: спливли подробиці спецоперації з пограбування України

З'явилося багато подробиць, які остаточно складають цей пазл у картину масштабного міжнародного злочину, де головними дійовими особами є особисто Віктор Орбан та його куратори з Лубянки. Тепер, коли туман дезінформації розсіюється, стає зрозуміло: ми маємо справу з класичною «активними мєропріятіями» ФСБ, реалізованими на території країни НАТО.

Центральний офіс Raiffeisen Bank International (Австрія) вже офіційно підтвердив абсолютну легальність вантажу. Це була планова поставка в межах міжнародного контракту між RBI та АТ «Ощадбанк». Йдеться про рутинну, але критично важливу операцію: щомісяця Україна потребує близько 1 мільярда доларів готівкою для забезпечення попиту на валютному ринку, і Угорщина є стандартним транзитним коридором. Ті 45 мільйонів доларів, 35 мільйонів євро та 9 кілограмів золота, які намагалися «експропріювати» угорці, - це лише частина звичного обсягу в 250 мільйонів доларів, що проходять цим маршрутом кожного місяця. Дані GPS-трекерів Ощадбанку чітко зафіксували: броньовики рухалися затвердженим маршрутом по кільцевій трасі М5, не звертаючи в бік Сербії, як про це брехали проорбанівські смітники.

Особливий цинізм операції полягав у спробі дискредитувати екіпаж. Керівник групи - генерал-майор СБУ в запасі Геннадій Іванович Кузнецов - це людина, чиє ім'я вписане в історію оборони України кров'ю. Він був активним учасником Революції Гідності та очолив спецпідрозділ «Альфа» саме для того, щоб очистити його від спадщини Януковича. Кузнецов отримав важке поранення ще 13 квітня 2014 року під Слов'янськом, прикриваючи бійців СБУ від вогню групи терориста Гіркіна. Саме його, бойового офіцера та інваліда війни, російські ботоферми намагалися виставити «агентом ФСБ». Для цього використали брудний фейк: фотографію затримання реального зрадника Дмитра Козюри генералом Малюком, де ШІ-фільтри та підписи Ripost просто замінили прізвище.

Ця інформаційна атака - не самодіяльність таблоїдів. Проєкт Vastagbőr зафіксував 48 000 взаємодій під постами з ШІ-генерованими «горами золота», де 99% - це боти з румунськими та молдовськими іменам. Це та сама мережа, яка працювала на зрив виборів у Молдові. На жаль, наші внутрішні «корисні ідіоти» та хайпожери стали безкоштовним доповненням до російської пропаганди, розганяючи картинки, які навіть візуально кричали про свою фейковість. Це була спроба одним ударом знести довіру до банківської системи України та виставити наших героїв злочинцями.

Справжній почерк замовника видно у деталях допиту. Серед угорських офіцерів TEK сиділа «людина в масці», яка не промовила жодного слова, але уважно фіксувала відповіді - класичний метод роботи «зовнішніх наглядачів» від ФСБ. Більше того, за тиждень до операції Угорщина терміново відкликала своїх офіційних та неофіційних резидентів спецслужб із Києва. Це - розвідувальний маркер найвищого рівня: коли планується провокація, своїх виводять з-під можливого удару у відповідь. Все це вказує на глибинний зв'язок Орбана з російськими спецслужбами та криміналітетом, що тягнеться ще з часів Семена Могилевича, чия база десятиліттями знаходилася саме в Будапешті.

Однак ця авантюра вже стала для Орбана катастрофічним провалом. Напередодні виборів 12 квітня він намагався розіграти «антикорупційну карту» проти України, а натомість отримав статус пособника міжнародного піратства. Україна вже готує судові позови, а страхові компанії та Raiffeisen Bank виставлять Угорщині рахунки, які зроблять цей «гоп-стоп» неймовірно дорогим для бюджету країни. Спроба шантажувати нас газом через нафтопровід «Дружба» в обмін на вкрадену готівку - це визнання власного безсилля.

Логічний фінал очевидний: Орбан стрімко втрачає легітимність у ЄС, а його рейтинг всередині країни продовжує падіння. Україна ж, завдяки професійності Ощадбанку та миттєвій реакції НБУ, довела світу свою інституційну стійкість. Гроші та золото будуть повернуті через міжнародні арбітражі та блокування угорських активів, а імена кожного «виконавця» в масках стануть відомі санкційним комітетам. Це була остання спроба чекістів зупинити фінансову стабільність України руками свого будапештського васала - і вона з тріском провалилася".
показать весь комментарий
09.03.2026 10:16 Ответить
... і почала читати кацапсько-торбанівські методички ....
показать весь комментарий
08.03.2026 17:35 Ответить
Про факти:
- в бугорщині через місяць вибори
- торбан їх програє
- в якості ворога в передвиборчій технології торбан обрав Україну
- торбан веде інформаційну війну проти України.
- до бугорщини пару тижнів тому приїхала команда кацапських політтехнологів-безпрєдєльщиків.
- окрім сіятро про гроші мафії ніхто не каже, як сіятро не пнеться. Навіть фіцик мовчить.
Ось такі факти.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:43 Ответить
Те, що боневтік своїми недолугими висерами допомагає торбану трохи підтягнути рейтинг - згоден.

Кожен політик в передвиборчій агітації обирає ворога, каже, що всі біди через того ворога і обіцяє, якщо його оберуть, побороти/знищити того ворогом.
Порох в якості ворога в 2019-му обрав ***** (і це була правда)
членограй - Пороха.
торбан - Україну.
Десь так.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:53 Ответить
Як це Нацбанк ніяких заяв не робив
Заява Національного банку України щодо захоплення інкасаторських машин Ощадбанку та незаконного утримання співробітників бригади інкасації на території Угорщини.

За інформацією Ощадбанку 5 березня 2026 року два автомобілі інкасаторської служби були затримані представниками правоохоронних органів Угорщини.

У складі інкасаторських бригад перебувало сім працівників банку. Наразі їх місцезнаходження невідоме, мобільний зв'язок відсутній. Відповідно до даних GPS сигналу автомобілі Ощадбанку можуть знаходитися у центрі Будапешту.

Інкасаторські бригади здійснювали чергове перевезення значного обсягу іноземної валюти та банківських металів відповідно до міжнародного контракту між Raiffeisen Bank International AG (Австрія) та АТ «ОЩАДБАНК». Вантаж був оформлений згідно міжнародних правил перевезень та чинних Європейських митних процедур.

Ми вимагаємо від влади Угорщини негайного звільнення громадян України та офіційного пояснення причин їх затримання, а також надання інформації про місце перебування інкасаторських авто та відповідного вантажу.
показать весь комментарий
08.03.2026 19:42 Ответить
А от з золотом дуже цікава ситуація-те що його перевозили насипом.Злитки транспортуються в ящиках опломбованих,бо тільки так є гарантія що там нічого не підпиляно.Бо потім щоб його продати або купити потрібна гіморойна еспертиза яка повинна підтвердити пробу і вагу злитку.І склад,бо в золото можна багато яких металів підмішати.

Огляд від ШІ

Золоті злитки транспортуються із суворим дотриманням заходів безпеки, зазвичай спеціалізованими інкасаторськими службами, броньованим транспортом або літаками
. Основні вимоги включають жорстке стандартизоване пакування, пломбування, страхування вантажу та супровід озброєної охорони, що відповідає міжнародним правилам LBMA.

Основні аспекти транспортування:
Безпека та супровід: Використовуються броньовані автомобілі з озброєною охороною, GPS-моніторингом та системами зв'язку.Пакування: Злитки пакуються в спеціальні контейнери або захисні матеріали, які запобігають пошкодженню та унеможливлюють непомітне розкриття.Стандарти: Міжнародні перевезення регламентуються правилами LBMA (Лондонської асоціації ринку дорогоцінних металів).Документація: Кожна партія супроводжується сертифікатами якості та документами на перевезення.
показать весь комментарий
09.03.2026 09:25 Ответить
Огляд від ШІ

Золоті злитки транспортуються із суворим дотриманням заходів безпеки, зазвичай спеціалізованими інкасаторськими службами, броньованим транспортом або літаками
. Основні вимоги включають жорстке стандартизоване пакування, пломбування, страхування вантажу та супровід озброєної охорони, що відповідає міжнародним правилам.
Основні аспекти транспортування:
Безпека та супровід: Використовуються броньовані автомобілі з озброєною охороною, GPS-моніторингом та системами зв'язку.Пакування: Злитки пакуються в спеціальні контейнери або захисні матеріали, які запобігають пошкодженню та унеможливлюють непомітне розкриття.Стандарти: Міжнародні перевезення регламентуються правилами LBMA (Лондонської асоціації ринку дорогоцінних металів).Документація: Кожна партія супроводжується сертифікатами якості та документами на перевезення.
показать весь комментарий
09.03.2026 09:27 Ответить
Улюблений ботяра Боневтіка тут як тут.
показать весь комментарий
11.03.2026 13:04 Ответить
Сказала людина яка ніколи не говорить по суті і завжди переходить на образи свого опоннента.

/////чому людина переходить на образи свого опонента/////-

Перехід на особисті образи (argumentum ad hominem) - це захисна або атакуюча реакція, яка свідчить про вичерпання раціональних аргументів або специфічний психологічний стан людини.

Основні причини переходу на образи:
Відсутність аргументів. Коли в дискусії бракує логічних доказів, людина намагається дискредитувати самого опонента, щоб знецінити його позицію.Захисна реакція. Образа може бути способом захистити власну вразливість або приховати невпевненість. Це своєрідний "напад як найкращий захист".Емоційне перевантаження. Сильний гнів, роздратування або образа затьмарюють раціональне мислення, і людина починає виражати агресію через грубощі.Маніпуляція та контроль. Використання образ як інструменту для того, щоб вивести опонента з рівноваги, змусити його виправдовуватися або відчути провину.Особливості виховання та характеру. Низька культура спілкування, звичка розв'язувати конфлікти агресивно або специфічні риси характеру (наприклад, низький рівень емпатії).Бажання самоствердитися. Принижуючи іншого, людина намагається підняти власну самооцінку або продемонструвати свою "перевагу" в очах оточуючих.Психологічна проєкція. Кривдник може приписувати опоненту власні недоліки або помилки, у яких сам винен, але не хоче визнавати.
показать весь комментарий
12.03.2026 12:04 Ответить
Обговорення моєї особи не стосується піднятої тут теми.Зосередся,тут оговорюють проблеми з Угорщиною, ти щось загубився.
показать весь комментарий
12.03.2026 22:17 Ответить
По темі є що сказати?Бо я бачу що ти ніколи по якомусь питанню ніколи не виказуєш свої думок,а тільки хейтиш тих,в кого думка не збігається з вождьом нашого племені Кім Чин Зе.
показать весь комментарий
13.03.2026 09:16 Ответить
Страница 1 из 2