20765 посетителей онлайн

Венгрия запретила импорт сельскохозяйственной продукции из Украины, - Мадяр

Премьер-министр Венгрии Петер Мадьяр

Премьер-министр Венгрии Петер Мадяр объявил, что правительство страны запрещает импорт сельскохозяйственной продукции из Украины.

Об этом он написал в соцсети Х, передает Цензор.НЕТ.

Решение Будапешта

"Правительство отзывает намерение Венгрии выйти из состава Международного уголовного суда и запрещает импорт сельскохозяйственной продукции из Украины", - заявил Мадяр.

Подробностей о введении такого решения Петер Мадяр не предоставил.

Что предшествовало?

13 мая в Венгрии истек срок действия чрезвычайных указов о запрете импорта украинской сельскохозяйственной продукции. Запрет ввел предыдущее правительство страны Виктора Орбана.

Венгрия запрещала ввоз более 20 товаров, таких как:

  • пшеница
  • кукуруза
  • семена подсолнечника
  • рапс
  • мука
  • мясо птицы
  • яйца и т. д.
Топ комментарии
+14
тут я з тобою згоден. в першу чергу треба нагодувати ЗСУ, ВПО, загалом українців, а потім вже вивозити їжу за кордон.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:47 Ответить
+12
Та не пазурі..скоріше - реальне обличчя..

От шоб при дикому невражаю їм ніхто не допоміг...
показать весь комментарий
22.05.2026 21:43 Ответить
+9
І тим повітрям - яке дме з України - теж не дихати - Мадяр
показать весь комментарий
22.05.2026 21:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
тут я з тобою згоден. в першу чергу треба нагодувати ЗСУ, ВПО, загалом українців, а потім вже вивозити їжу за кордон.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:47 Ответить
Та не пазурі..скоріше - реальне обличчя..

От шоб при дикому невражаю їм ніхто не допоміг...
показать весь комментарий
22.05.2026 21:43 Ответить
І тим повітрям - яке дме з України - теж не дихати - Мадяр
показать весь комментарий
22.05.2026 21:39 Ответить
Треба голосувати за Українців
показать весь комментарий
22.05.2026 22:24 Ответить
А на словах обіцяє підтримати вступ України в ЄС. Знає, що при Зеленскому нам ЄС не бачити.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:41 Ответить
Більше блокуйте - в Україні від цього ціни падають. Мені вигідно 😂
показать весь комментарий
22.05.2026 21:43 Ответить
Це на руку Україні. Експортувати сировину (ріпак, соняшник) - не годиться. Будемо експортувати олію - і не до Угорщини, а до багатших ринків - як от ОАЕ, Катар.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:12 Ответить
Як тут баяни рвали в коментарях за Мадяра, ну так, він ще поки зуйлу руки не цілує, та добре вже гадить по своєму. По домашньому 🤬
показать весь комментарий
22.05.2026 22:12 Ответить
ідеально для економіки України і для народу України було би, якби всі країни заборонили імпорт нашої агропродукції в сировинному виді, тоді олігархи перестали би грабувати наші чорноземи і почало би розвиватися нормальне фермерство, в якому були б задіяні всі українці через різні галузі виробництва.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:13 Ответить
Налагодили відносини, кажете? Ню-ню. Гниди і є гниди. І ніколи вони людьми не будуть
показать весь комментарий
22.05.2026 22:17 Ответить
Викреслюємо Мадяра з друзів.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:41 Ответить
А Ви думаєте не кормлені, бо їжи нема, чи неврожай був? Ну ви кумедний.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:50 Ответить
особливо треба заборонити вирощене на Закарпатті!!!! щоб брати-угорці не забували що їхні інтереси потужно захищає Мадяр!
показать весь комментарий
22.05.2026 22:38 Ответить
Справа в тому що вугрщина а точніше вугорська влада називає себе європейською демократичною країною, і висуває Україні якісь маразматичні вимоги, а в реальності ми бачимо що ніякої демократії і свободи вибору в вугорщині немає. Бо це не вугорський народ, а саме вугорський режим не дає своєму населенню зробити вибір.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:46 Ответить
Рано радовались. Этот тоже укушенный.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:42 Ответить
Це було прогнозовано, Але є одна тема. Ми ж ВТО підписували, та євроассоціацію. Я не в темі, але може хтось скаже, як ці речі стикуються всі між собою
показать весь комментарий
22.05.2026 21:46 Ответить
Мадяр стає *******.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:52 Ответить
Оно с того же орбановско6о болота вышло,чему удивляться?
показать весь комментарий
22.05.2026 21:55 Ответить
А на тебе , емігрантко , ніхто і уваги не звертає ...... Ну ти не нервуйся , хоч граматику підтягни , а то "переписуюця" якось по-колгоспному звучить ((
показать весь комментарий
22.05.2026 22:37 Ответить
ви багато від імпорту агропродукції отримуєте? цілий нуль! навіть не так - ще й приплачуєте за це, виплачуючи ПДВ. розберіться спочатку з наповненням бюджету і кишень олігархів, а тоді лякайтесь заборони імпорту.
показать весь комментарий
22.05.2026 23:54 Ответить
тобі мало індусів в Україні, хочеш щоб тут була навала всякого різного кольорового ?
показать весь комментарий
22.05.2026 21:57 Ответить
з доставкою проблеми, їжі валом
показать весь комментарий
22.05.2026 21:59 Ответить
До євростандартів українським харчами як до неба рачки. Лише в олії перевищення максимально допустимої кількості отрутохімікатів які застосовують агрохолдинги та фермери у 20-30 разів. Експортери кусають лікті бо не можуть продати куплені цистерни олії ні в ЄС ні в Туреччину. Те саме зі збіжжям - що українцям на хліб то ЄС не надто бере на корм худобі. Що казати про "масло", курятину та яйця
показать весь комментарий
22.05.2026 22:10 Ответить
Тільки до того часу по перше зуби на полицю покладеш, а наступнрм етапом буде заборона імпорту переробленої продукції.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:24 Ответить
Ти макогон по життю , а не за прізвищем (( Саме тому що наша олія "не така" - її не встигають виробляти і щоб швидше попала до Європи вигадали спеціальні пластикові пакети у морські контейнери щоб швидше перевозити споживачам. Як тільки у Європі неврожай - то за українським збіжжям черга ..... мабуть через якість .... . Щодо яєць , то взагалі заціпся - фури вантажать навіть уночі , такі "неякісні " яйця, що навіть США дісталися
показать весь комментарий
22.05.2026 22:29 Ответить
Або на біопальне переробляти і використовувати самим.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:33 Ответить
Одному мені здається, що це щеня ще і Орбана переплюне?
показать весь комментарий
22.05.2026 23:02 Ответить
Cкоро все заблокируют, будешь бесплатно все жрать.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:53 Ответить
Наше смачне та натуральне не хоче, то нехай жере поляцьке гидке та несмачне.
мадяр покаже всій Європі вчергове, що мадяр - це не європеєць, це - кацап. Поділіться, яке воно вузькооке, як бурят чи удмурт.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:53 Ответить
коли уважно придивитись до мадяра, то в нього рускої свині "п'ятак"
показать весь комментарий
22.05.2026 21:55 Ответить
Пока венгрия жёстко не проиграет в войне - она не успокоися. Там на Закарпатье, где много венгров, нужно строить военные базы и вытеснять их оттуда.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:08 Ответить
"Ось угорці виберуть Мадяра замість Орбана і заживьом!"
показать весь комментарий
22.05.2026 22:10 Ответить
А його туди хтось записував ?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:14 Ответить
Якби в Україні була нормальна влада так зробили б в Україні райські умови для населення і смішні ціни на національні продукти і транслювали б це на весь світ. Нехай суки слюнями вдавились би і пісок жрали б з голоду. Єх, мрії, мрії...
показать весь комментарий
22.05.2026 22:21 Ответить
Орбан номер 2.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:50 Ответить
Обличчя міняються, риторика ні....
показать весь комментарий
22.05.2026 22:57 Ответить
Гівно угорське
показать весь комментарий
22.05.2026 23:11 Ответить
Ви десь чули про "автономію" меншини 70 тисяч в країні з населенням 40 мільйонів? Та хай навіть 30 чи 20? Такого ніколи не було, нема і не буде. Це просто тупорилий популізм угорського нацика.
показать весь комментарий
23.05.2026 00:01 Ответить
Это он с хорошими намерениями и позитивно. В целях укрепления добрососедства, т.с. ...
показать весь комментарий
22.05.2026 21:43 Ответить
ти сталініст, новини читаєш? у нас бійці в окопах некормлені. а ти хочеш вивозити їжу за кордон? як в 32-33 роках?
показать весь комментарий
22.05.2026 21:44 Ответить
послухайте , коли мало буде жратви мадяр в трусіках першим прибіжить просити , це поки йому здається що все ок ....
так і з соляркою рік назад здавалося
показать весь комментарий
22.05.2026 21:48 Ответить
Неврожай їм у поміч, амінь.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:54 Ответить
Нам є чим відповісти угорцям.

Найбільше від української сировини залежать металургійні та переробні підприємства Угорщини, для яких Україна історично є головним постачальником залізорудної сировини (ЗРС), коксівного вугілля та металевих напівфабрикатів. Через географічну близькість та наявність прямого залізничного сполучення, український імпорт є критично важливим для стабільної роботи угорської важкої промисловості. [https://gmk.center/ua/news/metinvest-viyavlyaie-interes-do-ugorskogo-metkombinatu-dunaferr/ 1, https://gmk.center/ua/posts/ukraina-uhorshchyna-ekonomika-priorytetnisha-za-polityku/ 2]
Нижче наведено ключові заводи та галузі, чиє виробництво безпосередньо зав'язане на сировині з України.

🧱 Чорна металургія та важка промисловість

Liberty Dunaújváros (колишній ISD Dunaferr) - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%82 найбільший в Угорщині металургійний комбінат повного циклу, розташований у місті Дунауйварош. Стабільність його доменного та коксохімічного виробництва критично https://gmk.center/ua/posts/ukraina-uhorshchyna-ekonomika-priorytetnisha-za-polityku/ залежить від постачання української залізорудної сировини (концентрату та окатишів із Кривбасу) і коксівного вугілля. Через перебої з логістикою та браком сировини завод неодноразово зупиняв свої потужності. Навіть плани модернізації підприємства та перехід на електродугові печі (EAF) орієнтовані на подальше використання сировинної бази регіону.Dunarolling Dunai Vasmű - прокатний підрозділ у Дунауйвароші. Завод напряму залежить від імпорту українських сталевих напівфабрикатів (слябів та заготовок). В умовах скорочення власного угорського виробництва чавуну, постачання напівфабрикатів з України дозволяє підтримувати роботу станів холодної та гарячої прокатки. [https://gmk.center/ua/posts/isd-dunaferr-khto-investuvatyme-v-uhorsku-stalevu-promyslovist/ 1, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%82 2, https://minprom.ua/news/292082.html 3, https://minprom.ua/news/315123.html 4, https://gmk.center/ua/news/liberty-ta-kitajska-cisdi-finalizujut-plani-shhodo-eaf-u-dunaujvaroshi/ 5, https://gmk.center/ua/posts/liberty-steel-vid-velikih-obicyanok-do-zanepadu-imperii/ 6, https://gmk.center/ua/posts/ukraina-uhorshchyna-ekonomika-priorytetnisha-za-polityku/ 7, https://gmk.center/ua/news/metinvest-viyavlyaie-interes-do-ugorskogo-metkombinatu-dunaferr/ 8]

🛠️ Металообробка та випуск будівельних матеріалів

Заводи з виробництва сталевого дроту, метизів та труб - низка середніх підприємств Угорщини використовує українську катанку та сталеву заготовку.Заводи залізобетонних виробів (ЗБВ) - імпортують українську будівельну арматуру та катанку для армування бетонних конструкцій. [https://gmk.center/ua/posts/ukraina-uhorshchyna-ekonomika-priorytetnisha-za-polityku/ 1]

🚜 Харчова промисловість та переробка АПК
Угорщина є великим аграрним виробником, проте її переробна галузь відчуває дефіцит окремих видів технічної та продовольчої сировини:

Олієекстракційні заводи - періодично закуповують український шрот, макуху та сиру соняшникову олію для подальшої рафінації та виробництва кормів.Підприємства з виробництва фасованих круп та пластівців - закуповують зернові та бобові культури оптом. Наприклад, українські агрохолдинги (як-от https://kurkul.com/blog/636-agroekspeditsiya-pererobka-2018-zavod-z-virobnitstva-plastivtsiv-agricom-group Agricom Group) експортують туди нефасовану сировину (овес, пластівці) для місцевих брендів. [https://kurkul.com/blog/636-agroekspeditsiya-pererobka-2018-zavod-z-virobnitstva-plastivtsiv-agricom-group 1]
показать весь комментарий
22.05.2026 21:54 Ответить
Ну у вас в Испании може и падают цены а в Украине цены и падение это понятия несовместимые...
показать весь комментарий
22.05.2026 21:57 Ответить
Не смішіть, якщо це станеться зелений пдрас побіжить самий перший допомогати "братушкам".
показать весь комментарий
22.05.2026 21:57 Ответить
Та й глазкі свинячі монгольські.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:59 Ответить
У тебе від голоду галюцинації почалися - повсюди кацапи ввижаються 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
22.05.2026 22:16 Ответить
Москворотий це завжди ворог. Чуєш кацапський нахрюк - стріляй на звук ☝️
показать весь комментарий
22.05.2026 22:18 Ответить
Скажи це бійцям РДК у очі , або замовкни.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:30 Ответить
"Пірамога" для окремо взятих мадярів , вони замість української курятини будуть зебр жерти із фазенди Орбана .
показать весь комментарий
22.05.2026 22:38 Ответить
Знову ці дикі вскукареки про зраду😂. Угорщина вільна країна хоче купуе хоче не купує, не хочете купувати угорську продукцію не купуйте хто вас змушує купувати? Ну покарайте тоді Угорщину, нічого у них не купуйте або нпзло мадяру відморозьте собі вуха, навищо кукарекати про зраду, тощо, зовсим здурили?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:41 Ответить
Пропозиція-послати на@уй і все.Про що може бути мова? Мадяра нашого призначити надзвичайним послом.Хай розмовляють.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:49 Ответить
То питання до говнокомандувача.
показать весь комментарий
22.05.2026 23:10 Ответить
Нічого страшного, є іньші країни.
показать весь комментарий
22.05.2026 23:40 Ответить
Поляки вже це робили... А потім в портах стогнали власники портових елеваторів - від простоїв, з-за нестачі зерна, для перевалки на зерновози. Зараз стогнать почали виробники олії - з-за нестачі сировини...
Угорщина пробує наступить на ті ж "граблі"...
показать весь комментарий
23.05.2026 00:35 Ответить
Ще не Орбан але вже почав смердить по всіх питаннях що стосується України.
показать весь комментарий
23.05.2026 05:56 Ответить
Ти смішний... Саме це і не заборонятимуть... Бо "сировинна продукція" - найдешевша. І її переробка в країнах-імпортерах дає завантаження їх власних заводів, створює робочі місця, і дає додатковий прибуток ЇХ бюджетам... Якщо Угорщина й забороняє експорт наших сировинних продуктів - значить, вважає первинним захист свого фермера, з продукцією якого конкурує українська... Те саме було з українським зерном. Собівартість вирощення зерна в Польщі - вища, ніж в Україні. На це впливає і якість грунтів, і кліматичні умови, і вартість праці... Тому й почали "рольніки" "бунти". А вони - це "лохторат", за який тримаються політичні партії... Мадяр теж робить спроби не втратить підтримку своїх "рольників"...
показать весь комментарий
23.05.2026 06:08 Ответить
"Масло маслу різниця...". Завжди таке було. Колись, в радянські часи, два тижні пропрацював на м'ясокомбінаті" (в "рабство" командири здавали). Так відчув різницю між продукцією на "експорт" і "на москву", і тим "говном", яке йшло в місцеві магазини... І у поляків - те саме... І у ірландців (там сусідка прожила рік). І у американців - син сусідки не міг наїстися помідорами та перцями, з маминої дачі - "В Америці вони великі, красивіші, але "трава-травою" - ні смаку, ні запаху...". Здешевлення виробництва, полегшує "масовість доступу до продукту", але б'є по якості... Не подобається масло з магазину - купи маслобійку, та збивай масло сам... Але це буде дорожче... І ще треба враховувать якість "первинного продукту" - молока. А це залежить від кормів, якими годують корову, яка дає те молоко... Саме так і формується СОБІВАРТІСТЬ кінцевого продукту...
показать весь комментарий
23.05.2026 06:42 Ответить
Якось, цей Мадяр, "буром" пішов зі старту.
Може настав час осадити хлопчика? Струсити трохи за ноги і надати рівновагу?
Зрозуміло, що закарпатський «товариш» намагається відколупати частину електорату Орбана, який завжди з певним напруженням ставився до України, але робити це за рахунок країни, ослабленої важкою війною, - схоже на підлість, які б причини у нього не були.
показать весь комментарий
23.05.2026 08:33 Ответить
,,Друг,, показує пазурі.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:39 Ответить
скільки індусів в бідних країнах ЄС?
чому хахли думають що хтось тупіший за них
показать весь комментарий
22.05.2026 22:00 Ответить
та ти шо. на, читай. https://censor.net/ua/news/4004598/sud-vzyav-pid-vartu-postachalnykiv-nebezpechnyh-suhpayikiv-dlya-zsu
показать весь комментарий
22.05.2026 22:03 Ответить
Ну при Орбані, хоча б Закарпаття було під "захистом...
показать весь комментарий
22.05.2026 22:07 Ответить
А я пам'ятаю що декому на виборах ту гречку безкоштовно давали , наголосувалися ........ гречаники довбані ((
показать весь комментарий
22.05.2026 22:19 Ответить
Этот шустрый не мог быть нам другом по любому. Он карьеру с молодости начинал в партии Фидес, с торбаном орбаном. А потом уже стал играть в свою дудку, как нахватался опыту. Теперь нам чуть легче. Вот как снимут запрет на наш импорт, так и мы подпишем что просят мадяры конокрады. Тем более реально вступление в ЕС с учётом войны на не светит на долго. Чем больше идём на встречу, тем дальше отходят дружбаны дешёвые.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:22 Ответить
Оае самі собі в ногу вистрілять? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
22.05.2026 22:28 Ответить
це ти у Юзіка унітаз миєш?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:31 Ответить
Чому стає - він ним і був .
показать весь комментарий
22.05.2026 22:33 Ответить
Ти вже "брудну бімбу" зробив , перемкнувся на "пристрелювання " ?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:40 Ответить
не мели дурниць, в Україні перевиробництво власних потреб в десятки разів.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:41 Ответить
Так то шо у тебя глючит ВПН, это ты в госпотребнадзор жалуйся могут вообще отключить нах, тогда будешь письма слать голубиной почтой..
показать весь комментарий
22.05.2026 22:54 Ответить
Ти скажи простіше - на якісне не вистачає , доводиться купувати польське (( Це не злорадство , а констатація факту . Якісних продуктів - море . Проблема лише чи є у людей кошти щоб якісне купити ((
показать весь комментарий
22.05.2026 22:55 Ответить
він не займається закупівлями продуктів.
показать весь комментарий
22.05.2026 23:10 Ответить
А як завести в країну? Ну от хто пропустить підсанкційний товар з **********?
показать весь комментарий
22.05.2026 23:13 Ответить
Пунктуація у вас якось трохи по-дебільному виглядає! І це кращий
тракторист бригади?😀
показать весь комментарий
22.05.2026 23:34 Ответить
це б уже точно був розвитий комунізм низькі ціни на продукти спонукатимуть фермера забити хер на свій тяжкий труд, прийдеться повертати колгоспи і знову вводити трудодні щоб трутням низькі ціни влаштувати.
показать весь комментарий
23.05.2026 04:31 Ответить
Почав про "Фому" - кінчив про "Єрьому"... Я не польський спікер, тому не дивлюся на "проблему" "однобоко" та "примітивно"...Дивлюсь "глобально"... Тому й зробив подібне порівняння...
То куди і для чого МЕНІ "примірять шкуру свого опонента"?
показать весь комментарий
23.05.2026 05:16 Ответить
Саме цим шляхом пішли Чавес і Мадуро... Ми бачимо "процвітання" Венесуели? І вони вже "послідовники"... Бо саме лозунг "Хліба і видовищ!", погубив античну Римську імперію... Роздача дешевого хліба, з пограбованого Єгипту, і "гляділки" в Колізеї, розбестили римський "охлос", і "відтягли" розвал імперії... І вона розпалася, все одно...
А кого "грабувать" накажеш нам?
показать весь комментарий
23.05.2026 06:17 Ответить
Я не розумію ідіотів з дебільними смаіліками претензій к мад'яру.Так його обрали угорці.І він буде захищати дрібних фермерів в Угорщіні.Бо поток дешевого зерна вбиває фермерство.А звістно за цим і скорочується економіка,а працездатне населення виїджає на захід далі.
показать весь комментарий
23.05.2026 08:54 Ответить
низькі ціни на продукти означають достойні зарплати у споживача і дотації у виробника. Україна має достатньо природних ресурсів для цього, але доходи від них розповзаються по кишеням олігархів, замість того, щоб йти народу. антиолігархічне законодавство повинно бути доведено до логічного результату, а не на стадії санкцій на опозицію.
показать весь комментарий
23.05.2026 14:01 Ответить
Ти мій коментар УВАЖНО прочитав? Про "захист Угорщиною, прав вітчизняного виробника"? Мадяру потрібна підтримка ВИБОРЦІВ! Угорщина - переважно АГРАРНА держава. І селяни складають їх значну частку. І живуть вони, за рахунок реалізації сільгосппродукції. І коли переробні підприємства Угорщини почнуть використовувать більш дешеву сировину з України, то ці "виборці" "покладуть зуби на полицю" - бо ніхто у них їхню продукцію, купувать не захоче... Бо дорожча. Таке вже було, в Польщі, з українським зерном...
показать весь комментарий
23.05.2026 14:17 Ответить
Воно на етажі виросло.😁
показать весь комментарий
23.05.2026 15:52 Ответить
Якщо ти не зрозумів що написано, то верещати не треба. Угорщина ніяк не зобов'язана робити якісь закупівлі в Україні "української продукції" це вільний ринок. З таким підходом до торгівлі ти ближче до путіна, ніж до Євросоюзу.
показать весь комментарий
23.05.2026 16:28 Ответить
Крч орбан 2.0, таке ж саме убоге мадярське чмо.
показать весь комментарий
23.05.2026 19:28 Ответить
Нехай хер хрум,хрум... .
показать весь комментарий
22.05.2026 21:46 Ответить
Який молодець!)))
показать весь комментарий
22.05.2026 21:49 Ответить
бо їжі нема. чи воїни в окопах просто не їдять? у них купа їжі лежить, а вони просто не їдять? чи як?
показать весь комментарий
22.05.2026 21:51 Ответить
Розумні люди казали: не радійте передчасно. Поверніть К'Орбана. Треба розуміти, що Україну хочуть знищити всі, в тому числі наша надпотужна влада.
показать весь комментарий
22.05.2026 21:57 Ответить
Які різні "мадьяри"
показать весь комментарий
22.05.2026 21:58 Ответить
кормлять лайном замість їжі.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:04 Ответить
Справа не в індусах - просто ми нікому там не потрібні
показать весь комментарий
22.05.2026 22:06 Ответить
ну це ти насмішив. де в нас дотримуються ДСТУ?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:06 Ответить
Москворотим в концатаборах їжі не додають? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
22.05.2026 22:07 Ответить
угро-фіни ... не дарма ж так назвали
показать весь комментарий
22.05.2026 22:07 Ответить
"Бондюелю" - приготуватися?
показать весь комментарий
22.05.2026 22:07 Ответить
Це Роберт Мадяр, а Петер - Мадьорбан.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:09 Ответить
Не підкидайте їм ідею все це закуповувати в рф.
показать весь комментарий
22.05.2026 22:10 Ответить
Я пам'ятаю як гречка була по 80 а потім стала по 30. І це було в 2020х роках вже. Так шо не *****
показать весь комментарий
22.05.2026 22:12 Ответить
Страница 1 из 3