11779 посетителей онлайн

Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - "Укрзализныця". ФОТОрепортаж

"Укрзализныця" открыла в Ирпене "Железный городок" - комплекс из 5 новых вагонов-купе для временного проживания ирпенцев, оставшихся без жилья в результате российской агрессии.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу УЗ.

Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 01

"Железный городок" - это 5 новых вагонов-купе с кондиционерами и санузлами, отдельным вагоном-рестораном и вагоном с душевыми комнатами. Также на территории обустроена детская и спортивная площадки, барбекю-зона с беседками и установлен Starlink для высокоскоростного интернет-соединения. Бесплатное трёхразовое питание обеспечивает партнер "Укрзализныци" World Central Kitchen", - говорится в сообщении.

Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 02
Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 03
Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 04

Кроме того, для жителей города предоставлены велосипеды и библиотека украинских издательств.

Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 05
Для оставшихся без жилья жителей Ирпеня обустроен городок из купейных вагонов, - Укрзализныця 06

"Железный городок" рассчитан на проживание 25 семей.

Топ комментарии
+21
Лучше чем ничего. Главное живые, те кто выжил
показать весь комментарий
15.06.2022 21:15
+21
А чому Зеля не поселить кілька сімей біженців в свій маєток в Італії?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:19
+15
але є але.
як депутатам та кабміну, то 20000грн на аренду житла
а як громадянам, то купе в вагоні.
в києві та області сотні тисяч квартир та будинків здаються,
чому не зняти їх для нужденних?????????????
чи трільйон баксів Юзікам на будівництво піде?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:41
Комментировать
Сортировать:
Лучше чем ничего. Главное живые, те кто выжил
показать весь комментарий
15.06.2022 21:15 Ответить
але є але.
як депутатам та кабміну, то 20000грн на аренду житла
а як громадянам, то купе в вагоні.
в києві та області сотні тисяч квартир та будинків здаються,
чому не зняти їх для нужденних?????????????
чи трільйон баксів Юзікам на будівництво піде?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:41 Ответить
Не на часi владу хаять❗Але згоден.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:46 Ответить
#не-на-часi
показать весь комментарий
15.06.2022 23:11 Ответить
то ж комусь заробити треба буде дати, якщо квартиру наймати для Ірпінців у приватних володарів - легше відкат від серожи ляща з укрзалізниці в кишеню покласти
показать весь комментарий
15.06.2022 21:49 Ответить
Только помнить нужно поговорку- временное-есть вечно...... в Украине как пост-советской республике -этот тезис наблюдается с момента Независимости- а до этого наблюдался повсеместно в СССР... я понимаю лучше ---чем ничего...... но дело в том что ЛЮДИ ПО 25-45 ЛШЕТ ЖИЛИ ВРЕМЕННО В ТАКИХ ВОТ ВАГОНЧИКАХ... а может где то и продолжают житьв ожидании очереди на получение угла жилья квартиры.... умирая в этих самых вагончиках....
показать весь комментарий
15.06.2022 22:02 Ответить
Кирило Тимошенко спромігся, нарешті? боюсь собі уявити, скільки страшних мільярдів це коштувало і як ті 25 нещасних родин відбиралися.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:15 Ответить
Согласен. Всех благ и здоровья семьям оставшимся без жилья. Но для Укрзализници - 25 это просто смешное количество. Можно было просто помочь и скромно промолчать...
показать весь комментарий
15.06.2022 21:20 Ответить
зачем молчать о добре? чтобы всякие питары типо москалей рассказывали что Украине плевать на своих граждан?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:37 Ответить
Количество по масштабам Укрзализници смешное.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:48 Ответить
вагоны Укрзализныци сейчас нужнее для евакуации граждан из горячих точек.
Укрзализныця сейчас вообще спасительница Украины, самый надежный транспорт, простые проводники, которые без сна месяцами ездят в железных коробках - герои.
не смейте раскрывать на них ваши ротики, ботяры
показать весь комментарий
16.06.2022 00:06 Ответить
А чому Зеля не поселить кілька сімей біженців в свій маєток в Італії?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:19 Ответить
Зеля просто забув про цей маєток)
показать весь комментарий
15.06.2022 21:27 Ответить
згадає тільки після перемоги поки що ленка там куховарить
показать весь комментарий
15.06.2022 21:54 Ответить
1рина Гончар, ти не т1льки дурнувата, але ще й безграмотна.
показать весь комментарий
15.06.2022 23:08 Ответить
А що з межігір'ям дітки живуть? Переселнцям туди не можна?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:28 Ответить
Я так розумію тимчасове житло для переселенців взагалі не будується по країні.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:29 Ответить
зачем строить временное? есть вагоны. есть палаточные городки, есть контейнерные городки, вагонные. Это и есть временное жилье, блочное.
Вы предлагаете прямо дома построить временные? это бред, тупо и очень дорого - временное строить а потом сносить. Зачем?
Отремонтируют то что подлежит ремонту, а то что не подлежит - полностью снести и по-новой отстроить.
нормальный подход.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:40 Ответить
https://v-variant.com.ua/vozle-lvova-otkr-ly-unykaln-y-moduln-y-horodok-dlia-pereselentsev-transliatsyia/ Возле Львова открыли уникальный модульный городок, в котором построено жилье для переселенцев.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:42 Ответить
а де медведовагон?
показать весь комментарий
15.06.2022 21:32 Ответить
там же где и вагон-казино.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:41 Ответить
Зєля! Зіграй щє на піаніні.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:41 Ответить
У Бучі і Ворзелі багато санаторіїв і дитячих таборів, які в цьому році скоріш за все пустуватимуть. Якщо вони наразі не зруйновані, то чому б не поселити тимчасово людей туди? Мабуть бояться, що потім їх важко буде виселити. А з вагона просто, бо так довго не проживеш.
показать весь комментарий
15.06.2022 21:43 Ответить
ты думаешь - один такой умный?
они сейчас до отказа забиты беженцами. Те которые целыми остались.. их таких немного - целых...
показать весь комментарий
16.06.2022 00:08 Ответить
https://www.facebook.com/Chekalkin.Dmitriy?__cft__[0]=AZUsfZ-zp_e1rZ6fcUd9zDsKaklCbuHrLgz-PwUvyu5Vtb9Zcaz6BWj8bSMo7dVutk6qAzAZSO-****************************************************************************************************-bPEPeYV900Eci-UglrnLLmVLPoy14zvwz7wWXiNq&__tn__=-UC%2CP-y-R Дмитро Чекалкин

https://www.facebook.com/ 20 год ·

Руслана Гочіяєва Шевчук:

Шокуючі порівняння.

Про закатані в асфальт життя українців

Останнім часом дивуюсь, наскільки шляхи «Великого будівництва» співпадають зі шляхами наступу російської армії.

Ось, наприклад, карта початку масштабного вторгнення:

1 - дорога М-02 Бачівськ - Глухів - Копти. Її реконструювали в 2020-му році.

2 - дорога Н-07 Київ - Суми - Юнківка. Її реконструювали в 2021-му.

3 - дорога Н-24 Благовіщенське - Миколаїв. У 2021-му її капітально відремонтували на ділянці від Миколаїва до Вознесенська, новий міст збудували.

4 - дорога Н-26 Мілове - Старобільск, яку дуже активно ремонтували у 2021-му.

Або, наприклад, Чорнобаївка. Чому росіяни так вперто туди лізуть? Тому що там знаходиться міжнародний аеропорт «Херсон». Нещодавно його кардинально реконструювали, злітну смугу продовжили до 2600 метрів та розширили до 60 метрів. Саме тому вона тепер дуже зручна для ворожої авіації. Реконструювали аеропорт - так, звісно! - в 2021 році, і теж за кошти «великого будівництва».

Так, усьому цьому є розумне пояснення. Окупанти їхали ключовими, важливими шляхами. Важливі шляхи треба хоча б інколи ремонтувати. І міжнародний аеропорт Херсону, з його населенням 250 тисяч, теж конче потрібен. Тому дійсно - витратити кошти на його реконструкцію було важливіше, ніж на кисень для ковідних лікарень.

Але певні нехороші думки інколи виникають.

Подивіться на карту. Коли росіяни намагалися охопити Київ зі сходу, їм довелося їхати аж з самих Сум, шляхами 1 та 2. Це, на хвилиночку, 350-ть кілометрів. Чому вони не зайшли з півночі, з боку Білорусі? Що їм завадило?

Завадила їм сама природа, тому що це - Полісся.

Ліси та болота Полісся сторіччями були непридатними для проходу війська. Ані Наполеон, ані Гітлер не намагалися тут пройти - Наполеон обійшов Полісся з півночі, а Гітлер - двома шляхами, наступаючи на Київ і Мінськ.

Добре, припустимо. Але чому з протилежного, правого боку Дніпра, зі сторони Чорнобиля природа не завадила ворогам атакувати та хутко просунутися до Ірпеня, Бучі, Гостомеля?

Все просто - там було «Велике будівництво».

Більш того, там був один з найбільш дивних проєктів «програми президента» - будівництво мережі автошляхів в зоні відчуження.

Ось, наприклад, новина квітня 2021 року: «У Чорнобильській зоні відремонтують 40 кілометрів дороги».

Читаємо: «Укравтодор… за програмою президента «Велике будівництво» розпочало ремонтні роботи на ділянці 40-ка км дороги між КПП «Дитятки», КПП «Прип'ять» та під'їздом до Чорнобильської АЕС».

А тепер подивимося на карту:

КПП «Прип'ять-1» - це у зоні відчуження, той самий «Рудий ліс», 10 кілометрів до білоруського кордону.

КПП «Дитятки» - межа зони відчуження.

А до КПП «Чорнобиль» веде ще одна дорога з Білорусі - Р-56.

Тобто виходить, що напередодні російської навали зробили новенький 40-кілометровий автобан - від білоруського кордону через поліські ліси чорнобильської зони в бік Києва.

Для кого треба було це будувати в розпал пандемії?

Для туристів-екстремалів?! Та невже?

Далі ця дорога веде через Прибірськ на Іванків. Завдяки «великому будівництву», в Іванкові російські танки були в перший день війни. І Чорнобильську АЕС захопили - теж завдяки йому.

В Іванкові дорога з Чорнобиля перетинається з трасою Р-02, яка через Димер та Вишгород йде на Київ.

Пам'ятаєте, на початку березня в бік Києва стояла довжелезна колона російської бронетехніки? Вгадайте, яким шляхом вона рухалася. Так, звісно - через Прибірськ та Іванків.

Пам'ятаєте, як ворожа техніка не могла з'їхати з дороги, тому що одразу застрягала в болоті? Це було саме там, це Полісся.

Тобто - твердий асфальт новеньких доріг став фактично плацдармом, навіть «плацом» для російської важкої техніки.

Так, я знаю, чия це була програма «Велике будівництво».

Так, я знаю хто був координатором.

Так, я розумію, що за бажанням можна знайти розумне пояснення ухвалених рішень.

Але, все одно,

мені дуже цікаво дізнатися, хто саме, в межах яких саме своїх повноважень, за якою конкретно процедурою визначав перелік об'єктів для «програми президента «Велике будівництво»????

Igor Kalyna:

Про "захист" Києва.

"Ну, ок .. вмовили ... Чонгар - то "фігня" А от вам факти що не потребують розслідувань.

У 19-20 році Зеленський оголосив оптимізацію та скорочення ЗСУ.

В нуль!! розформована одна частина.

І згадки про це ви не знайдете ніде - інфу про її розформування знайдено у судовому рішенні, бо там з ЗП накосячили:

Як ви думаєте без гугля що то за частина - А0229 ?

ТАНКОВИЙ батальйон ДШВ в Овруцькому районі .....Овруцький район є прикордонним районом, що межує з Республікою Білорусь.!!!!!

Тож .. ВЧ А0229 це був зачаток бригади, що мала бути розгорнута на прикриття Київа із сторони Білорусі.!!!

Сформована вона була указом Порошенко.

Розформована указом Зеленського.!!!!

І жодної заміни цій бригаді Зеленский не зробив. Напрямок з Білорусі таким чином був оголений.

І під цим рішенням стоїть підпис Зеленского ОСОБИСТО!

За дивним збігом обставин саме з напрямку, що мала прикривати ця частина стався основний удар рф.!!! ПОЯСНЕННЯ ТРЕБА????? Упс ...

А тепер вишенька на торті - пам'ятаєте повідомлення про багатокілометрову корку з військової техніки рф у напрямі Київа? ... так от ... пропускна здатність доріг була дуже важлива при плануванні удару на Київ.

У рамках великого будівництва під егідою та патронатом президента України - пана Зеленськго!!!!!!!! траса на Чорнобиль була реконструйована ТА РОЗШИРЕНА!!!! Розширена бл..ь!!

Дорога по якій їздить 1-2 авто на день.

За дивним збігом обставин (черговий раз) ця дорога стала однією з головних для наступу рф і саме її розширення дуже посприяло прискореному просуненню частин агресора.!!!!

Загалом маємо лише по київському сектору оборони ... Зеленський розформовує війська, що мають прикривати Київ на напрямку головного удару армії рф та розширює дорогу по якій вони мають наступати ... і робить весь комплекс цих дій з першого дня президентства - не втрачаючі часу.!!!

Але ... все це співпадіння???? ... все це не на часі??????"

МЕНІ ВЖЕ остогидло ПИСАТИ ПРО ЦЮ ЗЕЛЕНУ ...але! ГИНЕ МОЯ КРАІНА!!! ВИННІ ВІДОМІ!
показать весь комментарий
15.06.2022 22:12 Ответить
жесть!
показать весь комментарий
15.06.2022 23:15 Ответить
И толку? Как сидел предатель в кресле ,так и сидит!
показать весь комментарий
15.06.2022 23:37 Ответить
ШО НЕ ПОНЯТНО - ПАПА ЄРМАКА З ГРУ, СИНКА ТЕЖ ПІШОВ ТОЮ СТЕЖИНКОЮ,
ЧИ НЕ ЄРМАК АВТОР ВЕЛИКОГО КРАДІВНИЦТВА.
ВСЕ ЩО МОЖНА БУЛО ЗЛИТИ ЗЛИВ ТІЛЬКИ КЛЮЧІ ВІД КИЇВА НЕ ВИНІС, БО
ВІТАЛЬКА Б ПО ГОЛОВІ НАСТУКАВ.
показать весь комментарий
16.06.2022 00:59 Ответить
Непоганий варіант.
Тєрєхов той би вже дома зібрався б будувати, а до того посилив б їх у старій общазі.
показать весь комментарий
16.06.2022 00:56 Ответить
И конечно кондиционеры в вагонах людям никто не поставил. Попробуйте вечером зайти в такой вагон, сразу выйдете и спать ляжете там на газоне.
показать весь комментарий
16.06.2022 01:53 Ответить
...тю, какие нахрен вагончики: у нас на провинциях масса дворцов-маетков, таких что "заплевывал" еще Тарас Григорович, но посторены "бесстыдно" в нашенский час имени "маэмощо маэмо". Так дорогеньки, а не пора хозяйчеков спрсить строго - или делись житлом или скажи шановный сколько ты душ загубил?
показать весь комментарий
16.06.2022 05:45 Ответить