13699 посетителей онлайн

Инструкторы из Норвегии учат в Британии украинских военных вести траншейные бои. ФОТОрепортаж

Инструкторы Норвежской национальной гвардии Heimevernet проводят обучение украинских военных в Великобритании.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на страницу Генштаба ВСУ.

навчання військових ЗСУ у Британії

Норвежские инструкторы проводят занятия по ведению позиционных (траншейных) боевых действий, в частности, отрабатывается подготовка, захват и удержание окопа, траншеи, позиции, оказание первой неотложной помощи на поле боя.

Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії
Норвежські інструктори навчають українських військових у Британії

Отмечается, что эта подготовка позволяет овладеть боевыми навыками солдатам-добровольцам, не имеющим практически никакого или минимального военного опыта.

Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії


Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії
Навчання українських військових у Британії

Топ комментарии
+14
Наші в Британії будуть навчати норвезьких інструкторів…. Мабуть по факту буде так…
показать весь комментарий
26.03.2024 23:04
+14
А самі інструктори їх колись вели?! Цікаво в яких окопах?!
показать весь комментарий
26.03.2024 23:05
+13
Профессиональные солдаты обучают мобилизованных, обосрем их в знак благодарности...
показать весь комментарий
26.03.2024 23:22
Комментировать
Сортировать:
Наші в Британії будуть навчати норвезьких інструкторів…. Мабуть по факту буде так…
показать весь комментарий
26.03.2024 23:04 Ответить
А самі інструктори їх колись вели?! Цікаво в яких окопах?!
показать весь комментарий
26.03.2024 23:05 Ответить
Норвезькі інструктори воювали на колчаковських фронтах
показать весь комментарий
26.03.2024 23:12 Ответить
Смысл в том, что там можно собрать на полигоне несколько сот солдат и не бояться, что в их казарму прилетит Калибр или ещё что. В Украине уже таких мест нет.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:51 Ответить
плідурок! українці пройшли всі війни в еуропі та світі. Афганістан пройшло все моє покоління. Ми в школі кілька років навчалися військовій підготовці - парамедицина, цивільна оборона, основи виживання, калашмат ще дітьми розбирали та збирали з закритими очима по секундоміру. При школі тир, де ми щотижня по два рази займалися стрільбою. Навколо школи копали різні фортифікаційні об'єкти. Польові заняття з окопуванням. Дома майстрували самопальну зброю, займалися в досаафі.. я там вистріляв більше набоїв аніж за всю армію. Біатлон взимку, військові табори для школярів влітку. Там я метнув гранату (макет 700гр) на 65 метрів - мені навіть грамоту видали за той кидок.
а в цей час ті норги курили анашу та кохалися з вами в дупцю по вудстокам.. та виступали проти війни у в'єтнамі, nigapacня!
показать весь комментарий
27.03.2024 02:11 Ответить
пурга на комсомольських собраніях, а то якраз не пурга, а справжнє діло. До речі, зарніца - це вишкіл військової тактики. А ще орієнтування на місцевості, "радіополювання на лис", радіолюбительські станції, туристичні (аутдор) походи, сплави по рікам, перетин водних перепон, тощо.. це те що в усьому світі грають скаути - розвідники. Я ще метав ножі, сокири, стріляв з лука, освоїв пращу, ласо..
показать весь комментарий
27.03.2024 02:48 Ответить
І за мене теж хай трішки повоює, я теж в школу в 94 пішов і не було там нічого крім ДПЮ.
показать весь комментарий
27.03.2024 07:14 Ответить
Но Вы сильны 700грамм на 65 метров , я максимум Ф1,учебную, на 56 м,а она только 600грами
показать весь комментарий
27.03.2024 06:07 Ответить
для метання гранати важлива не сила, а техніка. Мені допомогло розуміння фізики: розіг надав першого імпульсу, широкий замах - додаткового відцентрового, на виході добавив кистю прискорення, і випустив снаряд десь під кутом 40 градусів до горизонту. Граната полетіла стрілою, в руці легкість, ніякого перенапруження. Напрочуд легко. Судді стояли на лінії 40 метрів, бо ніхто далі не метав. Так моя граната перелетіла через них - вони тільки роти повідкривали і стояли мов вкопані.
показать весь комментарий
27.03.2024 09:42 Ответить
100 солдат в Афгане и 150 в Ираке. И есть сомнения что они имеют *колоссальный опыт*
показать весь комментарий
27.03.2024 06:04 Ответить
Профессиональные солдаты обучают мобилизованных, обосрем их в знак благодарности...
показать весь комментарий
26.03.2024 23:22 Ответить
Це як професійний водій який ніколи не їздив на автомобілі
показать весь комментарий
26.03.2024 23:24 Ответить
Були б всі такі розумні, коли коміка у 19 на роль президента обрали
показать весь комментарий
26.03.2024 23:47 Ответить
Прочитайте книгу по тактике ведения траншейного боя,отожмитесь 50 раз от пола,пробежите кросс 10 км и можете считать себя инструктором и профессиональным солдатом . То же самое.
показать весь комментарий
26.03.2024 23:32 Ответить
Майже, але ніфіга не так. Щє є полігон з відпрацюванням того, що було прочитано в книзі, тільки з побратимами.
показать весь комментарий
27.03.2024 01:30 Ответить
Практически все норвежские инструкторы имеют опыт войны в Ираке и Афганистане. Не нужно срать на людей, которые пытаются помочь
показать весь комментарий
27.03.2024 01:42 Ответить
Опыт войны в Ираке и Афганистане? А может не нужно утверждать то,чего не знаешь?
показать весь комментарий
27.03.2024 05:42 Ответить
Чего я не знаю?
показать весь комментарий
27.03.2024 14:16 Ответить
И ни в одной стране не было окопных боев - их весь боевой опыт в зачистке жилых зданий и кишлаков. А линия окопов - это последний раз было во второй мировой войне.
Я помню, как меня учили деды-преподаватели, которые прошли эту войну.
Приближение к окопам. Короткими перебежками по свистку командира отделения, 5 секунд и упал и отполз в сторону на три метра, чтобы тот кто целиться в тебя не успел выстрелить, а держать тебя на прицеле не проходить, так как ты поднимешься в следующей перебежке на три метра слева (справа) и снова нужно брать в прицел, а то и есть те 5 секунд, а я уже упал.
Это так к окопам приближаются.
А потом начинается ад земной, а черти наблюдают за этим с отвисшей челюстью. Говорили деды, что мозги не работают и трудно вообще что-то вспомнить.
показать весь комментарий
27.03.2024 08:39 Ответить
Ну от странно, что украинских новобранцев учат норвежцы, а не внуки опытных дидов.
показать весь комментарий
27.03.2024 14:17 Ответить
Вообще-то народ немного оффугевший - вы шо, хотите шоб 73-летний бывший военный защищал покой Квартала 95?
показать весь комментарий
27.03.2024 18:03 Ответить
😁😂👍
показать весь комментарий
27.03.2024 09:03 Ответить
Вау! Круто! КАБи прикладом відбивати вчать?
показать весь комментарий
26.03.2024 23:27 Ответить
Який звʼязок між траншейними боями і КАБами, клоуне?
показать весь комментарий
27.03.2024 01:31 Ответить
а тим шо зараз то основа всіх кацапських атак на фронті
показать весь комментарий
27.03.2024 01:59 Ответить
Клоун, по траншеям ніхто ФАБами не атакує, ФАБи кидають на укрєпи і будівлі.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:10 Ответить
а траншеї по коліно у відкритому степу? і навіщо тоді каби кидати на пусті будівлі та порожні укрєпи??? от дурнуваті кацапи)
показать весь комментарий
27.03.2024 02:17 Ответить
Багато ділянок фронту в полях, це притаманно південній ділянці, в Запорізькій області. Траншеї зазвичай по груди у відкритому степу, не по коліно.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:20 Ответить
Йому по коліно. Точніше йому в Польщі *****.
показать весь комментарий
27.03.2024 07:16 Ответить
Коли і з ким норвезькі інструктори вели траншейні бої?
показать весь комментарий
26.03.2024 23:29 Ответить
не знаю для чого ГШ про це пише але ..якщо вже так....то у Британії нас вчать не лише норвежці, а інші скандинави...шведи фіни ..інструктора з бойовим досвідом....вчать професійно...в нас так не вміють. Проблема що на навчання багато направляють примусово...невмотивованих....кого наловило ТЦК...але результати є
показать весь комментарий
26.03.2024 23:48 Ответить
Ви не повірите, але інструктори які навчили наших хлопців-операторів збивати "Кінжали" самі жодного "Кінжалу" в своєму житті не збили...
показать весь комментарий
27.03.2024 01:34 Ответить
ти мариш, женщина
показать весь комментарий
27.03.2024 02:18 Ответить
По суті щось є сказати, клоуне? інструктори які навчили наших хлопців-операторів збивати "Кінжали" самі жодного "Кінжалу" в своєму житті не збили.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:21 Ответить
суть в тому шо ти вже тричі повторюєш одну і ту ж маячню.. тобі тра' спати. А перед сном таблєтки випити.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:29 Ответить
Я повторюю байки про можливість влучання ФАБами в траншею? Це ти морозив щось про відбивання ФАБів прикладами, не я
показать весь комментарий
27.03.2024 02:36 Ответить
ти зовсім поїхала, дєвачка..
показать весь комментарий
27.03.2024 02:39 Ответить
А, вибач, то не ти про приклади сморозив.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:40 Ответить
з тобою неінтєрєсно - ти як шарманка муториш одне й те ж саме
показать весь комментарий
27.03.2024 02:40 Ответить
Конкретно плануючі фаби москалі використовують зараз на трьох ділянках фронту: з території рашки по Сумській області, на північний захід від Бахмуту, в бік Часів Яру і на захід від Авдіївки.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:46 Ответить
Вона доречі служить. А ти в Польщі.
показать весь комментарий
27.03.2024 07:18 Ответить
Вони навчили їх користуватися обладнанням яке в основному працює в автоматичному режимі,а не методом ліквідації ворога в траншеї особисто в той час коли сам цього не робив. Це ж треба додуматися порівнювати такі речі
показать весь комментарий
27.03.2024 05:54 Ответить
Техаські фермери навчають колумбійських селян вирощувати коку.
показать весь комментарий
26.03.2024 23:39 Ответить
Я конечно не спец, но что могут знать норвежцы об окопной войне и боях в окопах? Неужели в Украине не появились специалисты в этом плане за два то года? Или их с передовой не выпускают? Пускай бы хоть ротировались так, всем хорошо
показать весь комментарий
26.03.2024 23:53 Ответить
А ці "інструктори", багато боїв в окопах провели,ща нас навчають. Клоунада.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:22 Ответить
Окоп в Норвегії неабияка цінність. Мало де можна викопати у скелястій та мерзлий землі. Тільки відбити старий, давно викопаний. Конкуренція робить з них справжніх окопних професіоналів.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:30 Ответить
а коли це норги воювали? Звідки в них досвід тих боїв??? Ніби в другу світову здалися німцям не пручаючись
показать весь комментарий
27.03.2024 00:52 Ответить
Ирак, Афганистан. Но епаные маларосы найдут повод высраться на союзника, без проблем
показать весь комментарий
27.03.2024 01:44 Ответить
Ірак - Ірану? це ви про що)
показать весь комментарий
27.03.2024 02:11 Ответить
Ти мариш, хлопче, яка "сфера впливу"?

An https://www.hrw.org/middle-east/north-africa/iran Iranian ballistic missile attack struck a home in Erbil, in the Kurdistan region of https://www.hrw.org/middle-east/north-africa/iraq Iraq , on January 15, 2024, killing four civilians and injuring six others, Human Rights Watch said today. Hours later, At 5:05 a.m. on January 16, missile defense systems https://www.aljazeera.com/news/2024/1/15/irans-revolutionary-guard-attack-anti-iranian-groups-in-iraqs-erbil intercepted three drones fired by the Islamic Resistance in Iraq targeting the Erbil International Airport area
показать весь комментарий
27.03.2024 02:27 Ответить
і де ти вбачаєш протиріччя? шо Іран підм'яв під себе ірак?
показать весь комментарий
27.03.2024 02:31 Ответить
Іран у конфликті з Іраком, ніхто нікого не "підмяв", це у вас галіки
показать весь комментарий
27.03.2024 02:32 Ответить
Ох і смердить же від тебе скрєпною портяночно-кирзовою "біологічною зброєю". Всю гілку своїм вонізмом кацапським заглушив. 🤢 До того ж ще й сракоголовим совком.
показать весь комментарий
27.03.2024 07:42 Ответить
якшо ти перед монітором учув сморід, то він ТВіЙ, кацапче, адже запахи по інтернету поки шо не передаються.

а я був антисовєтчиком з того часу як себе усвідомив українцем - з чотирьох років. А ти, скотина, камсамольським значком пишався і партійним квитком. І з дєцтва хотів бути схожим на валодю ульянова. І базлав кацапським єзиком. Дивно шо ти всєвалод, а не владлєн, чи вілєн
показать весь комментарий
27.03.2024 09:55 Ответить
Для всіх клоунів, хто не розуміє, як працює військова наука: "Циркони" наші хлопці не самі навчились збивати - іх навчили ті, хто сам в житті жодного "Циркону" не збив.
показать весь комментарий
27.03.2024 01:36 Ответить
анна пєтровна - провідний екзперт з військової навуки)))
показать весь комментарий
27.03.2024 01:44 Ответить
Толік, взагалі в попі нолік) ФАБи в нього в траншеях 🤡
показать весь комментарий
27.03.2024 02:12 Ответить
керовані авіабомби кацапи використовують зараз по всьому фронту. Це зараз їхня основна фішка. Успішна та ефективна.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:25 Ответить
Ні, в них немає стільки літаків і бомб, щоб використовувати їх по всьому фронту. Вони їх використовують в конкретних місцях, де є міська забудівля і/або укріплення. По траншеях їх не використовують.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:29 Ответить
ааа, траншеї - це не укріплення, а такий рівчачок по коліна..
показать весь комментарий
27.03.2024 02:32 Ответить
по груди. так, це не бетонна забудова/укрєп, по яким використовують плануючі ФАБи.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:34 Ответить
Мля, в траншею неможливо влучити тим ФАБом, альо)
показать весь комментарий
27.03.2024 02:35 Ответить
Також у кацапів слава богу нема керованих авіабомб, в них плануючі некеровані.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:30 Ответить
Взагалі ті інструкторі лише показують новачку як виконати дії вказані в пунктах 1;2;3;4; інструкції по уксплуатації. І не більше!
показать весь комментарий
27.03.2024 08:54 Ответить
Просто поразительно, до чего паскудный народишко собрался в комментах((
Норвеги-инструкторы профессиональные военные, по 10-15-20 лет опыта имеют. Воевали в Ираке, Афгане. Учат людей, большинство которых никогда автомат в руки не брали, и об окопах знают только из кацапских фильмов про войну ,увиденных в детстве.
показать весь комментарий
27.03.2024 01:48 Ответить
в іраку та афгані війна з боку альянса проводилася не з окопів, вони на кніпочки клацали
показать весь комментарий
27.03.2024 01:55 Ответить
У вас уявлення про наземні операції на рівні дитсадочку. "кніпочки", млін 🤣
показать весь комментарий
27.03.2024 02:15 Ответить
тоді ти у ясельній групі, дівчатко
показать весь комментарий
27.03.2024 02:20 Ответить
Так, так, фабами по траншеях. закінчуй ганьбитися
показать весь комментарий
27.03.2024 02:22 Ответить
Ага, а еще они без шикаладного мороженного и горячей ванны не воюют. А если над головой промчится кацаполет, то они всей дивизией подают в отставку. и вообще они все сцыкуны. Что еще ты вычитал на казламордых сайтах?
показать весь комментарий
27.03.2024 14:21 Ответить
Война в Ираке, Афгане (НАТОвская) и война в Украине. Э то как гинекологи собрались учить проктолога, как устранять запор. Или наоборот...
показать весь комментарий
27.03.2024 08:56 Ответить
Це звучить як-Мухи навчають бджіл,як добувати мед...Де,в яких збройних конфліктах ті інструктори приймали участь???Чи не краще було-б разом з тими українськими новобранцями в Великобританію відправити з десяток-другий спеців,наприклад, з Азову,щоб вони в спокійній обстановці поділилися своїм реальним десятирічним досвідом?
показать весь комментарий
27.03.2024 02:35 Ответить
Там скоріш за все десяток-другий тупо не встигне за відведений час всіх навчити, треба сотні тих інструкторів.
показать весь комментарий
27.03.2024 02:38 Ответить
Старий совковий тупню, ти можеш знайти на карті України місце, де одночасно можна утримувати на обмеженій площі сотні новобранців, які зброю тільки в кіно бачили? А ще обслуговуючий персонал, інструкторів.
Та як тільки вони зберуться до купи, якийсь "ідейний" кацап-совок
по звичайному мобільнику (клавішному) дасть сигнал хазяям на пуск ракет по місцю збору натовпу. Нема безпечних місць в Україні, перенасичений кацапською мерзотою.
показать весь комментарий
27.03.2024 07:53 Ответить
Учить мобилизованных вообщ-то лучше всего в ТЦК. Это как уроки военной подготовки в школе, только реально стелять из реального автомата и реально бросить гранату. И перевязать рану.
А дальше только в боевой части, только нужно чтобы пополнение молодое было примерно 30% от постоянного личного состава. Тогда два деда уже в окопах научат салагу выживать. И без дедовщины, т.к. жизнь каждого зависит от того, кто с тобой рядом.
А когда 100% штурмовой бригады обучены лучшими инструкторами люксембургской армии и они идут в атаку на линию Суровикина впервые в свой службе, а их командир учился воевать у тех же учителей то тут будет большой конфуз на уровне шока.
Шо кажись и понял Залужный. И у него начались противостояние в понимании войны с минобороны и теми кто не поннял. Бригада "Лють" превратилась в бригаду "Жуть".
показать весь комментарий
27.03.2024 09:08 Ответить