11696 посетителей онлайн

"Посягання на життя полягало у демонстрації автомата": Верховний Суд звільнив айдарівців, які понад три роки перебували за ґратами

Автор: 

Увечері 5 лютого Верховний Суд звільнив Миколу Агапова, Вадима Фещенка та Романа Щурова, яких Костянтинівський районний суд Донецької області раніше засудив до 8-8,5 років з конфіскацією.

Під час розгляду касації захист вкотре наголошував, що дії військових не можна оцінювати за цивільними законами, а прокурор зненацька вирішив звинуватити бійців ще й у дезертирстві. Побратими ж переконані: обвинувачення на адресу українських військових взагалі не мають розглядатися у судах Донецької та Луганської областей.

"ПОСЯГАННЯ НА ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ПОЛЯГЛО У ДЕМОНСТРАЦІЇ АВТОМАТА"

Розгляд касаційної скарги у Верховному Суді розпочинається о 14:00, але й двадцять хвилин потому не розсмоктується довга черга з бажаючих пред’явити документи, вивернути кишені, пройти крізь металошукач та нарешті потрапити на засідання. "У залі залишилося шість місць! Лише шість!" - схвильовано повідомляє секретар суду, однак його слова не мають жодного ефекту. Люди продовжують заходити, стоять під стінами, у дверях та навіть у коридорі.

Публіка тут зовсім різна, але здебільшого це все ж таки ветерани. Ось чоловік знімає абсолютно цивільне чорне пальто та накидає собі на плечі пошматований жовто-блакитний прапор. Прапор, який 5 років тому він взяв із собою, вирушаючи на війну.

Посягання на життя полягало у демонстрації автомата: Верховний Суд звільнив айдарівців, які понад три роки перебували за ґратами 01

Микола Агапов з побратимами. Фото з Facebook Андріани Сусак

На початку слово бере один з суддів. "…Посягання на життя і здоров’я, яке полягло у демонстрації автомата Калашникова…", - монотонно зачитує він ухвали попередніх інстанцій.

Почувши ці слова, ледь помітно посміхається засуджений Микола Агапов – айдарівець із позивним Яма. Двоє ж інших фігурантів цього процесу, Рекс та Спікер – лише на відеозв’язку.

"…Розбійний напад…", - продовжує читати суддя.

Суть цієї заплутаної справи, насправді, доволі проста. У грудні 2015-го бійці просто на передовій затримали підозрілого чоловіка без документів. Затриманий виявився співробітником МВС. "Розбоєм" тоді стало те, що у затриманого вони тимчасово вилучили його телефон з фотографіями бойових позицій та дзвінками на російські номери, а також зброю зі збитими номерами, яку він мав при собі.

На думку попередніх судових інстанцій, правоохоронця військові хотіли вбити. Але чомусь не змогли.

"САМОВІЛЬНЕ ЗАЛИШЕННЯ ЧАСТИНИ – ЦЕ ОКРЕМА СТАТТЯ"

Спочатку судді дають слово захисту бійців – це адвокати Наталія Фещик та Олександр Кадієвський. Фещик вкотре наголошує: навіть якщо на мить забути про доказовість, то кваліфікація будь-яких дій військовослужбовців можлива лише за частиною ХІХ Кримінального кодексу України. Це військові злочини. Потім Фещик згадує про "посягання на життя" потерпілого. "Агапов – військовий снайпер. Сказати, що він не зміг виконати задумане, якби це був замах на вбивство – абсурд". Говорячи про звинувачення у розбої, наголошує на тому, що потерпілий мав при собі каблучку, ланцюжок та гроші - однак вилучили військові у нього лише телефон та нелегальну зброю.

Самого потерпілого у залі суду немає – як не було його у судах і під час зміни обвинувальних актів, і під час розгляду апеляції.

"Свободу добровольцям!" - скандують під вікнами суду хлопці, які не вмістилися у залі. Суддя просить "хоча б закрити вікно", однак хтось із присутніх підводиться та біжить на вулицю – попросити активістів не заважати.

Фещик тим часом згадує прикордонника Колмогорова, якого за виконання наказу засудили до 13 років за вироком Донецького суду, і якого вища інстанція після проведених за ґратами 2 років звільнила з-під варти. Якщо у справі айдарівців як і у справі Колмогорова буде призначено новий розгляд - адвокат просить змінити їм запобіжний захід. Зауважує, що у залі є народні депутати, готові взяти хлопців на поруки – таких щонайменше двоє.

Посягання на життя полягало у демонстрації автомата: Верховний Суд звільнив айдарівців, які понад три роки перебували за ґратами 02

Фото з Facebook Олександра Кадієвського

Після адвоката слово бере засуджений, Микола Агапов. Він нагадує, що місце, де відбулося його "знайомство" з потерпілим, – це зона активних бойових дій. Та звертає увагу суду на те, що згідно з нормативними актами, правоохоронні органи всі свої дії у зоні проведення ООС мають узгоджувати з керівником антитерористичного штабу. Що ж робив на передовій затриманий військовими співробітник поліції – досі достеменно невідомо.

Посягання на життя полягало у демонстрації автомата: Верховний Суд звільнив айдарівців, які понад три роки перебували за ґратами 03

Фото з Facebook Дениса Поліщука

Приходить черга прокурорів. Говорять вони дуже стисло. На думку сторони обвинувачення, касаційна скарга задоволенню не підлягає. Також представник обвинувачення наголошує на тому, що не бачить можливості судити Агапова, Фещенка та Щурова за військовими законами, оскільки на цей час вони нібито "самовільно залишили місце служби". Пішли з позицій до населеного пункту.

"Самовільне залишення частини – це окрема стаття, як вам відомо", - здивовано перебиває його суддя.

У залі зчиняється галас. "Цей населений пункт і був їхнім місцем служби! Це передова!" - не витримує Оксана Корчинська. Йдеться про смт Новгородське, що на Донеччині.

Запропонувавши перенести засідання у разі, якщо присутні не припинять шуміти, судді вгамовують людей та прямують у нарадчу кімнату. Приблизно за годину вони повернуться звідти, і Верховний Суд звільнить всіх військовослужбовців, скасує рішення суду першої інстанції та призначить новий розгляд їхньої справи.

Посягання на життя полягало у демонстрації автомата: Верховний Суд звільнив айдарівців, які понад три роки перебували за ґратами 04

Фото з Facebook Сергія Мазура

"Я НІБИ У КОСМОСІ"

"Це був цирк на дроті! – сміючись, коментує раптову заяву обвинувачення щодо "самовільного залишення частини" Наталія Фещик. – Певно, це був уже розпач, вигадка на порожньому місці… Аргументів у прокуратури не було, я б на їхньому місці хоч трошки краще підготувалася".

Що ж до подальших планів та прогнозів захисту вона більш стримана. "Сьогодні ми почули лише вступну та резолютивну частину. Вже у повному тексті рішення будуть коментарі Верховного Суду по тих вимогах касації, які ми прописували, і лише коли у нас буде повний текст, ми будемо розуміти що робити далі. Тоді ми і зможемо планувати більш конкретно".

Чи будуть дії Агапова, Фещенка та Щурова тепер розглядатися як дії військовослужбовців, а не цивільних? "Не знаю, це ще питання без відповіді, - каже Фещик. – Це також залежить від того, що напише у рішенні Верховний Суд".

У чому адвокат упевнена вже - так це у тому, що слухатися справа військових знову буде на Донеччині. До вподоби це далеко не всім.

"Суди Донецької і Луганської областей, на жаль, дуже часто показують упередження щодо бійців саме в ситуаціях, коли ті виконують свій обов'язок із захисту країни, - переконаний Олександр Войтко, координатор "Спілки ветеранів війни з Росією". - Справедливості вдається досягнути лише, коли ці справи потрапляють до Києва на касацію. Тому варто законодавчо змінити принципи підсудності, щоб інциденти в зоні проведення ООС щодо бійців розглядалися в сусідніх областях або за місцем постійної дислокації підрозділу". Войтко впевнений: звільнити айдарівців зараз вдалося лише завдяки значному суспільному резонансу.

"…Як відчуття? Якось так… Ще приходжу до тями, - зізнається звільнений з-під варти у залі суду Микола Агапов. На волі він не був з грудня 2015-го. – Я ніби у космосі. Спікера та Рекса також сьогодні відпускають…"

"Я гадаю, що так чи інакше – це перший крок до остаточної перемоги, - додає він. - Звісно, лише Бог знає, що буде далі, але я буду боротися до кінця".

Валерія Бурлакова, "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+56
За этот "цирк" нужно судить судей, которые посадили бойцов на сумашедшие сроки, обвинителей, которые забыли о чести и достоинстве, а самое главное - предателя мента, из-за которого весь этот сыр-бор разгорелся. Он видите ли не появляется в суде - ну да, нужно объяснить, что он там делал и зачем снимал наши позиции. Его нужно судить по самостоятельному обвинению, только вот военная прокуратура почему-то молчит. Крышу сносит от этой ситуации, а ведь их сейчас десятки, если не сотни.
показать весь комментарий
06.02.2019 12:16
+28
Це нонсенс, коли справи, де фігурантами є бійці АТО, розглядають суди Луганської та Донецької області. Права колись була Сироїд, кажучи, що воїни АТО ніяк не захищені перед законом, а її тоді ледь камінням не закидали.
показать весь комментарий
06.02.2019 12:35
+25
Нинішня судова система України це петля на шиї народу , яку в руках тримає олігархат .
показать весь комментарий
06.02.2019 12:20
Комментировать
Сортировать:
За этот "цирк" нужно судить судей, которые посадили бойцов на сумашедшие сроки, обвинителей, которые забыли о чести и достоинстве, а самое главное - предателя мента, из-за которого весь этот сыр-бор разгорелся. Он видите ли не появляется в суде - ну да, нужно объяснить, что он там делал и зачем снимал наши позиции. Его нужно судить по самостоятельному обвинению, только вот военная прокуратура почему-то молчит. Крышу сносит от этой ситуации, а ведь их сейчас десятки, если не сотни.
показать весь комментарий
06.02.2019 12:16 Ответить
там всех отпускать патриотов
показать весь комментарий
09.02.2019 11:11 Ответить
Какое РЕШЕНИЕ по Судьям??? - НАРОД ВСЁ ВИДИТ
показать весь комментарий
11.02.2019 08:58 Ответить
НАРОД - готов "непонять ВЛАСТЬ"....
показать весь комментарий
11.02.2019 09:00 Ответить
Нинішня судова система України це петля на шиї народу , яку в руках тримає олігархат .
показать весь комментарий
06.02.2019 12:20 Ответить
Це нонсенс, коли справи, де фігурантами є бійці АТО, розглядають суди Луганської та Донецької області. Права колись була Сироїд, кажучи, що воїни АТО ніяк не захищені перед законом, а її тоді ледь камінням не закидали.
показать весь комментарий
06.02.2019 12:35 Ответить
До речі, це один з небагатьої випадків, які закінчилися відносно благополучно (відносноЮ бо часу, проведеного за гратами і нервів ніхто не поверне). А скільки віпадків, про які ми нічого не знаємо, і які закінчилися набагато гірше? Потрібен розголос, резонанс, щоб такі випадки не губилися під стосами інших справ.
показать весь комментарий
06.02.2019 13:22 Ответить
Суди почали розуміти, що шикаладний агент РФ "Лоліта" не зможе втриматися у влади, прийде українська влада і за антиукраїнські рішення доведеться відповідати. Тому вони починають переглядати свої рішення, які здійснені під тиском шикаладного Бариги, щоб зберегти свої сраки.

Сбоя рубашка ближче до тіла, ніхто не хоче тонути разом з мальдівським вором, пацюки що далі - тим швидше тікають з будки, бо дуже вже її хитає, щурів нудить.
показать весь комментарий
06.02.2019 14:26 Ответить
А всі ці рішення, за якими тисячі добровольців сидять по тюрмам- результат злочинного геньбування вимогами конституції і законів Баригою, який злочинно не виконував свої прямі обов'язки, не оголосив воєнний стан в зоні бойових дій, в результаті чого юридично армія воювала коли діяли закони мирного часу, а добровольці - взагалі з юридичної точки зору є просто банди якісь в "зоні АТО". Тому їх і садять пачками, і формально це правильні рішення судів, правові, а по суті - знущання над українським народом.

А все тому, що одна жирна шикаладна срака продала Україну за свої шкурні інтереси. Договорнячки у Мінську - це тисячі добровольців під кримінальними справами і збережена в недоторканності фабрика в Ліпецьку.
показать весь комментарий
06.02.2019 14:33 Ответить
А хто компенсує невинним людям три роки за гратами ?
Яка падлюка хотіла понівичити їхнє життя ?
показать весь комментарий
06.02.2019 14:55 Ответить
їм ще можуть повторно дати 8 років, а можуть і довічно...
Це формальна причина для скасування. Як би справу закрили, тоді стало би Ваше питання.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:24 Ответить
якщо розбиратися в колізіях закону, то неодмінно постане питання чому всупереч всьому законодавству не був введений військовий стан, який би унеможливлював відкриття подібних справ метою, яких є несправедливе переслідування військових.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:27 Ответить
Жоден військовий стан не дозволяє розстрілювати працівника правоохоронного органу твоєї країни, з метою грабежу. Ви менше читайте оцю ср.ань, що тут журналістка "накалякала".
Я на попередній її статті дав посилання на вирок цього суду, і там... усе далеко не так "весело" там і постріл менту в голову, і віджім його машини, і розборки із покупцями магазину...
показать весь комментарий
06.02.2019 16:02 Ответить
А вам невідомо, що саме працівники правоохоронних органів злегались з сепарами ?
показать весь комментарий
06.02.2019 16:07 Ответить
мені відомо і купа "патріотів" які з ними "злеглись", а ще деякі, під приводом війни займались розбоєм, контрабандою, а деякі. зараз утворили озброєні, особливо небезпечні банди і займаються вимаганням, рекетом, вбивствами, торгівлею зброєю...
Бачте як багато мені відомо...
показать весь комментарий
06.02.2019 16:10 Ответить
навіть не сумнівалась
показать весь комментарий
06.02.2019 16:13 Ответить
Це життя. На відміну від чорно-білого світу журналістів, в житті багато тонів, переважно "коричневого кольору"...
показать весь комментарий
06.02.2019 16:16 Ответить
мені відомо, що святих нема.
показать весь комментарий
06.02.2019 16:16 Ответить
Як це не має, а журналісти?
показать весь комментарий
06.02.2019 16:30 Ответить
Гарний жарт ! ))
показать весь комментарий
06.02.2019 16:31 Ответить
ну да мало ли что там сепары судьи накалякали в своем приговоре....как видите в верховном суде ничего не подтвердилось
показать весь комментарий
06.02.2019 21:18 Ответить
Тобто ви впевнені, що ВСУ повністю переглядає справу і досліджує докази?
показать весь комментарий
06.02.2019 21:21 Ответить
довічно? мабуть не можна...

Стаття 68. Призначення покарання за незакінчений злочин та за злочин, вчинений у співучасті

3. За вчинення замаху на злочин строк або розмір покарання не може перевищувати двох третин максимального строку або розміру найбільш суворого виду покарання, передбаченого санкцією статті (санкцією частини статті) Особливої частини цього Кодексу.
4. Довічне позбавлення волі за вчинення готування до злочину та вчинення замаху на злочин не застосовується, крім випадків вчинення злочинів проти основ національної безпеки України, передбачених у https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n690 статтях 109-114 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n690 -1 , проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку, передбачених у https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n3035 статтях 437-439 , https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n3057 частині першій статті 442 та https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n3061 статті 443 цього Кодексу.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:35 Ответить
Не розстроюйте мене. Ви ту один із небагатьох, із ким цікаво поговорити на юридичні теми. Це загальна норма, а їх вміняли (з попередньої статті на Цензорі) 348 ККУ, там диспозиція охоплює замах!

Стаття 348. Посягання на життя працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця
Вбивство або замах на вбивство працівника правоохоронного органу чи його близьких родичів у зв'язку з виконанням цим працівником службових обов'язків, а також члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця у зв'язку з їх діяльністю щодо охорони громадського порядку -
караються позбавленням волі на строк від дев'яти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:59 Ответить
мені також.
Але тут я не помилився.
Статті Особливої частини КК застосовуються з врахуванням Загальної частини. А загальна каже:

Стаття 65. Загальні засади призначення покарання

1. Суд призначає покарання:
2) відповідно до положень https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n9 Загальної частини цього Кодексу;
Виходячи з цього , покарання має бути призначено відповідно до Стаття 68. Призначення покарання за незакінчений злочин та за злочин, вчинений у співучасті

тобто, не більше 2/3.
а це - не більше 10 років.
показать весь комментарий
06.02.2019 16:15 Ответить
ні, тут за замах прямо передбачене довічне. Можете глибоко не копати. відкрийте любий коментар до 68-ї, ось для прикладу:

"Однак ці правила ч.3 ст.68 КК України не можуть бути застосовані у разі вчинення злочинів, відповідальність за які передбачена статтями 112, 348,379,400 і 443, бо їх об'єктивна сторона може виражатися не тільки у закінченому вбивстві, а й у замаху на нього. Виходячи з цього, відповідні межі покарання встановлюються і в санкціях статей за ці злочини, що виключає можливість застосування в цих випадках правил ч.3 ст.68 КК."
показать весь комментарий
06.02.2019 16:29 Ответить
ну таке...коментатори також помиляються.
я не згідний з такою позицією, оскільки, якщо піти таким шляхом, то виходить, що, іноді, норм Загальної частини, в т.ч. ст.368 КК наче і не існує. Як так може бути? Де про це сказано?, що ось в цьому випадку ми ст. 365 та 368 застосовуємо, а ось тут вже й ні! ? Виходить так, що в одних випадках Загальна частина працює до диспозицій та санкції норм Особливої частини, а в окремих випадках Особлива частина - не працює, але якщо це так, то має бути спеціальна норма, це ж правила призначення покарань - ст.65 КК, а там про таке нічого ж немає.
ну ви розумний юрист і самі все розумієте мою логіку - але, що за замах - і довічне!? трохи занадто.
Я би того хто писав той коментар спитав би : і де та норма, що виключає можливість застосування в цих випадках правил ч.3 ст.68 КК?
показать весь комментарий
06.02.2019 16:45 Ответить
дуже просто. Коли законодавець хоче передбачити максимальну відповідальність і вважає навіть замах, настільки небезпечним, що за нього передбачає найвище з можливих покарань.
До речі та ж 368, зараз через 45ту не дозволяє застосувати 75-ту, а як же так?
Ви чудово знаєте звідки пишуть коменти - з Пленумів. Я навів цитату, щоби зекономити ваш час. Не бажаєте, знайдіть Пленум і прочитайте там. те саме. При Союзі, за замах на суддю чи мента,в загалі могли розстріляти, ось так...
Фактично, у випадку 348 неможливо говорити про замах, як стадію вчинення злочину - взагалі, бо тут усічений склад! Злочин вже є закінченим в сам момент замаху
показать весь комментарий
06.02.2019 17:38 Ответить
так це ж прямо сказано! - що 75 застосовуємо, але, крім тих, де корупційні злочини і перераховані в 45, Тут же нема чого домислювати - все сформульовано.
та я знаю, що з пленумів, які давно застаріли та покриті мохом.
показать весь комментарий
06.02.2019 17:46 Ответить
а з якої радості? 75 це право суду, право обвинуваченого, у нас що різні громадяни мають різні права чи усі рівні перед законом?
Я Вам дав вичерпну відповідь, у злочині з усіченим складом не може бути незакінченого складу.
показать весь комментарий
06.02.2019 17:55 Ответить
щодо усіченого я погоджуюсь. Але все ж стою на вказаних позиціях щодо призначення покарання - 2/3 і не більше, тут таке - є співпадіння! замаху, описаного в Загальній частині і замаху, описаного в диспозиції статті Особливої частини . Як їх можна розірвати - не розумію! там що - інший замах? - так ні - об'єкт посягання - так, але це нічого не міняє.
Що стосується 75, то таке саме в цілому ряді статей формулювання "крім корупційних злочинів" -48, 74, 81,82 КК - те саме, але тут інша ж ситуація, ці статті застосовуються до всіх, крім корупційних.
Але також погоджуюся з вами, що треба було це ліпити не в 45 КК, а в класифікацію злочинів - в ст.12 і взагалі міняти підходи до класифікації не за покаранням, а за іншими критеріями. Про це є десятки статей - я не полінувався та почитав
В нас все настільки розбалансоване , що й у Кримінальний кодекс вносять зміни, як попало .
показать весь комментарий
06.02.2019 18:10 Ответить
Так, але ж 68 сьосується саме незакінченого складу злочину, а 348 закінчений вже в момент замаху. Ось як би було готування до 348, тоді може я з вами й погодився би.
показать весь комментарий
06.02.2019 19:53 Ответить
може ви оговорилися...але такого поняття "незакінченого складу злочину," не існує.
А є

Стаття 13. Закінчений та незакінчений злочини
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n688
1. Закінченим злочином визнається діяння, яке містить усі ознаки складу злочину, передбаченого відповідною статтею https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n688 Особливої частини цього Кодексу.
2. Незакінченим злочином є готування до злочину та замах на злочин.
а відповідальність за них Стаття 16. Кримінальна відповідальність за незакінчений злочин
А при призначенні покарання, ви ніяк не можете обійти ст. 13 КК та положення Розділу XI КК
ПРИЗНАЧЕННЯ ПОКАРАННЯ. І де б той замах не був описаний, він ніяк не може бути іншим, ніж в ст.13 і в Розділі XI КК - то же самий термін "ЗАМАХ".
Ну ніяк це суд обійти не може, а там оті 2/3. І те, що замах окремо виділено в ст. 348 ситуацію не міняє - замах залишиться замахом.
Якщо стати на таку позицію, як ви наводили, то виходить, що в термінології є декілька видів замахів.
от і все.
показать весь комментарий
06.02.2019 20:55 Ответить
Так, задумався і понесло..😂
показать весь комментарий
06.02.2019 21:05 Ответить
ну я зрозумів - сам іноді заговорююся,
показать весь комментарий
06.02.2019 21:10 Ответить
А паралельно, ще й на іншій темі писав про нашого "усіченого генпрокурора", ну Ви знаєте, я його фанат 😂
показать весь комментарий
06.02.2019 21:13 Ответить
Думав про формальний, матеріальний і усічений склади ...
показать весь комментарий
06.02.2019 21:11 Ответить
ну ось із коментаря Злочини з усіченим складом - це такі, в яких момент закінчення злочину самим законом переноситься на стадію готування або на стадію замаху. Наприклад, за ст. 129 КК України відповідальність за погрозу вбивством настає з моменту погрози, а розбій вважається закінченим злочином із моменту нападу з метою заволодіння чужим майном (ст. 187 КК України).
так само і ст 348
показать весь комментарий
06.02.2019 21:25 Ответить
Так і є. При усіченому складі злочин закінчений у момент замаху, а від так, на мою думку, тут не може бути застосовано 68, бо вона має відношення до незакінченого... найбільша теоритична проблема це готування до злочину із усіченим складом...
показать весь комментарий
06.02.2019 22:13 Ответить
добре.
показать весь комментарий
06.02.2019 22:16 Ответить
ви змішали термінологію коментаря, тобто терміну, якого в законі немає (усічений склад) з термінологію закону (КК). Крім того, змішали поняття готування до злочину і замах на злочин, наклала одне на одне, оскільки не може бути в принципі "готування до злочину із усіченим складом", це ж готування до замаху- такого не буває (ч.2 ст.13 КК)- Незакінченим злочином є готування до злочину та замах на злочин.
Не можна готуватися до замаху, можна готуватися до вчинення злочину, але по обставинам виходить лише замах. Все дуже просто
показать весь комментарий
06.02.2019 22:34 Ответить
коротко и ясно)
показать весь комментарий
07.02.2019 04:02 Ответить
при усіченому складі злочин може бути закінчений ще й до замаху, наприклад погроза вбивством. У ньому не має готування бо це закінчений склад з моменту погрози. В законі багато чого не має з того, що є в кримінальному праві, і вам це відомо. Може перейдемо до статті КК яка дає визначення складу злочину???
А тепер усе що Ви сказали (досить вірно сказали) переведіть на наш спір - ст.68 та ст.348. У ст.348 не може бути апріорі незакінченого складу у вигляді замаху, бо сам замах є вже закінченим злочином, а відтак - 68 тут не може бути застосована, бо це призначення покарання за незакінчений злочин, а у нас - закінчений
Цікава ситуація із готуванням до ст.348, готуванням до 187-ї і т.п. Ви заперечуєте, що особа може готуватись до вбивства правоохоронця, судді чи розбійного нападу? Звісно, що ні, але де факто, це готування до злочину із усіченим складом, бо він стане закінченим ще в момент замаху/нападу, і кваліфікувати у разі виявлення доведеться саме через готування до злочину із усіченим складом, в тому числі і до замаху.
Інше питання, що на стадії готування практично не можливо розмежувати до чого саме він готується, але це вже питання теорії... Хоча, мені було би цікаво почитати ОА, у якому прокурор просто зобов'язаний був би зазначити, до чого саме готувався підозрюваний по 348. Він не може залишити і замах і вбивство. Однозначно залишить останнє, а як буде це обгрунтовувати і виключати готування до замаху?
показать весь комментарий
07.02.2019 11:57 Ответить
тут все просто, ще раз повторюю, Законодавець визначив в диспозиції що є вбивство, але, якщо воно не сталося, то підсилив відповідальність за замах і очевидно, що не могло бути готування до замаху- бо це є абсурд, а було готування до вбивства, але в силу різних причин. злочин був завершений на стадії замаху. Ви чогось не вважаєте злочином незакінчений злочин (я так зрозумів), а це також злочин. Тобто, особа готувалася до вбивства, я не розумію, як можна готуватися до замаху на вбивство, але так щоби не вбити, а лише полякати? так виходить?
показать весь комментарий
07.02.2019 16:07 Ответить
на рівні теорії це так і виглядає. А поставте себе на місце прокурора. Ось ви написали ОА, зазначили що він готувався до вбивства правоохоронця, а я в суді встаю і кажу
https://www.youtube.com/watch?v=tknwLFKaNRk

Чому саме до вбивства, а не до замаху? Ви штучно погіршуєте становище мого клієнта, а усі сумніви, трактуються на бік мого підзахисного
показать весь комментарий
07.02.2019 16:28 Ответить
ну так...крим. закон розділив що замах, це замах, а готування це готування. То вам прокурор скаже, що ви плутаєте терміни. Щоби в и зрозуміли....мою думку...тут іде гра слів у вас. На рівні закону ст.13 КК - 2. Незакінченим злочином є готування до злочину та замах на злочин.
ви кажете що може бути готування до замаху, але на рівні закону готування та замах - це незакінчений злочин. То якщо, по вашому, можливо готування до замаху, то має право на життя і зворотна конструкція - замах на готування! Як вам? чого ні? воно тому ні, що абсурдне , як "замах на готування", так і "готування до замаху".
показать весь комментарий
07.02.2019 16:36 Ответить
НІ не скаже, це його обов'язок конкретизувати обвинувачення. Диспозиція містить і замах і вбивство, він повинен обрати і що для нього найгірше - довести
Ні "замах на готування" це думки людини, вони в нас випадають із поля кримінального права (поки що і сподіваюсь надалі) , а я змоделював вгадану, але доволі реальну ситуацію.
показать весь комментарий
07.02.2019 16:42 Ответить
ну...я свої аргументи вичерпав цьому напрямку. Я не розумію, як можна готуватися до замаху. а як до вбивства розумію.
показать весь комментарий
07.02.2019 17:07 Ответить
так. і слава Богу ви не прокурор, вам над цієї задачкою не потіти... Це недолік правової конструкції, коли логіка говорить, що цього бути не може, а Закон, на пряму, цього не виключає...
показать весь комментарий
07.02.2019 17:10 Ответить
Закон не (не виключає), просто ви вважаєте, що певні норми Крим. кодексу тут не працюють, а я вважаю, що так не може бути - ці норми працюють. А звідси з цієї бази ви робите один висновок. а я інший. Якби я базувався на тій базі, з якої виходити ви, то і я дійшов би такого ж висновок, але я не можу погодитися з вашим фундаментом.
показать весь комментарий
07.02.2019 17:22 Ответить
поправка - дійшов би такого висновку - як і ви.
показать весь комментарий
07.02.2019 17:23 Ответить
Ну тоді не має сенсу шукати "Пленум" бо ви й з ним не погодитесь, раз це грунтується на помилковості (недосконалості) саме правової норми
показать весь комментарий
07.02.2019 17:31 Ответить
ну...я такий... шукаю свіжих шляхів, вищі судові інстанції буває видають таку нісенітницю... краще російське слово єрунду, що і коментувати не хочеться. Хочеться тих суддів, які отримують по 10 тис доллярів на місць - відправити їх в космос - без скафандрів.
показать весь комментарий
07.02.2019 17:55 Ответить
вищі судові інстанції буває видають таку нісенітницю. це точно, особливо зараз...
показать весь комментарий
07.02.2019 17:58 Ответить
Ви удвох тут без мозку, замість мозку стоїть ФСБ, і вважаєте, що ти можете пошити у дурні Україну. Якщо ця справа набула розголосу, то це правда, що у мусора в мобілці було повно номерів телефонів пацаків, яким він дзвонив, і фото бойових позицій українських військових. Чому той мусор опинився на бойових позиціях без документів, без зброї, без форми, і з пістолем із затертим номером? Ви свого прикриваєте, мабуть, ваше прізвище гіві з моторолою, і ви такі українці, що вам треба ще раз пройтись під Чебурашкою. Нормальна дія трьох бійців--розстріляти зрадника мовчки, крізь подушку і мовчки закопати. Жаль, що вони його пожаліли, тепер мільйон раз жалкують. Іх звільнять, вони відновляться у ЗСУ, чи Нацгвардії, подадуть рапорт на передову, і там......здогадайся, що буде.....Донбас же звільняти треба. Вони надолужать упущене. Жаліти таких вас не будуть. Головне, впіймали, знайшли прямі докази, і відправили до гіві і моторила. Мовчки. Акуратно. Без свідків.
показать весь комментарий
09.02.2019 02:22 Ответить
Які прямі докази? Хто вони такі? Слідчі із багаторічним стажем? Це звичайні люди, з своїм уявленням про світ, яке утворилось у наслідок певних об'єктивних чи суб'єктивних обставин. Та вони, по великому рахунку, взагалі ніх.ра не знають. Яе би узяли його у бою, як ГРУ шників, для прикладу, то розумію... а так.. навіть якщо це був мусор сєпар, то це ж супер, скільки користі від нтого можно було отримати розвідникам, СБУшникам... обміняти врешті решт, ні потрібно було забрати усе майно, машину і вбити?
показать весь комментарий
09.02.2019 10:06 Ответить
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" (щодо ідентифікації поліцейських)"

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту Закону
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" (щодо ідентифікації поліцейських)" підготовлено у зв'язку з необхідністю приведення українського законодавства до європейських стандартів.
До прийняття 07.11.2015 року http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закону України "Про Національну поліцію" міліція для особистої ідентифікація мала тільки службові посвідчення. За потреби, правоохоронці не показували посвідчення та лишались непокараними, якщо вчиняли правопорушення під час службової діяльності.
На необхідності впровадження ефективної ідентифікації працівників органів правопорядку наполягали експерти та громадські активісти.
Революція Гідності, виявивши найкращі якості людей, що повалили режим Віктора Януковича, водночас засвідчила істотні недоліки в державному апараті. Зокрема, мова йде про систему органів правопорядку.
Впродовж реалізації громадянами права на мирні зібрання з листопада 2014 року по лютий 2015 року, працівники міліції, користуючись тим, що їх неможливо ідентифікувати (перебуваючи в шоломах), неодноразово припускались до невиправданих актів жорстокості до мітингарів. Відомі непоодинокі випадки, коли це мало трагічні наслідки.
Чому вкрай складно притягти до відповідальності бійців "Беркуту", які силою розігнали мирний Євромайдан в ніч з 29 на 30 листопада 2013?
Однією з ключових формальних причин є неможливість встановлення конкретних злочинців, оскільки майже весь особовий склад тоді йшов у атаку або в масках, або з опущеними тонованими забралами. На це посилається і нинішній Міністр внутрішніх справ А. Аваков щодо неможливості встановлення конкретних міліціонерів, що били людей. Про це говорив і колишній Генпрокурор В. Пшонка, заявивши про необхідність впровадження ідентифікації.
Зараз досудове слідство у кримінальних провадженнях стосовно колишніх працівників міліції має таку саму проблему - ідентифікації працівників правоохоронних органів, які, виконуючи функцію охорони громадського порядку, зловживали своїми повноваженнями - били та катували мирних громадян.
Нілс Муйжнієкс, Комісар з прав людини Ради Європи під час подій Революції Гідності з 4 по 10 лютого 2014 року перебував з візитом в Україні. У звіті за результатами цієї поїздки Комісар, серед іншого, зазначив: "Правоохоронна діяльність повинна також керуватись чіткими і зрозумілими правилами щодо ідентифікаційних номерів співробітників міліції, які завжди слід носити при виконанні службових обов'язків, інакше дуже важко ідентифікувати працівників міліції, які могли бути причетними до насилля".
Проблемі неможливості ідентифікації працівників органів внутрішніх справ у 2014 і 2015 роках присвячені окремі розділи Щорічної доповіді Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Неодноразово до Верховної Ради України надходили законодавчі ініціативи, які так чи інакше намагались вирішити проблему анонімності працівників органів правопорядку. Зокрема, у Верховній Раді України VII скликання були зареєстровані http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG2CO00A.html проекти законів N 3048 від 05.08.2013 року , http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG2EE00I.html N 3110 від 21.08.2013 року та http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG3UK00I.html 4988 від 02.06.2014 року . Законопроекти N 3048 та N 4988 були позитивно сприйняті профільним комітетом та рекомендовані до прийняття в першому читанні за основу. Жоден з них, на жаль, так і не став законом.
Україна взяла на себе низку міжнародних зобов'язань, які стосуються дотримання прав людини та основоположних свобод у діяльності органів забезпечення правопорядку і відображені зокрема в http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MU79004R.html Кодексі поведінки посадових осіб по підтримці правопорядку (Генеральна Асамблея ООН, 17.12.79 року), http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MU79314.html Декларації про поліцію (Парламентська Асамблея Ради Європи, 1979 року), Європейському кодексі поліцейської етики (Комітет міністрів Ради Європи, 19.09.2001 року).
У цих документах стверджуються основні принципи роботи органів забезпечення правопорядку, серед яких:
- працівники органів забезпечення правопорядку мають бути легко впізнаванні, за їхнім зовнішнім виглядом має бути зрозуміла їхня приналежність та їхній професійний статус;
- на всіх рівнях організації органів забезпечення правопорядку мають діяти ефективні засоби боротьби з корупцією та зловживаннями з боку їх працівників;
- кожен працівник органів забезпечення правопорядку має нести персональну відповідальність за свої дії чи бездіяльність, віддані накази;
- органи державної влади мають забезпечити ефективні процедури оскарження дій конкретного працівника органу забезпечення правопорядку.
Даним http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html законопроектом , на виконання вищезазначених зобов'язань, пропонується удосконалити систему персональної ідентифікації поліцейських.
Навіть після прийняття http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закону України "Про Національну поліцію" , який містив певні норми щодо ідентифікації, виникли проблеми на практиці, через те, що відповідні положення закону були недосконалі та не деталізовані. За рік, який пройшов з моменту набрання чинності вищезазначеним законом, були виявлені такі проблеми:
1. Номери на жетонах не читабельні, особливо в темну пору доби.
2. Законом не визначене місце закріплення жетона. На практиці непоодинокі випадки, коли жетони кріпляться на поясі. Відтак, громадянину, який хоче прочитати інформацію на жетоні, доводиться нагинатись чи ставати на коліна, що певним чином принижує людську гідність.
3. Поліцейські під час охорони громадського порядку на мирних зібраннях не мають жетонів та номерів на засобах індивідуального захисту. Приклад - 08 вересня 2016 року, місто Київ, Святошинський провулок.
4. Знаючи номер жетона поліцейського майже неможливо дізнатись, кому належить відповідний номер через небажання Національної поліції України розкривати цю a priori відкриту інформацію.
Відтак, шляхом вирішення проблеми має стати на рівні закону:
1. Встановлення вимог щодо читабельності інформації на жетоні поліцейського та закріплення його в області грудей.
2. Зазначення індивідуального номера в посвідченні поліцейського та дублювання на засобах індивідуального захисту шляхом нанесення такого номеру не на сам засіб, а на нашивку, яка кріпитиметься на липучці або в інший зручний спосіб до засобу індивідуального захисту.
3. Запровадження персональної дисциплінарної відповідальності за порушення правил ідентифікації поліцейським.
4. Створення єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських та безкоштовний доступ до такої бази в мережі Інтернет шляхом надання інформації на запит по конкретному номеру.
Чисто психологічно поліцейський, який знає, що його особу просто ідентифікувати, на підсвідомому рівні буде менше схильний до можливого порушення закону. І навпаки - відчуваючи свою анонімність, буде більш схильний до перевищення меж дозволеного.
Кожному поліцейському передбачено довічне присвоєння індивідуального номера, який вноситься до єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських. При цьому, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html проект передбачає затвердження Кабінетом Міністрів України положення про вказану базу даних.
Наявність вказаної бази надасть можливість вести єдиний всеукраїнський облік поліцейських за індивідуальними номерами. Разом з цим, присвоєння індивідуального номера довічно на рівні закону забезпечить уникнення його дублювання у зв'язку зі звільненням поліцейського та можливим подальшим його поновленням на службі.
Водночас, громадяни матимуть безкоштовний доступ до такої бази в мережі Інтернет за запитами щодо конкретного номера. На запит громадянин отримає інформацію про прізвище, ім'я та по-батькові поліцейського, його посаду, спеціальне звання та інформацію про наявність повноважень, покладених на нього http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Законом України "Про Національну поліцію" (чи відсторонений від виконання службових обов'язків такий поліцейський, звільнений тощо). Не буде надаватись інформація про поліцейських, діяльність яких захищена http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T385500.html Законом України "Про державну таємницю" .
Дана новела не поставить під загрозу поліцейських, адже інформація про прізвище, ім'я та по-батькові кожного поліцейського і займану ним посаду відома громадськості, оскільки кожен поліцейський подає декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T14_1700.html Закону України "Про запобігання корупції" .
Крім того, відповідно до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KS12002.html пункту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 20 січня 2012 року N 2-рп/2012 інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості та/або дані про відносини немайнового та майнового характеру, обставини, події, стосунки тощо, пов'язані з особою та членами її сім'ї, за винятком передбаченої законами інформації, що стосується здійснення особою, яка займ
показать весь комментарий
09.02.2019 02:28 Ответить
Ви повністю стирильний у питаннях роботи поліції. Це вам не патрульна поліція, щоби із жетоном бігати. Є кримінальна розвідка, так у них взагалі при собі не може бути жодного знаку, документу, що їх ідентифікує. Є документи агентурного прикриття, є агентурний гардероб, багато чого є прощо поняття не мають не те, що бійці, а навіть їх генерали. Звідки, я маю знати, що він там робив? Здайте СБшникам нехай з'ясовують, судять. Де до речі вирок по мусору? Ну ви стверджуєте, що він сепар, ворог, то де вирок??? Закон тільки для ворогів, це ніяка не Європа. Він на момент його розстрілу становив для них небезпеку? Самосуд це злочин! І не тому, що держава там щось вигадала, а тому, що той хто взяв на себе такі повноваження може помилятись.
показать весь комментарий
09.02.2019 09:59 Ответить
Панталоне, це до чого?
показать весь комментарий
09.02.2019 11:36 Ответить
Я так зрозумів що до нас обох. Ще одна жертва "інтернет правосуддя"...
показать весь комментарий
09.02.2019 13:13 Ответить
та я зрозумів, але до чого приліпити цю його писанину, не ясно. Цей Панталон вирішив. що він наче Остап Вишня.
показать весь комментарий
09.02.2019 14:07 Ответить
Солдати на лінії фронту під час виконання бойвого завдання в умовах третини Донбасу ворожих шпигунів спіймали особу без документів, з ворожими номерами телефонів і з фото українських бойових позицій і з затертим пістолем, який загрожує солдатам, що він--мусор. Розстріляти. Здати його у вашу контору--його випустять, там ворог на ворогу. Факт, цей агресор від суду втікає, його там нема, а наших судять. Чому у суді нема мусора???????????? Жаль, що не розстріляли, а випустили, він потім на їх позиції вагнерів навів, території втрачено, це факт. Він разом зі своїми агентами маскви і наших посадовив до ув'язнення, от і помилували мусора на свою голову. Ви, ТРУСИ, нашим бійцям разом із ФСБ судом тут шиєте статтю злочину, ваш текст знайшлось кому справедливо оцінити. Вас за цей мусорський текст варто розстріляти разом із ФСБ судами. Мусор--він і Верховному суді--мусор. Заплатило ФСБ--і ув'язнив захисників України. Хай я диванний писюк, та розуміюсь у основах юриспруденції, що таке склад злочину. Склад злочину того мусора--це втрата української території, на якій відбувся прецедент. Мусора того без документів мають судити за місцем складу його злочину, у суді Донецької області, за статтею зрада, як одного зі співучасників, помічників ворога, який агентурними розвідданними сприяв захопленню території України, а троє нацгвардійців мають бути свідками і на них має бути накладене військове стягнення, за неналежне виконання військових обов'язків, що вони його не взяли у полон, або не розстріляли. У полон--це, коли у них була б можливість його утримувати у полоні! Не було можливості--треба було розстріляти, З МЕТОЮ САМОЗАХИСТУ ХОЧА Б. Я бачив відео, як наші солдати влітку 15 року дозволили діду ходити по блокпосту, говорити з ними, і випустили його. Через пів-години від блок-посту лишилось багаття, гора розбитої техніки, десятка два убитими і пораненими. Жаль, що наші солдати не вміють захищатись і прораховувати наслідки своїх дій хоча б на 4-7 кроків уперед.
показать весь комментарий
09.02.2019 14:45 Ответить
Ви закликаєте вбити, то у мене одне питання до вас:
чи легко вбити людину, не в бою, а яка захоплена і стоїть перед вами безпомічна, при чому ви знаєте. що ця людина тільки по образу, а насправді - потвора, наволоч і сволота?
показать весь комментарий
09.02.2019 14:50 Ответить
Людина--це бойова одиниця особового складу міліції, які виконують свої обов'язки--арештовують У БОЮ!!!!!!!!! у Донецьку і Слов'янську зелених чоловічків, що захоплюють мерію, СБУ, військові частини. Безпомічним є той міліціонер без документів, у якого у телефоні наші бійці знаходять фото ворожих позицій, номери телефонів СБУ, центрального апарату МВД, куратора, по яким вони разом дзвонять і виясняють НЕ ОСОБУ ЗАТРИМАНОГО, А ХАРАКТЕР ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ,ЯК АГЕНТА СБУ, УКРМІЛІЦІЇ, НА ЯКІЙ ЙОГО БУЛО СПІІЙМАНО. Ця людина безпомічна???????????????? бо вона не могла набрати номери своїх московських кураторів, і попросити їх замолвить словєчко за нього українським нацгвардійцям, щоб ті відпустили ворожого шпигуна. НЕ ВСІЙ УКРАЇНІ ВИ, МУСОРА, І РІЗНА ХУДОБА ПРОДАЖНА, ЗАСРАЛИ МОЗКИ. Є В УКРАЇНІ ЛЮДИ ЯСНОГО РОЗУМУ. БУВ ТЕЛЕФОН, БУЛИ НОМЕРИ, А НА НИХ НЕ БУЛО ПОДЗВОНЕНО. ЧОМУ? ТРОЄ НАЦГВАРДІЙЦІВ ПОБОЯЛИСЬ МУСОРА КАЦАПСЬКОГО, ОТ І ОТРИМАЛИ ВІД НЬОГО ТЮРМУ.
показать весь комментарий
09.02.2019 15:03 Ответить
якщо професійно розбиратися, то треба дивитися, що там у матеріалах кримінальної справи - а так хто ж вам скаже, що там за ситуація? Там же мали бути якісь адвокати.
показать весь комментарий
09.02.2019 15:09 Ответить
Якби я тебе зміг примусити видалити оте, що ти тут нашкарябав про статті, про злочин, про незавершений, чи завершений злочин, вагнер мусорський! Тож, не зумію. Я, розумний чоловік, тут, у цьому бандитському продажному кодлі, стою перед тобою--безпомічний. Ти мене можеш по базі заарештувати і пришити будь-яку кримінальну справу, це ваш кацапський девіз: " был бы человек, статья-найдётся", а отой твій мусор вагнерський, чи вагнер мусорський, які разом з вашим кодлом Вітчизну продавали і кров українську проливали, вони, якраз, всесильні, за них--Верховний суд, а розумних людей Честі і Гідності, чи, хоча б тих, хто зробив спробу до чесного вчинку, як троє бійців, ви засуджуєте, вони перед вашим кодлом --безпомічні. ВІСІМ РОКІВ--ЗА СПРОБУ ВЧИНИТИ ЧЕСНО.
показать весь комментарий
09.02.2019 17:29 Ответить
таке...
що адвокати по справі кажуть? мали ж бути адвокати.
показать весь комментарий
09.02.2019 18:13 Ответить
Адвокати були присутні при виявленні складу злочину у полоненого ТРЬОМА БІЙЦЯМИ ворожого шпигуна? Для мусора людиною може бути куплений ********, а воїни, захисники України, на фронті для мусора є ніхто. Для мене ти, мусор, є ніхто, а бійці є Люди, хоча вони і помилились, пожаліли ворога, а він іх не пожалів. Якщо твій чобіт завтра наступить на голову тих трьох бійців, чи на мою голову, ти і їх і мене роздавиш, бо ти не чоловік, а адвокат диявола.
показать весь комментарий
09.02.2019 18:25 Ответить
Оце і є справжні результати роботи Юлки-фуфломета на посаді генпрокурора.Рошенівське кривосуддя руками цього йолопа і пришелепкуватого Толика по в'язницях тримає не зрадників,корупціонерів і сепаратистів,а воїнів АТО.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:11 Ответить
"Самовільне залишення частини - це окрема стаття, як вам відомо", - здивовано перебиває його суддя...

краще би цей суддя мовчав. Чергова приклад профнепридатності цивільних суддів щодо розгляду справ за розділом 19 ККУ "Військові злочини"...
Стаття ні про що, пусті умовиводи. Ну скасувала касація, направила на новий розгляд, і що? Можуть знову дати ті ж 8 років... Касація докази не переглядає. Так хоча б написали з яких формальних причин касація скасувала? Знову "високий суд" із зарплатами по 250 тис., прогнувся під натовп?
показать весь комментарий
06.02.2019 15:23 Ответить
А тепер суддів за грати. І того мордатого НарДепУка, котрий в Прези зібрався за "бабло" від БлоПеПо.
показать весь комментарий
06.02.2019 15:34 Ответить
мальдивские сволочи ещё бы отправляли патриотов для суда в Донецк и Луганск.
показать весь комментарий
06.02.2019 16:42 Ответить
Слава Украине и судьям-патриотам.
показать весь комментарий
06.02.2019 16:45 Ответить
У військового прокурора "Тепловізора" його поплічники лише те й роблять, що бійцям справи ліплять. У цих щавок видимість роботи, як і в часи НКВД.
показать весь комментарий
06.02.2019 17:12 Ответить
А статью прочитать не судьба?

"Суди Донецької і Луганської областей, на жаль, дуже часто показують упередження щодо бійців саме в ситуаціях, коли ті виконують свій обов'язок із захисту країни, - переконаний Олександр Войтко, координатор "Спілки ветеранів війни з Росією". - Справедливості вдається досягнути лише, коли ці справи потрапляють до Києва на касацію.
показать весь комментарий
06.02.2019 21:13 Ответить
це жах якийсь, все лягло на плечі небайдужих людей, а де МО, де ціле Міністерство у справах ветеранів, вони повинні зубами гризти за своїх вояків, надавати усіляку допомогу, юридичну, психологічну..., це ж страшне, їх судять сєпари, по суті...за захист своєї країни...
показать весь комментарий
06.02.2019 22:04 Ответить
Ви такі наївні що, не вбачаєте в цьому всьому ціленаправленної політики діючої влади? Всі ці силові органи напряму підлеглі Порошенку.
показать весь комментарий
07.02.2019 12:32 Ответить
Расстрелять константиновский суд в полном составе. Немедленно
И вааще,это сраная Константиновка - гнездо сепараторов и просто ватных дебилов. Причем абсолютно непуганных
показать весь комментарий
07.02.2019 01:30 Ответить
Це все результати ціленаправленої політики Порошенко і компанії.
показать весь комментарий
07.02.2019 12:30 Ответить
Не могу с тобой конык не согласится Это целенаправленая политику соевого бл......два Первоначально оно бздело Майдана и отправило самых активных в АТО Затем кто то ему открыл глаза Что он делает ошибку Пачками засылая туда патриотов Ведь когда каждодневные убийства становятся рутинной каждодневной работой То людей которые делают эту работу Практически невозможно запугать Они перестают боятся смерти как чужой так и своей Вот тогда это дмабетическое убоище и устроило Иловайск Думаю предварительно сговорившись с х\\\ом Но уничтожена была малая часть патриотовВот тут то убоище и дало фас прикукушеному и абсолютно аморальному Толе -- тепловизору Мы еще долго будем выхаркивать это барыжное фас
показать весь комментарий
07.02.2019 17:44 Ответить
Зрадник мусор не постраждав; слідчі та прокурори Матіаса, які вели справу теж в шоколаді і отримали премії; за судей я взагалі мовчу бо вони непідсудні і за свої рішення не відповідають. На цьому тлі багатозначно виглядають заяви Юрія Луценко про те що, мусорів вже треба вважати героями Небесної сотні. Думаєте Порошенко не в курсі всього цього?
показать весь комментарий
07.02.2019 12:29 Ответить
До моменту підписання угоди Майдану з Януковичем і героями і жертвами були вбиті мусорами-вбивцями майданівці і вбиті нацикомайданівцями представники охорони правопорядку, взаємні убивства кваліфікуються ЖЕРТВАМИ ГРОМАДСЬКОГО ЗАВОРУШЕННЯ, та, звісно, і героями, бо поклали життя за своє розуміння закону і порядку у державі і за захист і порядку, і закону і нації і держави. З того і з іншого боку вбивці є вбивці, вони мають бути засуджені і заслуговують на покарання шляхом вироку суду, як вбивці, і спокути за вбивство шляхом відшкодування і допомоги сім'ям убитих. Якщо родичі вбитих відмовляються приймати від убивць допомогу, держава має виступити посередником. Вбивця має пахати на сім'ю вбитого, довго і результативно. Про це окрема розмова, я проти дебільних масових ув'язненнь. З моменту порушення угоди саме Майданом, слід прояснити, чи планував Янукович використати угоду з Майданом, провокацію ворожнечі, для вводу московських військ в Україну, чи не планував? Якщо планував--Майдан правий, що атактував, а лідерів Майдану треба ув'язнити, бо атакували навмисне у лоб, навмисне підставляючи людей під кулі, розраховуючи, щоб атакуючих було масово повбивано. У цьому випадку слід судити той колектив Януковича,що підписав угоду з масквою, використовуючи угоду з Майданом,і, можливо, зпровокувавши загострення ситуації, з метою ввести масковьскі війська. Ув'язнити слід і лідерів Майдану, що навмисне принесли у жертву своїх, з метою взяти собі владу на крові у тій частині України, яку вдасться відірвати від масковських загарбників. Та, якщо Янукович додержувався угоди з Майданом до моменту наступу Майдану на урядовий квартал? Якщо він розаховував на роз'їзд майдану по домам, на підготовку до позачергових президентських виборів, як було домовлено? Якщо Януковича підставив Майдан? Якщо Янукович підписав угоду про введення масковських військ після атаки Майдану, який порушив угоду, слід розстріляти лідерів Майдану, як тих, що спричинили масові жертви на Майдані, зпровокували Януковича на угоду з масквою, на втечу президента з України, на окупацію і війну. За такі злочини відсутні помилування. Хотілось би читати події того часу і за суттю і похвилинно, за таймером, протягом місяця до угоди, часову картину самої угоди і місяць після угоди. Тоді можна буде зрозуміти, хто тобі були винні, у чім винні, і хто герої.
показать весь комментарий
09.02.2019 18:11 Ответить
Той цирк можна було рознести разом по камінцю, якби організувати!!!, не зібрати!!! стільки людей, як Нікол Пашінян, чи Хуан Гуадо.

Ось я перший кладу мій удар по цирку шпигунів ФСБ: подати позов до міжнародного суду з прав людини, до Конституційного суду, на Костянтинівський і Верховний суд, що засудили трьох бійців, як на порушників міжнародного права, прав людини, Конституції України, що ідентифікували постраждалого ворожого шпигуна, як українського поліцейського,засудивши трьох бійців під час виконання ними воїнського обов'язку, порушивши цим міжнародне право,права людини, низку статей Конституції, Карний кодекс, закон України про національну поліцію. Ось вам ще раз текст. Читайте: ідентифікація поліцейського. У цій справі можна подавати з десяток судових позовів. Одна з них--на генпрокурора Юрія Луценка за невиконання своїх прямих обов'язків з контролю Верховного суду, який не виправдав бійців і не посадив до в'язниці на ВІСІМ РОКІВ Костянтинівський суд у повному складі.
показать весь комментарий
09.02.2019 02:45 Ответить
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" (щодо ідентифікації поліцейських)"

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту Закону
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" (щодо ідентифікації поліцейських)" підготовлено у зв'язку з необхідністю приведення українського законодавства до європейських стандартів.
До прийняття 07.11.2015 року http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закону України "Про Національну поліцію" міліція для особистої ідентифікація мала тільки службові посвідчення. За потреби, правоохоронці не показували посвідчення та лишались непокараними, якщо вчиняли правопорушення під час службової діяльності.
На необхідності впровадження ефективної ідентифікації працівників органів правопорядку наполягали експерти та громадські активісти.
Революція Гідності, виявивши найкращі якості людей, що повалили режим Віктора Януковича, водночас засвідчила істотні недоліки в державному апараті. Зокрема, мова йде про систему органів правопорядку.
Впродовж реалізації громадянами права на мирні зібрання з листопада 2014 року по лютий 2015 року, працівники міліції, користуючись тим, що їх неможливо ідентифікувати (перебуваючи в шоломах), неодноразово припускались до невиправданих актів жорстокості до мітингарів. Відомі непоодинокі випадки, коли це мало трагічні наслідки.
Чому вкрай складно притягти до відповідальності бійців "Беркуту", які силою розігнали мирний Євромайдан в ніч з 29 на 30 листопада 2013?
Однією з ключових формальних причин є неможливість встановлення конкретних злочинців, оскільки майже весь особовий склад тоді йшов у атаку або в масках, або з опущеними тонованими забралами. На це посилається і нинішній Міністр внутрішніх справ А. Аваков щодо неможливості встановлення конкретних міліціонерів, що били людей. Про це говорив і колишній Генпрокурор В. Пшонка, заявивши про необхідність впровадження ідентифікації.
Зараз досудове слідство у кримінальних провадженнях стосовно колишніх працівників міліції має таку саму проблему - ідентифікації працівників правоохоронних органів, які, виконуючи функцію охорони громадського порядку, зловживали своїми повноваженнями - били та катували мирних громадян.
Нілс Муйжнієкс, Комісар з прав людини Ради Європи під час подій Революції Гідності з 4 по 10 лютого 2014 року перебував з візитом в Україні. У звіті за результатами цієї поїздки Комісар, серед іншого, зазначив: "Правоохоронна діяльність повинна також керуватись чіткими і зрозумілими правилами щодо ідентифікаційних номерів співробітників міліції, які завжди слід носити при виконанні службових обов'язків, інакше дуже важко ідентифікувати працівників міліції, які могли бути причетними до насилля".
Проблемі неможливості ідентифікації працівників органів внутрішніх справ у 2014 і 2015 роках присвячені окремі розділи Щорічної доповіді Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Неодноразово до Верховної Ради України надходили законодавчі ініціативи, які так чи інакше намагались вирішити проблему анонімності працівників органів правопорядку. Зокрема, у Верховній Раді України VII скликання були зареєстровані http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG2CO00A.html проекти законів N 3048 від 05.08.2013 року , http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG2EE00I.html N 3110 від 21.08.2013 року та http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG3UK00I.html 4988 від 02.06.2014 року . Законопроекти N 3048 та N 4988 були позитивно сприйняті профільним комітетом та рекомендовані до прийняття в першому читанні за основу. Жоден з них, на жаль, так і не став законом.
Україна взяла на себе низку міжнародних зобов'язань, які стосуються дотримання прав людини та основоположних свобод у діяльності органів забезпечення правопорядку і відображені зокрема в http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MU79004R.html Кодексі поведінки посадових осіб по підтримці правопорядку (Генеральна Асамблея ООН, 17.12.79 року), http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MU79314.html Декларації про поліцію (Парламентська Асамблея Ради Європи, 1979 року), Європейському кодексі поліцейської етики (Комітет міністрів Ради Європи, 19.09.2001 року).
У цих документах стверджуються основні принципи роботи органів забезпечення правопорядку, серед яких:
- працівники органів забезпечення правопорядку мають бути легко впізнаванні, за їхнім зовнішнім виглядом має бути зрозуміла їхня приналежність та їхній професійний статус;
- на всіх рівнях організації органів забезпечення правопорядку мають діяти ефективні засоби боротьби з корупцією та зловживаннями з боку їх працівників;
- кожен працівник органів забезпечення правопорядку має нести персональну відповідальність за свої дії чи бездіяльність, віддані накази;
- органи державної влади мають забезпечити ефективні процедури оскарження дій конкретного працівника органу забезпечення правопорядку.
Даним http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html законопроектом , на виконання вищезазначених зобов'язань, пропонується удосконалити систему персональної ідентифікації поліцейських.
Навіть після прийняття http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закону України "Про Національну поліцію" , який містив певні норми щодо ідентифікації, виникли проблеми на практиці, через те, що відповідні положення закону були недосконалі та не деталізовані. За рік, який пройшов з моменту набрання чинності вищезазначеним законом, були виявлені такі проблеми:
1. Номери на жетонах не читабельні, особливо в темну пору доби.
2. Законом не визначене місце закріплення жетона. На практиці непоодинокі випадки, коли жетони кріпляться на поясі. Відтак, громадянину, який хоче прочитати інформацію на жетоні, доводиться нагинатись чи ставати на коліна, що певним чином принижує людську гідність.
3. Поліцейські під час охорони громадського порядку на мирних зібраннях не мають жетонів та номерів на засобах індивідуального захисту. Приклад - 08 вересня 2016 року, місто Київ, Святошинський провулок.
4. Знаючи номер жетона поліцейського майже неможливо дізнатись, кому належить відповідний номер через небажання Національної поліції України розкривати цю a priori відкриту інформацію.
Відтак, шляхом вирішення проблеми має стати на рівні закону:
1. Встановлення вимог щодо читабельності інформації на жетоні поліцейського та закріплення його в області грудей.
2. Зазначення індивідуального номера в посвідченні поліцейського та дублювання на засобах індивідуального захисту шляхом нанесення такого номеру не на сам засіб, а на нашивку, яка кріпитиметься на липучці або в інший зручний спосіб до засобу індивідуального захисту.
3. Запровадження персональної дисциплінарної відповідальності за порушення правил ідентифікації поліцейським.
4. Створення єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських та безкоштовний доступ до такої бази в мережі Інтернет шляхом надання інформації на запит по конкретному номеру.
Чисто психологічно поліцейський, який знає, що його особу просто ідентифікувати, на підсвідомому рівні буде менше схильний до можливого порушення закону. І навпаки - відчуваючи свою анонімність, буде більш схильний до перевищення меж дозволеного.
Кожному поліцейському передбачено довічне присвоєння індивідуального номера, який вноситься до єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських. При цьому, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html проект передбачає затвердження Кабінетом Міністрів України положення про вказану базу даних.
Наявність вказаної бази надасть можливість вести єдиний всеукраїнський облік поліцейських за індивідуальними номерами. Разом з цим, присвоєння індивідуального номера довічно на рівні закону забезпечить уникнення його дублювання у зв'язку зі звільненням поліцейського та можливим подальшим його поновленням на службі.
Водночас, громадяни матимуть безкоштовний доступ до такої бази в мережі Інтернет за запитами щодо конкретного номера. На запит громадянин отримає інформацію про прізвище, ім'я та по-батькові поліцейського, його посаду, спеціальне звання та інформацію про наявність повноважень, покладених на нього http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Законом України "Про Національну поліцію" (чи відсторонений від виконання службових обов'язків такий поліцейський, звільнений тощо). Не буде надаватись інформація про поліцейських, діяльність яких захищена http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T385500.html Законом України "Про державну таємницю" .
Дана новела не поставить під загрозу поліцейських, адже інформація про прізвище, ім'я та по-батькові кожного поліцейського і займану ним посаду відома громадськості, оскільки кожен поліцейський подає декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T14_1700.html Закону України "Про запобігання корупції" .
Крім того, відповідно до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KS12002.html пункту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 20 січня 2012 року N 2-рп/2012 інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості та/або дані про відносини немайнового та майнового характеру, обставини, події, стосунки тощо, пов'язані з особою та членами її сім'ї, за винятком передбаченої законами інформації, що стосується здійснення особою, яка займає
показать весь комментарий
09.02.2019 02:47 Ответить
посаду, пов'язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Удосконалення системи персональної ідентифікації поліцейських дозволить громадянам легко бачити, запам'ятовувати та фіксувати за допомогою технічних засобів індивідуальний номер поліцейського, у разі можливих неправомірних дій з його боку, або коли поліцейський не бажає представитись чи пред'явити своє службове посвідчення.
2. Цілі та завдання прийняття проекту Закону
Ціллю прийняття http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html проекту Закону є удосконалення системи персональної ідентифікації поліцейських.
Завданнями прийняття проекту Закону є:
1) підвищення рівня довіри населення до поліції;
2) вдосконалення законодавства України у сфері правоохоронної діяльності;
3) підвищення прозорості надання поліцейських послуг;
4) встановлення демократичних принципів діяльності поліції;
5) зменшення кількості випадків зловживання владою, перевищення влади та службової недбалості поліцейськими;
6) збільшення ефективності захисту своїх прав громадянами.
Крім цього, реалізація норм http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html законопроекту сприятиме лібералізації законодавства та інтеграційному поступу України до ЄС.
3. Загальна характеристика та основні положення проекту Закону
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Законопроект пропонує виключити http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html частину другу статті 17 Закону України "Про Національну поліцію" як таку, що не відповідає змісту статті та закріпити і розкрити відповідні норми в окремій статті.
Законопроект пропонує доповнити http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закон України "Про Національну поліцію" новою статтею 17-1, в якій пропонується:
1) визначити функції службового посвідчення та жетона з індивідуальним номером;
2) зазначення індивідуального номера у службовому посвідчення;
3) зазначення індивідуального номера на жетоні таким чином, щоб забезпечити можливість розпізнавання номеру на відстані;
4) довічне закріплення індивідуального номеру за поліцейським;
5) створення єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських, порядок формування та ведення якої визначає Кабінет Міністрів України.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Законопроект пропонує внести зміни до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html статті 20 Закону України "Про Національну поліцію" , якими визначити:
1) закріплення жетона з індивідуальним номером в області грудей;
2) у випадку використанні бронежилету - закріплення жетона з індивідуальним номером на ньому в області грудей;
3) закріплення на засобах індивідуального захисту нашивок з індивідуальним номером;
4) вилучення норми щодо невикористання індивідуальних номерів поліцейськими підрозділу спеціального призначення під час виконання завдань в режимі секретності з огляду на те, що терміни "підрозділи спеціального призначення" та "режим секретності" не використовуються в законодавстві України та не розкриті в http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Законі України "Про Національну поліцію" ;
5) встановлення заборони використання жетона з індивідуальним номером поліцейського особою, яка не є поліцейським;
6) встановлення персональної дисциплінарної відповідальності поліцейського за порушення правил ідентифікації.
Крім того, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html законопроект пропонує внесення змін до http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html статей 27 та http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html 70 Закону України "Про Національну поліцію" у зв'язку зі зміною терміну "номер спеціального жетона" на "індивідуальний номер", а також "спеціальний нагрудний знак" на "жетон з індивідуальним номером".
Законопроект передбачає набрання ним чинності через шість місяців з дня опублікування з метою надання достатнього часу Кабінету Міністрів України та органам виконавчої влади на відповідні дії щодо прийняття, внесення змін та скасування підзаконних нормативно-правових актів, створення єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських та виготовлення необхідної кількості жетонів з індивідуальними номерами.
4. Стан нормативно-правової бази у вказаній сфері правового регулювання
У цій сфері правового регулювання діють: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960254K.html Конституція України , http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закон України "Про Національну поліцію" і міжнародні договори, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Проект Закону відповідає http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960254K.html Конституції України та іншим актам вищої юридичної сили, узгоджується з актами такої самої юридичної сили.
Для реалізації положень запропонованого законопроекту немає потреби вносити зміни до інших законодавчих актів.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html законопроекту не потребує додаткових витрат з державного бюджету України.
Витрати в частині виготовлення та забезпечення поліцейських жетонами з індивідуальними номерами відбуватимуться в межах асигнувань, передбачених на матеріально-технічне забезпечення поліції.
Витрати в частині створення та функціонування єдиної бази індивідуальних номерів поліцейських відбуватимуться в межах асигнувань, передбачених на інформаційно-аналітичне забезпечення поліції.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проекту Закону
Існуючі норми http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html Закону України "Про Національну поліцію" не дозволяють громадянам ефективно персонально ідентифікувати поліцейських, з якими вони стикаються. Це призводить до того, що поліцейські, які вчинили правопорушення, уникають відповідальності та покарання.
Така ситуація негативно впливає на рівень довіри населення до поліції, який відповідно до частини третьої http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150580.html статті 11 Закону України "Про Національну поліцію" є основним критерієм оцінки ефективності діяльності органів і підрозділів поліції.
Ухвалення http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Закону сприятиме:
1) підвищенню рівня довіри населення до поліції;
2) вдосконаленню законодавства України у сфері правоохоронної діяльності;
3) підвищенню прозорості надання поліцейських послуг;
4) встановленню демократичних принципів діяльності поліції;
5) зменшенню кількості випадків зловживання владою, перевищення влади та службової недбалості поліцейськими;
6) більш ефективному захисту своїх прав громадянами.
Система ефективної ідентифікації поліцейських дозволить громадянам легко запам'ятовувати дані поліцейського у разі можливих неправомірних дій з його боку, що сприятиме ефективному проведенню службових розслідувань за такими фактами.
7. Громадське обговорення
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH4EC00I.html Проект Закону позитивно оцінений Генеральною прокуратурою України та Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини.
Проект Закону був розроблений на основі напрацювань експертів ГО "Правозахисна Ініціатива" (NGO "Human Rights Initiative") та правозахисної коаліції громадських організацій "Ні - поліцейській державі!", пройшов обговорення в експертному середовищі, презентований 28 жовтня 2016 року в Українському кризовому медіа центрі на круглому столі "На порозі третьої річниці Майдану: проблема анонімності органів правопорядку" і обговорений на круглому столі "Персональна ідентифікація працівників поліції та Національної гвардії, як запобіжник свавіллю: проблеми та шляхи вирішення" 15 листопада 2016 року в Секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Народні депутати України:
Луценко І. В. (N 211)
Костенко П. П. (N 156)
Добродомов Д. Є. (N 313)
Соболєв Є. В. (N 140)
Найєм М. (N 84)
Геращенко А. Ю. (N 21)
Карпунцов В. В. (N 446)
Сотник О. С. (N 138)
Мосійчук І. В. (N 195)
Попов І. В. (N 192)
Чумак В. В. (N 412)
Логвинський Г. В. (N 37)
Береза Б. Ю. (N 411)
Купрій В. М. (N 244)
Шкрум А. І. (N 213)
Заліщук С. П. (N 82)
Осуховський О. І. (N 350)
Левченко Ю. В. (N 421)
Головко М. Й. (N 362)
Мусій О. С. (N 322)
Парасюк В. З. (N 320)
Дерев'янко Ю. Б. (N 241)
Вітко А. Л. (N 193)
показать весь комментарий
09.02.2019 03:00 Ответить
Україна--це не президент, не держава, не уряд, не влада, не господарчий механізм, не живі безмозглі механізми. Це аксесуари України. Україна--це бійці, які на бойових позиціях, при виконанні обов'язку захисту України упіймали шпигуна і тихенько розстріляли і закопали мовчки. Не зуміли--тепер сидять, а на їхніх плечах сидять друзі того шпигуна ФСБ, котрого вони побоялись знешкодити.
показать весь комментарий
09.02.2019 03:10 Ответить
Завтра Верховний суд України посадить Віктора Муженка на вісім років тюрми за те, що він віддав наказ Наєву, а Наєв віддав наказ у батальон і бійці батальону підбили БТР Народної міліції ДНР, бійці якої були українськими міліціонерами з Донецьку.
показать весь комментарий
09.02.2019 03:15 Ответить
Я акцентую увагу читаючих юристів ще раз! Перед вами вирок Верховного суду України, звинувачення бійців, які виконували свій воїнський обов'язок захисту України--свідчення втрати суверенітету України на користь українських філій міжнародних корпорацій, які керуються на дві третини з Москви, на одну третину--з Євросоюзу. Саме Верховний суд України керується Москвою. Та третина України, яка керується ЄС, усякими шабуніними, ситниками, там інших купа, не має вигоди відстоювати інтереси України перед Верховним судом ФСБ, бо їм також Україна байдужа.
показать весь комментарий
09.02.2019 03:26 Ответить
Я пропоную подати до Верховного суду позов про рішення відчуждення частини території Московії, як компенсацію і репарацію за широкомасштабний диверсійний підрив нації і держави Україна протягом 27 років, агресію і війну проти України. У репаративні території мають увійти повернення Криму, Донбасу, Кубані, частини Сіверщини, території Передкавказзя, до Сухумі, Махачкали, Волгограду, до кордону з Казахстаном, на півночі- по широті Вороніжу.
показать весь комментарий
09.02.2019 18:18 Ответить
Валерія Бурлакова! Ти тут напиши ще раз, оце по-твоєму, "звільнив"??????????
"Суд звільнить всіх військовослужбовців, скасує рішення суду першої інстанції та призначить новий розгляд їхньої справи."

Тоді давай я тебе закрию на три роки до погріба, потім звільню на тиждень і зобов'яжу тебе, щоб ти повернулась через тиждень сісти до поргіба!
показать весь комментарий
09.02.2019 18:35 Ответить
Понад три роки триває розгляд резонансної кримінальної справи на Луганщині, у якій фігурує уродженець Тернополя - юнак-сирота Андрій Б. У середині жовтня Артемівський райсуд Луганської області засудив його та ще одного солдата з Київщини до п'ятнадцяти років позбавлення волі. Обох визнали винними у незаконному проникненні у житло та у навмисному вбивстві двох жінок.
показать весь комментарий
09.02.2019 19:36 Ответить