6148 посетителей онлайн

Бойцы из шести автоматов смастерили "комплекс" ПВО для борьбы с вражескими БПЛА. ВИДЕО

Топ комментарии
+44
Глузуєте? Те, що бійці вимушені майструвати з "гівна і палок" бодай щось (замість нічого) в той самий час, коли "зермакі" "розпилюють" на "Укроборонпромі" мільярди доларів, попутно закатуючи мільярди в асфальт, а "рєзнікови" "пилять" на "золотих яйцях"? Так "переможемо"? Пздць.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:31 Ответить
+28
Хіба можемо програти? Наші роблять чудеса. Просто і ефективно.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:19 Ответить
+24
І що на це скаже міністерство з закупівлі яєць по 17 грн.?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Хіба можемо програти? Наші роблять чудеса. Просто і ефективно.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:19 Ответить
Вроде, бпла дальше полетели, не? Где "эффективно"?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:28 Ответить
Та то стрелок еще не научился упреждение высчитывать. А так отлично, кулибины однако. Шесть стволов с темпом стрельбы 600 выстрелов в минуту и пулеметные магазины на 40 патронов для такого применения довольно неплохо
показать весь комментарий
07.07.2023 14:02 Ответить
Глузуєте? Те, що бійці вимушені майструвати з "гівна і палок" бодай щось (замість нічого) в той самий час, коли "зермакі" "розпилюють" на "Укроборонпромі" мільярди доларів, попутно закатуючи мільярди в асфальт, а "рєзнікови" "пилять" на "золотих яйцях"? Так "переможемо"? Пздць.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:31 Ответить
Враховуючи віддачу, ефективність ніяка.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:33 Ответить
ружжами, дробовиками треба озброювати...кучності ніякої полний разльот...попадання в дрони 100 відсотків
показать весь комментарий
07.07.2023 15:40 Ответить
На відстані 50-100 метрів.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:53 Ответить
пригадується на майдані у внутрішніх військ чи як їх там тоді називали, були гладкоствольні рушниці і розповідали , що вони здатні пробивати рубашку картер автодвигуна...
тобто, значна сила на малих дальностях або велика дальність та великих разльот і кучность при незначній силі, достатній для дронів
показать весь комментарий
07.07.2023 16:32 Ответить
В напрямку Орехов , Пологи и Бердянськ фиксируется передвижение техники и окупантов.
Как сообшил радник мера Мариуполя П. Андрющенко в Мариупольском районе сосредоточилось "окупантов на 7-10 тыс. больше чем было раньше".
показать весь комментарий
07.07.2023 13:53 Ответить
Може б з десяток ?
показать весь комментарий
07.07.2023 14:10 Ответить
і приціл треба вдосконалити.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:13 Ответить
показать весь комментарий
07.07.2023 13:20 Ответить
На задньому плані в бійця стоїть "дєгтерьов" з диском... тож "максими" теж можливі))
показать весь комментарий
07.07.2023 13:24 Ответить
Де Дехтярь? Всі кулемети однакові.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:28 Ответить
Видео смотри.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:31 Ответить
Роздивися відео - епізод стрільби ДП прекрасно видно
показать весь комментарий
07.07.2023 13:32 Ответить
Яке відео? Мова про фотку яку я виклав, невже не ясно?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:34 Ответить
Ну, вот тебе, походу, не ясно. Комент под фото перечитай.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:37 Ответить
В коменті під фоткою написано про Дехтяря якого немає фоткі.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:16 Ответить
А людина про відео написала! Розберися спочатку, а потім "наїжджай" на людей!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:40 Ответить
Я виклав як це робилось раніше. Нафіга мені відео?
показать весь комментарий
07.07.2023 14:13 Ответить
А навкруги тебе - ІДІОТИ! Бо вони ніколи не бачили хронік ІІ Світової Людина написала, що якщо у наших солдат є "ДП"(який видно на відео), то може буть і "Максим" А ти "завівся" наче тебе між голими ногами кропивою стьобнули!
показать весь комментарий
07.07.2023 14:23 Ответить
Взагалі, я як інженер віддаю належне...
Стріляти з калаша довгими чергами майже неможливо - віддача збиває приціл...
А тут 6 автоматів взаємо-компесують один одного і щільність точного вогню на висоті виростає в рази!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:35 Ответить
По відео не помітно, щоб вони компенсували один одного (шалена віддача), тож принцип лишається той самий, що й для одного автомата - коротка черга. В чому ви праві, так це в тому що шість куль це не одна, тож маємо більшу ймовірність влучити.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:40 Ответить
системи М4 були настільки нікудишніми, що вже в 1942 році припинили їх випуск, а на початку 1943 взагалі зняли з озброєння
показать весь комментарий
07.07.2023 14:27 Ответить
Цікаво, наскільки правдиве відео Пригожина з шахт Бахмута, де він показував купу ящиків із затрофеїними кулеметами Максим. Невже не вивезли заздалегідь, а тепер роблять цей вундерштуцер.
показать весь комментарий
07.07.2023 17:06 Ответить
Древние Максимы лучше подходят на роль ПВО, чем калаши - гораздо выше и дальнобойность и скорострельность
показать весь комментарий
07.07.2023 20:45 Ответить
шайтан машина
показать весь комментарий
07.07.2023 13:20 Ответить
Це Козаколемет!
показать весь комментарий
07.07.2023 14:08 Ответить
тоді січєруб
показать весь комментарий
07.07.2023 14:11 Ответить
І що на це скаже міністерство з закупівлі яєць по 17 грн.?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:21 Ответить
Скаже велика витрата набоїв. Треба економити бо невистачатиме на яйця по 17 грн.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:30 Ответить
І накаже покарати "кулібіних". Бо "па квітациі карова рижая адна"!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:33 Ответить
показать весь комментарий
07.07.2023 13:24 Ответить
цікаво чи з гівна кулі міцні у них виходять
показать весь комментарий
07.07.2023 13:30 Ответить
Оце так ''шмайсер-машингвер''👍
показать весь комментарий
07.07.2023 13:28 Ответить
У мене особисто це викликає змішані почуття: і гордість, і сором.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:32 Ответить
Наші хлопці найкращі! Кожен - інженер!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:32 Ответить
Гребанний сором! 1,5 роки війни… Що далі? Рогатки?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:33 Ответить
Заговоры, отговоры, припарки.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:38 Ответить
Якщо дрони можна збивати з рогаток, арбалетів, катапульт, требушетів - все це має бути на озброєнні!
Бо тисячі дармоїдів отримують гроші саме за те, щоб на фронті все це було.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:39 Ответить
кучности там никакой.... шилки и тунгуски - єто их стихия...
показать весь комментарий
07.07.2023 13:34 Ответить
Минигэны були б краще!!!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:35 Ответить
Краще б хтось зробив автоматичний дробовик зі стрічковим живленням. На дистанції ближче 300 метрів проти БПЛА - те, що треба.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:35 Ответить
Ага! І той "хтось" дав-би команду кацапам - щоб вище 300 м не піднімали БПЛА До речі - більш ніж на 100 м заряд дробу стає неефективним - сильно сніп розсіюється Зразу видно що ти - не мисливець Хіба що твій "дробовик" заряджать "павутиною" Але її виготовлення та спорядження патронів нею зробить ті патрони "золотими" (бо робота може буть тільки ручною)
показать весь комментарий
07.07.2023 14:17 Ответить
Що буде, якщо "павутиною" попасти по "Ланцету" або FVP?
показать весь комментарий
07.07.2023 14:19 Ответить
Я не знаю, з чого їх корпуси зроблені Дикій козі з 30-40 метрів відрізає голову
показать весь комментарий
07.07.2023 14:25 Ответить
Пластик. У БПЛА є дуже чутливі компоненти: лопаті гвинтів і оптика. В лопать якщо хоч якась тверда штука попаде, пошкодить, тому що гвинт швидко обертається. Те ж саме з об'єктивом.
І якщо козі з 40 метрів голову пробиває, то тонкий пластиковий корпус може пробити більше ніж на ста метрах.
Цього і достатньо для боротьби з дронами-камікадзе вдень.
Тут на Цензорі було відео, як боєць збиває "Ланцет" зі звичайної "помпи". Спочатку стріляв з автомата, потім кинув і перейшов на дробовик.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:30 Ответить
Є такі поняття у масовому виробництві та використанні як "технологічність", "трудозатратність" та "ефективність"
От уяви:
- нарізать капроновий шнур на відрізки 60 см
- зібрать пучками по 5-6 шт і зв"язать вузлом
- Закріпить на вузлі картечину 9 мм
- на кожному відрізку шнура закріпить по 3-4 картечини 5-6 мм
- на пиж в патроні помістить картечину і відрізки шнура до першого кола картечин та накрить картонною прокладкою
- розмістить на прокладці рівномірно перший ряд картечин і відрізки шнура до другого кола та накрить прокладкою
- Укласти так само решту "снаряду"
- Накрить дробовою прокладкою та закрутить патрон закруткою
А тепер подумай, що таке - виготовить навіть тисячу таких патронів
А вилітатимуть вони на фронті у 1200 км
показать весь комментарий
07.07.2023 15:10 Ответить
Якщо просто дрібний дріб, як на качку, без "павутини"? Достатньо пошкодити гвинти, електроніку, оптику - і все, дрон виведено з ладу. Є щонайменше один випадок збиття "Ланцета" з дробовика. Якщо зробити дробовик з живленням стрічкою і можливістю вести вогонь у напівавтоматичному режимі, можна поливати свинцем всі FVP, "Прівєти" і "Ланцети", що підлітають до позицій. І русню, якщо підбіжить достатньо близько. Розсіювання дробу - це плюс, а не мінус. Кулею влучити важко, хмарою дробу - імовірність набагато вища.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:16 Ответить
Дальність стрільби та пробивна здатність дробу різна - бо дріб у польоті гальмується повітрям По мені стріляли метрів з 40-ка качиним дробом №6 Попали по козирку кепі "афганки" Наскрізь не пробило Коли метрів зі 100 попали по спині у зимовій куртці-"афганці" заячим дробом №2 - навіть тканину не пошкодило
От тобі й "ефективність"
До речі - стрілять треба обов"язково на відкритій місцевості Будь-яка гілочка павтину спиняє
показать весь комментарий
07.07.2023 15:28 Ответить
Найух це показувати, щоб кацапи проти наших таке ж робили?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:36 Ответить
Да это блин круче пулемёта Гатлинга
показать весь комментарий
07.07.2023 13:37 Ответить
Як би знадобились кулемети Гатлінга проти "тактікі вагнера"! Щоб розрізати навпіл зека - "доставщіка боєкамплєкта" разом із трупом "баєвова таваріщя", яким той "доставщік" прикривається.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:43 Ответить
как тебе такое , Байден ?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:38 Ответить
Ми що - якісь срані пірати Сомалі, чи печерні таліби, що вимушені конструювати ппо з гівна і палок? Чим займається МО? Чим займаються зелені тварюки, які повинні забезпечувати озброєння? Де наш впк?
І це - країна, яка виготовляла Сатану? Як ми могли деградувати до такого рівня?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:39 Ответить
Скажіть, а скільки ваших родичів і знайомих працюють науковцями, інженерами, робітниками на машинобудівних заводах, а скільки менеджерами, продавцями, програмістами?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:42 Ответить
ты предлагаешь пэтриотами шахедов обнулять?
показать весь комментарий
07.07.2023 13:56 Ответить
Ми нє сєєм, нє пашем, нє строім... Ми гардімся апществєним строєм!
показать весь комментарий
07.07.2023 14:18 Ответить
не ефективно. І не смішно.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:40 Ответить
Наслідок того, що у нас немає Міністерства оборони.
Є чимала група крадіїв на чолі з Яйцежопом.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:46 Ответить
Причина може криється у наступному -

Станом на ‎01.‎07.‎2023 сума незабезпеченої дебіторської заборгованості за контрактами Міністерства оборони України складає 49.756 млрд. гривен. З неї 35.264 млрд. гривен з пропущеним терміном.

Кажучи загально зрозумілим - Зеленський\ Шмигаль \Рєзніков поцупили з бюджету майже 1 млрд. баксів і розпихали на фірми-одноденки, як контракти на постачання. А народу дісталось друге підвищення тарифів і цін на пальне.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:42 Ответить
Молодці хлопці, честь і слава, але де так звані "концерни" оборонпрому, де робота з розробки нових, модифікації існуючих, промислове виробництво, яке під час війни, справжньої і жорстокої війни, мало би працювати в три зміни? Десятки мільярдів таємничо зникло, замість мобілізації інженерних, наукових ресурсів (тих, що ще лишилося) на допомогу фронту, на швидкі (не багатолітні, як в нас звикли) розробки і виробництво озброєння на яке є запит...
показать весь комментарий
07.07.2023 13:42 Ответить
Нічого, от зараз чергове "юноє дарованіє" як накинеться на роботу, і "палєтят клачкі па закаулочкам"!
показать весь комментарий
07.07.2023 13:46 Ответить
демонстрація вогонь !! не змогли мішені в декількох метрах від себе збити, через віддачу як у гармати
калаш це не зброя, то засіб для шквального вогню в певному напрямі
показать весь комментарий
07.07.2023 13:48 Ответить
..лайк.. але, краще б шість нАвчених стрілків з автоматом і кожним другим "трасером" в магазині
показать весь комментарий
07.07.2023 13:48 Ответить
Так, плюс. Та навіть і в цей "шайтан-машин" трасери б не завадили, бо прицільні засоби відсутні (а якщо і є - то самопальні).
показать весь комментарий
07.07.2023 14:05 Ответить
Это точно. Для такой самодельной установки без прицела нужны только трассеры. Иначе эффективность стремится к нулю. И стрелок должен сразу учитывать упреждение вынося точку прицеливания перед движушейся целью и потом доводя уже до поражения.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:17 Ответить
так, і тоді ця приспособа цілком має шанси на успіх
показать весь комментарий
07.07.2023 14:35 Ответить
задумка цікава, я так зрозуміла потрібна була хмара з куль десь в тому напрямку..., невідомо, чи вийшло в хлопців, але ідея гарна..., хоча, я гадаю, такі розробки вже є..., десь
показать весь комментарий
07.07.2023 13:50 Ответить
Ні, не гарна. Велика віддача, видно, як цю вундервафлю одразу загибає догори попри зусилля навідника.
показать весь комментарий
07.07.2023 13:58 Ответить
З часоми пофіксять. Питання в іншому: чи воно взагалі потрібно?
показать весь комментарий
07.07.2023 14:24 Ответить
не треба плутати ідею з її реалізацією...
показать весь комментарий
07.07.2023 14:36 Ответить
Ідея "злива куль" не нова. Вище є фото з чотирма "Максимами" - той самий принцип, тільки станина важка, витримає віддачу. Тут все кріпиться на одній довгій нозі.
Така приблуда більше користі принесе проти "м'ясної хвлиі", ніж проти поодинокого БПЛА.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:48 Ответить
Чомусь мені здається, що ефективними проти "баражуючих ***********" були б заряди на кшталт фейєрверків. Тобто хмари вогняних часток.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:07 Ответить
Арнольд Шварценеггер сказав би охуі..тельно
показать весь комментарий
07.07.2023 13:51 Ответить
така собі зенітка для бідних. враховуючи ж віддачу від одного "калаша", віддача 6-ти робить точність цієї, гм, конструкції дуже сумнівною.
але на безриб'ї...
показать весь комментарий
07.07.2023 13:52 Ответить
Вогонь запізнюється... дрон набагато впереді напрямка стрільби і траекторії куль... і навіщо чудове ноу-хау оприлюднювати? щоб і кацапи перехопили???
показать весь комментарий
07.07.2023 14:22 Ответить
Судячи з відео, ефективність низька. Звичайно, це класно, що у когось варить голова й руки з правильного місця ростуть, але, водночас ця "подєлка" - вирок недолугому укроборонпрому й взагалі державному ВПК .
показать весь комментарий
07.07.2023 14:23 Ответить
Завтра туди прискоче міністр-гнида і з усмішкою їбанька буде розповідати на фоні цієї ніщети - Ми їм, рюскім, покажем кузькіну мать. Де, ***** ось це - https://www.youtube.com/watch?v=Jd8Y8Cgn130 https://www.youtube.com/watch?v=Jd8Y8Cgn130

показать весь комментарий
07.07.2023 14:24 Ответить
Хуго Шмайсер мабуть пишався би ними, на відміну від КАЛашнікова
-------------------------------------------------------------------------------------
"...За спогадами Хуго Шмайсера, Калашніков був жахливо неосвічений. Мав лише 4 класи ЦПШ. До того ж, не в міру пив. Шмайсер казав, що щоб він не крутився у них під ногами, він сам йому іноді купував горілку, яку той із задоволенням і споживав, сидячи в кутку..."(с)
показать весь комментарий
07.07.2023 14:47 Ответить
Як називається книга, з якої взято цю цитату?
показать весь комментарий
07.07.2023 14:49 Ответить
Не можу сказати, але ба більше, Хуго, перебуваючи у "шарашці" у срср, раз на тиждень мав змогу надівати свою військову форму і влаштовував собі вечірку з дружиною, яка теж жила з ним там.
Такий собі ВІП-клієнт, як сказали б сьогодні.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:08 Ответить
Поки немає посилання на літературне джерело, будь який русофіл може легко вас звинуватити у брехні, і читачі дискусії йому навіть повірять.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:18 Ответить
А ви що, довіряєте усім літературним джерелам? Тож співставте англійське слово fiction з його українським аналогом.
До того ж статей на цю тему - як гною... Деякі вже розкопують деталі, що сам Хуго усіляко спускав на гальмах процес створення "штурмової гвинтівки", яку потім назвали "автоматом".
До речі, навіть кацапстанські пабліки визнають, що калашніков і його "дєтіщє" - це сталінський міф, не більше...
Ось для прикладу: https://ru-crazy-news.livejournal.com/73944.html
показать весь комментарий
07.07.2023 16:18 Ответить
А ви що, довіряєте усім літературним джерелам?
Звісно ні, але ще менше довіряю текстам з Інтернету, які споріднює з цитатами хіба що значок копірайту (С).
показать весь комментарий
08.07.2023 09:15 Ответить
Значком копирайту я, з повагою до чужої праці, позначаю, що це НЕ МОЇ думки та дослідження.
показать весь комментарий
08.07.2023 19:29 Ответить
Для збивання "шахедів" краще ніж хорошой кулемет на станині немає.РПД мягко без відачі стріляє і прицільніть хороша.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:57 Ответить
А как насчёт тренировки?
В советское время для тренировки зенитных рассчётов ДШК над полигоном самолётик на длинном тросе тащил за собой мишень. Таким образом можно и пехотинцев тренировать. Попадание можно фиксировать если мишень надувать цветным газом.
показать весь комментарий
07.07.2023 14:58 Ответить
Кулеметів РПД на складах в Україні було сотні тисяч але де вони знають ті хто купив вілли за кордоном.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:00 Ответить
Юля з Толіком Гриценко тихенько посміхнулися, згадавши ті часи...
показать весь комментарий
07.07.2023 15:10 Ответить
Тупо брєд.

І дуже поганий сигнал про опк...
показать весь комментарий
07.07.2023 16:59 Ответить
Ріжки вистріляв за пару секунд і все, кустарне ППО скінчилось. Краще вже мисливські рушніці з крупним дробом ніж таке.
показать весь комментарий
07.07.2023 17:12 Ответить