Группа подростков избила военного в Киеве: двоих из них задержала полиция. ВИДЕО

Столичные правоохранители задержали двух подростков, которые избили военнослужащего в Гидропарке.

Об этом сообщила полиция Киева, информирует Цензор.НЕТ.

По предварительной информации, группа ребят подошла к мужчине в военной форме и спровоцировала конфликт. В дальнейшем молодые люди повалили потерпевшего на землю и начали бить ногами и руками.

Полицейские задержали двух нападавших. Это -- 17-летние местные жители. Сейчас правоохранители принимают меры по установлению остальных нападавших.

В полиции добавили, что по состоянию на сейчас врачи оказывают военному необходимую медицинскую помощь.

На месте работает следственно-оперативная группа, решается вопрос об открытии уголовного производства по ст. 296 Уголовного кодекса Украины.

Отметим, ранее сегодня в соцсетях появилось видео с моментом избиения мужчины в военной форме в столичном Гидропарке.

Топ комментарии
+67
Батьків підлітків - мобілізувати , за те що не виховали дітей належним чином . Підлітків - копати окопи та розбирати завали - щоб могли свою кипучу енергію направити в корисне русло .
показать весь комментарий
18.04.2025 22:15 Ответить
+63
Цю мерзоту на будівництво фортифікацій у Покровськ
показать весь комментарий
18.04.2025 22:14 Ответить
+45
Кияни які навіть відлуння СССР не пом'ятають. Вони просто не поважають Україну. Вони не бояться. Бо нема жорсткого та жорстокого покарання і не було ніколи.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
ЄТАГЕНАФОНД ХОТЬПАРЖОМ ))))🤮🤮
показать весь комментарий
18.04.2025 22:14 Ответить
"Онижедети" - не чіпайте діточок! Повна вседозволеність та дитиноцентризм в школах, коли "онижедети" не несуть жодної відповідальності, коли в усьому винні вчителі, то тепер пожинайте плоди. А підлітки й надалі будуть підпалювати військовим автівки, мінувати вокзали, бити військовим натовпом. Про мати та срюзкий реп на вулиці годі й казати. Чекайте, ще НУШівці не дозріли. МОН, чи це не провал всіх ваших недореформ, які направлені лише на засвоєння грошей партнерів ?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:32 Ответить
Ти вже втретє постиш цей текст і ще і жирним шрифтом.
Чувак, ти хоч слова змінюй, а то супєрвайзєр на фєрмі за лажу випоре.
показать весь комментарий
19.04.2025 00:12 Ответить
сказав бот під чужим прапором. Не шипи, чМОНівка, незабаром ваш штат розженуть разом з Лешим, який, до речі, плагіатор ще той. Посилання на таке саме в студію як доказ ! По суті є що сказати ?
показать весь комментарий
19.04.2025 08:06 Ответить
Да нет, Дима, тут - сложнее все. У нас с 2019 года просто нет государства. Зелёный балаган это же не госвласть. А вообще я даже представить себе не могу, что бы мы, довольно хулиганистые подростки конца 70-х, напали на военного вот так! Это было просто не мыслимо. Да нас бы взрослые мужики, свидетели этого, просто отмудохали до приезда ментов.
показать весь комментарий
18.04.2025 23:39 Ответить
Кияни які навіть відлуння СССР не пом'ятають. Вони просто не поважають Україну. Вони не бояться. Бо нема жорсткого та жорстокого покарання і не було ніколи.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:14 Ответить
це маланьска зелена політика до малолітних недоносків "они же дети",іде війна і треба наказувати цю шваль по повній
показать весь комментарий
18.04.2025 22:27 Ответить
Клічько віноуат? Чи кияни? У інших містах України краще?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:44 Ответить
Относительно. Вы очень сильно удивитесь, но в юго-восточных городах такого практически нет, потому что местные малолетки воспитываются в парадигме ответственности за свои слова и действия, поэтому они более склонны предполагать что может прилететь возмездие, и достаточно неприятное.

А в городах поменьше, у каждого знакомого есть свой знакомый, и через час таким героям бы уже выламывали двери побратимы этого вояки.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:57 Ответить
Парадігма відповідальності за що??? Чим???? В маленьких параадігми більш чи менш?
показать весь комментарий
19.04.2025 00:25 Ответить
тільки тебе вася ванин не виховували бо за 34 роки мову не вивчив !
показать весь комментарий
19.04.2025 21:34 Ответить
А чого їм поважати Україну?? Війна йде мимо їх. Вони, на мій погляд, відчувають себе "обраними". Зеленський цих оболтусів до 25 років береже, бо це його виборці майбутні. Цих "діточок" навіть менше за жінок, менше за ухилянтів війна торкається, бо вони взагалі ні за що не переживають. Гуляють, п'ють -курять, дівок тягають, б'ють військових. Життя вдалося.
показать весь комментарий
19.04.2025 00:38 Ответить
Цю мерзоту на будівництво фортифікацій у Покровськ
показать весь комментарий
18.04.2025 22:14 Ответить
Пізно. Тепер тільки евтаназія допоможе...
показать весь комментарий
19.04.2025 00:24 Ответить
Всім кому більше 18 в армію на срочку мінімум
показать весь комментарий
19.04.2025 08:07 Ответить
Батьків підлітків - мобілізувати , за те що не виховали дітей належним чином . Підлітків - копати окопи та розбирати завали - щоб могли свою кипучу енергію направити в корисне русло .
показать весь комментарий
18.04.2025 22:15 Ответить
Діти приблизно з 9 до 17.00 в школі, потім вулиця. Книги по вихованню дітей, що приблизно після 14 років дитину виховує соціум і оточення, а батьки втрачають авторитет (дитина вдома тільки вечір і ніч), підліток починає бунтувати прости батьків і шукає своє оточення. І якщо є бабло, то батьки стараються де записати, поки пройдуть гормони, щоб дитина нікуди не влізла. Тобто мінімум 50% відповідальності за таке лежить оточенні,, соціумі, ЗМІ і накачуванні населення агресивом, який потім мусить кудись діватися. І такі випадки будуть ще, а після війни то буде ще сильніше. Психологи всі кажуть, що війна вже руйнує мізки молоді, а наслідки війни будуть проявлятися через роки.

Дуже багато випадків коли дитину виховали батьки нормальну, а потім дитина їде вчитися, потрапляє в погане оточення і все, потім або щось робити, а втрачене життя. В мене знайомий збухався в технікумі, бо там бухали інші, а в селі був нормальний і вчився. А однокласник спортсмен, вчився нормально, і в універі потрапив в секту (якісь свідки 50-го дня чи щось таке), то в голові вже каша і втрачена людина, молиться днями і його всі бояться. Соціум вирішує і дуже сильно. "Ти що мене не уважає, тоді пий" ....
показать весь комментарий
18.04.2025 22:54 Ответить
Щось здається ,Аби по малолітнім підарам відкрили вогонь на ураження вилікувалися не лише б ці підари,а й багато їх однолітків по всій Україні незалежно від статі
показать весь комментарий
18.04.2025 23:05 Ответить
Здається, нічорта не спрацює, а буде ще гірше. Треба розібратися для початку що було причиною, а потім виносити покарання. Розстріли привселюдно були у фишистів, і що багато їм це допомогло? Чи зараз є у арабів показові страти, сильно допомагає?
показать весь комментарий
18.04.2025 23:10 Ответить
для тебе, то нехай ці виродки і далі поводять так само.
показать весь комментарий
19.04.2025 10:09 Ответить
Повірте, є покарання набагато жахливіші, ніж страта. Є цілі науки. Також молодь бачить як веде себе влада і це все проектується на молоді - книги і психологія.

Модель поведінки спускається від батьків до дітей, від влади на населення, від влади на дітей, від директора на робітників і т.д. Вертикаль влади є.

Ще з часів совка є присказка: директор краде, ну то і мені можна. "На роботі ти не гость, уходя візьми хоть гвоздь". І багато іншого.

Молодь завжди шукає лідера думок, еталон і це не завжди чесні і порядні, нажаль.
показать весь комментарий
04.07.2025 15:33 Ответить
С арабами не так. Они фанатики. Они даже себя легко убивают с радостными криками.
С фашистами тоже не так. Среди населения были идейные против нацистов. Шли на смерть "за родину". Среди населения одни боялись, а другие шли умирать с еще большим остервенением.
А эти сопляки не фанатики и не идейные. Зажравшаяся мразота, знающая только удовольствие, жратву и секс.
Им есть что терять - родительские бабки, машины, наркоту и девочек.
Поэтому они толпой как дикари, бросаются на одного да еще и на лежачего.
Стадо растущих зверей.
показать весь комментарий
19.04.2025 10:18 Ответить
Те що ви написали, то на Гідропарку не тусуються ніколи, у яких є авто і бабло, то для таких є свої місця відпочинку, куди прості смертні не попадуть ніколи (знаю трошки).

А Гідропарк - це притон і кого там тільки не буває, і мажори там велика рідкість.

Звичайно я таке засуджую, але це ЕХО війни, і всі психологи про це кричать, що АУКНЕТЬСЯ, війна змінює психіку дітей дуже сильно і молодь зараз дуже агресивна стала, тому багато прикладів.
показать весь комментарий
04.07.2025 15:36 Ответить
Допомагає, якщо проводити все офіційно і відкрито.як у Саудівській Аравії десь було відео як карали за п'яну їзду в результаті загинула вся сім'я ,якій не повезло бути поряд на дорозі
показать весь комментарий
15.06.2025 00:17 Ответить
Глобально не допомагає, книги читайте. Це носить тільки тимчасовий ефект і все, потім люди звикають. Показові страти це просто демонстрація сили влади і типу справедливості і колись цим навіть зловживали, неудобних вішали і т.д., жінок скільки перевішали, бо хтось ткнув, що відьми і т.д. Ви б колись змогли б подумати, що кожен день будуть відео розірваних русаків уфарш? а зараз це кожен день і не одне і люди звикли вже і це страшно.

Що у відео я засуджую, але зазвичай в групі один-два зачинщики (часто не благополучні), а всі інші просто стадний рефлекс.

Зараз молодь дуже травмована також через війну, і це ще аукнеться в Україні і її нащадкам, дуже аукнеться. Про це говорять банально всі психологи, що молодь в депресії, агресії і негативі - це ехо війни.
показать весь комментарий
04.07.2025 15:41 Ответить
100% , але нажаль, такого не буде.
показать весь комментарий
18.04.2025 23:03 Ответить
Что ты мелешь? Какие то гулаговские методы
показать весь комментарий
19.04.2025 00:21 Ответить
Це піздєц скільки в нас відбитих на голову
показать весь комментарий
18.04.2025 22:15 Ответить
Низзя с 18 лет діток прівать, оні не гатови!!!
показать весь комментарий
18.04.2025 22:15 Ответить
А это всё прямая вина «родителей « которые вы плодили ********* и передали воспитание кацапскому сегменту интернета, зачем воспитывать детей? Ведь нужно время на себя, а ******** малолетние пускай будут проблемой окружающих …
показать весь комментарий
18.04.2025 22:34 Ответить
Это прямая вина государства, которое потакало таким родителям, и давало им "свободу выбора". Это ж ее дело с кем трахаться, верно?

А вот через 15 лет такое "дело" попадает на видеозапись.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:58 Ответить
Третьякова була права?
показать весь комментарий
18.04.2025 23:13 Ответить
Если честно то не в курсе. Можете тезисно сказать о чем речь?)
показать весь комментарий
18.04.2025 23:14 Ответить
Про "дітей низької якості" і примусову стерилізацію неблагополучних сімей. Загугли, якщо цікавить.
показать весь комментарий
18.04.2025 23:19 Ответить
А. Ну это да. Еще Адик об этом писал в своем высере.

Глупо ожидать, что у наркомана и алкашки сын будет отличником в консерватории =)
показать весь комментарий
18.04.2025 23:29 Ответить
Підори малолітні!
показать весь комментарий
18.04.2025 22:15 Ответить
Не спіши з висновками. Згадай вбивство підлітка на фунікулері чи як тецекашник у військовій формі велосипедиста збив.
показать весь комментарий
18.04.2025 23:37 Ответить
ну і що жидівський верховнокомандувач ідеш на другий термін
показать весь комментарий
18.04.2025 22:16 Ответить
сама собі відповім. якщо ти \ презедент \ дилетант ухилянт можеж нападати на укр. патріотів військових напр. ГЕРОЯ Червінського , Жолобецького, на генералів які не чекали коли ти зїш мівіну і перднеш а самі організували захист України а ти виродок з портновськими судями і каліченими прокурорами нападаєш за це на ГЕРОЇВ то чому гопота в цьому руслі не може напасти на перехожого у формі.
показать весь комментарий
18.04.2025 23:02 Ответить
Як це типово для гопоти : більше 3 на одного((
показать весь комментарий
18.04.2025 22:16 Ответить
Ти маєш на увазі тих, хто виконує план по мобілізації?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:43 Ответить
Ні,ті на державній службі.Чи справедливо вони чинять чи ні це інше питання.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:45 Ответить
Тобто, держслужбовці, які б"ють перехожих натовпом - не гопота, інші - гопота. Цікаво...
показать весь комментарий
18.04.2025 23:03 Ответить
Гомік ти вже не прикольний а просто гомік
показать весь комментарий
18.04.2025 23:02 Ответить
Що, тцкун, очкуєш? Відчуваєш, що таке і тебе скоро чекає? Звісно, чекає. А як ти думав бути нелюдом?
показать весь комментарий
18.04.2025 23:04 Ответить
Батьків цих покидьків на зону разом з їхніми імбіцилами.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:17 Ответить
Не знаю чому, але ніколи не любив "Гідропарк" ((
показать весь комментарий
18.04.2025 22:18 Ответить
Теж саме..купа бухої гопоти..всього кілька разів там була - на випускний, та в інституті..але нас тоді багато було..а так - є кращі місця біля води..
показать весь комментарий
18.04.2025 23:15 Ответить
особенно те, которые бухими по гидропарку рассекают
показать весь комментарий
18.04.2025 22:50 Ответить
А що ж оточуючі? Спокійно спостерігали? На айфони знімали, щоб лайків назбирать? Поперло бидло наверх…
показать весь комментарий
18.04.2025 22:18 Ответить
Один кажется пытался разнять
показать весь комментарий
18.04.2025 22:21 Ответить
оточуючі? це ви про поліцію? як завжди.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:22 Ответить
І на фоні цих дЕток ...

Російський суд засудив до майже трьох років ув'язнення 19-річну російську активістку Дар'ю Козирєву, яка використовувала поезію Тараса Шевченка і графіті, щоб висловити свій протест проти війни в Україні.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:19 Ответить
Оспаді прости, але захищати, ризикуючи життям, ОЦЕ бидло?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:20 Ответить
Це вихованці 95 кварталу і особисто боневтіка янелоховича членограя.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:20 Ответить
Кarrambik fanat - нащадок гб-шних вертухаїв, які цей анекдот придумали
показать весь комментарий
18.04.2025 22:27 Ответить
Сходи два-три роки повоюй,глянем,що у тебе виросте жаба чи загостриться почуття свправедливості.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:29 Ответить
Ти де таку юхню прочитало?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:41 Ответить
І це розповідає ще щось про честь людина, яка готова побити військового, який його захищав на фронті, що б він в тилу міг спокійно спати, жрати та розважатись? В тебе ж такі поняття про честь , повагу і гідність як і про атомну фізіку.....Якщо навіть і уявити що військовий був напідпитку і щось сказав тим молодикам які розважались,і що ім не сподобалось - то треба просто розуміти через що ця людина пройшла і що пережила і просто проявити повагу ідо нього і поблажливість.....Всі військові які повертаються з фронту на лікування або у відпуску до дому- перше що всіх іх вражає те що люди в тилу не розуміють і не відчувають те що коіться на фронті, Для них нібити війни і не існує.....А побити військового-фронтовика - че якраз не відстоювання честі, а навпаки повна іі відсутність.... І читаючи таких як ти, просто моторошно на душі від того якого рівня деградаціі досягла наша молодь вихована на цінностях і моралі 95-го кварталу......
показать весь комментарий
18.04.2025 23:20 Ответить
Меня этой лапшой про "захищав на фронтi" не проймешь. Ну захищал, и что? Теперь ему нужно за это прощать преступления на 100 лет вперед, или что? Индульгенция как в средние века?

Вы ж так и жену свою ему подложите, мотивируя это "ну я його розумiю, вiн же був на фронтi, ii захищав".

Но вы абсолютно правы за "треба просто розуміти" - именно поэтому прежде всего конфликты нужно решать словесно. Но мы обсуждаем здесь не причины, а факт избиения толпой.

P.S. кстати вы абсолютно нихера не угадали по поводу ядерной физики =)
показать весь комментарий
18.04.2025 23:26 Ответить
А і вгадувати тут нічого навіть не потрібно. З вами тут все зрозуміло і без ядерноі фізики. І своім ,,Ну захищал, и что?"- ви тільки ще раз це підтвердили....
показать весь комментарий
18.04.2025 23:36 Ответить
В чем его преступление?
показать весь комментарий
19.04.2025 00:45 Ответить
У тебе прізвище "іванов". Що ти взагалі можеш знати про честь і совість? На тому місці у тебе фуй виріс...
показать весь комментарий
19.04.2025 00:31 Ответить
Якщо ти в 2025 році пишеш російською то ти 100% тупий дегенерат який не здатний вивчити мову. Але ти ще гірший! Ти кацап який пробує тут когось повчати і хизується своїм кацапізмом. ПНХ.
показать весь комментарий
19.04.2025 00:40 Ответить
Ти, чучало з болот підмосков"я , ти хоча б раз було в Украіні, щоб хрюкати тут про те що там царює? Сховало мерщій своі кремлівські вуха, своі лапті у руки, і курсом російського корабля швиденько поплигало назад за свій обісцяний поребрик, і там на своіх болотах будеш розповідати про своі філософські думки про жабу.... Професор болотний .....
показать весь комментарий
18.04.2025 22:50 Ответить
Ти кацапська курва що ти знаєш хоч про жаб тобі з болота видніше як не як родичі тому і полізли в Україну через свою скрепну жабу чому українці краще живуть
показать весь комментарий
18.04.2025 23:11 Ответить
Та це ваше кацапське "Слово пОцона".
показать весь комментарий
18.04.2025 23:17 Ответить
Мій син таке й не дивився і не дивиться.

Доречі, а ви не пробували позбутись кацапської?
показать весь комментарий
19.04.2025 00:04 Ответить
То намагайтесь розмовляти чистою українською. А не гуглити, і промови викладати мовою ворога..хоча, може для вас мокши й не вороги, а навіть таки друзі..

А русизми - вас, кацапомовних начитаєшся, трохи й вилазять ваші русизми.
показать весь комментарий
19.04.2025 01:04 Ответить
Не буде тилу, не буде України, а ті малі під@ри підуть до пі@ської армії служити і свої дупи мордві підставляти...
показать весь комментарий
18.04.2025 22:20 Ответить
З них, УЖЕ толку, не буде!
Це, вовча зграє з району, «бикує», накинувшись кодлом, на ОДНОГО військового, задля відосика??!!
Повісити їх, прямо на місці нападу!
Бо зараз почнуться, оті грошові ГОЙДАЛКИ, родітєльоф+адвокатів+омбудсменів… «Дзвонарі», телефонують прокурорським, 24/7!
показать весь комментарий
18.04.2025 22:21 Ответить
Зграя шакалів напала на одного лева. Шоб ви здохли, підараси.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:22 Ответить
Поколение "Какая разница" уже выросло...
показать весь комментарий
18.04.2025 22:24 Ответить
потрібні РОЗСТРІЛИ прямо на місці всіх, хто нападає на військових та перешкоджає мобілізації
показать весь комментарий
18.04.2025 22:24 Ответить
Ти особисто будеш розстрілювати? Чи це має робити хтось інший?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:28 Ответить
Если мне понравится твой ноутбук - я тебя пристрелю и скажу что ты на меня два раза нападал и три раза перешкоджал мобилизации. У меня оружие есть, а у тебя нету, сечешь разницу?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:43 Ответить
Лучше бы таких как ты расстреливали.У наших мегапатриотов мышление, точно как у русских- запугать, заломать, расстрелять. С той лишь разницей,что вы по укр разговариваете.А так в голове такие же диктаторы,Как и русня
показать весь комментарий
19.04.2025 00:25 Ответить
онижедети.....
показать весь комментарий
18.04.2025 22:24 Ответить
не треба винаходити український окремішний велосипед.
треба щоб ветерани написали КОДЕКС ВЕТЕРАНА.
а потім що б не трапилося з ветеранами просто зазирнути в кодекс і зрозуміти хто правий.
а не так як зараз - кожен хто як хоче так і дроче.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:24 Ответить
улюблена мєнтовская тєма. закинути якийсь обрізаний відосик та смакувати срач в пабліках.
чекаємо на повне відео!
айяйяй, яка паскудна молодь в україні! всіх до тцк, там їх навчать родіну любіть!

група хлопців підійшла до чоловіка у військовій формі та спровокувала конфлікт

що робив військовий на гідропарку? бухав? і чого б це хлопцям, та й ще з дівчатами чіплятися до військового?
може навпаки? п'яне бидло у пікселі вирішило повчати молодь життю, за отримала люлєй?

Це -- 17-річні місцеві мешканці.

на гідропарку немає місцевих мешканців!
показать весь комментарий
18.04.2025 22:25 Ответить
В одному з вами згоден - ми не знаємо причини конфлікту. Але бити людину натовпом - це злочин. Що робив військовий в гідропарку? А що, "Гідропарк" заборонена для військових зона і там треба обов'язково бухати?
показать весь комментарий
18.04.2025 22:33 Ответить
"Але бити людину натовпом - це злочин"

У мережі вже тисячі відео на цю тему. Натовп не просто б"є людей, а ще й збиває бусом, заламує і викрадає.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:47 Ответить
так! гідропарк, це гадючнік де нічого іншого ніж бухати нема чого робити, в цю пору року!
влітку, деякі ходять пляжувати.
ви не знаєте, що таке 15-17 річні, збиті в стаю? то, де ви росли?
але, скоріш за все конфлікт спровокував дядьок у пікселі.
на подолі повно таких конфліктів, але про це не пишуть, бо немає смажених відосиків.
ніякий подвиг, не дає право принижувати інших і тим більше не надає читів безсмертя.
показать весь комментарий
18.04.2025 22:55 Ответить
Ну ти й дебіл-що це військовому не можна в гідропарку знаходитись? Надіюсь такі ж малолітні імбецили в підворітні і тебе перестрінуть,нічого дебілу в підворітні шаритись
показать весь комментарий
18.04.2025 22:36 Ответить
ясна річ. ніхто не застрахований отримати вуличну піздюліну. але!!! я вмію: розмовляти, битися бігати.
і, ніколи! ніколи, не ********* до купки молодих хлопців. і вони до мене. у нас візуальний договір.
і, тим більше ніколи не напишу заяву в мєнтовку, що мене побуцкали підлітки! а всіляко, посприяю рішенню, без мєнтів!!!
показать весь комментарий
18.04.2025 22:59 Ответить
Страница 1 из 4