8768 відвідувачів онлайн
8 129 47
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Акулячі історії": не можна дегуманізувати тих, хто від початку є поза людським

Читаю репліки щодо «акулячої історії» та емоцій українців, окремо зачепила «дегуманізація».

 Загалом кожен має право на власну позицію. Однак кілька зауважень все ж таки зроблю. По-перше, «дегуманізував» росіян ще Гоголь: у його «Мертвих душах» вкрай сухе та практичне ставлення до їхніх смертей. І це ставлення не Гоголя, а власне самих росіян. Тобто, по суті, вони самі себе дегуманізували, перестали ставитися до своїх життів як до чогось цінного з самого початку існування Московії. То з чого б нам чіплятися за міф «оніжетожелюді», якщо вони один одного не дуже вважають людьми, а життя – цінністю?

 Тобто, причина номер раз спокійно ставитися до жартів з приводу смертей росіян: для них їхні життя – дрібниця.

 Причина номер два дати на стримання особливо видатних гуманістів: в українців вже 300 років є маса причин не бачити у московитах людей та відчувати з приводу будь-якої смерті будь-якої кількості росіян виключно позитивні емоції. Ну, або як мінімум полегшення.

 Навіть якщо не занурюватися на глибину Батурина та Суботова, до ГУЛАГу та будівництва тієї ж ГЕС: у нас більше року ракетні обстріли, бомбардування ФАБами, вибухи «Шахедів». Звірства Бучі, Ірпеня, Ізюма... 500 убитих дітей, молодшому крихітці 2 дні від народження. Тисячі покалічених малюків та підлітків. Десятки тисяч викрадених окупантом дітей. Десятки тисяч убитих захисників наших життів. Сотні тисяч поранених та постраждалих від контузій. Зруйновані будинки, життя, долі, сім'ї. Майбутнє нації на межі знищення: чверть населення, переважно мами з дітьми, залишили Україну. Можливо, назавжди.

 То що, полюбити і підставити ліву щоку? Чи все ж таки не намагатися натягнути сову на глобус, а росіян – на еталон «нормальної людини, як усі»?

 В підсумку, причина номер два спокійно жартувати з їхніх смертей, але не стримувати сліз через мертвих дніпровських риб, херсонських тушканчиків, загиблих кошенят і собак: неможливо «дегуманізувати» тих, хто від початку не впихувався в рамки людського і регулярно знищував все людське там, де лишень дотягувався.

 Причина номер три дати українцям вилити свій шок від ситуації хоча б у насмішки над смертями вбивць: вони не просто вбили і продовжують вбивати нас. Вони вкотре знищили наш світ.

 Навіть особливо «гуманні» зобов'язані усвідомити, що події на Каховській ГЕС на десятиліття змінили наш ландшафт буття, звичне життя. Це не про екологію і не про людей та їхні будинки. Це в принципі про довкілля. Ми жили в одному світі, а тепер маємо якось освоюватися в зовсім іншому. А якщо Росія «розвине успіх» і підірве зараз ще й АЕС, то наш світ знову зміниться.

 Причому це відбувається не вперше, і завжди з вини росіян: вибух на ЧАЕС перекроїв все (вирізав із буття заражені території, умертвив міста, вигнав сотні тисяч населення з домівок, змінив економічні зв'язки та структури, вплинув на всі галузі економіки, на демографію, на медицину...). До цього так само потужно розірвало тканину нашого історичного буття затоплення Великого Лугу (так, водосховищем саме цієї ГЕС, тож десь ми заразом і повернемо частину втраченого, оскільки вже встановлено неможливість відновлення Каховської ГЕС). До цього – окупація Москвою та привнесення сюди її кріпосного права...

 Яка «дегуманізація» може бути тих, хто все своє існування творить нелюдські речі з людьми та світом людей?

 Так, комусь може бути по-людськи шкода миттєво зжертого живцем росіянина (от власне: «миттєво», а ось наші полонені «азовці» помирали довго; і рибка просто хотіла їсти, а ось росіяни просто хочуть мучити і вбивати, знищити Україну). Проблема в іншому.

 Понад 300 років зберігається ситуація, коли українці не розуміють екзистенційну небезпеку росіян. Між нами абсолютно нічого спільного, як не кивай на «спільну культуру» (ну так, як їй не бути «спільною», коли це наші довбані могилянці їм цю культуру принесли і впхнули силоміць), «спільну релігію» (природно «спільну», якщо їхнє «особливе православ'я» принесене на наші землі на баґнетах окупації), «схожа мова» (а якою ще може бути штучна лінгвістична конструкція, як не схожою на базову версію, на якій її побудували?)...

 Значна частина українців досі відмовляється розуміти (з того ж гуманізму та звичного олюднення росіян), що по суті збереження та поширення російської мови, російської культури – це міна уповільненої дії. Завдання котрої – знищити нашу самість.

 Бо у росіян насправді немає власної історії, немає власного коріння, немає основи. І власне про це щодня нагадує їм саме наше існування як нації та держави. Вони не можуть пояснити своє існування своїм громадянам – поки є незалежна Україна. Особливо якщо це Україна вільна та багата.

 Тому для них це принципове питання: знести Україну з лиця землі, затопити, підірвати... Створити рукотворну пустелю-цвинтар між Європою та Росією: з багнинами й болотами, з радіоактивними зонами, із плямами хімічного зараження... Нехай вповні знищення їм не по зубах – але роблять, що можуть.

 Тому й ми маємо робити, що можемо. Як сказав Залужний: «Ми не маємо права перекласти цю війну на наших дітей. Ворога треба знищити тут і зараз». У тому числі, ми повинні розірвати будь-який зв'язок з «русскім міром». І так: для цього визнати екзогуманність/позалюдяність росіян.

 Це не «дегуманізація» як «позбавлення людських рис та прав у своєму сприйнятті з метою зняття моральних заборон на негуманні дії щодо об'єкта». Це просто визнання наявної характеристики. Вони такі незалежно від наших дій чи нашого сприйняття. Їм самим по собі були, є і будуть чужими людські норми співіснування – див. їхню поведінку всю історію їх існування.

 А без визнання екзогуманності, позалюдяності росіян – якщо українці таки поведуться на псевдогуманні звернення деяких особистостей, котрі просто розраховують зробити на цьому політичну кар'єру, - навіть після перемоги ми знову зіткнемося з тим самим. З тією ж загрозою з північного сходу – якщо ми продовжимо вважати їх своїми, такими ж, як ми.

 Нам категорично не можна й надалі дозволяти собі триматися за вигадки «такі ж православні, такі ж слов'яни, ментально близькі, ми частини однієї культури, всім буде краще від дружби...»... Бо коли ми говоримо про дружбу та розуміння, ми це робимо щиро, з наміром максимально комфортно та приємно жити поряд. А коли про «дружбу» та «схожість» говорять росіяни – то тільки для того, щоб зблизька було легше знищити нас.

 Тому повторю вже загальновизнану істину: якщо ми хочемо існувати як нація, ми просто не маємо іншого виходу. Ми повинні «вбити росіянина у своїй голові». І це має зробити кожен українець. Питання не вибору, не переваги – а буквального виживання.

Топ коментарі
+22
Пане выіманн, ти про що читав?Здох маскаль-і слава Богу.Це ж яким треба бути отцом і матєрью,щоб дитина попала до акули.А тобі жалко москалика?Ти і проти абортів?Вбий у своїй довбешці москаля-і буде легше жити,якщо статтю не дочитав...
показати весь коментар
11.06.2023 09:28 Відповісти
+20
ІСТИННО !!! Щира подяка авторові.
показати весь коментар
10.06.2023 23:12 Відповісти
+20
коли про «дружбу» та «схожість» говорять росіяни - то тільки для того, щоб зблизька було легше знищити нас

показати весь коментар
11.06.2023 09:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Яка там гуманність, кацапи - то вірус а не люди.
показати весь коментар
10.06.2023 18:52 Відповісти
кацапщина - шкідлива та гидка пліснява на тілі планети Земля. Тільки дезинфекція планетарного масштабу від цієї плісняви. Постійно.
показати весь коментар
11.06.2023 10:26 Відповісти
ІСТИННО !!! Щира подяка авторові.
показати весь коментар
10.06.2023 23:12 Відповісти
Пане, Голубицький 👍👏👏👏💯‼️
показати весь коментар
11.06.2023 13:13 Відповісти
Так, це все вірно, що написав автор. Але в мене є тільки одне питання - уявіть собі, що акула зжерла маленьку дитину. Що будете радіти, що маленького москалика з'їла акула? Писати пости у ФБ, створювати веселі меми?
показати весь коментар
11.06.2023 01:43 Відповісти
Пане выіманн, ти про що читав?Здох маскаль-і слава Богу.Це ж яким треба бути отцом і матєрью,щоб дитина попала до акули.А тобі жалко москалика?Ти і проти абортів?Вбий у своїй довбешці москаля-і буде легше жити,якщо статтю не дочитав...
показати весь коментар
11.06.2023 09:28 Відповісти
1000%: Немає різниці як здохне кацап: чи від холєри, чи від Української кулі, чи від ножа в спину від сваїх чи його з`їла акула.... хороший кацап - дохлий кацап!
від цього буде тільки ВСІМ легше: однозанчно з ньогo вжe не виросте новий вбивця, терорист або злодій....

Я знову ж таки переконуюсь яка це лжива і підла продажна мерзота цей руZZкій мір і його адепти! руSSкому міру повірити - себе обманути!
показати весь коментар
11.06.2023 12:37 Відповісти
"уявіть собі", что в Буче в прошлом году москали изнасиловали не чужого 11 летнего мальчика, а вашего сына. И молодую женщину, сразу втроем - вашу жену. Информацию можете найти и на цензоре Об убитых и замордованных, тоже "уявіть собі". И ваш дом, от которого остался только подвал - "уявіть собі". Хоть что-то из"подвигов" ваших «оніжетожелюді» "уявіть собі".
А вообще я тоже против абортов, разве что в исключительных случаях....
показати весь коментар
11.06.2023 11:04 Відповісти
А чого ж обмежувати свою уяву "одним маленьким москаликом"? Ширше тра. В Батурині були малі діти, в закріпачених українців також. У вояків армії УНР, у винищених голодомором. Зрештою у мешканців Чорнобильської зони, до речи, а скільки в них дітей не народилось, бо заставляли робити аборти. То чому ви це замочуєте, пане моралісте?
показати весь коментар
11.06.2023 11:08 Відповісти
коли про «дружбу» та «схожість» говорять росіяни - то тільки для того, щоб зблизька було легше знищити нас

показати весь коментар
11.06.2023 09:30 Відповісти
руSSкому міру повірити - себе обманути!
показати весь коментар
11.06.2023 12:39 Відповісти
Не про то разговор!
Важным в этой теме есть только реакция Запада - вот для него гуманность нужно всячески изображать, они это любят!
показати весь коментар
11.06.2023 09:58 Відповісти
Не такий "Запад" тупий,як ти його малюєш...
показати весь коментар
11.06.2023 11:36 Відповісти
А из каких соображений они нам помогают?
Потому что любят насилие?
показати весь коментар
11.06.2023 11:41 Відповісти
Вважаю,що загальнолюдські цінності і здоровий прагматизм керують вчинками Заходу.І їм навіть приємно,що об"єднана Європа проявила себе,спільно може загнати тупе кацапомурло в стойло.
показати весь коментар
11.06.2023 11:57 Відповісти
В прошлом году там же в Хургаде акула съела под камеры гражданку Австрии. Европейцам не до смеха.
показати весь коментар
11.06.2023 12:07 Відповісти
гражданку Австрії...яка танцювала з путіним на весіллі під хор донскіх казачків...??
показати весь коментар
11.06.2023 12:41 Відповісти
А японцам?
показати весь коментар
11.06.2023 15:41 Відповісти
По-перше, представники Акули все заперечують, Росіянин сам поранився об рифи, а Акула мирно плавала неподалік. По-друге, а хтось подумав про те, як себе почуває Акула після такого. Їй прийшлось з'їсти росіянина, а вони в мільйони разів страшніші та небезпечніші ніж риба Фугу.
показати весь коментар
11.06.2023 10:36 Відповісти
💯%! Пора вже покінчити з цією хворобливою емоційною прив'язіністю до звіроподібної пародії на людей під назвою ,,рашка"! Яка на жаль зберігається як постколоніальний синдром у багатьох!
показати весь коментар
11.06.2023 10:52 Відповісти
Не можна втрачати людяність, бо її втрата, це як ракова пухлина в мізках, вона зжирає все. Немає в голові перемикача - ось цю хвилину буду людяним до тварин, а в наступну хвилину радію, що рузького з`їла акула. Втрата людяності в наступному вдарить по нас самих, вдарить по тобі і по мені.
показати весь коментар
11.06.2023 11:00 Відповісти
Это очень хорошо, что "в наступну хвилину радію, що рузького з`їла акула"
А шо это :" Втрата людяності в наступному вдарить по нас самих, вдарить по тобі і по мені"
У вас, судя по всему, весьма смутное представление об истинном понимании "людяності"
показати весь коментар
11.06.2023 11:12 Відповісти
Є таке медичне прислів'я - "Гены пальцем не размажешь" (вибачте українською не так звучно).
Тому навіть з маленького кацапчика обов'язково виросте огидна тварюка, як її не виховуй або перевиховуй.
Тому особисто мені один херсонський ховрашка ближче, ніж усі кацапські недоростки. Хай би їх усіх акули зжерли - я навіть не пересмикнусь.
показати весь коментар
11.06.2023 11:15 Відповісти
Немає різниці як здохне кацап: чи від холєри, чи від Української кулі, чи від ножа в спину від сваїх чи його з`їла акула.... хороший кацап - дохлий кацап!
від цього буде тільки ВСІМ легше: однозанчно з нього вже не виросте новий вбивця, терорист або злодій, гвалтівник....
показати весь коментар
11.06.2023 12:44 Відповісти
Я слышал в интерпретации "Гены пальцем не сотрешь". Но это сути не меняет.
показати весь коментар
11.06.2023 17:51 Відповісти
Вона вже і так вдарила , ще з 24 Лютого ! Далі нікуди ……… нехай отрумують 🪃🪃🪃🪃🪃🪃🪃🪃🪃🪃☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
показати весь коментар
11.06.2023 13:19 Відповісти
Ну дивись. Тут все просто: цей росіянин міг зараз гвалтувати чиюсь дитину десь в Україні, або різати полоненого, але так сталося що його зжерла акула. НАМ пощастило, що так сталося, що він зараз не стріляє комусь у потилицю. Чому хтось має взагалі думати про людяність у відношенні росіянина, ще й призовного віку?
показати весь коментар
11.06.2023 15:32 Відповісти
Так ми людяність і не втратили, просто кацапи перестали бути людьми, їх навіть тваринами не можна назвати.
показати весь коментар
11.06.2023 15:44 Відповісти
Людей можно понять. Если бы не акула было бы совсем хреново.
показати весь коментар
11.06.2023 11:54 Відповісти
показати весь коментар
11.06.2023 13:13 Відповісти
Добре сказано.
Але хіба це переконає аґента фсб АрЄстовіча та прикацаплену Матвійчук, що зробила "правозахист" своєю прибутковою професією?
показати весь коментар
11.06.2023 14:31 Відповісти
Як сказав Залужний: «Ми не маємо права перекласти цю війну на наших дітей. Ворога треба знищити тут і зараз». Джерело:
***********
У всьому погоджуюся з автором. І Залужний цілком вірно сказав.
Треба раз і назавжди вимести сраними віниками всю кацапську гидоту з нашої країни.

До речі, схожий вислів був у Германа Герінга, - "Ми не хочемо залишати нашим дітям і нащадкам те, що ми маємо зробити самі".
Wir wollen nicht unseren Kindern und Nachkommen hinterlassen was wir selbst tun können. Hermann Göring

показати весь коментар
11.06.2023 14:35 Відповісти
Ішов хохол насрав на пол, ішов кацап -зубами цап
показати весь коментар
11.06.2023 15:11 Відповісти
Чому ми не говоримо про те, що рибка поїла, а говоримо тут про росіян взагалі? Треба трохи зсунути дискурс на права риб.
показати весь коментар
11.06.2023 15:26 Відповісти
Браво, автор!
Я бы за такую статью Пулитцера дала
В ней столько смыслов
Вечной драмы украинского народа
Его постоянного возрождения из пепла
И столетней борьбы
С мерзостью тех,кого и народом не назовешь
Варвары
показати весь коментар
11.06.2023 16:28 Відповісти
+36!
показати весь коментар
12.06.2023 08:22 Відповісти
В сравнительно коротком тексте вложен огромный смысл. Я уже много лет настойчиво и громко пытаюсь доказать окружающим. что кацап - это существо, не попадающее под определение "человек". Это даже не плохой человек, это не человек вообще. Успехи у меня в этом плане так себе, даже после начала полномасштабной войны. Но не останавливаюсь.
показати весь коментар
11.06.2023 17:21 Відповісти
Чудовий текст.
показати весь коментар
11.06.2023 23:01 Відповісти
Аплодую ! Чудово ! Дякую за текст.

Це б його довбню арестовичу показати. Але там - дохлий номер: не дійде. Тим більше, воно - не українець. Та воно й не довбень, а ворог.
показати весь коментар
11.06.2023 23:22 Відповісти
Погоджуюсь. Читав сьогодні тут того дебілкуватого блогера в очочках(який постійно джинсу проплачену пише) і ледь не блювонув від його світу рожевих поні і святих рускіх чєлавєкав, каториє нєвчьом нє вінавати .
показати весь коментар
12.06.2023 01:36 Відповісти
Це буде не в тренді, але треба ж бути хоч комусь не в тренді, більшість хто думає дещо інакше побоїться висловитись і промовчить. По перше росіяни це не якісь іноплянетяни, у яких геть інше усвідомлення добра та зла, і це якби виправдовує їх стосовно усвідомлення лиха, яке роблять їх війська. Це саме люди, і вони все чудово розуміють, саме це і є їх найбільша провина. Вони ходять сьогодні в театри, картинні галереї, вони читають дуже багато книжок в транспорті, і не якийсь ширпотреб, а світову класику. Це нація і багато хто з них чудово знає і світову історію, і якщо справа не стосується їх безпосередньо, чудово відрізняють хто є агресор, хто розв'язав війну в конкретному прикладі, і так далі. Наша пропаганда їх старанно примітивізує, типу це тупий козел з балалайкою, але це зовсім не так, більшість з них, принаймні більшість у великих містах доволі освічені люди, які свідомо обирають шлях зла.

Другий момент: було б помилкою казати про всю німецьку націю в часи Другої Світової, що це не люди. Хоча дивлячись на концтабори, експерименти на людях, масові розстріли, цілі міста зруйновані до піску і уламків, було бажання вважати їх не людьми. Причому всіх. Але ні, Нюрнберг визначив справжніх винуватців трагедії, для когось це скінчилося шибеницею, для когось строком. І буквально за років 10 вони дуже сильно змінились. До того ж ті, хто боявся гестапо та СС отримали право голосу. І вони зцілилися, хоча й не без допомоги американських танків на української артилерії.

Третій момент. У мене є дві знайомих в Москві: одна старанно донатить на СВО, допомагає "нашим солдатикам", і не те щоб ненавидить Україну, вона ненавидить її незалежність і хоче її бачити окупованою. Хоча її коріння звідси. Інша ненавидить Москву, росіян, мріє звідти втекти і дуже хоче допомогти ЗСУ хоч чимось. Постійно питає про новини з фронту з нашої точки зору, і чекає, без перебільшень, коли таки ЗСУ візьмуть Москву чи хоча б Белгород. Хотіла задонатити ВСУ, не дозволив, бо ФСБ не спить та й карти Мир не працюють. Щоправда її предки з европейських країн. Так от у обох російський паспорт і вони якби росіянки, хоча це абсолютно різні люди.
показати весь коментар
12.06.2023 01:43 Відповісти
Недовійськовий Арестович (ака Люся), який дня не воював на цій війні, не має морального права щось патякати. Ця особа на страхах і хвилюваннях українців і тих хто їм співчуває з пост радянського простору, створив бізнес на ютубі, де більшість підписників думаю не з України. Може йому повторити шлях його співрозмовника Фейгіна і емігрувати, щоб його скигління не сприймалося як думки і прагнення українців? Пристосуванець Арестович, який в житті ніякою користі Україні не приносив, крім паплюдження всього українського - містечкового, як він сам сказав, і вознесення росїйської мови і культури. Нехай забирає свою аудиторію і валить з України. Україна країна тих хто ії захищає, а не тих хто підточує з середини. Про то як вій виїхав на відпочинок в Ізраїль коли чоловікам призивного віку виїзд заборонений, взагалі мовчу.
показати весь коментар
12.06.2023 02:30 Відповісти
Автор статті правий стосовно сутності кацапів, а пристосуванець і фарісей арістовіч вже задовбав своїм "культурним гуманізмом"!!!
показати весь коментар
12.06.2023 07:21 Відповісти
шановний Борисе Пересічний. На вашу думку будь-який росіянин (руський, бурят, башкир, татарин, чеченець тощо), тобто. людина, яка народилася в Росії, вже за фактом свого народження стає недолюдиною і заслуговує тільки на смерть. Тоді чим ви відрізняється від нацистів, які влаштували Голокост? Чим ви відрізняється від комуняк, які тотально знищували класово чужих?
показати весь коментар
12.06.2023 21:12 Відповісти
Тарган має забитися в свою щилину і подихати там з голоду. Якщо він виповзає на світ - його чавлять тапком.
Людинами можна визнати лише тих росіянців, які:
1 Публічно визнають злочини кремлівського режиму.
2 Публічно визнають свою співвідповідальність за ці злочини.
3 Допомагають у боротьбі із злочинним кремлівським режимом.
Будь-який росіянець, що починає вимовляти фрази типу "Не все так адназначна", "У кожному конфлікті є 2 сторони", "Прості росіянці ні в чому не винні" - автоматично зараховується до прихильників рашизму з усіма наслідками.
Останнє стосується і тебе.
показати весь коментар
13.06.2023 10:57 Відповісти
Ось і дочекався, записали мене до прихильників рашизму. Тобто якщо я маю іншу думку стосовно статті, то я рашист. А дайте мені, шановний, відповідь на одне питання: ви вважаєте ворогом немовля, що народилося в рф? Як ви вважаєте, чи припустимо застосовувати до цієї дитини парадігму "хороший русский, это мертвий русский"? Тут один патріот, що дивиться війну лежачі на дивані, заявив мені, що не вагаючись зарізав би руську дитину, якби була така можливість, бо з дитини виросте ворог України, тому його треба вбити прямо зараз.

"Всё, приехали", якщо казати російською.
показати весь коментар
13.06.2023 17:40 Відповісти
Я взагалі не розумію сенсу цієї антропологічної дискусії: "Чи є Homo Rashistus підвидом людиноподібних, чи він насправді представник тупикової гілки мавп... Ви би ще їхніх предків-андрофагів запитали про кращі способи готування людського мяса.

Дискусія має бути про геть інше: якого біса цей корм для рибок робив в Хургаді? Він мав сидіти за залізною завісою в своєму усть-*********** і клепати запчастини для нового танку чи гармати. А тепер на один танк, що міг вбити українців, буде менше. І це дуже добре. Погано лише те, що рашисти продовжують розповзатися по світу, як таргани, і ніхто їх тапками не чавить.
Окрім зубастих акул.
показати весь коментар
13.06.2023 10:46 Відповісти