8018 відвідувачів онлайн
7 425 80
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Заборона Телеграму": наскільки це реально

"Заборона Телеграму": наскільки це реально

«Телеграм можуть заборонити» - гуде з кожної праски.
Гаразд, давайте я все поясню.
По-перше, Телеграм дійсно є злом, я про це говорю публічно вже давно. Повністю росіянський продукт, який не має нічого спільного з безпекою, а власник компанії має максимально підозрілі зв’язки з кремлем. Моїх дописів, статей, коментарів та інтерв’ю на цю тему назбиралося вже десь під сотню.
Але «по-друге». Блокування технологічних продуктів є ЩЕ БІЛЬШИМ злом. Це методи недемократичних країн. Тим більше блокування найпопулярнішої соцмережі. Ні, не називайте це лайно месенджером, по суті це соцмережа з нецензурованим контентом. Українська влада своїми «марафонами» штучно обмежила доступ до інформації, тому люди кинулися до нецензурованих джерел, де їх радісно чекають кремлівські ІПСОшніки.

Так, Телега дійсно є загрозою національній безпеці України.
Але боротися з нею слід не методами совкових вахтерів у стилі «нє пущать», а тонкіше. Головними інструментами такої смарт-боротьби є просвіта, переконання, популяризація знань, роз’яснення.
І ще надзвичайно важливо, щоб сам «борець проти Телеграму» не користувався Телеграмом, не запрошував у свій ТГ-канал, не називав це «офіційним джерелом інформації». Насправді, виключити ТГ з переліку офіційних каналів комунікацій держструктур – дуже легко, одним Указом, як два пальці. Але заборонити користуватися усім громадянам – практично неможливо. Тобто наказати-то можна, але виконати – нереально, не в сучасній волелюбній Україні.
З технічної точки зору, повністю заблокувати додаток, який працює за протоколом Р2Р - майже неможливо. Тобто теоретично можливо, але вимагатиме сильно потужнішу технічну базу плюс значно більше юридичних повноважень та контролюючий апарат. На московії у 2018-2020 роках намагалися блокувати той самий Телеграм, але зазнали поразки – маючи на порядок більше технічних та адміністративних спроможностей, ніж є зараз в Україні.
З точки зору демократії та свобод громадян – тим більше неможливо заборонити Телеграм. Український народ веде криваву боротьбу якраз за оці цінності, тому люди не потерплять подібного тоталітарного примусу.

Тому особисто я не вірю у блокування Телеграму в Україні найближчим часом, хоча є ідейним супротивником Телеги, ніколи нею не користувався, не користуюся, не планую і всіляко агітую відмовлятися від цього росіянського продукту. Але ще більше я переконаний, що методи тупих заборон та блокувань – неприпустимі у демократичному суспільстві.

До речі, вже все більше людей погоджується з аргументами противників Телеграму (типу мене чи Назара Токара) та відмовляється від його використання.
Звісно, є багато його прихильників.
Але також є багато тих, хто начебто не проти відмовитися, але вимагає “запропонуйте мені альтернативу». Моя відповідь така: якщо я підхожу до вас і кажу «Перепрошую, у вас лайно на черевику» - чи мушу я одразу запропонувати вам «альтернативу»? Принести вам пару нових черевиків? Кинутися витирати пляму на вашому взутті? Чому хтось мусить вам пропонувати альтернативу замість шматка російського бруду?
Хоча насправді, якщо завтра ви прокинетесь і з’ясуєте, що Телеграма більше не існує – чи це зруйнує ваше життя, от правда? Сумніваюся. «Альтернатива» знайдеться дуже швидко, повірте. WhatsApp, Signal, Threema, Wire, Session.  Та навіть Viber значно безпечніший за Telegram.

Але безвідносно шкідливості Телеграму, значно важливішим залишаються права та свободи українців. У тому числі право користуватися дуже поганими месенджерами.
«Я не схвалюю те, що Ви кажете, але я до смерті захищатиму Ваше право говорити це»: Евелін Беатріс Холл.

Топ коментарі
+7
по суті це соцмережа з нецензурованим контентом...

А так хочеться цензурувати....
показати весь коментар
17.02.2024 17:14 Відповісти
+5
"Телеграма більше не існує - чи це зруйнує ваше життя, от правда?"
Зруйнує і я ніколи цього не дозволю зробити. Так склалось, що там всі друзі з усіх куточків світу, переконувати 20 людей з нормальних цивілізованих країн кудись там переходити, тому що бачите там живе російське іпсо, ну це, ну..)) Їм в Німеччині взагалі начхати на російське іпсо, вони не знають російську і не читають. Плюс це найзручніший новинний агрегатор. Принаймні на сьогодні, соцмережа якщо хочете. І так, мені зручно з друзями в ЗСУ обговорювати саме російське не іпсо, а відверті нахрюки стосовно їхніх просувань на фронті і порівнювати це з реальною картиною.

Я наприклад вважав, що наше командування вибачте повне ЛГБТ і Авдос не замінувало. Виявилось що заміновано доволі щільно, наскільки можливо, і росіяни самі про це пишуть, що мають втрати з-за цього. Хто про це знає? Ніхто, наші журналісти мають дуже обмежений потенціал. У того ж Цензора немає на фронті навіть трьох воєнкорів, які б давали адекватну картину подій.

В телеграмі кожен знаходить те що шукає, і як соцмережа він чудовий. Інше питання що для приватних розмов краще використовувати Wire, код якого пройшов незалежний аудит. І головне він не потребує сім-карту на відміну від телеграма, отже безпечніший в рази. І шифрування по замовчанню на кожну розмову, а не як в телеграмі тільки після включення секюрного чату.
показати весь коментар
17.02.2024 18:40 Відповісти
+4
В тому самому фейсбук можна зібрати в десятки більше інформації про людину чим в телеграм. Я вже не кажу скільки інфи має Гугл
В телеграмі є абсолютно різні канали - і володіючи простими прийомами аналізу даних з відкритих джерел можна фільтрувати інформацію.
Брешуть в тій чи іншій мірі всі - як західні так і російські ЗМІ, наші теж - тому не маючи здатності розрізняти навіть без телеграма людина все одно потрапить під вплив пропаганди.
показати весь коментар
18.02.2024 08:47 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хороша ж стаття.
показати весь коментар
17.02.2024 14:05 Відповісти
Добрий огляд, тільки останній абзац підкачав - певно, автор писав перед сном і цитату застосував недоречну.
І теж можна було би детальніше розглянути одну небезпеку, пов'язану з доступом кацапів до даних про дуже багатьох українців... про це мало пишуть. Поверхово пробігся по тому нижче .
показати весь коментар
18.02.2024 05:12 Відповісти
по суті це соцмережа з нецензурованим контентом...

А так хочеться цензурувати....
показати весь коментар
17.02.2024 17:14 Відповісти
Крім того, Телеграм - це чудово організований збір даних про людей, котрі потім згодовуються різного роду ШІ, щоб покращувати кацапські методи розповсюдження дезінформації.
показати весь коментар
18.02.2024 04:35 Відповісти
В тому самому фейсбук можна зібрати в десятки більше інформації про людину чим в телеграм. Я вже не кажу скільки інфи має Гугл
В телеграмі є абсолютно різні канали - і володіючи простими прийомами аналізу даних з відкритих джерел можна фільтрувати інформацію.
Брешуть в тій чи іншій мірі всі - як західні так і російські ЗМІ, наші теж - тому не маючи здатності розрізняти навіть без телеграма людина все одно потрапить під вплив пропаганди.
показати весь коментар
18.02.2024 08:47 Відповісти
"В телеграмі є абсолютно різні канали - і володіючи простими прийомами аналізу даних з відкритих джерел можна фільтрувати інформацію."

Так я про те і кажу - що збирається інформація, які канали люди вибирають. Причому, доволі легко виділити український сегмент, ччи скажімо італійський. Зробити висновки - це тільки проблема аналізу.
Без такого типу даних жодне ШІ застосувати неможливо. А телеграм надає можливість збору необхідної інфи. Якою зможуть скористатися - це вже питання кваліфікації аналітиків, може навіьт тільки кількох чоловіків, а найважливіше, що дані є!
показати весь коментар
18.02.2024 12:30 Відповісти
Дані є в ютуб наприклад - не менше чим в телеграм . Є й інші канали збору інформації .

Стосовно ШІ - то його здатності сильно перебільшені . Жоден ШІ ніколи не зрівняється з розвиненим людським інтелектом .

Основна проблема - це не телеграм - а низький рівень сідомості українців, які не відрізняють зерно від полови . Блокування телеграм не вирішить ціє головної проблеми .
показати весь коментар
18.02.2024 12:48 Відповісти
Загалом перебільшені, але маркетинг (різновид дезінформації) - це якраз основне його застосування зараз!

В написав трішки більше.
показати весь коментар
18.02.2024 12:59 Відповісти
"Жоден ШІ ніколи не зрівняється з розвиненим людським інтелектом". Ну подивимося за років 20-30 що Ви скажете
показати весь коментар
19.02.2024 14:38 Відповісти
Те саме . Мантри про штучний розум - читають з шістдесятих років минулого століття)))
По одній простій причині - інтелект - це якість живої істоти , духа.. Чого ніколи не зможе мати залізо .Будуть просто набагато потіужніші машини для обрахунків та моделювання . Але це ж не про інтелект .
показати весь коментар
19.02.2024 14:51 Відповісти
Так, але це про те, коли кількість перейде у якість. 25 років тому назад, чи навіть 15, про таке тільки мріяли.
показати весь коментар
19.02.2024 20:25 Відповісти
"Телеграма більше не існує - чи це зруйнує ваше життя, от правда?"
Зруйнує і я ніколи цього не дозволю зробити. Так склалось, що там всі друзі з усіх куточків світу, переконувати 20 людей з нормальних цивілізованих країн кудись там переходити, тому що бачите там живе російське іпсо, ну це, ну..)) Їм в Німеччині взагалі начхати на російське іпсо, вони не знають російську і не читають. Плюс це найзручніший новинний агрегатор. Принаймні на сьогодні, соцмережа якщо хочете. І так, мені зручно з друзями в ЗСУ обговорювати саме російське не іпсо, а відверті нахрюки стосовно їхніх просувань на фронті і порівнювати це з реальною картиною.

Я наприклад вважав, що наше командування вибачте повне ЛГБТ і Авдос не замінувало. Виявилось що заміновано доволі щільно, наскільки можливо, і росіяни самі про це пишуть, що мають втрати з-за цього. Хто про це знає? Ніхто, наші журналісти мають дуже обмежений потенціал. У того ж Цензора немає на фронті навіть трьох воєнкорів, які б давали адекватну картину подій.

В телеграмі кожен знаходить те що шукає, і як соцмережа він чудовий. Інше питання що для приватних розмов краще використовувати Wire, код якого пройшов незалежний аудит. І головне він не потребує сім-карту на відміну від телеграма, отже безпечніший в рази. І шифрування по замовчанню на кожну розмову, а не як в телеграмі тільки після включення секюрного чату.
показати весь коментар
17.02.2024 18:40 Відповісти
Телеграм це лайно таке ж як і в Вконтактє тільки модернизоване - коротко і ясно.
показати весь коментар
17.02.2024 22:32 Відповісти
Безпеку можна не враховувати, не подобається, викликає підозри - закрили і відкрили той же Wire 1 кліком. Тобто це не аргумент.

Ок, там страшні росіяни які двома фразами можуть перетворити українця на росіянина і заставляють спілкуватись російською. Не знаю на що ви підписані в телеграмі, я підписаний на Труху, Скриньку Пандори, Київський движ, Українці в Європі, Хрещатик Live, Це Ірпінь, Volya, Історія Замовчує, Голос Криму, Європич, Луганського, PROMOBA, Ми Разом, FlashUA, Наші в Молдові. Там немає страшних росіян. Хто вас просить на них підписуватись і чого на них тягне не зрозуміло.

Дивні люди, самі шукають в телеграмі росіян, знаходять, лякаються, і біжать розповідати на Цензор який там жах. Так це ваш вибір шановні. Лякають фільми жахів - не ходіть на фільми жахів. В телеграмі безліч нормального контенту. Телеграм нервує тільки нашу владу, яку там і хвалять, і потужно критикують. У влади від критики підгоряє. ІПСО це те що в телеграмі російське іпсо, розумієте? Кількість проросійського елементу в країні не збільшилась, а зменшилась, отже якщо іпсо російське існує, воно абсолютно недієздатнє. А ще воно є в Facebook, починаємо лякатись FB?)
показати весь коментар
18.02.2024 00:29 Відповісти
Немаю Телеграма і нормально живу.
Принцип простий - чи більше залежиш від програм і мереж створених Парашею тим більше залежиш від самої Параши і неважливо який там контентент, за чи проти Параши, в ціну це вже включене.
показати весь коментар
18.02.2024 02:53 Відповісти
Ох, яка реклама Телеграма. ТікТок можна тими самим аргументами хвалити. Чи довільне лайно.
Так, його можна безпечно використовувати. Але БІЛЬШІСТЬ людей не зможе цього зробити. І цим принесе багато користі кацапським спецслужбам.

Забагато незграбних похвал чи навіть маніпуляцій тут. Якщо там є "нормальний контент", то чому вибирати кацапське? Ніде більше такого немає?
"Немає страшних росіян", аж навіть так з повагою про них?
І навіть глумливо "страшних", тобто для вас вони зовсім не страшні, а навіть шановані чи улюблені?

Далі Мордокнига - не кацапська, тобто інформація про вас не збирається для кацапських спецслужб. Тобто це вже велика перевага.

Не випадково в Телеграмі шифрування не є автоматичним. Бо переважна більшість його не включає! Бо 95%+ користувачів взагалі не розуміють, навіщо маркетингові відділи та спецслужби збирають таку "непотрібну" інформацію, як побутова переписка чи звичайні балачки. Але ж і коло інтересів і коло знайомих приносят користь.

Далі, якщо використовувати його як "новинний аргегатор", то ви ВЧИТЕ кацапів краще маніпулювати новинами.

Ітд. Тупа і безсоромна реклама кацапського продукту.
показати весь коментар
18.02.2024 04:29 Відповісти
"інформація про вас не збирається для кацапських спецслужб"
Все що там можна назбирати це мій сірий IP і безліч срачів різного вигляду в пабліках. Небагато інфи для спецслужб. Об'єктивно - атака на телеграм організована виключно владою. Немає жодних логічних заперечень, жодних. Все на рівні "фууу яка гидота, відмовляйся від телеграм!". Немає альтернативи. Замість всього цього ініціюйте створення українського месенджера з відкритим кодом, але такого ж зручного, ото буде діло.

Забороніть вже нарешті телеграм! Дайте мені роботу "Налаштую для вас персональний VPN, на персональному VPS-сервері, під ключ, 1000грн. Гарантія!") "Обход DPI, недорого! Дівчатам та ЗСУ знижка!". Я собі Теслу куплю, як тільки забороните телеграм. Буду ганяти як воєнком по Києву, like a boss) Взагалі влаштуюсь в тцк за 10ку зелених і буду розповідати про "служити будуть всі". А пан Корсун буде продавати курси по інф. безпеці на дисках і взагалі стане небожителем, там найдешевший буде від 10к грн. Так хлопці, я тупий, вибачте) Забороніть взагалі все крім телемарафону і сперечатись ми вже будемо в Марбел'ї щодо сортів вин 89 року.
показати весь коментар
18.02.2024 08:42 Відповісти
Нехай, в мордокнизі чи в контакті - більше інфи про індивідуального користувача.
Я звертаю увагу на інший аспект - пов'язаний з БігДата і застосуванням ШІ. В застосуванні до масової дезінформації. Тут аж такої детальної інфи не потрібно!
І не потрібно дезінформувати конкретного користувача Телеграма!
Це спосіб моніторингу - як люди з України шукають інформацію, як подана інформація викликає в них довіру, як змінюються настрої (а тут ще можна й провокувати фейками- кацапи мають можливість розповсюджувати масово, і замірювати ефекти). Та якщо це є державно плітикою кацапії - можливості тут в них обмежені тільки кваліфікацією людей, що мають доступ до даних.

З.І. Були свідчення\признання, що на 1-х виборах Трампа і при виборах ЗЕ такого типу дані використовувалися. Минуло 5-10 років. Методи вдосконалюються.
показати весь коментар
18.02.2024 12:36 Відповісти
"інформація про вас не збирається для кацапських спецслужб"

Шановний пане Нік! Зі всєю повагою. Телеграм давно вже не соцмережа - Ваші друзі там так, для фасаду. Телеграм це шпигунська програма і Ви будете здивовані, скільки інформації можна зібрати через подібні програми.
показати весь коментар
19.02.2024 14:41 Відповісти

мені зручно з друзями в ЗСУ обговорювати саме російське не іпсо, а відверті нахрюки стосовно їхніх просувань на фронті і порівнювати це з реальною картиною.


Це якийсь лютий треш !!! Автор пише про небезпеку Тєлєги, чесно признає, що з бійцями ЗСУ обговорює маршрути їх пересування.

Нік, ти адекват ???
показати весь коментар
19.02.2024 20:33 Відповісти
Маск не треба шукати зраду як чорну кішку в темній кімнаті, якщо ти невірно зрозумів контекст, то не треба одразу наїжджати. Ми обговорюємо російське іпсо і порівнюємо його з реальними просуваннями на фронті. Я ніколи навіть не запитую де вони стоять зараз чи щось таке чутливе. Не цікавлюсь хто командир, складами груп, кількіст'ю ***********, і так далі і тому подібне. Жодних розмов які можуть хоч якось повпливати на конкретний бат, ніколи не ведеться і не велось.
показати весь коментар
19.02.2024 23:43 Відповісти
простіше було написати "дещо невдало сформулював" і не викручуватися. Тут пулітцерівську премію не дають
показати весь коментар
20.02.2024 23:03 Відповісти
Телеграм це лайно Дурова який зробив Вконтактє і який цілком співпрацює з фсб, а хто в росії не співпрацює з фсб.
показати весь коментар
17.02.2024 22:30 Відповісти
Але безвідносно шкідливості Телеграму, значно важливішим залишаються права та свободи українців. У тому числі право користуватися дуже поганими месенджерами.
«Я не схвалюю те, що Ви кажете, але я до смерті захищатиму Ваше право говорити це»: Евелін Беатріс Холл.

Тут автор явно помиляється. Право висловлювати власну думку - це дещо інше, ніж "право користуватися" кацапськими месенджерами чи соц.мережами.
Тобто це в корені невірно.

По-перше, урядовцям його треба заборонити просто через те, що використання ними Телеграму сприяє його поширенню серед українців.

Він вже став масовим, і тут полягає його небезпека - кацапня дуже легко (зусиллями 5-10 аналітиків) моніторує зміни суспільних настроїв в Україні.
Крім того, вони вони можуть вивчати преференції, звідки брати новини (з урахуванням специфіки України, поки користувачі Телеграму є +- випадковою вибіркою серед жителій України). От я напр. далеко не впевнений, що це не допомогло кацапам за сприяння Коломойського зробити з українців ідіотів і переконати їх вибрати собі Препидентом людини, котра їм прямо заявляла "я ваш вирок".

Заборона його не зможе зменшити к-сть користувачів, щоб він взагалі не приносив користі кацапам. Але вона може на порядки збільшити той числовий поріг, відколи висновки з зібраних даних зможуть екстраполюватися на все населення України.

Одним словом, боротися з ним треба.
Варто навіть провести дослідження - які методи такої боротьби (пропаганда, види заборон) дозволяють достатньо викривити аудиторію Телеграма, щоб кацапня не змогла робити (принаймні) точних висновків про укр. суспільство.
Бо Телеграм - це тільки один з таких проектів. Час від часу будуть з'являтися інші. Деякі з них будуть нести пряму загрозу Україні. Подібно, як зараз Телеграм.
показати весь коментар
18.02.2024 05:04 Відповісти
Если население настолько тупое, что само не понимает почему нельзя ставить гэбнявые программы к себе на комп/телефон - значит, нужно запрещать.

А то ведь, даже военные на фронте пользуются "телеграмом", отсылая всё содержимое телефонов (включая даже свои координаты) прямиком на Лубянку. Благо, у рашкованов с дальнобойным и высокоточным оружием напряг.
показати весь коментар
18.02.2024 12:18 Відповісти
"а навіть Viber значно безпечніший за Telegram."

Не безопаснее, разумеется. "Вайбер" был разработан в Беларуси и уже давно куплен гэбнёй.
Собственно, они даже не скрывали когда (вроде, в 2012 или тип того) - разместили серваки на рашке (читай, на Лубянке).
показати весь коментар
18.02.2024 12:20 Відповісти
У сябрів його китайці придбали.
На початку війни власник приїздив з подарунками і рвав сорочку - не читаємо !!
показати весь коментар
19.02.2024 20:35 Відповісти
Тік Ток теж лайно родом з Китаю, довіри йому нуль цілих, ноль десятих.
показати весь коментар
18.02.2024 15:01 Відповісти
Проблема в том что китайцы не цензурируют кацапское мракобесие.
показати весь коментар
19.02.2024 03:24 Відповісти
Звучит как-то глупо. Все росіянське заблоковано, а это не можем. Потому что автор вдруг вспомнил что українці волелюбні и вообще демократия.
показати весь коментар
19.02.2024 03:19 Відповісти
Це ж не просто сайт. Крім того, формально там причепитися нема до чого.
Дуров вже разів 5 відповідав, що він нє нє ...
показати весь коментар
19.02.2024 20:37 Відповісти
если можно не закрывать эту помойку ***** в.в. так может пора вернуть в прямой эфир жидофашиста соловьева . *********. килинкарова . олийныка . азарова . тов. симоненка и прочих выродков рода челевеческого --- будем слушать этих ..аналитиков.. у нас же демократия тую мать -- закрыть ..телеграм.. надо немедленно . ..какая разница.. уже давно закончилась
показати весь коментар
19.02.2024 07:08 Відповісти
"...Це методи недемократичних країн..."
Не зовсім правда. Наприклад, в Німеччині заборонено встановлювати Торрент і є агенція, яка досить ефективно це відслідковує. При першій же спробі вийти в мережу Торрентом - надходить штраф 1000 - 2000 євро мінімум.
Якщо в Україні законодавчо зоборонити Телеграм, тобто заборонити встановлювати його на пристрої, втановити високі штрафи за Телеграм - велика кількість користувачів самі відмовляться. Крім того, всі українські блогери відмовляться від Телеграм - а це буде означати, що будь-який канал в Телеграмі вже не є українським - і якщо він російськомовний, це означає, що ворожий - а це важливо.
Крім того, Автор перебільшує технічні складнощі.
А теза про "права і свободи" дещо наївна. Так можна почати вимагати Вконтакті та інше рашистське гівно повключати. Телеграм треба заборонити навіть не тому, що в нього "поганий" контент, а тому, що це шпигунська програма, яка збирає і передає до ФСБ купу додаткової небезпечної інформації. Так в Європі забороняють багато китайський продуктів - бо вони є шпигунськими. Заборона шпигунської програми немає ніякого стосунку до "прав і свобод".
показати весь коментар
19.02.2024 07:36 Відповісти
Якщо сказати коротше - Телеграм це шпигунська програма, її заборона - не є недемократичним кроком, це питання національної безпеки. Це зробити можливо і вкрай необхідно.
показати весь коментар
19.02.2024 07:52 Відповісти
Через VPN можна качати торентом.
Чи в Німеччині і VPN заборонений, так само, як у "демократичному" Китаї?
Великий німецький файрвол.
показати весь коментар
19.02.2024 13:48 Відповісти
Пробував заходити на китайські сайти через VPN, - не пускає.
Але через Гонконг можна і з VPN-ом пролізти в Китай. )))
Правда, швидкість не ахті.
показати весь коментар
19.02.2024 13:56 Відповісти
VPN в Німеччині не заборонений. Але підключення торренту через VPN ризиковано. Незаконну діяльність в інтернеті VPN не маскує, приховує тільки користувача. Тобто, незаконна діяльність через VPN все одно засвічується. Якщо в Німеччині підключити торррент через VPN, Вами може зайнятися кіберполіція - і вона Вас знайде. А це - тюряга.
показати весь коментар
19.02.2024 14:05 Відповісти
Торент - незаконна діяльність? З яких, вибачте, пір? Ви не бачили і не чули, як ті ж образи дістрибутивів Лінукс роздаються торентом? Дитячий садочок.
показати весь коментар
19.02.2024 14:55 Відповісти
Хочте вірте, хочте ні. В Німеччині використання торренту не допускається.
показати весь коментар
19.02.2024 17:15 Відповісти
Це не так. В Німеччині забороняється використання торента для розповсюдження неліцензійного контенту. Штрафи ліплять приватні організації і більшість їх оплачує, щоб не мати справу з ними далі. Дані хто качав, що і звідки зливає організаціям сам провайдер. Але ви просто не в курсі як працює VPN, це шифрований тонель між вашою машиною і віддаленим сервісом, провайдер не має можливості роздивитись що там всередині. Тобто VPN вистачає з головою.

Можна і в Німеччині винайняти адвоката, піти в суд, і домогтись скасування або зменшення штрафа, але в підсумку вийде дорожче ніж оплатити штраф. Короче, якщо підходити до цього з розумом, не вихвалятись сусідам що у вас і вінда неліцензійна, і Photoshop, можна чудово жити і не мати проблем.
показати весь коментар
19.02.2024 18:22 Відповісти
"...Дані хто качав, що і звідки зливає організаціям сам провайдер..."

Не тільки провайдер, але й "віддалений сервер" в кінці тунелю Ви шифруєте свої дані і відправляєте в інтерент, як в копійочку. Провайдер не знає що Ви відправили, але знає куди. На цьому базуються технологій відслідковування. Але сервер "в кінці тонелю" знає все. І це з високою ступінню вірогідності може бути поліцейський сервер або сервер зв'язаний з кіберполіцією - ловля на "живця". Зокрема, торрент, нехай навіть "тонелем" VPN, але зв'язується з великою кількістю серверів, які вже знають, що Ви качаєте - і деяки з них є спеціалізовані, для відловлювання таких розумників. VPN може прикрити Вас, але це неточно...

Вимога видалити торент з компа в Німеччині надається в явному вигляді. Так, на прості випадки реагують приватні агенції, але вони потім можуть передати Вас в кіберполіцію.
показати весь коментар
19.02.2024 18:46 Відповісти
VPN прикриє мене гарантовано, тому що я купую VPS сервер, власний, в Італії, піднімаю там ручками Debian, встановлюю VPN, і на хвіст солі мені може насипати хіба що АНБ. Але на цей випадок я працюю під Linux без блобів, і весь трафік в Linux у мене торифікований) Ні, це не рівень знань пересічного юзера, і юзерам я б не радив гратись з німецькою фемідою в іграшки. А якщо дуууже хочеться погратись, купувати відповідні послуги та у того ж пана Корсуна.

Зійдемось на тому, що або точно вмій щось порушувати, або взагалі не берись, бо дорого вийде. Ще й 24 параграф знімуть і попруть з країни.
показати весь коментар
19.02.2024 19:55 Відповісти
Самі казали - не фастайтесь сусідам.
Все це в Україні може й проконає, але про Німеччину - не факт.
Прийдуть товарищі і спитають - а нахріна Вам це все?
Якщо користувач так себе обкладає інкогнітостю - воно ж підозріло... (жарт)

Нагадайте собі, про всяк випадок, історію, як американці всім крутим злодіям на землі продавали шифрувальщик за шалені гроші і багато років все слухали. І той VPN сервер в Італії могли продати Вам ЦРУ 😂

З повагою. До нових зустрічей.
показати весь коментар
19.02.2024 20:05 Відповісти
Карочє, панове. А правда, що у Дойчланд державній службі заборонено мати контент на Фейсі ??
показати весь коментар
19.02.2024 20:41 Відповісти
Але підключення торренту через VPN ризиковано. Незаконну діяльність в інтернеті VPN не маскує, приховує тільки користувача.
***********
Ну, шо ви розказуєте? Однією з важливих функцій VPN якраз і є безпечне користування торентами.
Для того і створені VPN, щоб не "світити" діяльність у мережі. З'єднання між користувачем і сервером зашифроване, так шо жодна ***** в принципі не може дізнатися, що там відбувається. Інформацію про користувачів може надати тільки сам VPN, за рішенням суду. Але більшість пристойних VPN таку інформацію взагалі не зберігають.

Торенти працюють на основі протоколу P2P. Але, якщо заборонити, наприклад, цей протокол, тоді буде заблокована більшість криптовалют, бо вони, як виявляється, теж працюють, використовуючи цей протокол для проведення і підтвердження транзакцій. Так що, користування протоколом P2P ще не свідчить про якусь незаконну діяльність.
Роблю висновок, що вас там просто залякали, розповідаючи в пресі про якісь кілька випадків переслідування за скачані фільми. )))
показати весь коментар
19.02.2024 15:37 Відповісти
Я думаю там як раз відслідковується урл, по якому користувач ходить торент-клієнтом. Якщо урл є в списку піратських торент-трекерів, прилітає штраф. От в таке можу повірити, а в блокування р2р - ні.
показати весь коментар
19.02.2024 15:58 Відповісти
З використанням VPN можуть "відслідкувати" лише урл VPN-сервера. Все.
Далі вже треба мати фізичний доступ або до вашого компа, або до сервера VPN.
Куди заходить користувач VPN теоретично можуть знати тільки у VPN. Але всі пристойні фірми, які надають ці послуги, взагалі не документують (не ведуть логи) інтернет-діяльності своїх клієнтів.

І ваш торент-клієнт не заходить на сайт, де розміщено список роздач. Він звертається безпосередньо до тих домашніх компів, на яких є потрібний файл.
Можна взагалі не заходити на сайт зі списками роздач, - досить знати (отримати від друга) коротке текстове магнет-посилання.
Наприклад, вкидаєте (через пункт Додати торент з URL) у свій торент-клієнт такий текст, і запускаєте завантаження фільму.

magnet:?xt=urn:btih:42719B755B9847757BCA3B8E66AF1B329CB38F92

Це магнет на фільм 2024 року "Бджоляр" зі Стетхемом у головній ролі.

Як тут можна відслідкувати, що ви заходити на "піратські" сайти?
А нормальний VPN приховає всю вашу мережеву активність.
показати весь коментар
19.02.2024 22:18 Відповісти
Для тих, хто "робить висновки" з пальця пояснюю. VPN не маскує факт незаконної діяльності. VPN - це просто один із варіантів шифрування інформації - він не приховує сам факт зв'язку користувача і сервера, хоча він приховує зміст цього зв'язку. Ви ніколи не будете знати політику сервера, з яким Ви з'єднуєтеся.
Звичайна поліція 90% злочинів розкриває через інформаторів, тих же злодіїв, які дають інфу поліції.
Кіберполіція працює приблизно так же. Наприклад, торрент - серед тих, хто підключається до роздачі напевне буде поліцейський сервер і відповідне програмне забезпечення.
Безумовно, якщо Ви раз на місяць скачали піратський фільм - до Вас руки кіберів може й не дойдуть. Їх завдання "накривати" не кінцевих споживачів, а піратські сервери.
показати весь коментар
19.02.2024 16:17 Відповісти
До речі, аналогія з криптою невдала. Її, якраз, останнім часом хлопають, як мух. Саме через те, що сам факт з'єднання не приховується. Вам же не треба лізти в банківський броньовик, аби знати, що він перевозить - бо це банківський броньовик. Він, безумовно, може перевозити і ящик пива та бутерброди для вечірки охоронників, але скоріше за все там будуть гроші. Достатньо знати з ким Ви з'єднуєтеся - і цього достатньо. Якщо Ви, наприклад, з'єдналися із банківським сервером - ясно ж що не для прогнозу погоди.
показати весь коментар
19.02.2024 16:27 Відповісти
З приводу піратства - тут все ще простіше. Слідство кіберполіції починається із заяви тримача інтелектуальної власності. Заявник вказує, що з такого-то фізичного сервера певним чином був зафіксований насанкціонований відбір інформації. Якщо це буде серйозним випадком - ніякий VPN не допоможе. Якщо Ви, безумовно, не супер-пупер-хакер із супер-пупер-хакерськими зв'язками, і Ваша посилка не погуляла через 100 серверів в різних куточках світу, включаючи морські платформи дарк-нету....
показати весь коментар
19.02.2024 16:38 Відповісти
Все можна пояснити простіше - дві третини піратських серверів стукають в кіберполіцію. І приходить вона до Вас чи ні - залежить тільки від величини Вашого "злочину". А те, що про Вас знають - навіть не сумнівайтеся.
показати весь коментар
19.02.2024 16:53 Відповісти
Які "піратські сервери", ви про що? Ну, почитайте, хоча б трохи, як працюють торенти.
Там взагалі немає жодних серверів. Там є один сайт, грубо кажучи, зі списком роздач, і все. З цього сайту можна навіть нічого не скачувати, навіть торент-файлик не потрібний. Є магнет-посилання, його копіюють і вбивають у свій клієнт (Ctrl+C, Ctrl+V). А "піратськими серверами" тут є мільйони користувачів по всьому світу, які роздають ці файли.
І VPN-сервер, через який ви отримуєте зашифрований масив даних, є лише посередником. Тобто, ваш провайдер, чи поліція можуть знати лише один факт, - що ви користуєтесь VPN. А от що всередині цього масиву даних, - навіть самі VPN не знають, бо не документують цю інформацію. Таким чином, про те, чого не існує, і "стукати" неможливо.
Яким чином можна дізнатися, що ви там собі завантажуєте через VPN?
1. Якщо сам VPN якийсь дешманський, а не солідної фірми.
2. Якщо зовні хакнуть ваш комп.
3. Якщо фізично зайдуть у ваш будинок, і поцікавляться вмістом компа.

Ну, а ще ви можете випадково ввімкнути ваш торент-клієнт, забувши скористатися VPN.
Тоді, звісно, провайдер може побачити всю вашу інтернет-діяльність.
Тобто, насправді лише ваш провайдер може настукати на вас, якщо ви забули включити VPN.
Таким чином, слабкі ланки тут всього дві, - ви і ваш провайдер.
показати весь коментар
19.02.2024 21:38 Відповісти
"...Там є один сайт..."

А де, по Вашому розташований той "сайт" ?
показати весь коментар
19.02.2024 21:54 Відповісти
Той сайт може бути будь-де. Навіть на Землі Франца-Йосифа у Північному Льодовитому океані.
Там нема нічого незаконного. Там тільки список роздач.
Можна туди навіть не заходити. Досить знати (отримати від друга) короткий текстовий магнет.

Наприклад, я вам даю магнет, ви його забиваєте у свій торент клієнт, і пішло завантаження. Вам не треба заходити на будь-які сайти.

Ось вам, для прикладу, магнет на новий комедійний фільм жахів "Знищ усіх сусідів" (Destroy All Neighbors).

magnet:?xt=urn:btih:20F17CCF562669B6C46E87EB5ECFDEF5D25BF7AB

Копіюйте, вбивайте у торент-клієнт, і качайте на здоров'я.
Звісно, перед цим ввімкнувши VPN.
показати весь коментар
19.02.2024 22:38 Відповісти
Таким чином, з викладеним мною тут магнетом (коротким текстом-посиланням) сайт Цензор.НЕТ "льогкім двіженієм рукі" перетворюється на "піратський сервер". Овва!
показати весь коментар
19.02.2024 22:47 Відповісти
Можна ще попросити друга, який перебуває в країні не з таким драконівським законодавством, щоб він завантажував для вас фільми, чи музику, а потім отримувати їх від друга через TeamViewer.

Правда, для цього ви маєте надати тимчасовий (або постійний, якщо забажаєте) доступ до вашого комп'ютера своєму другові. Або він може зі свого боку зробити те саме.
Зато ви зможете дуже швидко отримати все, що потрібно без жодного геморою. Користуватися цією програмою можна і без VPN, бо це не торенти, - під жодні обмеження не підпадає. Ця програма створює канал звязку безпосередньо між двома комп'ютерами, які можуть перебувати на різних кінцях світу.

Я використовую TeamViewer вдома для перекидання файлів з одного свого компа на інший. Вони між собою напряму не з'єднані. Так швидкість передачі даних майже вдвічі вища, ніж дає мені мій провайдер.
показати весь коментар
19.02.2024 23:11 Відповісти
Для чого така жесть? Просто архівує їх, паролить архів і заливає в гугл диск.
показати весь коментар
20.02.2024 09:24 Відповісти
На безкоштовний Гугл-диск (15 Гб) багато не заллєш.
І це зайва морока для друга, чи родича.

А ця програма (TeamViewer) дає повний доступ до комп'ютера (за згоди його власника, звісно).
Можна таким чином надати свій комп у розпорядження друга, у зручний час, коли ти сам не користуєшся ним. Друг може або закачати собі твої фільми, які вже є на твоєму компі, або закачати твоїм торентом потрібні йому фільми.

Або твій друг може надати тобі доступ до свого компа, і ти сам йому закинеш усе, що треба.
Там швидкість передачі даних дуже гарна. Буде набагато швидше, ніж заливати на Гугл-диск, а потім знову скачувати з нього фільми.

Ну, такий спосіб підходить тільки для людей, яким цілком довіряєш. А таких не дуже багато, зазвичай. )))
показати весь коментар
20.02.2024 09:44 Відповісти
Ніяк він не підходить, бо дуже швидко починає сесію обрубати кожних півтори хвилини. Та й це така дірка у безпеці, що слів немає, пускати до себе на комп в ріалтаймі незрозуміло кого шаритись.
А вам для чого багато, якщо не секрет? Один фільм - 2 гігабайти, це ~2 години часу. Ви за день більше 7 фільмів дивитесь? Я дуже сумніваюся. І залити файл через веб-морду - зайва морока, серйозно? Морочніше, ніж встановлювати тімв'ювер, підключатися, шукати шо куди передати, сидіти підгодини з обривами сесії, перепідключатися?
показати весь коментар
20.02.2024 09:51 Відповісти
Нє, я для прикладу навів тут цю програму. В мене жодних обривів за кілька років користування не було. Мені вона потрібна для перекидання файлів з одного свого компа на інший свій комп, які між собою напряму не з'єднані. Її колись знайомий товариш з комп. фірми встановив саме для такої потреби, коли я там брав новий комп. Програма не викликала жодних нарікань, - безкоштовна, український інтерфейс, проста в користуванні.

Ви за день більше 7 фільмів дивитесь?
**************
У вихідні буває цілий серіал можу глянути (серій на 6-8).

Але, я ж кажу, що користуватися TeamViewer можна лише з дуже довіреними людьми. Ну, собі ж я довіряю, поки що.
показати весь коментар
20.02.2024 11:43 Відповісти
Ваше діло. Як на мене, це тотожно забиванню цвяхів навіть не то шо мікроскопом, а болгаркою.
показати весь коментар
20.02.2024 12:23 Відповісти
Чому хтось мусить вам пропонувати альтернативу?
Мусиш. Ти мені винен.
показати весь коментар
19.02.2024 10:11 Відповісти
полностью согласен с автором насчет зловреда фсбшного телеграмм, (это давно известно в некоторых кругах it индустрии).

Но вот при этом, что должны думать обыватели, когда например СБУ делает СМС-рассылку с призывом сообщать о подозрительном и при этом указывает адрес своего телеграмм-бота для обратной связи ?
Это как называется ?
показати весь коментар
19.02.2024 10:52 Відповісти
Так вони ж знають де народ сидить, от і йдуть в народ, вимога часу)
показати весь коментар
19.02.2024 19:57 Відповісти
як позбавитися цієї сраки, якшо всі офіційні держінстанції її активно користують і тим пропагують?
Спробував цю сраку викинути, а потім повернув назад, бо навіть різні спільноти по збірці дронів сидять на цьому лайні (Social Drone, Victory Dones, E-Drone)
показати весь коментар
19.02.2024 13:01 Відповісти
Відключити телеграм не проблема.
Проблема в тому, що відсутня альтернатива. І будь ласка, не треба про вацап, вацап це дирява помийка, в якій взагалі в кеші у відкритому вигляді лежить ВСЕ. А сраний вайбер не має кросплатформених серверів, себто міняючи андроїд на іос чи навпаки ви назавжди втрачаєте історію чатів попередньої платфрми. Сигнал, ну ок, звісно для потриндіти він підходить, а як мінятися медіа великого розміру? Про Threema, Wire, Session взагалі ніколи не чув, офігенна альтернатива.
Чому, як ви думаєте, мразія не блочить відверто ворожий для себе ютуб? Бо відсутня альтернатива.
показати весь коментар
19.02.2024 14:58 Відповісти
Хоча насправді, якщо завтра ви прокинетесь і з'ясуєте, що Телеграма більше не існує - чи це зруйнує ваше життя, от правда?
Якщо ви завтра прокинетесь і з'ясуєте, що держави більше не існує - чи це зруйнує ваше життя, от правда?
Якщо ви завтра прокинетесь і з'ясуєт, що в вас постійно будуть віднімати половину зарплати - зруйнується, от правда?
Якщо ви прокинетесь і з'ясуєте, що в вас вирізали одну нирку - знуйнується життя чи ні?
показати весь коментар
19.02.2024 15:50 Відповісти
Та проблема для влади не в телезі, а в тому що 1 квітня 2024 Зе стає нелегітимним, тобто узурпатором влади. Правда в тому що Залужний наш президент... чи гетьман?
показати весь коментар
19.02.2024 15:51 Відповісти
він буде в.о. до присяги наступного
показати весь коментар
19.02.2024 20:47 Відповісти
З точки зору демократії та свобод громадян - тим більше неможливо заборонити Телеграм. Український народ веде криваву боротьбу якраз за оці цінності, тому люди не потерплять подібного тоталітарного примусу. Джерело:

Завів якось акаут у Фейсбук з псевдонімом через акаунт Google і майже не користувався за ненадібністю. Через пів року заблокували - не сподобалися якісь мої дії. А я тільки переглядав і написав всього одне невинне, 100% цензурне питання про ковідні виплати до Мінсоцполітики. Без фото не приймали запит на перевірку рішення. Послав фото своєї кішки. Через пів року блокування зняли. Я далі майже не користувався. Не писав взагалі нічого. Через пів року знову заблокували через підозру неправдивих данних про себе. До чого я веду? Якщо компанії США вимагають відсутність анонімності і запроваджують цензуру, то може нам об'явити війну США? Раз "Український народ веде криваву боротьбу якраз за оці цінності". Це звісно сарказм.

Не знаю як там з захистом у Телеграм (акаунту не маю), але я за цінності як у девізі команди Tor Project: "Мы верим в то, что каждый должен иметь право на приватность в интернете. Мы - Tor Project, американская некоммерческая организация 501(c)(3). Мы защищаем права человека и вашу приватность в интернете с помощью свободных программ и открытых сетей."
показати весь коментар
19.02.2024 19:45 Відповісти
Якби ще самі учасники дотримувались приватності. А то натриндять де попало, а потім дивуються.
показати весь коментар
19.02.2024 20:50 Відповісти
Звісно, що залишити потрібно лише марахвон ( і канонізувати ))).
показати весь коментар
19.02.2024 20:51 Відповісти
З іншого боку - тєлєга дуже зручна штука щоб масово поширювати дезу і в стані ворога .
На жаль - в нас цим впритул займатись нікому , наші боти в основному воюють між собою .
А от у кацапні це працює на державному рівні , ботоферма " Діалог" наприклад , заточена виключно на закордонного користувача , і щодня розповсюджує в мережі сотні фейків , та засипає її десятками тис коментарів пропагандистсько - маніпулятивного характеру .
показати весь коментар
19.02.2024 21:11 Відповісти
"...Але боротися з нею слід не методами совкових вахтерів у стилі «нє пущать», а тонкіше. Головними інструментами такої смарт-боротьби є просвіта, переконання, популяризація знань, роз'яснення..."
====================

Вибачте, але це Ваше твердження цілком ідіотичне. Нумо, поки кацапня захоплює наші території та вбиває людей, відкрийте "просвіти" з роз'ясненням про те, що проєкт москви під назвою "тЄлЄґрам" не можна закрити під час війни.
показати весь коментар
19.02.2024 21:21 Відповісти
взагалі то якись СЮР. Україна воюює з рашкою а всі користуються телеграмом навіть держ установи навіть волонтери та всі!! хто окрім рашки користується телеграмом?? Відповідь Україна та українці!!! де логіка? невже це тільки єдина мережа якою можна користуватися і чому вона така золота і така улюблена усіма в Україні. Якось оберить ви з рашкою АБО БЕЗ НЕІЇ!!! та відмовтесь ви вже від телеграму!!!!!!
показати весь коментар
19.02.2024 21:25 Відповісти
Проти рашки і з телеграмом, тільки так. І нє, вимушений вас розчарувати, це тільки з Тернопіля здається, що весь світ танцює тільки і виключно навкруг України.

"2022 році Telegram найчастіше завантажували в Індії (70,48 млн), Росії (24,15 млн), США (20,03 млн), Індонезії (19,61 млн) і Бразилії (18,04 млн). Месенджер популярний серед користувачів у Росії, Білорусії, Україні, Казахстані та США."

А ще, уявіть, там є офіційно The New York Times, The Guardian, Bloomberg, Цензор, USA Today, The Washington Post, The Wall Street Journal, Los Angeles Times. І їм абсолютно байдуже що Бубочці там роблять нерви. І їхні спецслужби не поділяють побоювань пропаганди бананаленду.
показати весь коментар
20.02.2024 01:39 Відповісти
Боже, яка дичина. Ви б хоч не позорилися... ага так, звичайно, тільки Україна користується телеграмом. Взагалі, за межми кордонів України пустеля, в якій живуть змії і дракони. Багато я бачив невігласів, але ви впевнено посідаєте мій власний топ-5.
показати весь коментар
20.02.2024 09:31 Відповісти
А от я хочу запропонувати на додачу ще цікаве обговорення. Існує Вартаграм, це телеграм зібраний з ісходників рухом кіберпартизан Білорусі, і до речи він на прямому зв'язку з полком Кастуся Калиновського, який б'ється за нас. https://abarona.org/uk/article/p-telegram-chto-takoe-i-kak-ustanovit/ https://abarona.org/uk/article/p-telegram-chto-takoe-i-kak-ustanovit/

Це альтернативна версія телеграм має дуже багато фішок розроблених спеціально для руху спротиву. https://www.by.cpartisans.org/all-news/tags/telegram https://www.by.cpartisans.org/all-news/tags/telegram

То може є сенс просто всім перейти на Вартаграм?
показати весь коментар
20.02.2024 01:23 Відповісти