11 332 77
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про Ходорковського і решту "російських експертів"

ходорковський

"Ви просто заздрите успіхам російських експертів".

"Ви страждаєте нарцисизмом, тому не бачите добра, яке роблять для України Ходорковський та Каспаров".

"Ходорковський буде гарним президентом після Путіна".

"Я дивлюсь Латиніну/Шейтельмана/Фейгіна, бо вірю їм. І кого ще дивитись на третьому році війни?". Загалом, на 11-му році, соромно таке не знати.

Саме такі коментарі написали мені фанати російських експертів після двох постів про нікчемність всіх цих потуг вошкатись із ними по елітних готелях. Цікаво, що це були люди або які давно заміжні в інших країнах, або на диво — мешканці Харкова та Миколаєва, яких добряче тріпає війна. Якщо цей кал в голові буде і надалі — то мої співчуття, це буде безкінечна війна.

Я роками досліджую ворога та його наративи — це моя робота і заготовки для майбутніх літературних праць. Саме тому на тлі свідомого ІПСО Ходорковського на західні аудиторії про те, як РФ захопить Харків та Одесу (воно було на трьох майданчиках підряд), вирішила ознайомитись із його інтервʼю Дудю. Чому Дудь? Бо це умовно більш якісна російська бульбашка — молодші люди, які точно були закордоном, щось трошки самі зароблять, трошки фільтрують свою поведінку назовні.

Інтервʼю цього "лідера" було одне із найнудніших, яке я бачила в житті. Осилювала його шматками чотири дні.

В кадрі сиділа ображена особа, який досі болить те, що у якості "преемника" Єльцин обрав не її. Егоїст, жорсткий, безпринципний — думаю, не одна "мокруха" на його совісті. І очевидно, що попав у тюрму через надто велику корону на голові.

Ходорковський типовий вор і корупціонер, який вміло загріб до рук спадок промисловості СРСР. Визнав, що використовував численні лазівки "я закон не нарушаю, я пользуюсь дырками".

Визнав, що мав дах від КГБ. А юний Сурков і нинішній власник "Пятьорочки" були його тілоохоронцями. "Тренер по рукопашному бою предложил". Образа на Суркова, що пішов до Путіна.

"Лідер опозиції" визнав, що сприймає владу у РФ, як царат. "Для нас естественно было, что мы никакого отношения к назначению первого лица не имели". Єльцина він сприймав як царя. "Этот человек был царем — великим и великодушным".

За все інтервʼю він посміхнувся задоволено на двох моментах. Коли говорив про заробітки на двох чеченських війнах. На першій — він відповідав за постачання пайків.

"Во вторую чеченскую мы обеспечивали наверное 50% нашей группировки горюче-смазочными материалами, поскольку наши заводы находились в этом регионе", — каже Ходорковський.

"Из Томска на зачистку и патрулирование в Чечне был отправлен ОМОН, а мы там были фактически градообразующей компанией. Их руководитель сцезназа пожаловался, что у них только короткостволы, ну вот мы их и снабдили… провел решения через совет директоров — американцы были в шоке". Цікаво, американські члени наглядових рад зрозуміли, що це був геноцид?

Про Чечню. Чисто риторика, як у нацистів.

"Когда Чечня объявила о своей независимости, она людей не титульной нации начала оттуда выпихивать. И многих выпихивали… и это начало воспламенять юг России…и поэтому нельзя сказать, что у первой чеченской не было никаких оснований…. Оттуда у меня урок — бомбить города нельзя". Так що ж ти дядя майданчики в ФРН використовуєш для того аби розказати про поразку України, а не засудити обстріли Харкова?

"В первой чеченской я поддерживал проведение силовой операции…" Тобто пройшло тридцять років, а цей кекс не спромігся на просте: "Вибачте".

"Я верил в тех ребят, которые туда шли (в контексті, чи знав, що війська РФ творять у Чечні злочини проти цивільних — ред), во-вторых, они то наши". Чим не нацизм?

Ходорковський упевнений, нинішні росіяни мають дякувати Єльцину та Гайдару за інтернет.

Про корупцію Єльцина. "если он не понимал, что это коррупция, то это и не коррупция".

Висловив жаль, що Абрамович виявився більш продуманим персонажем — і у підсумку більш успішним. "Он решала. Если брать рейтинг решал, то он все категории обошел". Відчувалась заздріть, що Абрамович більш розумний і хитрий жук.

Присутня образа за фільм навальністів "Предатели", де Ходор один зі головних персонажів.

Цікавий момент про клан Ротшильдів в ЮКОСі. Шкода, що тему Дудь не розвинув. Хоча це і так масло для нинішньої влади на тему, як Захід хотів юзати ресурси РФ. І як еліти РФ брехали народу своєму про клятих англо-саксів поки брали їхнє бабло.

Визнав, що виводив мільйони доларів в голодні для РФ девʼяності в офшори. Але "не воровал и вообще спонсировал свои города".

Мораль? Дуже гнила особа — жорстка, самозадоволена, задоволена своєю участю щодо придушення Чечні. Дуже нудна, абсолютно відірвана від реалій РФ.

Власне, це підтверджує, чому по всій наявній соціології це абсолютний аутсайдер. Власне, велика кількість коментарів — під вʼю Дудя так і пишуть "вор, который своими действиями привел Путина к власти". Із цікавого — велика подяка в коментарях Набіулліній за те, що втримує нацбанк і економіку "пока воры, как Ходор обворовывали народ".

Допускаю, що якби оце стало президентом — воно би теж з посмішкою на писку постачало би солярку та зброю на війну в Україні. Це дохла корова і точно безальтернативна робота з ним — це постріли холостими.

Влучний комент під відео. Як резюме вʼю:

"Пилили Россию, как могли, теперь сидят невинные нетвойняхи".

Топ коментарі
+25
Стосовно України хороших русскіх немає. Вони усі бажають зникнення України і українців в гарячих обіймах рузського міру. Відрізняються лише ступінню упоротості - хто верещить про атомну бомбу, а хтось мерзенно просторікує про "мяку" силу для придушення України.
А "любов" громадян України до Фейгіна більшою мірою викохана Аристовичем - але це ж був великий радник Єрмака-Зеленського, доки в кінці кінців не вилізло його смердюче нутро. Там ще один такий смердюк залишився - Подоляк, але йому достало хитрощі не прискати в очі.
показати весь коментар
27.05.2024 11:36 Відповісти
+16
Для мене фраза "я смотрю дудя" це як діагноз розумової відсталості. (це не стосується тих хто робить це за специфікою роботи)
показати весь коментар
27.05.2024 11:52 Відповісти
+15
Українці, які ще дивляться "нє такіх русскіх", це не українці, а хохли-малороси, для яких завжди паРаша буде "старшим братом".
показати весь коментар
27.05.2024 12:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Стосовно України хороших русскіх немає. Вони усі бажають зникнення України і українців в гарячих обіймах рузського міру. Відрізняються лише ступінню упоротості - хто верещить про атомну бомбу, а хтось мерзенно просторікує про "мяку" силу для придушення України.
А "любов" громадян України до Фейгіна більшою мірою викохана Аристовичем - але це ж був великий радник Єрмака-Зеленського, доки в кінці кінців не вилізло його смердюче нутро. Там ще один такий смердюк залишився - Подоляк, але йому достало хитрощі не прискати в очі.
показати весь коментар
27.05.2024 11:36 Відповісти
Для мене фраза "я смотрю дудя" це як діагноз розумової відсталості. (це не стосується тих хто робить це за специфікою роботи)
показати весь коментар
27.05.2024 11:52 Відповісти
для мене це діягноз вічного й невиліковного совка, що готовий їсти будь яке лайно, аби воно було з росї...
показати весь коментар
27.05.2024 16:30 Відповісти
Визнання другосортності , меньшобратності ! Але треба « ДЯКУВАТИ» вам 73% , обравших ЗЕіуду , якій на колінах , обожнював ВСЕ СОВКОВЕ ВВ , ну заберите меня хоть за долги» Отримував гроші від ФСБ , а зараз відробляє ХТО ЯК НЕ ВІН зробив Цє НЕПОРБСТВО з « ХАРОШИМИ РУСЬКІМІ ,
показати весь коментар
28.05.2024 08:01 Відповісти
Коли ти порозумнішаєш , Віка Лисенко, чи вже ніколи? Шлемазл став президентом ВИКЛЮЧНО завдяки сивочолому, бо той настільки дискредитував себе за час своєї каденції, що бідному українському народу нічого не залишалося, як з двох маланців: мародера і шлемазла, вибрати шлемазла.
показати весь коментар
28.05.2024 11:56 Відповісти
неправда,за зеленського проголосували раби,які захотіли лягти під росію
показати весь коментар
28.05.2024 12:13 Відповісти
Зараз вони розповідають що знайшли у бюлютені пункт "проти Порошенка" і взагалі "палітікай нє інтєрєсуюца".
показати весь коментар
28.05.2024 12:18 Відповісти
Із цікавого - велика подяка в коментарях Набіулліній за те, що втримує нацбанк і економіку
Поки з нею нещасного випадку не трапилось, у могутність наших спецслужб не повірю.
показати весь коментар
27.05.2024 11:57 Відповісти
"набібуліна" -- шмат роздутого лайна.

Не вона є гарантією стабільности кацапської економіки, а Захід, який щоденно!!! вливає в кацапію по $ 1 000 000 000 за нафту й газ.

З такою "касою" й ідіот був би здатний утримувати економіку на плаву.
показати весь коментар
27.05.2024 16:33 Відповісти
Внаросія все що отримує, навіть зараз, стільки дурного бабла, що замість Наїбуліної абізяну посади - вона зможе тримати економіку на плаву. Побачимо, які дива вона продемонструє, коли не тільки Газпром, а й Роснєфть з Норнікєлєм та іншими достояніямі покажуть трильонні збитки.
показати весь коментар
28.05.2024 09:26 Відповісти
Не продемонструють. Заходу завжди потрібні викопні ресурси, а на росії купа родовищ.
показати весь коментар
28.05.2024 09:48 Відповісти
Викопні ресурси є багато де, просто до останнього часу було вигідно їх розробляти вна росіі. Тепер нішу заповнять інші постачальники, і якщо по нікелю та алюмінію ще можуть бути питання, бо ці ресурси є далеко не всюди, то нафти і газу (основні статті прибутку кацапів) в світі повно. Власне, робота по витісненню монополії кацапів з ринку повільно, але невмолимо іде. Інакше б кацапи так не верещали про зняття "не працюючих" санкцій. А там ще й до кацапської ядерки доберуться...
показати весь коментар
28.05.2024 10:29 Відповісти
росія контролює більшу частину світових родовищ паладія.
І в Африці багато родовищ у них завдяки вагнєрам теж під фактичним контролем. Арктика.
показати весь коментар
28.05.2024 10:30 Відповісти
Нехай.
Демократія. Захід надає їм платформи.
Не любо - не слухай.
показати весь коментар
27.05.2024 12:01 Відповісти
це не той випадок, це не демократія, це вседозволеність, цим й користується рашка, щоб нав'язати свою точку зору... всім, для кого не все так однозначно...
показати весь коментар
27.05.2024 17:51 Відповісти
Пани Марина - молодая
Радикальная
В молодости я тоже была такой
А вот сейчас, когда я старая - то из двух зол
Особенно если их невозможно избежать
Выберу меньшее зло
Все эти русские , которые против путина - все равно играют на нашем поле
Все эти русские,которые против путина , имеют хоть какое- то влияние на мозги не совсем конченых граждан россии
Если бы они были совсем не страшны режиму
Их бы не преследовали
Ходорковского , пани Марина,не надо любить
Но он единственный - кто осмелился сказать путину в лицо о его коррупции
И за это Ходорковский получил 10 лет лагерей
За слова
За слова убили Политковскую и Щекочихина
За слова убили Немцова
За слова убили Навального
Вам, пани Марина, больше нравятся мертвые русские, которые против путина?
Мне - нет!!!
Вы ,пани Марина, лучше попросите прощения у украинцев
Вы с паном Богданом феерически гнобили Порошенко
Расчистили тем самым дорогу Владимиру Александровичу
В том, что с нами происходит сегодня - есть и ваша доля вины
Журналист,особенно умный и совестливый
Должен хотя бы немного смотреть в будущее
И понимать - как его слова могут повлиять на это будущее
Учитесь у Виталия Портникова- мудрости
Он не замарал себя ни разу
показати весь коментар
27.05.2024 12:35 Відповісти
Путін- вихованець КДБ СРСР, малоосвічений бандюк з підворітні. Ходорковський - грамотний, з хорошою освітою, хитрий і розважливий "аристократ". Важко сказати, хто з них більш небезпечний для існування України, бо обидва - імперці, котрі вважають існування і незалежність націй, відмінних від "великоросів", чистим непорозумінням. Ви подумайте, що було б, коли б президентом ерефії став господін Ходорковський. Він би не пер, як бугай на червону шмату, але маючи економічні важелі та інтелектуальну пропаганду, просто купив би Україну, поставивши нам свого "правильного" керівника на зразок Щербицького.
показати весь коментар
27.05.2024 13:04 Відповісти
Так и у путина была возможность КУПИТЬ УКРАИНУ
Поэтому он и поставил Януковича
Его планам помешал Майдан- украинские пассионарии
Путин начал войну
Плохо у него получалось
Он поставил Зеленского
Чтобы КУПИТЬ УКРАИНУ
Им двоим опять помешали украинские патриоты
Украинские патриоты - это самое мощное украинское оружие
И никакой Ходорковский - самый хитрый
Этого не переборет
Но ,в отличие от путина, - умный и хитрый Ходорковский
Не станет воевать
И уж тем более РАЗРУШАТЬ то,на чем можно зарабатывать
Поэтому Ходорковского я не боюсь
Да и нет у него шансов стать российским президентом
На россии интеллигентов, особенно еврейских интеллигентов
Быдло ненавидит
Не переживайте- на россии и дальше все будет стабильно
Будет править малообразованный путин
Которого российское быдло любит
показати весь коментар
27.05.2024 13:17 Відповісти
не майдан йому завадив, а наглість, тупість і невміння чекати, йому треба було вже. якби не 2014 рік і ті його квазіреспубліки, окупація частин Донецької Луганської областей, Криму , він би вже купив Україну. Вже й так майже все належало кацапам, зкуповували все що бачили, телебачення кацапський шлак, естрада - кацапський шлак, товари широкого вжитку кацапський шлак, продукти харчування переходили на кацаппський шлак, оті всякі простоквасів, блювотиво балтіка, дитяче харчування, всі хім заводи під контролем кацапських шавок, або у їх власності, та майже все. Але х..ло недочекалось, боялось що здохне і невстигне побути сабіратєлєм зємель хрюцкіх.
показати весь коментар
27.05.2024 20:53 Відповісти
Очевидно, так.
показати весь коментар
27.05.2024 21:48 Відповісти
Вы оцениваете путина эмоциями
А он - спецслужбист
И когда ему на стол кладут папочки
В которых написано - поддержка Зеленского стремительно падает
А упала она катастрофически!!!!!!
С 73 % на выборах до 25 % на начало 2022 года
А ведь путин сделал ставку на Зеленского
И путин понял ,что следующие выборы его кандидат Зеленский
Проиграет с треском!!!!
И у путина ,как у всякого спецслужбиста - есть в рукаве один беспроигрышный вариант
Маленькая победоносная войнушка
В которой украинская власть должна была ему подыграть
И украинская власть не просто подыграла
Она практически сказала путину : WELCOME!
Вот только промашечка вышла
Эти долбаные бандеровцы готовы были лечь под кацапские танки
И голыми руками душить кацапов
***** любит потрындеть про историю
Но историк он говенный
Если бы он хорошо знал историю
Он бы не вляпался по самое не хочу в Украине
А был бы до сих рукопожатым
Сидел бы за столом с великими мира сего...
показати весь коментар
27.05.2024 23:39 Відповісти
эх маловато отвесил тов. ***** товарищу ..либералу.. ходорковскому всего 10 лет впаял --- тов. сталин по 25 отвешивал без права переписки --- политковскую и борю немцова жаль а эту гниду нисколько да и зачем нам разбирать высеры этого еврея . у нас свой есть и воруют при нем не хуже чем генералы ***** а потом таким резниковым дружно хлопают в ВР и благодарят за ..работу.. и вова их отправляет ослами в ближнее и дальнее зарубежье . я возле мусорных баков хотел покормить бродячих собак паштетом и килькой из сухпайка так собаки не захотели это жрать интересно резников с вовой и андрюхой не пробовали ..джек дэниэлс.. закусить сухпайком??? а по бумагам закупили нормальные консервы вот только разница за это дерьмо и яйца легла где то в опе и никому за это 10 лет не дали и не дадут
показати весь коментар
28.05.2024 07:05 Відповісти
Госпожа Галина Боброва, скажите, однако, где вы там русских увидели? Просто интересно.
показати весь коментар
28.05.2024 11:59 Відповісти
Я не страдаю антисемитизмом
Мне важно одно - человеческие качества
А они не зависят от национальности
Кстати, я не голосовала за Зеленского
Его выбрал в президенты УКРАИНСКИЙ НАРОД
Который всегда знал ,что Зеленский- еврей
Так что все вопросы - к УКРАИНСКОМУ НАРОДУ!!!!
показати весь коментар
28.05.2024 12:06 Відповісти
Пані, Галина Боброва, ви помиляєтесь. Український народ вибрав щирого українця Білобородька, чесного, принципового, непідкупного СЛУГУ НАРОДА. Але український народ, на жаль, не зрозумів, що під личиною Білобородька пахан Бєня Бородач підсунув йому ДЕШЕВУ ЄВРЕЙСЬКУ ПІДРОБКУ- ШЛЕМАЗЛА-БОНЕВТІКА.
Чи міг український народ подумати, що ШЛЕМАЗЛ-БОНЕВТІК- СЛУГА ЗОВСІМ ІНШОГО НАРОДУ?
показати весь коментар
28.05.2024 12:19 Відповісти
Боже,как вы меня расстроили!
Неужто УКРАИНСКИЙ НАРОД до такой степени тупой?
Тогда все совсем печально......
показати весь коментар
28.05.2024 12:24 Відповісти
На жаль, народи всі тупі. Згадаймо "цивілізованих" німців, які вибрали Гітлера канцлером. Із ******** прикладів: американці, які в Палату представників вибрали Марджорі Тейлор-Грін (зелену, до речі), росіяни, які 25 років поспіль вибирають малограмотне і цинічне чмо. Народами керують з допомогою політтехнологій, котрі проплачуються товстосумами. До речі, першим політтехнологом був Моісей, який водив 40 років євреїв по Сінайській пустелі, і весь час вони петляли мимо земель з гігантськими покладами нафти. Ці поклади нафти в кінці кінців дістались "вибраному богом народу" - арабам.
показати весь коментар
28.05.2024 13:06 Відповісти
Прелестно!
Ей Богу,прелестно...
Особенно про Моисея....
Чудесно начался мой вторник
Дякую !!!
показати весь коментар
28.05.2024 13:29 Відповісти
Українці, які ще дивляться "нє такіх русскіх", це не українці, а хохли-малороси, для яких завжди паРаша буде "старшим братом".
показати весь коментар
27.05.2024 12:36 Відповісти
І всі вони якісь однакові, бо той конгломерат народів, які називають себе "русскими", інакше як шляхом вбивств в одне ціле загнати не можна.
Важко уявити, як вся ця отара, якою керує імператор, може перетворитись на націю. Бжезінський, до речі, відповідь на це питання так і не знайшов.
показати весь коментар
27.05.2024 14:32 Відповісти
Ще й з комплексом неповноцінності !! І звичкою дро..ти як не на рашку так на ізраїль, чи ще на щось !!!
показати весь коментар
27.05.2024 18:54 Відповісти
Там всі , що зібралися , аутсайдери , сумніваюся що хтось з них буде в кремлі керувати .
показати весь коментар
27.05.2024 13:11 Відповісти
Ну скажемо так, що коментатори у пані Марини - з Харкова чи заміжні закордоном - це насправді одні і ті самі люди. По крайній мірі з мого досвіду можу сказати, що заміжні за швейцарцями - це точно не з західної України. Нас західняків завжди було мало в Швейцарії. Ми ходили на всі вибори - і в 2005 і в 2010. Це коли питаєш знайомих в Україні чи будуть голосувати, а вони так: та не знаємо… І вибрали Януковича. Так що не забуваємо про поширений електорат, яким все ще все одно - ліш би нє било войни. А там і з Ходорковським можна порішати.
показати весь коментар
27.05.2024 14:03 Відповісти
Швейцарія не дуже орієнтована на українських емігрантів. У них є вибір між німцями, французам і італійцями. Прибирають вулиці у Швейцарії португальці. Грунти в них не дуже родючі і у 1933-му в них теж був голод, справжній, а не штучний.
Ні в кого земель чужих швейцарці не захоплювали. От тільки з соціальною організацією в них значно краще справи, ніж у українців. Тому у швейцарців були Цвінглі і Кальвін, а у українців - Янукович і ЗЕ.🤓
показати весь коментар
27.05.2024 14:25 Відповісти
ти так кажеш ніби в українців не було історичних постатей, а лише всякі виродки.
показати весь коментар
27.05.2024 20:56 Відповісти
Чого не було? Були. Наприклад, Богдан Хмельницький, що зробив з українців рабів московського царя, а Московію з четвертої позиції у регіоні перемістив на другу. Через сто років після Хмельницького Московія потіснила Османську імперію і почала змагались за першість у Європі, поки під керівництвом англійців їй у Криму колективно не набили морду.🤓
показати весь коментар
28.05.2024 10:09 Відповісти
історія з Хмельницьким дуже спірна, ніхто не знає, що він підписав насправді. Якби ми могли почитати справжні документи, а не те, що кацапи там самі попереписували, тоді б могли і робити однозначні висновки, які наслідки тих угод, чи що воно там було.
показати весь коментар
28.05.2024 12:52 Відповісти
Ти , Тамузовський, думаєш яким завгодно органом, тільки не головою. Для чого ти приплів до теми такі постаті Реформації, як Цвінглі і Кальвін? Це такі самі садисти, які спалювали людей, яких вони вважали єретиками, на вогнищах, як і інквізиція в середньовічній Іспанії, й у цілій Західній Європі. До речі, Цвінглі теж в кінці кінців прикінчили по принципу "за что боролись, на то и напоролись".
показати весь коментар
28.05.2024 12:07 Відповісти
щодо Ковіна,то він,як то кажуть,намагався помилувати Сервета.Який від інквізиторів утік не до Ковіна,я до його ворогів і у змові проти Ковіна брав участь
показати весь коментар
28.05.2024 12:16 Відповісти
Історія з Сервером є ганьбою Кальвіна. Бо Сервет, такий же вигнанець, як і Кальвін, прийшов послухати його проповідь. А Кальвін його впізнав і наказав охороні арештувати Сервета. На страту Сервета Кальвін, який все це і затіяв, так і не прийшов.
показати весь коментар
29.05.2024 01:54 Відповісти
Сервет приїхав до ворогів Ковіна
показати весь коментар
29.05.2024 18:09 Відповісти
Цвінглі, на відміну від ЗЕ, повів за собою військо і загинув у битві. А ЗЕ тільки обіцяв це зробити.
показати весь коментар
29.05.2024 01:56 Відповісти
Очевидно, что вы плохо изучаете врага.
показати весь коментар
27.05.2024 17:25 Відповісти
з усіх росіян я довіряю тільки Андрію Іларіонову та Владіславу Іноземцеву

якби навколо них почали гуртуватися "здорові сили росії" - це був би ідеальний для України варіант

ані латиніна, ані ходорковський не мають моральної позиції стосовно України - але Андрій Іларіонов має

я дуже здивований що українські ЗМІ не беруть інтерв'ю в Андрія Іларіонова та Гарі Табаха, це люди з гострим аналітичним мозком та чистим серцем
показати весь коментар
27.05.2024 17:42 Відповісти
Все очень просто
Украинские СМИ давно знают
Что Илларионов - эфэсбэшник
Работает на путина
Но грубовато работает
А вот тонко на путина работает ИЛЬЯ ПОНОМАРЕВ
Сын советского разведчика
Бывший депутат Госдумы
Единственный ,кто проголосовал против присоединения Крыма
И ему за это ничего не было
Его не выкинули с балкона
Не устроили аварию или внезапную остановку сердца
Илюша выехал в Украину
Получил гражданство
Каким- то странным образом оказался на месте убийства Вороненкова
Который пришел НА ВСТРЕЧУ С ИЛЮШЕЙ
Илюша практически вывел Вороненкова на киллера
Илюша долго бегал по телеканалам
И так хитрожопо задвигал путинские тезисы- любо- дорого было слушать!
Запомните - все,кто является НАСТОЯЩИМИ ВРАГАМИ ПУТИНА - мертв
Это самая простая проверка надежности этих людей
А если Илларионов сидит на Западе
И вякает все ,что хочет про путина - почешите репу и подумайте
Кому вы доверяете?????!!!!
показати весь коментар
27.05.2024 17:59 Відповісти
все ще простіше : я читаю аналітику яку пише Іларіонов і повністю з нею згодний : і в тому що стосується США, і в тому що стосується гайдарів-чубайсів, і в тому що стосується України. Якщо людина дійшла висновків яких я дійшов власне сам в своїх роздумах то нема причини їй не довіряти

стосовно того що Іларіонов фсбшник я почув оце вперше від вас, ну а українські ЗМІ регулярно беруть інтерв'ю в єрмака, бойка, шуфріча, і так далі, тому подібна вибірковість все одно незрозуміла
показати весь коментар
27.05.2024 22:20 Відповісти
Іларіонов давно здувся,таку маячню ніс про вибори 2020року вкупі з брехнею
показати весь коментар
29.05.2024 18:11 Відповісти
час все розсудить

не все з України видно
показати весь коментар
30.05.2024 04:05 Відповісти
Справжню російську опозицію в тепловізор не видно.
показати весь коментар
28.05.2024 09:29 Відповісти
Геніальна фраза! Дійсно, Навального і Нємцова в тепловізорі не побачиш.
показати весь коментар
28.05.2024 12:28 Відповісти
Ви про Новодворську забули. Вона про Україну дуже гарно висловлювалась. І довисловлювалась.
показати весь коментар
28.05.2024 12:31 Відповісти
я б теж їм довіряв,, правда я в сортах лайна не розбираюсь, але тільки для того щоб вони, наприклад, перемогли, знищивши інших, щоб і вони потім стали "харошимі рускімі" бо Андрій Іларіонов та Владіслав Іноземцев рузкіє, то хорошими вони стануть тільки в одному випадку.
показати весь коментар
27.05.2024 20:59 Відповісти
Доволі примітивні у вас підходи для надання оцінок. Владіслав Іноземцев на початку війни в Західних ЗМІ захищав арештовані путінські активи, вкидав тези, що Захід щось должен Россії...цікаво якій. Зараз ви "їсте" його мімікрію... та пропунуєте це іншим.

Якщо хочете давати оцінки, то треба дивитися на них в більшому часову інтервалі...
показати весь коментар
28.05.2024 08:26 Відповісти
В рашці немає і не може бути лібералів. Ліберасти є, і один із них ходорковський. Ще велика ліберастична куча пасеться на каспаров.ру. Гарний росіянин, це ... думаю ви зрозуміли.
показати весь коментар
27.05.2024 18:43 Відповісти
Во-первых давайте отделим мух от котлет. Ходорковский абсолютно ничем не отличается от Абрамовича или Тимченко. Просто так сложилось, что он стал жертвой а не охотником. Но сейчас он очевидный враг путинского режима и очень плохо, что пани Мария не прочла оригинал его заявления, заочно сделав вывод, что Ходорковский убежден в проигрыше Украины. Это совершенно не так - Ходорковский заявил, что Украина проиграет при нынешнем уровне поддержки Запада, что необходимо оказать Украине большую помощь, причем у Запада есть такая возможность, благодаря огромному, по сравнению с РФ, ВВП.

Понятно, что это точно не российское ИПСО, а мнение человека желающего поражения рашизму.

Да, я не уверен, что бы говорил Ходорковский если бы оказался в обойме провластных российских олигархов, но сейчас он сказал совершенно правильную вещь - помощь Украине недостаточная, ее нужно увеличивать.
показати весь коментар
27.05.2024 18:51 Відповісти
Ще задовго до війни, коли зустрічала кацапів на курортах, завжди виказувала їм свою зверхність і приховане призирство! І більш поряд їх не бачила!! ,,Хороший- поганий" не розділяла! Бо завжди вважала їх ,,звіроподібною пародією на людей", як казав про них їх же класик!
показати весь коментар
27.05.2024 19:02 Відповісти
Такі,як ця марина ,привели до влади цих мародерів!
показати весь коментар
27.05.2024 19:44 Відповісти
Це антисемітизм какойта.

показати весь коментар
27.05.2024 19:56 Відповісти
Потрібно слухати різні думки, щоб не сидіти в інформаційній бульбашці. Наші українські блогери - інформаційна бульбашка, яка нас годувала весь минулий рік контрнаступом. Хоч хтось з них вибачився? Хоч хтось вибачився з тих, хто нав'язував нам Зеленського, а тепер критикує його, аж гай шумить? Нехай навчаться визнавати власні помилки, тоді українці менше будуть слухати іноземців
показати весь коментар
27.05.2024 21:39 Відповісти
Краще б спробувала спростувати його тези про різницю України по економічним і демографічним показникам з ії ворогом, про те скільки росія витрачає на війну і скільки Україна навіть із допомогою Заходу, про те скільки снарядів хто виробляє.
І потім розказати, що з такими вводними ніякий захоплений Харків, Одеса та Львів неможливі. Так, скоріше за все не в 2025. Але в принципі неможливі..?

Бо дуже легко надьоргати цитат, які легко розбити. Тим більше там тези про Чечню, Єльцина, внутрішню політику росії 90-их, що до України немає жодного відношення майже.

Це дивно, що українського блогера більше хвилює це, ніж те що він казав про Україну і війну зараз. Саме це потрібно було спростовувати.
показати весь коментар
28.05.2024 00:31 Відповісти
Він відкритий для журналістів, досить інтелігентний, майже постійно сидів в позі "перепрошую, чого бажаєте", тряс нервово головою, піднімав ногу на кончики пальців, тобто сидів як на шпильках, тому що він розповідає про своє проблемне минуле і дуже жорстоких людей з нього - того ж Путіна - з політичною цілю, бо вони створюють якусь там опозицію і він ключовий спонсор.

Це ми можемо бажати Путіну і всьому його сброду від щирого серця здохнути, і не ховати це, і с презирством відноситися до будь-якої малодушності чи поміркованності в цьому питанні, а він хитрий і жадібний єврей, який завжди шукає лазівки в законі - це людина востоку, яка якщо не обдурить, то не залишиться задоволеною прожитим днем)

Нащо йому це інтерв'ю? Він створює опозицію для вирішення питань, щоб бути посередниками, щоб долучитись до ключових процесів. Якщо б він став президентом, то Росія була б вже ліберальною, я так думаю)

Виправдовує він своє минуле через апеляцію до якоїсь вигаданої судової інстанції, яку переконує, що того не знав, не був впевнений, не був політиком, був приватною особою, був на службі у царя і тп. Так це огидний персонаж так само, як наш Зеленський, який маючи всі ЗМІ у розпорядженні і купу часу тільки те і робить, що зізнається і виправдовується в своїй корупції на крові. Усі ми розуміємо, що він як лідер, як організатор, як ідейна людина повний нуль - він лише пуста оболонка, гримаса, яка краде час і гроші під час тотальної агресії, коли є тисячі і сотні тисяч загиблих. Його провина колосальна, але він зображає себе чи не нашим рятівником через контроль над ЗМІ, придушення свобод і прав)

Є такий постійний письменник на УП, який по суботам головну сторінку там займає, тому що він якийсь близький родич чи коханець пані Мусаєвою, то він нещодавно написав текст, щоб ми сприймали ось цю нашу даність як нормальний стан через те, що вів вікно Овертона і припустив, яким жахливим буде майбутнє через військову диктатуру, в яку перетвориться Україна через певні події...

Уявляєте цей абсурд!? Ми вже давно перетнули всі червоні лінії Оруела, а держдеповські кловани з ТІ підвищили рівень демократій і свобод у нас

Чи вони аморальні далб-би чи тупі віслюкі, чи нікчемні тваринки незрозуміло)
показати весь коментар
28.05.2024 01:12 Відповісти
Існують дві версії проблем у Ходорковського. Перша - він вважав Путіна дилетантом і організував банкірів Ельцина просто дати Пу півярда,шоб він відстав від бізнесів. А Потанін його заложив Путіну. Це версія від самих банкірів-друзів Ходора. А по другій - Ходор носився із проектом будівництва нафтопроводу в Китай без участі держави. Товариш Пу був проти. Перед однією із нарад у товариша Пу в кулуарах Ходор почав возмущатись Пу, і запропонував Сєчину бути премьєром а він стане президентом. Сєчин зразу ж доложив. Після цього Ходора перестали пускати на поріг кремля. Автором був Геращенко, тоді голова Нацбанку, який був свідком. Ж,адность фраєра сгубіла. А замах на сокровєнноє товариша Пу - прєзідєнтство, тільки збільшувало строк в тюрязі. Ходор як і Мертвечук хворі президентством і своїм мессіанством
показати весь коментар
28.05.2024 07:48 Відповісти
Ваш пост говорит о незнании ситуации
И о непонимании путина
Ходорковский не просто высказал путину в лицо возмущение
Коррупционными схемами, которые путин насаждал кругом
Это совещание ,на котором присутствовали самые крутые российские бизнесмены - снимали журналисты
Этот сюжет показали по тв
Его увидел весь мир
Весь мир увидел злобу путина
И участь Ходорковского была решена
А вот если бы Ходорковский поговорил бы тихо в кулуарах о путинской коррупции
Он не сел бы на 10 лет
А Немцов был бы жив, если бы сказал: путин- ****.....ый на всю голову - в какой- нибудь компании дома
А Немцов это сказал прилюдно - под камеры
И это увидел весь мир
показати весь коментар
28.05.2024 12:45 Відповісти
ЮКОС-приватна компанія з участю іноземців. Сам Г,Кісінджер (кіса) був в спостережній раді. Ну хто ж пустить в торгівлю російською нафтою американців. А х....зробив державною Роснефть, взяли у кетайців 15 ярдів кредиту і возять нафтовозами. Самі кетайці відмовляють у газо...нафтопроводах,бо вони прокладаються через анексовану царями територію. Хоче бути президентом після х..... А без підтримки урапатріотизму ні хера не буде.
показати весь коментар
28.05.2024 22:36 Відповісти
Хотеть не вредно
Если ты идиот
Но Ходорковский не идиот
Он прекрасно знает,что у него нет шансов
Стать президентом на россии
Никаких шансов
ЗЕРО!!!!!
показати весь коментар
28.05.2024 22:43 Відповісти
Ходорковскій це не Немцов ...і це все
показати весь коментар
28.05.2024 07:53 Відповісти
А Зеленский- не Голда Мейер
показати весь коментар
28.05.2024 12:22 Відповісти
Тут ще один висновок напрошується - хочите не хочите, але "рів з крокодилами" не вийде мати, періодично російську політику треба варити за українськими рецептами...як це зробила пані Марина Данилюк-Ярмолаєва
показати весь коментар
28.05.2024 08:29 Відповісти
Замість того, щоб дивитися, наприклад, ВАТА ТВ, дивляться пройдисвітів тіпа Ходорковського чи Каспарова, або той же самий Дождь. А потім одразу ж волають "де наша інформаційна безпека". Ця безпека - у кожного в голові, чим довше буде заглядання у рота "харошим узкім" - тим довшою і кривавішою буде ця війна.

Не погоджуся, що вна росії нацизм. Просто тому, що немає такої нації як рускій і ніколи не було. Це щось значно примітивніше, на кшталт дворової банди гопарів, тільки у масштабі країни. Всі, хто не з їхнього двору (нєрускій) - всіх вбити, згвалтувати, обікрасти, закріпачити тощо. Бо жоден, навіть "ідейний" узкій не здатен навіть собі пояснити, що саме він вна росіі будує. Об'єднує ж їх всіх тільки ненависть до зовнішнього, більш успішного світу. Ото й вся філософія, якій до нацизму ще повзти і повзти...
показати весь коментар
28.05.2024 09:15 Відповісти
В них нацизм на придуманій ними нації, якої не існує. Але нацизм.
показати весь коментар
28.05.2024 10:10 Відповісти
Ходорковський не друг України. У нього свої інтереси. Нехай те що він говорить слухають ті хто для нього свої.
показати весь коментар
28.05.2024 10:09 Відповісти
Для Ходора та його ліберастічєской шобли,Україна та українці ,це просто не мала територія та людський ресурс,який можна буде юзати у випадку,якщо ЗЄля залишиться при владі та збереже свій злодійський кагал...
показати весь коментар
28.05.2024 10:45 Відповісти
а ця війна і буде вічна, хоч може не така гаряча. Україна скільки лайна набралася причому століттями, воно 100500 років буде смердіти за матушкой
показати весь коментар
28.05.2024 11:24 Відповісти
Саме тому Ходор і є найкращий лідер-демонтатор Росії. А Марині слід згадати, як вона скакала проти Пороха 5 років тому і займатися власною спокутою, а не розборками закордонних кацапів-емігрантів.
показати весь коментар
28.05.2024 14:01 Відповісти