Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Що на нас чекає?

(Українське дерево та російський буревій)

Почну з того, що обʼєктивно я один з найбільших інтересантів української перемоги. В московії мені винесений вирок, який вступив в силу. Не обвинувачення, не розшук, не слідство, а вирок Басманного суди Москви, якщо звичайно ту доречно слово "суд". Тому колонія загального режиму мені в росії гарантована. Ба більше, на болотах мною досі час від часу лякають російських окупантів, як очільником команди "чорних трансплантологів", що розбирають тіла російських солдат на "запчастини". Тому окупація України для мене та моєї родини – це вʼязниця, тортури та вірогідно передчасна смерть. Як і для абсолютної більшості тих, хто десять років тому зробив свій вибір на користь битись.

З іншого боку, як людина, що доволі тривалий час провела на Заході, має британську освіту та досвід роботи в західних університетах, я точно знаю, що чужина не для мене. Я погано приживаюсь на чужій землі, навіть коли обʼєктивно вона спокійніша, безпечніша та ситніша. Тому Україна – це мій свідомий вибір. І майже 100 тисяч пацієнтів, яким за 10 років надали допомогу медики-добровольці Перший добровольчий мобільний шпиталь ім. Миколи Пирогова, – свідчення того, що для мене це не порожні слова. Я з тих "проповідників", які красні не власним викладом, а власним прикладом.

Повторюсь, мені не байдуже, де жити. Україна – моя земля. І я робив, роблю і робитиму усе, аби ми перемогли в цій війні. Тому для мене питання полягає лише в тому, яка стратегія спроможна привести нас до перемоги і яка штовхає до поразки.

Саме з цих міркувань я переконаний, що Україна вкрай потребує паузи у війні, аби мати шанс змінити владу та провести "капітальний ремонт" держави, аби підготуватись до наступного раунду російсько-українського герцю. За такого сценарію про жодні гарантії не йдеться – лише про шанс перетворити нашу наскрізь прогнилу державність на ефективний та надійний механізм політичної організації загалом здорового і опірного українського суспільства. Чи скористаємось ми цим шансом, якщо він відкриється, – питання насамперед до нас.

Чи є шанс переконати путінську росію поставити війну на паузу? Певен, що є. Україну контрактниками не завоюєш. 1945 року напівзруйнований Берлін, який захищали геть пошарпані рештки Вермахта, брало угрупування радянських військ, до якого входило загалом близько 2,5 млн осіб, понад 6200 танків та самохідних артилерійських установок, близько 42 тис. гармат і мінометів, близько 7500 літаків. Усі російські збройні сили наразі удвічі менші, не кажу вже про танки, артилерію та літаки. Тому росіяни без радикальної зміни парадигми війни та тотальної мобілізації країни напевно спроможні узяти Курахове та Покровськ, але точно не Харків, Запоріжжя чи Дніпро. Найманці в них дорожчають ледве не щодня, їх вже бракує настільки, що прийшлось кликати на допомогу послідовників чучхе, радянська бронетехніка на складах закінчується, а економіка явно перегріта. Врешті-решт за останні "переможні" для росіян півроку окупаційна армія просунулась аж(!) на 30-35 км. На фронті важко, але ще не трагічно.

Трагічно насправді в українському тилу. Бо якщо російське вторгнення порівняти з буревієм, а Україну з деревом, яке йому протистоїть, то найбільшу небезпеку для українського дерева наразі створює не російський вітер, а шашіль, який точить його зсередини. Дії влади ледве не щодня ефективно підважують найглибші підвалини українського спротиву. З такими прокурорами, очільниками МСЕК, скромними працівниками регіональних казначейств із мільйонами задекларованої доларової готівки, радянським стилем командування ЗСУ, з "Вовіною тисяччю" – українське дерево має перспективи таки рухнути. Але не тому, що російський буревій нездоланний, а тому що його зсередини геть сточив український шашіль.

І тоді на нас чекає "веймарізація України". Повторюсь, у росії наразі і близько немає сил і засобів, потрібних для окупації всієї України чи бодай її Лівобережжя. Але якщо Україна, підточена шашелем корупції та неефективності, почне валитися зсередини (як Російська імперія 1917-го чи Німецька імперія 1918-го), тоді на нас чекає ганебний несправедливий мир, справжня демілітарізація та десубʼєктивізація, українські файкори, сотні тисяч ветеранів, яким не знайдеться належного місця у повоєнному суспільстві, та вибух ресентименту – і цілком можливо військовий заколот (вдалий чи ні). Якщо поталанить, тоді отримаємо свого Пак Чон Хі. Якщо ні – Петлюру і руїну. І тоді ті, хто виживе і не емігрує, самі покличуть в Україну "русский мир". Як це вже не раз траплялось в українській історії...

Тому я щиро переконаний: не перемігши український шашіль, українська держава приречена рано чи пізно впасти під російським буревієм. Якщо ж нам вдасться врятувати Україну від паразитів, які вбивають її зсередини, тоді і під російським буревієм поскрипимо, але вистоїмо. Хіба що він обламає кілька гілок. Але українське дерево точно встоїть і згодом розквітне.

Тому аби встояти під російським вітром треба насамперед перемогти український шашіль. А для цього нам потрібна пауза у війні. Бо війна стала, на жаль, ідеальним розплідником для українського шашелю...

Топ коментарі
+13
"...Чи є шанс переконати путінську росію поставити війну на паузу? Певен, що є..."

Оце і помилка. Усі подальші роздуми - теоретична фігня...

Але ця помилка призводить до фатальних наслідків - не тільки в у світі, але й в України залишається немало наївних людей, які вважають, що путін адекватний і з ним можна вести якісь результативні перемовини. Ні, ні і ще раз ні.
Путін не адекватний і він оточив себе такими ж неадекватами. Ніякі перемовини, навіть якщо путін їх захоче - не призведуть ні до доброго. Можна було свого часу вести перемовини із Гітлером? Дехто намагався - нічого не вийшло...
показати весь коментар
04.11.2024 08:09 Відповісти
+10
Як би ви включили свій мозок у 19 р. то сьогодні не треба бу ло би, брати паузу на перезавантажування !
показати весь коментар
03.11.2024 22:38 Відповісти
+9
Не так страшні московські воші , як Українські гніди! Пауза у війні нічого не перезагрузить! Вона збереже зрадницьку владу , розслабить суспільство в кінець і знищить Україну. Тільки буревій здатен вимісти зрадників геть!!!
показати весь коментар
04.11.2024 01:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Як би ви включили свій мозок у 19 р. то сьогодні не треба бу ло би, брати паузу на перезавантажування !
показати весь коментар
03.11.2024 22:38 Відповісти
У 1992 році, а не в 2019.
показати весь коментар
04.11.2024 15:02 Відповісти
якщо порівнювати скільки і чого було знищено при "папєредніку" і при "*********", то це буде явно не на користь "*********". Тому вам краще про це не згадувати.
показати весь коментар
04.11.2024 15:55 Відповісти
"Папередник " Петро , був і залишиться Людиною ,яка дала все українцям ,Порошенко увійшов в історію України як патріот ,а склади підірвала фсбешна агентура , важко протистояти оркам ,які сьогодні вже керують 🤡 та ОПою ,та готові знищити свої федерасні колонії ,тільки для того , шоб завоїювати одну Київську Русь ...русня .. моральне смітт'я московії ...шоб вам всім Україна стала поперек горла ,шоб вас, сам Господь знищив !!!
показати весь коментар
04.11.2024 18:27 Відповісти
Вузьколобі боти від русні, не рідкість ...
показати весь коментар
04.11.2024 19:09 Відповісти
Країни завжди гниють з голови. КНДР та Південна Корея - ясні приклади, як з одного народу можна отримати дві різні країни. В Україні немає лідерів та еліти, які могли би збудувати справжню країну, от і все. Вони вміють будувати лише мафіозну та неофеодальну кормушку, і така країна ніколи не вистоїть під натиском сильнішого противника.
показати весь коментар
04.11.2024 06:10 Відповісти
Е ні. Народ в обох Кореях якраз схожий - неймовірно працелюбний, покірний, має величезну, аж рабську, повагу до старших по рангу. Тому з такого народу і можна виліпити майже будь-яке суспільство. А українці (ну ті, що зараз - після знищення квіту нації та мільйонів рядових українців і завезення мільйонів кацапських люмпенів) - хитрожопі, корумповані,ледакуваті (особливо там де більше завезено етнічних кацапів) та анархічні (це вже залишки справді українців ще з козацький часів). З такого матеріалу важко щось ліпити.
показати весь коментар
04.11.2024 10:26 Відповісти
Плюс, корейці, як народ, однорідні в цілому. Говорять однією мовою, їхні діди-прадіди теж корейці і т.п. А у нас як - половина "гаваріт па рускі", тому що "какая разніца", дивиться ментів та слухає кацапську музику. Схід та південь - завжди дрочив на совок та рашку, Закарпаття - сидить і бачить себе в складі Угорщини (умовно), Західна Україна за радикалів, центральна - десь посередині. Тому щось виліпити з цього міксу толкове дуже важко.
показати весь коментар
04.11.2024 10:33 Відповісти
Коротишка, а хто буде ліпити?
Ти ж сидітимеш далі в Німеччині?
Я любити країну з безпечної відстані значно простіше...
показати весь коментар
04.11.2024 13:41 Відповісти
1. Я про те, що порівняння з корейцями абсолютно некоректне. Тотально різні речі.
2. Так, буду сидіти далі в Німеччині, в усякому разі, поки малий не виросте і не стане самостійним. Свою посильну частину в "ліплення" вже вклав і продовжую вкладати, хоча і бачу слабкі перспективи цього, тому і зосередився зараз в основному на майбутньому своєї сім'ї, а не "наймудрішого та найчеснішого народу в світі".
3. Країну і любив і люблю досі. А от державу ні в Україні поки не був не любив і зараз не люблю.
показати весь коментар
04.11.2024 14:11 Відповісти
Я так і думав.
Не засуджую.
Просто це демонструє різницю між реальною важкістю задачі і уявленням про неї.
Очевидно, що просто дати гроші сьогодні не досить. До того ж, не факт, що вони підуть на праве діло.
Комусь треба ці Авгієви стайні чистити, фізично.
А от кому...
показати весь коментар
04.11.2024 16:05 Відповісти
Ви ще маєте надію, що щось можливо змінити - заздрю вам по-білому. Я боюся, що кілька десятиліть пройде, перш ніж щось суттєво зміниться. І то не факт. Ви ж розумієте, що вичистити треба не тільки ОП, кілька сотень депутатів, та кілька тисяч чиновників? Вичистити треба десятки мільйонів мізків - від корупції та толерантності до неї, від інфантилізму та дибілізму і т.п. Все прогнило наскрізь, включно з великою частиною народу - це ж не марсіанє на 10му році війни дивляться російські серіали, і не марсіанє запихують українців в бусики, і не марсіанє заради медальки посилають українців на вірну смерть. І навіть не марсіанє обрали малороса, який порівнював Україну з проституткою, на 5му році війни. Це все роблять українці.
показати весь коментар
04.11.2024 16:36 Відповісти
З усім згоден, але з усіх сил заставляю себе бути оптимістом.
Щоправда, чим далі, тим гірше вдається…
показати весь коментар
04.11.2024 18:19 Відповісти
Не треба оптимізму,оптимісти 6 років тому свято вірили що треба порошенка вигнати,і все буде добре.Вигнали.Добре стало,ой,аж задобре....
показати весь коментар
05.11.2024 13:07 Відповісти
ними рухав не оптимізм, а незрілість та відсутність критичного мислення.
А частиною рухав конкретний інтерес-позбутись Пороха, який ім не давав жити, як раніше...
показати весь коментар
05.11.2024 15:11 Відповісти


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 03.11.2024
Як же тебе не вистачало!
Довго ж ти чекав, щоб розповісти про "мафіозну націю" українців.
Довго думав?
показати весь коментар
04.11.2024 13:39 Відповісти
Не так страшні московські воші , як Українські гніди! Пауза у війні нічого не перезагрузить! Вона збереже зрадницьку владу , розслабить суспільство в кінець і знищить Україну. Тільки буревій здатен вимісти зрадників геть!!!
показати весь коментар
04.11.2024 01:00 Відповісти
Ні одна сторона не піде на перемовини виключно тому, що може бути перезагрузка влади в Україні. Це не вигідно кремлю...
показати весь коментар
04.11.2024 05:55 Відповісти
https://www.radiosvoboda.org/a/problema-szch-v-armiyi/33167627.html СЗЧ: чому військові кидають армію і як вирішити проблему?

Армія втрачає від самовільного залишення частини (СЗЧ) більше людей, ніж убитими і полоненими, припускає колишній народний депутат, а нині військовослужбовець Ігор Луценко. Тему втечі з війська цієї осені активно обговорюють у медійному середовищі. Спочатку - після публічного демаршу Сергія Гнезділова, який https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0VSBcBSydoiYyZD7bkYFs8K3KXqgAQdG4k69vjrzecCLyFXeCmiMLA5ZCff824p3Kl&id=61561343463431 оголосив , що «добровільно демобілізувався», аби привернути увагу до питання невстановлених термінів служби. Потім - через самогубство комбата зі 123 бригади ТрО, яке https://suspilne.media/851537-komanduvanna-123-brigadi-ogolosilo-pro-sluzbove-rozsliduvanna-zagibeli-komandira-bataljonu-griba/ пов'язують із тим, що його підлеглі пішли з позицій у Вугледарі.


Ця проблема не нова. Однак, за https://www.facebook.com/AnZhulak/posts/pfbid0vyqWh3TzzqZZw1zeXnSGDx2oc6dXJ6auLgSu26GrqvyY68tiw15JwtEt6nGDW1jdl словами воєнкорів, «те, що раніше масово відбувалось тихо - вийшло в публічну площину».
«Центр надання підтримки ветеранам та їхнім родинам» https://t.me/kyivtv/71164 припускає , що кількість таких випадків за майже три роки великої війни перевищує 100 тисяч.
показати весь коментар
04.11.2024 07:47 Відповісти
«Йди і вмри - або станеш злочинцем»
показати весь коментар
04.11.2024 07:52 Відповісти
"...Чи є шанс переконати путінську росію поставити війну на паузу? Певен, що є..."

Оце і помилка. Усі подальші роздуми - теоретична фігня...

Але ця помилка призводить до фатальних наслідків - не тільки в у світі, але й в України залишається немало наївних людей, які вважають, що путін адекватний і з ним можна вести якісь результативні перемовини. Ні, ні і ще раз ні.
Путін не адекватний і він оточив себе такими ж неадекватами. Ніякі перемовини, навіть якщо путін їх захоче - не призведуть ні до доброго. Можна було свого часу вести перемовини із Гітлером? Дехто намагався - нічого не вийшло...
показати весь коментар
04.11.2024 08:09 Відповісти
Ніякі перемовини, навіть якщо путін їх захоче - не призведуть ні до доброго. Можна було свого часу вести перемовини із Гітлером?

Ти вже купив квиток на потяг/автобус, чи може власним транспортом приїдеш і підкріпиш свої слова реальними вчинками? Бо якщо ні, то вся твоя писанини смердить лицемірством і бажанням вийхати на чужій спині.
показати весь коментар
04.11.2024 12:18 Відповісти
Давай адреску - де зустрічаємося? Будемо битися пліч-опліч?...
показати весь коментар
04.11.2024 12:27 Відповісти
От коли навпроти твого ніка буде український прапор, тоді можеш спробувати написати такий комент. А поки сиди мовчки і не світи своїм лицемірством.
показати весь коментар
04.11.2024 12:39 Відповісти
Якщо ти стирчиш в Україні то вважаєш себе кориснішим? І чим же...?

Чим твоє лицемірство краще?
показати весь коментар
04.11.2024 12:44 Відповісти
Мусор Мусор вийшов на ринг недавно)
показати весь коментар
05.11.2024 11:55 Відповісти
Божечки, який ж ти, Гєно, балабол....

Краще згадай як ви з Аналтабу скакали по 1+1 в зелених трусєлях з ковертиками "на попі", ********** владу Майдану і пхаючи вперед хама, який привів хаос, війну і розруху.

Без каяття - нема вороття до кола гідності.

І все виявляється пуками в калюжу.
показати весь коментар
04.11.2024 09:03 Відповісти
ГЕНАДІЮ,

1. "паузи у війні" потребує рашка - бо у неї вже почалась китайська окупація.
2. "паузи у війні" потребує путін - бо його американська криша протягом 2х місяців зникне (не залежно від результатів виборів).

У тебе і у нього одна й та ж американська криша - тому і твої, і його спроби схилити нас до капітуляції синхронізовані.
Зараз американська агентура (стерненки, друзенки, артігріни...) співають таку ж пісню, що і ватні недобиті пропагандони.

ПС.
збережи честь - не ганьбись підтримкою капітуляції
показати весь коментар
04.11.2024 09:14 Відповісти
Росіянин, шо ти несеш, яка ще " мериканьська криша" ?
показати весь коментар
04.11.2024 10:22 Відповісти
Генадію,
під твоїми постами за капітуляцію ("паузу") ніколи жоден російський бот тобі не суперечить.

совпадєніє?
показати весь коментар
04.11.2024 09:16 Відповісти
"наступного раунду російсько-українського герцю"
НЕ БУДЕ,
якщо не поведемось на казки про "поставити війну на паузу"

рашка вже приречена на крах - як Австро-Угорська імперія в 1916му.
ще трохи перетерпіти - і їй кінець.
показати весь коментар
04.11.2024 09:25 Відповісти
2-3 тижні? Максимум до 2035-го року?
показати весь коментар
04.11.2024 12:30 Відповісти
особисто ти можеш не терпіти, а обісратися вже сьогодні
показати весь коментар
04.11.2024 13:29 Відповісти
показати весь коментар
05.11.2024 20:37 Відповісти
" ... найбільшу небезпеку для українського дерева наразі створює не російський вітер, а шашіль, який точить його зсередини."

От любить цей пан розмовляти з тим , кого він бачить у дзеркалі!

Пане Друзенко , а чи не такі як ви активно агітували в 2019 році ідіота73% / 43% за заведення в українську владу цього "зеленого шашля" ?!

То чого ви зараз скиглите ? Бо маєте те , за що агітували "мудрий нарід-суїціднік" !

І наостанок , пане . Пане Друзенко , а чого ви не називаєте прізвище та посаду ГОЛОВНОГО ШАШЛЯ? Чого ви такий лякливий ? Вже пізно лякатися , бо Україна формату 2015 року ( Мінськ-2 ) стрімко рухається на історичний цвинтар завдяки "зеленому шашлю" на чолі з ГОЛОВНИМ ЗЕ-ШАШЛЕМ!
показати весь коментар
04.11.2024 09:27 Відповісти
Хто ти такий , мольдаван, щоб мені , українцю, вказувати , як мені висловлювати свої думки на Цензорі? Пий вино та не лізь в українські справи ... у вас там своїх проблем гагаузько-придністровських вистачає!
показати весь коментар
04.11.2024 18:06 Відповісти
Пан вже нарадив у 2019, дзенькуємо бардзо.
показати весь коментар
04.11.2024 09:34 Відповісти
Давно помічено, що не буває так погано, щоб не могло би бути ще гірше. Вибір 2019 мабуть не є виключенням. Отже, ми не можемо достеменно знати як було б, якби вибір - 2019 був би іншим. Можливо результат був би ще гіршим, а можливо кращим. Як знати?
показати весь коментар
04.11.2024 10:47 Відповісти
При Порошенко такого розпаду державних інституцій не було б.
При мєртвєчукє або рабиновічі, або іншому ОПЗЖшнику здались би одразу.
показати весь коментар
04.11.2024 10:52 Відповісти
Згоден. Мертвечук з ОПЗЖ - пʼята колона путіна в Україні, мета діяльності якої - окупація України рашистами.
Порошенко і Зеленській зараз, у 2024, зовсім не такі, якими ми їх знали у 2019 і раніше. Тоді вони обиралися у зовсім інших умовах та за інших обставин.
Обставини катастрофічно змінилися, а разом з ними змінилися і Порошенко та Зеленський.
Кожний по-своєму.
Стосовно "розпаду державних інституцій", мабуть точніше буде казати, що у разі іншого вибору, державні інституції працювали б інакше, ніж зараз.
показати весь коментар
04.11.2024 15:17 Відповісти
Колись, ще до війни, тут писали, що зєлєні розігнали якийсь комітет, який навіть при овочі працював. Комітет цей давав експертну оцінку новим законопроєктам. Тобто готував звіт, до чого призведе прийняття того чи іншого закону в поточному правовому полі. Звіти ці зєлєним не подобались, і вони ліквідували їх джерело.
показати весь коментар
04.11.2024 15:50 Відповісти
В умовах монополії в законодавчій владі однієї партії, ще й президентської, парламентсько-президентська республіка існує лише де-юре. Де-факто парламентська законодавча влада розчиняється у виконавчий, президентській владі, обслуговує її. Отже, висновки комітетів та голосування у підсумку визначаються виконавчою владою. За цих умов наявність тих чи інших комітетів та продукування тих чи інших висновків нічого принципово не змінює.
показати весь коментар
04.11.2024 16:46 Відповісти
Мова йде саме про руйнування механізмів, тобто технічних засобів держави.

Это как, ***** мать, вот такое понимать?!
У нас де-факто замість парламенту рішення приймають сисадміни.
показати весь коментар
04.11.2024 16:55 Відповісти
Як завжди 2/3 тексту, про самого Гєну, який він весь опупєнний, як півень перед дзеркалом
показати весь коментар
04.11.2024 10:24 Відповісти
Пане Геннадію, а з якого переляку в нас вибори змінять владу?
Яку державну інституцію ще не контролюють Ірьмак-Татарів, безпосередньо чи через своїх посіпак?

Разом з тим, будь-яке перемир'я з кацапами - це:
1. припинення Заходом поставок зброї Україні,
2. скасування більшості санкцій США та ЄС стосовно кацапстану,
3. ну і далі безконтрольний та затяжний "пильож" зеленими шмарклями західної допомоги на відновлення.

Чи є якісь інші варіанти?
показати весь коментар
04.11.2024 10:25 Відповісти
Законних немає, а незаконних чи сумнівно законних маса варіантів ...
показати весь коментар
05.11.2024 20:45 Відповісти
"Пошарпаний вермахт"? Автор має знати що всім до того пошарпаного вермахта ще тянутися і тянутися.
показати весь коментар
04.11.2024 11:29 Відповісти
Що і яким чином заважає бороти український шашіль прямо зараз? В часи емоційної напруги робити це навіть простіше.
Пауза у війні зупинить бойові дії, але не спроби розвалити країну.
показати весь коментар
04.11.2024 12:07 Відповісти
То давайте, розкажіть нам, як це можна зробити зараз?
Ви ж точно знаєте як все має бути, правда?
Не могли ж ви просто написати комент заради комента.

Сподіваюся ви все таки відповісте, адже мабуть маєте дуже цінні поради для виживання України.
показати весь коментар
04.11.2024 12:24 Відповісти
Там в кінці першого речення стоїть знак запитання, такий крючочок. Якщо читати більш уважно, у вас точно буде менше запитань.
Звісно, шо маю, але вони вам не сподобаються.
показати весь коментар
04.11.2024 13:02 Відповісти
Ну то напишіть, а читачі вже якось самі розберуся подобаються, чи не подобаються їм ваші поради.
показати весь коментар
04.11.2024 13:20 Відповісти
Ні, ну цей Друзенко вже перевершив сам себе: згадав всі досягнення і нагороди, та ще й вирок московського суду собі на груди повісив, як орден, і продовжує довбати у одну точку: "потрібно перемир'я".
Навіщо нам про це писати? Це що, якимось чином залежить від тих, хто читає Гешине словоблуддя? Це залежить від *****, і тільки від нього, а він це не читає. Бери папірець та карандаш і пиши листи кремлівському дідусю, які він точно читати не стане, навіть сидячі на своєму чумадані. Просто свербіж якийсь у людини на написання безглуздих текстів ні про що
показати весь коментар
04.11.2024 12:39 Відповісти
"Кац предлагает сдаться" - це якщо без надмірного словоблуддя, вся суть теми однією короткою фразою ...
показати весь коментар
05.11.2024 21:09 Відповісти
За нинішнього стану на країну чекає катастрофа. А верхівка держави як політична так і військова -необучаєма. На жаль.
показати весь коментар
04.11.2024 12:46 Відповісти
Єдність під час та після виборів? Авторе,ми не ідіоти.Хто сказав,що після паузи ми станемо сильніші? Казка. Шашіль виколупуємо зараз,труїмо цих лярв. ЗМІ,доводимо кожну справу до вироку,не даємо спуску нікому. І
Коли ватажок шашлів грозиться піти разом з виводком,то,як казав Парасюк,нехай іде,хто ж їх буде за полу тримати?
показати весь коментар
04.11.2024 13:02 Відповісти
Україну вже нічого не врятує від поразки, а потім кризи. З реального, а не фантазій.
показати весь коментар
04.11.2024 13:11 Відповісти
Гарна спроба кацапчик, але не взлетить!
показати весь коментар
04.11.2024 13:25 Відповісти
Кацапи зробли Гєнє операцію прикриття! Тобто роблять на нього ставку в майбутньому!
показати весь коментар
04.11.2024 13:24 Відповісти
Схоже, що Гєна пропонує нам прийняти ЙОГО тезу про те, що він "постраждалий патріот"?
Як кольорово розписує свої досягнення, любо- дорого!!!
А "Що на нас чекає"?
На вас?
Ти звалиш, як твої Зє-хазяї, за бугор, і будеш звідти "любити Україну ".
А ми будемо тут. Виживати... У кого як вийде...Мабуть...
показати весь коментар
04.11.2024 14:53 Відповісти
показати весь коментар
05.11.2024 21:11 Відповісти
в козацькі часи була анархія але не було корупції, у війську Махна не було корупції

корупція з'явилася з приходом колоніальної адміністрації (чи польської чи московської)

воювати за вольності не виходило, тому стали давати хабарі, аби не скотитися в шар безправних кріпосних

колоніальна адміністрація перефарбувалась в пост-колоніальну : подивіться на кучму та його олігархів ; ахмєтов та януковіч котили відкати куди треба, тому їм дозволили бути фасадом тих, хто за ними сховався

але колоніальна адміністрація не тільки верхи, це вся вертикаль влади, кожен "непричетний в минулому" до колоніальної влади депутат кришує виконавчу владу рангом поменше ( місто-район-пмт)

тільки цей соціальний ліфт і працює в Україні

і це я ще не згадав про сбу

так що люстрація всіх хто був у владі останні 50 років і перехід від демократії до націоналізму : тільки це і врятує
показати весь коментар
08.11.2024 15:56 Відповісти