9105 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Унікальна спроможність українців

Нещодавно з подивом з'ясував, що одне з гасел Революції Гідності "Я крапля в океані" популярне також в росії. Тільки має повністю протилежне значення.

"Я крапля в океані" в Україні означає: я лише одна пересічна людина з обмеженими можливостями й ресурсами, але нас таких тут мільйон, і разом ми можемо практично все. Я багато разів бачив, як цей підхід спрацьовував в надзвичайно складних ситуаціях, для вирішення завдань високої складності, що потребують чималих, різноманітних і часом рідкісних ресурсів.

"Я крапля в океані" в росії означає: я лише одна пересічна людина з обмеженими можливостями й ресурсами. І тут крапка. І це є виправданням того, що я не буду нічого робити, бо все одно нічого зробити не можна.

Ця різниця у семантиці однієї конкретної фрази пояснює майже все. Нашу стійкість у війні. Нашу спроможність долати найскладніші виклики, водночас тримаючи нормальність навколо себе. Нашу неспроможність налагодити державне управління належної якості. Відсутність антивоєнного руху в росії. Нікчемність російської опозиції. Слабкість національно-визвольних рухів в РФ. Безальтернативність диктатури в росії.

Тричі за останні 35 років в ці мокрі й холодні осінні дні активна меншість українського суспільства переводила країну на кращу траєкторію розвитку. Щоразу це рятувало країну і всіх нас від сповзання по найгіршій траєкторії.

Якщо ми збережемо цю нашу унікальну спроможність, все в нас буде добре. Якщо втратимо, то навпаки.

Топ коментарі
+9
"Тричі за останні 35 років в ці мокрі й холодні осінні дні активна меншість українського суспільства переводила країну на кращу траєкторію розвитку".

Це натяк на те, що прийшов час зробити це вчетверте?
показати весь коментар
25.11.2024 10:08 Відповісти
+9
"...Тричі за останні 35 років в ці мокрі й холодні осінні дні активна меншість українського суспільства переводила країну на кращу траєкторію розвитку. Щоразу це рятувало країну і всіх нас від сповзання по найгіршій траєкторії..."

Пан Пекар недвозначно закликав українців до Майдану - гнати драною мітлою банду зелених гнид, які тягнуть Україну по "найгіршій траекторії"... Краще пізніше, ніж ніколи ?
показати весь коментар
25.11.2024 10:58 Відповісти
+7
Треба вірити і добавляти по своїй капельці в океан. Хтось ментально, хтось матеріально, а хтось все разом...
показати весь коментар
25.11.2024 09:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Треба вірити і добавляти по своїй капельці в океан. Хтось ментально, хтось матеріально, а хтось все разом...
показати весь коментар
25.11.2024 09:34 Відповісти
"Тричі за останні 35 років в ці мокрі й холодні осінні дні активна меншість українського суспільства переводила країну на кращу траєкторію розвитку".

Це натяк на те, що прийшов час зробити це вчетверте?
показати весь коментар
25.11.2024 10:08 Відповісти
"...Тричі за останні 35 років в ці мокрі й холодні осінні дні активна меншість українського суспільства переводила країну на кращу траєкторію розвитку. Щоразу це рятувало країну і всіх нас від сповзання по найгіршій траєкторії..."

Пан Пекар недвозначно закликав українців до Майдану - гнати драною мітлою банду зелених гнид, які тягнуть Україну по "найгіршій траекторії"... Краще пізніше, ніж ніколи ?
показати весь коментар
25.11.2024 10:58 Відповісти
Судячи з того, що тричі вже були якісь "революції" в цю пору і це добра ознака, то можна було б подумати, що в нас вже все добре)

В вашій книжці про китайського мудреця все притягнуто за вуха, як і в цій пояснювальній метафорі, а це не добре)

Для порівняння послухайте лекції по філософії, які продукують в Росії - вони набагато достовірніші і всеосяжніші, ніж ці метафори)

Який предмет Ви в Могілянці читаєте? Видання бажаного за дійсне?)
показати весь коментар
25.11.2024 13:27 Відповісти
"[…] послухайте лекції по філософії, які продукують в Росії […]"

Еге ж, Расєя - родіна філосафаф…
показати весь коментар
25.11.2024 15:37 Відповісти
Колись і сам Пекар казав, що за рівнем еліт Україна поряд не лежала з росією.
З особистого досвіду можу сказати, що він правий.
Там є люди, що дивляться глибоко і широко, та мають неабиякий багаж.
Те, що вони аморальні скоти, не робить їх тупішими та менш обізнаними.
Якби у русні не було філософів-практиків (і психологів-практиків) високого рівня, вона б ніколи не проводила такі складні стратегічні ІПсО як, наприклад, обрання Трампа чи зєлі.
показати весь коментар
25.11.2024 15:49 Відповісти
Згоден з паном Пекарем, вже перезріла необхідність гнати владу зелених покидьків з Банкової та судити їх за все, що вони наробили з країною. І робити це треба негайно, бо прострочений аморальний підлий покидбок сам не піде вже ніколи і буде робити все щоб будь що триматися при владі, навіть якщо від України та українців нічого не лишиться, бо йому та його єрмачнє буде лише в радість від остаточного вирішення українського пиьання, вони за це ще в Оманє отримали свої 30 ********* від представника ***** - Патрушева.
показати весь коментар
25.11.2024 16:02 Відповісти
Якщо в той бік дивитися, то можна й на Расєюшкі еліти з баґажем побачити.

Що таке філософ-практик, мені невідомо. Хоч одне прізвище назвете?
показати весь коментар
25.11.2024 16:14 Відповісти
Якщо з відомих - Кропоткін. Якщо з не дуже - Мегрє.
Філософи-практики не пишуть довгі трактати про добро і зло.
Вони створюють нові системи цінностей, поглядів на життя.
Кропоткін створив анархію як ідеологію. Мегрє - міжнародний рух "звєнящіє кєдри россіі".
Останній прямо чи непрямо просуває у світі ідеї "русского міра".
Яка філософська система у світі просуває ідеї України?
показати весь коментар
25.11.2024 16:23 Відповісти
І в чому їхня філософічність? Ви не плутаєте філософію з інтриґантством?

Бо коли вже шукати теоретичних початків анархізму, то їх заведено пов'язувати з Ґодвіном.

Про "кєдри россії" (признаюся) нічого не чув. Хіба про арєшнікі-валєжнікі.
показати весь коментар
25.11.2024 16:32 Відповісти
Ще раз, філософія - це про сенси.
І про глибинні поняття, що визначають мислення людини, її погляди на світ.
Акторське мистецтво з'явилось задовго до Станіславського, а винаходи робили набагато раніше, ніж на світ з'явився Генріх Альтшулер (хоч він і єврей, але писав свої праці російською, тому вся слава уплила в копілочку "русского міра").
показати весь коментар
25.11.2024 16:37 Відповісти
Хай для Вас буде по-Вашому: філософія = москалячі сенси (це, як я розумію, оті їхні "смыслы", як правило, "бессмысленные", на кшталт кедрів).

Для мене філософія в'яжеться з іншими авторами, як і театр - не зі Станіславським та його бессмысленным "Не верю!"

В українця той театр мав би в'язатися радше з Курбасом…
показати весь коментар
25.11.2024 17:05 Відповісти
Сенси не тільки у москалів є.
Паркур, наприклад. Колись модно було стрибати через всілякі перешкоди. Мало хто з паркурщиків приділяв увагу факту, що стрибання - це лише частина філософської системи, вигаданої одним французом. Системи, де немає обмежень, є лише перешкоди, які всі можна і варто здолати. Це стосувалось також і перешкод внутрішніх, що заважають людині жити щасливо та повноцінно. Але стрибати - то ж весело, гартувати силу волі - важко і нудно.
Той же квадробінг нашумілий. Це дійсно спорт. Але малеча взяла від нього лише частинку, решту сенсу (постійних тренувань за визначеною методикою) закрила накладними хвостами та масками, за якими можна дозволити собі не обмежуватись обтяжливими соціальними нормами. Квадробінг вигадав японець.
А русня вигадала тероризм. Наводити жах на всіх довкола - це саме та потреба таінствєнной русской душі, без якої та сама душа відчуває себе розгубленою і нікчемною. А от набереться страшнотсі - так і все становиться на свої місця у відчутті власного вєлічія.
показати весь коментар
25.11.2024 17:14 Відповісти
От бачите, як воно вивертає:

"А русня вигадала тероризм".

А починалося ж від:

"[…] послухайте лекції по філософії, які продукують в Росії […]"

То, може, варто слухати лекції з філософії, продуковані деінде? Вони, диви, й сенс матимуть замість смыслу…
показати весь коментар
25.11.2024 17:30 Відповісти
Звичайно.
Але гіркота ситуації в тому, що у русні дійсно є багато мислителів, кращих за українських. На що той Олег і натякнув. Мовляв, русню хоча б послухай, вона краще викладає.
Це я і сам бачив, на власні очі.
показати весь коментар
25.11.2024 17:58 Відповісти
повернути на 360 градусів!
показати весь коментар
25.11.2024 18:03 Відповісти
Та які там іще мислителі? І що вони намислили такого, що можна повторити й не обреготатися?

Знаю я ту з совка успадковану звичку шукати в Москві глибоку мудрість (якої так немає й близько).

Москалі здавна були й дотепер лишаються невігласами. Навіть у справах практичних. Бо їхнє фіяско в Україні (геть не готовій до нападу, скорумпованій і з недоумком на чолі) показує їхню справжню вартість як (прости, Господи) мислителів.
показати весь коментар
25.11.2024 18:56 Відповісти
Практично всі відомі винаходи зробили без Генріха Альтшуллера. Для винахідника головне- постановка задачі, а технічне рішення , те чи інше , обов'язково буде знайдено. Яскравий приклад- Стів Джобс.
показати весь коментар
26.11.2024 00:33 Відповісти
Хто ж тоді ми, після потужного контрнаступу 2023-го? Соромно визнати, що такі ж невігласи?
показати весь коментар
26.11.2024 07:32 Відповісти
Невігласи, так. У практичних справах, авжеж. Тоді це як поясните?
https: //www.eurointegration.com.ua/news/2024/11/25/7199171/
На першому місці з 22,94 % підтримки несподівано лідирував незалежний кандидат - ультраправий проросійський політик Келін Джорджеску, який не представляє жодну партію і не має власної. Жодні соцопитування напередодні виборів не прогнозували йому виходу у другий тур, тому його перемога стала сенсацією.
показати весь коментар
26.11.2024 09:12 Відповісти
Ми - суспільство зі скорумпованою "елітою" (у лапках, тому що елітарність насправді не міряється кількістю накраденого бабла в кишенях) та недоумком на чолі держави. Попри такий стан України, москалі, маючи об'єктивно принаймні втричі більше ресурсів, не спромоглися доскочити свого ні за три, ні за тисячу днів.

Для порівняння зацитую двійко речень із листа одного свого приятеля (професора філософії в Варшавському університеті - вточнення з огляду на "філософічну" тему розмови), що я його отримав 25 лютого 2022 р.:

"У вересні 1939 року Варшава майже місяць захищалася від іншого (німецького) божевільного. Скільки буде захищатися Київ?"

Якщо поставити собі питання, завдяки чому Київ вистояв, то я бачив би відповідь у тому, що в нас таки витворилася справжня еліта патріотів України, які викинули з голови москалячі "смыслы". А москаляча "еліта" навіть і це проспала й вірила, що "асвабадітєлєй" (один з отих їхніх "бессмысленных смыслов") в Україні зустрічатимуть із квітами. Такий рівень їхнього "мислительства".
показати весь коментар
26.11.2024 09:13 Відповісти
Альтшулер проаналізував більше ста тисяч патентів, і на основі порівняння методів пошуку технічних рішень створив систему, всесвітньо відому як ТРИЗ.
Як і Станіславський, який тільки впорядкував досвід світового сценічного мистецтва.
Для того, щоб впорядкувати і створити систему, потрібна клепка в голові.
показати весь коментар
26.11.2024 09:15 Відповісти
Я не є фахівцем із соціології. Але - на мій хлопський розум - соціологію можна назвати однією з модніх тепер псевдонаук (а відповідно, й хибних практик). Підозрюю, що й москалі, коли рушали на Україну в парадній формі, орієнтувалися на дані соціології (пра русскій ізик, любофь к русскаму міру і їво смислам тощо). Їх спіткала, м'яко кажучи, несподіванка.

У Румунії я бував і маю від тієї країни якнайліпші враження. Нарід там досить притомний і 73% за Джорджеску в другому турі не дасть (прогнозую таке без жодної соціології).
показати весь коментар
26.11.2024 09:23 Відповісти
Це росія чутлива до пошкодження образу второй арміі міра.
Ми на це місце не зазіхаємо.
показати весь коментар
26.11.2024 09:24 Відповісти
Якщо до мистецтва тулити систему, на виході з'являється кітч. Правдиве мистецтво починається тоді, коли в ньому є місце для асистемности.
показати весь коментар
26.11.2024 09:25 Відповісти
Колись і Трампу прогнозували поразку.
Не дивуйтесь, коли цей фашист візьме владу.
А стосовно псевдонауки соціології... Почитайте Зігмунда Баумана "Мислити соціологічно". Дуже простою, холопською мовою написана. І обговорює прості холопські речі, тільки з точки зору соціології.
показати весь коментар
26.11.2024 09:26 Відповісти
Мова йде про техніку.
Хоча Альтшулер показував приклади ТРИЗ для літератури. Зокрема для побудови кістяка сюжетів.
І так, Альтшулер попереджає: ТРИЗ не здатна генерувати геніальні рішення. Тільки вирішувати рядові повсякденні проблеми.
показати весь коментар
26.11.2024 09:28 Відповісти
"Колись і Трампу прогнозували поразку".

І хто ж це робив? Чи не ті ж таки соціологи? Тому й віри їм нема. Ні в Румунії, ні в Сполучених Штатах. Через те мислити соціологічно я не хочу.

P. S. Колись я брав участь в одному міжнародному дослідницькому проєкті, де був і соціологічний складник (на нього й пішла більшість коштів). Як потім виявилося, саме отримані соціологами "дані" не надавалися ні до чого. Їх не зміг сенсовно використати ніхто з фахівців в інших галузях. Хоча кількадесят сторінок із "красівими" графіками самі соціологи надрукували. З "візуалізацією" в них усе гаразд. З усім іншим - ні.
показати весь коментар
26.11.2024 09:44 Відповісти
"Мова йде про техніку".

Але хтось пробує в ту саму ґаламиґу запхати ще й Станіславського. Чи не Деніс Войцеховський?
показати весь коментар
26.11.2024 09:46 Відповісти
Факт залишається фактом: лідер президентських перегонів європейської країни - ультраправий фашист-русскамірєц.
Цікава деталь:
А ще - у ході кампанії він спирався здебільшого на ТікТок як платформу для просування своїх ідей.
Ліваки потім скиглитимуть, що таки треба було серйозно займатись соціологією, як русня, а не розводити оте, про що ви казали.
Найголовніша наука у світі - психологія. Тому що все, що робиться, робиться людьми для людей.
Але чи не найопльованіша у нас професія - це психологи. Тому що межу науки і болтогогії легко і приємно перетнути.
показати весь коментар
26.11.2024 09:52 Відповісти
Тобто ви взагалі не зрозуміли, про що мова йде.
Шкода, але, на жаль, типово для нас.
Русня б зрозуміла. Не хтонічна, звичайно. Це величезна помилка - вважати, що окопні орки репрезентують все населення росії. Це так само як думати, що всі індуси - неосвічені жебраки.
показати весь коментар
26.11.2024 09:56 Відповісти
То тема для окремої розмови. Якщо коротко, всеньке людство стоїть перед викликом, створеним новими технологіями. Раніше головним критерієм оцінки (в усіх ділянках) була якість, тепер - кількість.

Скажімо, в кожній школі відмінників (якість) завжди було менше, ніж трієчників (кількість). Але ціновано перших (не других). У всіляких ТікТоках трієчників зрівняно з відмінниками - і вони кількісно перемагають (примітивізація думки => загальне отупіння суспільства, в якому не діє критерій узірцевости). Наслідки верховодства трієчників тепер спостерігаємо в нашому політичному житті.

Щодо психологів скажу одне. Моя дружина має тепер нагоду викладати один і той самий курс студентам різних факультетів в одному з не найгірших українських університетів. За її враженнями, психологи - це дно (навіть не трієчники).
показати весь коментар
26.11.2024 10:20 Відповісти
І колективний Захід відмінників проспав ту мить, коли росія здобула технології керування їх трієчниками, які перемагають кількістю. І всі західні відмінники просто розгублені, не знають, що робити. Я так? Вони ж такі розумні, чому не придумають технології протидії технологіям тупої русні? Вони ж так всі опиняться в русском мірє, нехай і під власними національними прапорами (тимчасово).
Професійних психологів в Україні практично немає. Не зустрічав справжніх. Болтологія одна.
Хто має хист, той аферами всякими займається. Як Мавроді свого часу. Геній маніпулятивної психології.
показати весь коментар
26.11.2024 10:28 Відповісти
Отаких "смислів", які просуває Деніс Войцеховський, я справді не розумію (перепрошую, не на те вчивсь).

Бо коли я (неосвічений) читаю "Альтшулер проаналізував… і сторив систему…, як і Станіславський, який впорядкував, щоб створити систему…", то роблю висновок: обидва діяли аналогічним способом, один у техніці, другий у мистецтві.

Але Денівс Войцеховський, очевидно, вкладає в зацитовані слова якийсь інакший "смысл".

А населення Росії я знаю з власного досвіду (ще за совка навчався в аспірантурі в Москві). І ціну йому знаю.

Із жодним москалем за три роки не зійшовся, натомість мав кілька приятелів серед тих, кого Ви називаєте "індусами" (самі вони кажуть, що індус - не національність, а релігія). Найкраще враження на мене справили бенґальці.

З елементами притомного населення в Росії навіть тепер маю контакт. Але їх - обмаль і непритомні їх затоптали. Тепер їхній "смысл" - "Если б вы знали, как сердце болит…").
показати весь коментар
26.11.2024 10:34 Відповісти
В принципі, ваш висновок правильний: обидва діяли однаковим методом - пошуком спільних рис і узагальнення. Тільки один в техніці, інший в мистецтві.
Але мова йде не про те.
А про те, що там, на росії, є люди, які можуть це робити.
Може покажете мені аналоги Альтшулера і Станіславського серед українців? Ладно, Альтшулер - єврей. Замінимо на Менделєєва. Він упорядкував таблицю хімічних елементів. У навчальних закладах по всьому світу висить. Часто з портретом автора. І прізвищем кацапським. Чим не реклама інтелектуального русского міра?
Наша реклама - де?
показати весь коментар
26.11.2024 10:40 Відповісти
А хто Вам сказав, що колективний Захід - це відмінники? Крім Румунії, я мав нагоду побувати в США - і якраз отам був щиро вражений відсотком очевидної бидлоти (навіть не трієчників і не двієчників) серед посполитого люду. Відмінників меншість - скрізь. Як і психологи - скрізь однакові (чи Ви знову почнете: "А от у Росії…"?).

Щодо "опиняться в русскам мірє" - тільки після України. І щось у москалячих геніїв психології та соціології не так швидко справа посувається. І не за три дні, й не за тиждень… А сьогодні вже маємо тиждень + 1000 днів. То навіть колективному Заходові стане часу почухатися.
показати весь коментар
26.11.2024 10:54 Відповісти
От бував я, їй-Богу, по всяких навчальних закладах - і парсун Менделєєва ніде не бачив. І міняти старого шулера на Менделєєва нема рації: бо Менделєєв - як не від Менделя, то від Манделэ.
показати весь коментар
26.11.2024 11:01 Відповісти
Так, в США дуже багато насправді темного народу.
Це здалека, з-за обрію, виблискують хмарочоси, але якщо підійти ближче, очам відкриється море трейлерних містечок і огидних гетто.
На цю темну масу зробила ставку русня, коли обидва рази пхала Трампа до влади.
Не швидко. Їм не потрібно швидко. Їм потрібно впевнено. Європа відкочується від остогидлої лівизни до крайньої правизни. То тут, то там до влади приходять друзі росії. А мігрантів все більше і більше. Цього достатньо для втілення плану - ісламська революція в Європі. Європа має сама покликати росію рятувати її від муслімських ножів. Як вісімдесят років тому вона мала кликати СРСР рятувати її від фашизму. Спасибі США, половину Європи встигли врятувати.
показати весь коментар
26.11.2024 11:07 Відповісти
ТРИЗ- це іграшка для лохів, панацея для дилетантів. ТРИЗ це коли будь -який школяр , що начитався Альтшуллера стає геніальним винахідником. Насправді це розвод лохів. Ви, Денис Войцеховський маєте хоч один винахід, тим більше зроблений з допомогою ТРИЗ, щоб повчати інших? Альтшуллер це приблизно , як Зігмунд Фрейд в психології- аферист, який компостував людям мозок і заробляв гроші на своїх книгах. Це аферист від техніки. Повторюю, в винахідництві основне- правильна і своєчасна постановка задачі.
показати весь коментар
26.11.2024 11:07 Відповісти
ТРИЗ не може зробити людину геніальним винахідником.
А система цікава. Дає багато узагальнень та всякі підходи, які можна використовувати то тут, то там.
По ТРИЗу і за кордоном криги пишуть. Траплявся мені "ТРИЗ для чайників" англійською. Там, між іншим, було написано (чого немає ніде у русні), що Альтшулер сидів у сталінському таборі за "врєдітєльство в області ізобрєтатєльства". Виходить, правильно товариш Сталін Альтшулера посадив, за діло.
показати весь коментар
26.11.2024 11:10 Відповісти
Невже на Заході використовують якусь іншу періодичну систему хімічних елементів?
показати весь коментар
26.11.2024 11:12 Відповісти
Альтшуллер- це така собі технічна белетристика, з якою ознайомитись можна, бо вона нешкідлива. Але і користі з неї мало. Найбільший ефект ТРИЗ приніс саме Альтшуллеру, який випустив 100500 книг на цю тему.
показати весь коментар
26.11.2024 11:18 Відповісти
Узагальнення великого масиву праць - це завжди цікаво.
Або сам аналізуй ті сто тисяч патентів, або вижимку почитай.
Він багато конкретних прикладів з тих патентів наводить.
Ось цей винахід автор зробив таким прийомом, а ось той - таким.
показати весь коментар
26.11.2024 11:22 Відповісти
Зігмунд Фрейд теж став всесвітньо відомим і мав послідовників у всьому світі. Навіть тепер, коли у всьому світі Фрейдизм признали аферою від науки, існують у всьому світі його прихильники. Та що там говорити: а скільки послідовників було у Сергія Мавроді і його МММ!
Аферисти нерідко знаходять підтримку у собі подібних. Ви знаєте хоч один винахід генріха Альтшуллера, який вплинув на розвиток людства, як, наприклад, винаходи Джобса в Возняка?
показати весь коментар
26.11.2024 11:32 Відповісти
Слухайте, ну не я ж про портрети починав, правда?

І якщо Альтшулер - не зовсім москаль, то й отой Менделєєв - так само не зовсім москаль.

А "русскій мір" - то чисто "русскій смысл". Усякі британці, французи чи німці значно більше винаходів і відкриттів поробили, але якось обходиться без галасу навколо British world, monde français чи deutsche Welt.
показати весь коментар
26.11.2024 11:33 Відповісти
Альтшулер сам попереджав, що винаходи рівня Джобса і Возняка ТРИЗ дати не в змозі. Принципово. Ця методологія обмежена у можливостях. Вона не є універсальним ключем до будь-якої проблеми. Чим складніша та оригінальніша проблема, чим масштабніша, тим менше шансів на успішне застосування методів ТРИЗ.
показати весь коментар
26.11.2024 11:35 Відповісти
А Ломоносов - зовсім не москаль. Помор. Але знають його у світі як видатного русского науковця.
Британці свій British world свого часу дуже активно по світу розносили, в результаті чого і виникли зокрема оті самі США.
показати весь коментар
26.11.2024 11:41 Відповісти
Та програла та русня Заходові один раз (розпад СССР), програє й другий раз. Питання в тому, чи це станеться руками України, чи іншим способом.
показати весь коментар
26.11.2024 11:47 Відповісти
monde français має свої відлуння, наприклад, в Гвінеї та Марокко.
Ну про розповсюдження deutsche Welt краще помовчати, гикається досі.
А в "русском мірє" зараз немає нічого цінного.
Все, на що він спирається, було дві росії назад, і зараз серед живих немає жодного, хто мав бодай дотичне до нього відношення.
Краще вже італійцям і грекам вклонятись. Вони у скарбницю світової цивілізації на порядки більше внесли, ніж та русня навіть в період імперського розквіту.
показати весь коментар
26.11.2024 11:48 Відповісти
Ой не впевнений.
Занадто багато проблем накопичив Захід.
Як би не впав першим під їх вантажем.
Трамп - не причина, а наслідок негараздів США.
показати весь коментар
26.11.2024 11:50 Відповісти
От уже ж кого-кого, а Ломоносова напевно ніхто на Заході не знає. Зверніться до соціологів, хай вони проведуть опитування.

Що й куди розносили британці, то їхня справа, а от про ідеологію ("смысл") British world мені чути дотепер не випадало.
показати весь коментар
26.11.2024 11:52 Відповісти
Тоді й Путін - не причина, а наслідок казкових гараздів Росії, яка фсьо више і више і више…
показати весь коментар
26.11.2024 11:54 Відповісти
Вони любили цивілізувати примітивні народи. Тягар білої людини, знаєте.
показати весь коментар
26.11.2024 11:54 Відповісти
З росією складніше. ***** ніхто не обирав, але підтримують, і саме через їх негаразди. Які гіпотетично можуть вбити росію в нинішньому її вигляді.
показати весь коментар
26.11.2024 11:56 Відповісти
Як люди винайшли застіжку "блискавка": в Швейцарії один чолов'яга любив гуляти на природі зі своїм псом. Але ця тварюка лазила по чагарниках і завжди на неї чіплялись реп'яхи, які господарю доводилось знімати з собаки. Одного разу за цим заняттям йому прийшла в голову ця ідея. Людство одержало цінний винахід. Де ж тут Альтшуллер зі своїм ТРИЗ?
показати весь коментар
26.11.2024 11:57 Відповісти
По-моєму, це про липучки. У "блискавки" інший принцип.
Винаходили і до ТРИЗ, і без ТРИЗ.
Якщо маєте поняття в об'єктно-орієнтованому програмуванні, то ТРИЗ - це набір архітектурних паттернів.
показати весь коментар
26.11.2024 12:00 Відповісти
Ви праві, так винайшли липучки.
показати весь коментар
26.11.2024 12:10 Відповісти
Я не хочу якось там прославляти ТРИЗ. Цікавий інструмент, який можна використовувати, а можна - ні. Є люди, яким не треба вчити правила, щоб писати грамотно. Таким людям у винахідництві ТРИЗ - тільки перешкода. Але ж не всі люди мають вроджену грамотність.
показати весь коментар
26.11.2024 12:12 Відповісти
Та нічого там складного немає. Путін - живе втілення отих москалячих "смислів". Не стане Путіна, буде Распутін, а тоді ще Двапутін, Тріпутін…
показати весь коментар
26.11.2024 12:12 Відповісти
Ну так. ***** непогано лягло на кацапські хотєлкі. Не буде ***** - інший буде, нічим не кращий за *****. Тому дратують ті, хто надрачує на смерть *****, і хто вірить всяким "генералам СВР". Смерть цього підара не вирішить проблеми докорінно.
показати весь коментар
26.11.2024 12:15 Відповісти
Ще в 1851 році Элайя Хоу отримав патент на "автоматичну, безперервну застібку для одягу"[4]. Але у той час його винахід не знайшов застосування.

Вважається, що перший прототип "блискавки" розробив американський інженер-винахідник Уиткомб Джадсон, запатентувавши його 7 листопада 1891 року за номером 504038 як "застібку для взуття"[5]. Публіці цей винахід був представлений в 1893 році, проте воно виявилося складним у виготовленні і ненадійним[4].

Після багатьох рекламацій, практично збанкрутівши, Джадсон узяв в партнери Гаррі Эрла і Луіса Уокера, а Уокер притягнув до досліджень іншого американського інженера шведського походження - Гідеона Сундбэка[6]. Після декількох років пошуків, 29 квітня 1913 року, Сундбэк запатентував новий варіант "блискавки" і розробив технологію її виробництва. Впровадження цього варіанту застібки було довшим і тяжчим, чим сама розробка "блискавки", через недовіру з боку фабрикантів, що пам'ятали перший невдалий досвід. "
показати весь коментар
26.11.2024 12:16 Відповісти
Тільки воно інакше називається: francophonie. І стоїть за тим зовсім інакша ідеологія.

Deutsche Welt насправді - в минулому.

"А в "русском мірє" зараз немає нічого цінного".

Оце ж до цього висновку я Вас і підводив. Саме НІЧОГО. Зокрема, й цінних "лекцій по філософії", з яких починалася розмова.
показати весь коментар
26.11.2024 12:18 Відповісти
Прогресивному світу не цікаве мистецтво брехні та маніпуляції, в чому русня - неперевершені профі. А щоб брехати і маніпулювати вправно, треба бути розумним.
Ось на брехню і маніпуляцію ті люди, філософи, психологи, соціологи та інші, і працюють.
Є, правда, і інші. Вони вміють розробляти якісь там теорії, переказувати закордонних колег. Цінного для Заходу там справді дуже мало.
Але у порівнянні з нами...
Про що, власне, і мова була.
Русняві інтелигенти вище за українських. І їх більше.
Це об'єктивно так.
От цей Пекар, він єдиний, хто подібними питаннями про краплі в океані якось грунтовно задається. Намагається знайти аналогії у інших авторів. Є ще один дід-сбушник, який довгі абстрактні трактати, які ніхто не читає, бо не факт, що там за лісом слів є щось насправді цінне.
показати весь коментар
26.11.2024 12:29 Відповісти
Геніальні винаходи мають важку долю. І ніякий ТРИЗ тут не допоможе.
Знаєте, який надпримітивний технічний пристрій докорінно змінив цивілізацію, зробивши можливими мегаполіси з багатоповерховою забудовою - місця компактного проживання десятків мільйонів людей? Його винаходили, мабуть, років з п'ятсот. А справи було всього - зробити U-подібну трубу і наповнити її водою...
показати весь коментар
26.11.2024 12:36 Відповісти
"Русняві інтелигенти вище за українських".

Ну, недаремно ж і сонечко встає в Москві над баштами Кремля. Хто в це вірить, той і в російську інтеліґенцію вірить. От тільки пальчиком показати хоч би на одну постать із-поміж тих "вищих" російських інтеліґентів (а їх же, мабуть, хоч греблю гати, правда?) чомусь не виходить, окрім "звєнящіх кєдраф"…
показати весь коментар
26.11.2024 13:12 Відповісти
Хтось їм же розробляє оті всі спецоперації, якими вони уряди в демократичних країнах змінюють.
А щодо "показати пальцем"... Добре. Зіткнувся нещодавно з таким от явищем.
https: //www.youtube.com/watch?v=nRreHd_DPis
Ефект "придушення недовіри".
Цікавий. Сам спостерігав. У повний зріст у мультфільмі "Вольт" (Bolt).
Відкритий англійським філософом півтораста років тому.
Питання: чому цей досить грамотний огляд я слухав російською мовою? А тому що українською немає. Чому русня ці закордонні речі переробляє і популяризує, а ми - ні?
І таких прикладів - купа.
Японська книжка про культуру каваї - перекладу українською немає, тільки російською.
Encycopedia Dramatica померла, зате Неолурк живий. Український аналог відсутній.
Жодного сайту, подібного twirpx.com, гігантській безкоштовній бібліотеці, в Україні і близько не існує.
показати весь коментар
26.11.2024 13:28 Відповісти
Тут усе просто: коли Ви щось шукаєте російською мовою, то Ви його й знаходите. На Вашу фізичну спроможність щось сприймати вистачить 1% того, що є українською мовою. Особисто я, коли чогось не знаходжу українською, шукаю котроюсь іншою - але не російською, бо знаю, що вони мастаки лише перебріхувати.

Що таке, наприклад, Неолурк, я дотепер не знав. З Вашої підказки зазирнув. Оцього мені вистачило:

"Именно в Неолурке вы можете сесть и написать статью про что угодно и используя простой язык, без необходимости владеть научными фразами и всякими жаргонами. Неолурк - территория для авторов, интеллектуалов, рождающих свои шедевры с нуля".

"Шедевр про что угодно с нуля" - типовий москалячий "смысл" (по-нашому цей підхід зветься "хвали мене, моя губонько"). І висновок я роблю зразу один і остаточний: ідеться про гівно.
показати весь коментар
26.11.2024 14:21 Відповісти
Про це відео дізнався випадково, з коментарів на ютубі під іншим відео, перекладом теж з англійської. Під українським перекладом того ж відео ніхто навіть не підняв питання, в якому було б доречне посилання на цей матеріал українською, якщо б він навіть існував. Ось як це працює. Русня у себе на повну котушку обговорює речі, до яких українці навіть не наближаються. І це не щось зовсім примітивне. І не політика. Просто ******* культура.
Щоб ви розуміли, Неолурк - це калька з Драматики, і ще однієї фігні, теж західного походження. Але Драматика і та фігня на Заході померли, бо нетолерантні занадто були. Писали дуже різкі статті, з від'ємною політкоректністю. Руснявий Луркмор був видалений автором 24.02.2022, але потім відновлений у вигляді Неолурку. Аналогів українською немає - от що тут головне.
показати весь коментар
26.11.2024 14:33 Відповісти
А я радий, що таке гівно проходить повз українців. Бо то не є культура взагалі: ні *******, ні яка інша. Якщо правильно зрозумів, Ви маєте технічну освіту. То мусіли б знати, що коли серед множників є нуль то й добутку буде тільки нуль, нехай навіть шедевральний. Обговорювати нулі - хай то буде забава для москалів.
показати весь коментар
26.11.2024 15:13 Відповісти
На жаль, природа не терпить порожнечі, і якщо немає свого гівна, на його місце приходить русняве, у вигляді баст, моргенштернів й такого іншого.
показати весь коментар
26.11.2024 15:17 Відповісти
Ще й як терпить. Бо що, крім порожнечі, є в голові тих, хто вірить у "рождение шедевров с нуля" за допомогою "Неолурка"?
показати весь коментар
26.11.2024 17:01 Відповісти
Про щідєври - то вже дійсно кацапські понти, у які сама русня не вірить. Сайт був щоб потролити і посміятись з якогось явища. Така собі непідцензурна Вікіпедія, як і його оригінал.
Культурна маса у росії вище нашої набагато. Наприклад, як думаєте, скільки мультсеріалів випущено в Україні, росії та США?
показати весь коментар
26.11.2024 17:27 Відповісти
Де культура, а де мультсеріали? І де ж ті "набагато вищі масою" русскіє шедеври?
показати весь коментар
26.11.2024 17:38 Відповісти
Та культура, якою хизується русня - культура елітарна. Вона була актуальною в епоху королівств та імперій, коли існував династичний правлячий клас.
Сьогодні у світі панує масова культура, основне джерело якої - США.
І у маскультурі русня відстала від Заходу безнадійно, але Україна відстала від росії ще більше, ніж росія від Заходу.
В Україні знято всього два мультсеріали. На росії - трохи більше 80-ти, у США - більше 1700.
При чому якісно прірва між нами ще більша. Російський (а може, і не зовсім) "Маша і мєдвєдь" користується попитом і у США, але - тільки він. Є ще один чи два, відомі світу, всі інші - для внутрішнього ужитку. Українські серіали ви навряд чи навіть назвете, настільки вони непомітні навіть в Україні. Назвете легко декілька російських, і мабуть з десяток американських.
показати весь коментар
26.11.2024 17:45 Відповісти
Серіялів я не назву, бо цей жанр перебуває поза порогом мого сприйняття. Але, приміром, моя покійна мама на жодні москалячі серіяли не велася (тому й я про них узагалі не чув), хіба на латиноамериканські чи каліфорнійські.

І не кривдьте Зеленського, який в президенти вибився завдяки тупому серіяльчикові, в Україні зробленому (і тим перегнав усі інші тупі серіяльчики).

Але загалом мене це українське відставання в виробленні серіяльчиків (якщо воно є), нітрохи не засмучує. Що менше такого сміття, то краще.

А от елітарна москаляча культура - це що? Де Ви її бачите?
показати весь коментар
26.11.2024 21:48 Відповісти
Глінка, Чайковський, Мусоргський, Рахманінов.
Толстой, Достоєвський, Чехов, Булгаков.
Балет.
Елітарні речі, не для сірої маси. Треба мати підготовку, щоб сприймати.
Під інструментальні симфонії працювати не можу. Вони привертають до себе всю увагу. В той час англомовна попса на фоні добре рятує від нудьги під час виконання тупої рутинної задачі.
Тому русня любить понти ними кидати. Слухаю класику, читаю класику - значить, я - еліта.
показати весь коментар
27.11.2024 11:57 Відповісти
Тобто, як брати Ваш перелік імен, вона закінчилася десь із сто років тому.

Усе, що про неї треба знати…
показати весь коментар
28.11.2024 10:07 Відповісти
Звісно. росія вилетіла з культурного та інтелектуального авангарду планети більше ста років тому.
Але деякі сили у них залишились.
Як у боксера-пенсіонера вже немає змоги битись на рингу, але цілком може тримати місцеву шпану в напрузі.
показати весь коментар
28.11.2024 13:55 Відповісти
Та ні, не досить. Бо все, що Ви назвали, - аж ніяка не "русская культура", а мавпування з західної. Після 1917 р. те мавпування поменшало (а де й зійшло нанівець) - і "культура" одразу здулася.

Називати її культурою може тільки той, хто більше нічого не знає. Тому варто згадати Шевченка: "Учітеся, брати мої! Думайте, читайте…" (= не будьте шпаною).
показати весь коментар
28.11.2024 20:35 Відповісти
Та ні, не мавпування. Наприклад, Замятін. Автор класичної антиутопії "Ми". Це його мавпували Орвелл і Гакслі, не навпаки. Бо "Ми" з'явилась раніше їх творів.
показати весь коментар
29.11.2024 09:20 Відповісти
Але друком Винниченкова «Сонячна машина» вийшла рівночасно. Українці не мають жодних підстав комплексувати - хіба що навмисне шукають такої нагоди.
показати весь коментар
29.11.2024 20:45 Відповісти
Ніколи не зустрічав згадки у профільній літературі, ані про автора, ані про твір.
Значить, його рівень недостатній, щоб на нього звернули увагу за кордоном.
"Ми" Замятіна англійською досі видається, і досить високо у продажах на Амазоні.
показати весь коментар
30.11.2024 10:22 Відповісти
Не знати Винниченка українцеві - ганьба. Або свідчення непозбутньої інтеґрації такої особи в "русскій мір".

Так само й заяви на кшталт: "коли я чогось не знаю, то звідси випливає, що його й нема", можуть тільки насмішити. Особливо в наш час, коли все є такі маловідомі джерела таємного знання, як хоч би Вікіпедія…

Та й ще деякі (шукається швидше, ніж за одну хвилину):

https://openlibrary.org/works/OL12807416W/Utopia_and_anti-utopia_in_V._Vynnychenko%27s_novel_Sun_machine_(_Soniachna_mashyna_)

Профільна література теж у кожного своя…

І останнє: між якістю та популярністю немає прямої кореляції. Найпопулярніше зазвичай має якість посередню.
показати весь коментар
30.11.2024 13:58 Відповісти
Ось це моє основне джерело: https: //sf-encyclopedia.com/
Найбільша у світі енциклопедія наукової фантастики. Це її онлайн-версія.
Чомусь "Сонячна машина" у неї не потрапила.
Російського там мало, майже немає *********. Тільки найбільш видатні речі. Ну хто ж винний, що одним з редакторів є саме росіянин, не українець? От він і натягнув якомога більше своєго, родного. Та тягнути там мало що було. Крім Стругацьких, Замятіна, Глуховського, ну може ще Єфремова - нікого помітного в російській фантастиці не було. Не було, немає та вже й не буде зірок рівня Азімова, Желязни, Діка, Бредбері, Тенна. По фентезі русня - майже абсолютний нуль у порівнянні з Заходом.
показати весь коментар
30.11.2024 14:11 Відповісти
А что касается интеграции в "русский мир"...
Да, я интегрирован в него. Был долгое время.
Остаточные явления бывшей империи.
Надеюсь, канут в Лету вместе со мной и такими, как я.
Пишу тут на украинском для того, чтобы снизить массу русского и повысить массу украинского в нашем культурном пространстве.
Русским я владею гораздо лучше, и часто тяжело красиво выразить мысль на украинском, ведь он не родной, лексический запас гораздо меньше.
Я это всё к чему...
Вы все очень сильно недооцениваете русню. Она совсем не такая тупая, как вам приятно её себе рисовать. Это хитрый и умный враг, и бороться с ним надо засучив рукава, осознавая всю степень серьёзности ситуации. Даже тут, на Цензоре, попробуйте перебить тезисы инфлюенсеров, которые они тут продвигают.
Что нам надо срочно выходить из курвской области
Что нам надо любой ценой заморозить войну
Что нам надо высадить все западные ракеты по Бахмуту и Кадырову.
Попробуйте, не называя оппонента дураком, предметно доказать, что он не прав.
Это далеко не так просто, как вам может показаться сквозь пелену иллюзии антироссийской пропаганды.
У нас очень, очень мало людей, которые могут на равных противостоять многочисленным российским инфлюенсерам. Которые через соцсети формируют нужное россии общественное мнение. Результатом которого есть зеля, Трамп, Орбан, Фицо, другие одиозные пророссийские персонажи во власти.
показати весь коментар
30.11.2024 14:28 Відповісти
А можна, я зацитую одну, - як на мене, цілком слушну - думку такого собі Деніса Войцеховського, в цій-таки дискусії висловлену? А саме: "Геніальні винаходи мають важку долю". То оця сентенція легко докладається й до літератури та мистецтва. Її аналогом є вислів "невизнаний геній" (можете на дозвіллі пошукати, хто до цієї категорії потрапляє). І визнання геніїв аж ніяк не випливає з якости твореного ними. На те впливає купа випадковостей і зовнішніх чинників (серед них і свідоме просування або, навпаки, замовчування).

І маю спостереження: найбільше рекламують саме поганий товар.
показати весь коментар
30.11.2024 16:00 Відповісти
Добре, що Ви це усвідомлюєте. Таких, як Ви, є багацько. І я шаную Ваш вибір - "писати тут українською".

Позбуватися глибоко закорінених стереотипів дуже непросто. Та коли позбудешся, багато чого постає в інакшому світлі. Головне - для початку припустити таку можливість у власній голові.

Мої спостереження: якраз закоріненість у наративах "русскава міра" й наражає на небезпеку наробити дурниць. Його маніпулятивні технології легко заходять у голови тих, хто не має з чим ті наративи порівняти (= не має критичного мислення). І один із тих наративів - леґенда про всепереможність отого "русскава міра" та його (сховану десь) надпотужність (зокрема, й інтелектуальну).

І, як на мене, боротися з цим ворогом треба насамперед побиттям його арґументів, які можна або розбивати логічно та фактологічно (для певної категорії адресатів), або просто висміювати (для іншої категорії адресатів. І те, й те годиться - бо послухайте уважно теперішній москалячий "дискурс": купи він аж ніяк не тримається і слабкі місця має зусібіч.

P. S. Ваша українська цілком пристойна, не маєте причин комплексувати.
показати весь коментар
30.11.2024 16:24 Відповісти
Так мало хто є спроможний переконливо контраргументувати, або хоча б висміяти. Їх явно не вистачає на увесь гнус руснявий, що тут товчеться. От одного забив лопатою до нічиєї, але таке не дуже часто трапляється.
https: //censor.net/ua/comments/locate/3522493/cc602bf3-ccb4-44f8-bc92-f6d3872f45d3
Русня не тупа. Однак крім розуму є ще психотип.
Подивіться на Грузію. Русня, виконавши чудову операцію з політичного завоювання, наступила рівно на ті самі граблі, що й рівно одинадцять років тому в Україні. Ну от один в один вляпались. Навіть тема та сама.
І цей їх психотип руйнує їм всі плани. Доволі непогані, детальні плани.
Якби відомий серійний вбивця Тед Банді не вкусив ту жінку, то зміг би виправдатись у суді та уникнути електричного стільця. Бо був дуже розумним, вмів гарно маніпулювати свідомістю публіки. Але він був маніяком, тому не міг не вкусити, на чому і погорів. Навіть розуміючи, що його рано чи пізно упіймають та засудять, продовжував вбивати.
Русня не є непереможною. У неї низка слабких місць, у які можна з насолодою бити та отримувати результат. Але вони вміють компенсувати свої недоліки своїми перевагами.
От зараз в курвській області йде вже третя хвиля руснявого контрнаступу. Третя. І кожного разу з меншими і меншими результатами. Уявіть, що б тут коїлось, якби у нас провалювався не перший, а вже третій наш контрнаступ? А там - все нормально, тиша. Вміють вони вибудовати свою інформаційну політику, на відміну від нас.
показати весь коментар
01.12.2024 11:43 Відповісти
З мого досвіду: то заслуга не інформаційної політики. То сама москаляча натура - рабська й слухняна. Поки не перейдено межі, за якою починається їхній дурнуватий бунт.

Мені це одного разу довелося спостерігати (причому в самісінькій Москві), коли Ґорбачову наверзлася ідея побороти всі негаразди совка, покінчивши з пияцтвом.

Інформаційна кампанія йшла тоді ще й яка. Але влада тоді втратила всяку підтримку не через брак харчів і не через потік похоронок з Афганістану. Крах настав, коли забракло бухла - і жодна індоктринація не подіяла.

Про Грузію не скажу нічого. Ніколи там не був і нічого про неї не знаю. Зустрічі з грузинами за кордоном радше розчаровували. На мою дилетантську гадку, тепер у них є добрий шанс випручатися, бо москалі добряче загрузли в Україні й матимуть обмежені можливості втручатися. Але хтозна, які настрої переважають в їхньому суспільстві…
показати весь коментар
01.12.2024 21:51 Відповісти
Можливо, але відчуваю, не все там у них так просто влаштовано, двома словами не описати.
Якщо раби, то чого бусіки у нас катаються, не у них?
показати весь коментар
02.12.2024 15:22 Відповісти
Тому що наша зелена влада на ментальному рівні здатна лише копіювати москалів. Вона за духом аж ніяк не є українська, а суто постсовкова.

То диво, що Україна з нею вже понад 1000 днів стоїть.

А з другого боку, неспроможність москаляндії подолати Україну з такою нікчемною владою на чолі свідчить про те, що їхня влада ще нікчемніша.
показати весь коментар
03.12.2024 22:18 Відповісти
Знову, не все так просто.
Укріплення русня набудувала - наші заздрять найчорнішою заздрістю.
Промисловість країни там дійсно на військових рейках. Якби у нас так само було по виробництву хоча б дронів та снарядів, як у них - було б набагато легше.
Але адекватні дії нагорі нівелюються пофігізмом та сиволапістю внизу.
Як з МН-17. Хотіли довбанути чи то СУшку, чи то АН з МТЗ, але з дурі вцілили у європейського цивіла.
показати весь коментар
04.12.2024 13:56 Відповісти
От дивина, а в нас навпаки. Адекватних дій нагорі нема й не жди, а внизу воно, попри все, ще й якось працює…
показати весь коментар
04.12.2024 17:05 Відповісти
В тому наша велика різниця. У нас знизу ініціатива йде, у них згори. У кожного напрямку - свої недоліки і переваги. Русню рятують надра Сибіру і Далекого сходу. Без них був би їм каюк.
показати весь коментар
05.12.2024 15:15 Відповісти
А а оце щойно промеканий зірковий виступ Лаврова - це згори чи знизу? І чи пахне в ньому адекватністю?
показати весь коментар
06.12.2024 15:07 Відповісти
Вони озвучують те, що їм треба. Порахували якось спєци, що потрібно для забезпечення чергової ІПсО сказати ось такі слова - він їх і каже.
показати весь коментар
06.12.2024 15:27 Відповісти
І ті "спєци" напевно не прорахувалися?
показати весь коментар
06.12.2024 22:58 Відповісти
Румуни красиво відіграли, молодці. Не очікував. Тепер хід за руснею. Бо соцмережі і дурні залишились, отже, нова спецоперація буде.
показати весь коментар
07.12.2024 08:59 Відповісти
Сторінка 2 з 2