14099 відвідувачів онлайн
7 034 48
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Так не буває ...

війна

Є виражена дихотомія нашого суспільства:

Мудрий нарід хоче країну в кордонах 90‑х, але водночас називає ТЦК людоловами, усіляко уникає мобілізації й переконаний, що воювати за нього має хтось інший.

Звично звинувачує Зеленського, Порошенка, Єрмака — кого завгодно, аби не себе.

Нічого не створює, не допомагає фронту, але вимагає перемоги.

Мріє про стабільність, як у Совку, але хоче жити заможно, як на Заході, й при цьому ненавидить тих, хто багатший.

Хочете свободи без обов’язків?

Перемоги — без особистого внеску і жертв?

Так не буває ...

І все буде, як було завжди:

Або ми — або вони!

Vae victis!

Топ коментарі
+28
В пана щось з пам'яттю?

А ось я згадую, як на початку війни черги стояли в військомати та багатьох не брали - відправляли додому , лишаючи собі контактні телефони.

А що сталося за ці 3,5 поки , пане? У пана ще й чи зором погано?

Так я пану нагадую, що побачили всі адекватні - флоридські вілли Данілова та Умєрова, квартиру в Парижі у Гетьманцева, квартиру у Варшаві сина Стефанчукаж , тотальне мародерство на військових закупівлях та будівництві укріплень , мафію в ТЦК, генеральско-полковничу мафію в ЗСУ ... про неймовірні статки та нерухомість ЛІДОРА та Єрмака я вже й не кажу.

То що пану незрозуміло?

Бо ніхто з адекватних не хоче бути витратним матеріалом на цій необов'язковій війні для збагачення ... пан має знати КОГО, якщо не "вмикати дурня".

І ще згадав ... тут пару днів тому тому жінка ЛІДОРА - ЛєнкаСкумбріяПо8 зі свитою на президентському літаку через пів-планети попхалась до Японії с беззмістовним візитом ... гарні готелі, цікава японська кухня, чудовий шопінг, інтерв'ю, відосики.

А чи не хоче пан Сергій їй задати ті питання , що він тут ставить пересічним?
показати весь коментар
06.08.2025 09:11 Відповісти
+26
Тиць-*******! Знову за рибу гроші. В країні диктатура, конституція на паузі, корупція захмарна. А нас переконують, що у всьому винен умовний микола.
показати весь коментар
06.08.2025 08:41 Відповісти
+15
У питанні мобілізації очевидна класова нерівність. Відповідальний за мобілізацію у нас президент. Шкода, що президентом у нас небрита унюхана макака.
показати весь коментар
06.08.2025 09:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тиць-*******! Знову за рибу гроші. В країні диктатура, конституція на паузі, корупція захмарна. А нас переконують, що у всьому винен умовний микола.
показати весь коментар
06.08.2025 08:41 Відповісти
А я кажу: "Хлопці, давайте подивимося - 2 банки Екофлоу куплені за наші гроші. Шнури, вся електрика - за наші гроші. Старлінк куплений за наші гроші й оплачується з наших грошей. У нас два Старлінки: один на позиції, другий - у хаті. Генератор куплений за наші гроші. Плівка, якою все накриваємо - за наші. Скоби, бл*ть, якими ми колоди скріплюємо на бліндажі - теж за наші. Їжу ми собі самі купуємо на бойові, і ви нам навіть тієї сотки не платите, п*си".
Джерело: https://censor.net/ua/b3567215
показати весь коментар
06.08.2025 08:51 Відповісти
Хочемо щоб як в ЄС без захмарних зп керманичів та їхніх прихвостнів, страхову медицину, соціальне житло, погодинну мінімальну зп європейську, 5-денний робочий тиждень, держконтроль за харчами в магазинах. І взагалі - більш-менш справедливості для пересвчних
показати весь коментар
06.08.2025 09:01 Відповісти
Хочете свободи без обов'язків? Так в нас обов'язки тільки в половини суспільства, з тієї половини - інваліди-пенсіонери-діти-заброньовані-відстрочені чи не більша частина. Як може не бути дихотомії в суспільства, яке так поділено?
показати весь коментар
06.08.2025 09:03 Відповісти
"Зеленського, Порошенка, Єрмака" можна було б поставити в один разочок, якби всі троє однаково під санкціями бути. А то між ними добачається "виражена дихотомія".
показати весь коментар
06.08.2025 09:04 Відповісти
В пана щось з пам'яттю?

А ось я згадую, як на початку війни черги стояли в військомати та багатьох не брали - відправляли додому , лишаючи собі контактні телефони.

А що сталося за ці 3,5 поки , пане? У пана ще й чи зором погано?

Так я пану нагадую, що побачили всі адекватні - флоридські вілли Данілова та Умєрова, квартиру в Парижі у Гетьманцева, квартиру у Варшаві сина Стефанчукаж , тотальне мародерство на військових закупівлях та будівництві укріплень , мафію в ТЦК, генеральско-полковничу мафію в ЗСУ ... про неймовірні статки та нерухомість ЛІДОРА та Єрмака я вже й не кажу.

То що пану незрозуміло?

Бо ніхто з адекватних не хоче бути витратним матеріалом на цій необов'язковій війні для збагачення ... пан має знати КОГО, якщо не "вмикати дурня".

І ще згадав ... тут пару днів тому тому жінка ЛІДОРА - ЛєнкаСкумбріяПо8 зі свитою на президентському літаку через пів-планети попхалась до Японії с беззмістовним візитом ... гарні готелі, цікава японська кухня, чудовий шопінг, інтерв'ю, відосики.

А чи не хоче пан Сергій їй задати ті питання , що він тут ставить пересічним?
показати весь коментар
06.08.2025 09:11 Відповісти
народ нічого не створює, не допомагає фронту, але вимагає перемоги.ти пішов ти - зелений блюдолиз.
показати весь коментар
06.08.2025 09:28 Відповісти
Ага, і рабовласництво в армії. Майже совок. В совку все трималось на гулагах щоб ті хто не встиг туди потрапити трохи пожили, у нас гулаг це армія. Раби іпашать щоб мирняк насолоджувався життям.
показати весь коментар
06.08.2025 09:30 Відповісти
У питанні мобілізації очевидна класова нерівність. Відповідальний за мобілізацію у нас президент. Шкода, що президентом у нас небрита унюхана макака.
показати весь коментар
06.08.2025 09:43 Відповісти
умовний Микола має платити за свій вибір! І автор правильно вказав - перечислкні ним особи не винуваті - винуваті ті хто їх вибирав
показати весь коментар
06.08.2025 09:51 Відповісти
Да адекватні всі розуміють казочку про кордони і нічого такого не вимагають. Бо такі бажання мають свою ціну.
показати весь коментар
06.08.2025 09:52 Відповісти
Виліз черговий зелений дуполиз. Бачте, народ йому не такий, не допомагає, нічого не робить. Та я б подивився, як би армія воювали без постійних донатів більшості населення та роботи волонтерів, виключно на виділені державою залишки недорозкрадених коштів. Чмо невдячне.
показати весь коментар
06.08.2025 09:52 Відповісти
Звично звинувачує Зеленського, Порошенка, Єрмака - кого завгодно, аби не себе. Джерело: https://censor.net/ua/b3567217

Я так розумію, що криворізького наполеончика або його господаря дермака в нічому звинувачувати не можна апріорі??? Ясно ж, що у всьому винен виключно тракторист Микола.
показати весь коментар
06.08.2025 09:53 Відповісти
Народ заслуговує ту владу ,яку має - це правда .

Але чи правда ,що проблема лише в тому ,що поганий народєц недопрацьовує, бреше і ухиляється - лише в цьому вся біда ???

Дочитую книжу - світовий бестселер "Чому нації занепадають. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%BE%D0%BC%D1%83_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%3F_%D0%9F%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8,_%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D1%96_%D0%B1%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 Походження влади, багатства і бідності" і от висновки ціє книжки можуть не сподобатися панові Сергієві . Адже висновки такі :

Ефективний розвиток країни насамперед залежить від ефективності політичних та економічних інституцій;

Якщо ж інституції уповноважують еліту керувати та експлуатувати інших, відбираючи та зосереджуючи багатство у своїх руках, то люди не не зацікавлені вкладатися кошти в країну тому такі нації занепадають.

Короткий висновок такий - якщо "влада та еліти " зосереджують всю владу в своїх руках - грабують та поневолюють власну державу , то народ перестає її захищати і кладе на

Отже в мене погана новина для пана Сергія:

Причина занепаду - жадібні та тупі еліти ,які захопили владу...

Але про це пан Гудвін не напише - бо ж вєртікалочка - начальство ганити не можна , а то прилетить . Тому краще далі писати про "неправильний народ". Безпечніше
показати весь коментар
06.08.2025 09:53 Відповісти
Короткий висновок такий - якщо "влада та еліти " зосереджують всю владу в своїх руках - грабують та поневолюють власну державу , то народ перестає її захищати і кладе на неї те саме ,що клав наш презідєнт на піаніно..
показати весь коментар
06.08.2025 09:57 Відповісти
Законодавство кримінальне некерується етичними категоріями. Формально винними будуть посадові особи, а не мудрий наріт, який їх обрав. Тому кримінальну відповідальність улюбленому лідору, єлдаку і декільком тисячам їхніх посіпак. А народу лише моральні докори сумління. І можливість знову обрати собі чергового любимого лідора.
показати весь коментар
06.08.2025 10:21 Відповісти
і повірте виберуть, не хватить голосів то Федоров в Дії добавить
показати весь коментар
06.08.2025 10:31 Відповісти
Щодо мудрого народу ніяких сумнівів не маю. Чергові граблі гарантовано.
показати весь коментар
06.08.2025 10:36 Відповісти
Знову народ їм "не такий". Не зустрічав нікого, хто б у 2025 році вимагав "кордонів 1991 року". Може, мені цей "волшебнік Ізумрудного города" знайде таких людей? Тоді яка суть цього допису? Знову мантра про "воювати будуть усі"? Тільки от автор "воює" у розпіареній і нафаршированій бригаді з потужною підримкою спонсорів і депутатів, а пересічний мобілізований потрапить у лінійну, новостоворену голожопу бригаду....
показати весь коментар
06.08.2025 11:06 Відповісти
"Народ нічого не створює, не допомагає фронту, але вимагає перемоги". Джерело: https://censor.net/ua/b3567217. Народ не вимагає нічого. А перша частина - дядьку, просто ідіть у дупло.....🍌
показати весь коментар
06.08.2025 11:32 Відповісти
Заклик до рабів захищати своїх хазяїв ні до чого не приведе. Раби погано воюють , бо вних нема мотивації. І ніякі силові методи тут не допоможуть.Громадянам потрібна мотивація , а її нема , вона знищена владою. Тому єдине що може повернути мотивацію , ще зміна влади з покаранням цієї злочинної влади і зміна суспільних відносин взагалі , коли гасло влада для людей стане дійсним , а поки люди для влади , то так і буде. Патріотизм повинен підкріплюватись підтримкою держави ,а він просто вбивається , бо усі бачать , що керманичі є зрадниками та крадіями.
показати весь коментар
06.08.2025 11:33 Відповісти
Ну то ж не пузаті дядьки в шкіряних кріслах по 200 тис. грн. за штуку винуваті. Бо за такі звинувачення дядьки з повноваженнями можуть і спеціально навчених людей на вас натравити. А Микола нікого не натравить. В Миколи голова забита думками, як це прожити день, прокормити сім'ю і щоб до завтрього ніхто з голоду не вмер. От Микола й винуватий.
показати весь коментар
06.08.2025 11:35 Відповісти
Таке враження, що Подоляк потрапив під аудит...
показати весь коментар
06.08.2025 12:04 Відповісти
Ну поки що податки і ціни як в ЄС забезпечити можуть, але хотіти при цьому європейські зп і європейську стабільність - це, мабуть, дихотомія.
показати весь коментар
06.08.2025 12:16 Відповісти
Шановний, Гудвін! А де в Вашому патріотичному дописі, про командирів - "Жукових", про відсутність оборонних споруд? Про шалену корупцію? Про те що в ЗСУ та ТРО роздутий штат? Відсотків 50, можно сміливо звільнити, і обороноздатність тіки збільшиться! Хлопці роками в резервних ротах маються. Але це ж все гроші! Чим більше армія, тим більше грошей. Кількість, а не якість((( А ще цікаво було б дізнатись, скільки умовний Петро чи Іван, проживе після призову, в м'ясній бригаді на 0? Якщо Ви у війську, то мабуть чули про такі.... Чи це ІПСО?(((
показати весь коментар
06.08.2025 12:26 Відповісти
Так звана еліта реально воювати не буде. Тим більше коли шанс загинути на передовій дуже великий.
Коли виникає реальна загроза для пануючого класу - в хід йдуть любі методи для захисту себе любимих. Ніякої моралі честі совісті. Закони не діють, діє право сильного чи право зброї.
І чим сильніше буде стискатись коло загрози для "еліти"- підуть в хід і 18-25 і 60+, і узаконені облави, концтабори та заградотряди. Там буде вже не до рейтингів.
Пани хочуть щоб за них загинули прості селяни та робітники - а ті не хочуть гинути за паньство яке їх намагається зловити.
показати весь коментар
06.08.2025 13:04 Відповісти
Аналогічно до того, як зелена влада до сих пір не може зрозуміти, що вона практично повністю втратила легітимність як всередині, так і зовні країни, так і позитівни блохери та пропагандони з жОПи до сих пір не можуть зрозуміти, що заклики до кріпаків мовчки йти в окопи, не задаючи збанкрутілій та корумпованій владі лишніх питань, давно викликають лишень роздратування та ненависть
показати весь коментар
06.08.2025 13:05 Відповісти
А мені насрати на кондоми-91го.
Також я не вірю ні в яку перемогу. І таких як я тьма тьмуща.
Тобто - вже на першому ж абзаці вся так звана "логіка" та послідовність міркувань автора зламалась. Бо до таких як я з його пасажу виходить, що претензій немає ніяких.
показати весь коментар
06.08.2025 14:33 Відповісти
Знову теза або ми або вони) Таке враження що у нас на Марсі війна, а з Землі усі спостерігають.
Україна це люди, а не територія. Як закінчаться люди - не буде України.
показати весь коментар
06.08.2025 15:11 Відповісти
Бляха, в 10-ку! Прямо бидлу в рило! Все вірно на 100 %!
показати весь коментар
06.08.2025 15:12 Відповісти
Ні. Відчепись.
показати весь коментар
06.08.2025 17:01 Відповісти
Ну і що? Тобі зараз не подобаються слова воїна, який рятує тебе і сімʼю? То вперед, заміни його на фронті. Не можеш/не хочеш - не квакай….
показати весь коментар
06.08.2025 17:27 Відповісти
Які, на.х.у.й, кордони 91го???
Той, хто Гудвін-Удод і за сумісництвом, просто Дятел.
Ти серійозно?
У тебе в голові відсутній причинно-наслідковий зв'язок сьогодення-вчора.
Наше "сьогодні" це "вчора", що триває з 21.04.2019 року.
показати весь коментар
06.08.2025 19:23 Відповісти
показати весь коментар
06.08.2025 19:31 Відповісти
мирняк не насолоджується життям.
показати весь коментар
06.08.2025 19:32 Відповісти
Не хами, ЗЕЛЯбобику! Якби такі як ти , "шарікови73%", то ні ЗЕ-Швондера не було б у владі і війни такої не було б!

Так що квакаєте то ви - ЗЕлені жаби!
Але скільки ЗЕленій мотузці не витися - на кінці буде ЗЕлена петля, ЗЕлена табурета та ЗЕлений ліхтар.
показати весь коментар
06.08.2025 19:44 Відповісти
А обирав оце все не умовний микола у 2019-му?

Умовному миколі кричали прямо у вуха, що буде саме так - антимайдан, корупція, диктатура, війна, занепад.

Але умовний микола сказав "хуже нє будєт" і сернув у виборчу урну бюлетенем за оце все спочатку на президентських, а потім і на парламентських виборах.
показати весь коментар
06.08.2025 20:35 Відповісти
ще цьому треба сєльодки дати
показати весь коментар
06.08.2025 20:43 Відповісти
Я бачу як ви в не щадя себе працюєте на війну.
Але головне що є у вас - свобода! Я б все на світі проміняв на свободу. Свободі це і є голвона насолода. Але вам цього не зрозуміти. Поки ви її не втратите. Саме за це я ненавиджу цю країну. Ви забрали в мене найцінніше в моєму житті (((
показати весь коментар
06.08.2025 21:29 Відповісти
Я б з радістю працював на війну. Але не дозволено. Це перше.
Друге - я під домашнім арештом.
показати весь коментар
06.08.2025 21:56 Відповісти
і третє - щоб насолоджуватись життям - потрібні гроші. а їх ніц немає.
показати весь коментар
06.08.2025 21:57 Відповісти
"що сталося за ці 3,5"

Cкінчилися контактні телефони/

А вілли були завжди, від Кравчука до Зеленського при будь-якому президенті. І не тільки у нас. По індексу сприйняття корупції ми десь посередині з 200 країн.
показати весь коментар
06.08.2025 22:44 Відповісти
ДОмашній арешт мабуть нізашо впаяли, як і мені (і сотням тисяч таких як я які все життя жили не порушуючи жодних законів, а тепер ублюдська держава всіх в зрадники записала. Бо якщо після трьох років вйобування на державу, отримання купи болячок ти підеш в сзч - ти зрадник і кримінальний злочинець. А той хто сидів весь цей час дома - маладєц! Справедлива держава, саме така яку я пішов захищати в 22-му.
показати весь коментар
07.08.2025 14:07 Відповісти
Класова? У нас служать і директора (бувші) фірм і айтішники з колишньою зарплатою в кілька кілобаксів і алкаши-різноробочі. Те саме і на гражданці. Серед знайомих - ухилянти від таксиста до безробітного "заробітчана на випадкових підробітках" до все тих же директорів і всяких мажорів. Так що класи у нас вельми умовні.
Он наприклад проїжав по києву і бічив купу молодиків в оранжевих жилєтах - тіпа двірники. Це який клас? Не мєнти, не мажори. Просто удачно примазались. Те саме можна сказати про пожежників, електриків, робітників епіцентру, нової пошти і ще купа відмазаного народу. Так шо не треба все зводити лише до ментів і депутатів.
показати весь коментар
07.08.2025 15:58 Відповісти
так - ні за шо.
від***сь. я нікому нічого не винен.
показати весь коментар
07.08.2025 16:06 Відповісти
Так я теж нікому нічого не винен. Правда держава (і під державою я маю на увазі не лише владу а все суспільство) вирішило що винен і маю бути або рабом або уголовніком.
І я не при*бувався, ти перший почав
показати весь коментар
07.08.2025 16:11 Відповісти
Ні. перший почав ти. Мирняк НЕ насолоджується життям.
показати весь коментар
07.08.2025 16:19 Відповісти