3989 відвідувачів онлайн

Польща відправила Україні перші МіГ-29

польща,міг29

Польща передала Україні декілька перших винищувачів МіГ-29.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП, про це розповів керівник Офісу міжнародної політики президента Польщі Марчін Пшидач.

"Безумовно, Україна буде шукати подальшої підтримки. Кілька МіГ-iв вже відправлено", - сказав Пшидач. У відповідь на уточнююче запитання журналіста він зазначив, що винищувачі відправила польська сторона.

Пшидач зауважив, що, за його інформацією, процес завершився в частині передачі першої частини літаків. Під час візиту президента Володимира Зеленського до Польщі 5 квітня йтиметься про передачу подальших одиниць авіації.

Топ коментарі
+38
Треба подивиться під асфальтом, може там щось є...
показати весь коментар
03.04.2023 10:12 Відповісти
+20
Треба своє мати, а для цього треба хоча б на вибори нормально ходити.
показати весь коментар
03.04.2023 10:15 Відповісти
+13
Для бубачки якраз повід пропіаритись.
показати весь коментар
03.04.2023 10:04 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дякуємо-але це лише старий савковий мотлох...
показати весь коментар
03.04.2023 10:02 Відповісти
Треба подивиться під асфальтом, може там щось є...
показати весь коментар
03.04.2023 10:12 Відповісти
Треба своє мати, а для цього треба хоча б на вибори нормально ходити.
показати весь коментар
03.04.2023 10:15 Відповісти
..що небудь про агітацію за Пороха??? А то ..ви вже дійсно задрали ... І дуже задрали своєю дурноголовістью!!))
показати весь коментар
03.04.2023 14:09 Відповісти
Lepszy MiG 29 niż nic.
показати весь коментар
03.04.2023 12:20 Відповісти
Для того щоб був "несовковий мотлох" потрібно створити умови на аеродромах для використання західної авіації. Чи ви думаєте, що досатньо отримати літаки f16/18, сісти в них і все? А хто їх буде обслуговувати? На словах все круто звучить, а ось в реальності не все так просто. І в результаті міг29, які передають будуть не гірше ніж ті ж самі f16/18 бо буде практично те саме без спецзасобів (наприклад, зв'язку на всіх рівнях як це є у НАТО, який практично вирішує все в небі)
показати весь коментар
03.04.2023 12:54 Відповісти
не згоден-бо лаптям ніколи не стати кросівками як їх не модернізуй...
показати весь коментар
03.04.2023 13:08 Відповісти
... так по рівню обізнаності в авіації Ви на рівні лаптя... то для Вас що кросівки ..що лапті ..однаково!!!)))
показати весь коментар
03.04.2023 14:13 Відповісти
ні схоже лапоть саме ви покладаючись на обізнаність-бо українські військові пілоти вже не одноразово казали що навіть модернізовані 29-і поступаються кацапським су 30-то повторюю що лапоть саме ви...
показати весь коментар
03.04.2023 14:18 Відповісти
... ну да..ну да... !!))) Які дурноваті румуни...що до сьогодні літають на Міг-21-2000!! Які дурнуваті індуси..у яких аж більш 250 Су-30 МКІ ..а вони повоювавши з пакистанськими ВПС вирішили не списати а МОДЕРНІЗУВАТИ всі свої Міг-21 з допомогою Ізраілю!!! А Лапоть ...( з великої літери) це дійсно ВИ!! бо я 40 років літаю....за спиною 30 років військового досвіду.... і сподіваюсь що тобі..синку..ще казки читати потрібно..а не маячню тут писати. А якщо не розумієш.... то скажу... що кожен ..навіть застарілий ..але модернізований до якогось рівня літак... може зробити більш ..за ******** і наворочений. ... Воює НЕ ЛІТАК.... а комплекс...Літак- Пілот- Управління з землі-Обслуговування...тощо. Зиску з 30-40 річних Ф-16 сьогодні буде трошки більш ..ніж від Міг-29 та Су-27.
показати весь коментар
03.04.2023 14:35 Відповісти
F16 за весь час свого існування та проведених повітряних боїв не програли жодного на відміну від савкового хламу і це всім відомий факт...
показати весь коментар
03.04.2023 14:41 Відповісти
..Дитино!! Які повітряні бої!!??? Про що ти мелеш? І як ти... дитятко..можеш про щось говорити..коли в житті не бачив і не знаєш...що таке літак...? Коли твоє дитяче уявлення на рівні ..щось прочитав... подивився кіно... побачив у музеї Міг-29... і НІКОЛИ... навіть поряд не бачив Ф-16...чи щось інше.?? !!
Ти навіть не знаєш... що літак конструюється під рівень СЕРЕДНЬОГО пілота!! І воює НЕ НАВОРОТИ У КАБІНІ... а я вище писав..КОМПЛЕКС!!!.... Які повітряні бої ти зараз бачиш? Де вони? Яка різниця кацапському Су-35 запускати 37-му з 400 км. по Міг-29..чи Ф-16? Він навіть не підходить і близько до зони враження наших ППО . та РЛС.. Зараз всі втрати наших Су-24М та Су-27..за останній місяць не від повітряних боїв... а від цієї ракети. ПЗРК вже навіть не враховують... А от коли у нас в країні зроблять інтегровану систему керування всіма видами ЗС... де тей же Ф-16..чи 18... разом з Леопардами...Хаймарсами... Пєтріотами та АВАКСами...... будуть одним цілим... от тоді і твоя казка стане реальністью!!! А для цього не асфальт потрібно було класти... а ЩОСЬ РОБИТИ ДЛЯ ОБОРОНИ ДЕРЖАВИ!!
показати весь коментар
03.04.2023 14:56 Відповісти
дитино-F16 набагато далі бачить за савковий хлам та набагато кращий по всім параметрам саме тому не програв жодного бою і це факт чим не може похизуватись жоден кацапський літак.А повітряні бої були у цій війні і про це неодноразово розповідали українські пілоти...
показати весь коментар
03.04.2023 15:08 Відповісти
... у мене нема ніякого бажання щось пояснюкати відвертому невігласу, який навіть не може зрозуміти... про що йому пишуть! Де ти ..ДИТИНКО... бачив бої руснявої техніки з Ф-16? Єдиний випадок..коли індуси збили пакистанський Ф-16 ..... і то чи то був Міг-21... чи Рафаль... ніхто не підтвердив!!! Чи може ти іракських вояк на Міг-25 порівняєш з пілотами Ф-16? .... Тобі потрібно навчитися розуміти спочатку те..що написано..а потім ПИТАТИ..а не СТВЕРДЖУВАТИ! А то дурнем виглядаєш! Схожий ти на Арестовича... який язиком багато меле... не розуміючи про що мова. ))))
показати весь коментар
03.04.2023 15:20 Відповісти
..в додаток...))) індуси за три роки розбили біля 50-ти літаків... руснявої та радянської конструкції. Пакистанці ні одного Ф-16.... То може ти це ще будеш враховувати як якість Ф-16 і хлам ..що у індусів по твоєму..))))?
показати весь коментар
03.04.2023 15:24 Відповісти
ні бо я писав саме про бойові дії за участю F16
показати весь коментар
03.04.2023 15:28 Відповісти
..ну то просвітою займіться!! Розкажіть де Ф-16 так воювали з радянсько-росіянською технікою... що вийшли переможцями? чисто теоретично? Так кацапсячі повсюди пишуть...що аналоговнети все перемагають!!))) Американці більш толерантні. Вони ..як Ви не верещать про ******..і Ф-16 та Ф-35.... Вони і раком не літають..як русняві... не виконують всякі кобри та гадюки... бо це в бою і нахрін не потрібно. Повітряний бій.... це тебе не бачать-ти бачиш! Побачити як можна раніше... і встигти втекти... після пуску своєї ракети.. щоб не зловити відповідь..))) Не треба вже ганятися друг за другом... стріяти в літак з гармати... ЦЕ ВЖЕ МИНУЛЕ!!! От коли ти зрозумієш різницю твойого розуміння слів..ПОВІТРЯНИЙ БІЙ І ВИКОРИСТАННЯ АВІАЦІЇ У ВІЙНІ...і мойого розуміння.... то не напишеш маячні про *хлам* Міг-29 ..тощо. Цей *хлам* в умілих руках багато ДОБРОГО зробить!
показати весь коментар
03.04.2023 15:39 Відповісти
якщо до лаптєй вмілими руками пришити три полоски та напис адідас-то вони все одно залишаться лаптями...
показати весь коментар
03.04.2023 15:43 Відповісти
Чудо,ти краще скажи,чого ти ,зам1сть колишнього чуд1нцева,- став чуднивцем?
показати весь коментар
03.04.2023 15:45 Відповісти
з часу реєстрації на цензорі я саме і реєєструвався як Чуднивец...
показати весь коментар
03.04.2023 15:50 Відповісти
Вибачаюсь...Тод1 тоб1 - РЕСПЕКТ,або РЕСПЕКТ1ЩЕ,на власний виб1р...
показати весь коментар
03.04.2023 16:47 Відповісти
Ох уж эти доморощенные специалисты) Просто нагуглите даты производства f16 и миг29. А затем сходите на ютуб и нагуглите сравнения этих самолетов. Прям в топе будут видео, о сюрприз, от Украинских летчиков. Извинения можете тут не писать, важно что бы именно в вашей голове осели новые знания.
показати весь коментар
03.04.2023 18:14 Відповісти
в том и дело что эти специалисты могут нагуглить огромную кучу только в коментах...
показати весь коментар
03.04.2023 18:24 Відповісти
Ви не правильно мене зрозуміли. Я не порівнюю літаки, хоча навіть і тут є деякі плюси та мінуси обох літаків, але суть в іншому. Я про те, що у нас жоден аеродром, жодна авіаційна бригада не готова повністю обслуговувати західну бойову авіацію!
Якщо ви не в крусі, то навіть арту ремонтують не у нас - для цього на "ближньому заході" Європи відкриті ремонтні центри. А це означає, що там кожного дня десь приблизно відсотків 30 заіхдної техніки/зброї постійно перебуває на ремонті (вплив інтенсивності бойового застосування і навіть західні спеціалісти дивуються що "стволи ще живі"). А літак це складніша техніка і потребує спецільних навичок щоб його обслуговувати.
показати весь коментар
03.04.2023 19:47 Відповісти
це ти по назві вияснив? Ти взагалі хоть маленьке розуміння відмінності планеру і його начинки маєш? туди всередину можливо напихати авіоніку хоч від Ф35 (умовно) головне щоб влізло все в фюзеляж і було доцільним... і він буде виконувати завдання не набагато гірше за нього. Я сумніваюсь, що поляки тримали міги без модернізацій с совкових часів.
показати весь коментар
03.04.2023 15:56 Відповісти
це я по факту зрозумів,а ще я розумію що якщо в жугулі запхати начиння з мерседесу то буде звичайно краще але до справжнього мерседесу дуже далеко...
показати весь коментар
03.04.2023 16:07 Відповісти
головне, що ти вже зрозумів, що буде явно краще ніж "совкове лайно" і тут важливі деталі, "на скільки краще стане". Су35 це теж по суті Су27 з новою начинкою але він дере нас навіть не заходячи в зону нашого ураження і шансів проти нього у повітряному бою немає! а Т90М це Т72 "з новою начинкою", не треба порівнювати військову техніку з цивільною як 1 до 1, це максимально тупо.
показати весь коментар
03.04.2023 16:39 Відповісти
саме тому що я розумію то і порівнюю F16 з савковим та кацапським лайном навіть модернізованим...
показати весь коментар
03.04.2023 16:43 Відповісти
судячи з відповіді ти нічого не розумієш.
показати весь коментар
03.04.2023 16:46 Відповісти
Вони були модернізовані https://www.magnum-x.pl/artykul/modernizacja-polskich-mig-ow-29
показати весь коментар
03.04.2023 17:56 Відповісти
ЗБС ++
показати весь коментар
03.04.2023 10:03 Відповісти
Для бубачки якраз повід пропіаритись.
показати весь коментар
03.04.2023 10:04 Відповісти
Ніхто проти су 35 вести бої не збирається . Дуелі - винищувач з винищувачем , вже в минулому . Зараз винищувач потрібен для знищення штурмової авіації і крилатих ракет .
Військовий , говорячи про переваги су 35 мав на увазі його більш потужний радар і озброєння .
показати весь коментар
03.04.2023 10:16 Відповісти
Полковник про это и говорит, что пилоты даже не видят что по ним запустили ракету. Враг может атаковать с 200 километров, а Мигам надо подойти гораздо ближе.
показати весь коментар
03.04.2023 10:27 Відповісти
На МиГах стоит СПО, она предупреждает об облучении самолета вражеской РЛС и отдельным режимом о пуске ракет.
показати весь коментар
03.04.2023 10:39 Відповісти
Так, але вона застаріла і не бачить більшість ******** ракет.
показати весь коментар
03.04.2023 10:47 Відповісти
СПО видит не ракету, а излучение вражеской РЛС. Если самолет находится под постоянным облучением вражеской РЛС (находится в захвате) значит будет произведен пуск. А сама ракета захватывает цель в конечном участке полета на расстоянии 30км. Так что есть время выйти из под атаки, прикрывшись облаком дипольных отражателей.
показати весь коментар
03.04.2023 10:59 Відповісти
Літак одночасно може бути на супроводжені багатьох РЛС. СПО повинно вміти розпізнавати сигнали різних РЛС і розуміти що вони роблять. А саме:
- сигнали станцій виявлення цілей - тобто РЛС намагається виявити ціль
- сигнали станцій супроводження цілей - коли РЛС взяла ціль на супроводження
- сигнали станції підсвіту цілі - коли РЛС здійснює додатковий підсвітка цілі для головки самонаведення ракети (при пасивній чи полуактивній системі наведення)
- сигнали станцій наведення ракет - коли на ракету (ракети) передаються команди наведення на ціль (при командній системі наведення ракет, або комбінованій)
- сигнали активної головки самонаведення ракети - коли ракета з активною ГСН шукає ціль і бере її на супроводження (2 різних сигнали)
Кожна з цих станцій має свій сигнал і на кожному комплексі він теж відрізняється. Тому СПО повинно мати в базі алгоритми їх виявлення та правильної інтерпретації. Старі СПО не знають більшості ******** РЛС, тому і не можуть їх розпізнати.
А дипольні відбивачі давно вже малоактуальні, практично всі РЛС ефективно фільтрують їх по швидкості за ефектом Доплера. Вони можуть давати результат тільки для малошвидкісних цілей, які мають швидкість співрозмірну з атмосферними явищами.
показати весь коментар
03.04.2023 14:52 Відповісти
В сложной радиолокационной обстановке СПО естественно будет сиять как елочная гирлянда. Мы говорим о единоборстве Су-35 и МиГ-29. СПО предупредило, летчик отстрелил диполи и ушел от сопровождения. А там уже перезахват и неизвестно кто уже захватит первым и пустит ракету.
показати весь коментар
03.04.2023 15:07 Відповісти
В тому то і справа, що СПО МіГ-29 може (точних даних не маю) не розпізнавати режими роботи РЛС Су-35, тим більше з відстані до 200 км. З такої відстані наш літак може одночасно супроводжувати до десятка різних повітряних супротивників, не кажучи про наземні. В такому випадку, як Ви і кажете, СПО буде постійно в паниці і льотчику постійно потрібно буде відриватись від бойової роботи на ПРЛ маневри максимально близько до землі. А це не тільки небезпечно, але і виснажує, і не дає виконувати бойові завдання. А по останній фразі, про невідомо хто кого, то як правило москальські винищувачі вже давно не заходять в зону ураження наших ППО та літаків а працюють з великих відстаней. Їхні РЛС і ракети це дозволяють, а ми поки в цьому реально програємо. Треба щось новіше, що саме питання дискусії, але сподіваюсь що буде як з танками, не встигли піти Челенджери, як пішли Леопарди і говорять про Абрамси. Так і тут, підіть якісь Ф-16 і за ними не заставлять себе чекати Ф-18, А-10 і т.д.
показати весь коментар
03.04.2023 15:24 Відповісти
В нашем случае активной работы вражеских наземных РЛС в зоне боевых действий не наблюдается. Нет такого плотного ралиолокационного поля. Р-37 применялся с МиГ-31БМ, в ходе вторжения России на Украину[9][10]. По заявлениям ряда американских СМИ, имели место случаи успешных пусков по самолетам ВВС Украины на большую дальность с применением внешнего целеуказания в виде самолетов А-50У.
показати весь коментар
03.04.2023 15:32 Відповісти
У советских истребителей после 75 года есть 4 вида захвата воздушных целей, в одном из вариатов захват не 100%, но и индикаторы об опасности не срабатывают.
показати весь коментар
03.04.2023 18:16 Відповісти
Зават цели или есть, или его нет. Какие 4 вида?
показати весь коментар
03.04.2023 20:51 Відповісти
Там сложные рлс/олс с нескольими радарами. Можно это сделать радио дальнометром через широкий луч и через узкий луч. Можно захватить с помощью поиского радара, с фиксируемым лучем. Можно с помощью сканирующего радара, узким лучем. Еще есть импульсные рлс, но это вроде старье. Короче РД радаров на самолетах 75+ годов выпуска много и работают по разному, для разных целей.

Что для чего не помню, но разница там как раз в том, видит ли вас облучаемая цель, как радары борятся с помехами от земли. Ну еще разная ширина поиска и дальность. Тут нужны задроты тундры, они скажут точно )
показати весь коментар
03.04.2023 22:10 Відповісти
Да, действительно в него умудрились воткнуть ФАР (фазированную антенную решетку).
показати весь коментар
04.04.2023 18:03 Відповісти
Далі буде...
показати весь коментар
03.04.2023 10:11 Відповісти
А ниже в статье украинский майор говорит что они бесполезны против Су-35.
показати весь коментар
03.04.2023 10:11 Відповісти
Я б не друкувала такі сенсації, бо на початку війни Призраки Неба України показали вищий клас. Невже літаки тільки проти літаків воюють?
показати весь коментар
03.04.2023 10:16 Відповісти
"Призраки" - це у вас у крисчан так кажуть? Тьотя, ПРИВІД Києва, ні не чула. Змінюй методичку.
показати весь коментар
03.04.2023 10:23 Відповісти
"Привид"
показати весь коментар
03.04.2023 10:28 Відповісти
Привід 4х4?
показати весь коментар
03.04.2023 12:31 Відповісти
.... і тому гинуть
Говорять
І майор
І полковник
показати весь коментар
03.04.2023 10:17 Відповісти
МІГ-29 - літаки четвертого покоління, дуже добре відпрацьовують проти СУ-25, СУ-24, СУ-27.
СУ-35 -літаки чотири з половиною покоління. Якщо під рукою нема F-15/F-16, то проти них краще використати 2-3 стінгера
показати весь коментар
03.04.2023 10:24 Відповісти
Зараз ця хрінь часто літає над окупованою територією, не заходячи в зону ППО. Нажаль озброєння і бортовий радар дозволяє це робити.
показати весь коментар
03.04.2023 10:29 Відповісти
Це те саме, що сказати, навіщо солдатам каски, вони ж всерівно не рятують від кулі(( А що, на всій лінії фронту у русні одні тільки СУ-35??? Там же також є менші СУ-шки і ті ж МІГи теж є мабуть. До того ж, одного СУ-35 мало, треба ще до нього толкового пілота, а них у параши уже не вистачає! Слава нашим військовим! 💪👏 Це ж якщо один на один, то може по параметрам МІГ програє. А якщо два МІГи і один СУ-35?! А якщо МІГ тільки виманює, а на СУ-35 вже чекає Стінгер чи Ігла, чи ще якісь новітні комплекси?! Так що, всяка зброя стане у нагоді. А вдруг вони будуть наступати старими радянськими танками (нижче Т-62), без прикриття з повітря, а ми такі на МІГ-ах полетимо, і будєм всєх бамбіть 😁
показати весь коментар
03.04.2023 10:44 Відповісти
Про бамбіть це саме в точку. Зе руки потирає.
показати весь коментар
03.04.2023 12:19 Відповісти
Огромная благодарность Польше, она идёт в первых рядах наших помощников!
показати весь коментар
03.04.2023 10:46 Відповісти
Время воздушных каруселей прошло - надо запускать что надо куда надо.
Ото ж полякам велика вдячність.
показати весь коментар
03.04.2023 11:05 Відповісти
Аж тільки тепер от? Чув що з наступними 10 МІГ-29 буде не легко. Вони мають німецьке походження колишньої НДР і знов потрібен дозвіл німців як і у випадку з танками, а німці знову пручаються. Скоріш за все підтримувати контрнаступ з повітря буде лише 4 польських літаки, 13 словацьких і 12 македонських вертольотів. В тім на 1 прорив цього має вистачити.
показати весь коментар
03.04.2023 11:09 Відповісти
Та Віллі Брандт був би не проти.
показати весь коментар
03.04.2023 11:32 Відповісти
НДР вже нема. Обратимся за разрешением к козломордии?
показати весь коментар
03.04.2023 12:26 Відповісти
.. не треба ніякого узгодження! Воно потрібно.. та й не завжди... тільки на техніку ВИРОБЛЕНУ!! в державі! Може у смердячих дозволу треба почекати???)))) І то ..якщо країна не член альянсу. ..
показати весь коментар
03.04.2023 14:18 Відповісти
Ровно год прошёл с того момента, когда Польша впервые заявила про желание передать эти самолёты.
показати весь коментар
03.04.2023 11:17 Відповісти
И?
показати весь коментар
09.04.2023 12:15 Відповісти
Американська ракета AIM-120D, яку використовує F-16 має дальність 180 км, російська ракета Р-37 - 398 км, українська ракета Р27 для МІГ-29- 90-95 км. Дальність дії радару модернізованого МІГ-29 - до 100 км. "Отака х..ня малята(с)"
показати весь коментар
03.04.2023 11:40 Відповісти
А тут і не треба більше 100 км. 100 км якраз має вистачити.
показати весь коментар
03.04.2023 11:49 Відповісти
Кому треба, кацапам? Та наш літак навіть їх не бачить, коли вони пускають ракету.
показати весь коментар
03.04.2023 14:04 Відповісти
Навряд чи наші МіГи-29 для запуску девайсів послуговуються даними штатного радара.
Є дані куди потужніших радарів, включених в інтегровану систему.
показати весь коментар
03.04.2023 12:23 Відповісти
Яка ще інтегрована система? Пілот у себе на моніторі бачить те, що йому надає наземний радар, прицільну мітку, азимут, дальність, висоту? Дурня цілковита. Мабуть фантастики начитався.
показати весь коментар
03.04.2023 14:02 Відповісти
.. отакої..!!))) Вже наземні радари на монітори літаків надають інформацію? Тоді нахрін літаку свій локатор?

....Дурня цілковита. Мабуть фантастики начитався. От тут Ви праві!!))))
показати весь коментар
03.04.2023 14:23 Відповісти
Ну то я приношу вибачення..бо не врахував ?????????????? у Ваших дописах! Вибачаюсь!!
Для багатьох тут поняття про авіацію вже на рівні повної інтеграції ВСЬОГО у єдину інтегровану систему ведення БД. І сидить у ГШ за моніторами група офіцерів..які бачать у реальності наші Леопарди...Хаймерси... та Ф-16... отримують інформацію від АВАКСів... та безпілотників над Чорним морем..де ворожі Су..Міг..та Т-90...і як у танчиках...))) Штовхнув сусіда по монітору і полетів Хаймарс куди треба..та Ф-16 куди треба... Отакої казка у більшості наших дописувачів.
показати весь коментар
03.04.2023 15:08 Відповісти
То, може повидаляємо непотрібне, бо важко зрозуміти що до чого?
показати весь коментар
03.04.2023 15:17 Відповісти
... виконав коррекцію! Тепер хай летить ...))))
показати весь коментар
03.04.2023 15:29 Відповісти
Дальність дії радару модернізованого МІГ-29 из Словакии - до70 км
показати весь коментар
03.04.2023 14:12 Відповісти
До 100 км - це українська модернізація МіГ-29 МУ1, мабуть найкращий випадок, але їх дуже мало виробили 12 шт, останній у 2020 році.
показати весь коментар
03.04.2023 14:27 Відповісти
Дякуємо полякам за літаки. F-16 будуть, але не одразу.
показати весь коментар
03.04.2023 13:06 Відповісти
А чи може Україна купити хоча б один ******** літак? іншими словами, чи досі діє ембарго на літаки останнього покоління?
показати весь коментар
03.04.2023 13:41 Відповісти
Та вже сказано не раз : для ******** літаків потрібні спеціальні умови, спеціалісти і обладнання , щоб їх обслуговувати. Навчені пілоти - само собою. Це ж Вам не "мавік" купити.
показати весь коментар
03.04.2023 14:05 Відповісти
Ойц, а де ж поділися українські МІГи та бомбардувальники?
Як де? Або порізали на метал, або віддали колись раші.
показати весь коментар
03.04.2023 14:09 Відповісти
Спасибо Польше ,что начала процесс передачи Украине
истребителей МИГ-29 .
Это достойный пример для стран ЕС ,имеющих такую
возможность .
Польша -верный друг Украины !
показати весь коментар
03.04.2023 16:41 Відповісти
показати весь коментар
03.04.2023 17:46 Відповісти