11168 відвідувачів онлайн
5 902 52

Битва за Бахмут не закінчилася, поважаємо рішення України боротись за місто, - Білий дім

бахмут

Україна продовжує обороняти Бахмут і США поважають це рішення.

Про це заявив представник Ради з нацбезпеки США Джон Кірбі, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Голос Америки.

"Вони [українці] ще там, тому місто не потрапило в руки росіян. Ми й раніше багато говорили про високий рівень втрат у Бахмуті і те, як "Група Вагнера" продовжує просто кидати своїх новобранців, багато з яких колишні засуджені, просто в м'ясорубку. Тож така жорстокість, зусилля людської сили є досить приголомшливими, коли йдеться про те, скільки Росія кинула на це місто", - додав Кірбі.

Бахмут "має велике значення для українців, і ми, звичайно, поважаємо це та розуміємо", але навіть якщо Бахмут впаде "це не змінить динаміку бою зі стратегічної точки зору", додав Кірбі. Він повторив думку про те, що засновнику ПВК "Вагнер" Євгену Пригожину бачить економічну вигоду у захопленні Бахмута через його шахти.

"Але, наскільки ми бачимо сьогодні, битва за Бахмут не закінчилася й українці не були відкинуті. І знову ж таки, [бої] продовжують бути досить жорстокими і досить близькими", - сказав представник Білого дому.

Топ коментарі
+10
Бахмут це не якесь там совкове "місто-герой" - місцеві ждуни там ніякої ролі в обороні не грають, а поступово знищуються кацапами. Це місто просто місце утилізації кацапні та ватних недоносків на фоні величезної статуї ворога України артема.
показати весь коментар
03.04.2023 23:32 Відповісти
+7
Бахмут "має велике значення для українців Джерело:

Тепер - так.

Бо там загинули багато українців.

Раніше, на фоні втрат Херсону, Мелітополю, Енергодару , Лисичанська, Северодонецьку та інших міст, куди більших за Бахмут, навряд чи б він був такий важливий, а тепер він буде в підручниках історії, в будь якому випадку, втримають його чи ні.
показати весь коментар
04.04.2023 00:04 Відповісти
+5
Так, Бахмут це символ міцності українсьої армії. Ракети підвищеної дальності нам давайте, F-16 та інші смаколики!
показати весь коментар
03.04.2023 23:47 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Бахмут це не якесь там совкове "місто-герой" - місцеві ждуни там ніякої ролі в обороні не грають, а поступово знищуються кацапами. Це місто просто місце утилізації кацапні та ватних недоносків на фоні величезної статуї ворога України артема.
показати весь коментар
03.04.2023 23:32 Відповісти
Так, Бахмут це символ міцності українсьої армії. Ракети підвищеної дальності нам давайте, F-16 та інші смаколики!
показати весь коментар
03.04.2023 23:47 Відповісти
було б більше користі якби зовсім не поважали АЛЕ забезпечили літаками Ф16.

Московити закидивають нас керованими бомбами, а ми їх нашими застарілими СУ та МІГ збивати їхні літаки не можемо
показати весь коментар
03.04.2023 23:54 Відповісти
асфальтом окупантів бомбити і травневими шашликами! Вибачайте, втрачаю терпіння.
показати весь коментар
04.04.2023 01:17 Відповісти
Бахмут "має велике значення для українців Джерело:

Тепер - так.

Бо там загинули багато українців.

Раніше, на фоні втрат Херсону, Мелітополю, Енергодару , Лисичанська, Северодонецьку та інших міст, куди більших за Бахмут, навряд чи б він був такий важливий, а тепер він буде в підручниках історії, в будь якому випадку, втримають його чи ні.
показати весь коментар
04.04.2023 00:04 Відповісти
Бахмут ввійде в історію і як велике побоїще для рашистів. Іх там загинуло в 7 разів більше
показати весь коментар
04.04.2023 07:39 Відповісти
Ніхто втрат по факту незнає, але птнпнх, як завжди , володіє секретною статистикою, та викладає їх тут на Цензорі


"
загинуло в 7 разів більше"

P.S.

Заступниця міністра оборони Ганна Маляр https://youtu.be/q_ta84khEyI розповіла в інтерв'ю ISLND TV, чому інформація про втрати України на війні з Росією засекречені.


Під час війни повинен бути спеціальний режим обігу військової інформації. Адже інформація це теж зброя і зараз ми воюємо інформацією, зазначила Маляр.
показати весь коментар
04.04.2023 08:03 Відповісти
Звісно, втрати засекречені як це робить будь яка країна під час війни, а ось співвідношення втрат - ні - це принципово різні речі і це цудовий результат, такє співідношення - це наше велике досягнення, це м'ясорубка для ворога язиком цифр і при такому свівідношенні ми обов'язково переможемо.
показати весь коментар
04.04.2023 08:51 Відповісти
Треба вчитись в школі, скажи чесно, математику прогулював?)

"співвідношення втрат - ні - це принципово різні речі і це цудовий результат"

Що таке співвідношення?

X/Y=С

Де Х - втрати ворога
Де У - втрати наші
Де С - коефіцієнт співвідношення

Наприклад,
Х = 80000
У=20000

Тоді: 80000/20000=4
С = 4 - тобто, коефіцієнт співвідношення 4, що означає, що на даному прикладі, при витратах ворога 80000 бійців, та наших втратах 20000 бійців, співвідношення втрат 1 до 4, або втрати ворога в 4 рази вищі.

Але якщо ти не володієш хоча б однією цифрою, Х або У, то порахувати співвідношення неможливо.

Це просто математика. Початкові класи)
показати весь коментар
04.04.2023 13:52 Відповісти
Ну і що ти довів? Ти думаєш ти один знаєш, що таке співвідношення? Чим це суперечить моїм словам? Всім відоме співвідношення втрат, у тому числі і з західних джерел, які посилаються на дані ровідки. І ця формула лише підтверджує, що ділення та дільник, які не розголошують у даному випадку та частка, яку ми оримаємо в результаті діленя - це принципово різні речі, як я і кажу
показати весь коментар
04.04.2023 14:05 Відповісти
Ну тоді давай посилання на підтвердження своїх слів, де там ці дані західної розвідки про те, що у України менше в 7 раз втрат, де ти це взяв, бо інакше буду думати, що ти , як часто це бувало раніше, вигадав це)
показати весь коментар
04.04.2023 14:51 Відповісти
Все, з математикою розвібрались, відміннику? За оцінками НАТО, росія втратила під Бахмутом у 5 разів більше військових, ніж Україна - CNN. "Чиновник попередив, що співвідношення п'ять до одного є оцінкою, заснованою на розвідданих. Він зазначив, що попри сприятливе співвідношення Україна зазнає значних втрат, захищаючи місто." Західна розвідка більш обеережна у оцінці співідношення втрат, але що 1до 7, чи до 5 - це все чудовий результат і з таким співідношенням ми переможемо. https://edition.cnn.com/europe/live-news/russia-ukraine-war-news-03-06-23/h_265c92682c57b8228fbbf082fb3b6888
показати весь коментар
04.04.2023 14:58 Відповісти
Так визначся, 1 до 5 , чи 1 до 7 ?

Ти казав - 1 до 7.

Посилання прислав - 1 до 5 , тобто з голови взяв 1 до 7, як завжди?) Чи як це розуміти?

"Західна розвідка більш обеережна у оцінці співідношення втрат" - так ти ж на неї і посилався

"з західних джерел, які посилаються на дані ровідки"

І далі, по перше, ці дані з газети, по друге, там написано

they remain anonymous because they are not allowed to discuss this intelligence.

т.е. взагалі невідомо, хто це сказав, не кажучі, про підтвердження якесь джерелами

Взагалі, тут на Цензорі, я чув відео та бачив статті, де ті, хто в Бахмуті, розказують про наші великі втрати, от остання, від Купола інформація, але я не бачив жодної статті тут, щоб хтось з наших військових хто в Бахмуті, казав

"Іх там загинуло в 7 разів більше"

чи в 5 разів, чи в скільки там, цифра в тебе змінюється постійно
показати весь коментар
04.04.2023 15:38 Відповісти
Доречі, от подивився CNN що про Бахмут взагалі писали, і що, кажуть, не треба цей Бахмут утримувати, бо це виснаження сил України, по російські написано " истощение"

Нижче цитата.

То хтозна, що вони завтра напишуть, 1 до 10, чи що це виснаження.
"

Как https://amp.cnn.com/cnn/2023/01/24/politics/ukraine-shift-tactics-bakhmut/index.html сообщает CNN, власти США и стран-союзников рассматривают вопрос о смене тактики ведения боевых действий Украиной к весне текущего года.

Соответствующий вопрос обсуждался заместителем советника по национальной безопасности Джоном Файнером, заместителем госсекретаря Венди Шерманом и заместителем главы Пентагона по политическим вопросам Колином Калем на встрече с президентом Украины Владимиром Зеленским.

"США хотят предложить Украине отказаться от битвы на истощение в Бахмуте"
показати весь коментар
04.04.2023 15:57 Відповісти
У тому то і справа, що не журналісти пишуть свіввідношення втрат, а наводять дані західної розвідки, яка несе відповідальність за свої слова та ніколи нас не підводила.
показати весь коментар
04.04.2023 17:15 Відповісти
Хто несе в даній статті відповідальність за свої слова? they remain anonymous? Яке ім'я у того хто несе відповідальність за ці слова? CNN? Так я ж навів приклад,в іншій статті вони пишуть іншу думку, що Бахмут виснажує ВСУ, і треба міняти тактику. То за які з ціх двох протилежних думок та хто буде відповідати перед ким?
показати весь коментар
04.04.2023 17:27 Відповісти
Західна розвідка незалежно від того, кому вона надає дані - анонімним особам чи робить офіційні заяви.
показати весь коментар
04.04.2023 17:31 Відповісти
"заместителем главы Пентагона по политическим вопросам Колином Калем " за моїм посиланням робиться пропозиція "предложить Украине отказаться от битвы на истощение в Бахмуте"

За твоїм посиланням "they remain anonymous" - они остались анонимними - тобто дехто сказав комусь, що в Бахмуті українці несуть в 5 разів втрат менше.

Тобто, в мене, є конкретна особа, як ніяк, зам голови Пентагону, яка іншій конкретній особі, як ніяк, Президенту України, радить "отказаться от битвы на истощение в Бахмуте"

В тебе дехто анонімно каже якомусь журналісту, ім'я якого теж невідоме, що "українці несуть в 5 разів втрат менше в Бахмуті."

Я розумію, що хочеться вірити другому варіанту, але почитай статті тут хоча б, на цензорі, пишуть тут ті хто там був, з батальйону ( це від 400 до 800 людей) залишається по 8 людей живими.
Це ж не я кажу, і не хтось анонимно.

https://censor.net/ua/r3409705

То може зам голови Пентагону має підстави?
показати весь коментар
04.04.2023 17:46 Відповісти
"За оцінками розвідки НАТО, на кожного українського солдата, убитого під час захисту Бахмута, припадає не менше п'яти втрат російських військ, повідомив CNN у понеділок військовий представник Північноатлантичного альянсу.

Чиновник попередив, що співвідношення п'ять до одного було поінформованою оцінкою, що базується на розвідувальних даних.

Чиновник говорив із CNN за умови, що вони залишаться анонімними, тому що їм не дозволено обговорювати цю інформацію. Незважаючи на сприятливе співвідношення, вони також заявили, що Україна зазнає значних втрат, захищаючи місто."

Тобто дані не від журналіста, та невідомого чиновника, при чому військового, а саме від розвідки і чітко вказана причина, чому ці дані назвав саме анонімний чиновник.
показати весь коментар
04.04.2023 17:59 Відповісти
Він наголосив, що співвідношення п'ятеро до одного є оцінкою, обґрунтованою розвідданими

Тобто, це не по факту, по документах , а оціночно, тіпа, прикинули, десь от так

Хтозна, з одного боку, може так і є, з іншого боку, багато інформації про наші великі втрати там, крім того, він майже оточений, в в такий ситуації важко оборонятися, коли по тобі стріляють ще по дорозі на позиції
показати весь коментар
04.04.2023 18:09 Відповісти
Оригінал цитати "NATO intelligence estimates that for every Ukrainian soldier killed defending Bakhmut, Russian forces have lost at least five, a military official with the North Atlantic alliance told CNN on Monday." Тобто ми маємо слово estimates, яке перекладається як і оцінка, так і смєта, розрахунок, підрахунок і більшість значень заме з математичним уклоном і тому може бути багато трактовок, в залежності від перекладача, а як навшидкоруч кинув цитату, перекладену Гуглом, а про точність його перекладу і казати не треба.
показати весь коментар
04.04.2023 18:18 Відповісти
Розвідка НАТО не є орган, який має взагалі технічну можливість вести документування та облік втрат України та РФ в цій війні. Вони можуть тіки оцінювати.

І стаття cnn на російській мові каже саме так, оцінювати, там перекладачі професійні.

" оцінками розвідки НАТО, на кожного українського солдата, який за"

https://www.google.com/amp/s/glavcom.ua/amp/country/incidents/rozvidka-nato-povidomila-pro-vtrati-rosijani-u-bakhmuti--912748.html

На інших ресурсах теж вживається слово "оцінка"
показати весь коментар
04.04.2023 18:38 Відповісти
Це перш за все обов'язок розвідки отримати найбільш точну цифру втрат ворога, бо вона має принципове значення для країни, яка надає військову допомогу іншій країні, є її союзником та співпраціює з розвідкою цієї країни. І розвідка будь якої країни має величезний досвід та арсенал засобів, щоб отримати найбільш точні дані про ворога і не тільки втрати і як вона їх отримає це військова таємниця, але це ніяк не нівелює можливості розвідки. Тому цим даним можна цілком довіряти. Розвідка звісно може помилитися на якусь сотню при підрахунку втрат, яке не має принциповое значення, але не настільки, щоб ця помилка чи похибка мала принципове значення. Раз вони надают цифру у 5 разів, то їй можна довіряти, бо при такому масштабі бойових дій та втрат похибка у кількасот солдат нічого принципово не змінить.
показати весь коментар
04.04.2023 19:06 Відповісти
Давай так, ми побачили статтю в інтернеті, це не є офіційним рапортом чи доповіддю розвідки, тоді б я може з тобою і погодився, але там все анонімно, тобто, пред'явити за брехню в разі чого просто нема кому.

Чи була CNN спіймана колись на недостовірній інформації?

Так.

Наприклад, перше що трапилося на запит гугла:

"CNN извинилась за то, что ее аналитик назвал Ассанжа педофилом

Официальный представитель телекомпании заявила, что "в действительности CNN не располагает доказательствами, которые бы подкрепляли упомянутое утверждение"

Як бачиш, хтось міг Ассанжа вважати педофілом, посилаючись на цю статтю, і це не відповідало б дійсності.
показати весь коментар
04.04.2023 19:54 Відповісти
Почнемо з того, що ми побачили статтю у топовому американськогому змі і якщо ЗМІ можна назвати четвертою владою, то це найвища інстанція четвертої влади держави, яка є світовим лідером і СNN читають безпосередньо мільярди людей чи цитують для для них і перш за все це розуміє американська розвідка, яка першою прочитає цю статтю і тому треба зрозуміти, що такі дані на передовицях СNN не змогли з'явитися випадково і було б одразу якщо не спростування, так серйозне службове розслідування за зачиненими дверима, в результаті якого полетіли б голови високопоставлених розвідників чи журналістів за фейки чи витік даних і тому скоріш за все це саме розвідка з погодження вищого керівництва країни може робити такі хоч і неофіційні, але дуже важливі заяви на передовицях топових ЗМІ. А щодо Асанжа так він був ворогом номер один і тому у його випадку це була скоріше не помилка недогляд редактора, а спланована інформаційна операція і у США її теж не можна виключати. І якби дані були недостовірні, то вже є прецендент, як їх в подальшому спростують і розвідка обов'язково б від них першою відхрестилась чи на дозволила б уподальшому розповсюджувати фейки від її імені.
показати весь коментар
04.04.2023 20:06 Відповісти
"А щодо Асанжа так він був ворогом номер один і тому у його випадку це була скоріше не помилка недогляд редактора, а спланована інформаційна операція і"

А зараз ворог номер один це РФ з якою йде війна, і чому CNN не може провести чергову "сплановану інформаційну операцію" щодо підняття бойового духу свого союзника України, та опущення бойового духу свого ворога РФ, шляхом вкиду інформації що втрати їхні в п'ять разів вищі? Тим більш, що це анонімно, читай, безвідповідально, робиться, немає кому в разі чого пред'явити.
показати весь коментар
05.04.2023 06:53 Відповісти
Після https://fakty.ua/416581-zelenskij-v-prisutstvii-premera-finlyandii-prostilsya-s-legendoj-vsu-video трагічної смерті командира Да Вінчі (7 березня), їхнім завданням було втримати позиції під Бахмутом. У неділю, 12 березня, почались сильні бої. Майже весь батальйон був розбитий важкою артилерією москалів. Лише 8 побратимів залишились живими. Майже всі тіла згоріли, тільки 5 тіл були врятовані, серед них був мій тато. Подробиці розповідали вцілілі побратими на похоронах батька. Розповідали, що 9 днів майже нічого не їли, жили в окопах, тримали позиції Джерело:

показати весь коментар
04.04.2023 16:12 Відповісти
Сьогодні повідомили про загибель родича під Бахмутом. Був там 25 днів.
показати весь коментар
04.04.2023 01:14 Відповісти
Назвіть прізвище Вашого родича та дайте посилання на Ваше фото з ним, скажіть де Вас та Вашого родича знайти у соціальних мережах. В іншому випадку, модератор, будь ласка видаліть цей аккаунт. Можливо і справдя в людини горе, але не можна дозволити розповсюджувати фейки
показати весь коментар
04.04.2023 08:56 Відповісти
і мій акаунт видалити? Бо я вже тиждень не можу зв"язатися з коханим, який під Бахмутом з початку березня. І ніхто нічого не відповідає мені((
показати весь коментар
04.04.2023 10:15 Відповісти
Перевірити. Бо більше у всії родичів у Бахмуті на лубянці
показати весь коментар
04.04.2023 10:34 Відповісти
а в вас є таке право чи повноваження "перевіряти"?
показати весь коментар
04.04.2023 10:56 Відповісти
Цікаво, а які ваші поноваження на лубянці?
показати весь коментар
04.04.2023 11:02 Відповісти
про луб'янку ти занадто в курсі, і без моїх порад чи одкровень.
показати весь коментар
04.04.2023 11:38 Відповісти
Відмості про лубянку тільки розшируюються - тепер знаємо ніки двох тролів, які не підтвердили свої слова
показати весь коментар
04.04.2023 11:53 Відповісти
відв"янь. Я не дискутую зі свіжозареєстрованими кацапотролями, навіть, якщо вони вдають з себе обурених українців.
показати весь коментар
04.04.2023 13:36 Відповісти
Я думаю, він не троль, і не свіжо зареєстрований, бо з птнпнх я спілкувався декілька місяців назад.

Але я співчуваю Вам, мій син курсант просто жив в казармі, коли по таким казармам почали прилітати ракети, і хоч це далеко не Бахмут, але я знаю теж, як воно, переживати за життя близької людини. Тримайтеся та моліться!
показати весь коментар
04.04.2023 16:17 Відповісти
Дякую Вам за співчуття!! Молюся щодня, щохвилини, бо Господь це остання інстанція, в якої можна просити створити диво! Хай Господь вбереже Вашого синочка, щиро цього бажаю!
Так, я пам"ятаю цого дописувача, але сьогоднішня його риторика мене здивувала, я переконана, що і він мене пам"ятає, бо ми досить довго на сайті, і більш менш всіх "долгожителей" пам"ятаємо. Бувають випадки, коли тролі використовують ніки тих, хто давно на сайті. Тож, можливо це той випадок і є. Ну то, грець з ним, з тим птнпнх, насміхатись над чиєюсь бідою не є пристойною рисою людини.
А Вам дякую за підтримку! Бережіть себе і синочка!
показати весь коментар
05.04.2023 12:23 Відповісти
Федін Сергій. Їх 4-х одним снарядом в окопі убило. 3 з Луцька, 1 з області.
показати весь коментар
05.04.2023 07:37 Відповісти
Нагуглити некрологи можна і з лубянки. Доведіть, що це саме Ваш родич - покажіть спільне фото з Вами. Це важливо, бо ворог веде інформаційну операцію проти нас, тому віднесіться з розумінням
показати весь коментар
05.04.2023 07:42 Відповісти
Як вам пече, зайдіть у фейсбук Маргарита Тихонова(Федіна) моя невістка. Я себе не фотографую бо товста і не гарно вихожу на фото. Комплексую. Але у неї я теж є. В соцмережах я лише коментатор на ютубі і цензорі. Скріни робити не вмію, не мала потреби і не знаю чи з мого планшета таке можна робити.
показати весь коментар
05.04.2023 08:00 Відповісти
Товстий тролінг у тебе, а не фігура.
показати весь коментар
05.04.2023 09:01 Відповісти
Задовбав конспіратор, чесно.
показати весь коментар
05.04.2023 09:24 Відповісти
навіщо Ви йому відповідаєте?? Він отримає те, на що заслуговує. Все повртається до людини, і гарне і погане!
Тримайтеся, мила Пані! Мої співчуття Вашій родині, і всім, хто втратив близьких у цій проклятій війні.
показати весь коментар
05.04.2023 12:27 Відповісти
Однокласник мого чоловіка теж не виходив на зв'язок під Бахмутом. Потім вийшов. Сказав телефони забирали бо так треба було. Хай у вас все буде добре .
показати весь коментар
05.04.2023 17:46 Відповісти
мої співчуття. А в мене зараз повна невизначеність. Це найгірше з усього, що може бути, коли ти навіть не знаєш що з твоєю коханою людиною.
показати весь коментар
04.04.2023 10:18 Відповісти
Твою мать
показати весь коментар
04.04.2023 00:54 Відповісти
Сподіваюсь це рішення Залужного, а не підстава д'єрмака в виконанні Сирського.
показати весь коментар
04.04.2023 01:13 Відповісти
Скільки місцевих жителів бахмута воює за своє місто на українській стороні.?.
показати весь коментар
04.04.2023 01:17 Відповісти
Бахмутський Демон перший.
показати весь коментар
04.04.2023 07:40 Відповісти