4461 відвідувач онлайн

Ми не можемо відмовитися від Бахмуту, бо це розширить фронт, - Зеленський

бахмут

Президент Володимир Зеленський заявляє, що Україна не може відмовитися від утримання Бахмута, оскільки його захоплення може відкрити Росії плацдарм для наступу на Краматорськ і Слов’янськ.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Зеленський заявив у інтерв'ю Al Arabiya

Зеленський наголосив: "Ми не можемо відмовитися від Бахмуту, тому що це - розширити фронт бойових дій і дасть російським військам і "Вагнеру" шанс захопити більше наших земель".

За його словами, якщо Росія захопить Бахмут, це може стати плацдармом для наступу на два великих міста, які вона давно прагне захопити в Донецькій області: Краматорськ і Слов'янськ.

Як зазначає видання, незважаючи на те, що деякі аналітики кажуть, що Бахмут має невелику стратегічну цінність, Зеленський наполягає на тому, що Україна не відмовиться від цього міста. Він закликав усіх "відвідати [місто], щоб вони могли зрозуміти, що може статися і які загрози існують".

Зеленський в інтерв’ю висловив упевненість у здатності України відбити російське вторгнення, заявивши, що Україна готується до контрнаступу.

"Я не можу описати ситуацію як хорошу, але ми боремося. Ми сильніші, ніж були рік тому", - сказав він.

Зеленський заявив, що українська армія готується до контрнаступу й висловив упевненість в його успіху.

"Наша армія готується, і ми робимо все можливе, щоб зробити її сильнішою", - сказав він.

Зеленський також подякував союзникам за підтримку, але зазначив, що вони також підтримують себе, допомагаючи Україні.

"Правда полягає в тому, що Росія не зупиниться на Україні, і це те, що зрозуміло кожному", - сказав він, додавши, що Україна, однак, може зупинити Росію.

"Отже, наші союзники, підтримайте нас, тому що, перш за все, це дешева ціна, яку ви повинні заплатити, тому що Росія піде далі", - сказав він, додавши, що президент Росії Володимир Путін під час війни в Україні бореться за своє життя, а не за свою країну.

Топ коментарі
+53


показати весь коментар
24.04.2023 02:09 Відповісти
+51
показати весь коментар
24.04.2023 02:25 Відповісти
+34
по плацдарми наступу на Україну згадав, атец вєрховний

а плацдарми через Перекоп на Таврію,
плацдарм з Білорусі на Київ і т.д.

це нє жмьот.
вова іди піпі і в люлю, дядя Залужний і без тебе розбереться
показати весь коментар
24.04.2023 02:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Друга ночі. Президент України не спить.
показати весь коментар
24.04.2023 02:01 Відповісти


показати весь коментар
24.04.2023 02:09 Відповісти
Ібашить ?
показати весь коментар
24.04.2023 04:40 Відповісти
Це ті самі 7 млрд. баксів, які він так боявся втратити у разі своєчасного повідомлення українців про велику війну?
Зберіг таки... Ай маладец!!!
показати весь коментар
24.04.2023 12:08 Відповісти
наш иосиф виссарионыч.
показати весь коментар
24.04.2023 02:15 Відповісти
Висарион грузином был.
показати весь коментар
24.04.2023 09:18 Відповісти
а може таки грузинским жыдом? поинтересуйся
показати весь коментар
24.04.2023 13:24 Відповісти
Эту версию слышал- Джугашвили.
показати весь коментар
24.04.2023 13:29 Відповісти
Михаил Полторанин(премьер министр Ссср) об убийстве Сталина и здачи Лениным Крыма за векселя американским банкирам('Крымская Калифорния").
показати весь коментар
24.04.2023 14:29 Відповісти
это что-то меняет?
показати весь коментар
24.04.2023 15:25 Відповісти
Конечно меняет.
показати весь коментар
24.04.2023 17:16 Відповісти
вообще-то, если сабж *******, национальность ужепохуй.
показати весь коментар
24.04.2023 17:26 Відповісти
Та не братан, не розслабляйся.
Учи ИзТОРЫЮ.
показати весь коментар
24.04.2023 17:39 Відповісти
если бы вы знали историю, то вам бы было понятно, почему я упомянул сталина в этом контексте )
показати весь коментар
24.04.2023 17:44 Відповісти
Многое мы не знаем и не узнаем.
Историю переписывали 1000 лет.
показати весь коментар
24.04.2023 17:49 Відповісти
тогда, пожалуй, это вам и не интересно будет узнать почему.
показати весь коментар
24.04.2023 17:51 Відповісти
Висарион грузином был.
показати весь коментар
24.04.2023 09:20 Відповісти
сонця вам в лєнту
показати весь коментар
24.04.2023 02:20 Відповісти
👀
показати весь коментар
24.04.2023 07:42 Відповісти
Цікаво, хто малює подібні "творіння"? Кожній прийомній людині в Україні відомо, хто такий і що собою являє чинний президент
показати весь коментар
24.04.2023 10:15 Відповісти
Цікаво, що з тих 9, кому ОЦЕ сподобалося, лише 3 знаходяться в Україні...
Як на мене - це дуже показово. Приблизно так само ******* забезпечені росіянці свого пуйла - на відстані з Європи чи Америки.
показати весь коментар
24.04.2023 12:12 Відповісти
Может от смеха лайкнули? я поржал, особенно с берцев)
показати весь коментар
24.04.2023 13:27 Відповісти
лайк - це не означає, що ця "творчість" дійсно сподобалась )
У нас в середині країни поціновувачів такої "творчості ********" у відсотковому співвідношенні у рази більше, ніж за кордоном, тому такого шлаку, починаючи від бюстів та настольних скульптур найвеличнішого до кондитерських виробів та дитячих іграшок, повно. Просто про це у Баварії або Вестфалії маловідомо.
показати весь коментар
24.04.2023 15:22 Відповісти
обычно они авторство своего политического кича не афишируют, за исключением тех случаев, когда хотят быть приближёнными к власти, ну, или попасть в какой-нибудь союз художников.
показати весь коментар
24.04.2023 14:47 Відповісти
Хто б ще намалював портрет Зеленського в той момент, коли він знав, що буде війна, але кликав людей на шашлики?
показати весь коментар
24.04.2023 16:41 Відповісти
Чи одному мені здається, що "найвеличніший боневтік" тут в 2 рази вищий та в 2 рази худіший за своє ******* пропорції?
Як на мене, для більшої достовірності треба було замість меча намалювати мівіну, а замість сонця - портрет єрмака.
показати весь коментар
24.04.2023 12:16 Відповісти
Дякую! Блюванув...
показати весь коментар
24.04.2023 13:29 Відповісти
може тОркнуло
показати весь коментар
24.04.2023 04:41 Відповісти
показати весь коментар
24.04.2023 02:25 Відповісти
Не путін і русня які на нас напали, а саме Зеленський. Зрадойоб - гірше русні
показати весь коментар
24.04.2023 06:57 Відповісти
Хтось створив усі умови для нападу. Чи ні оманський вислюк?
показати весь коментар
24.04.2023 07:02 Відповісти
а у 2014-му хто створив "умови"?
показати весь коментар
24.04.2023 10:42 Відповісти
А ви вже забули, хто тоді був у нас президентом? І так, тоді це також було наслідком вибору "мудого наріду" у 2010 році. Ви маєте сумніви щодо цього? Кожна дія має свої наслідки. Тоді обирали "покращення вже сьогодні", зараз обрали "какаяразница".
показати весь коментар
24.04.2023 11:47 Відповісти
ні, не забула. І навіть пам"ятаю хто його вибрав, того "нінезабула". Український народ вибрав.
показати весь коментар
24.04.2023 13:01 Відповісти
але, якщо чесно, я майже переконана, що, хтоб не був президентом України, ця війна все одно відбулась би, питання часу. Справжня незалежність не буває безкровною. На жаль(
показати весь коментар
24.04.2023 13:07 Відповісти
Якщо не брати до уваги сторонню допомогу, то так. Але якщо подивитись на це під іншим кутом, то з 1991 року часу було цілком достатньо, щоб визначитися з курсом і вступити до НАТО. А у нас ще на 2014 рік рівень підтримки вступу навряд чи був вищий за 50%. Тому навіть у цьому питання це знову той самий вибір "мудрого наріду". І про кров ви влучно кажете. Але це відбувається лише тому, що дурень робить висновки лише тоді, коли це торкнеться саме його.
показати весь коментар
24.04.2023 13:19 Відповісти
Ми отримали незалежність у 1991-му, але Українцями стали далеко не всі громадяни тоді, і впродовж подальшого часу. Хтось ще залишився громадянином срср, хтось взагалі не хотів себе якось ідентифікувати, хтось мав відверто проросійські прагнення, хтось звісно відчував себе Українцем. От тепер війна нас робить Українцями. Це закономірно. На жаль, не всіх нас, бо є ще багато тих, хто чекає на рюзьге мір в Україні. Як не прикро це визнавати, але я віддаю перевагу дивитися правді у вічі, а не занурюватись в ілюзії. Погодьтеся, про вступ до НАТО мріяло дай Боже 20 % населення України. Це ж критичні показники, навіть, якщо б пройшов референдум з цього питання, його результати нас (тих, хто визнає правильність цього курсу) дуже розчарували, і навряд чи керівництво держави повернулося б у найближчій час до цього питання. Як то кажуть, всьому свій час, шкода що через ріки крові, що через руйнування, через смерті українців, але, виявляється - ми заслугували саме на такий шлях. Не ми з Вами, а українська нація.
показати весь коментар
24.04.2023 15:00 Відповісти
А то что? А то ***** нападет? Или он уже напал, как вас предупреждали, а вы ржали? Больше поржать не хочется или до сих пор смешно?
показати весь коментар
24.04.2023 10:32 Відповісти
А кто хотел поржать?
показати весь коментар
24.04.2023 07:40 Відповісти
по плацдарми наступу на Україну згадав, атец вєрховний

а плацдарми через Перекоп на Таврію,
плацдарм з Білорусі на Київ і т.д.

це нє жмьот.
вова іди піпі і в люлю, дядя Залужний і без тебе розбереться
показати весь коментар
24.04.2023 02:32 Відповісти
Коли я казав що Соледар може стати фортецею бо там підземні ходи і доступна логістика фронту і там потрібно вгризатися ,багато хто написав що це дурня,краще відійти і т.і.Але попереджав що далі Бахмут і вони почнуть лупити фланги.Той же негатив.А тепер орки Соледар як базу використовують і його ходи і продавили до Бахмуту ы вся логыстика на соломигнці.І тепер Бахмут став фортецею,і тепер є розуміння що далі Краматорськ і Слов'янськ,а доцього що не зрозуміло було?.Вкотре мене дивують речі які лежать на поверхні які повинні бачити всі там,але на верху це все доходить за місяці коли потрібно негайно,Рішення потрібно приймати вчасно ,а не по факту вигрібання проблем.Це життя хлопців.
Те саме по дронах і других речах рік коли пройшов прийняли закони .Це вголові невміщається.А тепер Китай тотально обмежив продаж дронів на обидів сторони ба більше весь ринок світу.Якщо раніше фірми до прикладу отримували 100 дронів то зараз 20-30 і так кругом по всіх країнах.І тепер нам потрібно це все заново шукати ,ринки нові формувати і т.і.І це на пряму тепер вдарить по ціні і логістиці не кажучі про доставку.І на пряму вдарить на фронті.Бо дрони це фактично розходний матеріал.Не кажучи про речі які зараз в бригадах.Наші европейські партнери затягують війну з поставками ,а ми ще всередині наплодили такого гівна що ворог що спереду що позаду.
показати весь коментар
24.04.2023 02:44 Відповісти
Слышь, Зеленый, давай $банем куда ни будь по курску. Нам терять уже не$уй, А людям приятно будет
показати весь коментар
24.04.2023 02:47 Відповісти
Фродо, коли яйця пині кинеш в вулкан ?
показати весь коментар
24.04.2023 04:43 Відповісти
Да вы, батенька , либо эстет, либо извращенец о%уенный. Вы уж определитесь, ну так, чтобы не рифмовать - носки, соски и тиски
показати весь коментар
24.04.2023 04:55 Відповісти
Зеленский прав. Не слушайте западные СМИ которые считают количество жителей Бахмута, Соледара и пишут что эти городишки не имеют никакого значения. Это просто кучка дегенератов, для которых главное писать приятное для себя.
показати весь коментар
24.04.2023 04:37 Відповісти
Артемівськ, Бахмут. Це Україна. кацапам нех рипатись сюди. їм песда.
показати весь коментар
24.04.2023 04:48 Відповісти
Ти їх сам накриваєш женскім половим органом, чи тільки 3,14здиш?
показати весь коментар
24.04.2023 06:14 Відповісти
Артьомовск це ссср, Бахмут це Україна.
показати весь коментар
24.04.2023 07:56 Відповісти
А ти робиш приємне кому? "Найвеличнішому" боневтіку? Та ще й мабуть безкоштовно?
Правда в тому, що пуйло будь-що хоче вийти на адміністративні кордони Луганської та Донецької областей та оголосити про досягнення основних цілей "спецопераці" і про "перемиря". А продовження бойових дій Україною буде називати "агресією" та "небажанням миру".
Тому будь-яка здача будь-якого населеного пункту на Донбасі наближає пуйла до його проміжної цілі - отримати передишку.
Але тоді чому Міноборони, кабінет Міністрів та особисто Верховний го...нокомандувач цілий рік (!!!) ні хріна не займалися побудовою укріплень навкола того ж Бахмуту або Соледару??? Про це говорив Да Вінчі ще ВЛІТКУ минулого року!!! Чим займається будівельна техніка у зеленої влади? Продовжує будувати дороги для окупантів, як в 2019-2022 роках?
А в цей час рашисти перерили увесь Кримський півострів, будуючи там укріплення, і на лівобережжі Херсону теж ледь не Брестську фортецю збудували...
А зелена влада лише звіздить про свої "хателки", але ні хріна конче потрібного не робить.
показати весь коментар
24.04.2023 12:33 Відповісти
У мене була підозра, що Бахмут тримають через примху цього #идка, тому туди і ганяють улюбленого генерала оп сирського. Залужний совчить, бо для нього головне зберегти людей, а для зеленої плісняви тисячею Барн менше - та, какая разніца? А ще ж і принцип: за Порошенка Слов'янськ першим звільнили в 14-му, а тут на тобі, захоплять знову. А люди гинуть, гинуть тисячами, але ж верховний упьорса
показати весь коментар
24.04.2023 06:11 Відповісти
100% Головна для коміка - власний рейтинг.
показати весь коментар
24.04.2023 13:25 Відповісти
зэ-леная гниль мазуСрашу с этим не согласен
показати весь коментар
24.04.2023 06:14 Відповісти
Бавовна в бухті Севастополя
Відео (увімкніть звук) - https://twitter.com/Osinttechnical/status/1650332066632876034?s=20 https://twitter.com/Osinttechnical/status/1650332066632876034?s=20
показати весь коментар
24.04.2023 06:14 Відповісти
Ни свет, ни заря х принес кобзаря.
показати весь коментар
24.04.2023 06:39 Відповісти
При владі Зеленського питання "Хто заплатить за помилки влади ?" - питання чисто риторичне. Відповідь - НАРОД. Той який його обрав і той, що не переконав тих хто обрав, що обирати це не треба.

"Невинних нема, всі винні!" (с).
показати весь коментар
24.04.2023 07:04 Відповісти
Свои мозги другому не одолжишь и не вставишь. Вы пробовали переубедить религиозного фанатика, что бога нет? Такая же ситуация была и в период избирательной компании. И это д..мо из головы не выбить просто так, нужна такая же информационная кампания, только с противоположным знаком. Так что не нужно тут прививать комплекс вины.
показати весь коментар
24.04.2023 13:12 Відповісти
Так і є, більше того, якщо я, наприклад, казала, що не голосувала за Зеленського, а потім закликала хоча б не віддавати свої голоси за його партію, щоб не було повної узурпації влади, то на мене дивилися, як на ворога народу. Мою маму ледве з виборчої дільниці не вигнали, мовляв, займається пропагандою, хоча там вже, окрім самої комісії, вже нікого не було.
показати весь коментар
24.04.2023 18:33 Відповісти
"не можемо відмовитися",
"не можемо відмовитися"...

Зе! припини вже наживатися на війні!

Досить!

І повертайся в свій веселий квартал!
показати весь коментар
24.04.2023 08:23 Відповісти
Ця людина хоч знає реальність сказаного?
показати весь коментар
24.04.2023 08:42 Відповісти
А "какаяразніца"? Бо ж йому все "какаяразніца".
показати весь коментар
24.04.2023 16:52 Відповісти
Ми не можемо відмовитися красти, бо це ротяки вже розширені
показати весь коментар
24.04.2023 09:16 Відповісти
"Мы не можем отказаться от Бахмута, потому что это снизит мой рейтинг" - Зеленский.
показати весь коментар
24.04.2023 09:37 Відповісти
Дебілзелений!
показати весь коментар
24.04.2023 09:41 Відповісти
Зелений рашист і зрадник на найвищій посаді перевертає все з ніг на голову, намагаючись найбільшу брехню перетворити на правду.

Замість того, щоб самим розширити фронт на вигідних для ЗСУ позиціях і звільняти окуповані території, відтягуючи при цьому сконцентровані сили окупантів від Бахмуту для ще більш ефективного їх знищення, зелена рашистська пліснява вішає лапшу суспільству, видаючи рашистські тактичні і стратегічні інтереси за українські.
показати весь коментар
24.04.2023 10:08 Відповісти
генерал Кривонос сказал, что отойти из Бахмута нужно было месяц назад, потому что он не представляет ценности, а только как политический символ
показати весь коментар
24.04.2023 10:15 Відповісти
кстати, он на 80% оккупирован орками и юридически уже сдан
показати весь коментар
24.04.2023 10:20 Відповісти
это интересное заявление, потому что до этого названные Зеленским причины удержания Бахмута были только политическими - "символ", и т.д.

сейчас причина военная - не допустить увеличения линии фронта.
то, что эта причина называется сейчас - это попытка "забыть" о том, что именно политики - конкретно Зеленский - стояли за удержанием Бахмута. еще одна попытка уйти от ответственности.
показати весь коментар
24.04.2023 12:20 Відповісти
Ну він же юрист. Геометрії не вчив навіть в школі, бо вже тоді готувався до кевеенів. Тож звідки йому знати, що діаметр в π/2 разів коротший напівокружності?
показати весь коментар
24.04.2023 16:49 Відповісти
Або не допустити звільнення окупованих агресором територій
показати весь коментар
25.04.2023 00:53 Відповісти
Зеля сам виноват, юлил на намыленной жопе думая о своём рейтинге и получил что заслужил.
показати весь коментар
24.04.2023 13:12 Відповісти
Нічого, крім чергової брехні, від Зезидента і не очікував...

Якщо подивитись на мапі, то все виглядає навпаки - це звузить фронт, тому що місто вже майже оточено. "Логістики", постачання вже майже немає, щось довезти можна тільки зі смертельним ризиком. До того ж місто зруйновано, і міські бої там їдуть з великими втратами з двох сторін. Причому ми втрачаємо кращих! А росіянці - лайно, яким вся рашка забита!
показати весь коментар
24.04.2023 13:22 Відповісти
Піар-робота Зе влади на фоні героїзму і жертовності простих українців викликає тільки огиду.

Піддана ревізії має бути корупційна діяльність влади не тільки після 24.02.22, але і за період 1991 - 2022 рр., бо цього всього жаху можна було не допустити - ось це було б справжнім досягенням.

Потрібен Нюрнберг ІІ
не тільки над кремлівськими військовими злочинцями, але і внутрішній судовий процес над представниками української влади, які мають свій власний вклад в той стан, до якого прийшла країна на 32-му році незалежності.

З1 рік Україна планомірно, методично, виважено і гарантовано рухалася до стану війни.
1000 років відомо, про регулярні спроби країни-східного сусіда знищити Україну. Реакції за 31 рік - 0

Війни в ********* світі не допускаються таким фактором як військово-економічний, а краще - економічно-військовий потенціал, який Україна з 1991 по 2021 рік не те що не розвинула - планомірно знищувала. Тому внутрішня війна проти України почалася ще в 1991 році.

Звідси, першопричиною війни, очевидно, є інородна, інтелектуально деградована, корупційна і продажна, українська влада за всі роки незалежності, яка створила умови в країні, коли у кремлівських параноїків в голові змогла виникнути думка про реальність шансу захопити Україну.
показати весь коментар
24.04.2023 13:41 Відповісти
он глобус давно смотрел? дорога на Славянск проходит не через Бахмут.
ах, нарид и так схавает.
показати весь коментар
24.04.2023 14:28 Відповісти