9014 відвідувачів онлайн
6 793 167

Понад 61% українців проти проведення виборів у розриві воєнного стану, - опитування

вр,рада,верховна

61,6% опитаних українців підтримують продовження повноважень чинної Верховної Ради до закінчення воєнного стану, скільки б він не тривав. Хоча половина українців (51%) не довіряє чинному складу парламенту.

Про це пише zn.ua із посиланням на результати опитування Центра Разумкова, інформує Цензор.НЕТ.

"Лише 11,7% опитаних згодні на те, щоб, перервавши воєнний стан, провести скорочену виборчу кампанію і вибори в жовтні 2023 року. Правда, достатньо виявилося й тих, хто засумнівався і не зміг відповісти на це запитання (26,7%)", - йдеться в повідомленні. 

Показово, що, згідно з березневим опитуванням Центру Разумкова, проведеним на замовлення ZN.UA, половина українців (51%) не довіряє чинному складу парламенту. Проте міняти його не хочуть.

Понад 61% українців проти проведення виборів у розриві воєнного стану, - опитування 01

Топ коментарі
+40
Зелень забігала відчуваючи що втратить монобільшість.
показати весь коментар
18.05.2023 13:59 Відповісти
+31
показати весь коментар
18.05.2023 14:07 Відповісти
+28
Ініциатор опитування-ВР?
показати весь коментар
18.05.2023 13:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
щас надо меньше говорить о политике , думать как помочь ВСУ
показати весь коментар
18.05.2023 14:11 Відповісти
Усі сили на реформу армії:
1.Прибрати неефективних командирів. 2.Не робити з армії тюрьму.
3.Повернути 30-ку для частин забезпечення і навчальних центрів,
4.Дати команду для частин зібрати з числа мобілізованих програмістів, девопсів щоб ті оптимізували роботу з документами, розробили базу даних почали хоча б на місцях якось оптимізовуватись.
5. На законодавчому рівні зробити правки в військові статути про ведення обліку майна і зброї, та особового складу , дозволити робити в електронному вигляді.
6. Спростити списування майна і техніки.
показати весь коментар
18.05.2023 20:39 Відповісти
В 300-тисячної армії ментів можна спокійно ту 30ку забрати і розподілити на військових. Все одно вони нічим не займаються під час війни, за що їм платити такі кошти поряд з військовими?
показати весь коментар
19.05.2023 12:59 Відповісти
Так в них і так забрали, на скільки мені відомо і всеодно не вистачає грошей в мо.
показати весь коментар
19.05.2023 13:33 Відповісти
Проводить сейчас выборы только нужно полностью дебилом быть. В стране война а выродкам нужно портфели и денежные потоки делить. В Бахмут твари на выборы
показати весь коментар
18.05.2023 14:12 Відповісти
Вибори потрібні для забезпечення демократії і змінності осіб при владі, інакше всевладдя і пролонгована безкарність переросте у диктатуру на кшталт *********.
Інша справа, що саботажем у звільненні окупованих територій затягують війну та режим воєнного стану у державі щоб не проводити вибори і не втратити владу. Такі дії є узурпацією влади і підігрування ворогу у продовженні цієї війни.
показати весь коментар
19.05.2023 13:09 Відповісти
до 7раки ці опитування.
показати весь коментар
18.05.2023 14:13 Відповісти
Ну, центр Разумкова, то ж офігенно не зацікавлена організація...
показати весь коментар
18.05.2023 14:13 Відповісти
Та й я підтримую неможливість проведення виборів ДО завершення війни та військового часу, бо користуючись нормами військового стану ВЖЕ відбулась узурпація ЗМІ з пропагандою доступними безкоштовно каналами ТБ виключно діючої влади та партії "Слуга народу". Тож апріорі вибори не пройдуть чесно та з наявністю вільного волевиявлення. Знов таки у чинної влади буде монополія на передвиборчу агітацію, а за критику посадовців та депутатів, які зараз керують країною, можуть карати як за "зрадницьки, або ворожі дії", а на виборчих дільницях зможуть працювати виключно ті, кого затвердить військова адміністрація знов таки призначена діючою владою. А що вже казати за Центральну виборчу комісію коли багато представників опозиційних до "слуг" партій на фронті, або у волонтерському русі?! Тобто ТАКІ вибори будуть не більш "демократичними" ніж фейкові "референдуми" та "вибори" на окупованих Московією (т.з. "роССією") територіях і їх результати будуть писатися на Банковій!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:17 Відповісти
Всім похер, що ти там підтримуєш.
Розкажи це своїм друзям в дитсадку.
показати весь коментар
18.05.2023 15:13 Відповісти
І я тобі "радий" "Юрій Ан" та нагадую тобі, що мені похер що тобі похер!
показати весь коментар
18.05.2023 15:33 Відповісти
з 25 відразу на 11% "стрибнули" вниз
показати весь коментар
18.05.2023 14:18 Відповісти
Ви реально вважаєте, що проти виборів тільки прибічники Зєлі? Лікуйтеся!
показати весь коментар
18.05.2023 14:44 Відповісти
Навпаки! Саме ******* прибічники Зеленського раді допомогти його партії залишитись у Раді, ба навіть збільшити її присутність і тому ЗА, руками й ногами, вибори хоч без припинення військового стану!
показати весь коментар
18.05.2023 15:37 Відповісти
Список украинских гнид в студию, которые ради того чтобы пролезть во власть требуют отменить военное положение, остановить войну, начать переговоры с рашистами и пойти на компромисы с врагом?
показати весь коментар
18.05.2023 14:25 Відповісти
А навіщо перекручувати .війна закінчується перемогою однією з сторін,тобто теоретично це може тривати і тридцять років....тоді не кожен слуга ще доживе до закінчення каденції хіба що у спадок владу передадуть)
показати весь коментар
18.05.2023 14:30 Відповісти
Остановить войну? Начать переговоры? Пойти на компромиссы? Что ты куришь?
показати весь коментар
18.05.2023 14:48 Відповісти
Залужний
показати весь коментар
18.05.2023 14:26 Відповісти
Не треба повторювати помилки 2019-го та розраховувати що добрий спеціаліст у чомусь буде "добрим" керівником країни!!! Тож кожен повинен займатись тим що вміє краще за інших, а з огляду на підтримку Залужним деяких прийнятих "слугами" законів, які, на мою думку, не на користь країні, від ДОБРИЙ військовий, але ПОГАНИЙ політик яки не тямить у економіці, політекономіці, державному управлінні та психології суспільства!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:34 Відповісти
Не потрібно бути гуру в економіці, щоб стати успішним лідером. Достатньо мати волю призначати порядних фахівців на керівні посади
показати весь коментар
18.05.2023 14:41 Відповісти
Не треба повторювати ленінське - "Керувати державою може й кухарка", до чого це призвело у СРСР усім відомо. Також усім відомо до чого призвела ставка на "лідера" Зеленського, котрого сприймали як "Голобородько", який розплодив кумів та корупцію, з чим обіцяв боротися, до розмірів яким заздрять Янукович з Азаровим!!! А щоб мати волю та розуміння стосовно фахівців, то треба мати КОМАНДУ саме цих фахівців, а у кухаря є лише команда кухарів, як у шоумена та актора команда лише акторів та шоуменів!!! Тому без ДОСВІДУ керування та політичної боротьби ми можемо отримати ВИКЛЮЧНО Зеленського та "слуг" версії 2.0!!! Я ПОДІБНОГО не бажав й не бажаю!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:51 Відповісти
У пана є свій кандидат, тому пан тупо натягує сову на глобус
показати весь коментар
18.05.2023 16:46 Відповісти
Що дибіли? Стадіон так стадіон?
показати весь коментар
18.05.2023 14:28 Відповісти
Отведте как и где проводить выборы во время войны?? Когда 3 млн выехало....миллионы переехали в другие города Украины,часть територии оккупирована и идут боевые действия......бомбежки каждый день и вы предлагает вот во время всего этого шоб выбирали депутатов??

Болотные ипсошники ХЭР вам а не расшатать майдан .....Зеленский будет до конца войны смиритесь....как бы тут 100 коментов не напостили.. народ Украины понимает ситуацию.
показати весь коментар
18.05.2023 14:30 Відповісти
ПОДІБНЕ на користь лише діючій владі!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:36 Відповісти
показати весь коментар
18.05.2023 14:36 Відповісти
Зельониє давно готують варіанти, щоб підвести "суспільну думку" до необхідності провести вибори в Дії. Постійно сіють аргументи, що неможливо провести на окупованих територіях, багато переселенців, біженців за кордон, неможливість забезпечити безпеку на виборчих дільницях. Тому просто необхідно призупинити воєнний стан на короткий час, і провести "вибори Зелеского" в маніпулятивній та дірявій Дії. Де просто не неможливо перевірити голосування.
показати весь коментар
18.05.2023 14:33 Відповісти
По перше, ті демократичні країни які провели експеримент з електронним голосуванням, наприклад Естонія, переконались у тому що це є НАЙГІРШИМ варіантом волевиявлення та відмовились від цього. По друге вибори це не тільки процес голосування, це більше дотримання рівних можливостей для агітації та створення контролю за проведенням волевиявлення громадян за участі УСІХ політичних сил а також з боку міжнародних представників!!! Тому апріорі електронне голосування, та проведення виборів за участі громадян на окупованих територіях НЕМОЖЛИВО!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:39 Відповісти
Так! зельониє не можуть дати передвиборчий термін. Бо все зіграє проти них. Передвиборч компанії від патріотичної опозиції до відверто прокацапської. Тому ломають голову, як протягти особливі вибори під час війни.
показати весь коментар
18.05.2023 14:58 Відповісти
Все вірно, але про прокацапську можете забути, бо навіть відверті колаборанти зараз, хоча б заради маскування, знають гімн України та вивчають державну мову!
показати весь коментар
18.05.2023 15:39 Відповісти
Все вірно. Вони вдягають вишиванки, розмовляють українською, співають гімн. Вони навіть з Ради та місцевих рад не повилітали. Голосують. Подають та приймають закони. Але вони прокацапські. І під другою назвою, та трохи зміненою ідеологією спокійно назбирають собі електорат для проходу у владу на всіх рівнях.
показати весь коментар
18.05.2023 17:30 Відповісти
кому ты здесь 3,14здишь об Эстонии и отмене электронного голосования ?? https://www.valimised.ee/ru
показати весь коментар
18.05.2023 22:35 Відповісти
Хай проведуть опитування про легітимність монопольного ТБ зеле-марафону і фінансування з нашого бюджету цієї приватної зеленої помийки для промивання мізків.
показати весь коментар
18.05.2023 14:34 Відповісти
Ну так в якому місці у Зельоного вже більше року петиція, яка набрала необхідну кількість голосів про розблокування трьох патріотичних каналів? Та насрать їм на закони, якщо вони їм не подобаються.
показати весь коментар
18.05.2023 15:00 Відповісти
Ваше плаксиве питання не до мене. Я не опікуюся проханнями до "царя".
показати весь коментар
18.05.2023 15:08 Відповісти
Це ж яким місцем потрібно думати, щоб так сприйняти написане про клоуна? )))
показати весь коментар
18.05.2023 15:38 Відповісти
У мене пропозиція Так,як вибори Не зе, а депутатів, то просто перерахувати скільки депутатів партій на фронті, скільки і ввести в Раду з кількістю міст у Раді. Наприклад від слуг- 0. Значить нуль і тд.
показати весь коментар
18.05.2023 14:34 Відповісти
Из действующих депутатов ВО я знаю только Р. Костенко из "Голоса". Он на фронте. Как в этом случае делить будете, делители?
показати весь коментар
18.05.2023 14:47 Відповісти
ВР
показати весь коментар
18.05.2023 14:48 Відповісти
Просто візьміть списки депутатів і пройдіться по хатам з уточненням де і хто.
показати весь коментар
18.05.2023 14:52 Відповісти
Взагалі то від партії "Слуга народу" нехай не від ВР, але таки є серед захисників України, не більшість, але більше ніж від "Батьківщини", ось посилання: https://glavcom.ua/publications/deputati-jakikh-partij-vojujut-doslidzhennja-911869.html Депутати яких партій воюють? Дослідження
Тож було б бажання, а порахувати можливо!
показати весь коментар
18.05.2023 15:00 Відповісти
Це з тих слуг які самі собі медальки роздавали? Моя Свобода на першому місці.
показати весь коментар
18.05.2023 15:07 Відповісти
У цій статті присутні маніпуляції. Треба враховувати, хто де знаходиться. Безпосередньо у бойовому зіткненні із супротивником, чи глибокому тилу? Тому зверніть увагу на кількість загиблих - ось тут справжня відповідь. Від "Європейської солідарності" вирушили служити до армії 391 депутат міських, обласних та районних рад. Ця партія має найбільшу кількість загиблих на війні.
показати весь коментар
18.05.2023 15:40 Відповісти
Прочитавши пости прийшов до висновку, що багато хто не зрозумів результатів опитування, бо ці 61,7% тому й за продовження повноважень парламенту, що вони ПРОТИ проведення виборів під час військового стану або з його перериванням до повної перемоги над ворогом! Вони розуміють що такі вибори можуть бути лише сфальсифікованими хоча б тому, що ні у кого окрім діючої влади не буде можливості прийняти у них участь повноцінно!!! То ж схаменіться і не несіть дурні!!!
показати весь коментар
18.05.2023 14:44 Відповісти
Про які вибори може йти мова коли війна,коли понад пять мільйонів біженців за кордоном і ще стільки внутрішньо переміщених осіб,значна частина України окупована . Все це робится нинішньою владою надіючись утриматись привладі ,адже під час війни не можна провести нормальну виборчу компанію ,в всі важелі впливу від ЗМІ до суддів за владою.
показати весь коментар
18.05.2023 14:46 Відповісти
Які вибори, якщо свобода слова відсутня
показати весь коментар
18.05.2023 14:48 Відповісти
ну не зовсім відсутня, є ще інтернет,але телебачення яке дуже впливає на більшість електорату повністю контролюється монопольно однією політсилою.
показати весь коментар
18.05.2023 15:06 Відповісти
іди *** зелений відсоси олень! ти не вартий БУТУСОВУ ноги мити кацахол .
показати весь коментар
18.05.2023 15:18 Відповісти
Тут хтось питання задав про досвід інших країн. Зайшла на нет, а там зе про вибори тільки після війни і тільки після стабилізаційних заходів. Про що тут дискусія?
показати весь коментар
18.05.2023 15:09 Відповісти
По-перше, ЗЕлена влада бреше, як дихає ( мова не лише про вибори), тому немає їм віри
по-друге, вони проведуть їх тоді, коли вони будуть вважати за потрібне тобто за сприятливого моменту(мета- залишитися при владі за будь яку ціну) , плюючи на Конституцію і Закони як приклад розпуск ВР у 2019
показати весь коментар
18.05.2023 15:36 Відповісти
Я ж і написала-після стабілізації ситуації, а що це, то думайте хто як хоче. При усій біді, своя біда сама велика і з неї потрібно було починати. Після першого пострілу ворога, зе під суд за зраду і його оп також.
показати весь коментар
18.05.2023 15:48 Відповісти
Як же вестернам хочеться якось отримати інших представників, які дадуть їм поле для маневрів. Ми їм не даємо можливість безболісно сношатись з русаками в економічному екстазі і не погоджуємось на будь-яку капітуляцію. Не ******* вони цих категоричних *ніяких перемов, поки рашисти не покинуть Україну*. А як же Мінськ-1,2, а якже поговорити, поторгувати вугіллям, газом, нафтою, а якже бізнес. А новий представник суспілсьтва, будь-який, звичайно не буде мати таких міцних позицій, ніж теперішня. Це об'єктивно. Та навіть якщо буде переобрано, то підуть чутки про використання війського стану для придушення конкурентів і т.п. І в будь-якому випадку становище стане не таким стійким. Тут і дебілу зрозуміло для чого вони тиснуть на неадекватні вибори під час війни.
показати весь коментар
18.05.2023 15:13 Відповісти
якщо опитування проводив "центр разумкова",тоді це така ж правда як те, що собаки м'яукають.Кокс з ПАРЄ сказав,що вибори маютьбути організовані в Україні в іншому випадку мабуть вона іде в "союз до куйла",як в ЄС .І чому 14 травня 1948 року, за день до завершення дії британськкого мандату в Палестині, Єврейська Національна рада під головуванням Бен-Гуріона, посилаючись на Резолюцію ООН, проголосила створення держави Ізраїль. Наступного дня Єгипет, Трансіорданія, Сирія, Ливан та Ірак оголосили новій державі війну.???
показати весь коментар
18.05.2023 15:34 Відповісти
бред, опрос на цензоре сделайте скроме новых пользователей
показати весь коментар
18.05.2023 15:43 Відповісти
Тож, вони зараз стільки "ініціатив" впроваджують.
Щоб не було соромно при агітації, чи запобіжник для втечі, чи змогу пересісти на "тепле місце".
Ці намагання принесуть ще більших клопотів. А перекриють словами - вороги, війна, горе і геноцид.

показати весь коментар
18.05.2023 15:48 Відповісти
Перерваний військовий стан - це призупинення загальної мобілізації і як наслідок мільйони чоловіків, що втечуть за кордон, а також демобілізація, тих що служать не по контракту.
Цього не буде, навіщо ці накиди на вентилятор - не зрозуміло.
показати весь коментар
18.05.2023 15:58 Відповісти
Владі потрібна легалізація своєї пожиттєвої диктатури,для цього і існують такі опитування,путін робив так само-нічого нового )
показати весь коментар
18.05.2023 16:31 Відповісти
верховная рада - это законодательный орган. во время войны должны идти все вместе в лес, а не жрать бюджет, так как все законы - уже понапринимали. должна работать только исполнительная власть, те, кто что-то (должны уметь делать) профессионально, обучались, наверное, десятки лет, имеют опыт реальной работы и т.п.\ - кабмин. ну и мобилизация\национализация\эвакуация и т.п. - все что обычно делают во время войны. тот же Черчилль - на минутку премьер.
показати весь коментар
18.05.2023 16:25 Відповісти
Середній вік зешобли -35-40 років,отже готуйтеся мої любі голосувати десь так років через 40 : ).І викиньте нарешті до смітника ту книжечку під назвою "Конституція України",вона вам більше не знадобиться.
показати весь коментар
18.05.2023 16:27 Відповісти
такі речі опитуваннями не вирішуються. Дійте згідно законодавства і конституції
показати весь коментар
18.05.2023 17:38 Відповісти
Даремно!
показати весь коментар
18.05.2023 18:12 Відповісти
показати весь коментар
18.05.2023 19:38 Відповісти
Сторінка 2 з 2