11517 відвідувачів онлайн

Українські пілоти можуть опанувати літаки F-16 за 4 місяці, - Повітряні сили

f-16,літак

У США відбулося тестування українських пілотів, які будуть опановувати літаки F-16. Спеціалісти зробили висновок, що льотчики ЗСУ спроможні перенавчитися за 4 місяці.

Про це в ефірі телемарафону розповів речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Оцінювання відбувалось наших пілотів. Це були бойові пілоти, з бойовим досвідом, з великим нальотом годин. Зараз у всіх такий наліт годин, сьогодні всі льотчики в бойових умовах виконують надзвичайно важкі завдання, роблять героїчні речі на старій техніці, яка подекуди вдвічі старша за самих пілотів… Такі два пілоти пройшли тестування в США, і там на цьому тестуванні було зроблено висновки, і на авіасимуляторах, і на авіатренажерах було оцінено, скільки їм знадобиться часу для того, щоб опанувати західну техніку. Мається на увазі такий літак, як F-16… Наші американські партнери зробили висновки, що можливо і до чотирьох місяців буде достатньо для того, щоб таких вже підготовлених льотчиків, як у нас, просто перенавчити. Не навчити, а перенавчити на інший тип літака", – пояснив речник.

За словами Ігната, йдеться не лише про навички зліт-посадка, а про ведення бойових дій, застосування озброєння.

"У кожного пілота є своя індивідуальна підготовка, кожний пілот по-різному буде мати індивідуальну програму, хтось швидше, хтось пізніше, але льотчики вже тут готуються, якісь теоретичні речі вивчають і роблять, відповідно, величезні кроки. Не забуваймо і про інженерів, про офіцерів бойового управління", – наголосив Ігнат, додавши, що використання F-16 може докорінно змінити ситуацію на полі бою.

Відповідаючи на запитання щодо спроможності європейських країн підготувати українських пілотів, речник висловив сподівання, що "в європейській сім’ї всім знайдеться місце", адже не про такі вже й великі об’єми йде мова.

"Ми теж не можемо на сьогодні одразу направити всіх льотчиків вчитися за кордон", – зауважив Ігнат.

Він також висловив сподівання, що європейські країни згуртуються в питанні підготовки українських пілотів та постачання літаків F-16.

Нагадаємо, США дозволять європейським партнерам передавати Україні американські винищувачі F-16.

Топ коментарі
+5
Нададуть. Згадаєте мої слова.
показати весь коментар
19.05.2023 11:29 Відповісти
+5
Их дадут. Другого пути просто нет. Советский зоопарк уже выработал почти весь ресурс. Там просто вопросы не только в пилотах. Это, как-раз, не самая большая проблема.
показати весь коментар
19.05.2023 11:37 Відповісти
+4
"Братушки" не такие уж идиоты. Они увидят все подготовительные работы. Переделку аэродромов не скрыть.
показати весь коментар
19.05.2023 11:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
можуть,якщо нададуть
показати весь коментар
19.05.2023 11:28 Відповісти
Нададуть. Згадаєте мої слова.
показати весь коментар
19.05.2023 11:29 Відповісти
Их дадут. Другого пути просто нет. Советский зоопарк уже выработал почти весь ресурс. Там просто вопросы не только в пилотах. Это, как-раз, не самая большая проблема.
показати весь коментар
19.05.2023 11:37 Відповісти
само собою..обслуговування літаків..там буде більше задіяно самого персоналу,для успішних польотів, атак..та і саме озброєння потрібне...це все зрозуміло,що потрібна база для всього цього
показати весь коментар
19.05.2023 11:52 Відповісти
Вся західна допомога залежить від фінансування. Зараз все виділене фінансування іде на інші види озброєння і допомоги, особливо важливе ППО. Щоб передати літаки треба величезний бюджет, якого зараз нема, але повірте, як тільки буде політична воля по збільшенню бюджету для України - відразу з'являться нові види озброєнь, в тому числі і літаки
показати весь коментар
19.05.2023 12:51 Відповісти
Да и так только США оказали военной помощи почти на 100 млрд. баксов
показати весь коментар
19.05.2023 14:07 Відповісти
Сподіваюсь не будуть анонсувати надання Україні літаків F16 , ну щоб "братушкам" сюрприз не зіпсувати!
показати весь коментар
19.05.2023 11:30 Відповісти
"Братушки" не такие уж идиоты. Они увидят все подготовительные работы. Переделку аэродромов не скрыть.
показати весь коментар
19.05.2023 11:39 Відповісти
Аэродромы переделывать не надо
показати весь коментар
19.05.2023 13:44 Відповісти
https://defence-ua.com/army_and_war/u_zsu_znajshli_shljahi_dlja_doopratsjuvannja_aerodromiv_pid_f_16_u_chomu_mozhe_buti_problema-8294.html https://defence-ua.com/army_and_war/u_zsu_znajshli_shljahi_dlja_doopratsjuvannja_aerodromiv_pid_f_16_u_chomu_mozhe_buti_problema-8294.html

показати весь коментар
19.05.2023 14:05 Відповісти
Ф-16 могут летать с любого аэроузла, оснащенного стандартным оборудованием для взлета и посадки гражданских самолетов (я летчикам больше верю, чем статье. Уж, извините).
показати весь коментар
19.05.2023 14:40 Відповісти
Ага. И именно поэтому у нас под учения с США с применением F16, долго и нудно переделывали два аэродрома в Миргороде и Староконстантинове. Именно потому, что они могли летать с любого аэроузла.
показати весь коментар
19.05.2023 15:08 Відповісти
ПаРашкінці вже давно примирилися з тим, що у нас будуть американські літаки і зараз їх цікавить яка модифікація ракет "повітря-повітря" буде наданам партнерами...
показати весь коментар
19.05.2023 11:45 Відповісти
Нехай знають і сцяться, це додає нервозності мокшам. Вони кожен раз так роблять і кожен раз градус підвищується. Згадайте Джавеліни, Стінгери, Хаймарси, танки та багато іншого, а тепер і Петріоти, кожен раз одна історія )) Все буде Україна )
показати весь коментар
19.05.2023 12:54 Відповісти
"Ми теж не можемо на сьогодні одразу направити всіх льотчиків вчитися за кордон" Джерело:
а минулої осені хтось з ВПС пробалакався, що в нас зараз по п'ять льотчиків на один справний літак

Та все одно техніків до Ф-16 три роки треба готувати - хіба що іноземних добровольців тимчасово наймуть
показати весь коментар
19.05.2023 11:47 Відповісти
Учения должны были начатся уже давным давно, помню еще те времена где говорили что обучения нужно много времени, больше двух лет! Но видать что война будет до 30 года как минимум
показати весь коментар
19.05.2023 11:48 Відповісти
до 30-го - это в Белгороде так думают, а в Воронеже и Брянске утверждают, что до 40-го.
показати весь коментар
19.05.2023 12:46 Відповісти
Це дуже оптимістичний термін. Але це не все, під ці літаки відсутня відповідна інфрастуктура, матеріально технічна база, технічний персонал... і головне немає під них озброєння. Це тільки на вскидку і не приймаючи до уваги що F16 це не ********, а доволі старий літак 4 покоління.
показати весь коментар
19.05.2023 11:52 Відповісти
F16 постійно модернізують. Тому про старість краще не писати, навідміну від мігів-29. А озброєння до техніки НАТО - універсальне.
показати весь коментар
19.05.2023 11:57 Відповісти
Абсолютно згоден, але МиГ-29 також модернізують. А що до універсальності озброєння, про що мова, в нас його взагалі нема. F16 гарний літак але не ідеальний і не ********. Нам його дадуть обов'язково, але це буде не скоро і саме тоді коли на вторинному ринку закінчатся МИГ-9.
показати весь коментар
19.05.2023 12:26 Відповісти
теоретически можно и Миг-21 начать модернизировать. Можно у Румынии попросить - у них есть несколько штук в лётном состоянии.
показати весь коментар
19.05.2023 12:49 Відповісти
Все самолеты, без "теоретически" модернизируются. МиГ-21 тоже модернизировался и не раз. Но это очень старый самолет и просить никто и ни у кого его не будет, как бы вам того не хотелось.
показати весь коментар
19.05.2023 13:30 Відповісти
Миг-29 можно модернизировать - попросить у рф прицельный комплекс 29М, БРЛС Н019МЭ "Топаз" и прочие ништяки образца девяностых-двухтысячных годов. Ибо на эту платформу не станет ни LANTIRN, ни БРЛС AN/APG-68, ни станция управления AN/ASQ-213 HTS, ни РЭБ «Фалкон Едж» со станцией активных помех AN/ALQ-165, ни автоматы сброса дипольных отражателей и ложных тепловых целей AN/ALE-47, ни постановщик помех AN/ALE-50 и многое другое, не говоря уже о нашлемной системе JHMCS. А значит и использование современного вооружения будет невозможно.
Можно на Газ-69 впереть торпедо от "ренджровера", но это не значит, что приборную панель можно будет к чему-то подключать, и компьютер будет показывать параметры работы двигателя образца 40-х годов прошлого века.
показати весь коментар
19.05.2023 14:39 Відповісти
МиГ-29 самолет имеющий большой модернизационный запас. Модернизировать его можно по разному, используя и российские компоненты и не только. Есть масса модификаций и модернизаций этого самолета выполненные даже в станах НАТО без российских компонентов. Ваши познания похвальны но не полны, а главное к чему весь этот понос про МиГ-29 если речь шла об F16 ?
показати весь коментар
19.05.2023 15:15 Відповісти


Абсолютно згоден, але МиГ-29 також модернізують. А що до універсальності озброєння, про що мова, в нас його взагалі нема. F16 гарний літак але не ідеальний і не ********.

Миг-29 уже давно не имеет никакого модернизационного запаса. Самые модернизированные Миги нам передала Словакия, но даже они не приспособлены нести то вооружение, которое нам необходимо для вытеснения вражеской авиации на 50-100 км от линии фронта или границ. Они не адаптированы для несения «Sidewinder» и AMRAAM, и даже ASRAAM, ввиду невозможности интеграции на них далеrо уже не нового комплекса управления вооружением LANTIRN. С этих "модернизированных" Мигов осуществляются только пуски AGM-88 с ограниченным функционалом (заранее программируемые на земле). Такие запуски мы давно делаем и с наших Мигов. Новый цветной дисплей, а также некоторые элементы связи и навигации никак не возможно считать полноценной модернизацией этих платформ по стандартам НАТО.

"не идеальный" и " не современный" F-16 Block 70\72 имеет имеет ресурс использования до 2050 года, и мы еще увидим его итерацию Block 80\82.

И да, если я вас забрызгал, то приношу извинения.
показати весь коментар
19.05.2023 17:44 Відповісти
Не буду спорить, я не против ваших заблуждений. Пусть вам будет сухо и комфортно.
показати весь коментар
20.05.2023 20:35 Відповісти
не стоит спорить. Модернизируйте ваши Миги дальше.
показати весь коментар
20.05.2023 21:57 Відповісти
Специально для упоротых. Название статьи: "Українські пілоти можуть опанувати літаки F-16 за 4 місяці". ПРИ ЧЕМ СДЕСЬ МиГ-29 ? Кацап учи буквы и читай внимательно.
показати весь коментар
21.05.2023 09:44 Відповісти
ти йдеш курсон на йух до мацкви.
показати весь коментар
21.05.2023 15:08 Відповісти
Кацап вчи мову, будь грамотним, пригодиться.
показати весь коментар
21.05.2023 16:56 Відповісти
ще раз ідеш на йух.
показати весь коментар
21.05.2023 17:20 Відповісти
Все як і завжди. Звичайний кацапський лексикон, недоумкуватість і дряблість розуму. Мені лестить кацапське ригання в мій бік.
показати весь коментар
21.05.2023 17:48 Відповісти
Все як завжди. Коли не вистачає аргументів, то вішають ярлик "кацапа". Тому таких у***нів я тричі, а якщо трапляються мазохісти, то і більше посилаю в напрямку крейсра масква.
показати весь коментар
21.05.2023 18:15 Відповісти
Кацап, не дрищі даром, набери в рота гівна і плюйся.
показати весь коментар
21.05.2023 18:30 Відповісти
я підозрював, що ти мазохіст, тому йдеш туди ж вчетверте.
показати весь коментар
21.05.2023 18:50 Відповісти
Кацап, гівном користуйся.
показати весь коментар
21.05.2023 21:10 Відповісти
у п'ятий раз чимчикуєш. Не зупиняйся, ідеш на рекорд.
показати весь коментар
21.05.2023 22:54 Відповісти
Кацапський лексикон, недоумкуватість і дряблість розуму... як завжи тішить. Не забувай гівном користуватися.
показати весь коментар
22.05.2023 10:16 Відповісти
в шостий раз *********. Продовжуй, ще доба, і буде рекорд.
показати весь коментар
22.05.2023 15:51 Відповісти
Розумію що опечатка, але поправлю )) , вкінці явно хотіли написати МіГ-29
показати весь коментар
19.05.2023 12:57 Відповісти
Дивився на якомусь іноземному ютуб каналі док фільм за участю нашого пілота з позивним - caraya. В коментах хтось із ветеранів американської військової авіації писав, що з такою кількістю бойових вильотів, цей пілот вже має йти викладати у військових вузах, бо він має неймовірний досвід.
показати весь коментар
19.05.2023 11:54 Відповісти
Українські пілоти можуть опанувати літаки F-16 за 4 місяці, - Повітряні сили

І тут питання висловлювання уряду що підримка контрнаступу це отримання літаків F-16....
показати весь коментар
19.05.2023 19:52 Відповісти