8667 відвідувачів онлайн
8 982 96

Заступник Орбана Шем’єн: Україна мала би подякувати за звільнення полонених за посередництва РПЦ

полон,катування,тортури

Угорський віцепрем’єр-міністр Жолт Шем’єн відреагував на виклик до МЗС України тимчасового повіреного Угорщини після того, як Будапешт та Москва домовились про передачу 11 українських військовополонених без відома Києва.

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на Європейську правду.

Заступник прем’єра Віктора Орбана сказав, що Україні варто було б подякувати Угорщині.

"Одинадцять закарпатців вже не військовополонені в Угорщині, а вільні люди. Якби я був представником України, я б сказав спасибі за це", - заявив Шем’єн.

Нагадаємо, раніше РПЦ заявила про передачу Угорщині українських військовополонених. Угорщина підтвердила передачу Росією 11 українських військовополонених.

МЗС України запросило тимчасового повіреного Угорщини для "предметної розмови" через ситуацію з українськими військовополоненими. Адже український уряд не був поінформований про перемовини між Будапештом та Москвою щодо передачі військовополонених Угорщині.

Топ коментарі
+56
Звичайно, ми повинні дякувати РПЦ-ФСБ за те що ділять українців по сортам.
показати весь коментар
10.06.2023 11:53 Відповісти
+43
Угорщина йди *****
показати весь коментар
10.06.2023 11:55 Відповісти
+41
Так і викликали щоб подякувати.
показати весь коментар
10.06.2023 11:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Так і викликали щоб подякувати.
показати весь коментар
10.06.2023 11:51 Відповісти
Надіюся, Люба, що у вас немає близьких у російському полоні.. Чи заради хейту, все рівно продовжували би стьоб?
показати весь коментар
10.06.2023 12:59 Відповісти
Який стьоб? Я дійсно вірю що повіреного викликали для того щоб отримати повну картину того що відбулось за плечима нашої держави. І наше міністерство обовязково подякує державі Угорщина за те що вони змогли звільнити наших воїнів. І я вірю і надіюсь що крім подяки будуть поставленні ще деякі запитання, наприклад яким чином і яким боком РПЦ до полонених.
показати весь коментар
10.06.2023 13:21 Відповісти
Тоді виникло непорозуміння. Більшість коментів- саме хейтерьскі, стібуцця хлопці.
показати весь коментар
10.06.2023 14:45 Відповісти
Ну це така захисна реакція. Бо насправді ситуація досить погана.А ця заява для того щоб загнати нашу державу у вузькі рамки. Надіюсь в нас є толкові дипломати, точніше вони точно є, але чи будуть вони залучені до діалогу в цій темі я хз.
показати весь коментар
10.06.2023 16:16 Відповісти
Посла угорщини викликали щоб запропонувати йому на обмін 11 російських полонених угорського походження (ханти, мансі, удмурти і т.д.)

Нехай великий угорський шаман посприяє їхньому поверненню додому.
показати весь коментар
10.06.2023 16:18 Відповісти
Угорщина готує провокацію проти України - ЗМІ
Пресконференція з українськими військовополоненими нині готується в Угорщині. Звільнені українці угорського походження мають на ній розкритикувати Україну та подякувати РПЦ, що буцімто "помогла передати їх Будапешту".
Публічний вихід з такими заявами було обов'язковою умовою для вивезення з Росії. Зокрема, на пресконференції полонені повинні розказувати, як їх ніби "примусово мобілізовували, в яких начебто поганих умовах вони воювали". Також вони мають похвалити угорський уряд і РПЦ.
показати весь коментар
10.06.2023 17:13 Відповісти
Це звідки взялося? Так у ведмедчука в методичці записано?
показати весь коментар
10.06.2023 18:40 Відповісти
Це взялося, до прикладу, на Корреспонденті
показати весь коментар
10.06.2023 19:01 Відповісти
Ублюдки
показати весь коментар
10.06.2023 11:52 Відповісти
показати весь коментар
10.06.2023 12:07 Відповісти
Звичайно, ми повинні дякувати РПЦ-ФСБ за те що ділять українців по сортам.
показати весь коментар
10.06.2023 11:53 Відповісти
На пляшку ******** і вся дяка.
показати весь коментар
10.06.2023 11:54 Відповісти
РПЦ-ФСБ-Орбан-ИПСО
показати весь коментар
10.06.2023 11:54 Відповісти
Угорщина йди *****
показати весь коментар
10.06.2023 11:55 Відповісти
показати весь коментар
10.06.2023 12:05 Відповісти
РПЦ викрадала людей, та допомагала в депортації.
показати весь коментар
10.06.2023 11:56 Відповісти
Ого, розкотили губу! Постійно під**ють Україні, підтримують кацапські наративи ,а ми маємо їм ще й дякувати!
показати весь коментар
10.06.2023 11:57 Відповісти
Так ми, звісно ж, подякуємо і РПЦ, і вам рашойоббікам. Всьому свій час. Чекайте, чмирята...
показати весь коментар
10.06.2023 11:58 Відповісти
А там в Угорщині все добре розуміють, але вмикають дурачків.
показати весь коментар
10.06.2023 11:59 Відповісти
В угорців теж свій "єдиний марафон". Опозиційні ЗМІ змаргализовані владою. Все це висвітлять так, що це Україна їх кинула як використаний матеріал і продовжує це робити...
Угорщина з радістю в цьому допомагає і допомагатиме кацапам.
показати весь коментар
10.06.2023 12:04 Відповісти
Угорці - християни західного обряду , і звільняли єтничних угорців
ДО ЧОГО ТАМ РПЦ ⁉️⁉️⁉️⁉️

Зовсім КУ КУ у того заступника Орбана ???

це ***** найшло заміну мертветчуку бойко і новинському ????
показати весь коментар
10.06.2023 12:04 Відповісти
мадяроту охрестили у західний обряд)) бо ханте-мансі аж ніяк не католики чи протестанти...)))
показати весь коментар
10.06.2023 12:42 Відповісти
Кому і ермак христіанин
показати весь коментар
10.06.2023 13:29 Відповісти
🤣🤣🤣
показати весь коментар
10.06.2023 13:31 Відповісти
Спасибо!
показати весь коментар
10.06.2023 12:04 Відповісти
РПЦ-ПНХ разом з у.********
показати весь коментар
10.06.2023 12:04 Відповісти
Кому подякувати і за що? За спецоперацяю ФСБ-РПЦ із залуяенням сателітів-********? Якби не агрксія кацапії і підтримка кацапів такими от сателітами-*********, то тих полонених тупо не було б. Як і цієї війни.
показати весь коментар
10.06.2023 12:05 Відповісти
Коли Угорщина роздавала паспорти типу закарпатцям, це було десь 10 років назад.
То паспорти отримали багато українців, які просто купили справку, що типу в них предки були угорцями, але насправді це прості шарлатани. І тепер вони отримують угорську пенсію і їх багато і живуть собі в Україні і в фуй не дують.
показати весь коментар
10.06.2023 12:06 Відповісти
Раніше любий міг отримати паспорт Угорщини чи Румунії це коштувало десь 2000 дол. Люди брали паспорти ще до безвізу, щоб працювати в Європі.
показати весь коментар
10.06.2023 12:14 Відповісти
Украина это не разрешала, но граждане Украины часто делают что-то без разрешения Украины.
показати весь коментар
10.06.2023 12:53 Відповісти
Может с кем-то и можно заключать договора о двойном гражданстве. Но точно не с соседями. У каждой страны, с которой есть общая граница- всегда будут территориальные претензии.
показати весь коментар
10.06.2023 14:14 Відповісти
а как ты запретишь? Никак
показати весь коментар
10.06.2023 14:50 Відповісти
На России вообще не запрещали двойное гражданство, ибо сразу понимали, что бесполезняк
показати весь коментар
10.06.2023 15:08 Відповісти
Я дивлюся - у нас багато "охрєнєнних" спеціалістів про громадянству! Чим більший неук - тим безапеляційніші заяви! Живеш посеред Європи - а ""пень-пнём"
ЯК Україна змогла-б проконтролювать отримання людиною паспорта іншої держави? Це проблема тієї держави - а не наша
ЯКІ заходи могла-б Україна вжить щоб цьому запобігти?
Яка відповідальність передбачена в українському законодавстві щоб покарать за це?
НІЯК!!!
І така ситуація - по всій Європі та більшості країн світу! Існують обмеження та відповідальність лише у країнах з диктаторськими режимами
Просто існує ситуація при якій громадянство та паспорт іншої країни державою не визнається як офіційний статус та документ Для неї він - лише громадянин власної країни
показати весь коментар
10.06.2023 15:33 Відповісти
Про "бутилку водки" - це ти про себе? Це ти собі так швейцарське громадянство купував?
Ну - отримало МЗС України повідомлення про отримання громадянином України громадянства іншої країни І ЩО ДАЛІ? Ну - викликали йрого Спитали Він відповів "ТАК"! І що вони йому зроблять? Спустять штани і відстьобають? Відберуть український паспорт? Так не мають права робить ні те ні друге - Конституція не дозволяє!
Пропонуй - що МЗС робить у цьому випадку?!
показати весь коментар
10.06.2023 16:23 Відповісти
Конституція України
Стаття 25.
Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

ЗУ Про громадянство України
Стаття 17. Підстави припинення громадянства УкраїниГромадянство України припиняється:

1) внаслідок виходу з громадянства України;

2) внаслідок втрати громадянства України;

3) за підставами, передбаченими міжнародними договорами України
А тепер - "по поличках"
1) Громадянин відмовляється виходить з громадянства України і не подає власноручно написану відповідну заяву
2) Підстав для втрати громадянства немає - він нікого не обманював чи іншим незаконним способом отримував громадянство України
3) Відсутні відповідні міжнародні договори України що надають право Україні позбавлять громадянства на підставі отримання ним громадянства іншої держави
Твої дії як представника держави?

І що ти йому зробиш?
А мені казали - "В Європу найрозумніші з України виїхали! "
показати весь коментар
10.06.2023 16:52 Відповісти
Але Зеля Корбана незаконно позбавив громадянства , йому пох.
показати весь коментар
10.06.2023 17:08 Відповісти
А ти вважєш "Блазня" правознавцем? Та й юридично це "позбавлення" не має ніяких правових наслідків Лише поки цей придурок при владі А потім все відновлять От тільки за ці "фокуси" "невігласа при владі" платитиме вся держава - коли Корбан до суду звернеться!
показати весь коментар
10.06.2023 17:16 Відповісти
кацапски хвойди
показати весь коментар
10.06.2023 12:07 Відповісти
Спасіба, ідітє нах@й, пожалуйста.
показати весь коментар
10.06.2023 12:08 Відповісти
Ще один ***** подав голос.
показати весь коментар
10.06.2023 12:10 Відповісти
Нехай Мадярщина забере і усіх мешканців Закарпаття, які мають угорські паспорти, після цього українські землі стануть тільки чистішими. Недолугі уйоббіки поставили не на ту коняку, мордор вже здувається, а україна тільки стала сильнішою і більш патріотичною. Після війни не буде навіть згадки про якісь мадярські вимоги до України, так що орбани нагадили у власні штани.
показати весь коментар
10.06.2023 12:10 Відповісти
"Нехай Мадярщина забере і усіх мешканців Закарпаття, які мають угорські паспорти" -їх там багато і вони хочуть піти разом з землею, з територією доєднатися до Угорщини, як жителі бомбаса.
показати весь коментар
10.06.2023 12:16 Відповісти
Хер им с маслом, а не наша территория !
Взяли паспорта венгрии - тож собрали свои манатки и нафиг с пляжа …
показати весь коментар
10.06.2023 12:59 Відповісти
циганву, чорносраких хай позабирають, а то в Закарпатті ними аж кишить!!!!
показати весь коментар
10.06.2023 14:21 Відповісти
Угорщина ПНХ.
показати весь коментар
10.06.2023 12:12 Відповісти
В рамках подяки, вислати з Закарпаття всіх мадярських заручників
показати весь коментар
10.06.2023 12:18 Відповісти
Звільнення з полону за національною ознакою ? Так це чистий нацизм за який треба судити всіх його учасників.
показати весь коментар
10.06.2023 12:22 Відповісти
у нас новая национальность - закарпатці
показати весь коментар
10.06.2023 14:12 Відповісти
Ну и суди кацапскую власть, котоая отпустила только 11 человек в Венгрию.
А наши долпойопы значит хотят, чтобы венгры их не принимали и завернули обратно? Значит все МЗС обменять, даже хотя бы за одного пленного. Я бы даже выпил, если бы такое случилось. Особенно кацапам понравились бы послицы, типа болгарской - за не может быть даже пятерых отдали...
А вообще бедная Украина - сколько еще ей терпеть от шуток природы над человеческим мозгом...
показати весь коментар
10.06.2023 16:24 Відповісти
"Кульга"! Бідна Україна - коли такі ідіоти як ти, за неї "підписуються"! Краще вже мать кацапів ворогами, ніж таких "друзів", як ти! ПРийнявши без відома України її громадян як військовополонених (а їх статус саме тавий), Угорщина визнала себе союзником РОсії Більше того - по власному законодавству (якщо у них є угорські паспорти) вона зобов"язана притягти їх до кримінальної відповідальності - як громадян Угорщини, які воювали у чужих збройних силах Тепер побачимо - що ж вони "заспівають" Гарантію даю - будуть "казки розказувать" що ми силою змусили громадян Угорщини воювать в ЗСУ Коротше кажучи - якщо мадяри негайно не передадуть їх нам, то назріває грандіозний міжнародний дипломатичний скандал, у який мадяри "вляпалися з усього розмаху"!" І ти лізеш у цю "грязюку" - як повний придурок, дорікаючи Україні подібним
показати весь коментар
11.06.2023 06:23 Відповісти
Слушай, иногда так хочеться послать...
1. Самое страшное для солдата - командир долб***б! Это непреложная солдатская истина.
Так вот, с командирами у нас не ахти, начиная с Верховного! И тот же Сырский за Дебальцево должен был уйти в отставку, но умеет видать красиво стоять по стойке "смирно".
2. Какой смысл в этих квартальных примочках типо "тихо", "режим тишины" если я например то же ISW читаю в оригинале на английском. И если я вижу, что мои отцы-командиры мне или врут, или чего не говорят, то автоматом включается солдатская мудрость - не спеши выполнять приказ, так как есть такой приказ как отставить.
И еще, про дипломатию... Ты в ней похоже как в римском праве разбираешься! Любые организации имеют право вступать в переговоры с Россией не спрашивая об этом разрешения зеленого МИДа им. Кулебы! Тот же Красный крест, или какой-то частный фонд могут попробовать получить военнопленных у РФ, даже не зная кто такой этот Кулеба. Даже фермеры Абхазии могут купить пленных для уборки урожая апельсин в Сухуми. И хоть усрись, но этому нельзя помешать. Вопрос в том, что будет дальше с пленными - или создадут для них нормальные условия для жизни и здоровья или будут использовать для трансплантации органов.
Так вот - слава Богу что наши попали в Венгрию! В ЕС, в отличие от же Украины, за избиение заключенного сразу же загремишь вплоть до Гааги. Это тебе не Врадиевское РОВД.
И пошел ты... догадаешься сам...
показати весь коментар
11.06.2023 09:48 Відповісти
"Теплий кожух, тілько шкода -

Не на мене шитий,

А розумне ваше слово

Брехнею підбите."
(Шевченко "Гайдамаки")
Якщо в тебе є аргументи - викладай А заявлять: "Ты дурак, потому что я с тобой не согласен!" - це не до мене
І запам"ятай, дурню : "міжнародне право" - це основа дипломатії Воно базується саме на міжнародних угодах і договорах І створювалося воно саме на "основах римського права" А якщо ти в ньому розбираєшся, як абориген племені мисливців "мумба-юмба" - в основах агротехніки культурних рослин України, то не думай що навкруги - всі такі як ти!
показати весь коментар
11.06.2023 13:47 Відповісти
При подстилке меркельше была создана пятая колона в ЕС и понабирали всякого сброда, скорее всего сознательно по указки кремлевского недоноска, а теперь согласно их же регламенту, который усложняет выдворение из ЕС этих сволочей и тоже по указке из кремля с ними не могут совладать. Вот и быкуют мадяры по полной.
показати весь коментар
10.06.2023 12:28 Відповісти
закарпатці це хто? це як нарот бімбаса?
показати весь коментар
10.06.2023 12:30 Відповісти
На Закарпатті до цього часу засилля московського патріархату. ПЦУ вони називають розкольниками. Очевидно віддали тих, хто здався і не чинив спротиву. То ж не азовці
показати весь коментар
10.06.2023 12:36 Відповісти
але, доки ти кацапідорський клоун, йдеш за кораблем
показати весь коментар
10.06.2023 12:37 Відповісти
Жолт Шем'єн / с таким именем только в мокшанских ****** и жить. иди ***** **** мадьярское вместе с абсцыярту и йорбланом. ******-******...
показати весь коментар
10.06.2023 12:37 Відповісти
Дьік, мадьярские братья по крови - мордва, в тех епенях и живут. Венгрьі и мордвиньі, в плане язьіка, розуміються на 70%. Тобто, какая-то часть мордвьі сепарнула в Европу и по месту нового расселения самоназвалась венграми.
показати весь коментар
10.06.2023 13:24 Відповісти
показати весь коментар
10.06.2023 13:28 Відповісти
показати весь коментар
10.06.2023 13:40 Відповісти
Не розумію цієї кацапофілії у мадяр. Там мінуси на порядок переважають плюси, не кажучи вже що виглядають вони уйобками. Єдине пояснення це якийсь план молотова- рібентропа за яким Угорщині кацапи подарували б Закарпаття, а тепер їх тримають за яя можливою огласкою.
показати весь коментар
10.06.2023 12:41 Відповісти
Драньіе и ехидньіе ******-кацапьі. А почему обмен не напрямую, с Украиной. Тенденциозники примитивньіе, пьітаются приподнять опущенньій гундяевский сатанат, которьій благословляет своих утьірков на убийстбо украинцев.
показати весь коментар
10.06.2023 12:41 Відповісти
Подякуємо, ось з русней розберемося і подякуємо. Українці не злопам'ятні, але в нас дуже гарна пам'ять.
показати весь коментар
10.06.2023 12:44 Відповісти
Сомневаюсь и очень! После того, как обворованные Кучмой голосовали за Ющенка, Януковича, Порошенко, Зеленского и олигархов в Верховной Зраде...
показати весь коментар
11.06.2023 09:51 Відповісти
Після нашої Перемоги , ми обв"язково подякуємо вам разом з білорусами і грузинами ! Ви перші в черзі на подяку !Подяка буде тяжкою . Спробуєте втримати .
показати весь коментар
10.06.2023 12:46 Відповісти
Якби у когось із диванних хейтерів повернення полонених були близькі серед повернутих, вони також би включали "Сеньора- голодрмора" у власному виконанню...
показати весь коментар
10.06.2023 12:56 Відповісти
кацапiя разом з угорщиною хоче мати штучний етнічний конфлікт в Україні, а потім хоче розділити ii територію - росіяни почали зі східної частини України (Донбас) і ************ угорщину зробити те саме в західній частині (Закарпаття )

вони разом грають в одну гру і думають, що ніхто не може це зрозуміти
показати весь коментар
10.06.2023 12:56 Відповісти
Ми подякуємо. Трохі згодом. Після Перемоги. Чекайте наплива депортованих з України власників паспортів вЯликАй *********, після позбавлення їх громадянства України.
показати весь коментар
10.06.2023 13:13 Відповісти
Операція "Відбілювання" йде не по плану?
показати весь коментар
10.06.2023 13:13 Відповісти
Пришлем удобную для сидения пляшку.
показати весь коментар
10.06.2023 13:16 Відповісти
не понятно ,если они Украинские военнопленные то что они делают в Венгрии, и какое дело до них венграм а именно орбану, который так ненавидит Украинский народ, ,ждите от него какой то пакости
показати весь коментар
10.06.2023 13:16 Відповісти
Суть угорської політики у відносинах з Україною пояснюється фантомними болями у зв'язку з розпадом Австро-Угоської імперії після першої світової війни та втратою Закарпаття. Ультранаціоналізм Орбана та його партії - це дешевий популізм який надійно дає їм 73 проценти голосів і владу. Вони чудово розуміють, що їх лозунг "Закарпаття наше" може стати реальністю тільки в разі знищення України, розуміють, що цього не буде, але грають на грані, а часто і за гранню фола, ризикуючи майбутнім Угорщини в Євросоюзі, її стабільністю і процвітанням заради своїх владних амбіцій. Орбан - цинічний продавець ілюзій для 73 процентів лохторату
показати весь коментар
10.06.2023 13:18 Відповісти
Пане, там посложнее. Венгрьі - єто мордвиньі по крови и язьіку. Венгрия устраивает фестивали "большой Туран". Приглашенньіми на фестивали являются как монгольі, так и родственники по крови козломордьіх чащеб. Понятно, что на туранских фестивалях Венгрия несет себя по-велкодержавному и ратует за свое верховенство в об'единении стран Средней Азии в рамках БолЬшого Турана, тобто, евроазийского союза-2.
показати весь коментар
10.06.2023 13:39 Відповісти
Ссылку можно, что Угорщина входит в большой Туран?)
показати весь коментар
10.06.2023 14:10 Відповісти
Повірте, те шо написав Шамов. правда. Угорці настільки педалюють тему східного братства - ви собі не уявляєте. І так - я угорець, рідна мова -угорська. Громадянин України. Живу в Ужгороді, Закарпаття.
показати весь коментар
19.06.2023 23:46 Відповісти
А в туреччині мусульмани, наші азовці?
показати весь коментар
10.06.2023 13:31 Відповісти
Можливо, то не лише закарпатці, а й власники угорських паспортів. Тоді цілком зрозуміла така турбота Угорщини.
показати весь коментар
10.06.2023 13:36 Відповісти
тогда б они их не отдали назад Украине
показати весь коментар
10.06.2023 14:14 Відповісти
Нічого, ****** ви мадяри, ще буде інший час, коли на ваше горе ми множитимем смішні меми
показати весь коментар
10.06.2023 13:43 Відповісти
до рпц довіри нема а може це рашистські шпигуни
показати весь коментар
10.06.2023 13:46 Відповісти
от коли вони будуть вдома - тоді подякуємо. А так, якщо вони і надалі перебуватимуть в полоні (та нехай просто - під обмеженнями, але без виїзду з мад'ярщини, як азовці в Туреччині) - то за що дякувати? Бо туркам подякувати можна навіть за те, що вони звільнили азовців З ВІДОМА УКРАЇНСЬКОЇ ВЛАДИ! - а мад'ярам за що? за те, що вони перемістили 11 громадян України з тюрми касапської в угорську тюрму з кращими умовами?
показати весь коментар
10.06.2023 14:05 Відповісти
до речі, а що скаже український консул про це таке визволення 11-ти громадян України? Його хоч допустили до них?
показати весь коментар
10.06.2023 14:08 Відповісти
Если гражданин Украины официально откажется от встречи с консулом, то консула пошлют к его консулихе.
Мне когда на заре Незалежности пришлось выбираться из Турции без нормального паспорта. Спасибо американцам, которые мне рассказали как вообще найти украинского консула в Стамбуле в 1991 году - это квест похлеще форта Буайяр! И потом 10 минут разговора с человеком с Луны. Это вообще дно и этот дебил кажись даже не понял как его использовали для получения справки эмпасанта - его мозги были заняты тем, как получить с меня 25 долларов за справку, а что нужно делать мне пришлось ему объяснять.
Коротко суть разговора:
- У меня украли деньги и документы
- У нас нет денег для помощи гражданам
- Я сам попробую выхать, дайте только справку
- Заплатите 25 долларов и мы дадим вам справку для возвращения
- Еще раз - у меня не только документы, но и деньги
- Пишите заявление с просьбой выдать справку бесплатно и принесите две цветных фотографии. Внизу фотография по доллару за фото
- В который раз - у меня таки украли деньги
И финал. Делаются две отсканированные фотографии с черно-белого скана украинского паспорта, после просмотра которых у пограничников волосы под фуражкой дыбом становятся.
Блин, и тогда же еще было в консулах стриптиз-тренеров и экскортниц!
показати весь коментар
11.06.2023 10:14 Відповісти