8739 відвідувачів онлайн
6 013 75

У Румунії знайшли уламки ще одного дрона: президент Йоганніс рішуче засудив інцидент

румунія

На території Румунії виявили уламки ще одного дрона, схожого на ті, що використовує РФ для атак по Україні

Фрагменти дрона виявили в районі села Плауру, повіту Тульча. Пошукова місія почалася після отримання інформації від місцевої влади про можливе перебування елементів безпілотника приблизно в 2,5 кілометрах на південний схід від села, передає Цензор.НЕТ з посиланням на "Європейську правду".

Президент Румунії Клаус Йоганніс оперативно відреагував на цю подію, заявивши, що виявлення нових фрагментів безпілотників, подібних до тих, що використовуються російськими військовими, на румунській території поблизу кордону з Україною, свідчить про те, що відбулося абсолютно неприйнятне порушення суверенного повітряного простору Румунії.

"Я рішуче засуджую цей інцидент, спровокований російськими атаками на українські порти на Дунаї", - заявив Йоганніс.

Він зазначив, що у суботу мав телефонну розмову з генсеком НАТО Єнсом Столтенбергом, де поінформував його про нові події, а той підтвердив свою повну солідарність з Румунією і запевнив, що Альянс і його члени повністю підтримують Румунію.

Як підтвердження підтримки Бухареста президент вказав на нещодавнє рішення США збільшити свою присутність в Румунії за допомогою літаків F-16 в рамках місії повітряної поліції в цій країні.

"Як я вже говорив раніше, в рамках НАТО Румунія дуже добре захищена і користується найсильнішими гарантіями безпеки в нашій історії", – підкреслив Йоганніс.

"Я знову рішуче засуджую неодноразові напади РФ на українське населення та цивільну інфраструктуру, в тому числі на українські порти на Дунаї поблизу кордону з Румунією. Ці глибоко невиправдані атаки порушують норми міжнародного права і є воєнними злочинами", – сказав президент.

Нагадаємо, 4 вересня Україна повідомила, що під час російської атаки "Шахедами" на Ізмаїл та Рені два дрони впали на території РумуніїРумунська сторона спершу категорично заперечувала інцидент. Проте 6 вересня міністр оборони Румунії підтвердив, що біля берегів Дунаю з румунського боку знайшли фрагменти, схожі на уламки безпілотника, і передали їх на експертизу.

Топ коментарі
+22
очередная глубокая обеспокоенность
показати весь коментар
09.09.2023 19:26 Відповісти
+18
все, что летит в сторону Измаила, Килии, Вилково считать нападением на НАТО
все это должно быть уничтожено еще в воздухе
так показали бы, что у Запада есть яйца
не только пули, снаряды и ракеты нам поставлять, за что большое спасибо
а и самим показать военную силу
показати весь коментар
09.09.2023 19:41 Відповісти
+12
поднять истребители, и все, что летит в сторону Измаила, сбивать всеми способами
кацапы утрутся 100%
показати весь коментар
09.09.2023 19:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
очередная глубокая обеспокоенность
показати весь коментар
09.09.2023 19:26 Відповісти
Цього разу може ще ніжкою топнув, суворо так топнув.
показати весь коментар
09.09.2023 19:32 Відповісти
А памʼятаєте, як Байден заявляв, що Америка буде захищати КОЖЕН ДЮЙМ території НАТО? Хехе. Впевнений, що рашка далі буде піднімати ставки. Наприклад «випадково» запустить калібр з Середземного моря в Україну. Не через Туреччину, бо Ердоган і відповісти може, а через Грецію і Болгарію, потім по морю в Україну. Просто, щоб подивитись реакцію. І
показати весь коментар
09.09.2023 19:47 Відповісти
Я так розумію спочатку румуни мають ініціювати розгляд 5 статті НАТО стосовно цього інциденту. Якщо румуни проковтнули, до чого тут Байден? Він, Байден, відреагував дуже адекватно:
показати весь коментар
09.09.2023 19:56 Відповісти
я за поднятие ставок. Пока по этим уе*кам ракеты не полетят- ничего не изменится.
показати весь коментар
10.09.2023 00:50 Відповісти
ага, ледь не всрався
показати весь коментар
09.09.2023 21:35 Відповісти
ППО країн НАТО по 5-у статтю Статуту не знає?!
показати весь коментар
09.09.2023 19:27 Відповісти
поднять истребители, и все, что летит в сторону Измаила, сбивать всеми способами
кацапы утрутся 100%
показати весь коментар
09.09.2023 19:31 Відповісти
все, что летит в сторону Измаила, Килии, Вилково считать нападением на НАТО
все это должно быть уничтожено еще в воздухе
так показали бы, что у Запада есть яйца
не только пули, снаряды и ракеты нам поставлять, за что большое спасибо
а и самим показать военную силу
показати весь коментар
09.09.2023 19:41 Відповісти
А в сторону Львову чи Чернівців, хіба це не на Захід?
показати весь коментар
09.09.2023 20:25 Відповісти
згоден, але тут політичний момент. Із цих портів відвантажується наше зерно. Для Африки, де в деяких країнах булка хліба на день - це щастя
показати весь коментар
09.09.2023 20:30 Відповісти
В НАТО тільки 5-та точка Столтенберга діє...
показати весь коментар
09.09.2023 19:36 Відповісти
Ти читав 5 статтю НАТО? Там взагалі то говориться про збройну агресію проти однієї з країн НАТО, а коли упав якийсь дрон,чи ракета то формально для заходу це і не напад, та вони й цьому і раді,і будуть до останньої можливості дистанціонуватися від війни якщо це ще до когось не дійшло. Та й до того, у разі введення в дію Статті 5, держави - члени НАТО можуть надавати будь-яку допомогу, яку вважають за доцільне відповідно до обставин. Це обов'язок кожної окремої країни, і кожна країна вирішуватиме, яку саме допомогу вона вважає за доцільне надати у кожному конкретному випадку. Допомога надаватиметься у координації з іншими членами НАТО, причому не завжди йдеться про виключно військову допомогу. Характер допомоги залежатиме від наявності матеріальних ресурсів кожної з держав-учасниць. Отже, кожна окрема країна сама вирішуватиме, яким буде її внесок. Получається,що у разі війни з НАТО далеко не всі його члени будуть зобовязані безпосередньо відразу ж допомагати своїми військами країні на яку здійснюється напад,тобто можна припустити,якщо б Україна була в НАТО то інші би сиділи і морозилися,і посилали сюди тільки б зброю і гроші,що роблять і зараз,але тоді напевно цього було б більше
показати весь коментар
09.09.2023 19:59 Відповісти
Я зрозумів тебе, який читав 5 статтю - удари бойовими БПЛА по території країни НАТО це не агресія
Цирк у дії Кацапи тобі вдячні за твою «мудру» позицію, стратег НАТО
показати весь коментар
09.09.2023 20:10 Відповісти
Перепрошую, але цілеспрямований напад виглядає трошки інакше, ніж падіння збитих уламків.

Відтак, не можна говорити про напад на країну, максимум - приграничний інцидент, не більше!

Але після таких випадків, румуни мають право на збиття тих дронів над своєю територією.
показати весь коментар
09.09.2023 20:18 Відповісти
Один випадок - так, згоден із Вами. Проте систематичні удари - це все умисні активні дії, а враховуючи наміри кацапів восени-взимку тотально нищити усю портову інфраструктуру України ракетними та дроновими ударами, у т.ч. із використанням повітряного простору Румунії, оскільки наше ППО туди бити не має права - країни НАТО просто зобов'язані розглядати ці дії рашки як агресію, у якій кацапи використовують їхню територію та наносять по ним удари. Це не випадкові маршрути та удари, а повністю та цілком умисні воєнні дії кацапів. І румуни це добре розуміють
показати весь коментар
09.09.2023 20:24 Відповісти
До речі і з падінням уламків питання
Збито їх у повітряному просторі Румунії Хз хто це зробив
показати весь коментар
09.09.2023 20:26 Відповісти
Не факт!

Все залежить від траєкторії польоту, від того, звідки збивали, чим збивали, але найголовніше - є таке поняття "Некерований політ". А відстані там взагалі мізерні.

Але може бути і Ваша правда - вони цілком могли летіти і через повітряний простір Румунії - саме тому я якось писав, ще коли їх Президент повідомив про перші знайдені уламки: "То що - Румунія не контролює своє небо?".
показати весь коментар
09.09.2023 20:38 Відповісти
Ви праві. Деталі я майбутніх кацапських атак навів нижче. А збиті дрони у повітряному просторі Румунії - факт та є докази. Просто спрацював «польський» варіант. Далі це працювати не буде
показати весь коментар
09.09.2023 20:42 Відповісти
Оно пан Urs нижче видав інфу, яку має наша розвідка, що кацапи до Криму наперли цілий сарай цих дронів та будуть запускати їх з Криму через Зміїний по портах Рені, Ізмаїла, Одеси та далі за списком.
А від Зміїного кацапи програмуватимуть проліт дронів до України через повітряний простір Румунії. Досвід вже є …
Якщо Румунія та НАТО будуть і далі так чухатися, восени та взимку нам прилітатиме вже з Румунії
показати весь коментар
09.09.2023 20:40 Відповісти
"Кацапи тобі вдячні за твою «мудру» позицію, стратег НАТО" --- тут стратегом бути не треба,а навіть діти розуміють,що таке агрессія, і що таке цілеспрямовані удари безпілотниками чи ракетами по території противника, але тобі не те що статтю НАТО не осилити,тобі навіть поняття агрессія держави проти іншої складно дається
показати весь коментар
09.09.2023 21:32 Відповісти
Використання повітряного простору НАТО кацапами для нанесення ударів по Україні - чиста агресія! Вчи матчастину. А зараз кацапи протестували прольоти БПЛА через повітряний простір Румунії для ударів по Рені та Ізмаїлу. Перший раз у них вийшло та наслідки для нас відомі і невтішні, бо наше ППО не чекало прильоту з Румунії та не знало що робити. У другий раз ППО спрацювало (щоправда невідомо чиє ) - дрони збито у повітряному просторі Румунії, а летіли вони у напрямку України (з території НАТО). Кацапи так їх запрограмували. А восени будуть наносити удари БПЛА з Криму через Зміїний та далі через повітряний простір Румунії. Досвід же у них вже є.
Якщо ти не кацап, то не захищай кацапів та не пиши дурниць, думай головою
показати весь коментар
09.09.2023 21:39 Відповісти
"Використання повітряного простору НАТО кацапами для нанесення ударів по Україні - чиста агресія! Вчи матчастину." --- видно ти не ту матчастину вчив,якщо пишеш таку херню Хочеш за розумного зійти,то краще мовчи і сопи в дві дірки,а не пори ахінею.

"За статтею 5, у разі, якщо будь-яка з держав - членів НАТО стає жертвою збройного нападу, усі інші без винятку члени вважатимуть цей акт насильства збройним нападом на них усіх і вживуть усіх заходів, які вважатимуть за доцільне, щоб допомогти члену НАТО, який зазнав нападу." - де відбувся відкритий,цілеспрямований збройний напад на одну з країн НАТО? У твоїх вологих фантазіях? Можливо,тут не поспорю На рахунок використання повітряного простору, це також можеш залишити у своїй уяві, за часи холодної війни було купу інцедентів коли і свокові літаки і західні перетинали повітряні простори один одного,і ніхто війну не розпочинав, але ти тут такий бравий геній вискочив як чорт з ополоник і будеш розказувати заходу як він має реагувати і що по твоїй "матчастинячій авторитетній кваліфікації" це точно була агрессія і у захід має відразу по твоєму велінню бігти і вступати у війну Агресія йде проти України,це факт, твої казки про агрессію проти НАТО залиш собі, для початку почитай хоча би статути ООН які описують що таке агрессія,а свої фантазії можеш залишити для себе
показати весь коментар
09.09.2023 21:56 Відповісти
Корєфанів своїх у Гаазі будеш захищати, кацапчику руснявий. Через таких як ти готувалися до шашликів, а не до війни, ні знань, ні досвіду, ні розуміння.
показати весь коментар
09.09.2023 21:58 Відповісти
Коли немає що сказати, переходять на особистості,а в українських реаліях ще й намагаються кацапом назвати,тому що це зараз найсильніша образа котру можна тільки придумати Без образ,але ти на рівні 16 літнього прищавого підлітка Спочатку розказуєш про 5 статтю НАТО, про агрессію, взагалі не усвідомлюючи,що воно таке, хоча б поінтересувався щоб не позоритися,все це є у відкритому доступі,і 5 стаття НАТО,і статути ООН у котрих йдеться що таке агрессія, а ти свої вологі фантазії тут транслюєш видаючи їх за істину,істина на папері в офіційних документах,а не у твоїй хворобливій голові. Потім коли обісрався,нічого не залишається як кидатися в образи як дітлах
показати весь коментар
09.09.2023 22:08 Відповісти
Кацапа ! Ти обісралося! Нема чого перекручувати! Твою «дружню» позицію щодо кацапськоі агресії чітко зрозуміло Можеш не напружуватися. Тобі та твоїм кацапським корешам це вже не допоможе
показати весь коментар
09.09.2023 22:17 Відповісти
Поки що зрозумiло що ти не вмiеш читати i не хочеш вчитися + злився у дискусii, i ниеш як маленька дiвчинка: - так, я не знаю таблицю множення, зате у тебе прищ.

Прийми злив достойно.
показати весь коментар
10.09.2023 01:41 Відповісти
Це просто показує, що НАТО це імпотента організація, яку ми повинні макати в лайно за таке терпільство
показати весь коментар
09.09.2023 21:33 Відповісти
показати весь коментар
09.09.2023 19:29 Відповісти
останнє китайське попередження.))
показати весь коментар
09.09.2023 19:30 Відповісти
я дуже глибоко тривожусь за Румунію--адже її можуть виключити з НАТО
показати весь коментар
09.09.2023 19:32 Відповісти
так бач румунський президент також хвилюється, перепитує в НАТО виключили вже чи ні.
показати весь коментар
09.09.2023 19:44 Відповісти
Кулаком по столу стукав?
показати весь коментар
09.09.2023 19:32 Відповісти
Та невже?! Визнав?! НєвєрАятнА...
показати весь коментар
09.09.2023 19:34 Відповісти
Альянс та його члени повністю, по самі вуха обісралися перед пуйлівською єдрьоною бонбою. G20 теж.
показати весь коментар
09.09.2023 19:38 Відповісти
Це ще лишень занепокоєння, чи вже рішуче занепокоєння
показати весь коментар
09.09.2023 19:39 Відповісти
засудив уламки? - сміливий йоган...
показати весь коментар
09.09.2023 19:39 Відповісти
В ответ генсек НАТО Столтенберг выразил решительную солидарность с Румунией. А мы еще надеемся на какие то гарантии о которых каждый день тут распинаются
показати весь коментар
09.09.2023 19:42 Відповісти
Цікаво,а як би він просто засудив,а не "рішуче", що б те міняло!?
показати весь коментар
09.09.2023 19:43 Відповісти
Чуда чуда-слєпой празрєл і пєрєстал врать...
показати весь коментар
09.09.2023 19:44 Відповісти
а чому б не зьивати їх хочаб в 100 милях від себе
слабо???
показати весь коментар
09.09.2023 19:46 Відповісти
"...президент Йоганніс рішуче засудив інцидент" Джерело: https://censor.net/ua/n3442480
Інцидент зашарівся, знітився, похнюпився і пообіцяв, що він більше не буде...
показати весь коментар
09.09.2023 19:46 Відповісти
А ножкой решительно топнул ?
показати весь коментар
09.09.2023 19:47 Відповісти
Чи не час запросити фахівців ППО країн НАТО, разом з технікою, з місією радників для практичного навчання ППО (знищення КР, балістичних та аеробалістичних ракет, БПЛА), у глибокому тилу України?
Учбово- бойова робота розрахунків не приведе до загибелі жодного військового РФ. Знищуватимуться тільки цілі-порушники , невідомого походження, які без дозвілу з'являтимуться в повітряному просторі України, які не вмикатимуть транспондери , не реагуватимуть на попередження. Жодних обстрілів території РФ та сусідніх країн.
ППО діятиме в межах державного кордону України.
показати весь коментар
09.09.2023 19:48 Відповісти
наши и сами справляются так, что натовцы в ****
технику дали отличную, спасибо союзникам
но техникой еще надо уметь пользоваться
что наши ППОшники и делают
показати весь коментар
10.09.2023 03:40 Відповісти
хто небудь скажіть там Йоганнісу, що кацапи цілий транспотртний літак цього гівна до Криму привезли. Тому хай румунські F-16 збивають їх ще на підльоті до Зміїного.
показати весь коментар
09.09.2023 19:49 Відповісти
Рішуче?! Що він собі дозволяє...
показати весь коментар
09.09.2023 19:51 Відповісти
Гутуйте відповідь по Кремлю. І дипломатів виженіть парашинських.
показати весь коментар
09.09.2023 19:55 Відповісти
Попприсидав ришуче чи шо?
показати весь коментар
09.09.2023 19:57 Відповісти
Цікаво, румуни не дорікають своїй владі, що вона не може їх захистити?
показати весь коментар
09.09.2023 19:58 Відповісти
а шє років так сімдесят тому були інші йогани...
показати весь коментар
09.09.2023 20:01 Відповісти
Выбрали этого унылого немца на свою голову
показати весь коментар
09.09.2023 20:02 Відповісти
будєм подождать. папа римський пока шось мовчить, може тоже шось скаже в защиту високой культури парашних тєхнологій.
показати весь коментар
09.09.2023 20:05 Відповісти
А может ну его это НАТО, вычеркнем из Конституции. Сейчас, уже явно видно как народ тогда круто обдурили с этим НАТО и ЕС.
показати весь коментар
09.09.2023 20:05 Відповісти
Президент Румунії Клаус Йоганніс оперативно відреагував на цю подію,,,- більш ---Аператівнеше,--чим відреагував, просто не буває,,),,,
показати весь коментар
09.09.2023 20:09 Відповісти
Тсссс, то вам підкинули
показати весь коментар
09.09.2023 20:12 Відповісти
президент Йоганніс рішуче засудив інцидент


показати весь коментар
09.09.2023 20:14 Відповісти
Рішуче це як?
показати весь коментар
09.09.2023 20:17 Відповісти
а ми висловлюємо Румунії свої співчуття і долучаємося до рішучого засудження атаки дронів на мирні селища Румунії.
показати весь коментар
09.09.2023 20:30 Відповісти
Чмо румунське.
показати весь коментар
09.09.2023 20:35 Відповісти
Вперше відморозився, через деякий час визнав сам факт порушення, вкрай обережно його прокоментувавши і лише після зовнішнього копняку, вже рішуче засудив, театрально погрозивши, невідомо кому, перед цим, порадившись із таким самим, як і він "храбрецем" генсеком НАТО.
показати весь коментар
09.09.2023 20:36 Відповісти
Всі натовці прийняли міри язиком...
показати весь коментар
09.09.2023 20:42 Відповісти
Дотепи , панове, ймовірно тепер уже недоречні. Нам усім хотілося б якоїсь іншої реакції блоку, але "хижі і агресивні" одними висловлюваннями тут уже не обійдуться.
показати весь коментар
09.09.2023 21:01 Відповісти
Шо прям отак рішуче засудив?
Ну це вапще капець русні! 😆
показати весь коментар
09.09.2023 21:06 Відповісти
Я озабочєнний 🙃
показати весь коментар
09.09.2023 21:14 Відповісти
" Рішуче засудив" - це вже ескалація , це червона лінія , хай краще вибачиться перед ****** ...
показати весь коментар
09.09.2023 21:36 Відповісти
Рішуче рішуче, чи так собі, і Пуйло до гикавки не злякався?
показати весь коментар
09.09.2023 22:00 Відповісти
Це уже не смішно 🤦🤦🤦
НАТО= імпотенти.
Позорники а не організація , йдіть лісом разом зі своїм оон 🤬
показати весь коментар
09.09.2023 22:18 Відповісти
сс*ны. Когда уже по вам полетит...
показати весь коментар
10.09.2023 00:54 Відповісти
.......Він зазначив, що в суботу він мав телефонну розмову з генсеком НАТО Єнсом Столтенбергом, під час якого проінформував його про нові події, а той підтвердив свою повну солідарність з Румунією і запевнив, що Альянс та його члени повністю підтримують Румунію. Джерело:
Зрозуміло Столтенберг натякнув, не панікувати засунути язика в дупу, терпіти ,терпіти і терпіти ,поки Україна не переможе рашу
показати весь коментар
10.09.2023 01:03 Відповісти
черговий імпотент-клоун щось там смердить.....
а може він запустить пару ракет на кацапію у відповідь?
показати весь коментар
10.09.2023 05:11 Відповісти
Та це хтось підкинув...
показати весь коментар
10.09.2023 07:22 Відповісти
В сраку ***** поцілуй нікчема!
показати весь коментар
10.09.2023 09:41 Відповісти