8201 відвідувач онлайн
31 607 269

У Росії незабаром розпочнеться масова примусова мобілізація населення, планують набрати від 400 до 700 тисяч осіб, - Генштаб

рф,мобілізація

У зв’язку із катастрофічними втратами окупантів очікується, що незабаром в Російській Федерації та на тимчасово окупованих нею територіях України розпочнеться масова примусова мобілізація населення.

Про це повідомляють у Генштабі ЗСУ, інформує Цензор.НЕТ.

Показники мобілізації за різними оцінками можуть становити від 400 до 700 тисяч осіб.

"Слід зазначити, що призвати планується також близько 40 тисяч мешканців Чеченської республіки, яких ймовірно буде використано в якості "загороджувальних загонів" позаду російських військ", - йдеться в повідомленні.

При цьому серед населення Москви та Санкт-Петербурга цифри запланованої мобілізації знову залишаються мінімальними.

"На фронт в якості "гарматного м’яса" вкотре підуть пересічні громадяни – мешканці російських регіонів, яких у спину штовхатимуть на смерть кадирівські кати. Відтак, чи не єдиним способом для російських військових вижити є добровільна здача в полон Силам оборони України", - додали у Генштабі.

Топ коментарі
+43
Когда вы уже твари закончитесь
показати весь коментар
11.09.2023 07:34 Відповісти
+39
Нічому тут радіти. Це хрінова новина.
показати весь коментар
11.09.2023 07:44 Відповісти
+36
Може краще касетами їх,чим годувати це шобло в полоні?Ви ціни бачили на їжу?
показати весь коментар
11.09.2023 07:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Не ображайтесь. Інколи буває момент що й я дурак. Ідеальних людей не існує.
показати весь коментар
13.09.2023 12:31 Відповісти
Не будуть усі воювати - хтось на пару років сховається у глуху диру в дальньому селі за високим парканом із бійцівськими сторожовими собаками, хтось закриється в квартирі і не виходитиме на вулицю місяцями, хтось добровільно сяде у в'язницю на 3-5 років за ухилення від мобілізації, хтось втече за кордон, хтось стане опікуном дитині, інваліду або багатодітним батьком...... Ви видаєте бажане, за нездійсненне шановний!!!! Невмотивоване цивільне м'ясо перемоги не здобуде!!
показати весь коментар
11.09.2023 12:10 Відповісти
розкажете це вже мобілізованим. Вже планку понизили для мобілізації не від хорошого життя. Рано чи пізно і за багатодітних батьків візьмуться. Ті що втекли, ну втекли. Ті що сіли, ну сіли. Ну не всі мають змогу втекти. І моральну планку настільки низьку щоб сісти, теж. Якщо у вас є інший шлях. Як ось цю навалу мокш зупинити. То я вас слухаю? Поки не видно тому ні краю не кінця. Багато моїх друзів вже мобілізовані. І бажання в них воювати було, ну від слова взагалі ні. І в мене бажання воювати теж особливого не має і теж страшно. Але вихід який?! Мирно домовитись чи що?!
показати весь коментар
11.09.2023 12:33 Відповісти
Дмитре! Будь-яка війна це провал дипломатії. І як на мене справжня народна влада повинна насамперед думати за збереження мільйонів життів своїх громадян. Життя громадянина України, доречі за Конституцією України, проголошено найвищою соціальною цінністю в державі. Ключове слово "найвищою"Голосував Я до речі за Зеленського і за його обіцянки розмовляти хоч з самим чортом аби не допустити війни, проте зараз розумію наскільки ми недооцінили Пороха, який хоча б запобіг повномаштабній навалі і сотням тисяч смертей, хай і не популярним способом, але запобіг...........Гірше звірячої багаторічної повномаштабної війни у цьому житті нічого не має в природі. Якщо Ви бачите більше зло ніж фізичне винищення, то будь-ласка скажіть мені..... Може Я не правий і є речі реально гірші......
показати весь коментар
11.09.2023 13:50 Відповісти
згоден на 100% що війна це провал дипломатії. І я не голосував за зе. Бо одразу було зрозуміло що то дешевий популізм. Але вже що маємо те маємо. І виглядає так що ви кажете що я хочу війни. Але це не так. І для мене гірше смерті це бачити як мої діти будуть йти на нову війну. Я бачу що на окупованих територіях коється. І фільтраційні табори це лишень маленький приклад. Де можуть і відбирають дітей. А потім "виховають" з усією пропагандою в голові. І вони вже підуть вбивати нас же. Так мокші роблять і так робили. Добре ми підписуємо "мирний договір". В нас в НАТО не беруть бо є "спірні території". Якщо ви по якійсь причині вирішили що зі смертю ху..ла щось зміниться то ні. У росіян чітко присутня така козявка в голові як реваншизм. Може це і подарує мир на 10-15 років. Але точно буде війна знов. Але більш кровавіша. Бо за ці роки вони явно краще підготуються. І головне навіщо діду домовлятися о мирі?! Ну просто навіщо?! Стадо йде покірно на смерть. Повна влада у руках. Купа грошей, вистачить і правнукам. Навіщо йому це? Якби була можливість зупинити це зараз. І без наслідків для майбутніх поколінь. Навіть з втратою якось частини територій то я в принципі згоден. Але я не бачу поки такого шляху. А звільнення територій це хоч якийсь шанс на світле майбутнє. Хоч би той вступ до НАТО. А ядерну зброю стримування нам ніхто не дасть відновити.
показати весь коментар
11.09.2023 14:55 Відповісти
+ 100

ядерну зброю стримування нам ніхто не дасть відновити - припускаю, що вже шукають варіанти, чи вже знайшли (в стадії ...)
показати весь коментар
18.09.2023 12:48 Відповісти
країни клубу ЯЗ не дадуть цього зробити. Як би ми цього не хотіли. Політика не розповсюдження... І поки нас фінансують ці країни ми цього не зробимо. У нас просто не має ресурсів самим робити зброю в кількості що нам потрібна плюс розробляти ракети які здатні нести ЯЗ. Плюс розробка ядерної бомбми.
показати весь коментар
19.09.2023 09:16 Відповісти
Так, я дещо некоректно сформулював. Мав на увазі інші потужні види зброї, крім ЯЗ.
показати весь коментар
19.09.2023 18:50 Відповісти
ну про це теж думав. Але це тіж самі ракетоносії. Здатні летіти на тис. км плюс нести достатньо вибухівки щоб зрівняти з землею хоч невелику військову базу(це я до прикладу). Але це майже теж саме що і носій яз. Плюс таких ракет треба багато. Ну дуже багато. А все впирається в час, гроші і ресурси яких у нас не має. Надіюсь що я помиляюсь. Сильно помиляюсь.
показати весь коментар
20.09.2023 09:13 Відповісти
кацапи можуть виграти цю війну тільки кількістю м'яса, це вони й будуть робити.
показати весь коментар
11.09.2023 09:00 Відповісти
Якщо ще місяць-два ЗСУ доб*ють 600-800 їхніх танків, наприклад, м*ясні штурми їх вже не врятують. МГ-40, касетні б/п, грамотна тактика.
Вони вже бігають. А що далі у них без дизеля буде ...
показати весь коментар
18.09.2023 12:53 Відповісти
це дуже погано, ця арава zомбаків посуне з новою силою, а ми вже похоронили багатьох, хто став добровільно на захист. З тих, кого примусово притягнуть на фронт, буде мало толку.
показати весь коментар
11.09.2023 09:19 Відповісти
Кепсько що зелени мародери хапають по вулицях всіх хто попадеться на фронт..
А не хапають мільйони держ службовців, відставних судів, ментів тощо.
Подивитись на Колю-котлету здоровий бик вже навіть у пекселі а не на фронті
показати весь коментар
11.09.2023 09:32 Відповісти
от що ти верзеш? в Україні 237 тис держслужбовців, не враховуючи службових осіб органів місцевого самоврядування, плюс 134 тисячі поліцейських, 30 тисяч працівників СБУ. тобто загалом півмільйона не набереться. з них десь відсотків 70-75 - жінки.
то про які "мільйони держ службовців" ти тут пи*диш? як би вас, таких "умних" було менше, було би дещо краще жити решті.
показати весь коментар
11.09.2023 13:40 Відповісти
Вивчай матчасть, чи ти один з дармоїдів з влади? Або надивився зекомарафона?
"Михно Сергей, Павел Себастьянович

Всего считается, что в стране может быть 15,6 миллионов работников. +пенсионеры и дети.

Те работники называются экономически-активное население.

Но кто то не работает, кто то в криминале.

В общем считается, что 256 тысяч человек у нас официально числятся безработными и стоят на бирже труда.

Так же 2,6 миллионов числятся статистикой как иждивенцы. То есть имеющие разовую работу или свое домашнее хозяйство.

А вот официально работающие у нас статистика называет Зайняте населення. То есть по ним ведется отчетность бизнеса и госслужащих, что они получают зарплату.

Держстат говорит, что в 2019 году было 9,14 млн занятого населения. А в конце 2021 года уменьшилось на 100 тысяч и сталр 9,05 млн работников.

Так вот из этих 9,05 млн работающих, бюджетников аж 5,2 миллиона. А среди бюджетников насчитывается почти 2,8 млн госслужащих, то есть держчиновников.
показати весь коментар
11.09.2023 14:53 Відповісти
це ким "считаєтся"? і у кого це "у вас"? чи може в тебе посилання є на дані, а не фантастичні історії кацапсячою? 2,8 мільйони держслужбовців
показати весь коментар
11.09.2023 15:49 Відповісти
перш, ніж х*йню нести, міг би на цензорі просто пошуком скористатися: https://biz.censor.net/news/3436311/**************************************************************************
показати весь коментар
11.09.2023 15:52 Відповісти
Чиновників у нас справді 180 тисяч зараз приблизно, до війни було 186 тисяч, але 3 тисячі пішли на війну

А бюджетників у нас 4,8 мільйонів.

Бюджетниками вважаються навіть мєри міст.

У твого куміра Гетьманцева в телеграм каналі все це озвучено хіба ти не слухав свого шефа? Читай, розвивайся:
http://chp.com.ua/all-news/item/38222-nalogov-na-vseh-ne-hvatit
показати весь коментар
11.09.2023 21:18 Відповісти
спробуй спочатку сам трохи розвинутися, якщо це взагалі можливо, може тоді х*йню врешті перестанеш молоти. немає в нас ніяких чиновників. є держслужбовці і ти лив якесь лайно кацапсячою, що їх 2,8 мільйона.
а бюджетники - це ті, хто отримують зарплатню з державного бюджету. це лікарі, вчителі поліція, армія, СБУ, прокуратура, судді та народні депутати і інші "чиновники", як ти виразився.
мери ж отримують зарплатню з місцевих бюджетів, а не з державного.
і навіть якщо зібрати в купу всі ці категорії, їх не набереться і два мільйона. це включно з армією, бо вона теж бюджетник
показати весь коментар
11.09.2023 22:43 Відповісти
Воювати будуть всі. Мажори, каліки і жінки.
показати весь коментар
11.09.2023 09:44 Відповісти
собаки, кошки и даже фонарные столбы)))) Жги еще.
показати весь коментар
11.09.2023 10:28 Відповісти
На практиці це можливо. Той хто не готовий морально і фізично воювати не буде. Просто помре, зійде з розуму на фронті, ще і лиха для своїх може накоїти.........
показати весь коментар
11.09.2023 12:04 Відповісти
Погана новина якщо ми зараз нічого не змінимо в підготовці мобілізованих військових а особливо офіцерів, то не дуже весело...
показати весь коментар
11.09.2023 09:57 Відповісти
Обдолбанный телепропагандой орковский задрот напал с ножом на персонал школы в Ростовской области и нанёс ножевые ранения трём людям с типично украинскими фамилиями::

Во время задержания подросток говорил, что он «везде видит хохлов, которые нападают на России и ему страшно».

В Ростовской области в селе Красный Десант ученик попытался пройти в школу с ножом. Когда его заметили, он набросился с оружием на взрослых.

Ранены трое сотрудников школы и дедушка одной из учениц. Сейчас нападавший задержан. Им оказался ученик девятого класса этой школы.
Напавшим на школу в Ростовской области оказался 15 летний ученик 9 класса Григорий Б. Он надел маску и пошел в школу с ножом.

Среди пострадавших - вахтерша, учительница и дедушка одного из учеников.

Парня, напавшего с ножом на школу, скрутили родители учеников. Все службы приехали уже когда Григорий был задержан.

Во время задержания подросток говорил, что он «везде видит хохлов, которые нападают на Россию и ему страшно».

Самые тяжелые ранения получил пожилой мужчина по фамилии Козыренко - у него пять ножевых ранений. По данным «Базы» дедушка привел свою внучку в первый класс. Сейчас его направили в таганрогскую больницу.

Также ранения получила вахтер Лариса Шаховая и учительница Юлия Науменко - у них сильные ножевые порезы рук.
показати весь коментар
11.09.2023 10:01 Відповісти
Якщо у нас спідоносів і тубіків рекрутують, які подальші перспективи у війні? Більшість вже усвідомлює похмуре майбутнє, але вголос цього не каже. А перспективи наступні - якщо не буде заколоту у ворога а наші партнери не нададуть терміново дивозброї - попереду перемир'я на кшталт Корей і тривалі перемовини а ля Японія про Курили....
показати весь коментар
11.09.2023 10:12 Відповісти
Супер! А откуда инфо? А то у меня инфо, что они хотят всю Украину и не согласны ни на какие условия. По примеру Кореи это было бы еще прекрасно. Мы Южная, они кндр.
показати весь коментар
11.09.2023 10:30 Відповісти
У Кореї по обидва боки проживають корейці, а у нас наше населення на окупованих територіях практично знищено і вже заселяють кацапами, тому нам пропонувати корейський варіант виглядає як мінімум дивним.
показати весь коментар
11.09.2023 11:17 Відповісти
Ну это ведь условно так делят. Ясное дело что это не совсем одно и тоже. Предполагается разделение по тем границам где сейчас фронт.
показати весь коментар
11.09.2023 11:25 Відповісти
В 2014-2015 так зробили. Ух як допомогло, ледь Київ та правий берег втримали. Ну зараз тоооооочно спрацює, ага.
показати весь коментар
11.09.2023 12:47 Відповісти
Ну може біти таке, що просто не буде вибору. Якщо Запад припинить постачання то що робити? Ми повністю залежим від Західної допомоги. Якщо звичайно у нас не створили таємний ВПК десь під землею.
показати весь коментар
12.09.2023 11:33 Відповісти
Тому я не розумію, чому ми не перейшли на військову економіку, щоб зменшити таку залежність. Але в будь-якому випадку не можна йти на це навіть *якщо не буде вибору*. Бо гірше ніж перемир'я не буде нічого, це 100% втрата всього через 3-8 років.
показати весь коментар
12.09.2023 13:39 Відповісти
Не факт, що перемирья на користь тільки московітам. Якщо перемирья то ніхто нам не заважатиме відновити інфраструктуру та побудувати нове ВПК. Ракети не літатимуть тому можно буде безпечно створювати ВПК. Не перейшли ми на військову економіку тому що для такого перехода має бути взагалі економіка. Не військова. Тому що військова економіка це по перше економіка, логістика, тил та інновації.
показати весь коментар
12.09.2023 17:40 Відповісти
Носії вірусу імунодефіциту живуть разом з вами, ходять на роботу, сидять в кафе, їдуть (ви і не знаєте) в маршрутці, - а воювати не повинні, чому? До проявів хвороби проходить років 10, та і прояви зараз уже не ті, вірус міняється.
Туберкульозом не заражаються ззовні, (рідко), туберкульозна паличка активується своя власна, яка сидить в легенях в капсулці (організм її, вдихнувши колись в 10-15 років, прибив), при недоїданні, ослабленні, ін. - активується. Туберкульоз теж їздить в маршрутці і тд, але мікобактерія туберкульозу то не вірус грипу, не треба боятися. Працівники туб- і віч- лікарень на роботі не у протичумних костюмах, ні
показати весь коментар
11.09.2023 11:24 Відповісти
Ви в повсякденному житті їм рани не затуляєте і в одному бліндажі не спите....

Та і лікарі тубдиспансерів, не в умовах холодів коли ноги відмерзають та привиті БЦЖ.... і в умовах коли бійців з температурою командири не відпускають з позицій...

(Хотя по прививці БЦЖ мені головний лікар говорив що це плацебо)
показати весь коментар
11.09.2023 12:07 Відповісти
...жги быдлонасекомышей болот мацковии...
показати весь коментар
11.09.2023 10:20 Відповісти
И еще одна новость: "Россияне вряд ли будут объявлять масштабную мобилизацию осенью, не хотят рисковать в преддверии выборов, - ГУР МО". Т.е. Генштаб говорит одно, а ГУР другое? Будет или не будет, 400 или 700 (ничего себе разница).
Слухи о так называемой второй волне вЯликой рассейской могилизации начались еще с конца ноября прошлого года. Затем во время Бахмутской мясорубки они снова возникли, мол наберут чуть ли не миллион в конце зимы. Потом начались рассказа про то, что вот уже на 9 мая кремлевский карлик точно объявит и наберут полтора миллиона. И вот снова осень и снова те же истории. А по факту прошлой осенью было набрано 350 тыщ, затем 150 тысяч набрали зэков (100 набирали пригожинцы и 50 еще после них), после чего по 20 тысяч набирали контрактников и наёмников десять месяцев т.е. еще 200 тыщ. Итого до этой осени им удалось набрать 700 тысяч мяса, вдобавок к тем 300 тысячам, что у них были на сентябрь 22го года.
Из этого миллиона потеряна половина? Возможно, но это не точно. Скорее всего у них 600 тысяч так или иначе крутится, часть в Украине, часть дообучается и в резервах вдоль границ.
Если арифметика верна, кацапам нет никакой нужны проводиться массовую мобилизацию до выборов 24го года. Дотянут набирая контрактников вполне.
Зато каждый раз, когда в информпространстве возникает история "о новой волне рашистов", у нас в Украине мобилизационные меры усиливаются в десять раз. Вот это будет точно.
показати весь коментар
11.09.2023 10:59 Відповісти
Схоже на те. Пишуть, зараз на нашій території їх близько 450 тис.
показати весь коментар
11.09.2023 11:54 Відповісти
100%! Готують людей до мобілізації. Сказали ж, що треба 3 млн призвати щоб південь шапками закидати...
показати весь коментар
11.09.2023 22:53 Відповісти
Можете этого не опасаться, по самым завышенным рассчетам через полтора года после начала войны Украина может в год призывать до 300 тысяч человек.
Такую массу людей еще в состоянии хоть как-то вооружить, хоть где-то обучить. Так, что 3 млн. это 10 лет призывов.
п.с. Между прочим в РФ торжественно отчитались, что за 8 месяцев текущего года удалось набрать 280 тысяч человек. А до конца год (т.е. за ВЕСЬ 23-ий год) планируют набрать 400 тысяч.
Забудьте это чушь про миллионы, в этой войне такого не будет никогда.
показати весь коментар
12.09.2023 12:39 Відповісти
пока ржём с болот- скоро у нас. При чём гребсти будут вплоть до калек. Только у них бабы ещё нарожают-а у нас нет. Баб ведь тоже мобилизуют.
показати весь коментар
11.09.2023 11:59 Відповісти
Арестович в генштаб трудоустроился.💯
показати весь коментар
11.09.2023 12:04 Відповісти
Ще з нового року регулярно читаю цю новину, як то кажуть, раз в рік й палка стріляє? Колись цей прогноз за теорією ймовірності повинен збутися!
показати весь коментар
11.09.2023 12:20 Відповісти
где ж вы всё это мясо хоронить то будете?!
показати весь коментар
11.09.2023 12:24 Відповісти
Нужны или наемники НАТО или пауза в войне, для полного перевооружения.
показати весь коментар
11.09.2023 12:53 Відповісти
показати весь коментар
11.09.2023 12:58 Відповісти
Нажаль всі родини льотчиків у Паращі перебувають під цілодобовим наглядом фсб.
Про це кацапські літуни навіть не думають окрім випадків коли захоче покинути сімю і зробити життя з чистого аркушу.
показати весь коментар
11.09.2023 15:17 Відповісти
"призвати планується також близько 40 тисяч мешканців Чеченської республіки". Це кадирівці? Усі, хто хотів піти до Кадирова, вже давно пішли. А зараз підуть просто чеченці. Хто тепер скаже, що ця нація не є нацією тварей, злодіїв і крадіїв?
показати весь коментар
11.09.2023 12:58 Відповісти
понадобится много напалма
запасайтесь
показати весь коментар
11.09.2023 13:03 Відповісти
Гарна перспектива. Хто переможе в кінці у загонах мобілізаційного м'яса? Той, у кого його більше і не інакше.
показати весь коментар
11.09.2023 13:10 Відповісти
«Во-первых, это не фильм, он не длится полтора часа. Это контрнаступление, это не кино с хеппи-эндом, у нас не будет хеппи-энда. Мы потеряли много людей. У нас не будет хеппи-энда, мы должны это признать», - сказал Зеленский в интервью телекомпании CNN.
показати весь коментар
11.09.2023 13:16 Відповісти
Поки це не факт, але може бути реальністю.
Погано що Зе влада копіює дії кацапів і до ЗСУ заганяє як і кацапи всіх підряд, а головне невмотивованих людей і робить все для того щоб ЗСУ як мога було важкіше воювати.
показати весь коментар
11.09.2023 15:20 Відповісти
Чому в х*йлостані майже не відчувають втрат? Мінус 50-70 тис. колишніх ув'язнених - тільки на користь, мінус 50-100 тис. колишніх українців з д/лнр тощо (харк/херс/запор) - чого шкодувати, не свої...
показати весь коментар
11.09.2023 16:06 Відповісти
Дык у нас собираются столько же мобилизовать. Только для них это мелочи, а для нас раз в 7 чувствительнее, даже не учитывая что у нас изначально больше мобилизовали, чем у них...
Об экономике я вообще молчу. То что минэкономики рисует 2% роста - это курам на смех (чудо манипуляций с инфляцией).
показати весь коментар
11.09.2023 16:19 Відповісти
А от у нас в Україні зовсім не так, як на кацапщині.
показати весь коментар
11.09.2023 17:29 Відповісти
30 миллион закончаться через 50 лет. Но да - быстрее, чем 140 миллионов.
показати весь коментар
12.09.2023 12:40 Відповісти
ну а мы что? конечно же не будет отставать наберем уухх илиту 40-50 лет
показати весь коментар
11.09.2023 18:59 Відповісти
Ну що ви журитесь за мобізацію на Кацапії. Там ще є кого моблізувати, а В Україні, як я зрозумів уже нема кого мобізувати:по селах та районах уже всіх виловили, а "гарадскіе не создани для вайни".
показати весь коментар
11.09.2023 19:09 Відповісти
читаю коменти і дивуюсь, ви взагалі не розумієте. Вони траву будуть їсти й ходити в рванні, але в три зміни робити танки та йти вбивати до України. Чхати вони хотіли на економіку.
А в нас три чверті країни звикли до близького до Європи життя. По великому рахунку нам потрібна взагалі тотальна мобілізація, щоб зустріти на вулиці чоловіка призовного віку не в камуфляжі - було дивом. Звісно й поставки всієї номенклатури ********* озброєння. Тоді є шанс.
Але це не про наше суспільство. Скоріше чоловіки штурмом візьмуть пункт пропуску на кордоні та вискочать з країни....
показати весь коментар
11.09.2023 19:23 Відповісти
Пане Андрію, повністю згоден із першою частиною Вашого спічу, але друга трохи пахне маніпуляцією та популізмом. Економіка країни не витримає вилучення навіть 20% робочої сили. Про 100% (тотальну мобілізацію) від людини розуміючої ситуацію чути дивно...
показати весь коментар
11.09.2023 19:35 Відповісти
Ну да. Только вы забываете, что 12 век уже давно кончился. И кассетные снаряды отлично отминусовывают тупорылую монгольскую конницу.
показати весь коментар
11.09.2023 20:21 Відповісти
Фантазер млять. Покажи країну, де кожен чоловік готовий буде перевдітися в камуфляж та йти воювати. Навіть на Заході, де стандарти життя набагато краще африканського рівня України, знайти бажаючих складно.
Гівняний патріотизм і війни багаторічні це стандарт для супер-бідних і недорозвининих країн хіба що. Але навіть там ще на дотаток релігія, ідеологія і просто феодальні клани.
А у в Україні напевно всі повинні ходити з автоматами просто тому що. Коли є опції цього не робити.
показати весь коментар
11.09.2023 22:09 Відповісти
Аха... И мы вас всех убьем. Даже не сомневайтесь.

От вас живых все равно толку никакого.
показати весь коментар
11.09.2023 20:20 Відповісти
Помогите, кто-нибудь!.. Почему мне хочется по магазину АК высадить в каждое е_ало, что на фото? Марка оружия не ринципиальна, хочется и из МГ-3 и из НК и так далее...
показати весь коментар
11.09.2023 20:47 Відповісти
Тогда как вариант нашим парням нужно будет отходить и выравнивать линию фронта, сохронять жизни, может даже по р.Депр. Катцабам прийдется на большей площади разсредотачиваться, и легче будет их убивать, с наименьшими потерями для наших ВОЕННЫХ. Ну а местным писателям прийдется подорвать попы с диванов и сменить кнопочные пистолеты на ... , или встречать вагнеров под шконками.
показати весь коментар
11.09.2023 21:00 Відповісти
Давайте не будемо забувати те, що до повноцінної війни кацапня готувалась ще з 2004 року. Вже тоді на сході України організовувалися підпільні осередки днр,лнр,хнр і т.д. За цей період часу путло тільки збагатив запаси зброї. А людських ресурсів (зеків, наркоманів, алкашів) і так достатньо.
показати весь коментар
11.09.2023 21:11 Відповісти
Сторінка 3 з 3