7924 відвідувача онлайн
6 885 39

Ворог використовує на Лимано-Куп’янському напрямку радянські зразки озброєння, які вже мають бути списані, - Східне угруповання військ

знищення

Війська РФ використовують стару техніку радянського зразка на Лимано-Куп’янському напрямку.

Про це заявив начальник пресслужби Східного угруповання військ ЗСУ Ілля Євлаш, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на  "Суспільне".

"На Лимано-Куп'янському напрямку фіксуємо різні зразки озброєння військових РФ, різні танки, нещодавно ми знищили там танки Т-90, "Сонцепьоки". Фіксується, що вони "затикають дірки", використовують радянські зразки озброєння, яким понад 60 років та мають бути вже списані", - наголосив Євлаш.

За його словами, в окупантів є проблеми з особовим складом. На цьому напрямку, зазначив Євлаш, воюють добровольчі формування РФ такі, як: "Ведмеді, "Ветерани", "Рисі", "Вовки", "Еспаньйола", їхній склад налічує до тисячі військових. Між цими російськими угрупуваннями погана злагодженість. ЗСУ знищують ці групи окупантів.

Топ коментарі
+12
Старі кацапські танки хоч і списані , але вони ще стріляють і вбивають ,
тому нашим Воінам розслаблятися зарано ‼️
показати весь коментар
17.09.2023 13:35 Відповісти
+10
У відповідь ЗСУ використовує *********** основний танк Т64, якому теж 60 років.
А сотня отриманих від Болгарії БТР60 та БРДМ значно посилили оборону. Та й про словенські Т55 не треба забувати.
І таких прикладів немало.
Радянський мотлох-основа озброєння обох армій у цій війні.
Наші західні сусіди спустошують свої склади, замінюючи радянський непотріб на ******* озброення по курсу 1:1. Платять за те США. А ЗСУ намагаються реанімувати ці раритети і витиснути з них хоч щось. Бо наданої ******** техніки вистачило б для 3÷4 бригад.
Може доволі вже шапками закидати так відверто брешучі?
показати весь коментар
17.09.2023 14:06 Відповісти
+6
Ракети у рузьге скінчились, снарядів катма, масове дезертирство та здача в полон. Тепер ще старюча совєцька техніка...
Чому ж тоді нашим хлопцям так тяжко вдається просуватись уперед?
Мо, почати вішати ура-пропагандонів?
показати весь коментар
17.09.2023 13:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Старі кацапські танки хоч і списані , але вони ще стріляють і вбивають ,
тому нашим Воінам розслаблятися зарано ‼️
показати весь коментар
17.09.2023 13:35 Відповісти
Стріляти то стріляють, але вже нікуди не влучають, бо своє вже відстріляли ще у брєжні часі і тому там стволи вже у хлам і все інше також
показати весь коментар
17.09.2023 14:16 Відповісти
стріляє і палка один раз в рік
стріляє і рогатка у пацана
стріляє кацап сігарєтку
поніманає стріляє - у кацапов разноє
показати весь коментар
17.09.2023 15:05 Відповісти
Начинать нужно с себя . А МЫ , за 9 лет войны даже вшивый патронный заводик НЕ ПОСТРОИЛИ !!! А за 32 года , все оружие просрали - распродали , арсеналы сожгли , ооборонпром похерили ..... Вот мы какие мудрые и просветленные
показати весь коментар
17.09.2023 16:00 Відповісти
"Ведмеді, "Ветерани", "Рисі", "Вовки", "Еспаньйола» а разом вони просто довбо***** які повірили куйлу….
показати весь коментар
17.09.2023 13:35 Відповісти
гдє в цьому списку женя африканец пірожин справєдлівий
нельзя его музикантов так просто не згадати
гдє он
как он там
а музіканти? все лі спелісь з кабздоном?
показати весь коментар
17.09.2023 15:06 Відповісти
якісь назви банальні... А де "Шакали", де "Гієни"... нарешті, де "Скунси"?
показати весь коментар
17.09.2023 17:06 Відповісти
Ці всі поближче до кремля ховаються…
показати весь коментар
17.09.2023 19:30 Відповісти
це не заважає їм наступати
показати весь коментар
17.09.2023 13:42 Відповісти
Далеко они наступили?
показати весь коментар
17.09.2023 14:26 Відповісти
А що ні?
показати весь коментар
17.09.2023 14:41 Відповісти
наступілі на граблі куйла
в очередной раз
маладі кацапчіки - ще не в курсі как пісать на цензор
женя пірожин уже іх не научіт
здохнуть должни кацапчіки как афріканец справєдлівий
показати весь коментар
17.09.2023 15:08 Відповісти
Значить виставимо потім кацапам рахунок "за утилізацію"...
показати весь коментар
17.09.2023 13:45 Відповісти
так хоть не ******* так красиво
показати весь коментар
17.09.2023 13:46 Відповісти
Ракети у рузьге скінчились, снарядів катма, масове дезертирство та здача в полон. Тепер ще старюча совєцька техніка...
Чому ж тоді нашим хлопцям так тяжко вдається просуватись уперед?
Мо, почати вішати ура-пропагандонів?
показати весь коментар
17.09.2023 13:56 Відповісти
Важко просуватися вперед, бо кацапи замінували всі проходи і на велику відстань. Це ж наш Найвєлічайший дав команду розмінувати проходи з Криму і підходи до Маріуполя, а до цього відвів наші війська з украплень на 10 км. Вони для нас нічого не розмінували, а тому і важко. А ще менше слухайте казки від бункерних, кацапні там багато і техніки вони навезли також немало.
показати весь коментар
17.09.2023 14:25 Відповісти
А пан Скеля правий.Після таких переможних реляцій вже ж не повинні обурювати повні бари,ресторани і гуляння як і молоді так і мажорів.А що стосується волонтерства-то зараз же виникає питання-а нащо?Це ж "шахрайство","підзаробити "хочуть.
показати весь коментар
17.09.2023 14:45 Відповісти
У кацапів цього лайна совдепівського ще багато і на жаль воно стріляє...
показати весь коментар
17.09.2023 14:02 Відповісти
У відповідь ЗСУ використовує *********** основний танк Т64, якому теж 60 років.
А сотня отриманих від Болгарії БТР60 та БРДМ значно посилили оборону. Та й про словенські Т55 не треба забувати.
І таких прикладів немало.
Радянський мотлох-основа озброєння обох армій у цій війні.
Наші західні сусіди спустошують свої склади, замінюючи радянський непотріб на ******* озброення по курсу 1:1. Платять за те США. А ЗСУ намагаються реанімувати ці раритети і витиснути з них хоч щось. Бо наданої ******** техніки вистачило б для 3÷4 бригад.
Може доволі вже шапками закидати так відверто брешучі?
показати весь коментар
17.09.2023 14:06 Відповісти
Оце й є відповіддю чому війна буде дуже довга. Бо воюємо непотрібом. Захід міг би надати ******* озброєння та покінчити з війною за місяці.
показати весь коментар
17.09.2023 14:13 Відповісти
Так, захід міг би дати ******* озброєння і дякувати Богу і західу, вони нам дають. А у Вас не виникало питання, чому ми не робили своє озброєння 3,5 роки, коли для цього були і можливості і гроші? "Бариги" залишили зростаючу економуку на 4%, 170 мільярдів гривень в казні і тоді ті гривні були гривнями, а не як сьогодні, коли ціни виросли в 5-10 разів, залишили виграні у "Газпрому" і інших кацапських підприємств 4,7 мільярди доларів США і позов на 11 мільярдів доларів, які Боневтік московитам пробачив, налагоджені на випуск продукції військового призначення підприємств: танків, БМП, бронеавтомобілів різної модифікації, САУ"Богдана", сиситем "Верба", "Буревій", ракет "Нептун", "Вільха М", "Грім 2-Сапсан"? Але просто Боневтік хотів хайпу, наживи і слави, будуючи дороги і збагачуючи на ній своє оточення. Тільки уявіть, що якби ми мали сотні ракет, тисячі ПТРК "Стугна П", сотні нових САУ, танків, БМП, тисячі різноманітних снарядів, то ворог наважився нападати 24.02.2023 року?
показати весь коментар
17.09.2023 14:35 Відповісти
І Анатолію, і Людмилі. Відповідь. Зелені, бариги, профффесссура,бджолярі та інші кучми. Це все разом НЕ працювало на зміцнення військової складової нашої країни. У всіх були різні на те причини. Але так вже сталося. То ж прийти до ОПи, як пропонує Людмила не поможе від слова зовсім, навіть якщо цю контору прямо там і прикопать. Завтра і післязавтра зброя не появиться. 30 просраних років не стиснуться у три дні. Тому варіант тільки ВЖЕ збудована західна ******* зброя. Інакше ніяк. І Захід може це зробити при бажанні. Бажання тільки поки що немає. Причина мені невідома але дуже дивна. Маючи на озброєнні в рази ********* за кацапську зброю нам видають все чайними ложками. Так дійсно 10 років треба. І з неясною перспективою хто буде переможцем.
показати весь коментар
17.09.2023 15:06 Відповісти
Частково погоджуюся, але на Заході не будували доріг по проекту "Велике крадівництво", а думають про захист своїх країн і тримають зброю для себе. Бо як показує практика, троянські коні в НАТО, як Угорщина, може ставити палку в колеса і захищатися прийдеться спочатку самому. А зброю для захисту мали робити ми, а чого не вистачало, просити у партнерів. З Вами погоджуюся за розброєння армії кравчуком, кучмою,при бджолярі добре потрудилися Толян Гриценко і пані Юля, проффесор горбатився на ворога, але тоді не було війни з Ціпією, тоді всі кричали і вимагали дружби з Цапією, а у 2019 році в нас була війна і Президент Зеленський мав майже всі гроші кинути на оборону, але він цього не зробив, а навпаки, знищив мільйонні запаси мін, відвів війська, скоротив армію, заборонив стріляти, та ще й розмінував виходи з Криму. Виробництво ракет не фінансував, гроші розтринькав на свої забаганки. На 30 років байдужості і розброєння також писати не потрібно, бо з 2014 і по 2019 рік Президент Порошенко і його команда багато зробили для армії і оборони країни, але наріду це не подобалося і навіть багатьом військовим, бо потрапили під російську і бенязеля пропаганду, тому такий маємо результат. Нам же не американці чи німці вибирали Верховну Раду і Президентів?
показати весь коментар
17.09.2023 15:22 Відповісти
Та вірно все, але ми не маємо машини часу. Попелом голову можна посипати, шукати винуватців, навіть повісити когось на Площі Незалежності. Це не допоможе українській зброї з'явитися позавчора. Тому ЄДИНИЙ варіант це ******* західна зброя, яку, нажаль, нам не дають.
показати весь коментар
17.09.2023 15:26 Відповісти
Погоджуюся. Потрібно просити зброю у західних країн, але не робити їх в цьому винними, переводячи стрілки від Боневтіка на них.
показати весь коментар
17.09.2023 15:41 Відповісти
Стрілки не переводять. Але що заважає надати нам потужну ******* зброю яка буде стовідсотково забезпечувати перемогу нам та ще не через міфічні декілька років, яких, чесно скажемо ми не маємо. В яку гру вони грають?
показати весь коментар
17.09.2023 15:45 Відповісти
Ви мене не зрозуміли, або робите вигляд, що не розумієте. Я відповів на Ваш комент "Оце й є відповіддю чому війна буде дуже довга. Бо воюємо непотрібом. Захід міг би надати ******* озброєння та покінчити з війною за місяці", говорить про те, що ніби захід винен в тому, що затягується війна, бо не дає нам ******** зброї. Тобто війна буде довгою, бо захід був зобов'язаний нам дати але зажав? Та нічого нам захід не мв давати, все нам мав дати Верховний, уряд, міністерство оборони, а чого не вистачить, то мали б просити у партнерів. Але наші все зарили в дороги, все і брехали, що нападу не буде і навпаки, щамість укрвіплення оборони відводили війська і розміновували виходи кацапів з Криму. Виходить, що замість оборони вони ще наносили нам шкоду? І не твільки Ви пишите про це і своїми дописами створюєте ілюзію, що у всіх наших бідах винні західні країні, що мов вони мали за нас піклуватися, а не ми самі. А ми в той час, мабуть як недієздатні, мали гуляти по Буковелях, Трускавцях, Оманах, шашликах і брехати наріду, що захід бреше, що все нормально? Пишу ще раз, що наша влада прої...ла все що тільки могла і про це потрібно писати і не звинувачувати захід, а просити в них зброю і дякувати, що не відмовили, що прийняли 8 мільйонів наших біженців, що дали ******* танки, ракети, снаряди. Якби не гармаати і снаряди США і їх союзників, то наші міста по Київ, а можливо і далі були б схожими на Бахмут, бо міністр оборони країни резніков, якого призначив Зеленський, перерахував на сняряди кудись 32 мільярди гривень і не отримав ні снарядів ні грошей. То це зроблено помилково, чи навмисно???
показати весь коментар
17.09.2023 16:26 Відповісти
Я прекрасно вас розумію. Але ви виключно педалюєте тему Зеленський все просрав, з якою я також згоден. Але це все ВЖЕ здійснилось. Вороття нема. Треба виходити з реалій. А реалії - маємо дулі замість зброї. І винен нам щось Захід чи не винен питання не стоїть. МАЄ дати. Інакше одержить проблеми у випадку нашої поразки. Ця проблема стане світового масштабу. Всі недоноски почнуть ревізувати можливість виконання своїх викривлених амбіцій. Навіть всередині ЄС. Угорщина, Румунія не кажучи про багато інших країн, які мають територіальні претензії але сиділи в стойлі бо боялись осуду та покарання. У разі перемоги росії вони почнуть рвати устрій на куски. Це окрім того, що сама росія зажадає вже європейського пирога. Та ще й маючи у складі своєї армії вже й українських солдат.
показати весь коментар
17.09.2023 16:50 Відповісти
Тут я з Вами погоджуюся. Такою відповіддю я задоволений. А захід дасть нам все, щоб ми здолали ворога, але нам, а не єрмакам, татровим і їх зграї, яка допомогу в грошах конвертує і виводить в офшори, аа гуманітарку просто мародерить. Ось Вам свіженьки приклади тільки за останню годину:.




показати весь коментар
17.09.2023 16:59 Відповісти
Перелічивши всіх президентів, ви ніяк не згадали п'ятого. - Чому? При ньому нічого не продавали?
Про інше не треба, тільки про роззброєння, яке ви згадали в своєму коментарі.
показати весь коментар
17.09.2023 16:35 Відповісти
Бо при 5-му Президенту відновили армію, відремонтували та модернізували тільки більше п'яти сотень танків і іншої важкої техніки, створили нові проекти ракет і почали випробовувати та виробляти "Нептун", "Вільха м", "Грім 2-Сансан", створили нову САУ "Богдана"...і це при тому, що в казні було всього 106 тисяч гривень, розкрадені прроффесором і вивезені золото-впалютні резерви, Бенею вкрадені з банку 5,5 мільярдів доларів, позови від московитив в міжнародні суди по отплаті величезних *******" за газ, з боку Цапії введено ембарго на ввезення нашої продукції, коли вся економіка була направлена на ринок Цапії... То які у Вс будуть претензії до 5-го Президента, Уряду і Верховної Ради того часу?
показати весь коментар
17.09.2023 16:48 Відповісти
Я спитав тільки про продаж зброї з 14-го по 19 роки, за каденції 5-го. Про все інше я не питав.
А запитав лише тому, що в вашому коментарі згадані всі, крім нього.
Якщо при ньому нічого не продавали, то так і напишіть. А ще краще - дайте посилання для підтвердження цього. Якщо не маєте таких підтверджень, то також напишіть. Посилань на підтвердження протилежного я не питаю.
показати весь коментар
17.09.2023 17:16 Відповісти
То нагадайте що і кому продали зі зброї при Порошенко, бо я не маю такої інформації. Просто порівняв, що одні продавали і знищували армію, цей розбудовував, але нарід ******* тих, хто знищував армію. Тут головне не щось робити, аа гарно брехати, бо нарід маає великі вуха.
показати весь коментар
17.09.2023 17:27 Відповісти
Дякую за відповідь.
На цю тему багато видань посилаються на SIRRI ( та це й природно, бо підраховувати продаж зброї це їх "коник").
Перше було ще в 17-му році, та охоплювало по по 17-й рік: https://vesti.ua/strana/226157-sipri-pri-poroshenko-ukraina-prodala-rossii-*******-produktsii-bolshe-chem-pri-janukoviche SIPRI: При Порошенко Украина продала России военной продукции больше, чем при Януковиче 20.02.2017 | ВЕСТИ .
Але це так, просто тому, що воно є, бо це видання російськомовне, хоч і в Україні.

Є інші, які знов таки посилаються на Стокгольм:

https://www.slovoidilo.ua/2021/03/17/infografika/suspilstvo/skilky-zbroyi-komu-prodavala-********-vijny-ta-yiyi-pochatku Експорт зброї з України - інфографіка » Слово і Діло
https://blogs.pravda.com.ua/authors/shkrum/5c911b1e1e238/ Україна 4 роки війни постачає зброю Росії? | Блоги - Українська правда
https://lb.ua/economics/2015/05/11/304558_poroshenko_postavil.html Порошенко поставив "Укроборонпрому" завдання увійти у топ-5 експортерів зброї - портал новин LB.ua
https://ru.krymr.com/a/oboronka-na-eksport-komu-ukraina-prodaet-oruzhye/29815693.html «Оборонка» на экспорт. Кому Украина продает оружие .
Можна спорити, але це надруковано в наших ЗМІ.
показати весь коментар
17.09.2023 17:47 Відповісти
а почитать свои ссылки слабо? «Если наши заводы перестают продавать за границу, фактически они не могут производить для армии, так как основной доход, к сожалению, пока идет из-за рубежа, не от украинской армии - из-за ограниченности бюджета», ‒ говорит заместитель генерального директора концерна «Укроборонпром» с 2014 по 2018 годы Денис Гурак.

о том какой бюджет нам оставили в 14
-м ... помолчим
показати весь коментар
17.09.2023 20:07 Відповісти
Навіть соромно на ці коменти давати відповідь. То виходить, що Президент Порошенко порушив свої санкції проти Засрашки і Засрашка порушила свої санкції?
https://www.slovoidilo.ua/2022/03/14/novyna/polityka/2014-roku-proty-rosiyi-zaprovadyly-6366-sankczij-kuleba

Міжнародні санкції щодо Російської федерації, що почали застосовуватися 2014 року - політичні та економічні заходи, направлені на припинення війни Росії прорти України. Санкції ввели: ЄС, США, Канада, Японія, Норвегія, Швейцарія, Австрія, Нова Зеландія, загалом 41 країні і в тому числі Україна. Там ще мали написати, що він брата, збагатився у 82 рази, крав зі "Свинарчуками", крав на "Ротердам+"..., але ці фейки не підтвердилися. Не читайте замовні статті.
показати весь коментар
17.09.2023 20:35 Відповісти
Вся техніка повинна бути списана -- разом з обслугою
показати весь коментар
17.09.2023 14:39 Відповісти