12095 відвідувачів онлайн
12 267 89

Темпи мобілізації в Україні не планують збільшувати, але все залежить від ситуації на фронті, - Міноборони

мобілізація

Мобілізація в Україні триває і посилення процесу наразі не готується, але все залежить від ситуації на фронті.

Про це заявив заступник міністра оборони Олександр Павлюк, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

За його словами, "поки плани щодо мобілізації не змінювалися", проте все залежить від того, які виклики постануть перед країною на тлі російської агресії.

Павлюк також наголосив, що захист своєї держави є завданням кожного чоловіка, і "треба до цього готуватися та бути готовими".

"Ми робимо максимально все, щоб не збільшувати темпи мобілізації... але ви самі розумієте, все залежить від агресора та фронту", - додав він.

Топ коментарі
+24
Сталин был тиран и подонок. Но. Его сын погиб а другой реально воевал. Дети всей номенклатуры реально воевали и гибли.
Поэтому Сталин имел МОРАЛЬНОЕ ПРАВО посылать других на смерть.
Нынешние мрази понатягивали вышиванки, из каждого утюга вещают о патриотизме и долге, а дети их и сами они на фронт ни ногой.
показати весь коментар
27.09.2023 18:40 Відповісти
+22
"Це залежить від яєць". Від якого нах%$й агресора залежить? У вас в загалі цілі військові були на цей рік? Хоч якісь? Окрім "шашликів" та "потужних звітів вечірнього Боневтіка"? Планування якесь було? Ну там "проміжна ціль", "кінцева ціль"? Ві ці цілі досягли, там же був розрахунок ресурсів, зброї, обсягів... бл..ь? Ні по зіркам, по картам таро?
показати весь коментар
27.09.2023 17:15 Відповісти
+20
Дякуємо за новину. Зрозуміло все. Висновок - пакувати будуть усіх. Ще треба + 200 000 мобілізованих до 2024 року.
показати весь коментар
27.09.2023 17:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
27.09.2023 17:01 Відповісти
"Це залежить від яєць". Від якого нах%$й агресора залежить? У вас в загалі цілі військові були на цей рік? Хоч якісь? Окрім "шашликів" та "потужних звітів вечірнього Боневтіка"? Планування якесь було? Ну там "проміжна ціль", "кінцева ціль"? Ві ці цілі досягли, там же був розрахунок ресурсів, зброї, обсягів... бл..ь? Ні по зіркам, по картам таро?
показати весь коментар
27.09.2023 17:15 Відповісти
Зе :» я не вмію мислити стратегічно «, а як-би на моему 🤢🤡 місті був , якийсь дурачок ?»
показати весь коментар
27.09.2023 17:46 Відповісти
Темпи не збільшують, роботи нема, грошей нема. Існуємо як якісь полураби.
показати весь коментар
27.09.2023 17:19 Відповісти
Роботи за якою професією немає?
показати весь коментар
27.09.2023 17:39 Відповісти
50+ ніякої немає.
показати весь коментар
27.09.2023 18:42 Відповісти
насправді не в професії справа, а в оплаті праці, яка не співмірна зі зростом цін.. зараз людям реально важко виживати, особливо тим, хто все втратили...
показати весь коментар
27.09.2023 19:18 Відповісти
це справді так, з/п на довоєнному рівні, а в моєму місті середня це 7-12тищ грн,все вище це спеціалісти або каторги. На цю з/п, сам пройшов на тимчасовій роботі пару місяців - це виживання просто.
показати весь коментар
27.09.2023 19:22 Відповісти
людей мудрості вчити -щоб не ставили дибільних питань............хоча напевне таким уже нічого не допоможе....
показати весь коментар
28.09.2023 09:35 Відповісти
якщо грошей нема, просись у військо, не обов'язково бігати з автоматом на передовій, роботу знайдуть. було б бажання
показати весь коментар
27.09.2023 17:58 Відповісти
Дякуємо за новину. Зрозуміло все. Висновок - пакувати будуть усіх. Ще треба + 200 000 мобілізованих до 2024 року.
показати весь коментар
27.09.2023 17:30 Відповісти
2024 рік це основний рік по людях ,далі ця мобілізація вже нематиме сенс...
показати весь коментар
27.09.2023 19:43 Відповісти
Тріль,ти в курсі, що грошей небуде, одні твої однофермівці тролі тебе лайкають. А за це ведмедчук платити не збирається .
показати весь коментар
27.09.2023 20:59 Відповісти
Ну это прежде всего потому, что так и не объявили массовой мобилизации в рф (и вряд ли объявят до выборов президента и так хватает зэков и скрытой). Плюс на фронте потери реально много меньше, чем зимой-весной во время бахмутской осады. Почему? Боестолкновений тогда было 100-150 в сутки, а сейчас 15-30. При таких раскладах 10 тысяч человек в месяц вполне себе хватает набирать.
показати весь коментар
27.09.2023 17:45 Відповісти
Хз
Полтавский военком сказал, что из каждых 100 мобилизованных весной осталось 20.
показати весь коментар
27.09.2023 18:29 Відповісти
Та це вже байки пішли)))
показати весь коментар
27.09.2023 19:21 Відповісти
Без образ, але ще рік війни і прогноз буде не скорочення до 25млн населення, а скорочення до 15млн, причому лишаться одні старі і немічні, інші просто втечуть. Та й на болотах ситуація не краще, але то їх проблеми.
показати весь коментар
27.09.2023 18:31 Відповісти
Уся молодь на лижах, особливо призовники, а жінки спокійно можуть створювати сім'ї на заході без всього цього головного болю.
Можливо кцпи хотіли заодно вирішити свої етнічні і демографічні проблеми за рахунок слов'янського населення України, а по факту тепер до них і азіатські гастарбайтери побрєзгують їхати десятиліття, не те що слов'яни.
показати весь коментар
27.09.2023 19:00 Відповісти
Мета війни-обезлюдити краіну максимально.
показати весь коментар
27.09.2023 19:50 Відповісти
Сталин был тиран и подонок. Но. Его сын погиб а другой реально воевал. Дети всей номенклатуры реально воевали и гибли.
Поэтому Сталин имел МОРАЛЬНОЕ ПРАВО посылать других на смерть.
Нынешние мрази понатягивали вышиванки, из каждого утюга вещают о патриотизме и долге, а дети их и сами они на фронт ни ногой.
показати весь коментар
27.09.2023 18:40 Відповісти
О, москвороті сталіністи підтягнулись)))
показати весь коментар
27.09.2023 23:06 Відповісти
Что мешает тебе лично найти одного -двух спрятанных золотцев и устроить им "голодные игры"?
показати весь коментар
28.09.2023 01:39 Відповісти
куди ще збільшувати, якщо на вулицях ловлять і прямо в буси пакують?

навіть в московії такого нема...
показати весь коментар
27.09.2023 18:49 Відповісти
"обов'язком громадян України".
показати весь коментар
27.09.2023 19:13 Відповісти
Не буде зброї темпи мобілізації стануть роками як війна.
показати весь коментар
27.09.2023 19:42 Відповісти
Все що каже влада і заспокоює все буде навпаки це перевірено як історією. так і часом.
показати весь коментар
27.09.2023 19:55 Відповісти
показати весь коментар
27.09.2023 20:04 Відповісти
Сцикуни !
показати весь коментар
27.09.2023 20:44 Відповісти
О так, люди перепливають річки і гинуть, переходять гори і замерзають там насмерть. І знають що можуть загинути, і сміливо йдуть. Це теж героїзм, тільки іншого виміру, де любов до свободи більша ніж скажімо до держави чи землі. Так що не треба от, про сцикуни і так далі.
показати весь коментар
27.09.2023 20:52 Відповісти
Вибач,вони не сцикуни, вони ГНИДИ!
показати весь коментар
27.09.2023 21:20 Відповісти
С Колчаковских фронтов пишешь, херой?
показати весь коментар
27.09.2023 21:44 Відповісти
кцп пнх
показати весь коментар
27.09.2023 22:56 Відповісти
Це ваша точка зору. Я вважаю що вони герої, що ті, що ті. І завдяки ним наша країна стане краще. Поки одні тримають оборону, інші на Заході з часом розскажуть, що тут насправді відбувається, і це буде запобіжник від перетворення нас на Північну Корею. Це спротив владі і тим формам ведення війни, які вона вважає нормальними. Люди не вважають що ця м'ясорубка яку влада влаштувала гонячи штурмовиків на штурмовиків, це нормальні методи. Вони не хочуть вважати себе "ресурсом". Вони не хочуть вмирати, поки підкачані мажори розважаються і спокійно їздять з сім'ями за кордон. Це нерівноправ'я і цей спротив єдино правільна відповідь.

Я от дивлюсь стрімчик з відпочинку одного нашого чувака. Приємно подивитись. Відпочинок в Албанії https://www.youtube.com/watch?v=aKmmgx0PMAw https://www.youtube.com/watch?v=aKmmgx0PMAw

Кордони відкриті, море, Європа, і повернутись назад в Україну. Якщо йому можна, чому мені чи вам не можна? Ви вважаєте це нормальним?
показати весь коментар
27.09.2023 23:38 Відповісти
Та ні, це сцикливість.
показати весь коментар
27.09.2023 23:01 Відповісти
Отак подохли, не вбивши жодного москаля... Нахера жили взагалі ?
показати весь коментар
27.09.2023 23:03 Відповісти
Гм. Взагалі то життя існує для того, щоб народжувати дітей, будувати будинок, подорожувати, читати книги, і так далі. Москаля вбити треба, тут заперечень не маю, але може краще це зробити в інший спосіб, а не з іржавим калашом стрибати в окоп до такого ж супротивника під крики ротного "Впрьод!"? Може є більш розумний спосіб?
показати весь коментар
28.09.2023 00:31 Відповісти
що це за баіки-лякачки про ржавий калаш і т. п.?)))
по вашому краще здохнути десь в норі, обісраним від страху,, чи втопитись, ніж піти захистити свій дім, батьків, дітей? І не вмів там з автоматами бігають, більшість (5-6 до 1) займаються зв'язком, логістикою, ремонтом техніки, кухнею і т. д. і т. п. -хто на що вчився, ще й гроші непогані мають... А сцикуни в річках ладні тонути, аби, не дай боже, не зробити щось корисне для країни... Ну пздц, блд... Такий позор, нащо воно взагалі жило-їло-срало?
показати весь коментар
28.09.2023 00:52 Відповісти
У вас дуже специфічна точка зору, виключно нафронтничеська. Ви навіть не намагаєтесь подивитись з неупередженої точки зору. Ваше завдання не зберегти батьків, воно вам байдуже, головне щоб всі були на фронті. Крім звісно: депутатів, священників, музикантів, МВС, суддів, вчителів, держслужбовців, мажорів, студентів, аспірантів, адвокатів, директорів фірм, броньованих, і чорт забирай реально 80% населення. Кого ви намагаєтесь зацькувати, вузенький прошарок дідів 50+, яких старанно відловлюють по ринкам? Адже всі інші у нас привелийовані. Ви бачили яка підтримка ухилянтів, якщо комусь вдається втікти, 90% ставлять лайк і підписку. Нафронтників все менше, а ухилянтів більше, з кожним днем. І це правильно, бо несправедливість страшенна. Поки одні без проблем їздять відпочивати на Адріатику, іншим намагаються нав'язати думку, що треба в окоп. Але воно так не працює. Чому вас це не ображає, що ви скажімо тут, а хтось зараз в Марбел'ї? Часом не в ЦІПСО служите?
показати весь коментар
28.09.2023 02:11 Відповісти
оце тебе поплавило))) дурню, воюють якраз для того, щоб захистити і батьків, і Сім'ю! а ти все мрієш на чужих спинах виїхати?
А лайки ставлять і підписки кацапські боти, бо на полі бою в них не дуже виходить, то через дурачків по типу тебе намагаються дух бойовий в українців зломити, щоб легше було нашу країну знищити.
А щоб було все для всіх справедливо і не доводилось обсцикатися і обсиратися і тонути в річках, аби тільки в армію не йти - треба на виборах не по приколу голосувати, а бошками своїми тупими думати, ідіоти.
показати весь коментар
28.09.2023 02:26 Відповісти
Сім'я вже два роки як в Кракові і залишиться там назавжди. А що змінило б голосування на виборах?
https://sud.ua/uk/news/publication/281060-uklonistov-smogut-nayti-s-pomoschyu-dannykh-nalogovoy-sluzhby-reestrov-dolzhnikov-i-pripiski-k-semeynym-vracham-bolshaya-gruppa-s-raznykh-fraktsiy-vnesla-zakonoproekt

Немає різниці між владою та опозицією, це зараз одне й те ж. Так що, ти згодний, що поки одні в Марбел'ї, інші на фронті, це нормально? Що на західних кордонах стоїть ціла армія кремезних чоловіків і охороняє нас від... Польщі?) Що частина суспільства привелийована, а інша частина зведена до стану рабів?

Від "панів" з затишних офісів та студій несуться потужні нахрюки про "всім в окоп", але жоден "пан" не стане до кулемета і не буде жити в окопі. І не став за два роки. І різні Корчиньски та Арестовичи будуть без проблем їздити за кордон і всім казати "в окоп! кожен чоловік повинен бути в окопі!". І казати вони це будуть з чудового пляжу в Іспанії. Чого немає жодної претензії до Арестовича? Чому ви йому не напишете - Агов ухилянт, ану давай нафронт!? Тебе влаштовує Арестович, який служив, але не в армії? А мене не влаштовує.
показати весь коментар
28.09.2023 03:48 Відповісти
...і щоб попасти в штурмову бригаду, треба ще сильно постаратися, бо туди беруть найпідготовленіших і найвмотивованіших - найкращих. Тож не треба тут байками сцикунів і серунів лякати)))
показати весь коментар
28.09.2023 01:22 Відповісти
До какой свободы? Кто мешал им всем уехать с 1991 по 2022 год? Диван? Или нелегалом в никуда страшно было ехать. Конечно сейчас такая халява для них чоб и не поехать .
показати весь коментар
28.09.2023 01:43 Відповісти
А шо украине дала она забрать можеть все е о сьрана не для жизни а терора банда корупция уехать и перехреститса што з ада поехали ето пропацая тут корупция все бандити седят
показати весь коментар
28.09.2023 08:14 Відповісти
Мобілізацію у ЗСУ знає кожен. А де мобілізація у ВПК? Сидіти з паяльником або зварювальним апаратом якось тепліше, ніж у мокрому окопі. Бити по території мордору ракетами чи дронами якось економічно доцільніше, ніж по власних хатах.
показати весь коментар
27.09.2023 20:47 Відповісти
Чому без проблем можна відремонтувати всяку електроніку, телефони, телевізори, ноутбуки? Мав би бути дефіцит, всі паяльних діл майстри вже рік мали б збирати компоненти для дальнобійної зброї. Провести курс детоксикації 60-ти літнім дідам і вони згадають як у молодості працювали на електронних підприємствах і паяли міжконтинентальні ракети. Натомість гребуть молодь на мінні поля. Це Україна, чи хабадний каганат?
показати весь коментар
27.09.2023 22:50 Відповісти
Роками виклянчуєм ракети і не закупляєм обладнання для виробничих ліній. Хто цим дисонансом верховодить насправді?
показати весь коментар
27.09.2023 22:58 Відповісти
Так верховний же ж і верховодить
показати весь коментар
27.09.2023 23:00 Відповісти
А виглядає як маріонетка масштабнішого замислу.
показати весь коментар
27.09.2023 23:16 Відповісти
Так воно так і є... Але ж по посаді офіційно воно всім заправляє, але чия рука у цієї пустої ляльки в ж@пі - то вже інше питання...
показати весь коментар
27.09.2023 23:33 Відповісти
Ви праві на 100%.Від Зеленського кожного дня ми чуємо тільки дай дай дай дай-те нам,а чому самі не робимо?Держава використовує людей нераціонально та просто тупо без всякої користі.Стан війни не оголошено,а значить не можна приватні підприємства використовувати як заманеться перепрофільовувати на випуск військової продукції.Є заводи ВПК у держвласності ніякого розширення чи освоєння нового не відбувається ,бо якби були потреби вони відразу відправляють відомості до центру зайнятості а там тиша, вакансій немає.Тому Електронщики,монтажники паяльщики та інженери відправляються в окоп.
показати весь коментар
28.09.2023 09:59 Відповісти
Невже так складно провести ефективну рекрутингову кампанію? Навіщо ці кошмари з бусиками, з катуваннями і т.д.
показати весь коментар
27.09.2023 21:18 Відповісти
Вже пізно. Люди побачили що змін немає, і тому бажаючих воювати за цю країну буде тільки менше
показати весь коментар
27.09.2023 21:43 Відповісти
По факту воины воюют за богатеньких ьридварасов и их статки.
показати весь коментар
27.09.2023 21:45 Відповісти
кцп пнх
показати весь коментар
27.09.2023 22:55 Відповісти
Г.ндон пользованый, люди воюют, что бы их семьях кацапские выродки не сделали Бучу. А мимоходом еще получается, за то, что бы такие сцыкуны-уклонисты, какаких здесь большинство, могли свободно глупости волать.
показати весь коментар
27.09.2023 23:39 Відповісти
Ну то приедь из америки и на фронт!
А то легко быть ох--нно смелым, сидя за океаном.
показати весь коментар
28.09.2023 10:59 Відповісти
Влада вирішила мотивувати тільки страхом,ну подивимося який буде результат.Ось сьогодні чув,відбувається викрадення людей,просто на вулиці під'їжджає легковик хапають за руки кидають у машину і везуть у тцк без всяких пояснень,навіть якщо ти інвалід з дитинства без адвоката не вийдеш.
показати весь коментар
28.09.2023 10:09 Відповісти
Невже ті хто переходить кордон думають що перейдуть без наслідків ?
Ті хто по підробним документам їдуть ще так собі повезе не повезе
Але була така ситуація що чоловік вирішив потрапити до Румунії перепливши річку Дунай
Вона завширшки має 700 метрів і сильна течія
І що переплив?навіть до половини Дунаю не доплив і втонув
А може його і не взяли б до армії чи в тилу працював би
Бо перехід кордону через посадки річки чи гори це не менший ризик ніж мобілізація
показати весь коментар
27.09.2023 22:05 Відповісти
Де ви Дунай бачили 700 м завширшки?
показати весь коментар
27.09.2023 22:26 Відповісти
Дядько трохи прикрасив, але сенс написаного зрозумілий
показати весь коментар
27.09.2023 22:59 Відповісти
На территории Украины ширина Дуная от 600 до 1200 м. Достаточно открыть школьный учебник географии.
показати весь коментар
27.09.2023 23:53 Відповісти
300 метрів, а є місця вужчи. Ви ІПСОшники чи що?
показати весь коментар
27.09.2023 23:57 Відповісти
Буквально на днях наш письменник та мандрівник переплив Дунай. Героїчна особистість, молодець!

https://www.facebook.com/pan.sapunov/posts/pfbid0iub8XtGHA9q2MTEiV6E5JGooZymrE6uKhaxYztXTMo9pNSCRzcHm8X1sEbu675fpl
показати весь коментар
27.09.2023 23:53 Відповісти
Мені це усе смішно читати, коли я бачу, як під час війни, по місту гасають натовпи дорогих автівок з бугаями за кермом, і ніхто не питає, що вони тут роблять. У цей же час, кожен день проїжджає по центру міста катафалк з черговим загиблим на війні з сиренами. Це що таке взагалі, просто знущання над народом? Бидлу вмирати - білій кістці - жирувати?
показати весь коментар
27.09.2023 23:00 Відповісти
как обычно, под статьей о мобилизации отмечаются в основном те, кто "пойдет воевать только после Кошового". Аргументы - от детей Сталина до безграничного свободолюбия. Что ж, кацап придет к вам, а не к Кошовому (этот уже будет далеко) и устроит "свободу", которой мало не покажется.
показати весь коментар
27.09.2023 23:48 Відповісти
Олежка чего надрываешься, ты уже далеко.
показати весь коментар
27.09.2023 23:57 Відповісти
Кожен буквально раз коли я дивлюсь аргументи нафронтників, майже будь-кого поколупаєш, або за кордоном, і його діти теж. Або якісь адвокати. Або священники. Або журналісти-блогери. Тобто будь-хто, який ніколи не з'явиться на лінії фронту. Ну просто кожен. А ті хто в окопі в приватній розмові кажуть "господи, я б все віддав, аби звідси кудись, хоча б на блок-пост в якомусь селі".
показати весь коментар
28.09.2023 02:21 Відповісти
Я это говорил своим донецким в 2014 году, и вам сейчас: " те кто не будет воевать против Москвы, будут умирать за нее". А мне тогда говорили что мол у них мобилизации нет а у хохлов есть. Ну и где они все после 2022го года? Если Путин захватит Украину, что по вашему он будет делать со всем мужским населением, которому кстати нечем себя будет занять из-за разрушенной экономики? С ложечки кашей кормить? Будете очищать Сибирь от снега в лучшем случае. А так лопату и две гранаты в зубы, или мосинку с пятью патронами, как во вторую мировую, и вперёд бежать куда прикажут
показати весь коментар
28.09.2023 01:56 Відповісти
Ну так приезжац и покажи пример лично.
Какого вы вообще рассказываете как нам быть, сидя в тысячах км от боёв????
показати весь коментар
28.09.2023 11:02 Відповісти
Долбойоби, коли обстановка на фронті буде важко, а вона вже важка, то додаткову мобілізацію пізно вже буде проводити
показати весь коментар
28.09.2023 08:00 Відповісти
Як цю новину читає мобілізований, яки другий рік в армії і кінця і края не видно, але були якись сподівання на те що будуть нас міняти на тих , хто не служив останні два роки. Ну по справедливловості, ми відслужили два роки, тепер інши хай послужать. У нас теж є сім'ї, діти, кар'єри домашні справи, ми теж хочемо жити нормальне життя , а не в армії гнити.

А читається це так - "мобілізовані ідіть на х...".
показати весь коментар
28.09.2023 09:45 Відповісти
А мобилизованный не хочет прийти с автоматом к военкому и спросить, гже багатенькие, почему их не призывают???
показати весь коментар
28.09.2023 11:04 Відповісти
Мне как-то пох кто меня заменит, ты или лысый из квартала.
И когда призовут тебя, тебе тоже будет все равно.
показати весь коментар
28.09.2023 16:29 Відповісти
Тебя менять в Украине или в Испании? У тебя флажок какой-то переменчивый....
показати весь коментар
28.09.2023 17:59 Відповісти
Когда юзаю интернет от старлинк, даже реклама в интернете какая-то хз. Я испанский не знаю, может и испанская.
показати весь коментар
29.09.2023 07:53 Відповісти