9955 відвідувачів онлайн
6 237 74

Росії вистачить економічних ресурсів воювати "без особливих проблем" до 2025 року, - Буданов

окупанти

В економічному плані без особливих проблем Росія може собі дозволити воювати в Україні до 2025 року. За кількістю техніки - до 2026 року максимум.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в інтерв'ю "Українській правді" зазначив керівник Головного управління розвідки Міноборони України Кирило Буданов.

"По оцінці економіки, без особливих проблем Росія може її собі дозволити до 2025 року. За кількістю техніки – до 2026 року максимум. Можливо, трохи швидше, тому що темпи відновлення техніки, які відбуваються зараз у них, не такі високі", - зазначив він, відповідаючи на запитання, скільки, за його оцінками, може тривати війна в Україні.

"Тобто ми виходимо з вами десь на 2025 рік. По людському ресурсу, очевидно, що їм вистачить надовго. Але хто б там не казав, якщо оцінювати сукупно наш людський ресурс, то там теж надовго. У нас країна не така маленька. Інша справа, а чи готова Російська Федерація іти до верхньої межі, до останнього? По факту, всі вони воюють мобілізованими, відчувають брак боєприпасів, брак озброєнь", - додав Буданов.

Топ коментарі
+29
Одним словом,воювати вони можуть ще достатньо років, і що саме головне,то у них по суті нічого не знищується, а у нас уже за півтори року коллапс у демографії,економіці, знищена металургія, потерпає сільське господарство, Каховська ГЕС підірвана і хто зна що ще буде, а якщо війна буде ще пару років то буде ще гірше. Кацапи зрозуміли,що виграти у війні їм не вийде,то вони хочуть відкинути Україну в середньовіччя і заставити людей покидати країну і шукати місця для життя за кордоном.
показати весь коментар
12.10.2023 09:43 Відповісти
+28
Де ваш ресурс,? Бо коли читаєш,що якийсь дрон упав у селі брянська і не нашкодив, а Юсупова просить дрони для фронту, коли головний розвідник не вилізає з соцмереж замість ті ресурси орків знищувати, коли аудит може спокійно закрити оборонку а президент очі на це. ..то про що можна сказати
показати весь коментар
12.10.2023 09:40 Відповісти
+18
ні, це не цирк - це зелене шапіто шось середнє між кунсткамерою і зоопарком.
показати весь коментар
12.10.2023 09:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Де ваш ресурс,? Бо коли читаєш,що якийсь дрон упав у селі брянська і не нашкодив, а Юсупова просить дрони для фронту, коли головний розвідник не вилізає з соцмереж замість ті ресурси орків знищувати, коли аудит може спокійно закрити оборонку а президент очі на це. ..то про що можна сказати
показати весь коментар
12.10.2023 09:40 Відповісти
Як може цей тік-токер щось прогнозувати по раші, коли прогавив початок війни?
показати весь коментар
12.10.2023 10:11 Відповісти
Так він свою сім'ю вивіз до вторгнення, були його"мемуари". Хоча він хамелеон
показати весь коментар
12.10.2023 10:31 Відповісти
Думав, його сім'я це гогіашвіли. Значить не його вивіз
показати весь коментар
12.10.2023 10:37 Відповісти

ГУР МО та особисто керівник ГУР МО Буданов вчасно і неодноразово, до початку вторгнення рашистів, попереджав президента Зеленського, ГШ та МО про підтверджену розвідкою, вкрай високу небезпеку широкомасштабного вторгнення рашистів в Україну, включаючи напрям головного удару, плани атаки ЧАЕС та інше. Під час доповідей керівника ГУР МО військово-політичне керівництво не повірило Буданову, розцінивши матеріали його доповіді , як "фантастичні". В цілому, надані Будановим розвіддані та результати їх аналізу, практично повністю співпадали з попередженнями про напад, переданими розвідками партнерів.
показати весь коментар
12.10.2023 11:32 Відповісти
баба буданов харошенький, Червинский ему пох
показати весь коментар
12.10.2023 12:26 Відповісти
Романа Червінського треба звільняти, принести вибачення за помилкові, необгрунтовані звинувачення, якомога швидше надати йому можливість захищати Україну, нищити ворогів так, як він це вміє.
А він вміє робити свою справу добре. Неодноразово доводив вміння не на словах, а реальними справами. Це ж стосується і інших офіцерів, які приймали участь у відомій операції проти вагнерівців.
показати весь коментар
12.10.2023 12:54 Відповісти
КРОВАВИЙ ZИРК 🤡🤢🎪,цинічніше рашистських вбивць ! Заступник Клименко - ВАСИЛЬ ТЕТЕРЯ ( ойго жінка вивозять 13 мільйонів $готівкою ) , а у кишенькових НАБУ , нема питань ? Клименко призначенець ТАТАРОВА , ермака , слухняні маріонетки журнашлюхи мовчать , тож не опозиція ! ГНІДИ , кроти , запроданці кровавих ТЕРРОРИСТІВ
показати весь коментар
12.10.2023 10:26 Відповісти
Буданов зазвичай багато говорить пустого, але із тим, що зараз сказано важко непогодитись. Чииу вас інші цифри і строки?
показати весь коментар
12.10.2023 13:11 Відповісти
ні, це не цирк - це зелене шапіто шось середнє між кунсткамерою і зоопарком.
показати весь коментар
12.10.2023 09:40 Відповісти
Можливо кунсткамера у зоопарку.
показати весь коментар
12.10.2023 10:02 Відповісти
Одним словом,воювати вони можуть ще достатньо років, і що саме головне,то у них по суті нічого не знищується, а у нас уже за півтори року коллапс у демографії,економіці, знищена металургія, потерпає сільське господарство, Каховська ГЕС підірвана і хто зна що ще буде, а якщо війна буде ще пару років то буде ще гірше. Кацапи зрозуміли,що виграти у війні їм не вийде,то вони хочуть відкинути Україну в середньовіччя і заставити людей покидати країну і шукати місця для життя за кордоном.
показати весь коментар
12.10.2023 09:43 Відповісти
Утрируешь. У них уничтожается.
показати весь коментар
12.10.2023 10:31 Відповісти
Все, що у них знищується - то природній процес.
А наші проблеми створюються штучно, по наказу пришибленого бункерного щура.
показати весь коментар
12.10.2023 10:50 Відповісти
Що ти мелеш?
показати весь коментар
12.10.2023 11:04 Відповісти
Поясню для не дуже розумних.
Все, що на болотах знищується, знищується лише завдяки вродженій рукожопості москалів. Спостерігається повна деградація суспільства і, як наслідок, виробництва. Саме тому руйнуються мости та нафто/газопроводи, тонуть ремонтні доки, падають літаки і т.д. І це - природній процес.
У нас економіка страждає трохи з інших причин.
показати весь коментар
12.10.2023 12:14 Відповісти
А тепер, щоб було чесно.
Всі ці атаки на НПЗ та електростанції - крапля в морі порівняно з тим, що знищили у нас кацапи. Ми спромоглися ледь-ледь поблизу кордонів щось пошкодити, вони ж в перші дні вторгнення поклали всі наші НПЗ та інші стратегічні об'єкти.
Прочитайте самий перший коментар цієї гілки, щоб розуміти про що мова.
показати весь коментар
12.10.2023 13:10 Відповісти
1. Перший коментар та деякі наступні коментарі - чистий кацапський наратив про "фсьо пропало" та "зраду зрадницьку". фсба вкинула цю іпсу та активно її розкручує на тлі втрат кацапських рашистів на полі бою. До речі кацапи сюди ж долучають "проблеми" із ТЦК. Ну то таке, не в цю тему.
2. Усі підірвані та знищені рашистські НПЗ, нафтобази, нафтопродукти, цистерни, паливозаправники реально ускладнили участь кацапської броні, авіації та флоту у бойових діях на Донеччині, Луганщині, Запоріжчині, Херсонщині, Миколаївщині та у Криму. Що у свою чергу зберегло життя наших Воїнів та нашу техніку. Втрати пального, НПЗ, резервуарів у кацапів настільки серйозні, що вони змушені ховати свої корита у Новоросійську та Азові (це щоправда у комплексі загроз ракетно-дронових ударів). За результати - знищення ППО у Криму, Запоріжчині, Донеччині, складів із БК та кацапських воєнних баз - Вам відомо.
3. Названі удари по обєктам рашистського ВПК (Алмаз, Кремній-Ел, Монокристал та інш.) серйозно ускладнили у кацапів ракетне виробництво, літакобудівництво, систем наведення для броні тощо, а якщо точно - унеможливило. На сьогодні із виготовленням ракет у кацапів не усе ок, саме тому @уйло на колінах випрошує у Ірана балістичні ракети. Також унаслідок ударів по рашистському ВПК у кацапів не усе гаразд із виробнцитвом БК, зокрема снарядами калібру 152 мм, а саме тому @уйло просить у КНДР зазначене БК та стволи, бо свої вже закінчуються. А із виготовленням гарматних стволів у кацапів теж проблеми - санкції Заходу та удари по ВПК.
4. На сьогодні рфія головним чином виживає за рахунок продажу нафти до КНР та Індії. Але й тут у них не все гаразд - ціни явно низькі, прибутки мінімальні, рупії нахрін нікому не потрібні. Буданов зазначив, що до кінця 25 року економіка рфія у таких умовах просто загнеться, що підтверджують Західні специ.
5. Наразі у кацапстані доля промислових товарів, виготовлених у КНР, на ринку становить понад 65% (хоча на початок року ще не перебільшувала 40%). Промисловість у кацапів завдяки санкціям просто подихає (Буданов лише посилається на проноз, які зробили Західні специ).
6. Не ведіться на кацапський наратив про "зраду зрадницьку", "фсьо пропало" - не парацює, фронту точно не допомагає.
До речі, надана мною інфа у відкритому доступі, та зазначені удари лише крапля в морі ударів, нанесених по ВПК, обєктам інфраструктури рфії, але за них та результати розповідати ще можна, вони відчутні для кацапів, але все у свій час
Вірте в ЗСУ та Сили оборони України
показати весь коментар
12.10.2023 15:13 Відповісти
А тепер про нас, щоби було чесно.
По усій території України працюють обєкти енергетичної інфраструктури, паливно-енергетичного комплексу, працюють обєкти ВПК. Наслідки кацапських ударів ліквідовано, системи захисту енергообєктів (ППО, фізичний захист) - забезпечно та підготовлено до наступних кацапських ударів. Буданов прямо каже про такі плани кацапів, бо знає за вжиті нами заходи.
Фінансова система, економіка України працюють, переорієнтована на війну, Захід надає усю допомогу у бюджетній та соціальній сферах.
Увесь транспорт (залізничний, автомобільний) - функціонує без проблем, пальне на АЗК є, дефіцит відсутній, дякуючи підтримці Заходу та діям наших.
Захід активно надає нам системи ППО, щоби захистити нашу інфраструктуру у осінньо-зимовий період.
Наслідки кацапських ударів по зерновим обєктам враховано - вживається необхідні заходи та у останні атаки шахеди до обєктів не долітали, бо збивалися.
Тут "зрада зрадницька" відсутня, заходи ЗСУ та країна, а також наші Західні партнери вживають
показати весь коментар
12.10.2023 15:23 Відповісти
Диверсії на заводах, підриви нафтобаз, атаки на військові аеродроми
показати весь коментар
12.10.2023 12:39 Відповісти
Ти смішний? Що у них знищується? У них металургія по суті знищена як у нас котра була на другому місці в економіці? У них 30% населення виїхало котре також в Україні приносили дохід для держави і робили ВВП? У них екологічні катастрофи типу підриву Каховської ГЕС котрі будуть мати в майбутньому великі наслідки? У них енергоінфраструктура знищувалася тієї зими і цієї буде також? У них склади з зерном,елеватори знищуютья,порти? Їм перекрили торгівлю морем котра життєвонеобхідня для України? То що до них прилітають дрони і знищують літаки і ще деякі речі це круто звичайно,але я говорю про глобальні речі
показати весь коментар
12.10.2023 11:12 Відповісти
Я про військові обьекти.
показати весь коментар
12.10.2023 11:23 Відповісти
Які військові обєкти у них були знищені? Я окрім декількох підривів чи пожарів на якихось складах чи підприємствах більше нічого конкретного не знаю,і при цьому яку саме шкоду це привело так ніхто і не показав. Ти вважаєш,що якийсь там один підрив може щось суттєво змінити? Він може тільки трохи зменшити швидкість виробництва і на цьому все. У нас же знищуються цілі галузі економіки.
показати весь коментар
12.10.2023 11:32 Відповісти


Результативні атаки лише на деякі з кацапських рашистських обєктів на території рфії:

01.04.22 удар по нафтобазі у Бєлгороді, знищено обладнання та нафтопродукти, призначалися для зс рфії

22.04.22 удар заводу нафтопродуктів у Новошахтинську, знищено обладання та нафтопродукти

25.04.22 удар по Брянській нафтобазі, знищено обладнання та нафтопродукти, як призначалися для зс рфії

16.09.22 удар та знищення обладнання вузлової електропідстанції у Валуйках Бєлгородської обл.

11.10.22 удари по НПЗ у Шебекіно (Бєлгород), знищення обладнання, нафтопродуктів

16.04.23 удар по ТЕЦ у Бєлгородській області, знищено обладнання

29.04.23 удар по порту Севастополя, знищено 10 резервуарів із нафтопродуктами (понад 40 тис. тон), які призначалися для чф рфії

01.05.23 знищення колії на залізничному перегоні Унеча-Рассуха із одночасним знищенням білоруського товарного потягу із нафтопродуктами

03.05.23 удар по нафтобазі у порту Тамані, знищено нафтопродукти, які призначалися для чф рфії

04.05.23 удар по НПЗ у Новошахтинську, знищено обладання та нафтопродукти, які призначалися для чф рфії

04.05.23 удор по НПЗ Ільському НПЗ, знищено обладання та нафтопродукти, які призначалися для зс рфії

04.05.23 удар по електростанції у Курській області, знищено обладнання

14.05.23 знищення нафтобази у Клинцах (Брянськ) та нафтопродуктів, які призначалися для військової авіації рфії

05.06.23 знищення електростанції у Болховці (Бєлгород)

06.06.23 удар по НПЗ у Шебекіно (Курськ), знищено обладнання та нафтопродукти

14.06.23 удар по Новочеркаській ГРЕС, знищено обладання

21.07.23 удар по секретному заводу ВПК «Алмаз» у Аксаї (Ростовська обл.), знищено обладання

18.08.23 удар по вантажних терміналах у порту Новоросійська, знищено термінали із військовими обєктами

30.08.23 удар по секретному заводу ВПК «Кремній-Ел» (мікроелектроніка для ВПК) у Брянську, знищено обладнання (вироби призначалися для ракетної галузі)

03.10.23 удар по секретному заводу ВПК «Монокристал» (єдиний виробник кристалів для кацапського ВПК, зокрема ракетного виробництва), Бєлгород, знищено обладнання та виробничі приміщення

Унаслідок ударів по промисловості рфії на сьогодні остання не в змозі виготовляти снаряди калібру 155 мм, а тому змушена завозити їх з КНДР

Удари по віськовим аеродромам на кацапстані - Енгельс, Енгельс-2, Дягілєво, Сіща, Міллєрово, Саки, Кіровське, знищено військові літаки різного призначення (стартегічні бомбардувальники, бомбардувальники, винищувачі, обладнання, паливозаправники, злітні смуги)

За знищені військові та цивільні кацапські корита та літаки не пишу, бо відомо усім. А от виготовити їм заміну рфія сьогодні вже не в змозі, немає обладання - частина корит виготовлена ще була у Польщі

Знищено 285 тис. рашистських вояк, майже половина з яких були професійними військовими та на сьогодні основна маса окупантів це мобіки, які не йдуть ні у яке порівняння із професійними десантами, морпіхами, артою, авіацією
показати весь коментар
12.10.2023 12:18 Відповісти
А що знищувалося у СРСР? Нічого. Знищили тільк сам СРСР вцілому. Так буде і з росією.
показати весь коментар
12.10.2023 12:37 Відповісти
В СРСР все теж чудово працювало і нічого не знищувалося навіть розвивалося, кожну п'ятирічку перевиконували плани і переганяли Америку - але в один прекрасний день СРСР не стало. А на загниваючому Заході криза за кризою, але вижив Захід і живе припіваючи. Так і не зрозуміли досі совки чому розвалився совок - імперіалісти, масони, 5 колона у всьому винувата, так не зрозуміють недалекі і чому росія розвалиться незабаром
показати весь коментар
12.10.2023 10:31 Відповісти
"так не зрозуміють недалекі і чому росія розвалиться незабаром" --- незрозуміло звідки беруться ідіоти котрі вірять в бред Буданова і інших "екцпердів" котрі прогнозують кожного місяця про розпад кацапів,про те що ракет уже практично немає,про "пекельні" санкції, про те що у них машин закордонних немає(а виявляється кацапи спокійно їх через Фінляндію,Естонію і інші країни возять), про те що у них літаки не літають(а виялвяється що вони спокійно деталі через ОАЕ купляють) і так дальше. Тобто час іде, увесь той брєд про загнивання і розпад кацапів не підтверджується, "екцперди" кожного разу назначають нову дату розпаду,по попередня котру вони назначили не відбулася,і дурачки сидять і цю лапшу ложками хавають
показати весь коментар
12.10.2023 11:18 Відповісти
От звідки бралися ідіоти-дисиденти-х#йсосенти, які все несли маячню у розпад совка. Та зайди на любий завод-там робота кипить, гонють план, на всіх полях колоситься врожай, економіка процвітає, в Афганістані перемога за перемогою ******** зброєю, при Горбачову зарплати підняли майже в 2 рази, - ось так діяли санкції США та торгові обмеження, які тоді теж вводилися. Який там залізний занавес - спекулянти ходили у імпортних шмотках, мали вдома західну апаратуру, багато хто їздив навіть на мерседесах. Ну і чим це закінчилося всі ми вже бачили, відтепер маючи життєвий досвід як забавно подивитись на ідіотів, які вірять у світле майбутнє росії як наївні совки чекали комунізму, що на марсі будуть яблуні цвести
показати весь коментар
12.10.2023 11:32 Відповісти
"Ну і чим це закінчилося всі ми вже бачили, відтепер маючи життєвий досвід як забавно подивитись на ідіотів" --- окрім життєвого досвіду треба ще розуміти реалії, і перше ніж розказувати про ідіотів,подивитися що говориш ти, і зрозуміти,що часи початку 90х і теперішні часи це зовсім різні речі, тоді економіка совка була по суті внутрішньоорієнтованою, а зараз в світі глобалізація економіки настільки велика,що навіть захід коли розказує,що хоче відмовлятися від кацапської нафти,газу і інших речей не може цього зробитив в повному обсязі,і купляє це аж бігом. Крім того купу країн з котрими кацапи нормально так торгують і продають туди свої товари і ресурси, Китай,Індія,країни латинської Америки, ОАЕ, Туреччина і так далі
показати весь коментар
12.10.2023 11:39 Відповісти
Та не сміши, внутрішньорієнтованою)))) Дохли мільйонами совки від голоду поки не стали купувати американську пшеницю і купували аж до самого розвалу. Без західного заводу під ключ навіть Жигулі не могли випускати і який завод не візьми, так там на кожному кроці франзузькі/німецьки/американські/італійські/японські станки та обладнання, а якщо щось і вітчизняне випускали, так вкрали технології на Заході. Ррадянську нафту купували попри смішні санкції, от тільки вже обмежено і це ніяк не допомогло СРСР вижити і з іншими країнам СРСР теж торгував.
показати весь коментар
12.10.2023 11:53 Відповісти
І що? Для чого ти мені це тут розказуєш? Я і без тебе це знаю. Ніхто розпаду совку не хотів, цю тезу навпаки в кацапії транслюють,що це захід розвалив нан улюблений совок,хоча це було не так. І головною причиною була ядерна зброя по котрій і зараз ніхто не хоче розпаду кацапів. В 1991 році буш виступав в Верховній Раді і закликав депутатів не голосувати за вихід з совку і за незалежність. Американцям нахрен не треба було ходити і по цілому світі збирати ядерну зброю котру в першу ж чергу могли націлити на них. Зараз те саме. І при тому,що зараз в часи глобальної економіки в котру за 30 років влилися кацапи ніхто гайки конекретно і остаточно закрутити не може,що і опказують усі ці диряві санкції котрі просто на папері. Тому сидіти і мріяти про швидкий розпад кацапів звісно можна, але в той час коли ти мрієш у твоїй країні знищуються цілі сектори економіки ,тікають массоіо люди, стираються з лиця землі міста і села тільки й залишається сидіти і чекати поки кацапи розваляться, приводячи в аргумент те що колись розвалився совок, а значить таке буде і зараз
показати весь коментар
12.10.2023 12:07 Відповісти
Будь-яка людина у світі яа радянська так і західна, яка не втратила гідність і трималася загльнолюдьских цінностей бажала знищення усіх людожерських імперій зла як СРСР так і гітлерівської німеччини і за можливістю робила все можливе, щоб цей процес прискорити. Перша країна яка націлила ядерну зброю на американців була СРСР і зробила це неблагоразумно, бо не на того натрапила і тому виявилася просто приреченою на знищення. Вже не важливо, яким чином американці отримали перемогу над ворогом, головне що вони його позбулися і це показовий історичний факт і путінська росія зараз наступає на тіж самі граблі. Проти СРСР теж були диряві санкції, наприклад форточка Ніксона і історичний досвід показує, що особливо то і не потрібно гайки сильно закручувати, не треба пекельних санкцій щоб знищити монстра більшого за росію, а росію придушать тим паче. Ніхто і не мріє про швидкий розпад і навіть про якесь полегшення для нашого народу навіть після розпаду. Боротьба з росією за життя нашого народу триває вже 300 років і 8 років іде війна, головне це просто вижити і робити все можливе щоб завдати максимльного болю ворогу а не просто чекати розвалу росії
показати весь коментар
12.10.2023 12:23 Відповісти
Ваші пропозиції?
показати весь коментар
12.10.2023 11:24 Відповісти
Ну то ляж і вмри, тільки не вий будь ласка.

Наші ЗСУ роблять все можливе и перемелюють їх техніку з аротою.

Вибачай але кнопка "взять і прєкратіть вайну в галаве" існує тільки у Зєлі в голові і то під час особливо потужних приходів
показати весь коментар
12.10.2023 12:56 Відповісти
Інтерв`ю керівника ГУР МО України Кирила Буданова щодо питань:
- До чого готуватися цієї зими? Чим будуть бити росіяни? Як ми готуємось?
- Блекаути у Москві
- Вплив зовнішньої політики на допомогу Україні. У партнерів починає бракувати запасів?
- Виробництво техніки в Україні. Рівень допомоги збережеться у 2024?
- Потреби ГУР.
- Що відбувається в Ізраїлі? Моссад проспав атаку ХАМАСу?
- Російський слід в Ізраїліhttps://www.youtube.com/watch?v=rfSWR3L21zc&t=768s . - Трофейна зброя у ХАМАСу . Якщо Ізраїль візьме Сектор Газа? Як війна в Ізраїлі вплине на війну в Україні? Чи буде Україна допомагати Ізраїлю?
- Ми стоїмо на порозі Третьої світової війни? - Як ви дізнались про початок війни в Ізраїлі?
- Ми вибились з графіку війни. Що відбувається на фронті? Бахмут до кінця року?
- Теракт на ЗАЕС. Повернення ЗАЕС під контроль.
- РФ готує зимовий наступ?
- Мета останньої спецоперації в Криму. Втрати в Криму. Коли Буданов останній раз був у Криму? - Вбивство Путіна. Смерть Путіна щось змінить? Хто замінить Путіна?
- Підрозділ Тимура. Підрозділ Шаман. Підрозділ Кракен. - Підрозділ Артан. Поновлення резервів у ГУР. Репутація має значення для ГУР?
- Як і чому Росія впливає на Африку? ГУР воює з вагнерівцями у Судані?
- Поранення Буданова. Бойові виходи. Іноземні колеги також мають бойові виходи?
- Смерть/Зникнення Пригожина. ГУР причетний до заколоту Пригожина?
- Здоров'я Кадирова. Як живеться Суровікіну? Суровікін під час заколоту
- Кінцева мета заколоту Пригожина. Що сталося з Сурковим та Козаком? Хто відповідає за Україну в Кремлі?
- Кого поважаєте як супротивника? Найбільш небезпечний супротивник?
- Рівень розвідки РФ під час війни. Спецоперації російської розвідки. Сергій Беседа. Різниця між ФСБ та ГРУ в Україні.
- Лівонська війна.
- Скільки може тривати війна? Найслабше місце армії Росії.
- Про прогнози.
- Чому в Білорусі нічого не відбувається? Роль Лукашенка.
- Чи може війна кінчитись дипломатичним шляхом? - Коли прийде час дипломатії?
- Інтереси Буданова. Ким захоплюєтесь з історії України?

https://www.youtube.com/watch?v=rfSWR3L21zc
показати весь коментар
12.10.2023 09:43 Відповісти
як може один з топ військових городити повну куйню і не нести за це ніякої відповідальності?
може він не голова розвідки, а просто клоун, прикриття для справжнього головного розвідника?
показати весь коментар
12.10.2023 09:44 Відповісти
.... не "паліть" ГУР.....
Це спецоперація!)))
показати весь коментар
12.10.2023 11:27 Відповісти
Коли він займеться своєю справою згідно посади ?
показати весь коментар
12.10.2023 09:45 Відповісти
О, наразі це я і запитала,але не тут, а у нього на сайті. Бо коменти він читає частіше чим щось робить для фронту
показати весь коментар
12.10.2023 09:53 Відповісти
тьфу..***...А в наступному році скаже, що рашка має і до 2026 року...
показати весь коментар
12.10.2023 09:45 Відповісти
Найзнаменитіший розвідник в світі.
показати весь коментар
12.10.2023 09:46 Відповісти
Шашлики в Ялті переносяться...
Буданом не тим місцем прогнози давав.

Шлях до реальності довгий і тернистий. І спілкування з жабою явно дає не ті результати.
показати весь коментар
12.10.2023 09:48 Відповісти
Мне кажется,он на тебя подписан! Новость сразу же после твоего поста в теме про битву за энергию!
показати весь коментар
12.10.2023 10:00 Відповісти
У Буданова на таке часу нема - він в астралі розвідує невідоме та непознане.
То мабуть його жаба моніторить.
показати весь коментар
12.10.2023 10:18 Відповісти
Баба Ванга отдыхает
показати весь коментар
12.10.2023 09:51 Відповісти
Не бреши,буданов.Якщо ЗСУ працюватимуть так,як зараз,у них ні заліза,ні орків не вистачить.Та може,хоч крапля розуму з'явиться при таких втратах.
показати весь коментар
12.10.2023 09:53 Відповісти
не несіть куйні, русня може в такому режимі воювати і 5 і 10 років. 100 млрд на військові витрати і нехай, навіть, 50 тис вбитих в рік для них не велика проблема.
показати весь коментар
12.10.2023 10:01 Відповісти
Ніяких 5-10 років вони не потягнуть. Не свисти.
показати весь коментар
12.10.2023 10:32 Відповісти
я навіть сперечатись не буду. Вони за 2 роки навіть особливо не просіли по економіці.
показати весь коментар
12.10.2023 12:21 Відповісти
А до чого тут економіка? Тобі пишуть про втрати в техніці в першу чергу
показати весь коментар
12.10.2023 13:25 Відповісти
в них від ковіду більше мільона померло, ніхто особливо і не помітив.
показати весь коментар
12.10.2023 10:02 Відповісти
нахіба це базікало таке сказало? щоб підтримати дух українців? чи навпаки??
показати весь коментар
12.10.2023 10:00 Відповісти
Це як з ракетами у рашистів - ще залишилось максимум на два - три залпа - теж від будьоного у 22 році.
показати весь коментар
12.10.2023 10:03 Відповісти
Сьогодні опівночі в ході виконання завдань на спостережному посту, бійці бригади територіальної оборони, що виконують завдання в районі Сумської територіальної громади, було виявлено диверсійну розвідувальну групу противника з 8 чоловік.

Диверсанти намагались перетнути державний кордон України та мали за мету рухатись далі в напрямку одного з обʼєктів цивільної критичної інфраструктури. По противнику було нанесено вогневе ураження артилерійським та мінометним підрозділами.

Понісши бойові втрати диверсійна група відійшла.

Втрати серед українських військовослужбовців відсутні, - повідомив Сергій Наєв.
показати весь коментар
12.10.2023 10:05 Відповісти
А у нас? Бо, поки товстий сохне, худий здохне.
показати весь коментар
12.10.2023 10:07 Відповісти
Товстий це США і цивілізований світ, який підтримує Україну, а худий це росія навіть разом з Китаєм набагато худіша
показати весь коментар
12.10.2023 12:43 Відповісти
ОГО! будьонов не 'мєлочиться', як арестОвоч якимось двома-трьома тижнями.
будьонов - розумний, будьонов зразу видає 'через 'ДВА-ТРИ РОКИ'! хахахахаха

доповідаю будьонову, що байку про '2-3 роки' я читав не від будь-кого, а аж від найпопулярніших американських АНАЛ-і-тиків в найпопулярніших американських газето-журнало-сайтах ще ДЕСЯТЬ РОКІВ НАЗАД, в 2014-ому...
показати весь коментар
12.10.2023 10:08 Відповісти
Ухахаах, клас. Окей, парашка може воювати ще довго, це очевидно, бо що грошей, що резерву там більше, це також очевидно. А ми що?
- Вже відновили ракетну програму? На конвеєрі стоять модифіковані Громи і Нептуни? Будемо ********* за Урал по заводам параші? Чи стратегія далі відправляти зеленого за кордон з молитвами пазязя подайте Тауруси і Атакмси?
- Маємо багато мотивованих резервів? Можливо, пора вже якось людей мотивувати воювати, забезпечуючи всіх з ніг до голови всім необхідним включно з матеріальною та юридичною підтримкою, нормальні ротації, а не бусіки ТЦК, мʼясні штурми непідготовленими людьми окопів з орками на півдні і служба або до каліцтва, або до смерті?
- Маємо сильну економіку, можемо самі забезпечити нормальне функціонування країни в разі зупинки допомоги західних партнерів? Як будемо боротися з корупцією? Чи далі будуть бруківки, шкіряні барабани, серіали і яйця по 17 грн?
Ці питання треба обговорювати, а не парашку, це має бути очевидно навіть самому тупому депутату ВР, вже мовчу про голову ГУР
показати весь коментар
12.10.2023 10:10 Відповісти
В парашки більше грошей і резервів ніж у США і Заходу, який нас підтримує?
Щодо мотивованих резервів - так українці захищають свій народ, мирних мешканців свої родини, щоб з їх рідними ворог не зробив те що у Бучі, щоб іх дітей не гвалтували. Такої мотивації цілком достатньо щоб перемогти покидьків, які прийшли знищити цілий народ.
показати весь коментар
12.10.2023 12:48 Відповісти
Так вони вже 8 років воюють без проблем - лише за мальеньким виключенням - 260 тисяч трупів отримали і навіть одну українську область за цей час не захопили
показати весь коментар
12.10.2023 10:19 Відповісти
З Буданова ванга так собі: доведено його попередніми пророцтвами. А чому не до 2027 московитам стане ресурсів?
показати весь коментар
12.10.2023 10:24 Відповісти
этот балабол явно не на своем месте
показати весь коментар
12.10.2023 10:25 Відповісти
Люся Буданов
показати весь коментар
12.10.2023 10:30 Відповісти
А, чи вистачить в нас сил і ресурсів в тому числі і людських воювати навіть до 2025 року?
показати весь коментар
12.10.2023 10:26 Відповісти
Кто-нибудь знает хоть одного руководителя Главного управления разведки Минобороны Украины до Буданова?
показати весь коментар
12.10.2023 10:29 Відповісти
просто информационный шум...
показати весь коментар
12.10.2023 10:52 Відповісти
Ой-йо!.. Чергова серія мультяшної версії кварталістів.


показати весь коментар
12.10.2023 10:53 Відповісти
Теперь не 2-3 недели, а 2-3 года
показати весь коментар
12.10.2023 11:24 Відповісти
Вопрос о прочности расийской экономики нужно задавать Фурсе, а не Буданову...
показати весь коментар
12.10.2023 14:23 Відповісти
Мудрі диверсанти вміють та знають як зробити економіку ворога "не прочною"
показати весь коментар
12.10.2023 15:46 Відповісти