7880 відвідувачів онлайн
7 850 71

Німеччина вважає, що Україна отримала від G7 безпекові запевнення, а не гарантії, - посол Єґер

нато,зеленський,вільнюс

Посол Німеччини в Україні Мартін Єґер зазначив, що на саміті НАТО у Вільнюсі Україна отримала від країн G7 "безпекові запевнення", але не гарантії.

Про це він заявив в інтерв'ю "Європейській правді", передає Цензор.НЕТ.

Про "безпекові запевнення" дипломат згадав, говорячи про підсумки Вільнюського саміту.

"Це не випадково, що країни-члени G7…запропонували Україні документ, який ми називаємо "безпековими запевненнями для України". Ми зробили це для того щоби запевнити вас і додатково довести, що наша підтримка є не тільки надійною, але й сталою", – сказав Єґер.

"Безпекові запевнення" – це термін Будапештського меморандуму, який не несе конкретного змісту, тож документ не має жодного механізму гарантування безпеки.

Як відомо, країни "Групи семи" на саміті НАТО у Вільнюсі погодили рамковий документ щодо "гарантій безпеки" для України. Лідери узгодили не конкретні параметри "гарантій безпеки", а їхню рамку, а конкретні двосторонні договори будуть підписані пізніше.

Наразі близько 30 країн приєдналися до декларації G7 про довгострокові безпекові запевнення для України. Крім того, протягом серпня Україна розпочала переговори про "гарантії безпеки" зі Сполученими Штатами Америки, Великою Британією та Канадою. На початку місяця відповідної домовленості Київ досяг зі Швецією.

Топ коментарі
+24
Тобто, у разі чого (як і у випадку з Будапештським меморандумом) Україна завжди може розраховувати, що вони зберуться і висловлять "глибоку стурбованість та занепокоєння".
показати весь коментар
19.10.2023 20:59 Відповісти
+20
Зеленський чи не кожного дня згадує ці гарантії ,вже всіх переконав,а тут цей посол з б.меморандумом бігає всю політику партії псує)
показати весь коментар
19.10.2023 20:58 Відповісти
+19
Та вилазьте ви вже з бульбашки телемарафону і брехні від зеленої влади. Ніхто нічого нам не винен. Ніхто не поставить свою країну під загрозу через Україну. Всі ті гарантії безпеки - повна куяня накшалт переговірної групи Ермака-Макфола.
Україна або виживе або ні.
показати весь коментар
19.10.2023 21:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Это типа ни ДА ни НЕТ?
показати весь коментар
19.10.2023 20:53 Відповісти
ета тіпа ніачьом тіпа пакабуткє...
показати весь коментар
19.10.2023 20:58 Відповісти
https://youtu.be/PqC5amepVB0?t=95
показати весь коментар
19.10.2023 21:00 Відповісти
Запевнення (representations) - це твердження про факти, Гарантії (warranties) - це твердження, які відносяться до фактів, Вони вже не знють які відмазки клеїти!,(,, ***** несуть!,(,
показати весь коментар
19.10.2023 21:07 Відповісти
У документі немає жодного слова warrantly чи guarantee. Я про це тут вже разів десять писав.

Зеленський вперто продовжує ліпити про якісь "гарантії".
показати весь коментар
19.10.2023 21:30 Відповісти
Какой спрос с чела с прокуренными мозгами... Це шо с дуплетом путать дуэт, как грил алкаш высоцкий... я к чему, алкаши дают фору нарикам.
показати весь коментар
19.10.2023 21:50 Відповісти
ЗЫ... и почему электорат не вкуривает, шо как ни артист, то або пьяница, або нарик. Исключения есть, но они трезво подходят к своему выбору по жизни , в меру своей компетенции.
показати весь коментар
19.10.2023 21:55 Відповісти
Тоб то???, Це ви мабуть думати,або читати не вмієте??,як можна стверджувати про факти надання ними безпеки!!!, і при цьому, нічего не гарантувати???,
показати весь коментар
19.10.2023 23:42 Відповісти
Все просто - Лідери узгодили не конкретні параметри "гарантій безпеки", а їхню рамку, а конкретні двосторонні договори будуть підписані пізніше.

Гарантії будуть в конкретних двосторонніх договорах з країнами-гарантами.
показати весь коментар
20.10.2023 00:45 Відповісти
Ні. Це скоріше - ДА.

І ніхто не казав- НІ.

Це дуже важливо, що усі сказали -ДА.

Але, механізму реалізації нема. Тому треба конкретизувати це у Договір (а).

Вступ до НАТО це теж « механізм».
показати весь коментар
19.10.2023 21:16 Відповісти
Это типо, потрындели и - по камерам.
показати весь коментар
19.10.2023 21:51 Відповісти
Тю, какие камеры ... палаты дурдома "солнышко".
показати весь коментар
19.10.2023 21:57 Відповісти
Лідери узгодили не конкретні параметри "гарантій безпеки", а їхню рамку, а конкретні двосторонні договори будуть підписані пізніше.
показати весь коментар
20.10.2023 00:46 Відповісти
Тому найкращий вихід перестати красти, розвивати економіку і будувати західну зброю по ліцензії на експорт і для себе при цьому її покращувати. Таким шляхом пішла Південна Корея. США їх до речі не завжди підтримували. Були часи і не раз коли американські політики вирішували зменшити підтримку своїх південнокорейських союзників.
показати весь коментар
19.10.2023 20:54 Відповісти
це фантастика , особливо про красти, там Кореєю корейці керують, чи як у нас?
показати весь коментар
19.10.2023 21:03 Відповісти
Коли закінчилася корейська війна південні корейці були навіть в більшій сраці чим північні корейці. І корупція була. А потім прийшла "влада військових", яка виявилася розумною і вирішила розвивати економіку і військовий ринок зброї і поступово вибралися з бідності. А північні скотилися в те, що зараз.
показати весь коментар
19.10.2023 21:08 Відповісти
все залежить від людей,тому нічого такого небуде, у нас не П.Корея і не Японія буде все по іншому ...непам'ятаю хто сказав, але "Україна не упустить свій шанс про7рати останній шанс",як крали так і продовжують те саме чи то війна, чи ковід по.уй.
показати весь коментар
19.10.2023 21:09 Відповісти
Поки є держава поки є шанс зробити її кращою або навпаки. Все в руках громадян.
показати весь коментар
19.10.2023 21:11 Відповісти
У нас в Германии всё четко с этим
показати весь коментар
19.10.2023 21:27 Відповісти
У вас півГерманії куплені/корумповані москалями
показати весь коментар
20.10.2023 00:49 Відповісти
при чем здесь народ??????? Народ добивают ежедневными мутными законами, направленными на разрушение экономики и на понижение уровня жизни населения! А вот многие госорганы, которые должны защитить население, делают непонятные обратные действия.
показати весь коментар
20.10.2023 09:58 Відповісти
НПЗД! Не від людей загалом, а від стану провідної верстви (еліти). Якщо хунта буде дієвою, я - за!
показати весь коментар
19.10.2023 21:45 Відповісти
ну а еліти звідки вйшли ?
показати весь коментар
19.10.2023 21:55 Відповісти
Спитай, куди українська еліта поділася?! Лежить розстріляна по сибірах та сандармохах. Її не "люди" знищили, а кацапські нелюди. Знову ж, через те, що деякі представники еліти у 1918-му вирішили, що пролетарі московські не будуть воювати з пролетарями українськими. Еліта створює правила.
показати весь коментар
19.10.2023 22:27 Відповісти
у нас немає технологій підняти еліту з могили),тому буде те на що є запрос у цього суспільства ,2019р арміямовавіра стала непотрібна,такі ідеї виборці викинули на смітник і розплата прийшла миттєво якщо розглядати по міркам історії.
показати весь коментар
19.10.2023 22:45 Відповісти
Так і через вибори еліту не створиш. Еліта - це не відповідальність юрби. Це відповідальність спеціальних людей. Що мають відповідні здібності, ресурси, і виховання.
показати весь коментар
19.10.2023 22:53 Відповісти
В Кореї, до речі, не так давно були гучні корупційні справи.
показати весь коментар
19.10.2023 21:10 Відповісти
Так вони не ідеальні. Але можна ж досвід перейняти в тих, в кого була велика війна як зараз в Україні і вони змогли досягти економічного дива з зовсім не найкращих стартових умов.
показати весь коментар
19.10.2023 21:15 Відповісти
Не всё так просто, но нам из Германии виднее
показати весь коментар
19.10.2023 21:32 Відповісти
Я не експерт. Просто приватну думку висловлюю. І про те, що спрацювало в одній країні може не спрацювати в іншій теж знаю. Українці мають розум знайдуть свій шлях з часом.
показати весь коментар
19.10.2023 21:40 Відповісти
Наприклад?

Окрім Японії, Південної Кореї, і, власне, Німеччини?

І взагалі - де ще була така війна, як в Україні, з 50-х років, окрім В'єтнаму?
показати весь коментар
19.10.2023 22:07 Відповісти
Отримали чергові запевнення що будуть запевняти й надалі запевненнями бо запевнень вистачить надовго...
показати весь коментар
19.10.2023 20:57 Відповісти
Зеленський чи не кожного дня згадує ці гарантії ,вже всіх переконав,а тут цей посол з б.меморандумом бігає всю політику партії псує)
показати весь коментар
19.10.2023 20:58 Відповісти
Припинить тупити.

Лідери узгодили не конкретні параметри "гарантій безпеки", а їхню рамку, а конкретні двосторонні договори будуть підписані пізніше.Джерело:
показати весь коментар
20.10.2023 00:48 Відповісти
Тобто, у разі чого (як і у випадку з Будапештським меморандумом) Україна завжди може розраховувати, що вони зберуться і висловлять "глибоку стурбованість та занепокоєння".
показати весь коментар
19.10.2023 20:59 Відповісти
Наїпали в черговий раз.. Вова усе хочуть забалакати, треба робити все швидше, сміливіше і в деяких випадках вмикати режим "борзості"... зіл'ють Нас через пів року..
показати весь коментар
19.10.2023 21:00 Відповісти
Почалось...будапештская писюлька н.2
показати весь коментар
19.10.2023 21:00 Відповісти
шо почалося? вам чесно і відкрити кажуть, що за вас ніхто воювати не буде і гарантій не дає.
Краще знати правду, ніж слухати брехню, що несе зеленський.
показати весь коментар
19.10.2023 21:14 Відповісти
Единственная гарантия - это 5 статья устава НАТО. А это все - это не гарантии, а обещание помощи. И как говорят в Одессе - это две больших разницы.
показати весь коментар
19.10.2023 21:02 Відповісти
Это тоже не гарантия. Нет никаких обязательств вступать в войну. Есть обязательства определиться с помощью в течении 60 дней. То есть могут и 5000 шлемов прислать через 2 месяца, а может и какой нибудь крупы пару мешков. В балтийских странах знаете сколько танков? 0.
показати весь коментар
19.10.2023 21:13 Відповісти
а как же " мы будем защищать каждый дюйм нато?!"
показати весь коментар
20.10.2023 00:03 Відповісти
Ага, хто там із зелених дорікав ''Пороху'' за ''будапешт''? А тепер нам ****** ті ж самі ''угоди'' , тільки під іншим ''соусом''-зеленим! І подає це наче перемога.
показати весь коментар
19.10.2023 21:05 Відповісти
А яке відношення порох має до "будапешту", може за "мінські"?
показати весь коментар
19.10.2023 21:11 Відповісти
так ,було таке ,він(зе) дорікав,що за пороха не зібрали "гарантів" .Ну ось і він сам вже п'ятий рік президент і також не зібрав "гарантів" будапешту.
показати весь коментар
19.10.2023 22:30 Відповісти
Ну хз, шашличний наполеон за 4 роки стільки дебільних заяв зробив,що всі і не пригадаєш.
показати весь коментар
20.10.2023 00:43 Відповісти
безпекові занепокоєння
показати весь коментар
19.10.2023 21:07 Відповісти
Та вилазьте ви вже з бульбашки телемарафону і брехні від зеленої влади. Ніхто нічого нам не винен. Ніхто не поставить свою країну під загрозу через Україну. Всі ті гарантії безпеки - повна куяня накшалт переговірної групи Ермака-Макфола.
Україна або виживе або ні.
показати весь коментар
19.10.2023 21:09 Відповісти
Шашличні покидьки тільки те й роблять що засирають цими
" гарантіями" мізки своїм свідкам сватів
А тут знову жоповтіка в його насрану купу брехні тикають віслючою мордою.
показати весь коментар
19.10.2023 21:15 Відповісти
Це до речі яскравий приклад системних проблем Єровопи - чи то так чи то ні , і не чоловік ,і не жінка , санкції , але торгуємо .

знаю твої ді­ла; ти ні хо­лодний, ні гарячий; о, якби ти був холодний або гаря­чий! 16 Але оскільки ти теплий, а не гарячий і не холодний, то вики­ну тебе з уст Моїх. Іоана Богослова 3 .15-16
показати весь коментар
19.10.2023 21:24 Відповісти
И как после этого можно говорить , шо я - не лох?
показати весь коментар
19.10.2023 21:41 Відповісти
Да ни в жизнь нарику не различить трындеж(декларування) от юридического документа об гарантиях...
показати весь коментар
19.10.2023 21:47 Відповісти
Як вони ******* моніполювати словами!!! Як про папірець будапештського меморандуму " ви все не так зрозуміли"!!!
показати весь коментар
19.10.2023 21:48 Відповісти
Це не манипуляция - це констатация.
показати весь коментар
19.10.2023 21:53 Відповісти
Це ще що таке?
Складнощі перекладу?
Чи розбіжності в інтерпретаціях
Якщо не прописані дії кожної сторони, то це дійсно лише балаканина, а не гарантії. Добре що в нас замість президента клоун. Він порішає
показати весь коментар
19.10.2023 21:57 Відповісти
Словник для притомних:

Будапештський меморандум - Туалетний папір

Гарантії безпеки - Безпекові запевнення

Глибоке занепокоєння - Нам насправді пох*р

Наша підтримка надійна й стала - Сьогодні є а завтра нема
показати весь коментар
19.10.2023 21:57 Відповісти
Не треба скігліті, свідомі - треба розбудовувати власну країну самим, а не сподіватись на волю невідомого бога чи білого господаря)
показати весь коментар
19.10.2023 22:14 Відповісти
Яскравий приклад трикутник Індія-Пакистан-Китай ,якщо одна з цих країн віддасть весь свій ядерний потенціал то втратить суб'єктність і перетвориться на об'єкт для дерибану сусідів.Досвід України повчальний для інших.
показати весь коментар
19.10.2023 22:37 Відповісти
поэтому сша нам обязано вернуть наше яо, которое у нас забрали
показати весь коментар
20.10.2023 00:04 Відповісти
повернути?так наші керманичі віддали все росії,це було добровільне рішення,на цьому наголошували..
показати весь коментар
20.10.2023 01:01 Відповісти
нам сша тогда руки выкручивало, а не "отдали"
показати весь коментар
20.10.2023 01:48 Відповісти
Навідь договір не дає гарантіі про допомогу. Можна найти причину
у його не виконанні. Тільки членство в союзі забов,язує проводити
підтримку-- військову, технічну ,економічну, харчову.
Прикладів багато-- Договір між СРСР-та Польшою-30хроків,
СРСР-Німеччиною-39року.
показати весь коментар
19.10.2023 23:06 Відповісти
Відкриття сезону ****. Типу це не було ясно як божий день з самісінького початку.
показати весь коментар
19.10.2023 23:28 Відповісти
Посол Німеччини в Україні Мартін Єґер зазначив, що на саміті НАТО у Вільнюсі Україна отримала від країн G7 такі ж самі "безпекові запевнення",(іншими словами таке саме наіпалово України і її народу))) як і Будапештський папір,котрий навіть не придатний для того,щоб ним підтерти задницю(
показати весь коментар
19.10.2023 23:36 Відповісти
технічно кажучи, принципи гарантування щє довго розробляти і узгоджувати з країнами-гарантами, тому і не було сенсу очікувати якихось гарантій саме від рамочного договору. Гарантії мають з'явитись в додатках до рамки, але до цього щє дуже далеко.
показати весь коментар
20.10.2023 00:40 Відповісти
Это обеспокоенность, переходящая в глубокую озабоченность! Ооо!
показати весь коментар
20.10.2023 00:20 Відповісти
Пан мисливець має рацію !
показати весь коментар
20.10.2023 08:39 Відповісти
Це з тієї ж серії, що "обіцяти не значить женитися" і "обіцянка - цяцянка, а дурневі - радість".
показати весь коментар
20.10.2023 08:46 Відповісти
Знову наступили на ті ж граблі, як і в Будапешті!
Скільки можна бути такими лохами, щоб вас розводили, а найголовніше, дуже страждав від цього народ!
Кулеба, Зеленський - де гарантії!?
показати весь коментар
20.10.2023 09:28 Відповісти
Що Вова поять наіпалі? А скільки пафосу було у відсіках після саміту. До речі посол Німеччини сказав що ніяких ракет Таурус нам Берлін не дасть, це вже рішення остаточне. Ну а що тут не зрозумілого - при нагадуванн імені куйло західні пацани починають сцятися….
показати весь коментар
20.10.2023 13:15 Відповісти
Полное спокойствие может дать человеку только страховой полис, - ответил Остап, не замедляя хода. - Так вам скажет любой агент по страхованию жизни.

показати весь коментар
20.10.2023 13:24 Відповісти