5274 відвідувача онлайн
17 685 152

Угорщина блокуватиме початок переговорів з Україною про вступ до ЄС, - радник Орбана

орбан,балаш

Угорщина блокуватиме початок переговорів з Україною про вступ до ЄС, поки не буде виконано вимог щодо мови освіти.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП, про це заявив політичний директор прем’єра Угорщини Балаш Орбан.

"Угорщина завжди була прихильником зближення України з Європейським Союзом", – зазначив він.

Проте більш жорсткий мовний закон все змінив, додав Орбан.

"Ми блокуватимемо доти, доки проблема не буде вирішена", - сказав він, відповідаючи на питання, чи Угорщина блокуватиме початок переговорів про вступ України до ЄС.

"Нові закони зробили життя угорців в Україні нестерпним", - додав Орбан.

Йдеться про нещодавно запроваджений в Україні закон, який зобов'язує меншини, а не лише угорську, отримувати щонайменше 70 відсотків освіти українською мовою. Таким чином, діти, які ростуть в угорськомовних сім'ях в Україні, значно відставатимуть у навчанні, кажуть в Угорщині.

"Ми не можемо з цим змиритися. ... Позиція Угорщини абсолютно чітка: доки існує цей закон, не може бути жодних дискусій з українцями про їхню інтеграцію до Європейського Союзу", – наголосив Балаш Орбан.

Топ коментарі
+55
навіщо угорці так страждають в Україні? їх тут змішують навчатися державною ураїнською мовою, це нестерпне? то хай переїжджають до сектору гази і там навчаються угорською, у чому проблема?
показати весь коментар
07.11.2023 14:13 Відповісти
+49
Вимога до мадярщини: 1200 украінських шкільних закладів в "недокраїні", друга державна мова - українська. В разі незгоди - депортація всіх тримачів другого паспорту (угорського). Так більше подобається?
показати весь коментар
07.11.2023 14:13 Відповісти
+35
ну хто б сумнівався.... ********** ж не можуть щоб не нагадити, хоч рідким, та все ж
показати весь коментар
07.11.2023 14:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Ні, це опасни ігри, потім будуть проблеми вже не уграми а з ЄС!!!
показати весь коментар
07.11.2023 15:33 Відповісти
Ті хто кажуть навіщо нам той ЄС, ви або боти олігархів або просто .... ЄС потрібен своїм ринком для нашої продукції.... це буде просто гігантським поштовхом економіки...

Друге це дія європейського суду на нашій території, вже суд не зможе стати на сторону якогось чинуші хапуги при суді із державою, мотивуючи це суспільною необхідністю.... а це рішення можна буде оскаржити потім...

Все решта не дуже потрібно.... Британія вийшла з ЄС тому що вона має відкритий ринок з США і свій внутрішній ринок і ЄС не критично для них....
показати весь коментар
07.11.2023 15:15 Відповісти
Це так,але краще б спочатку приєдналися до НАТО.
показати весь коментар
07.11.2023 16:11 Відповісти
Коли чуєш репет про захист расєйского язика чи мадярської мовив Україні, то то чується одне: Дайтє мнє право нє учіть украінскій!
показати весь коментар
07.11.2023 15:17 Відповісти
Вообще реальным шагом в ответ на подобные действия это предъявить счёт за окупацию венграми территории Украины во второй мировой войне, у пусть после этого пляшут под дудку *****
показати весь коментар
07.11.2023 15:19 Відповісти
Громадяни Угорщини мешкають в Угорщині!
Довбо*б Орбан - ти про кого говориш?
показати весь коментар
07.11.2023 15:29 Відповісти
Перефразую відомий вислів: -"Ви(ОЙ)буйтесь і дови(ОЙ)буєтесь!"...
показати весь коментар
07.11.2023 15:30 Відповісти
Оскільки процес вступу до ЄС при нинішній владі- чиста бутафорія задля рейтингів, то все на руку Зе.
Можна гундосити із телесуфлера, про складний процес і препони, паралельно експлуатуючи бюджет України до нескінечності. Або до зміни влади.
показати весь коментар
07.11.2023 15:33 Відповісти
Якось ***** на угорщину
показати весь коментар
07.11.2023 15:44 Відповісти
Просто цікаво- за скільки часу одна наша механізована бригада візьме цей всраний будапешт? Питання чисто теоретичне...
показати весь коментар
07.11.2023 15:44 Відповісти
Ваня, ця мисль приходить тільки в кацапську голову. Українці - миролюбна нація
показати весь коментар
07.11.2023 18:20 Відповісти
тоді закриваєм їхні школи на нашій території нам тут сепаратизм не потрібний
показати весь коментар
07.11.2023 16:03 Відповісти
ці закиди повинна оцінювати Єврокомісія. Візьмемо Німеччину. Чи є тут райони з компактним проживанням етнічних меншин? Звісно, є. Але тут нема французських шкіл на кордоні із Францією чи з Люксембургом, голландських чи данських чи бельгійських шкіл. Також нема російських чи украінських чи китайських чи турецьких. Всі навчаються на солов' їній немецькій, а якщо якась етнічна громада забажає, то вона организовує ФАКУЛЬТАТИВНІ уроки МОВИ та ЛІТЕРАТУРИ на тій мові що захоче. І всі якось живуть з цим. Будь ласка, етнічні угорці, відвідуйте факультатив і поліпшуйте свою рідну мову якщо хочете.
показати весь коментар
07.11.2023 16:05 Відповісти
В 1956 році Хрущов питав у Кадара питання що робити з Ракоши і Гьоре. Кадар відповів, ми прийшли із-за Уралу, то відправте його туди. Відправили в Солікамськ секретарем парткому на хімкомбінат. Хоча і Ракоши і Надь були євреями. А Ви -тисячу років живуть. Прийшли на плечах Чингісханової орди. А другі земляки із Сєвєра теж несуть нарєчіє квадратночельостної народності.
показати весь коментар
07.11.2023 17:13 Відповісти
Всі звідкись прийшли. Це взагалі ідіотизм пропонувати виселити народ який сидить на тій землі 1000 років. Так нічого окрім відповідних пропозицій виселити звідти українців, які живуть там менше 100, а 100 це точно менше 1000 років, не отримати. Ніхто нікуди не буде виселений вже.
показати весь коментар
07.11.2023 17:19 Відповісти
Українці якраз ні. Наші далекі предки (Ямна культура, але не трипільці) були зачінателями індо-європейської сім'ї народів (до якой не відносяться кацапи та інші фінно-угри) і жили тут 5 000 років тому
показати весь коментар
07.11.2023 18:23 Відповісти
Так-так, немає народу, який би не вигадав собі мега-історію і не вважав би себе краще інших.
Але треба жити сьогоденням, де Україна м'яко кажучи, в жопі попри свою мега-історію.
показати весь коментар
07.11.2023 20:49 Відповісти
повторюю для таких тупих, як ти: угорцями на їх теперішніх землях і тим більше на землях України не так давно НАВІТЬ І НЕ ПАХЛО!!!! на відміну від слов'ян, а перед ними скіфів, гунів і готів, а перед ними трипільців!!!

ВЧИ ІСТОРІЮ!!!
показати весь коментар
07.11.2023 21:18 Відповісти
Та хоч усрись. Ти бессмертний, якщо 1000 років для тебе це не так давно?
Білі європейці в Америці взагалі 400 років тому там опинились. Тож ****** звідти, це земля індейців.
показати весь коментар
07.11.2023 21:32 Відповісти
А можете якось без поносу?

Вам 1000 років багато, а 5000 вже неважливо?
Ваші угорці знахабніли й з путіним у десна лижуться. Постійно намагаються загнати ножа у спину Україні. Й ще глузують: "Україна -- в жопі".
Навпаки, ця мерзотна поведінка керівництва Угорщини корелює з ставленням самих Угорців -- на те вона й демократія.
показати весь коментар
08.11.2023 08:35 Відповісти
Понос у тебе в голові.

Слов'яни на цих землях ніякі не 5000 років. Агітувати виселити цілий народ тільки тому, що тобі не подобається його політичне керівництво може лише дегенерат або нацист. Обравши Януковича чи Зеленського чи будь-якого іншого президента який комусь не подобається, українці теж втратили право на свою землю. Путін теж так думає, от і позбавляє десь землі, десь життів. Подобається?
показати весь коментар
08.11.2023 11:13 Відповісти
Так, Я теж не згоден виселенням накшталт Сталіна.

Добре, що ми згодні, що угорці себе поводять мерзотно, б'ють у спину та для Путіна свої булки розтулють.
показати весь коментар
08.11.2023 15:51 Відповісти
Зельониє не здатні зрозуміти, що таким як кацапам, і теперішній владі Угорщини, не можна поступатись. Бо вимоги не зупиняться, а тільки наростають. Дипломатія Єрмака для нас навіть не в нуль, а сильно від'ємна. Чим і користуються.
показати весь коментар
07.11.2023 16:07 Відповісти
Ху@ловська повія Орбан гидить Україні лише тому, що може це зробити. Таким чином це підмоскальське бидло задовольняє свої комплекси меншовартості. Йти на зустріч цим покидькам неможна, бо зміну мовного закону в Україні вже давно мріє отримати передусім москалота. З 2019 москалота це робила через слуг народу та ОПЗЖ у ВР, а тепер вони використовують для цього свою консерву Орбана. Бо і москалота і їхні консерви в ЄС чудово розуміють - чия мова, того і влада.
показати весь коментар
07.11.2023 16:30 Відповісти
Всіх хто прийняв присягу на вірність Угорщині і отримав паспорт Угорщини негайно позбавити українського громадянства. Особливо активних угорців інтернувати на історичну батьківщину. Будь яка етнічна меншина яка бажає жити в Україніі бути громадянами України має виконувати українські закони. Не подобається? - тоді додому - в "материнську країну".
показати весь коментар
07.11.2023 16:34 Відповісти
Україну де факто ні хто не може блокувати по вступу в НАТО і ЕС, навіть Німеччина і Франція не говорячі про країни які вступили в ЕС на початку 2000-х тому що Український народ заплатив за вступ до НАТО і ЕС знищенням третьго ядерного потенціалу в Світі, а вступ до ЕС і НАТО в нас вкрали, за що Україна поплатилася своєю територією і вбитими громадянами , тому питання потрібно ставити по іншому, чому Угорщина, яка ні чого за вступ не платила і повинна де юре вступити після України отримала членство в інституціях безоплатно і намагається і далі крастии наше членство, а Україна, яка заплатила отримала збитки, а якщо Орбан хоче в союз до РФ українці не проти,нехай туди і йде.
показати весь коментар
07.11.2023 17:01 Відповісти
Что ты мелешь при чем тут это вообще? ЕС это вообще больше про торговлю, что у вас в бошках творится???
показати весь коментар
07.11.2023 17:12 Відповісти
ЕС це більше про торгівлю?, так чому Турціяі і деякі балканські країни не В ЕС? .
показати весь коментар
07.11.2023 17:38 Відповісти
ЕС - це більше не торгівля, а зовнішнє управління через Еврокоміссію і Европарламент. І я з цим згоден, дивлячись на те бидло, за яке голосує наш нарід (За винятком голосувань 2004 і 2014)
показати весь коментар
07.11.2023 18:28 Відповісти
Так ніхто не забороняє мову угорську
Нехай відкривають приватні школи і навчаються угорською
В Україні в усіх школах і вузах в державних органах влади посилився рівень української мови
Якщо ті сім'ї дійсно хочуть угорської мови -нехай їдуть до Угорщини
Чому живуть в Україні але не знають українську?
І взагалі треба вивчати державну мову де проживаєш і англійську бо вона міжнародна
Треба зрозуміти ще одну річ
Україна не проти угорської мови
Але проблема в тому що є такі люди, які працюють в державних органах влади вони погано розуміють державну мову
Для чого такі люди потрібні у владі?
Але Закарпаття це не Угорщина якби угорці не стрибали б
Теж саме що і болгари живуть на бесарабії
Але чомусь болгари спокійно відносяться до того що треба вивчати державну мову
І для чого міністерству освіти витрачати кошти на навчання
Щоб вони поїхали до Угорщини ?
Нехай Угорщина за свій рахунок і навчає, ніхто не забороняє вивчати самостійно, або піти до приватної школи
Просто освіта не буде складати в це кошти
А вкладають в основному в розвиток української мови-тому такий і закон
І в Закарпатті люди не мітингують щодо мови
Це орбан думає що це його люди як Путін думав люди його в Україні
показати весь коментар
07.11.2023 17:05 Відповісти
Треба просто правильно сформулювати у законі, що нацменшини з метою посилення національної ідентичності та поглиблення вивчення своєї історії та культури можуть організовувати додаткові заняття у школах. Кошти на відповідні заходи виділяються спонсорами, якщо нацменшина має у світі свою національну державу, або за державний кошт, якщо національна меншина не має своєї національної держави. Я не бачу проблем, якщо забаганки угорців будуть виконуватися за кошти угорців і в додатковий час.
показати весь коментар
07.11.2023 23:16 Відповісти
Що ж,будем бомбити угорщину )))
показати весь коментар
07.11.2023 17:07 Відповісти
Хосссподи... прямо як кацапи.
показати весь коментар
07.11.2023 17:21 Відповісти
Ну если только в этом дело, то нехер делать для венгров сделать исключение. Вот если бы они как другие запросили борьбу с коррупцией, тогда фсе, приехали.

Кстати кто не знает, то блокировать можно только предьявив условия, после которых блок будет снят, просто "Нихачу" не канает. Так что у венгров самые легкие условия, не понимаю почему все разкудахтались.
показати весь коментар
07.11.2023 17:10 Відповісти
Особисто я не хочу бути в такому союзі разом з тими мадярами
показати весь коментар
07.11.2023 17:40 Відповісти
Балаш Орбан, він мабуть дружина самого Орбана ?!!
показати весь коментар
07.11.2023 18:10 Відповісти
"Если не будут брать - отключим газ"
показати весь коментар
07.11.2023 18:41 Відповісти
Дивна позиція України.... ніяка...
Особливо враховуючи війну з орками які і не заперечують шо вони приперлись сюди захищати "рксский язык".
Чому б нашому МЗС не запропонувати орбану надати прихіст всім угорцям які на його думку притісняються УКраїною та не переселити їх на батьківщину- в Угорщину?
Бо ще трохи і орбан попросить допомоги у путіна на захист "угорської мови" в закарпатті, і ось тоді може бути ну дуже неприємно...
показати весь коментар
07.11.2023 19:39 Відповісти
путін не чіпає західні області,бо вони межують з країнами Європи.Якщо б він туди поліз,його рашку без попередження стерли би з Землі.А так- довгопротяжно хочуть довести до здачі східних областей України.Прихід Трампа одразу змінить риторику наших оп-головних командуючих на затвердження "статус кво" і призупинення боїв.
показати весь коментар
07.11.2023 20:06 Відповісти
Нужно ужесточить законодательство в этом вопросе и потом торговаться с мадярами за откат на то что есть сейчас.
показати весь коментар
07.11.2023 19:58 Відповісти
х"й вам тварюки фашиські,Вас покидьків давити потрібно
показати весь коментар
07.11.2023 20:00 Відповісти
до сраки. як буде треба, Європа цих приблуд з Уралу нагне.
показати весь коментар
07.11.2023 21:03 Відповісти
Та чи ми побачимо це ще за нашого життя
показати весь коментар
08.11.2023 08:04 Відповісти
Такы борзі, як мадяри, завжди на якомусь етапі втрачають почуття міри.
Коли їх "інтереси" стануть на перешкоді інтересам "великих" держав Європи - тоді й побачимо.
Це буде.
показати весь коментар
08.11.2023 17:34 Відповісти
а скільки МІЛЬЙОНІВ УКРАЇНЦІВ в європі останні півтори роки не можуть вчитись українською?

про це чомусь угорці та і взагалі гейропейський союз не говорить.....
показати весь коментар
07.11.2023 21:17 Відповісти
Схоже, що це Евро-шантаж та Евро- тероризм за мовною ознакою у своїй неприхованій формі.
Що там, у ПАРЕ, українська делегація геть заспалася чи розслабилася від "жахів мирного европейського життя"? Хто захищає Україну за бюджетні кошти, що йдуть на утримання дупутатів?
показати весь коментар
07.11.2023 21:36 Відповісти
Це вже відкрите союзництво з путіном. Що на це скажуть в ЄС? Думаю, стурбуються і проковтнуть
показати весь коментар
07.11.2023 21:43 Відповісти
Чурки йе@аные!
показати весь коментар
07.11.2023 23:13 Відповісти
Орбан в определённом смысле выгоден Евросоюзу, на него легко всё списывать и оставаться чистенькими. В том смысле что это всё венгр паразит мешает, а так бы мы вас озолотили, дали оружия и самолётов сколько хотите и в ЕС приняли.
показати весь коментар
08.11.2023 00:07 Відповісти
Сторінка 2 з 2