8282 відвідувача онлайн
7 451 92

Треба бути готовими, що війна рф проти України може тривати дуже довго, - Шольц

оон,шольц

Наразі немає жодних ознак того, що росія припинить війну проти України та виведе свої війська

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП, про це заявив канцлер ФРН Олаф Шольц.

"Ми повинні бути готові до того, що війна може тривати дуже довго", – сказав він.

Водночас Шольц зазначив, що війна триває набагато довше, ніж уявляв собі путін. 

За його словами, важливо розвивати стійкість і захищати власну інфраструктуру від атак.

Топ коментарі
+13
Україні треба бути готовій що лицемірний шольц продовжуватиме лицемірити та вигадувати відмазки одна тупіша за іньшу щоб не дати тауруси...
показати весь коментар
10.11.2023 12:29 Відповісти
+12
Я так розумію, варіант дуже довгої війни Німеччину цілком влаштовує
показати весь коментар
10.11.2023 12:29 Відповісти
+9
Поки кацапське ВПК,економіка працює на усіх парах,поки вони по 15 млрд тільки хза нафту в місяць витрачають, поки їх територію ніхто не обстрілює,а наша повністю в зоні ураження то така війна дійсно може тривати дуже довго, і чим довше вона триває цим це гірше для України. По перше буде меншати підтримка, по друге буде знищуватися українська земля і все що тут є, будуть виїжджати люди, буде заміновуватися територія і будуть можливі катастрофи типу Каховської ГЕС в майбутньому
показати весь коментар
10.11.2023 13:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Таки да, увы...
показати весь коментар
10.11.2023 12:29 Відповісти
Україні треба бути готовій що лицемірний шольц продовжуватиме лицемірити та вигадувати відмазки одна тупіша за іньшу щоб не дати тауруси...
показати весь коментар
10.11.2023 12:29 Відповісти
бундесовські аналітики вже кажуть, що є додаткова причина чого не дають. під них немає носіїв. ті декілька з переданих совкових літаків, що залишись і можуть використовувати британські ракети не адаптовані під тауруси. як там в реалі, це питання.
показати весь коментар
10.11.2023 12:37 Відповісти
Тауруси схоже з Гріпенами планують, аж після F-16.
показати весь коментар
10.11.2023 12:45 Відповісти
може бути. тільки коли передадуть потенціальні носії, тоді побачимо шо будуть казать за тауруси. але не раніше. крім того з передачею літаків теж скоріше за все буде затримка в часі. бо теж вже озвучено, що навчити літати, це не значить навчити використовувати їх у взаємодії між собою та наземними військами. злагодження це теж додатковий час. так що питання літаків, це теж ще те питання в часі.
показати весь коментар
10.11.2023 12:58 Відповісти
ПОДЯКУЙ ЛИЦЕМІРНОМУ ШОЛЬЦУ ЗА СИСТЕМИ ПРО, ТАНКИ І ВЗАГАЛІ ІНШУ ЗБРОЮ.
І НЕ ТІЛЬКИ ШОЛЬЦУ, А НАРОДУ ФРН !
показати весь коментар
10.11.2023 12:41 Відповісти
Так это из роли! Ну, вот роль у него такая! И эта роль ругательная.
показати весь коментар
10.11.2023 12:49 Відповісти
Я так розумію, варіант дуже довгої війни Німеччину цілком влаштовує
показати весь коментар
10.11.2023 12:29 Відповісти
Ніт.
показати весь коментар
10.11.2023 12:31 Відповісти
не влаштовує. Тому вони нам і допомагають чим можуть
показати весь коментар
10.11.2023 13:01 Відповісти
Допомагають захиститися, це так. За це їм велика подяка. Але допомогти зброєю, яка б дала можливість вигнати орків, то тут питання
показати весь коментар
10.11.2023 13:33 Відповісти
і яка ж це зброя? тільки не кажіть, що тауруси. Бо у нас вже є шторм шедоу і таурус це те ж саме.
показати весь коментар
10.11.2023 13:47 Відповісти
Неа, це не одне і те саме
показати весь коментар
10.11.2023 14:15 Відповісти
Десь щє 3-4 роки до повної перемоги над рашкою.
показати весь коментар
10.11.2023 12:34 Відповісти
Как у тебя с математикой Дэн?
Если даже Украина теряет 100 тысяч в год, то украинцив выстачить на 20 лет еще минимум (2 миллиона потерь из 32 миллионов населения или из 10 миллионов боеспособных мужчин).
показати весь коментар
10.11.2023 12:38 Відповісти
Если даже Украина теряет 100 тысяч в год - брехня ! Зе* недавно "натякнув" на чисельність наших втрат з початку великого вторгнення
показати весь коментар
10.11.2023 12:52 Відповісти
Дурне. Мобілізаційний потенціал України - це 3 чи максимум 5 мільйонів. Ніякі не 30.
Вже мільйон чи більше мобілізовано за майже 2 роки.
Також моральний дух у цих мудрих расчьотах не враховується.
показати весь коментар
10.11.2023 13:11 Відповісти
7 млн. (було на початок війни). Так що ніякі не 30 міл, як у бравих диванних вояків.
показати весь коментар
10.11.2023 13:21 Відповісти
Дурне у тебя в зеркале отражается по утрам, а я и написал, что из 10 млн боеспособных мужчин.
Мобилизиционный потенциал минимум половина из боеспособных, всегда так было и будет.
А вот с моральным духом проблемы, слишком много зрадофилов.
показати весь коментар
10.11.2023 21:38 Відповісти
Довше, ніж ти роздумуєш про те, щоб давати ЗСУ Таурас чи не передавати?
А готовими вам треба бути до того, що і вашим солдатам доведеться влізти в бійку з Парашею, бо Третя Світова Війна вже йде. І як на мене, то з 2008 року. Нічому Захід Історія на прикладі австрійця Адіка Шикельгрубера - Гітлера і мігрела Йоськи Джугашвілі - сРаліна не навчила.
показати весь коментар
10.11.2023 12:35 Відповісти
Німці хочуть довгої війни... Впаде Україна і будуть гинути німці у війні.
показати весь коментар
10.11.2023 12:35 Відповісти
Дойчланд у НАТО.
показати весь коментар
10.11.2023 12:53 Відповісти
ви досі живете в уявному маняміркє де Україна захищає Захід від росії? Вам треба перестати дивитись телемарафон, бо потім прийде реальність, де росія ніколи не полізе воювати з НАТО (особливо зараз, коли їм більше нічим), а війна це виключно рсні проти нас - і буде дуже боляче
показати весь коментар
10.11.2023 13:03 Відповісти
ненаказанное зло всегда возвращается. Это аксиома
показати весь коментар
10.11.2023 23:16 Відповісти
Так. Саме тому литовці депортували росіян в 1991, а у нас їм видали паспорти.

І через 23 роки злу навіть не довелось повертатись.
показати весь коментар
10.11.2023 23:18 Відповісти
Менше балабольства, більше Таурусів.👍
показати весь коментар
10.11.2023 12:37 Відповісти
Худобу відправляють на облік вставати, на фронті воюють ті, хто вже стоїть на обліку - їх по телефону викликають і ти цього не бачиш.
показати весь коментар
10.11.2023 12:40 Відповісти
Чтобы воевать достаточно набирать 10 тысяч в месяц из 32 миллионов это возможно. Не говоря уже о полутора миллионах людей уже под ружьем.
показати весь коментар
10.11.2023 12:40 Відповісти
1,5 млн - мабуть нє, менше; демобілізація таки відбувається, в обмеженій кількості
показати весь коментар
10.11.2023 12:59 Відповісти
Це якщо НАТО прийме Україну, а не буде верещати про "ескалацію". Як ми бачимо по усякім орбанам (тай нашій зелені), швидкий прийом України в НАТО не світить. Вангую, скоріше буде фінський варіант.
показати весь коментар
10.11.2023 12:41 Відповісти
Тільки "фінляндією" буде Україна у межах трьох - чотирьох нинішніх "западних" областей".
показати весь коментар
10.11.2023 12:56 Відповісти
Навряд чи, бо після "фінського" відбудеться "грузинський" сценарій. Зміна влади на проросійську при аморфному "мудрому наріту", бо усі патріоти і активісти будуть вибиті на фронтах. Як варіант.
показати весь коментар
10.11.2023 13:06 Відповісти
Скоріш за все, на момент вступу 5-а стаття буде захищати всі області, крім Криму, Донецької та Луганської. Запорізька і Херсонська на той момент будуть звільнені, а Крим, Донецьку і Луганську доведеться і далі самим звільняти, як зараз - 5-а стаття буде тільки тил прикривати.
показати весь коментар
10.11.2023 13:06 Відповісти
Якась зовсім казка. "Скоріш за все" навіть якщо нас візьмуть у НАТО, то перед цим захочуть щоби ми офіційно відмовилися від всіх спірних (читай захвачених) територій. Так що ніяке відбивання потім не буде...
показати весь коментар
10.11.2023 15:39 Відповісти
Плани орди зрозумілі. А що партнери пропонують? Стояти осторонь, дивитись і підкидувати трішки зброї, але не забувати спонсорувати і рашку. У прорив на кшталт винахіду пороху(С) чи зірки смерті, я не вірю. Скільки тут людей залишиться?
показати весь коментар
10.11.2023 12:38 Відповісти
А це їх (партнерів) хвилює? Хоть усі виздихайте, їм головне, щоб паРаша далі України не сунулась.
показати весь коментар
10.11.2023 12:43 Відповісти
не нагнітайте будь ласка, союзники нам ще довго потрібні будуть
показати весь коментар
10.11.2023 12:56 Відповісти
В них ще є балтійські країни "на заклання". "Резерв", так би мовити.
показати весь коментар
10.11.2023 12:58 Відповісти
не перекручуйте, така географія ... і доля балтійців, так само як і наша - попало нам мати такого сусіда
показати весь коментар
10.11.2023 13:01 Відповісти
треба було про це думати починаючи з 1991 і вступати в НАТО, а не бути союзником росіян до 2014.

Бо всі, хто в НАТО, тепер в "домікє" і їх хвилює більше питання біженців і нестабільності на східних кордонах, а війна в результаті у нас.
показати весь коментар
10.11.2023 13:05 Відповісти
Треба було міняти ЯЗ на вступ до НАТО, або на союзника США поза Альянсом, а не туалетні папірці підписувати.
показати весь коментар
10.11.2023 13:09 Відповісти
Як ми могли туди вступити як нас там не бачили від слова зовсім - то як ми туди мали вступати? І наводити країни Балтії не тре - просто наведіть приклад інших колишніх республік совка яким гарантували вступ ( гарантували - а не може вступите а мож ні ).
показати весь коментар
10.11.2023 13:27 Відповісти
країни, які були окуповані росією і вступили в НАТО, бо робили для цього щось: Чехія, Словаччина, Польща, Угорщина, Литва, Латвія, Естонія. От вам 7 прикладів

країни, які були окуповані росією і не вступили в НАТО, бо ніфіга для цього не робили: всі решта, включаючи нас.

то може правильна відповідь - треба було переставати бути союзником рсні і почати вступати в НАТО?
показати весь коментар
10.11.2023 13:45 Відповісти
"І наводити країни Балтії не тре - просто наведіть приклад інших колишніх республік совка яким гарантували вступ ( гарантували - а не може вступите а мож ні )." - ау я написав про колишні республіки совка а не про колишні країни Варшавського договору ( і написав шо країни Балтії наводити не тре ). Ну то як відповідь буде чи ні ?
показати весь коментар
10.11.2023 13:51 Відповісти
вибачте я не зовсім розумію різницю між "країнами совка" і "країнами варшавського договора"? яка різниця як називається повна російська окупація?

відповідь я вже дав: ми нічого не робили для вступу в НАТО. Більше того ми були ворогом НАТО до 2014 року. А ви чомусь вважаєте, що раз НАТО за нами не бігало і не молило нас туди вступити, то значить ми не були їм потрібні. Так ми їм нафіг не потрібні, якщо вони не потрібні нам. Все ж просто.
показати весь коментар
10.11.2023 13:58 Відповісти
"вибачте я не зовсім розумію різницю між "країнами совка" і "країнами варшавського договора"? яка різниця як називається повна російська окупація?" - ну якшо вам різниці немає то шо я можу зробити ? А знаю - щасти вам а я пшов ( можете вважати шо ви мене перемогли своїми аргументами - ви переможець я лузер ).
показати весь коментар
10.11.2023 14:06 Відповісти
Страны варшавского договора были суверенными странами, а республики совка нет--- ссср. Их в реале принимали относительно быстро политически. Ну и стратегически тоже . Тут просто. Украина на 1991 г была прокоммунистической очень. Шансов не было. Совки массово. И именно эта война это и показала доказала. Предателей просто море.
показати весь коментар
10.11.2023 14:34 Відповісти
"Страны варшавского договора были суверенными странами" - вони були повністю окуповані русньою, не було там суверенітета і близько. Просто було написано на папірці. " а республики совка нет" - згідно конституції совка ми були суверенною республікою, просто добровільно в союзі. Окупація Польщі і України нічим насправді не відрізнялася.

щодо України ви абсолютно праві. Просто дивно читати аргумент про те, як НАТО нас не хотіло, коли за кравчука було віддано 61.5% голосів, а він лише вчора був окупаційним гауляйтером росіян, який особисто віддавав накази нас убивати і є прямо причетним до вбивства Стуса. Медведчук у Кравчука був просто виконавцем. Іронія.
показати весь коментар
10.11.2023 14:40 Відповісти
Війна може тривати довго десятки років , так як наприклад війна Північної Кореї з Південною . Так . Там досі не має мирного договору і війська стоять на кордонах . Таке протистояння на ліннії . з дроновими та ракетними атаками .
Стосовно гарячої війни з серйозними наступальними діями - то це ще маскимум на рік -півтори з паузами . Це потребує величезного обєму ресурсів , якого немає ні внас , Ні в Рабсійській ********* .
Не дивлячись на всі потуги Московія фінансово слабшає ( хоча це можливо зовні не видно ) , але реальні економічні процеси її деградації повільні , але незворотні.
показати весь коментар
10.11.2023 12:45 Відповісти
> "Ми повинні бути готові до того, що війна може тривати дуже довго"

- тому гроші які планувались на 5 років, будемо видавати всі 10 років)
показати весь коментар
10.11.2023 12:51 Відповісти
"Війна з низьким рівнем інтенсивності" - так це називають.
показати весь коментар
10.11.2023 12:54 Відповісти
Підкиньте Таурусів і діло піде швидше.
показати весь коментар
10.11.2023 12:55 Відповісти
Раніше я думав, що ця війна буде тривати ще багато років. Не буде. До кінця 2024 року. Не більше. І у нас розпочнуться протести і в кацапів. Там простіше. Їх там просто посадят або закопають. Плюс підтримка Заходу із кожним місяцем буде зменшуватися. Залужний сказав, що нам потрібне технолоічні новинки. Це нереально. На раз два новий вид зброї не винайдеш. Та і не будуть партнери надавати найновіші зразки Україні. А тому тільки непосильні втрати України, на деякий час, заморозят війну. А далі сподіватися, що путін не проживе 5 років, щоб не розпочати нову війну, яка буде ще більше страшніша для України.
показати весь коментар
10.11.2023 12:56 Відповісти
- ще Ф-16 не реалізували свій потенціал, побачимо

- є десант на лівому боці, так само має потенціал
показати весь коментар
10.11.2023 13:03 Відповісти
детский лепет
показати весь коментар
10.11.2023 23:19 Відповісти
дорослий аргумент є ??
показати весь коментар
11.11.2023 14:54 Відповісти
Тобто з України робитимуть буферну зону між благополучною і ситою Європою та рашкою... Така собі перспектива.
показати весь коментар
10.11.2023 12:57 Відповісти
така географія і доля наша - попало нам мати такого сусіда. Тут Захід не винуватий точно.
показати весь коментар
10.11.2023 13:04 Відповісти
Украинцы сами этого хотели. Давно могли быть в Евросоюзе как Польша.
показати весь коментар
10.11.2023 14:33 Відповісти
вибачте яка "буферна зона"? у рсні кордон з ЄС і НАТО значно довший ніж у нас.
показати весь коментар
10.11.2023 13:07 Відповісти
насправді доволі сумнівна сентеція, якщо чесно
показати весь коментар
10.11.2023 13:07 Відповісти
о то ви мабуть пропонуєте капітулювати і почать дружіть з росією?
показати весь коментар
10.11.2023 13:08 Відповісти
"воювати і ніяк інакше" --- ті хто таке каже це в першу чергу якраз військові котрі знають що говорять, вони також закінчуються і їм потрібна ротація
показати весь коментар
10.11.2023 13:17 Відповісти
Ти про це кажеш ледь не у кожному своєму коменті, але як і суб'єкт зверху досі так і не пішов воювати. Коли вже ваші лозунги перестануть розходитись з ділом?
показати весь коментар
10.11.2023 13:24 Відповісти
з поточною динамікою утилізації кацапів останнього українця останній москаль не має шансів побачити.
показати весь коментар
10.11.2023 13:10 Відповісти
А яка динаміка? Залужний у своїй статті сказав про 150 тисяч загиблих кацапів. 300 тисяч по генштабу, то в кращому випадку загиблі плюс поранені. Але ж і з поранених частина вертається на фронт. У нас втрати думаєте на порядок менші, при тому що кацапи наприклад масово застосовують КАБ і тд.
показати весь коментар
10.11.2023 13:46 Відповісти
Зе* "натякнув" на приблизну різницю у втратах. (х 5)
показати весь коментар
10.11.2023 18:36 Відповісти
Поки кацапське ВПК,економіка працює на усіх парах,поки вони по 15 млрд тільки хза нафту в місяць витрачають, поки їх територію ніхто не обстрілює,а наша повністю в зоні ураження то така війна дійсно може тривати дуже довго, і чим довше вона триває цим це гірше для України. По перше буде меншати підтримка, по друге буде знищуватися українська земля і все що тут є, будуть виїжджати люди, буде заміновуватися територія і будуть можливі катастрофи типу Каховської ГЕС в майбутньому
показати весь коментар
10.11.2023 13:16 Відповісти
так, але смерть завжди приходить раптово, коли її не чекають... смерть в широкому сенсі, смерть будь якого явища.
показати весь коментар
10.11.2023 14:10 Відповісти
Це тобі солрвьев розповів?
показати весь коментар
10.11.2023 14:20 Відповісти
Я просто не дивлюся марафон на відміну від тебе, тобі уже накинули лапшу на вуха про те, що усе пречудово,а кацапи уже скоро загнуться, сидиш і цю лапшу ложками їш, ще й добавки просиш
показати весь коментар
10.11.2023 14:23 Відповісти
Я теж не дивлюся телемарафон, але і довбнів у яких кацапський впк працює три зміни в той самий час коли вони по усьому світі шукають зброю, ********** і двигуни...
показати весь коментар
10.11.2023 14:27 Відповісти
ага, і саме тому, що у них цього усього дефіцит вони зараз купу заводів військових будують, поінтересуйся, навіть тут на днях виходила новина де йшлося про як мінімум з десяток нових заводів котрі вони будують і це тільки ті про які відомо. Але ідіотам на марафоні розказали, що все чудово, у кацапів нічого немає,усе загинається і можна курити бамбук і не паритися,скоро в Крим. Поговори з хлопцями з фронту, вони тобі розкажуть і про ланцети,і про орлани і про інші безпілотники котрих у кацапів зараз купу,якщо у нас на початку війни було їх більше,то зараз кацапи уже набагато переважають наших
показати весь коментар
10.11.2023 15:05 Відповісти
Это просто нет слов комментировать. Комментарии излишни только боль, сострадание, ненависть и бессилие.
Вместо того, что бы всем миром остановить и уничтожить эту заразу журналисты будут делать репортажи, политики совещаться и ничего не делать или делать ничего не обязывающие заявления. Все как всегда. А геноцид укранцев и война будут продолжатся.
показати весь коментар
10.11.2023 13:54 Відповісти
Це 100% на довго, поки не прийде нове покоління кацапів, з новою модальністю часу.
Ці що зараз - мають померти.
показати весь коментар
10.11.2023 14:09 Відповісти
откуда они там возьмутся - нормальные?
показати весь коментар
10.11.2023 23:21 Відповісти
Так як ви соплі жуєте, то канешно...
показати весь коментар
10.11.2023 14:12 Відповісти
Об'єктивно, дуже багато залежить, як пройдуть президентські вибори в США наступного року, якщо старий дід Джо переобереться, то це майже 100 відсоткова гарантія повномаштабних бойових дій в Україні ще на 4-5 років.......
показати весь коментар
10.11.2023 15:01 Відповісти
Вони бояться, що їх втягнуть у ще більшу війну. Тому так.
показати весь коментар
10.11.2023 18:39 Відповісти
Зеля еще и детям стану в наследство оставит.
показати весь коментар
10.11.2023 16:12 Відповісти
особливо коли не будуть давати зброю захищатися
показати весь коментар
10.11.2023 18:20 Відповісти