3459 відвідувачів онлайн

Переговори щодо кордону США у Конгресі зайшли в глухий кут, що загрожує допомозі Україні, - NBC

сша,конгрес

Через розбіжності між республіканцями та демократами у Конгресі США провалилися переговори щодо безпеки американському кордону. Це загрожує затвердженню допомоги України.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на LIGA.net, про це пише NBC.

За даними помічників законодавців, знайомих із питанням, республіканці обіцяють не голосувати за пакет нової допомоги Україні, якщо демократи не погодяться посилити закони США щодо імміграції.

Двопартійні переговори щодо прикордонної політики 1 грудня зайшли в глухий кут через розбіжності між законодавцями.

Один із помічників демократів сказав, що його політична сила нібито готова йти на компроміси у питаннях кордону, але республіканці наполягають на "крайній політиці".

Позиції Білого дому також розкритикував спікер Палати представників Майк Джонсон, який звинуватив президента США Джо Байдена в ігноруванні "занепокоєнь" республіканців.

"Є відсутність чіткої стратегії в Україні, шляху до вирішення конфлікту або плану адекватного забезпечення відповідальності за допомогу, яку надають американські платники податків. Тим часом адміністрація постійно ігнорує катастрофу на нашому власному кордоні. Республіканці в Палаті представників вирішили, що будь-який додатковий пакет заходів щодо національної безпеки повинен починатися з нашого власного кордону", - сказав Джонсон.

Топ коментарі
+18
5 грудня 1998 року Міністерства оборони України та США підписали угоду про ліквідацію 44 важких бомбардувальників і 1068 крилатих ракет Х-55 повітряного базування.

16 листопада 1998 року Україна приступила до знищення стратегічних бомбардувальників на кошти США.

У присутності американських сенаторів Річарда Лугара і Карла Левіна урочисто розрізали перший український Ту-160 з бортовим номером «24», 1989 року випуску, що мав 466 годин нальоту.

Другим був знищений літак з бортовим номером «14», що випущений у 1991 році та мав наліт менш як 100 годин.

З 1996 по 1999 роки Україна ліквідувала 29 літаків Ту-160 і Ту-95МС та 487 крилатих ракет повітряного базування класу Х-55.

У 2001 році почалася ліквідація 60 важких бомбардувальників типу Ту-22(в кодуванні НАТО - «Бекфаєр») та 423 авіаційних крилатих ракет типу Х-22.

Ліквідація Ту-22 та авіаційних крилатих ракет Х-22 здійснювалась відповідно до Угоди між Україною та США про надання допомоги Україні в ліквідації стратегічної ядерної зброї, а також запобігання розповсюдженню зброї масового знищення.

У період з 2002 по 2006 роки на аеродромах Повітряних Сил ЗС України у Миколаєві, Полтаві, Прилуках та Білій Церкві було ліквідовано 60 літаків типу Ту-22, а на аеродромі смт Озерне Житомирської області було ліквідовано 401 одиницю авіаційних крилатих ракет типу Х-22.

Ліквідація решти авіаційних крилатих ракет типу Х-22 завершилася у березні 2006 року.



Поширте. Щоб всі згадали. Щоб допекло.

Нас ********, бо віддали «во імя гарантій і дємократій» свої бомбардувальники і ракети.

Війни не було би.

В принципі.

Ні 2014, ні 2022.

Якби не наше з шановними союзниками рішення знищити стратегічні бомбери і ракети.
показати весь коментар
05.12.2023 17:25 Відповісти
+13
Складывается впечатление , шо кацапам удалось зашугать Штаты.
показати весь коментар
05.12.2023 16:56 Відповісти
+8
причем тут те лапотные кацапы?если у них свои игры полит. с теми границами,респы хотят протолкнуть один закон,демократы кочеврыжаться,и так еще 2-3 недели будет,у амеров главный в будущем враг это чайна ,а не убогие лапти с пушками д20 и корявыми ракетами(седня у них баллистика в воздухе взорвалась которая на днепр.обл летела))))за "мощь" кацев они еще в апреле 22 все поняли,а после петриота и сбивания тв вундервафли кинжала им еще менее интересно имхо стало,поняв что их вундервафли в реале из себя представляет)
показати весь коментар
05.12.2023 17:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Складывается впечатление , шо кацапам удалось зашугать Штаты.
показати весь коментар
05.12.2023 16:56 Відповісти
причем тут те лапотные кацапы?если у них свои игры полит. с теми границами,респы хотят протолкнуть один закон,демократы кочеврыжаться,и так еще 2-3 недели будет,у амеров главный в будущем враг это чайна ,а не убогие лапти с пушками д20 и корявыми ракетами(седня у них баллистика в воздухе взорвалась которая на днепр.обл летела))))за "мощь" кацев они еще в апреле 22 все поняли,а после петриота и сбивания тв вундервафли кинжала им еще менее интересно имхо стало,поняв что их вундервафли в реале из себя представляет)
показати весь коментар
05.12.2023 17:01 Відповісти
Чайна и близко не главный враг.
показати весь коментар
05.12.2023 17:09 Відповісти
рашка це грязні ручонки чайни,
по яких треба боляче бити 👿
показати весь коментар
05.12.2023 17:31 Відповісти
А лучше по ***** сразу
показати весь коментар
05.12.2023 18:29 Відповісти
Если демократы согласятся закрыть открытые всем границы, то они в будущем проиграют выборы, т.к. мигранты из Латинской Америки их выборщики. Это борьба за власть, а власть для демократов важнее Украины, Израиля и тайваня вместе взятых
показати весь коментар
05.12.2023 17:55 Відповісти
у них реальна проблема з емігрантами, і я так розумію, що демократи не хочуть голосувати за проекти республіканців, бо вони це використають як своє досягнення на майбутніх виборах, а електорат демократів ті ж самі емігранти, що натуралізувались. А з іншої сторони, логіка також є у республіканців, вирішуємо проблему з емігрантами економимо гроші для України
показати весь коментар
05.12.2023 18:11 Відповісти
показати весь коментар
05.12.2023 18:55 Відповісти
Попробуйте еще раз прочитать, может быть со второго раза поймёте, о чем речь
показати весь коментар
05.12.2023 19:13 Відповісти
А чому наша влада нічого з цим не робить ?
Пустили на авось
показати весь коментар
05.12.2023 17:00 Відповісти
а шо наша влада може з цим зробити? просто цікаво, які ідеї? втручання в політику іншої держави?
показати весь коментар
05.12.2023 17:16 Відповісти
дипломатію уже скасували ?
показати весь коментар
05.12.2023 17:22 Відповісти
А втручатись у внутрішнє питання , пов'язане з проблемою американського кордону , це справа наших дипломатів?
показати весь коментар
05.12.2023 18:21 Відповісти
Дипломатія це мистецтво можливого, а в нашому випадку мало би бути і неможливого.
Якби не вороваті клоуни при владі. Яких не хочуть бачити в Америці.
показати весь коментар
05.12.2023 18:43 Відповісти
Багато слов. А зміст? Ніякий.
Втрутитись у внутрішнє питання між демократами та республіканцями стосовно державного кордону США та їх міграційної політики? Це як?
Коли таке в історії США було?
Приклад є?
Поки тільки суцільна демагогія.
показати весь коментар
05.12.2023 18:54 Відповісти
Мова не про те. Чому ми пасивні стосовно допомоги нам ? Таке враження, що республіканці тісно співпрацюють з руснею. То їм можна, а нам ні ? Чи у нас влада тупорила.
показати весь коментар
05.12.2023 18:59 Відповісти
Вы как то странно выводы делаете(. Джонсон говорит: необходимо закрыть нашу границу для нелегалов!
Ваш вывод: Джонсон тесно сотрудничает с русней.
Русня тоже хочет закрыть Американскую границу?
показати весь коментар
05.12.2023 19:18 Відповісти
Не розводьте демагогію. Невже американцям щоб закрити кордони потрібні літаки і важка зброя. У них не достатньо ? Єрунда. Давно відомо що це суто політика. Ми виступаємо іграшкою у їхніх перегонах, чого не можна було допускати, аби наша влада хоч трохи дружила з головою.
показати весь коментар
05.12.2023 19:45 Відповісти
Ви забули одне слово ключове слово "внутрішня" . Це внутрішня політика США. І ні хто в неї не лізе окрім вас.
Даже дипломати Ізраїлю. Даже дипломати ЄС чі Канади. Одна Ксенія з цим не згодна.
показати весь коментар
05.12.2023 19:59 Відповісти
Україна це не внутрішня проблема штатів
показати весь коментар
06.12.2023 14:40 Відповісти
Державний кордон та питання міграції , це внутрішня політика США.
показати весь коментар
06.12.2023 19:58 Відповісти
Допомога йде в одному пакеті з допомогою Ізраїлю , та сугубо внутрішніми питанням стосовно кордону США та міграцією. Із усіх питань не можуть порозумітись з останнім. І це останнє питання абсолютно внутрішнє. Щє раз повторюю ВНУТРІШНЄ. Розумієте зміст цього слова , чи ні?
Якщо розумієте , то ... То як дипломати інших країн можуть вплинути , щоб вирішити це абсолютне внутрішнє американське питання?
Дипломати Ізраїлю це теж не можуть вирішити. Да і не питаються.
Ви можете? Говорить як . Говорить хто.
Тільки не кажіть аби що взагалі. Як ви це робите.
показати весь коментар
05.12.2023 19:23 Відповісти
Ізраїль постійно контактує з американськими колегами. А ми ні. І рішення не в нашу користь. Республіканці чомусь не погоджуються об'єднати допомогу в один пакет.
показати весь коментар
05.12.2023 19:43 Відповісти
З чого ви так взяли? Осталось погодити питання кордонів та міграції, і все. Он і NBC так пише. Ви ставите під сумнів інфу від NBC?
І щє одно. Ізраїль постійно контактує над вирішенням питання міграційної політики США , та їх охорони кордонів?
Я в "захваті" від вашої обізнаності.
показати весь коментар
05.12.2023 19:54 Відповісти
І щє про "ніхочуть бачити у США".

"Зеленського у США ******* більше, ніж Байдена та Трампа, - опитування"

"

Президента України https://www.unian.ua/politics/zelenskiy-********-zakon-pro-posilennya-finansovogo-monitoringu-politichno-znachushchih-osib-12437181.html Володимира Зеленського у США ******* більше, ніж чинного американського лідера Джо Байдена чи екс-президента Дональда Трампа.

Як пише https://www.newsweek.com/zelensky-more-liked-us-biden-trump-poll-1838034 Newsweek , про це свідчать дані опитування The Economist/ YouGov, оприлюдненого у середу, 25 жовтня. Згідно з його результатами, 50% американців позитивно ставляться до Зеленського. При цьому лише 42% позитивно ставляться як до Байдена, так і до Трампа.

Ба більше український президент очолює список політиків з найменшим відсотком негативного ставлення. До Зеленського негативно ставляться 24% респондентів, тоді як до Байдена 55%, а Трампа - 54%."

https://www.unian.ua/

Ну і це , потягом.

https://lb.ua/ Головна - https://lb.ua/world Світ - 27 листопада 2023, 14:56

"Зеленський став найвпливовішою людиною Європи за версією Politico (уточнено)"

https://lb.ua/
показати весь коментар
05.12.2023 19:46 Відповісти
А, ви тут на захисті зеленського виступаєте. Тобто вас абсолютно не хвилює як ми будемо воювати, аби зеліна ковпак не звалився.
Рейтинг зелі серед американських політиків виміряли ? Він же не з американцями зустрічається, а з людьми які знають про його гріхи.
показати весь коментар
05.12.2023 19:49 Відповісти
Я виступаю на захисті правди.
Ви кажете , що його не хочуть бачити в США. Брехня.
показати весь коментар
05.12.2023 20:03 Відповісти
Не брехня. Його не запрошує американський істеблішмент
показати весь коментар
05.12.2023 20:49 Відповісти
Ви як завжди . "Чєсно".

"Зеленський виступить перед сенаторами США перед ключовим голосуванням щодо військової допомоги"

09:35, 05.12.2023

https://www.unian.ua/

"Адміністрація запросила президента Зеленського виступити перед сенаторами... в рамках секретного брифінгу, щоб ми могли безпосередньо почути від нього, про що саме йде мова в цьому голосуванні", - заявив Шумер в залі Сенату. "Я прошу всіх сенаторів бути присутніми на цьому важливому брифінгу", - звернувся він.
показати весь коментар
05.12.2023 21:06 Відповісти
Спікер Палати представників США Майк Джонсон надіслав до Білого дому листа, в якому зазначив, що не підтримуватиме виділення нової допомоги Україні, поки не буде змінено підхід до заходів безпеки на південному кордоні США. Джерело:

Ну от і все. Кінець вашій демагогії.
показати весь коментар
05.12.2023 20:06 Відповісти
Чомусь ізраільтяни такого питання собі не задають? Дурні, напевно, бо інакше як пояснити, що вони постійно сидять в США, і проводять зустрічі і перемовини зі всіма політиками, бізнесменами, та і просто з громадськими організаціями.

А в нас ніхто крім Дерьмака і Хламідії в кросівках за 1100+ доларів не розповідає про злидні Українців.
показати весь коментар
05.12.2023 17:35 Відповісти
наразі зараз в США десант з слуг уродів (нардепів), яких очолює Агрохімія. Саме з метою добитись так необхідного фінансування України з штатівського держбюджету.

показати весь коментар
05.12.2023 17:36 Відповісти
Справді, не робить... нічого. Як от:

https://t.me/irynagerashchenko/11691 ГЕРАЩЕНКО ІРИНА

https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko

Президент України в останню хвилину відмінив свій виступ на закритому засіданні комітетів Сенату , повідомляють американські ЗМІ з посиланням на лідера демократів Шумера.
********************
Короче: плану нема
показати весь коментар
05.12.2023 22:17 Відповісти
Ну що ж асфальт нам в поміч!
показати весь коментар
05.12.2023 17:00 Відповісти
Коли що - ми не дуже здивуємось...
показати весь коментар
05.12.2023 17:03 Відповісти
І треба визнати що ми залежні від допомоги інших країн
Тому якби Україна не вела переговори
Якщо заходу захочеться щоб Україна програла він це зробить
Бо захід не допустить щоб програли кацапи
показати весь коментар
05.12.2023 17:05 Відповісти
Залежні від допомоги, то ви ще дуже мяко сказали. Озброєння, бк, 40 млрд. дол на рік на всю соціальну сферу, всіляка гуманітарка.
показати весь коментар
05.12.2023 17:18 Відповісти
Головне, що замість власних ракет і снарядів - перекладається асфальт на мільярди + тотальне розкрадання всього й всюди.
То може треба і самим в себе, щось вже робити, а не весь час тільки на Захід кивати і розповідати, які ми "сірі та вбогі"?
показати весь коментар
05.12.2023 17:36 Відповісти
Дивна риторика в іфопросторі України, всі "повинні" комусь та щось, а от чого ЗеНевтіки нічого корисного не роблять, а пиляють одні відосики?
І чим влада весь цей час займалася?
Одні обіцянки та новини в майбутньому часі.

Але піпл схаває, піплу подобається шоу ЗЕ кварталу.
показати весь коментар
05.12.2023 17:06 Відповісти
5 грудня 1998 року Міністерства оборони України та США підписали угоду про ліквідацію 44 важких бомбардувальників і 1068 крилатих ракет Х-55 повітряного базування.

16 листопада 1998 року Україна приступила до знищення стратегічних бомбардувальників на кошти США.

У присутності американських сенаторів Річарда Лугара і Карла Левіна урочисто розрізали перший український Ту-160 з бортовим номером «24», 1989 року випуску, що мав 466 годин нальоту.

Другим був знищений літак з бортовим номером «14», що випущений у 1991 році та мав наліт менш як 100 годин.

З 1996 по 1999 роки Україна ліквідувала 29 літаків Ту-160 і Ту-95МС та 487 крилатих ракет повітряного базування класу Х-55.

У 2001 році почалася ліквідація 60 важких бомбардувальників типу Ту-22(в кодуванні НАТО - «Бекфаєр») та 423 авіаційних крилатих ракет типу Х-22.

Ліквідація Ту-22 та авіаційних крилатих ракет Х-22 здійснювалась відповідно до Угоди між Україною та США про надання допомоги Україні в ліквідації стратегічної ядерної зброї, а також запобігання розповсюдженню зброї масового знищення.

У період з 2002 по 2006 роки на аеродромах Повітряних Сил ЗС України у Миколаєві, Полтаві, Прилуках та Білій Церкві було ліквідовано 60 літаків типу Ту-22, а на аеродромі смт Озерне Житомирської області було ліквідовано 401 одиницю авіаційних крилатих ракет типу Х-22.

Ліквідація решти авіаційних крилатих ракет типу Х-22 завершилася у березні 2006 року.



Поширте. Щоб всі згадали. Щоб допекло.

Нас ********, бо віддали «во імя гарантій і дємократій» свої бомбардувальники і ракети.

Війни не було би.

В принципі.

Ні 2014, ні 2022.

Якби не наше з шановними союзниками рішення знищити стратегічні бомбери і ракети.
показати весь коментар
05.12.2023 17:25 Відповісти
сильна армія - це дуже добре,
але якщо політичне керівництво захоче здатись,, то держава впаде.., капітулює..
як колись напр. Чехословакія в році 1938..

в першу чергу рабсія хотіла слабку Україну, та їх корисні ідіоти та агенти в Україні,
а не США..
показати весь коментар
05.12.2023 17:34 Відповісти
Я не відкидаю того що росія від початку Незалежності України хотіла знову "повернути втрачене", але розброювали нашу країну впершу чергу Штати.
показати весь коментар
05.12.2023 17:46 Відповісти
То, шо хотела каазлабадия, я с вами согласен, Но вы видите , шо после развала сырысыры, в Украине толку нет до сих пор, так шо в отношении нашей ядерки амеры правильно сделали. Ядерка в постсовке - шо граната в руках обезьяны, тем более, шо наши дыбилы от власти ,sure, ради личного офшорного обогащения, сбагрили бы за бабло ядерку не тока кацапам, но и обезьянам. Другие бы полудурки, своей массой в 73% так и невдуплили бы, шо загнали себя своим выбором за волосок от ядерной зимы.
показати весь коментар
05.12.2023 22:37 Відповісти
А росія то не постсовок, там все передбачувано?
показати весь коментар
05.12.2023 23:02 Відповісти
І ще нагадайте мені які конфлікти за останні 30 років ров'язала Україна, а які росія - то хто ж тут "мавпа з гранатою"?
показати весь коментар
05.12.2023 23:08 Відповісти
"Украина получает независимость на основании нейтралитета и внеблоковости"
Далі можна не читати.
показати весь коментар
05.12.2023 18:56 Відповісти
Яка правда??? Цю маячню почала нести московія в 2022 році виправдовуючи своє вторгнення.
В 2014 році Україна була нейтральною країною, але це не завадило росії здійснити вторгнення та анексувати Крим та окупувати частину території.
Нагадаю що курс на членство в НАТО було прийнято в лютому 2019 року. Тим паче Україна суверенна держава і вправі сама вирішувати до яких організації приєднуватись!
А ось Акт де там ота дурня про яку Ви згадуєте?

А К Т ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

Про проголошення незалежності України

Виходячи із смертельної небезпеки, яка нависла була над Україною в зв'язку з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%BF%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%83%D1%82%D1%87 державним переворотом в СРСР 19 серпня 1991 року ,

- продовжуючи тисячолітню традицію державотворення в Україні.

- виходячи з права на самовизначення, передбаченого Статутом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%9E%D0%9D ООН та іншими міжнародно-правовими документами,

- здійснюючи https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Декларацію про державний суверенітет України , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%A0 Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки урочисто проголошує

н е з а л е ж н і с т ь У к р а ї н и та створення самостійної української держави - УКРАЇНИ.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Територія України є неподільною і недоторканною.

Віднині на території України мають чинність виключно https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Конституція і закони України.

Цей акт набирає чинності з моменту його схвалення.

ВЕРХОВНА РАДА України

24 серпня 1991 року
показати весь коментар
05.12.2023 19:38 Відповісти
Нейтралітет і позаблоковість тут ні до чого . Україні отримала незалежність просто тому що срср розвалився . Висувати вимоги про які ви кажете , вже було нікому .
Та в України , по суті - і вибору більш ніякого не було .
Єльцин нас просто поставив перед фактом - союзу більше нема , рашка тепер теж - окрема держава , то ж і ви вільні , і робіть що хочете .
показати весь коментар
05.12.2023 19:31 Відповісти
Це лише літаки й ракети . А ще були танки , ракети рсзв , ********** до арти та багато чого іншого . Навіть стрілецька зброя .
На знищенні всього цього добра , найбільше наполягали якраз - США . Все боялися щоб наша зброя не дісталася диктаторським режимам і терористам .
То ж вони нас по суті - роззброювали ,, замість цього нагодувавши обіцянками - подбати про нашу безпеку . А тепер - маємо те що маємо . !
Ще й наші - керівнички країни довбані , повели себе тут як останні лошари ,, не оформивши домовленості офіційно ( договорами ) . Тепер замість того щоб вимагати зброю ( згідно міжнародних гарантійних документів ) , її просимо .
показати весь коментар
05.12.2023 18:40 Відповісти
Я вже теж по це писав, коли Байден з потугами породіллі насилу вичавив пару штук АTACMS. Це б перекласти та розіслати всім сенаторам з повідомленням про розсилку та змісту в Вашінгтон пост і може ще Нью Йорк Таймс та в авторитетні європейські видання теж не завадить. Нехай відчувають себе підерасами.
показати весь коментар
05.12.2023 19:25 Відповісти
А де знаходився пульт керування цією зброєю? А якщо б з дамбаса притягнули бомбочку? Чому Ви ігноруєте здоровий глузд, чи це особисте?
показати весь коментар
05.12.2023 22:02 Відповісти
Про який пульт керування Ви пишете? Літаком керує пілот, ракетам які "попиляли" теж не потрібні "пульти з москви", і навіть тактичній ЯЗ не потрібні московські дозволи.
показати весь коментар
05.12.2023 22:44 Відповісти
Читайте вікіпедію хоча б.
стратегічну ядерну зброю контролювала Росія. А тактичну зброю Росія вивезла до першого червня 1992 року, бо розуміла, що тактичну зброю ми могли зберігати і використовувати».
показати весь коментар
05.12.2023 23:09 Відповісти
Покажіть мені де я писав про стратегічну ЯЗ??? Мова про літаки та крилаті ракети, і саме такими ракетами московія обстрілює Україну майже 2 роки.
показати весь коментар
05.12.2023 23:18 Відповісти
Згоден, неуважно прочитав.
показати весь коментар
06.12.2023 00:05 Відповісти
Там же чітко сказано про відсутність контролю за допомогою! ******* менше треба було ***********!!!
показати весь коментар
05.12.2023 17:11 Відповісти
Кацапські метастази проникли всюди. Хоча конкретно трамп- це ще надбання кгб СССР. Ну а чому б кадровому офіцеру ***** цей факт не використовувати? Просто для США з їх хвалебною демократією це просто епічна ганьба.
показати весь коментар
05.12.2023 17:13 Відповісти
трамп брав позики у московського кріміналу, тобто відмивав гроші московського злочину.. легально чи ні, ніхто й не заморочується.. все напевно в законі..
показати весь коментар
05.12.2023 17:26 Відповісти
Пощастило Європі в Другу Світову, що у США тоді не було проблем з мексиканським кордоном, бо Париж ще й досі був би під Третім рейхом
показати весь коментар
05.12.2023 17:14 Відповісти
Я так зрозумів, що штати остаточно втрачають вплив в світі-свої проблеми важніші. Але коли пильнуєш двері на задньому дворі до тебе, не стукаючи, зайдуть з парадного. Американцям приготуватись...
показати весь коментар
05.12.2023 17:26 Відповісти
Ну так, повчи Штати пильнувати свої кордони.
показати весь коментар
05.12.2023 18:37 Відповісти
Америка фактически большое островное государство. Это их преимущество. Островные страны никогда не воюют своей территории, только на чужой.
показати весь коментар
05.12.2023 19:42 Відповісти
Европе посчастливило когда Гитлер сдуру объявил Штатам войну
показати весь коментар
05.12.2023 19:24 Відповісти
показати весь коментар
05.12.2023 17:20 Відповісти
Мда... Останні пару тижнів новини просто одна "краще" іншої.
показати весь коментар
05.12.2023 17:23 Відповісти
Москалі аплодують.
показати весь коментар
05.12.2023 17:36 Відповісти
Сша маючи 6тис абрамсів, і дати лише 31та казати про якусь перемогу? Люди та прокиньтеся. Це все предноврочні політичні абструкції .
показати весь коментар
05.12.2023 17:50 Відповісти
Неужели до сих пор не понятно, что никогда Байден не хотел победы Украины, его договорняк с ****** - сохранить паРашку, где Саливан был мальчиком "на побегушках" (посредником). Байден - коррупиционер, уж украинцы должны в этом хорошо разбираться (опыт имеется). Сейчас разыгрывается последный акто дешовыого фарса "как он хотел помочь", а "злые" республиканцы не дали, ведь уступка по границе ничего не стоит лично Байдену (и его вороватому семейству), он в любом случае президентом США больше никогда не станет, а вот опубликования ГБшного компромата на него будет его личной катастрофой!
показати весь коментар
05.12.2023 17:57 Відповісти
Байден це Брєжнєв на американський манер, але це краще ніж Орбан по американські.
показати весь коментар
05.12.2023 19:05 Відповісти
https://youtu.be/x9BRCezXk4s?si=NG-UF7bp75IOwmca ...

Украина не заслужила быть в НАТО и ЕС,каже Сергей Поярков...и я с ним согласен...👍
показати весь коментар
05.12.2023 18:05 Відповісти
Пояркова , це хто? Військовий ЗСУ?
Де служить?
показати весь коментар
05.12.2023 18:26 Відповісти
Опять обос*ались "гаранты" ху*вы.
показати весь коментар
05.12.2023 18:15 Відповісти
Своя рубаха блище до тіла....
А нам відосики - блище мабуть.
показати весь коментар
05.12.2023 18:28 Відповісти
Зважаючи на 2.5 млн нелегалів що вдерлися з Мексик тільки за останній рік, досить дивно було б чекати що в Конгресі будут інші пріорітети.
Проблема в адміністрації Байдена, для якої продовжувати справу Трампа означає втратити обличчя.
Навіть їх базові виборці - чорні - і ті виють від прибульців, але у Вашингтоні продовжують політиканствувати.
показати весь коментар
05.12.2023 19:14 Відповісти
Дожилися. Країна стала заручниками якихось політичних срачів у США... Незалежність, яку ми заслужили, блд.
показати весь коментар
05.12.2023 19:30 Відповісти