9267 відвідувачів онлайн
2 795 26

Повітряні сили про запас ракет для ППО: Партнери надають ракети за потребою. Склади для зберігання в Україні стануть пріоритетною ціллю для ворога

ігнат

Україна постійно потребує поставок зенітних керованих ракет від західних партнерів для відбиття масованих повітряних атак, зауважують у Повітряних силах ЗСУ.

Про це повідомив речник Повітряних сил полковник Юрій Ігнат у Facebook, передає Цензор.НЕТ.

"Сьогодні ЗМІ рознесли слова Сергія Наєва про те, що ракет до ПЗРК вистачить лише на кілька таких масованих атак!

Вочевидь мова про 29 грудня та 2 січня. Зокрема у коментарі французькому AFP йдеться і про ракети до зенітних ракетних систем середнього та великого радіусу дії – "Patriot".

Ну звісно ж, а що тут нового? Завжди так було, і торік, і влітку, і зараз! Партнери надають ракети за потребою, я тут б навіть сказав, за нагальною потребою! Звісно, зенітні ракети для нас це дефіцитний товар, як радянські – до С-300 та Бук-М1, так і західні. Ми їх не виробляємо і постійно отримуємо від партнерів з різних країн.

Чи хтось гадає, що в Україні варто розгорнути склади для зберігання західних зенітних ракет, які неодмінно стануть пріоритетною ціллю для ворога?!

До речі, російська пропаганда уже знищила мільйон таких складів, включно з літаками, не читали? Повітряні сили про запас ракет для ППО: Партнери надають ракети за потребою. Склади для зберігання в Україні стануть пріоритетною ціллю для ворога 01

Тож нічого екстраординарного не відбувається, звісно ворог поступово намагається виснажувати нашу протиповітряну оборону, змушує витрачати дорогоцінний боєкомплект ось такими масованими атаками. Якщо хто не помітив, окупанти це роблять щодня і щоночі. Вони теж витрачають дорожезні ракети, які просто з конвеєра направляють на носії.

Відбиваємось! І не забуваємо щоразу нагадувати нашим партнерам оте постійне – "НА КІЛЬКА АТАК"!

А на расєї – "дурень думкою багатіє", сподіваються, захід залишить Україну із ними наодинці! Це ж було уже.

Тримаймо стрій!" - розповів Ігнат.

Топ коментарі
+8
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Оманські домовленості в дії!

Маруся Звіробій:
Знищення конструкторського бюро "ЛУЧ", що розробляє ракетні комплекси, це вже державна зрада чи ще ні???
Для розуміння: «Розробки КБ Луч»:
Арбалет-К Вільха (ракетний комплекс)
Комбат (ПТКР)
Корал (3КР)
Корсар (ПТРК)
Нептун (береговий ракетний комплекс)
РК-4
«Інгул»
Сокіл-2 (БПЛА)
Сокіл-300
Стугна-П
показати весь коментар
05.01.2024 00:30 Відповісти
+3
показати весь коментар
05.01.2024 00:29 Відповісти
+3
Питання- коли воно шашликом вдавиться, раз і назавжди ?
показати весь коментар
05.01.2024 00:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я думав що Пріоритетною ціллю для врага були ,,АТБ" і ,,СІЛЬПО" !
показати весь коментар
05.01.2024 00:11 Відповісти
"Сергія Наєва про те, що ракет до ПЗРК вистачить лише на кілька таких масованих атак..." --випадково ляпнув правду... Буває.. Тепер розгрібають всією раттю речників...
показати весь коментар
05.01.2024 00:14 Відповісти
показати весь коментар
05.01.2024 00:29 Відповісти
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Оманські домовленості в дії!

Маруся Звіробій:
Знищення конструкторського бюро "ЛУЧ", що розробляє ракетні комплекси, це вже державна зрада чи ще ні???
Для розуміння: «Розробки КБ Луч»:
Арбалет-К Вільха (ракетний комплекс)
Комбат (ПТКР)
Корал (3КР)
Корсар (ПТРК)
Нептун (береговий ракетний комплекс)
РК-4
«Інгул»
Сокіл-2 (БПЛА)
Сокіл-300
Стугна-П
показати весь коментар
05.01.2024 00:30 Відповісти
Питання- коли воно шашликом вдавиться, раз і назавжди ?
показати весь коментар
05.01.2024 00:45 Відповісти
Давно зрозуміло:
Захід нам дає озброєння тільки, що би швидко не здохнути.
І, не дай Боже! що би щось на Рашці не знищили "зайвого".
Не здивуюся, якщо, навіть набої 5,56 нам дають у точному співвідношеню до даних розвідки по кількості мобілізованих на Рашці "на дану добу" - що би зайвого рашиста ми не змогли пристрелити.
показати весь коментар
05.01.2024 01:13 Відповісти
ну так може варто почати виготовляти своє озброєння? тобто в голові Мудрого Наріта не виникає думки, що халява не може і не буде вічною? Що халяви не буде ніколи достатньо?

тобто чому стільки коментів "ах какі погані пєндоси, все нам дають нахаляву муділи", але ніколи немає коментів "так секундочку, 2 роки повномасштабки, де наши ракети?"
показати весь коментар
05.01.2024 01:46 Відповісти
А в виробництво думаєте не прилетить? 29 грудня прилетіло в "Артем" прямісінько в центрі Києва, почитайте скільки жертв, і це тільки за офіційною інформацією. Виробництва повинні бути або під землею, або в інших країнах.
показати весь коментар
05.01.2024 06:42 Відповісти
Розсереджувати потрібно. Окремі процеси виробництва в різних районах або навіть населених пунктах. Так, ускладнює логістику, але що робити? Це за день не зробиш, але тре було зазделегідь про це думати
показати весь коментар
05.01.2024 06:49 Відповісти
Це зробиш за 2 роки без питань.

Там он Британію в Другу Світову обвалювали балістикою і килимовими бомбардуваннями і не було ніякого ППО - що не заважало їм виготовляти літаки і танки

Але от у нас візьме і "прилетить".
показати весь коментар
05.01.2024 10:43 Відповісти
Про Британію до речі теж хотів навести приклад. Тут згоден - що якщо не хотіти - то нічого і не буде
показати весь коментар
05.01.2024 10:48 Відповісти
Таких коментів повно, а який в них зміст?
Ви не зможете налаштувати виготовлення будь-чого, складнішого за паперову кульку, під час війни, тому що моментально прилетить. Гарною ідеєю було б виготовляти зброю в Польщі, наприклад, але я дуже сумніваюся, що НАТО дозволить, бо ж ескалація. Які ваші є варіанти? Пропонуйте. Тільки предметно, а не "нє ну а **** там дєлать, взялі і пастроілі завод".
показати весь коментар
05.01.2024 09:16 Відповісти
Під землею ракети не літають.

"Прилетить" це все відмазки корумпованих і некомпетентних зелених, які просто не хочуть нічого робити.

За 2 роки русня збудувала завод шахедів і купу заводів FPV дронів, а у нас продовжують робити рівно ніфіга бо прилетить же. В телемарафон за 2 мільярди не прилітає, а от в конвеєр FPV 30 метрів під землею в Карпатах за ті ж 2 мільярди ну точно прилетить.
показати весь коментар
05.01.2024 10:41 Відповісти
Ви мене не зрозуміли, шановний. Останнє, що я би хотів робити - це захищати зе!дегенератів.
Але думайте логічно: патріотів з грошима у нас вистачає. Якби можна було б таке організувати - давно б організували. А раз не організували - значить, не можливо, нажаль.
Порівняння з орками недоречне, бо оркам абсолютно бєзвоздмєздно допомагає всім чим може найбільший виробник всього на світі, і у орків велика територія, по якій не прилітає. А нам дають по 3 штучки, аби не здохли, та й за тим уважно слідкують, щоб не приведи господи ми тими цяцьками по оркам не били, бо буде ж ескалація...
Я просто не розумію трошки логіки, Україна =/= зечмоні. Якби все залежало від щєлі з його дванадцятьма друзяшками, ми б вже давно були б ще одним фєдєральним округом - невже це не зрозуміло західним "експертам"?
показати весь коментар
05.01.2024 11:01 Відповісти
Зелені блазні знову запустять Баслаєву і прилетить куди треба.
показати весь коментар
05.01.2024 01:49 Відповісти
Як кажуть нелюди рашисти "балтун находка для врага" а тут цілий марафон болтунів ..... оце подарунок ворогам.
показати весь коментар
05.01.2024 04:32 Відповісти
А хто ж ворогу про ці склади розповідає?
показати весь коментар
05.01.2024 05:31 Відповісти
Неизвестно. Но не так уж и давно сгорело 5 складов. Лоси,НЛО....
показати весь коментар
05.01.2024 05:53 Відповісти
А ПОД ЗЕМЛЁЙ !?
показати весь коментар
05.01.2024 06:26 Відповісти
Всі спроби накопичення *********** у нас, від західних союзників, відразу знищувалися через три дні, від початку їхнього складування...
Тому наразі дієвим варіантом є робота з коліс, + підземні об'єкти для зберігання, добре захищені системами ПВО.
Зробив висновок, що всі вдалі прильоти були завдяки отриманим від північної Кореї ракетам.
показати весь коментар
05.01.2024 09:41 Відповісти
Наєв сказав, що закінчуються ракети для ПЗРК. Потім Ігнат відповів, але сказав про Петріот ... Він знає, що Петріот не ПЗРК?
показати весь коментар
05.01.2024 09:45 Відповісти
Все рівно ця інфа, м'яко кажучи, не точна. Зрозуміло, що ніхто не тримає на складах тисячі ПЗРК та зенітних ракет, а надають нам їх дозовано. Цю інформацію не має можливості перевірити. Для мене лакмусовий папірець - це працюючі посольства інших країн
показати весь коментар
05.01.2024 10:51 Відповісти
Я не про це, я про кваліфікацію експертів. Відповідати на фразу про ПЗРК інфою про Петріот, це як на питання про мотоцикли відповісти про фури.
показати весь коментар
05.01.2024 11:03 Відповісти
А, зрозуміло, згоден
показати весь коментар
05.01.2024 11:26 Відповісти
Зберігати в підземних складах
показати весь коментар
05.01.2024 11:15 Відповісти