5267 відвідувачів онлайн
5 846 67

Україна на липневому саміті НАТО у Вашингтоні не отримає запрошення на вступ, - помічник генсека Альянсу Руге

нато,саміт

На саміті НАТО у Вашингтоні, який відбудеться у липні 2024 року, Україна може не отримати запрошення на вступ до Альянсу.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в інтерв'ю LRT заявив помічник генерального секретаря НАТО з політичних питань і політики безпеки Борис Руге.

"Немає сумнівів, що Україна рухається до членства в НАТО, але ще рано говорити, чи буде наступний крок, як пропонує президент Зеленський", – сказав Руге.

Проте на питання: "чи можуть Україну не запросити?", він відповів: "Так".

Руге висловив сподівання, що в Альянсі знайдуть "способи підкреслити той факт, що Україна наближається до НАТО".

Нагадаємо, 10 січня президент України Володимир Зеленський заявив, що Україна очікує оборонних й політичних рішень після Вашингтонського саміту НАТО. Зокрема,  хоча б один конкретний крок на вступ до НАТО.

Топ коментарі
+25
Звичайно, що не отримає. Україна ж захищає бздливу Європу ціною своєї територіі та золотого генофонду, щоб жирні європейці спокійно спали та жрали.
показати весь коментар
18.01.2024 11:34 Відповісти
+17
не лідора, а особисто тебе, твій дім та твоє місто не поспішають приймати під "парасольку НАТО"
показати весь коментар
18.01.2024 11:38 Відповісти
+16
Тобто, не хочуть вірити піздєжу нашого найвеличнішого лідора??? Чому?
показати весь коментар
18.01.2024 11:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тобто, не хочуть вірити піздєжу нашого найвеличнішого лідора??? Чому?
показати весь коментар
18.01.2024 11:34 Відповісти
не лідора, а особисто тебе, твій дім та твоє місто не поспішають приймати під "парасольку НАТО"
показати весь коментар
18.01.2024 11:38 Відповісти
Бо твій дім і твоя сім'я вибрали найвеличнішого лідора і пишаються своїм вибором. В НАТО своїх брехунів/злодіїв/дурнів вистачає, навіщо збільшувати їх число?
показати весь коментар
18.01.2024 11:45 Відповісти
Коли у вас уже язизи та руки повідпадають? Вам на Україну на-ть. Забери додому того зевилупка і гадь на нього, скільки хочеш. Задовбали.
показати весь коментар
18.01.2024 12:44 Відповісти
Бо ваше пуйло нікому не треба!
показати весь коментар
18.01.2024 11:40 Відповісти
Звичайно, що не отримає. Україна ж захищає бздливу Європу ціною своєї територіі та золотого генофонду, щоб жирні європейці спокійно спали та жрали.
показати весь коментар
18.01.2024 11:34 Відповісти
Реальність така, що Україна захищає тільки себе, а тези про захист всього цивілізованого світу мають конкретну мету, але й вони не працюють.
показати весь коментар
18.01.2024 11:39 Відповісти
Йой! Точно! Тільки себе захищає. Більше ж нікого поряд з Україною нема.
показати весь коментар
18.01.2024 11:45 Відповісти
Україна наробивши купу помилок захищає виключно себе, використовуючт західну зброю, бо так готувалися до війни з кацапами, що збулися зробити тнки, БМП, ракети, снаряди, міни, дрони... винна звичайно Європа і НАТО, що не беруть корупціонерів в елітний клуб, де навіть на одному гектрі сідати не бажають з такими типами і не потрібно прикриватися Україною. спочтку потрібно очиститися і бути схожими з тими, куди йдемо.
показати весь коментар
18.01.2024 13:14 Відповісти
Скільки ще треба поховати українців, щоб вас попустило, і ви припинили писати одне й те саме звинувачуючи всіх навколо себе, окрім себе?
показати весь коментар
18.01.2024 13:25 Відповісти
Історичні паралелі - Україна робить те шо мала робити ше після першої війни , але роботу України ( якій не допомогли - бо Антанта образилася на нас за те шо ми з німцями справу мали , хоч Італії забули все ) виконала Польща . До речі стан армій Антанти і німців з однієї сторони і кацапів з іншої нагадує те шо було століття назад ( не на 100% але й не на 50% ).
показати весь коментар
18.01.2024 12:18 Відповісти
Працюють - на десятки мільярдів доларів просто так ніхто не стане допомагати. 350 тисяч трупів рашистів тому підтвердження
показати весь коментар
18.01.2024 12:43 Відповісти
Україні все життя було ***** на африку/ірак/сирію/чечню/грузію/європу, вона ніколи нікому не допомагала, а тепер, коли кацапи загрожують самому існуванню України, придумала казочку про захист Європи))) Самі хоч вірите в цю маячню про українців, які гинуть за Європу?)))
показати весь коментар
18.01.2024 11:43 Відповісти
Українці гинуть за свій дім. Нахій нам ця жирна Європа здалася.
показати весь коментар
18.01.2024 11:48 Відповісти
Це не казочка. Щоб тобі на ранковій нараді прапорщик не казав перед роздачою ніків.
показати весь коментар
18.01.2024 11:50 Відповісти
Ти хоч в Інтернеті почитай про українців, які брали участь в як мінімум 25ти миротворчих місіях, і не позорся! Якраз в усіх тих країнах/регіонах, про які ти ригнув вище
показати весь коментар
18.01.2024 12:17 Відповісти
Українці рятують перш за все свій народ, свої родини від нелюдів, які прийшли їх знищити. А ворог допомагає на десятки мільярдів тому, що в Україні знищується ворог, який загружує і Європі та США
показати весь коментар
18.01.2024 12:44 Відповісти
Знаєш, де гроші кують? Так от - іди накуй.
показати весь коментар
18.01.2024 12:49 Відповісти
Панi irenka ko, не треба захищати ту "бздливу Європу", хай вони самі захищаються.
показати весь коментар
18.01.2024 12:00 Відповісти
Їм трєвожно та сцикотно.
показати весь коментар
18.01.2024 12:09 Відповісти
Якщо Україна не отримає, то НАТа довийобується, що сама отримає ******** 🤔🧐😁 Приклад Польщі яскраво показав, хто є ху, Трамп їм на допомогу😝😝😝😝😜🤪
показати весь коментар
18.01.2024 11:35 Відповісти
Нікчемні сцикуни.
показати весь коментар
18.01.2024 11:38 Відповісти
як, *****, неочікувано
показати весь коментар
18.01.2024 11:39 Відповісти
Хіба хтьсь сумнівається в цьому.
показати весь коментар
18.01.2024 11:40 Відповісти
так не отримає??, чи може не отримати??, чи Немає сумнівів, що Україна рухається до членства в НАТО??, чи ще рано говорити, чи буде наступний крок???,((---Що Це, за пистець такий?????????
показати весь коментар
18.01.2024 11:41 Відповісти
Це пустопорожня балаканина,якою славиться західний світ.
показати весь коментар
18.01.2024 11:43 Відповісти
це мабуть відповідь на заяву Вову, коли той сказав, що Україна отримає запрошення до НАТО на саміті у Вашингтоні, бо не отримала його на саміті у Вільнюсі... Вова вирішив за все НАТО і зробив таку, чи подібну до неї, заяву. Не можна так говорити, на понт типу брати. З НАТО такі понти не працюють. Доведено самітом у Вільнюсі.
показати весь коментар
18.01.2024 11:49 Відповісти
та взагалі нічого заявляти не треба, треба зробити жалісний вигляд, мовчати і чекати поки тебе хтось врятує
показати весь коментар
18.01.2024 11:54 Відповісти
треба заявляти постійно. проте робити такі заяви, які не будуть обурювати наших союзників. І так, варто робити такі заяви, які будуть тиснути Європу, США на жалість, а не обюрювати їх і виходити потім із спростуваннями як в цьому випадку вийшло.. не варто їх тролити. як Вова тролив Бена Воллеса.
показати весь коментар
18.01.2024 12:12 Відповісти
Ні у Вові справа шановний, як тут вже казали, не беруть особисто вову, а не беруть Нас усіх, вас , мене, усіх разом,розумієте??, а їх щоденний вибачьте пістьож!(, що "ми разом з вами, стільки скільки треба",,, ітд, особо від смерті не рятує, і взагалі не заспокоює, так що хай або хреста знімуть, або труси НАРЕШТІ вдягнуть!!,(,
показати весь коментар
18.01.2024 11:59 Відповісти
у Вові теж, бо він представляє нашу країну на міжнародній арені.. з іншої сторони, а ви не виключаєте такий варіант, що і тої "пистьожі" скоро може не бути взагалі. і допомоги теж може не бути. і тоді вже не буде "стільки з вами, скільки треба", а буде - ******** до каців домовляйтесь, бо ми вам ні хріна не зобов'язані і коштів, зброї на вашу підтримку у нас більше нема.. такий варіант теж ймовірний. особливо після приходу до влади ультраправих в Європі - в Словаччині, Нідерландах, прогнозованої перемоги лейбористів (які пронизані грошима кацапських олігархів) у Британії, з можливим приходом Трампа до влади.
показати весь коментар
18.01.2024 12:23 Відповісти
Просто у своїй голові він вже піднявся набагато вище НАТИ, бо до того вже закінчив війну у своїй голові...
показати весь коментар
18.01.2024 13:34 Відповісти
"дякуємо"
показати весь коментар
18.01.2024 11:42 Відповісти
А навіщо запрошувати Україну в НАТО і потім воювати за неї проти кацапів? Краще щоб Україна сама воювала проти кацапів, а НАТО буде підтримувати промовами, заявами, стурбованостями і зустрічами.
показати весь коментар
18.01.2024 11:48 Відповісти
Ну і Хаймарсами, Джавелінам, Петріотами та мільйоном снарядів, якими знищено 350 тисяч рашистів
показати весь коментар
18.01.2024 12:46 Відповісти
Та *надопомагали* вже, далі нікуди.
показати весь коментар
18.01.2024 12:51 Відповісти
Є куди. На черзі фарш із рашистів, на яких перетворять решта 500 тисяч снарядів, спільно закуплених у Європі. Для початку.
показати весь коментар
18.01.2024 12:57 Відповісти
Нас не чують -- це є мінус -- но і не гонять - це є плюс
показати весь коментар
18.01.2024 11:49 Відповісти
Європпу врятують мадяри !!!
показати весь коментар
18.01.2024 11:49 Відповісти
А хтось вірив що отримає? Більш того скажу, і на наступному, і на потім, і ще раз потім не отримає.
Нам НАТО дає домашню роботу, яку нетрепка не хоче виконувати. А лише скиглить чого не в НАТО.
показати весь коментар
18.01.2024 11:51 Відповісти
Як казав столтенберг 2 дні тому:

> Україна сьогодні ближча до НАТО ніж учора будь-коли раніше .
показати весь коментар
18.01.2024 11:57 Відповісти
Черговий факт провалу дипломатії ЄрЗе.
Попри всі інші супутні фактори, як то ситуацію в США (хоча і там - також провал дипломатії ЄрЗе) та загалом в Євросоюзі.
показати весь коментар
18.01.2024 11:58 Відповісти
Прикро, але виглядає саме так
показати весь коментар
18.01.2024 11:59 Відповісти
> в Альянсі знайдуть "способи підкреслити той факт, що Україна наближається до НАТО"

D
показати весь коментар
18.01.2024 12:01 Відповісти
Двері відкриті (с)

Але можна лише дивитись і облизуватись.
показати весь коментар
18.01.2024 12:02 Відповісти
Вхідні двері двійні - і вхід не прямо в помешкання а в тамбур , а в тамбурі - а в тамбурі знову двері подвійні .
показати весь коментар
18.01.2024 12:36 Відповісти
Реально Україна НАТО не потрібна. Тому вже роками навіть десятиліттями одна відмаза за іншою.
показати весь коментар
18.01.2024 12:23 Відповісти
Та, смотрите шоб к лету еще ваши страны существовали. Иран не зря полез к США и Пакистану выеживаться.
показати весь коментар
18.01.2024 12:24 Відповісти
Пакистан - это, часом, не та страна, у которой есть ЯО ?
показати весь коментар
18.01.2024 12:27 Відповісти
И у США есть ЯО. А Йемен к ним тоже выеживается. И у Израиля есть. А Хамас напал. И они оба на подсосе Ирана. Лично я бы на месте Ирана к ним бы не выеживался, не имея ЯО. А об этом говорили еще год назад, что Ирану осталось полгода до получения первых зарядов. Но даже имея ЯО, я бы на Месте Ирана не выеживался особо без общего плана с союзниками.
Мое мнение - что-то нехорошее затевается. Это все звенья одной цепи. Как пить дать эти ****** - Иран, КНДР, РФ, КНР хотят совместно раскатать США и Запад вообще. Израиль я тоже ментально отношу к Западу. И основной акт начнется после китайского НГ. Это конец февраля. Как раз ко 2-й годовщине нападения на нас РФ.
показати весь коментар
18.01.2024 15:45 Відповісти
Нащо нам те членство ?
Щоб Україна перетворилась на членкиню ?
Он Польща закупає зброю на мільярди, не розраховуючи ні на яке членство.
показати весь коментар
18.01.2024 12:26 Відповісти
Польша в НАТО еще с 1999 года, если бы в 1999 году у нас провели опрос про НАТО, большенство еще не подохших комуняк было бы против. Да и вроде даже в 2013 большенство было против...
показати весь коментар
18.01.2024 12:35 Відповісти
НАТО вже не те, що було.
показати весь коментар
18.01.2024 13:38 Відповісти
Еще один "плюс" к прохфессиАнальной внешней политике зеленого.
показати весь коментар
18.01.2024 12:34 Відповісти
Да забудьте про эту НАТО на ближайшие 100 лет. Все эти разговоры и болтология про вступление, в гарантии и т.п. это абсолютная чушь. Даже у тех же Польши, Эстонии, Латвии, Литвы - нет никаких надежд на эту НАТу. Даже они понимают, что никто их не защитит, кроме них самих.
И абсолютно все украинские политики это понимают.
Все эти разговоры и болтология про вступление, в гарантии и т.п. это для дурного плебса.
показати весь коментар
18.01.2024 12:53 Відповісти
это подвтерждается, тем как выписана ст.5 НАТО - на которую все ссылаются
и которая выписывалась с учетом интересов США посел второй мировой войны

как всегда, сначала обговорить, обратиться в ООН, потом каждая страна сама решает как и чем помочь союзнику, не исключая военную помощь, но это уже решает каждый член НАТО отдельно

ради справедливости
при республиканцах в 2008 - основной член НАТО США были ЗА включения Украины в НАТО
при демократах - почемуто против
показати весь коментар
18.01.2024 14:05 Відповісти
NATO was conceived, essentially, as an option for the US to interfere militarily in Europe against the spread of communism, of which the US was terrified. With communism gone and the former enemy too weak, they kept and expanded the organization following the first law of bureaucracy: expand or you will be made redundant. An organization with 31 (!) very different members cannot possibly get into an armed conflict with a reasonably strong enemy without revealing to the whole world a complete lack of unity and resolve. It is much safer to make stern declarations and send some weapons. But accepting Ukraine only carries huge risks and no benefits for the NATO bureaucracy.
показати весь коментар
18.01.2024 17:25 Відповісти
Намагаючись потрапити до НАТО, нас всіх, мабуть, спокушає саме 5ст. про колективну безпеку. Але мало хто її читав. Ось про що йдеться: "«Сторони погоджуються, що збройний напад на одну або кількох із них у Європі чи у Північній Америці вважатиметься нападом на них усіх: і, відповідно, вони домовляються, що в разі здійснення такого нападу кожна з них, реалізуючи своє законне право на індивідуальну чи колективну самооборону, підтверджене Статтею 51 Статуту Організації Об'єднаних Націй, надасть допомогу тій Стороні або Сторонам, які зазнали нападу, і одразу здійснить, індивідуально чи спільно з іншими Сторонами, такі дії, які вважатимуться необхідними, включаючи застосування збройної сили, з метою відновлення і збереження безпеки у Північноатлантичному регіоні.
Про кожний такий збройний напад і про всі заходи, вжиті у зв'язку з ним, буде негайно повідомлено Раду Безпеки ООН. Такі заходи будуть припинені після того, як Рада Безпеки вживе заходів, необхідних для відновлення і підтримання міжнародного миру та безпеки».
У разі введення в дію Статті 5, держави - члени Альянсу можуть надавати будь-яку допомогу, яку вважають за доцільне відповідно до обставин. Це обов'язок кожної окремої країни, і кожна країна вирішуватиме, яку саме допомогу вона вважає за доцільне надати у кожному конкретному випадку.

Допомога надаватиметься у координації з іншими членами Альянсу, причому не завжди йдеться про виключно військову допомогу. Характер допомоги залежатиме від наявності матеріальних ресурсів кожної з держав - учасниць. Отже, кожна окрема країна сама вирішуватиме, яким буде її внесок. Проводитимуться консультації із залученням усіх держав - членів, маючи на увазі, що кінцева мета полягає у «відновленні і підтриманні безпеки на Північноатлантичному просторі».
Під час розробки проекту Статті 5 наприкінці 1940-х рр. усі погоджувалися із принципом взаємної допомоги, однак існували істотні розбіжності щодо механізмів практичної реалізації цього зобов'язання. Європейські держави - члени прагнули гарантувати автоматичне втручання Сполучених Штатів Америки на допомогу Європі у разі, якщо хтось із Сторін, що підписали договір, зазнає нападу. Втім, Сполучені Штати Америки не погоджувалися з таким формулюванням і домоглися, щоб це було відбито в остаточному тексті Статті 5.
показати весь коментар
18.01.2024 12:54 Відповісти
Це гірка правда. Українцям за багато років задурили голову тим НАТО.
Але реально ніхто не зобов'язаний за нас воювати навіть в разі нападу.
Це ніяка не гарантія.
показати весь коментар
18.01.2024 13:18 Відповісти
100% правда - якщо читати оригінали документів, а не слухати пропаганду

деякі на Цензорі, коли даеш посилання на офіційні документи,
котрі не співпадають з пропагандою в медіа - стверджують, що то все "методички кремля", а не документи

просто до фактів
в 2008 році, республіканці при владі - США ЗА надання членства Україні в НАТО
при демократах при владі - США ПРОТИ

При демократах в адміністрації - вдався Крим за 3 дня
При демократах в адміністрації - "можем повторить, Киев за 3 дня", проте щось пішло не по плану
І коли плани остаточно не виправдились, почали повільно надавати допомогу, котру виділив Конгрес, від імені народу США

може це просто збіг?
показати весь коментар
18.01.2024 14:13 Відповісти
Брехунів і крадіїв до нормальних компаній не беруть!
показати весь коментар
18.01.2024 15:12 Відповісти
Як перший крок, почни з себе, переставши порушувати на кожному кроці, Конституцію України, цих прикладів більш ніж достатньо.
показати весь коментар
18.01.2024 15:14 Відповісти