3596 відвідувачів онлайн
4 110 100

67% українців не підтримують вибори президента під час війни, - опитування "Рейтингу". ІНФОГРАФІКА

вибори

Більшість громадян України не підтримують ідею проведення виборів під час війни. Це стосується президентських, парламентських та місцевих виборів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це свідчать дані опитування Соціологічної групи "Рейтинг" від імені Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту, проведеного 17-21 лютого 2024 року.

Найбільше респонденти не підтримують ідею виборів президента під час війни - 67% (49% "однозначно не підтримують", а 18% - "скоріше не підтримують").

Водночас підтримують ідею президентських виборів під час воєнного стану 30% опитаних (17% - однозначно, 13% - скоріше так).

33% громадян підтримують вибори до Верховної Ради під час війни (18% - однозначно так, 15% - скоріше). А 63% не підтримують (44% однозначно проти, 19% - скоріше ні).

Ідею проведення місцевих виборів під час дії воєнного стану підтримують 39%. Проте більшість все одно проти виборів - 57% опитаних.

Опитування

Топ коментарі
+25
😅😅😅це татаров з джрьмаком проводили опитування?
показати весь коментар
04.04.2024 15:05 Відповісти
+24
Ніхто не опитував, та й не треба. Є Конституція і термін в 5 років. Пуйло он в окопах провів вибори. А хитросдєланий зеля мріє бути президентом вічно.
показати весь коментар
04.04.2024 15:41 Відповісти
+12
... тож з такою ситуацією зелений може розраховувати на вислів ** я ж не лох! Мені 60..**...
показати весь коментар
04.04.2024 15:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
😅😅😅це татаров з джрьмаком проводили опитування?
показати весь коментар
04.04.2024 15:05 Відповісти
Ніхто не опитував, та й не треба. Є Конституція і термін в 5 років. Пуйло он в окопах провів вибори. А хитросдєланий зеля мріє бути президентом вічно.
показати весь коментар
04.04.2024 15:41 Відповісти
Пуйло - молодець?
показати весь коментар
04.04.2024 19:01 Відповісти
А где же те 67%, если осталось 22%.



показати весь коментар
04.04.2024 16:00 Відповісти
Читай не тільки заголовки.
показати весь коментар
04.04.2024 19:03 Відповісти
ІДІОТИ!
показати весь коментар
04.04.2024 15:07 Відповісти
В цій країні нічого не міняється. Стабільність))
показати весь коментар
05.04.2024 10:03 Відповісти
... тож з такою ситуацією зелений може розраховувати на вислів ** я ж не лох! Мені 60..**...
показати весь коментар
04.04.2024 15:07 Відповісти
А якщо під час війни Президент раптово зникає, то тоді що?
показати весь коментар
04.04.2024 15:08 Відповісти
є єрмак
показати весь коментар
04.04.2024 15:09 Відповісти
Стефанчук...
показати весь коментар
04.04.2024 15:22 Відповісти
Єрмак вищий, але Стефанчук важчий...
показати весь коментар
04.04.2024 15:29 Відповісти
По закону Стефанчук, але Єрмак зараз вище за закон...
показати весь коментар
04.04.2024 15:35 Відповісти
а раніше було 73%
показати весь коментар
04.04.2024 15:09 Відповісти
показати весь коментар
04.04.2024 15:10 Відповісти
Передавання влади військовим що це за дебіліщм? Стан війни нічого не змінить, довбню. Лише погіршить.
показати весь коментар
04.04.2024 15:12 Відповісти
а як же ж "хуже нє будєт"?

стан війни змінить ВСЕ! всі держслужбовці і чиновники підпорядкоються Генштабу та втрачають можливість виїздити за кордон - як тобі?
показати весь коментар
04.04.2024 15:15 Відповісти
Ніколи навіть при стані війни, генштаб не керує країною. Це по перше.
Генштаб підпорядковується уряду, а не навпаки.
показати весь коментар
04.04.2024 15:23 Відповісти
Замінити жабу на гадюку. Армія це одна з найбільш корумпованих гілок влади. Усі чиновники спокійно виїдуть за кордон бо у них є кошти, а от усі хто залишиться більше не зможуть бігать від ТЦК.😝
показати весь коментар
04.04.2024 15:32 Відповісти
З такими військовими, як Сирський, якого надихає на боротьбу саме його преЗЕдент, дійсно нічого не змінить.
показати весь коментар
04.04.2024 15:17 Відповісти
я теж не підтримую вибори без вибору . президент повинен оголосити стан війни і владу передати військовим . так як передали владу військовим адміністраціям .
показати весь коментар
04.04.2024 15:11 Відповісти
Що таке "стан війни", в якому законодавстві дається визначення? Яким військовим, додік? Для чого тоді воювати, якщо самі вибираємо хунту.
показати весь коментар
04.04.2024 15:23 Відповісти
Воюємо, щоб дєрьмак-ясне сонечко царював, ясне діло.
показати весь коментар
04.04.2024 15:29 Відповісти
стан війни це коли вся країна веде війну і метою є перемога ! а в якому законодавстві написано 100 разове продовження воєнного стану при вторгненні агресора ? військовим які мають військову освіту і знають як вести війну . не міністрам оборони без військової освіти , не тим більше дермакам які домовляється про постачання зброї . хунта це захоплення влади військовими , я про тимчасову передачу . і навчись спілкуватись я тебе не ображав ,поки...
показати весь коментар
04.04.2024 15:36 Відповісти
Хунта хунті -БАЛЬШАЯ СРАКА. АЛЕ - імітація ЕРМАКОкратії = це взагалі не про українців і демократію. Там де гаманці очолюють цей процес - завжди гине багато люду і зникають держави. Чи може нагадати про Хазарський каганат??. Хоча хтось скаже що це вкид. Ні ЦЕ НЕ ВКИД. ГНИДИ ПРИ ВЛАДІ з мілкими особистими фобіями і інтересами - НЕ МАЮТЬ НАЦІОНАЛЬНОСТІ. АЛЕ вони мають схильність кучкуватись і об'єднуватись - особливо там де хата горить і можна щось з пожару З (освоїти)*******.
показати весь коментар
04.04.2024 15:48 Відповісти
Єсть такий план.Стан війни,Єрмака ставлять прем'єром,президент уходить,рада розпускається.
І ніби все по конституції.
показати весь коментар
04.04.2024 15:55 Відповісти
І як це відрізняється від того, що є зараз? Вечірніх хрипосиків не стане?
показати весь коментар
04.04.2024 16:01 Відповісти
так хай стає ! і несе відповідальність . тільки він не дурний в разі чого він скаже я виконував розпорядження президента . прем'єр з підтримкою близько нуля повний нуль ! а що буде з піськограєм ?
показати весь коментар
04.04.2024 16:04 Відповісти
60 не одобряют его работу и одновременно не желают выборов,получается либо опрос фальшивый либо в стране миллионы шизофреников.
показати весь коментар
04.04.2024 15:12 Відповісти
Не має ніякого протиріччя - більшість за передачу влади військовим.
показати весь коментар
04.04.2024 15:22 Відповісти
У тих хто знає що таке вибори - немає ніяких протиріч.
показати весь коментар
04.04.2024 15:29 Відповісти
У цьому випадку ДВА В ОДНОМУ.
показати весь коментар
04.04.2024 15:37 Відповісти
Вінстон, ти не Черчіль, бо не розумієш української:
22% респондентів повністю схвалюють діяльність президента Зеленського
41% респондентів відповіли, що "скоріше схвалює" діяльність президента Джерело:
показати весь коментар
04.04.2024 19:10 Відповісти
Де ви взяли такі цифри? Не схвалюють роботу, вважають відповідальним за корупцію більше 80% населення України тільки за офіційними даними, а насправді може бути всі 97%, як зазвичай буває при диктаторських олігархічно-мародерських режимах як зараз квітне в Україні
показати весь коментар
17.04.2024 14:32 Відповісти
я те ж не підтримую. Але що робити, як що невідомо скільки ця війна ще буде? Може взяти за приклад, як під війни Херпіду взяв та змінив Залужного . Бо йому можно, а нам ні??? Навіть прихильники Зеленського не обирали а ні Єомака, а ні Татарова
показати весь коментар
04.04.2024 15:12 Відповісти
Вчепилося курва за крісло, ще й скотчем руки дєрьмак перев'язав , щоб не відірвали. Буде винос на вилах.
показати весь коментар
04.04.2024 15:13 Відповісти
Якщо ту погань не вигребуть з тих поганих офисів, Україна зникне
показати весь коментар
04.04.2024 15:19 Відповісти
А треба. Бо з цим зеленим нічого доброго не вийде.
показати весь коментар
04.04.2024 15:13 Відповісти
тобто 67% населення пох на Конституцію!
показати весь коментар
04.04.2024 15:14 Відповісти
якщо не вказують кількість опитаних.але втирають мозги про більшість населення України.то це опитування"рейтингових зелених аферистів і шахраїв"
показати весь коментар
04.04.2024 15:17 Відповісти
показати весь коментар
04.04.2024 15:17 Відповісти
Художники
показати весь коментар
04.04.2024 15:19 Відповісти
є варіант.
добровільна відставка, та створення уряду єдності та порятунку.
але ж, хто ввійде у той уряд?
люди ахметова і баба юлька з бойко?
показати весь коментар
04.04.2024 15:19 Відповісти
на біс:
всім хто хоче виборів під час війни
-За який рахунок їх провести?? Це шалені гроші. У військових зарплатню відібрати, щоб ви насолодилися процесом?
- Змінити Конституцію? Має пройти 2 сесії, щоб зміни вступили в законну силу а це приблизно 2026-й рік.
- ЯК провести конкурентну агітаційну кампанію??
-5 приблизно мільонів, які виїхали за кордон яким чином голосуватимуть?
- і останнє - погоджуся на доцільність цих виборів тільки тоді, коли всі, хто тут патякає про вибори ОСОБИСТО понесе бюлетені та урни для голосування Захисникам на нуль і почекає, поки вони зроблять свій вибір, кожна частина, кожний підрозділ, кожний окоп чи бліндаж.
показати весь коментар
04.04.2024 15:21 Відповісти
Гнида подоляцька вилізла) іди геть, ідіот.
показати весь коментар
04.04.2024 15:28 Відповісти
пропозиція для сраного поцреота заокеанського - повертайся в Україну, в мій Дніпро, наприклад, чив Кривий Ріг, чи в Одесу, чи в Нікополь, чи в Харків, звідки ти там здриснуло за океан)). Як раз і повоюєш за Україну, бо судячи з ніку ти типу "чоловік"))))). Чи тільки типу? Чмо сцикливе.
показати весь коментар
04.04.2024 20:33 Відповісти
судячи з дати реєстрації, ти чмо обісцяне, здриснуло з України саме після початку великої війни. Вважаєш в тебе є право свою пельку розтуляти??
показати весь коментар
04.04.2024 20:46 Відповісти
Чума де ж роспіарена гопніками "дія",чьому до повномаштабної війни пхали вибори у смартфоні,а зараз заткнулись про них.Спасіте блазня,єрмака,подоляка.
показати весь коментар
04.04.2024 15:48 Відповісти
рятувати потрібно Україну від таких блазнів, як ти... Але... Шансів обмаль.. Бо "нарід"..
показати весь коментар
04.04.2024 20:23 Відповісти
За рахунок: футболу, Євробаченнь,концертів, культури, бруківки, харчування військових (в сенсі там зазори досі дуже цікаві), зарплат чиновників. І багато іншого... Там і договора і тендери... Було б бажання. Красти менше не стали.
Конституцію міняти не треба. Стану війни юридично немає... І ніхто цей закон не прийме
Агітація? Ви серйозно? В інтернеті! Я всі наші декілька партій знаю. Думаю, що і ви теж.
І останнє: компанії які виграють тендери харчі на 0 не возять... Хотя все це прописують в умовах тендерів... Харчі старшини на свій підрозділ забирають за 50-70 км від лінії фронту. І везуть бійцям. І ще одне на справді на 0 нас не так і багато. Якщо 20 тисяч є по всій лінії фронту саме зараз на 0. То це дуже добре... Не більше... Всі решта відтягнуті, як мінімум до позицій де можна сходити в магазин.
Ви ж в Європу кожному не понесете бюлетень? А виїхали мільйони... І в основному люди розумні, і це проблема...
показати весь коментар
04.04.2024 20:11 Відповісти
агітація в інтернеті?? Це не відповідає Закону про вибори. Так само, як і голосування через застосунок Дія. Не смішіть мене.
20 тисяч на нулі??? Ви з якої планети прибули в Україну?? Навіть якщо там ДВІ тисячі, то ті ДВІ тисячі ПЕРШОЧЕРГОВО мають право голосувати. Не диванні срані аналітики та сцяні експерди, які не наближалися до лінії фронту ближче ніж на 200 кілометрів, а ті, хто вже третій рік не вилазить з окопів!!. І це, власне, мій чоловік, який вже третій рік там. То не розказуйте мені ЯК саме має бути. В вас права такого немає.
Заздрю вашій наївності.
показати весь коментар
04.04.2024 20:19 Відповісти
Третій рік не вилазять з окопів... На жаль в окопах стільки не живуть. Везіння не вічне. Місяць - далі 200 чи 300 або зниклий безвісти.
Ваш чоловік не в окопах. Інакше б за два роки давно загинув.
Судячи з того, що ви пишете, наївна тут ви...
Від Дніпра до лінії фронту 180 кілометрів... Не 200... А від Запоріжжя взагалі 50... Так що не потрібно... Ні про аналітиків ні про експертів. Ви нічим не краща. Хочете знати як це і розповідати? Приїдьте гляньте... А тоді висновки... Оскільки слова... Це єдине чим ви можете оперувати.
І 2000 чи 20000 чи навіть 200 тисяч і навіть мільйон військових, в виборах погоди не зроблять. Намалюють, що треба. У нас 5 мільйонів виїхало, а може й більше (є куди малювати бюлетені)
показати весь коментар
07.04.2024 12:07 Відповісти
розкажи мені де мій чоловік. Сєвєродонецьк не окопи? Бахмут не окопи? Харківщина Кармазинівка не окопи?? Зараз Лиман - не окопи?? Йди вже, чумичка, не відсвічуй.
показати весь коментар
08.04.2024 14:35 Відповісти
і, до речі - "300" він вже був, три місяці на лікуванні був. На відміну від тебе, стратег кімнатний.
показати весь коментар
08.04.2024 14:37 Відповісти
Ти тупа курка. Перше - з радістю виклала в мережу. Місця дислокації частини твого чоловіка (якщо це правда звісно).
Я теж 2 роки на війні. Тому мені цей дешевий понос, про два роки на нулях, розповідати не потрібно.
3 місяці в лікарні, а потім ще відпусточки влк після важкого поранення... Дві штучки... А то і три... А там вже й обмежена придатність і часткова втрата працездатності...Ти сама собі суперечиш...
Тупа курка.
показати весь коментар
10.04.2024 00:29 Відповісти
Бруківки, до речі, це ініціатива міської влади, мерій та областних військових адміністрацій. Вчить матчасть.
показати весь коментар
04.04.2024 20:22 Відповісти
Це вкрадені бюджетні кошти... Які при належній роботі державного апарату ( а не отриманні відкатів) можна акумулювати в бюджет.
показати весь коментар
07.04.2024 12:00 Відповісти
ні, це децентралізація. Місцева влада сама має право приймати рішення по їх витраті. І центральна влада до цих рішень немає жодного відношення. Повноваження в місцевих мерів. Це питання совісті тих мерів, або витратити гроші на допомогу Війську, або ввалити їх в нікому зараз не потрібну бруківку.
показати весь коментар
08.04.2024 15:23 Відповісти
Ви себе чуєте? Мені пофік влада центральна, мери, місцева це гроші Держави. Які можливо використати на державні потреби.
показати весь коментар
10.04.2024 00:24 Відповісти
на лінії фронту довжиною у 1200 км 20 тисяч на нулі?? Ви серьозно?? Зе по півтора бійця на 1 км??? Повірити не можу.
показати весь коментар
04.04.2024 21:06 Відповісти
Давайте рахувати разом... По річці Дніпро рахуємо нульові позиції чи ні? (Від села Кізомис і до Кам'янського). Далі кордон з підерацією і бульболяндією (Харківська, Житомирська, Сумська, Київська, Рівненська, Волинська) рахуємо нульовими позиціями чи ні? І того по моїх підрахунках 600+- кілометрів...
Чому я так рахую? Тому, що у воїна в Херсоні чи у Луцьку, здохнути, такий самий шанс як у воїна в Покровську.
20 тисяч ділимо на 1200 це по 16.6 бійців на кілометр.
А 20 тисяч ділимо на 600 це вже по 33 бійці на кілометр. І це реальна картина... Щоб не накликати на себе шквал арти.
показати весь коментар
05.04.2024 23:47 Відповісти
а які шанси були "здохнути" під білоруським кордоном наприкінці весни хлопцям? Там навіть не йдуть бойові дії. Але ДРГ з тер.білорусі - діють. Звісно ж, вам видніше, воно і зрозуміло - рахувати з лінієчкою довжину лініі фронту значно зручніше ніш власними кроками її "рахувати".
показати весь коментар
08.04.2024 14:39 Відповісти
Невиліковні.
показати весь коментар
04.04.2024 15:27 Відповісти
цікаво дізнатися думку мудрих українчиків: а як вони бачать вихід країни зі смертельної кризи??
показати весь коментар
04.04.2024 15:29 Відповісти
Ніяк. Щоб думати, треба мозок, а судячи з 2019, його нема.
Зараз в основному ведуться термінові пошуки того, хто винний в тому, що відбувається зараз, при чому єдиний вірний варіант - в дзеркалі - принципово не розглядається.
показати весь коментар
04.04.2024 15:59 Відповісти
63% хочуть дочекатися власної участі "вибаров на расєє"??? бо ЗЕлідор, під омофором ЗЄрмака, веде Україну саме в рашку, знищуючи будь-яку політичну альтернативу, знищуючи свободу слова та можливість змінити владу демократичним шляхом. І ЗЕлідОру з його ЗЄрмаком треба нагадати про те, що народ України має право на захист Конституції, яку зеленський та його аху@вша від безкарності шобла розтоптали вже давно, на хайпє, сподіваючись, що так "прікольно" буде завжди ... Так само колись думав путінський холуй янукович ...
показати весь коментар
04.04.2024 15:30 Відповісти
Вже готують нові "шашличкі", тільки тупий не зрозуміє, що ця наволоч не віддасть владу.
Оці Рашистьські ЗЕлені чоловічки прийшли доробити справу за Януковощем, з Кримом то проконало...
показати весь коментар
04.04.2024 15:32 Відповісти
Не буде виборів, буде Майдан! Україна ще один термін хрінпіду не витримає! УКРАЇНЦІ теж!!!
показати весь коментар
04.04.2024 15:34 Відповісти
"Майдан" це організована структура яка може приймати обгрунтовані рішення. А от коли "майданити ніз-зя" то виникнуть терористичні осередки і почнуть відстрілювати остогидлих корумпованих "керманичів" по списку.
показати весь коментар
04.04.2024 15:47 Відповісти
БРЕХНЯ ТА 3,14.ЗДЕЖ.
показати весь коментар
04.04.2024 15:35 Відповісти
Українці не бачуть себе в державі з біркою "ДерьмоТатароАхметоКозломоПінчукчаПорохоЮля". Це об'єктивна реальність. За їх бачення держави, за їх цінності ніхто НЕ збирається віддавати своє життя. І це РЕАЛЬНІСТЬ. Від бірки "Україна" і до реальної держави - велика відстань. Справа чергового ШИЛОв Сраці ********* - буде лакмусовим папером реальної державності. Гниди мають зникнути - в природний чи неприродний спосіб.
показати весь коментар
04.04.2024 15:37 Відповісти
А Порошенко до чого тут приплів?))) Міша проплатив?
показати весь коментар
04.04.2024 15:58 Відповісти
Мене ні про що не питали. Вибори мають бути. ЯКщо зелупа буде намагатися провести узурпацію та втриматися нелегітимно за допомогою війни, йому просто кінець буде.
показати весь коментар
04.04.2024 15:38 Відповісти
Це слуги для преп#здента намалювали відсотки стільки,скільки треба.
показати весь коментар
04.04.2024 15:46 Відповісти
відосик закордону «я легитимный» четвертий вже показував видно прийшла черга й шостому розпочати анонс відповідного відео))), але його ще не змонтували ось і тягнуть час до премєри...
показати весь коментар
04.04.2024 15:47 Відповісти
методи чекістів в Україні
показати весь коментар
04.04.2024 15:48 Відповісти
Провведите опрос - хотят ли мира.
показати весь коментар
04.04.2024 16:01 Відповісти
показати весь коментар
04.04.2024 16:01 Відповісти
У 19му.можно було...а чому зараз ні.
показати весь коментар
04.04.2024 16:06 Відповісти
67% дятлів, нації 3,14#дець
показати весь коментар
04.04.2024 16:13 Відповісти
"Центр анализа и социологических исследований Международного республиканского института"
---
интересно. кто и за что платит деньги этой конторе ?
показати весь коментар
04.04.2024 16:26 Відповісти
Прожили п'ять років без президента, то проживемо й ще?
показати весь коментар
04.04.2024 16:31 Відповісти
Мене ніхто не питав. Я вже підтримую.
Бо подальше перебування ЗЄ у владі співставно з капітуляцією у війні.

Цей чиряк пора вичавлювати.
показати весь коментар
04.04.2024 17:15 Відповісти
Децкий сад!
В условиях войны проведение полноценных свободных выборов НЕ ВОЗМОЖНО.
ЗАКОННОГО способа скинуть Зелю - нет.
показати весь коментар
04.04.2024 18:01 Відповісти
А у нас стан війни?
Фактично я згоден, у нас війна.
Але от на законодавчому рівні у нас військовий стан, який вводиться на 90 днів і може бути продовжений на 90 днів. І того 180.... Але аж ніяк не 2 роки... Не забувайте про це.
показати весь коментар
04.04.2024 20:02 Відповісти
не знаю, я в этом вопросе не разбирался...
показати весь коментар
05.04.2024 11:06 Відповісти
Я скоріше не підтримую.. Доведеться терпіти зелену патороч ще певний час.
показати весь коментар
04.04.2024 18:06 Відповісти
Тобто вони за те щоб їх Бубочка царював стільки скільки йтиме розв"язана ним війна? Гм....У 2019 таких було 73%....
показати весь коментар
04.04.2024 18:15 Відповісти
Та то Зеля розв'язав війну, а не *****? Москаль спалився!
показати весь коментар
04.04.2024 19:31 Відповісти
до тебе це тільки зараз дійшло? 73%-й ? сайтісь по средине? нужно проста перестать стрєлять?
показати весь коментар
04.04.2024 19:50 Відповісти
Якщо міняти шило на мило, то хай поки буде те, що є. Бо ще 5 років якогось ******** країна не витримає
показати весь коментар
04.04.2024 21:59 Відповісти