11747 відвідувачів онлайн

Займатися проблемами незаконного переміщення товарів з непідконтрольної території повинна ДФС, - Грицак

Займатися проблемами переміщень товарів з непідконтрольної території повинна Державна фіскальна служба (ДФС).

Про це під час спілкування з журналістами заявив голова СБУ Василь Грицак, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на
"112 Україна".

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Блокування поставок вугілля з окупованих територій призведе або до збільшення його закупівель в РФ, або до зупинки роботи ТЕС у Щасті, - нардеп Веселова

"Що стосується торгівлі з ОРДЛО. Це не зовсім коректне формулювання - торгівля. Дійсно, є речі, які вкрай необхідні нашій економіці. Наприклад, для нашої енергетики вкрай необхідне вугілля. Але СБУ не регулює, хто і в яких кількостях і квотах буде поставляти вугілля на контрольовану українською владою територію. Але без цього вугілля ми дійсно не можемо обійтися, наскільки мені відомо від колег з Міненергетики. Хто займається? Свого часу СБУ починала цю роботу, перекриваючи канали незаконного переправлення з лінії зіткнення товарів чужорідного споживання промислової групи, в тому числі вугілля. Пізніше ми ініціювали створення міжвідомчої групи, щоб не було корупції і все було прозоро. На початку червня 2015 була нарада на території АТО, де брали участь і фіскальна служба, військова служба правопорядку, і військова прокуратура, СБУ, міліція на той час. І був підписаний наказ, зараз цей наказ скасовано, прийнято нове рішення. Займатися переміщенням товарів повинен той, хто повинен цим займатися - Державна фіскальна служба. СБУ в межах повноважень буде займатися проблемами протидії корупції з боку тих посадових осіб, які будуть допускати порушення, контролюючи ці перевезення", - заявив Грицак.

Також читайте: Активісти заблокували рух товарних потягів з окупованої території Луганщини, - Парасюк. ФОТО

Нагадаємо, 25 січня ветерани АТО заблокували залізницю Луганськ - Попасна в рамках торгової блокади окупованих регіонів Донбасу, в результаті дій ветеранів АТО було заблоковано рух 12 поїздів із загальною кількістю 700 вагонів. Вчора блокпост ветеранів АТО на залізничній магістралі Луганськ - Попасна спробували прорвати.
Відомості за даним фактом внесено до ЄРДР з попередньою кваліфікацією ч. 1 ст. 279 КК, це блокування транспортних комунікацій шляхом влаштування перешкод, яке порушило нормальну роботу транспорту. Покарання передбачає штраф від 50 до 150 неоподатковуваних мінімумів або виправні роботи до 2 років, або арешт до 6 місяців, або обмеження волі до 3 років.
Також раніше повідомлялося, що наприкінці грудня 2016 року ветерани АТО заявили про початок економічної блокади так званих "ЛНР/ДНР". У зв'язку з цим голова Станично-Луганської райдержадміністрації Юрій Золкін заявив, що вважає правильним наявність блокади окупованих районів, але заборона має поширюватися на товари подвійного призначення.
Топ коментарі
+23
крышевать?
показати весь коментар
26.01.2017 16:55 Відповісти
+19
тобто коли наші Патріоти гинуть то це коректно ?
та срать я хотів на цю кончену дирляндію !!!
показати весь коментар
26.01.2017 16:58 Відповісти
+17
собирать бабки в офшорношоколадный общак))
показати весь коментар
26.01.2017 16:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
крышевать?
показати весь коментар
26.01.2017 16:55 Відповісти
собирать бабки в офшорношоколадный общак))
показати весь коментар
26.01.2017 16:58 Відповісти
конечно. Нахрена им за это отвечать? Как и всегда типа мы ни причем. Но постоянно в доле
показати весь коментар
26.01.2017 17:09 Відповісти
тобто коли наші Патріоти гинуть то це коректно ?
та срать я хотів на цю кончену дирляндію !!!
показати весь коментар
26.01.2017 16:58 Відповісти
возглавить? думаю, кривомордый не будет против а кто в ГФС этим будет заниматься, можно поточнее? ещё один распределитель обязанностей вылез
показати весь коментар
26.01.2017 16:58 Відповісти
на- подивись на товари від свинособак рассєйськимх!

Заниматься проблемами незаконного перемещения товаров с неподконтрольной территории должна ГФС, - Грицак - Цензор.НЕТ 1926
показати весь коментар
26.01.2017 17:00 Відповісти
ракета від РСЗО УРАГАН.
показати весь коментар
26.01.2017 17:06 Відповісти
А хто ім заважає? Якщо держава не виконує свої обов"язки,за іх виконання берется народ)))))
показати весь коментар
26.01.2017 17:00 Відповісти
Грицак - карманный сторожевой пес шоколадного. Исполняет все его команды безукоризненно и в срок. Основная задача - защита бизнеса Порошенко и крышевание контрабанды шоколадного, защита бизнеса с террористами лугандона и рашистами.
показати весь коментар
26.01.2017 17:00 Відповісти
Ещё и горе режиссёр, сценарист триллеров про Фсбешного шатуна
показати весь коментар
26.01.2017 17:08 Відповісти
Грицак - откровенный пособник лугандонских террористов. После отстранения Пети, Грицак, если не успеет смыться в ростов, пойдёт по статье за измену Родине и терроризм.
показати весь коментар
26.01.2017 17:10 Відповісти
Ого как запели! Бабло уплывает из рук, да ещё и какое! Суки продажные!
Поліція порушила справу через блокування залізниці між станціями Світланове та Шипілове у Луганській області людьми у камуфляжному одязі, серед яких є народні депутати.Провадження відкрито за ч.1 ст. 279 Кримінального кодексу, повідомила "Українській правді" прес-секретар прокуратури Луганської області Ганна Зикова.
показати весь коментар
26.01.2017 17:03 Відповісти
Заниматься проблемами незаконного перемещения товаров с неподконтрольной территории должна ГФС, - Грицак - Цензор.НЕТ 9124
показати весь коментар
26.01.2017 18:04 Відповісти
Причем здесь фискалы. Там уже таможня? Или обычная торговля и фискалы могут проверять и лугандон? Никому не кажется что Грицак не в адеквате? И такие люди руководят СБУ? Да после того как Тука добъется разрешения на регулярные пасс. поезда в лугандон - мне и дверь будет стремно открыть и на улицу выйти, уж не говорю, что бы пройти мимо гос. учереждений.
показати весь коментар
26.01.2017 17:04 Відповісти
это не функции таможни и тем более налоговой. Таможня занимается пропуском товаров черезт таможенную границу Украина, которая кроме специальных зон (аэропорты и т.д.) совпадает с государственной. У нас что, с Лугандоном уже госграница ? И понятие контрабанда тоже напрямую связана с таможенной границей. Так что пускай Грицак не юлит. У них там кроме кашников еще целые департаменты по экономике типа защиты экономики и т.д. А то опять решили жар чужими руками загребать. Впрочем как всегда.
показати весь коментар
26.01.2017 17:15 Відповісти
Второй этап, мы бы победили и без добровольцев?
показати весь коментар
26.01.2017 17:05 Відповісти
Троллинг от Грицака засчитан. Особенно интересно будет смотреть, как ГФС будет заниматься проблемами незаконного перемещения товаров с неподконтрольной территории, если и ГФС, и СБУ, и НАБУ - все в теме.
показати весь коментар
26.01.2017 17:06 Відповісти
Сцукі, де і ким би ви були, якби не добробати,потвори корумповані))))
показати весь коментар
26.01.2017 17:07 Відповісти
О, виробники жуйки про шатунів, агентів Кремля та терористів,обізвались )))))
показати весь коментар
26.01.2017 17:10 Відповісти
Должна? А какого тогда *уя не занимается?! Помнится кто-то кричал о закупках угля в ЮАР! *издюки, где уголёк?!
показати весь коментар
26.01.2017 17:11 Відповісти
так платим как за уголь РотерДам +
показати весь коментар
26.01.2017 20:26 Відповісти
так платим как за уголь РотерДам +грицак
показати весь коментар
26.01.2017 23:04 Відповісти
Таааак.......Началось.......
Предпоследний абзац: Сведения по данному факту внесены в ЕРДР с предварительной квалификацией по ч. 1 ст. 279 УК (блокирование транспортных коммуникаций путем устройства препятствий, которое нарушило нормальную работу транспорта). Наказание предусматривает штраф от 50 до 150 необлагаемых минимумов или исправительные работы до 2 лет, или арест до 6 месяцев, или ограничение свободы до 3 лет. (с)
-----------------------------------------------------
прет одна нецензурщина
P.S. Симон Петлюра: "Гірше ніж москальські воші можуть бути тільки українські гниди".
показати весь коментар
26.01.2017 17:11 Відповісти
Вони мали це зробити-забагато різних "правоохоронних" організацій тут швендяє. Що не так?
показати весь коментар
26.01.2017 17:14 Відповісти
Саша, если уже занесено "предварительно в ЕРДР", то 99,9% у ребят будут "проблемы"......
показати весь коментар
26.01.2017 17:25 Відповісти
Ну заплатят штраф. Зкинемося, як буде треба. Не на тому акцент робите.
показати весь коментар
26.01.2017 17:27 Відповісти
"штраф" - конечно хорошо, но а если все-таки "исправительные работы до 2 лет, или арест до 6 месяцев, или ограничение свободы до 3 лет".........Ото ж........
показати весь коментар
26.01.2017 17:52 Відповісти
Ворожінням не займаюся. Точно знаю-ні там, ні там дурнів немає.
показати весь коментар
26.01.2017 17:54 Відповісти
будем надеяться, что это пустые "балачки"........
А если по "чесноку", то надо блокаду(!!!) лугандона не активистам/ветеранам АТО делать, а правительству и не вестись на "тамжежнашилюди" и подобную лабуду........И это надо было сделать (правительству) уже вчера
показати весь коментар
26.01.2017 18:14 Відповісти
Вы понимаете значение термина "временно неконтролируемая территория Украины"?
И как его понимаете.
показати весь коментар
26.01.2017 18:19 Відповісти
https://censor.net/user/389316
Вы понимаете значение термина "временно неконтролируемая территория Украины"?
------------------------------------------
Саша, и это дает "право" на "перемещений товаров с неподконтрольной территории" Источник: https://censor.net/n425082
показати весь коментар
26.01.2017 18:37 Відповісти
Так. А ще дає право брати цю територію під контроль любими силами та засобами, не маючи жодних конфліктів з міжнародним правом та будь-якою державою.
Я відповів на ваше питання. Навіть дуже розлого. Мені чекати відповіді на моє?
До речі, я-Чуі.

показати весь коментар
26.01.2017 18:42 Відповісти
До речі, я-Чуі.
--------------------------------------


значение термина "временно неконтролируемая территория Украины" я конечно знаю.....
я подозреваю, что мы с Вами запутались.......

начиная с моего поста от https://censor.net/comments/locate/425082/01921350-3b37-703c-81b7-81c6399a831e
будем надеяться, что это пустые "балачки"........(с)
---------------------------------------
имеется в виду "балачки" о внесении в ЕРДР и что дальше этого не пойдет......

Потом Вы мне ответили/спросили: знаю ли я значение термина "временно неконтролируемая территория Украины" (с)
-----------------------------------------
из этого я сделал вывод (видимо ошибочный), что Вы этим "оправдываете" "право" на "перемещений товаров с неподконтрольной территории" (с)
показати весь коментар
26.01.2017 18:55 Відповісти
Це два різні питання. Ця заведена справа-так, має бути. Про можливість максимального покарання по ній-пусті балачки. Та гарячі голови там мають трохи охолонути.

Ще допишу.
показати весь коментар
26.01.2017 18:59 Відповісти
Вибачте-кішка просила води налити.
Так, дає право переміщувати-це наші товари, українські. Та не порушуючи при цьому чинного законодавства-а це мають контролювати фіскали Насірова.
показати весь коментар
26.01.2017 19:03 Відповісти
дає право переміщувати-це наші товари, українські (с)

--------------------------------------
согласна, НО не во время "АТО"!!! когда каждый день обстрел украинских позиций. Почти(!) каждый день "сводки" о раненных. Не каждый день, но есть убитые.........

мають контролювати фіскали Насірова (с)
--------------------------------------
сомневаюсь, что это возможно........
показати весь коментар
26.01.2017 19:20 Відповісти
АТО-просто назва, яку немає потреби міняти. Зміст вже совсім інший.
А для збереження нормального функціонування енергетики та економіки країни треба робити все можливе і не можливе-навіть закупати ядерне паливо у рашки! Бо так треба. Незважаючи на крики про "зраду" та іншу дурню.
З Насіровим для мене самого інтрига-вперше це сьогодні від Грицака почув.
показати весь коментар
26.01.2017 19:25 Відповісти
стоимость угля в электро энергии РотерДам + если мы договорились по углю зачем люди сидят в окопах? Значи поезда с той стороны безприпятственно, а окопы нафига? для видимости?
показати весь коментар
26.01.2017 20:29 Відповісти
Для видимости в школе грамотности некоторые учатся.

А Воіни в окопах-аби ти могла жити як людина і вчитися. Рідній мові-в тому числі.
показати весь коментар
26.01.2017 20:32 Відповісти
Тау нас Законы написаны что нет конкретного наказания а всевозможные ,,вилки,,... от копеечного штрафа до 3 х лет за решеткой..вот и думай с какой ноги судья встанет ))) или скорее всего какая команда будет
показати весь коментар
26.01.2017 18:10 Відповісти
Там десятки людей блокуванням займаються-які нахрін "команди"?
показати весь коментар
26.01.2017 18:13 Відповісти
Команда судье..если до этого дойдет
показати весь коментар
26.01.2017 20:32 Відповісти
Маячня. Читай уважно-десятки атошників!!!
показати весь коментар
26.01.2017 20:33 Відповісти
І як тепер викручуватися Насіров? Куди "м'яча" спробує відбити?
показати весь коментар
26.01.2017 17:11 Відповісти
ГФС - говоришь, это как "козла в огород пустить"
показати весь коментар
26.01.2017 17:12 Відповісти
проблемы незаконного перемещения товаров"- это одно и то же, что "борьба с коррупцией" и предполагает наживу в долгосрочной перспективе. при наличии политической воли(чего нет и не будет!) реальные результаты с незаконными поставками через линию разграничения можно получить практически сразу, кстати, поднявшийся вой всяких Тук и Рев - тому свидетельство.
показати весь коментар
26.01.2017 17:12 Відповісти
В истории еще не было случаев чтоб судья огласил себе приговор и сел в тюрьму. Теперь кто свиснет в два пальца тот и дурнее.
показати весь коментар
26.01.2017 17:12 Відповісти
пытается с темы съехать. Типа не СБУ крышует контрабанду.
показати весь коментар
26.01.2017 17:18 Відповісти
Ага, кроме как в луганде нигде больше угля не добывают. Только надо обязательно пристроить ахметкин уголь, не?
показати весь коментар
26.01.2017 17:22 Відповісти
Я навіть не уявляю як можно міняти життя захисників України на вугілля?
показати весь коментар
26.01.2017 17:35 Відповісти
Грицак , не надо подсказывать, мы и так знаем кто этим занимается..
показати весь коментар
26.01.2017 17:41 Відповісти
Согласен с P.S. на все 1000 процентов. И предлагаю на передок в окопы послать детей нашего славного руководства.
показати весь коментар
26.01.2017 17:44 Відповісти
Если гфс еще и этим будет "заниматься" , то у насралова рожа треснет окончательно.
показати весь коментар
26.01.2017 17:44 Відповісти
Вчера,
на телеканале НьюсВан
замминистра Тука,
назвал
украинских патриотов, которые считают, что в дамбасе остались пособники России,
МАРГИНАЛАМИ- то-есть отбросами общества.

Вот такая тука.

Сегодня Тука выступил против блокады дамбаса.

Всем понятно???
показати весь коментар
26.01.2017 18:23 Відповісти
"Что касается торговли с ОРДЛО. Это не совсем корректная формулировка - торговля. Источник: https://censor.net/n425082 - той прикрий випадок , коли торгівлю так не хочеться називати торгівлею !
показати весь коментар
26.01.2017 18:43 Відповісти
просто включите 112 канал и посматрите как соевая мразота изголяется. там и мыжыбратья и дамбасня онижыдети и низабудим нипрастим. И кудрявый мыролюбец-светоч перестройки и даже бамбасская хатынь.

Это какой то срамной позор!
показати весь коментар
26.01.2017 18:47 Відповісти
За 2 роки ще не звикли ..?
показати весь коментар
26.01.2017 18:54 Відповісти
Да привык. Тнм более я эту хрень, только в более цыничной форме на админгранице с так называемым крымом наблюдаю.
Тут вообще соевые не прячась гешефтят.
показати весь коментар
26.01.2017 18:55 Відповісти
Оказывается жизнь защитников Украины стала разменной монетой у Барыг,меняют на Уголь и на терпение Народа?Война может длиться Вечно,пока Хитрые Рыжие, без препятствий подпитывают Войну Деньгами и Гумконвоями!!! А вывести мирное население из зоны АТО ума не хватает..
показати весь коментар
26.01.2017 18:49 Відповісти
Только деньги подпитывают Войну....
показати весь коментар
26.01.2017 18:52 Відповісти
Для нашої енергетики потрібне вугілля - саме тому порохориги закривають шахти на неокупованій території та затарюються у сепарів та рашки
показати весь коментар
27.01.2017 09:24 Відповісти