8544 відвідувача онлайн

Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук

Проводити всеукраїнський референдум про створення ринку землі немає необхідності, оскільки цей пункт був частиною передвиборчої програми президента України Володимира Зеленського, якому народ надав мандат довіри на реалізацію земельної реформи, заявив перший заступник голови Верховної Ради Руслан Стефанчук.

"У програмі президента України Володимира Зеленського як один з ключових було зазначено пункт про створення ринку землі. З огляду на 73% громадян України, які взяли участь у голосуванні, підтримавши Володимира Зеленського, ми можемо говорити про те, що мандат довіри на реалізацію цього пункту був йому наданий", - заявив Стефанчук у понеділок на погоджувальній раді керівників фракцій і груп Верховної Ради, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна.

Водночас, за словами першого віцеспікера, він особисто подав правки до законопроєкту до другого читання, які унеможливлять продаж сільськогосподарської землі іноземним фізичним і юридичним особам без проведення всеукраїнського референдуму.

Топ коментарі
+113
Воны зробылы вас ще раз...
показати весь коментар
02.12.2019 12:56 Відповісти
+96
ЧОМУ ДЛЯ ВСТУПУ В НАТО ПОТРІБЕН РЕФЕРЕНДУМ , А ДЛЯ ПРОДАЖУ ВСІЄЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЗЕМЛІ ДОСТАТНЬО ДЕКІЛЬКА ЄВРЕЇВ ??? :

Референдум о создании рынка земли не нужен, поскольку Зеленский на выборах получил мандат доверия на реализацию этой реформы, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 8994
показати весь коментар
02.12.2019 13:07 Відповісти
+88
помнится, моника зе!лох и зебилы орали что "по каждому важному вопросу - рЫфырендум!"
показати весь коментар
02.12.2019 13:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 7 з 7
Явка у 2-му турі склала 62,06%.
показати весь коментар
03.12.2019 04:37 Відповісти
Хорошо.Согласен явка во втором туре составила 62,06%.Все равно реальная поддержка соствила 45,3% от тех кто имеет право голоса.Меньше половины....Откуда 73? Игра цыфрами от Земанды...Не более...
показати весь коментар
03.12.2019 12:20 Відповісти
Ви прикидаєтеся ?
73% від 62,06%.
Ніхто не говорить про 73% від населення, хіба що зе-шайка. Зрозуміло, що від тих, хто взяв участь у голосуванні.

Але щоразу цього уточнювати не будеш. Для чого ? Вже пояснювали - це число (73%) стало мемом, його вживають в цьому значенні для позначення зебілів.
Хочете вираховувати реальну кількість - рахуйте.
показати весь коментар
03.12.2019 14:10 Відповісти
73% дебилов вы где???
Где оды неЛоху и слугам урода???
Как вы сами себя сделали, ай да молодцы, скоро и говно с лопат подавать будут, так что занимайте очередь.
показати весь коментар
02.12.2019 20:12 Відповісти
Довіру треба ще здобути, але з такими зебобіками і зесвинями наврядче здобуде.
Тому тільки референдум.
Кнур бачить, що референдум не дасть згоди на розпродаж землі і тому вишукує заходи, щоби "намахати" селянина.
показати весь коментар
02.12.2019 20:17 Відповісти
Довіру треба ще здобути, але з такими зебобіками і зесвинями наврядче здобуде.
Тому тільки референдум.
Кнур бачить, що референдум не дасть згоди на розпродаж землі і тому вишукує заходи, щоби "намахати" селянина.
показати весь коментар
02.12.2019 20:20 Відповісти
Пора выносить на референдум доверие к самому Зеленскому.
Он для этого уже сделал больше, чем надо.
Пока оно не наподписывало капитуляций в турборежиме.
показати весь коментар
02.12.2019 20:21 Відповісти
я не удивлюсь, если завтра Стефанчук заявит, что женщины своим голосованием за Зеленского, уже доверились ему, "по согласию"

ЗЕБЕньки, ви себе ЗРО-БИ-ЛИ, разом и на пять років наперед
показати весь коментар
02.12.2019 20:22 Відповісти
За объединение с Россией не нужен референдум, поскольку большинство на выборах проголосовало за Зеленского
показати весь коментар
02.12.2019 20:43 Відповісти
Это к Банцке. Хотя он за вас, овечье стадо, уже давно всё порешал. С хутиным.
показати весь коментар
03.12.2019 05:23 Відповісти
что то не припоминаю в программе Зеленского пункт о распродаже земли
показати весь коментар
02.12.2019 20:51 Відповісти
Зато він обіцяв тарифи знизити і забув!
показати весь коментар
03.12.2019 08:33 Відповісти
А был ли мальчик? Вернее, мальчик с программой...
показати весь коментар
03.12.2019 09:42 Відповісти
Вы правы. Зато у него в самом начале программы четко написано, что у него будет прямое народовластие через референдумы. А теперь они говорят, что им народ на выборах доверил, значит они могут делать что захотят. Но им народ доверил делать то что он обещал, то есть проводить прямое народовластие через референдум, а не делать что захотят. А так как они делают, смахивается на натуральное, низкопробное, но масштабное мошенничество. Они поняли, что через референдум не пройдет и решили дерибан делать без референдума.
показати весь коментар
03.12.2019 13:31 Відповісти
За установление комендантского времени с 21 :00 , вообще ничего не надо , мандат 73 процента вымирающего вида
показати весь коментар
02.12.2019 20:52 Відповісти
Пан Стефанчук,ви правильно кажете,що за Зеленського проголосувало 73 % виборцiв,але цi 73% cкладають приблизно 43% загальноi кiлькостi виборцiв,а це меншicть,тому не треба манiпулювати цифрами.Коли люди голосували за Зеленського,то iм не казали,що фiзичнiй та юридичнiй особi можна буде купувати по 213,5 тис.га при введеннi ринку землi.Так,не казали.Хто ж буде голосувати за те ,щоб йього обiкрали? Нiхто.Так ,ринок землi -обiг земель аграрного призначення, потрiбен,але не ошуканський,грабiжницький,злочинний,який пропонуэте ви та команда Зеленського,в угоду транснацiональним корпорацiям та мiсцевим аграрним магнатам.Зрозумiло,що мораторiй дозволив появитись аграрним баронам,земельним олiгархам,тому дальше йього продовжувати не маэ смисла.В тиждневику "Украiнський тиждень"(№47,2019),Андрiй Голуб пише:"Головними вимогами органiзацii (Всеукраiкраiнська аграрна рада) э заборона на продаж землi iноземцям та iноземним компанiям,обмеження максимальноi кiлькостi придбаноi землi 5 тис.га для пiдприэмств i 500 га для фiзичних осiб,а також поступове запрвадження ринку землi пiлотними проектами в певних регiонах.На першому етапi право купiвлi землi матимуть виключно фiзичнi особи".Оце державницька,проукраiнська позицiя,а не ваша зрадницька,антиукраiнська,ворожа до iнтересiв украiнського народа.Породжуэ украiнська ж земля таких моральних уродiв,як Милованов,Сольский,Стефанчук та iнших,прости Господи,чортiв,в людскiй подобi
показати весь коментар
02.12.2019 20:55 Відповісти
43% - загальної кількості, а зараз ще упав на 20%, тобто 23%, а після 9 грудня ще на 10%.
показати весь коментар
02.12.2019 21:13 Відповісти
Дебил. Ведь он никому и ничего не обещал. Зато он обещал референдум. ТРЕПЛО.
показати весь коментар
02.12.2019 20:56 Відповісти
Дивлюсь на цього жирного ***@уна, напевне теж безсмертного, який вважає що ЇХ, безсмертних, влада безмежна, що вони отримали мандат на "що ХАЧУ те й ворочу", "ми самі собі закон", і стає соромно за жителів Дніпровського району столиці, які обрали цього сноба-українофоба. А у цих виборців була можливість продовжити мандат дійсно патріоту - українцю, порядній, розумній інтелігентній людині. Чому ж так сталось. Та не заслуговує більшість такої честі, а обирає те що заслуговує.
показати весь коментар
02.12.2019 20:59 Відповісти
Референдум нужен, поскольку голосовать против всех можно было только путем неявки или порчи бюлетня. Если вегетарианца закрыть в комнате, где из еды только рыба и мясо, он должен либо поступить против своих убеждений либо умереть с голода. И первое и второе есть нарушение конституции.
показати весь коментар
02.12.2019 20:59 Відповісти
це що за куряча срака?

показати весь коментар
02.12.2019 21:16 Відповісти
звичайно, як i свинi. )

показати весь коментар
02.12.2019 21:21 Відповісти
Трохи повтор, але проти правди не попреш.
показати весь коментар
02.12.2019 21:22 Відповісти
Очень важно официально зафиксировать начало сбора подписей о недоверии Незнайке.
Внести такой проект в Верховной Раде и обязательно зарегистрировать.
Чтобы после 9 декабря можно было предъявить доказательства его нелегитимности.
Иначе 10 декабря можно проснуться в киевской губернии.
показати весь коментар
02.12.2019 21:18 Відповісти
Була якась програма??? Той блазень й не гадав, що в Україні стільки довбодятлів й не збирався бути президентом й не було ніякої програми... Її й зараз в вас нема...
показати весь коментар
02.12.2019 21:24 Відповісти
Програма - встигнути понапідписувати коломойських хотілок якнайбільше і змитись живими.
Зеленский проходив психіатричну експертизу ? НІ !
Отож слід попередити нормандських діячів, що він трохи не того, як і всі наркомани.
показати весь коментар
02.12.2019 21:33 Відповісти
помніццо, як зебарани волали, що будуть контролювати малороського шута і єслічо не так, то його відправлять в Ростов. але ні, зебаранам слово не дають😂
показати весь коментар
02.12.2019 21:25 Відповісти
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 9886
показати весь коментар
02.12.2019 21:28 Відповісти
показати весь коментар
02.12.2019 21:35 Відповісти
Тому, що Зеленский, мля, таки не сповна.
показати весь коментар
02.12.2019 21:35 Відповісти
Tobto Ze mae mandate I mozhe navit' ludej vbyvaty?
показати весь коментар
02.12.2019 21:39 Відповісти
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 2774
показати весь коментар
02.12.2019 21:48 Відповісти
Основная змина- барыга-мародёр на политической помойке. Ждём, когда он оттуда переберется на нары. А на остальное- у Зеленского есть 5 лет. Чтобы восстановить всё то, что "направил" мародер.
показати весь коментар
03.12.2019 05:27 Відповісти
Почему блин никто из фанатов Зеленского не вспоминает об возможном импичменте - задрали уже этими сакральными пятью годами...
У Бога всегда свои планы!
показати весь коментар
03.12.2019 09:47 Відповісти
И не мечтай! барыга-мародер за 5 лет (!!!) беспредела до сих пор даже не сел на нары, не то что не получил импичмент. Зелеский пока таким "послужным списком", как у оффшорника, похвастаться не может.
показати весь коментар
03.12.2019 13:39 Відповісти
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 6746
показати весь коментар
02.12.2019 21:50 Відповісти
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 8275
показати весь коментар
02.12.2019 21:51 Відповісти
Трамп сделал обрезание в 71 год (по Тании). Эдуард Ходос.

(ютуб, 2 октября 2019 г.)
показати весь коментар
02.12.2019 22:21 Відповісти
Это было еще в 2017. Трам стал хабадовцем.
показати весь коментар
03.12.2019 00:16 Відповісти
Трамп уже давно хабадник, он с ху#лом через Хабад и повязан, как и с остальными русаковскими хабадниками. Так как в Украине сейчас пришёл к власти Хабад в лице коломойши, то землю нашу всю продадут, я даже знаю кто её всю скупит. Спасибо, зебилы, и мазелтоф.
показати весь коментар
03.12.2019 01:54 Відповісти
+9 !!!
показати весь коментар
03.12.2019 10:16 Відповісти
Вот это хряк.... Ему надо отдельно двер прорубить в зал, морда не взазит, свинарчука зели
показати весь коментар
02.12.2019 22:04 Відповісти
ОТКУДА ЭТО РЫЛО ВЫЛЕЗЛО ?
показати весь коментар
02.12.2019 22:48 Відповісти
Весь Тернополь уже в смущении опустил вниз глаза...
показати весь коментар
03.12.2019 09:49 Відповісти
нове слово в українські юриспруденції - якщо були вибори - референдум не потрібно!
срала-мазала-косила.
показати весь коментар
02.12.2019 22:25 Відповісти
вища освіта (диплом з відзнакою), спеціальність «Правознавство», https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82_%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0 Хмельницький інститут регіонального управління та права (1997 р.);

Кажись сокращение количества ВУЗов пора начинать с этого...
показати весь коментар
03.12.2019 09:50 Відповісти
В анонс эта статья так и не попала, не смотря на 567 комментов.
На заметку читателю - роль Бу ту со ва в информационной политике Зе.
показати весь коментар
02.12.2019 22:36 Відповісти
да он очко мародёру вылизывает по полной. посмотри хотя бы на его "фотожабы".
показати весь коментар
03.12.2019 05:30 Відповісти
Ну что они чешут?
Вот же на сайте ЦВК такназываемая программа кандидата Зеленского
https://cvk.gov.ua/pls/vp2019/wp005pt021f01=233pt001f01=720.html
7,5 страниц текста. Среди прочего бреда, про землю 4 слова: "Формування прозорого ринку землі". Какая земля, какой рынок? Ничего конкретного.
показати весь коментар
02.12.2019 22:39 Відповісти
Прозорий - не значить чесний.
показати весь коментар
02.12.2019 22:48 Відповісти
Со своего опыта могу сказать что внешность людей иногда бывает обманчива.

Но Стефанчук - явно не тот случай.
показати весь коментар
02.12.2019 22:45 Відповісти
В связи с тем что каламойский обещал продать Путину Украину с населяющими ее гоями за 100 млрд долларов, стесняюсь спросить - а ТАКОГО пункта в программе Зеленского нет?
показати весь коментар
02.12.2019 22:48 Відповісти
А причем он в этой теме? Фиксация какая-то?
показати весь коментар
02.12.2019 23:24 Відповісти
МАРАЗМ КРЕПЧАЕТ!
показати весь коментар
02.12.2019 23:24 Відповісти
ЗЕ перед выборами не говорил, что он будет запускать рынок земли. Но он говорил, что у него будет прямое народовластие через референдумы.
А теперь они говорят, что им народ на выборах доверил, значит они могут делать что захотят. Но им народ доверил делать то что он обещал, то есть проводить прямое народовластие через референдум, а не делать что захотят.
А так как они делают, смахивается на натуральное, низкопробное, но масштабное мошенничество. Они поняли, что через референдум не пройдет и решили дерибан делать без референдума.
показати весь коментар
02.12.2019 23:25 Відповісти
Приказчика наняли управлять хозяйством, а не продовать его. Тем более без согласия хозяина.
показати весь коментар
02.12.2019 23:36 Відповісти
Земля власнисть народа. И только суд может лишить власности. Сначала суд.Распродажа без суда радой превышение полномочий и зрада Батькивщины.
показати весь коментар
02.12.2019 23:31 Відповісти
интересно а твой хозяин - бох секты свидетели пе - каким раком получил 1000 га земельки?
если она не продавалась?
показати весь коментар
02.12.2019 23:50 Відповісти
Зеленкский вместе со своим старшим кукловодом, сходны с масштабными мошенниками.
Всем кто сможет, в первую очередь киевлянам, отпроситься с работы и 4 декабря и в 9 часов быть возле парламента. В этот день будет рассматриваться этот закон. На первый раз чтобы собралось хотя бы 50 тыс человек, затем будет быстро нарастать.
Не проспите катастрофу, которую на нас надвигает наглая зеленая плесень.
Все кто был на майдане 2013-2014 года обязаны поучаствовать, так как зеленая плесень несравнимо хуже Януковоща.
Проигнорировать, вследствие разочарования результатом того майдана, это до предела глупо. Нас ведут к катастрофе. Думайте люди, притом быстро.
Боже помоги нам благополучно выйти из этой напасти мошенников. Надо сказать прямо, это супермафия.
показати весь коментар
02.12.2019 23:35 Відповісти
Когда нашим детям прийдется воевать за землю они спросят у старшего покления а за что вас уважать? Дадут минимальную пенсию и им будут правы.
показати весь коментар
02.12.2019 23:43 Відповісти
"Зеленский на выборах получил мандат доверия на реализацию этой реформы," - Стефанчук

Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 5490
показати весь коментар
02.12.2019 23:53 Відповісти
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 8614
показати весь коментар
03.12.2019 00:03 Відповісти
Джабба Хатт, выжило.
показати весь коментар
03.12.2019 00:05 Відповісти
Если такую морду увидишь в сумерках ... топором не отмашешься. Как можно людей с такой мордой лица вообще допускать к власти! Ломброзо как вентилятор в гробу вертится, а физиономисты в шоке. Кто за это голосовал? До 30 лет человек имеет лицо которое ему дали родители, а вот после 30 то которое он создал себе сам...
показати весь коментар
03.12.2019 00:20 Відповісти
Ця потвора вже повернула гроші, які брала з бюджету та віддавала тещі?
Зебіли, ви ж напевно читали передвиборчу програму свого преЗЕдента. Чи не читали? 🧐
показати весь коментар
03.12.2019 01:36 Відповісти
Вони по пріколу
показати весь коментар
03.12.2019 02:26 Відповісти
развели дебилов и харош -бачили очі що купували Їжте аж повилазьте
показати весь коментар
03.12.2019 02:03 Відповісти
Проще говоря -- любой РЫГферендум не нужен по этой волшебной формуле .

Токмо лохи купились на "народовладдя" .
показати весь коментар
03.12.2019 02:21 Відповісти
Не потрібен рехверендум, просто потрібно Конституцію виконувати, де ст.41 каже про непорушність права приватної власності.
показати весь коментар
03.12.2019 04:43 Відповісти
А стаття 14 Конституції стверджує , что надра , земля й ліси й водойми є виключно власністю українського народу ...
Тобто земля не зовсім може бути приватною власністю .
Це по-перше .
А по-друге зброя набагато більше може разглядатися як приватна властність . Або ліки .
Але це зовсім не означає , що так званна "непорушність пр. властності" росповсюджується на права продажі цієї властності будь кому й будь де .
Земля на порядок складніша , бо це не тільки властність , але й терріторія .

Ось й типовий приклад - мисливська рушниця . Чи може держава її конфіскувати ? Там - може й є відповідні на це закони . Чи може рушницю властник її перепрофілювати без дозволу держави - в ніякому разі ні ! Чи може залишити в спадщину - так

Так що не требо тут мастурбувати на статтях Конституції .
В світі усі країни , які колись були такими , де приватна властність декларувалась як "священа корова" вже давно констатували , що "корова" ця вже давно зконала від старості й хвороб ...
Бо не імовірне таке становище , де "священі" права однієї особи зкорочують в рази права сотен особ , а інколи є загрозою існуватння самої держави як єдиного гаранта усіх прав , а не тільки однієї статті Конституції ...

P.S. Хочу лише нагадати , що в тій країні на першу Конституцію (в світі) якої так ******* посилатися певні лібертаріянці в своїх полюціях про абсолютні свободи в тій самій Конституції вважалося "священним правом властника" йще й право володіти чорношкірими рабами , яких й Джорд Вашингтон , Джон Адамс й славетний законник Томас Джефферсон (батько Конституції) вважали дуже природно володіти як майном людьми .
Це тим , хто б"ючи себе по грудях стверджує , що в тих же США за 300 років в правовому плані майже нічого не змінилося ... Це "майже" як для мене є ключовим понняттям того , що можно рахувати властністю , а що ні .
Й весь розвинутий світ останні 70 років рухаєтся в сторону того, що збільшити державну властність на критичну інфраструктуру й землю в першу чергу .
В тому й різниця , що точка відлику в усіх тих країнах була феодальна властність як абсолют , тому в 18 столітті буржуа й закріпили тепер вже їх властність (заводи , газети , параходи , банки) як "священу корову" в контроверсію до землі як властність феодалів й селян .

Але з того часу пройшо вже майже 250 років й мабуть останні 70 років час показав , що найвисший рівень життя в тих країнах , де різниця між найзаможнішими й найбіднішими наближаються один до другого .
Навіть криза 90-річної давнини вже тоді висвітила таку зараз очевидну річь , що коли ціль найбільша продуктивність виробництва чогось , це аж не як не гарантує навіть прибутки максимальними . Бо йще тоді не було фокусом виробити автівки на 2 населлення Земної кулі , фокус був їх продати . Бо вже тоді виявилось , що головний гравець на будь якому ринку не виробник з його можливостями , а платіжоспроможность покупця .
А в такий моделі лібертаріянство є химерою , бо воно стрведжує , що людина має право не тільки бути ситим й заможнім але ї голодним й зконати під парканом , бо це не справа інших !
показати весь коментар
03.12.2019 14:27 Відповісти
Хрюк свинарчат тим цікавіший, що головсвин утримався. І політична сила головсвина завжди виступала за ринок с/г земель.
показати весь коментар
03.12.2019 04:36 Відповісти
земельные барыги
показати весь коментар
03.12.2019 05:21 Відповісти
Конституция Украины Ст. 13: Земля, ее недра, атмосферный воздух, водные и другие природные ресурсы, находящиеся в пределах территории Украины, природные ресурсы ее континентального шельфа, исключительной (морской) экономической зоны являются объектами права собственности Украинского народа.
показати весь коментар
03.12.2019 06:21 Відповісти
Мудозвон ублюдочный. Вы же"законник"? А шо записано в законе,что Конституция меняется в результате ВСЕНАРОДНОГО ОБСУЖДЕНИЯ( плебисцита) ибо,ибо..ибо земля Украины ОБЩАЯ собственность ВСЕХ украинцев. Поэтому жирная тварь Вы не можете придумывать свои решения на ОБЩЕ украинские . К сожалению таких жирных гендляров- украинскую Конституцию готовили те кто за нее сидели в советских тюрьмах и не ублюдкам типа Вас решать что она не "правильная". Ее ВСЕНАРОДНО обсудили. Научитесь СНАЧАЛА ЕЕ ВЫПОЛНЯТЬ и НЕ менять без НАС.
показати весь коментар
03.12.2019 06:32 Відповісти
Вы его рейтинг убили у тещи квартиру снимая.
показати весь коментар
03.12.2019 07:27 Відповісти
Хрєн тобі а не Українська земля жирна рожа
показати весь коментар
03.12.2019 07:37 Відповісти
Зебіли будуть прикриватися цими 73 відсотками навіть коли в них їх залишиться 10.Беня навчив як потрібно розводити лохів
показати весь коментар
03.12.2019 09:08 Відповісти
Оно со своим унитазом в зраду ходит...ну и ублюдки а не команда..могло ж людей пригласить с видением ..ему (не этому) сидеть безвылазно и дерьмо своё расхлёбывать,а не по миру кататься.
показати весь коментар
03.12.2019 09:18 Відповісти
А вот это уже для политика полный зашквар! Это уже политическое наперсточничество, если не дебилизм. Это как подросток с зелеными соплями на первое свидание покупает бутылку вина и считает что это подразумевает согласие на секс....
Референдум про створення ринку землі не потрібен, оскільки Зеленський на виборах отримав мандат довіри на реалізацію цієї реформи, - Стефанчук - Цензор.НЕТ 9042

А может блин Зеленский еще и мандат на право первой брачной ночи получил?
Огласите б**** перечень всех мандатов!!!
показати весь коментар
03.12.2019 09:24 Відповісти
Губит людей не пиво - губят людей друзья!
Интересно, Зеленский уже понял, шо команда гинекологов никогда не выиграет Кубок Европейских чемпионов по футболу?
показати весь коментар
03.12.2019 09:54 Відповісти
морда вызывает сомнения ....ж...ыд походу тоже ))
показати весь коментар
03.12.2019 12:26 Відповісти
Как можно было голосовать за человека с хитрой мордой. Я имею ввиду ЗЕ. Ведь только глупцам непонятно, человек с хитрой мордой только и думает чтобы надурить.
показати весь коментар
03.12.2019 13:42 Відповісти
Рынок Земли бывает разный например по Аргентинскому , Мадагаскарскому, Гондураскому сценарию и многим другим где рынок Земли был открыт в бедных странах таких как Украина пораженной коррупцией и узурпацией власти потому и мин.пенсии по 50 $ и население не могло купить Землю после "банковского" кризиса , войны, к тому же если и может то уже всю Землю пока народ оборонял страну взяли в аренду латифундисты приблеженные к власти и согласно так званому Закону о рынке Земли они имеют перво очередное право выкупить ее у государства в растрочку без % в течении 5 лет не платя плату за оренду так еще по заниженной цене, ни будет ни Земли не денег, все Маркарова отдаст за проценты.
В соседней Польше Земля худшего качества стоит 12 тыс $ и то с ограничениями только гражданам проживающим на месте угодий и не более 200 Га потому , что поляки планируют дальше капитализировать свою Землю страну и граждан путем организации в кооперативы пайщиков и фермеров в кооперативы и дальнейшей переработке сырья в продукцию более высокой стоимости, на примере Голландии потому и Земля стоит 80 тыс евро вот это рынок, а не обман.И зарабатывают с 1 га от 2 до 5 тыс евро, а валовой продукции в переработке в том же сахаре 13-15 тонн с Га.
В Украине депутаты и Зеленский слуги Мирового банка и соросята согласно Закон о рынке Земли строят нам рынок не для благосостояния Украины и народа, а для латифундий по Гондурастскому сценарию из за чего из таких стран население все до последнего убегают от не имения своего бизнеса, работы, а значит нищеты по сути геноцида организованного чиновниками - иностранными агентами и коррупционерами.
Если Стефанчук уверен, что на этот геноцид народ Украины давал сам против себя согласие при выборах, это все равно , что народ давал добро при советской власти на Голодомор , когда Большевики захватили власть при помощи террора и обмана и тоже ни у кого ни про что не спрашивали а тупо отбирали Землю и говорили что нам народ дал мандат и тоже ни кто из людей на Майдан не выходил.Тогда Стефачук мягко говоря лжец и мошенник и должен быть отозван с депутатов и сесть в тюрьму,потому что ни кто не может давать согласие на свою бегство в никуда или смерть от нищеты через не Польский, а так званый Гондурасткий рынка Земли,а это очевидно соглосно закона, что это не рынок Земли а сгон народа с Земли.
показати весь коментар
04.12.2019 05:55 Відповісти
охреневшее тело-оно решило.....
показати весь коментар
07.12.2019 23:50 Відповісти
морда выдает намерения-по Фрейду
показати весь коментар
07.12.2019 23:52 Відповісти
Сторінка 7 з 7