5786 відвідувачів онлайн
17 599 97

Верховна Рада порушила Конституцію, дискрімінувавши військовослужбовців. І це злочин, - Горбатюк

горбатюк

Верховна Рада порушила Конституцію, ухваливши законопроєкт 8271, яким забороняє зменшувати термін покарання для військових нижче встановленої межі.

Про це в інтерв’ю розповів Цензор.НЕТ колишній керівник управління зі спецрозслідувань та справ Майдану, військовий, кандидат на директора НАБУ Сергій Горбатюк.

"Ставлення просте, яке я розділю на дві частини. Якщо емоційно, то це законопроєкт людей, які не знають проблематику питання , як діють правоохоронні органи і суди. І що озвучена проблема, то це в першу черга проблема належної роботи правоохоронних органів і судів. І ще трішки недосконалих процедур І саме тут треба вносити зміни. Бо якщо за дезертирство суддя дає 3 місяці гауптвахти, а людина за зібраними доказами заслуговує на 5 років, то це значить, що суддя не на своєму місці. Притягуйте його до відповідальності", - зазначив Горбатюк.

"А чисто юридична оцінка – цим законопроєктом Верховна Рада України вирішила грубо порушити Конституцію, щоб більш жорстко карати лише певну категорію людей. Військовослужбовців", - додав він.

"Бо для вбивць, ґвалтівників, крадіїв, наприклад, заборони карати позбавленням волі нижче нижньої межі не встановлюється. І їх можна достроково звільнити від покарання. Натомість Верховна Рада всупереч Конституції грубо порушує права виключно військовослужбовців, тобто за ознакою місця роботи та форми. А це є злочин", - пояснив Горбатюк.

Він нагадав статтю 161 КК, яка каже, що злочином є пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв громадян "за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, інвалідності, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, що було вчинено організованою групою осіб з використанням свого службового становища".

"Це єдино можлива оцінка цьому законопроєкту. Злочин має присікатися. Бо обговорювати наскільки Верховна рада може порушувати Конституцію України в якихось благих намірах – це шлях в пекло свавілля.І оскільки в нас Верховна Рада постійно цим страждає, то варто, щоб вони хоч раз потрапили на лаву підсудних (290 осіб, які голосували), і більше таких законопроєктів, які порушують Конституцію України ніколи не буде", - додав він.

Більш детально читайте в інтерв'ю військовослужбовця, кандидата на посаду голови НАБУ Сергія Горбатюка: "Законопроєктом 8271 Рада грубо порушує Конституцію, щоб більш жорстко карати лише певну категорію людей - військовослужбовців".

Топ коментарі
+35
В цій каденції Верховна Раді і Президент багато чого порушили, але їх чіпатьи нізя, а то єлдак образииться.
показати весь коментар
09.01.2023 18:32
+27
А що не порушувала ця зелена Рада?
показати весь коментар
09.01.2023 18:40
+26
У на разрушена ветвь военной юстиции. Пока не восстановят военные суды - это все фигня на постном масле. Дела военных должны рассматривать и судить военные.
показати весь коментар
09.01.2023 18:32
Коментувати
Сортувати:
В цій каденції Верховна Раді і Президент багато чого порушили, але їх чіпатьи нізя, а то єлдак образииться.
показати весь коментар
09.01.2023 18:32 Відповісти
з 91 року порушують конституцію.
показати весь коментар
09.01.2023 18:52 Відповісти
З 1991-го? За УРСР ностальгуєте?
показати весь коментар
09.01.2023 19:22 Відповісти
ЭТОТ ЗАКОН НАРУШАЕТ КОНСТИТУЦИЮ В ЧАСТНОСТИ...

Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

{Офіційне тлумачення частини першої статті 58 див. в Рішенні Конституційного Суду https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/********-99#n54 № 1-рп/99 від 09.02.99 }

Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.

{Офіційне тлумачення статті 58 див. в Рішеннях Конституційного Суду https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/********-97 № 1-зп від 13.05.97 , https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v006p710-00 № 6-рп/2000 від 19.04.2000 }
ВЫВОД ПРОСТО ЕСЛИ НАКАЗАНИЕ ВВОДИТСЯ ЗА ТО ЧТО НЕ БЫЛО ПРЕСТУПЛЕНИЕ ИЛИ УЖЕСТОЧАЕТСЯ БЫЛА ГАУПВАХТА А ВВЕЛИ ТЮРЕМНЫЙ СРОК ИЛИ ОГРАНИЧИЛИ ПРАВО НА УСЛОВНУЮ МЕРУ ТО ТОТ САМЫЙ СЛУЧАЙ.... ВОВА ДЕБИЛ КОНЧЕННЫЙ НЕ ПОЙМЕШЬ ПРОГРАММИСТ БАНДУРИСТ КЛОУН ГЛАВНЫЙ НАПОЛЕОН ЮРЫСТ ПОВАР ШАПИТО ЦИРКА...
показати весь коментар
09.01.2023 19:38 Відповісти
Д'Ерьмака пора давно повесить головой вниз, как Муссолини , начиная с Омана -ВАГНЕРГЕЙТА , Чонгара , Тарана, секссоски
показати весь коментар
09.01.2023 19:02 Відповісти
У на разрушена ветвь военной юстиции. Пока не восстановят военные суды - это все фигня на постном масле. Дела военных должны рассматривать и судить военные.
показати весь коментар
09.01.2023 18:32 Відповісти
Только в отличии от совковых времен, в тех случаях, когда действия военных не направлены против гражданских лиц.
показати весь коментар
09.01.2023 18:53 Відповісти
стан війни не оголошено. Вони і роблять що хочуть під цим приводом.
показати весь коментар
09.01.2023 18:53 Відповісти
Нет . Судьи в "погонах" - это прямая зависимость от тех, кто эти погоны даёт и контролирует.
Судья должен быть судьей. А если он чего то не знает - приглашает эксперта под присягой !
показати весь коментар
09.01.2023 19:42 Відповісти
Не нужно изобретать велосипед. Эксперт точно также может зависеть. Просто сделать как в нормальных странах. Можно подумать лучше когда судья после развода или хулиганки идет судить за военное решение.
показати весь коментар
09.01.2023 20:02 Відповісти
Только вот эксперта можно привлечь к ответственности за ложь, а судью, увы нет !
показати весь коментар
09.01.2023 20:28 Відповісти
Судья должен быть юристом, а не сантехником, врачом, военным или кем то еше.
Его дело рассмотреть предоставленные материалы с точки зрения права !
Специфика - это дело экспертов под присягой !
показати весь коментар
10.01.2023 01:18 Відповісти
Маргарет Тэтчер в книге «Искусство управления государством» - «Военная служба существенно отличается от гражданской, поэтому я против любых попыток применять либеральные отношения и институты, сформированные в гражданском секторе, в наших Вооруженных силах. Программы, направленные на внедрение гражданской судебной системы в Вооруженных силах, как минимум, несовместимые с функциями армии».

«Это абсурд, когда гражданские суды рассматривают дела военнослужащих. Гражданские судьи не имеют не только необходимого опыта и подготовки, они не имеют для этого морального права. Украине необходимо следовать примеру США и строить систему военной юстиции. Это касается и независимого контразведывательного органа, подчиненного ВСУ» - доктор Филипп Карбер - американский эксперт в вопросах международной безопасности, был стратегическим советником ряда президентов США, премьер-министра Великобритании Маргарет Тетчер, военных ведомств этих стран и структур НАТО.
показати весь коментар
10.01.2023 14:38 Відповісти
Не нужно приводить примеры из "другой жизни"! То что вы привели пример Великобритании, не делает нас ею на на мм,ни на день. К "своему они шли сотни лет"!
Мы СОВЕРШЕННО другие ! Мы коррумпированны глубоко и надолго ! Мы "верны мундиру" и "куму", а не праву !
Поэтому плодить разного рода судей и судов - это пролить очередные кормушки ! И это не будет никак связанно с законностью и правом ! А лишь позволит дерибану бюджета и увеличению неприкасаемых !
показати весь коментар
10.01.2023 21:47 Відповісти
Т.е. раз мы такие - то не нужно ни хрена делать? Охренеть логика. А может как-раз и нужно делать так, как у них? Может у них по другому потому, что они делают все с умом? Они выбирают то Тетчер, то Джонсона или Трасс. А мы то зека, то клоуна.
показати весь коментар
11.01.2023 13:28 Відповісти
Они начинали с "начала", а ты предлагаешь с "конца"...
Ты хочешь "родить не забеременев"...
показати весь коментар
11.01.2023 19:14 Відповісти
Я хочу чтобы делали, а не пизтели и искали причины не делать. Кто хочет - делает, кто не хочет - ищет причины.
показати весь коментар
11.01.2023 19:38 Відповісти
Так вот для ЭТОГО нужно сначала пройти те этапы, которые ПОЗВОЛЯТ нам стать теми, у кого это будет работать.
А не плодить кормушки ...
показати весь коментар
11.01.2023 20:26 Відповісти
Логика охренеть. Когда ваши правнуки дойдут вашим путем - свисните тем кто выживет к тому времени.
показати весь коментар
11.01.2023 20:56 Відповісти
Ты уже научился наказывать судей?! Что ты их плодишь !?
показати весь коментар
11.01.2023 21:32 Відповісти
Дебильный вопрос. Ну да. Так нахера мы офицеров в армию учим\назначаем\плодим. У нас же столько менеджеров в компаниях всех мастей? Так? Дебильная логика.
показати весь коментар
12.01.2023 00:03 Відповісти
Что ты приуныл и увиливаешь о прямого вопроса ?!
Но я тебе его повторю...
"Ты уже научился наказывать судей?! Что ты их плодишь !?"
показати весь коментар
12.01.2023 08:48 Відповісти
А я тебе прямо ответил - Дебильный вопрос и дебильная логика. Как аукнулось - так и откликнулось. Чем теперь недоволен? По твоей логике можно вместо офицеров использовать менеджеров-управленцев. Тоже обучены управлять массой людей. Так?
показати весь коментар
12.01.2023 14:30 Відповісти
Я тебя о менеджерах спрашивал ?
Ты сможешь наказать этих "менеджеров' ?
А судей ?
показати весь коментар
12.01.2023 17:22 Відповісти
А депутатов? Так не будем Раду избирать? А президента? Еще раз - Дебильный вопрос и дебильная логика
показати весь коментар
12.01.2023 21:44 Відповісти
От того, что до сих пор нет действенного метода борьбы с депутатами и президентами - дополнительно говорит о том, что и общество, и государство РИСКУЕТ - плодя дополнительно "неприкасаемых" !!! Вы зная это, продолжаете мечтать бегать по тем же граблям !!!

Сначала организуйте противовесы, а потом "вводите в действие реализацию" вашей мечты !!!
Если вы сейчас не можете навести "порядок" с тем, что есть уже сейчас ( в ВРУ, ОП) - это не повод увеличивать объемы беспорядков... плодя непикасаемых в дополнение к тем, кто уже есть...
показати весь коментар
12.01.2023 23:34 Відповісти
Той випадок, коли лише Конституційний суд може дати кваліфіковану відповідь і правову оцінку.
показати весь коментар
09.01.2023 18:32 Відповісти
заборона на виiзд за кордон теж порушення Конституцii, але ніхто особливо не жужит.
показати весь коментар
09.01.2023 18:35 Відповісти
Ну взагалі у Конституції прямо дозволено встановлювати обмеження на пересування під час надзвичайного чи воєнного стану...
показати весь коментар
09.01.2023 18:43 Відповісти
Якою статтею?
показати весь коментар
09.01.2023 18:54 Відповісти
64
показати весь коментар
09.01.2023 19:07 Відповісти
То почитай уважно 64-ту, там заборонено обмежувати права і свободи по 24 ст і не тільки.
показати весь коментар
09.01.2023 22:10 Відповісти
Причому тут Ст. 24, якщо свобода пересування - це Ст. 33?
показати весь коментар
09.01.2023 22:12 Відповісти
При тому що свободу пересування обмежили тільки власникам пісюнів, а це дискримінація по статевих ознаках, що заборонено в 24 ст., а значить влада коїть злочин, що карається згідно ст 161 КК України.
показати весь коментар
10.01.2023 00:03 Відповісти
Багатодітний батько власник пісюна? Інвалід - власник пісюна? Людина з білим білетом - власник пісюна? Чоловік, який супроводжує за кордон інваліда - власник пісюна?
показати весь коментар
10.01.2023 08:32 Відповісти
А чоловік, який стоїть на обліку в воєнкрматі, але його відправили звідти додому, і сидить в Україні без роботи, чим мусить годувати двох дітей і батьків, яким пенсії навіть на комуналку не вистачає? В нього що, пісюн якийсь не такий, як у інваліда ? А чим пісюни дітей можновладців кращі, що їм дозволено "працювати" в Монако і Відні?
показати весь коментар
10.01.2023 18:30 Відповісти
Ну так це вже інше питання, до чого тут Ст. 24 тоді?
показати весь коментар
10.01.2023 22:25 Відповісти
До того, що в ст 64 прямо вказано, про заборону обмежень гарантованих ст24, а значить, якщо якісь права громадян обмежувати, то всім без винятків і чоловікам і жінкам, в т.ч. і гомосексуалістам і лесбіянкам , в іншому випадку це дискримінація по статі. А, якщо серйозно, то за 10 місяців, воєнкомати мали б не дрочити разом з урядовцями, а сформувати необхідний резерв для мобілізації, організувати різні форми навчання і вишколу по військових спеціальностях - без відриву від основної роботи для працюючих у вечірній час плюс вихидні і оплачувані денні стаціонари для безробітних недалеко від місця проживання. Навчання з виїдами на полігони для стрільб і т.д. Всім незадіяним дозволити виїзд на заробітки. Це зніме напругу в суспільстві, забезпечить навчений резерв ЗСУ, сім'ї резервістів не будуть жебракувати.
показати весь коментар
11.01.2023 00:04 Відповісти
Тут згоден, резерв потрібен 100%
показати весь коментар
11.01.2023 00:49 Відповісти
Ковідні обмеження на пересування без надзвичайного стану - так, порушенням були, а тут все по закону.
показати весь коментар
09.01.2023 18:46 Відповісти
Під час воєнного стану права можуть бути обмежені.
показати весь коментар
09.01.2023 18:51 Відповісти
не можуть згідно конституції
показати весь коментар
09.01.2023 18:55 Відповісти
Конституція, Ст. 64: В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.

Так, от, право на свободу пересування - це Ст. 33 Конституції. Бачите Ст.33 у цьому переліку? Я не бачу...
показати весь коментар
09.01.2023 19:08 Відповісти
Але стаття 24 - це та що "Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками (...) статі (...)" - якраз не може бути обмежена, того має бути або заборона всім або нікому
показати весь коментар
09.01.2023 19:15 Відповісти
Ну чоловікам багатодітним, наприклад, можна ж виїхати, тому формально про Ст. 24 мова не йде...
показати весь коментар
09.01.2023 19:16 Відповісти
Що значить формально? Є натуральні дії влади, які свій дебілізм і непрофесійність, а правильніше кваліфікувати як шкідництво, прикривають поспіхом зліпленими законами, які порушують Конституцію.
показати весь коментар
09.01.2023 22:17 Відповісти
Влада безліч разів показала свої дебілізм і непрофесійність, але конкреьно в даному випадку навряд чи хтось із кваліфікованих юристів скаже про порушення - так виписано в нас законодавство...
показати весь коментар
09.01.2023 23:54 Відповісти
Я думаю якраз навпаки, любий юрист підтвердить, що Конституцію порушено, друге діло, що в наших судах виносять рішення не абсолютно згідно законів, а ще й по хотінню судді.
показати весь коментар
10.01.2023 18:19 Відповісти
В жодному міжнародному суді ти не доведеш, що держава Україна порушила твої права забороною на виїзд з країни під час війни.
показати весь коментар
09.01.2023 19:51 Відповісти
А в нас війна? Юридично?
показати весь коментар
09.01.2023 22:20 Відповісти
По-твоєму, рада має записати в конституції, що в Україні війна? Чи указ преза - це вже не нормативно-правовий акт?
показати весь коментар
09.01.2023 22:50 Відповісти
Шкода, що у нас през, а не президент і шкода, що ти не розумієш різницю, як і багато інших. Президент, згідно Конституції, зобов'язаний подати звернення до ВР з вимогою визнати стан війни, бо воєнний стан, згідно Конституції вводиться при загрозі нападу. Воєнний стан президент, згідно його обов'язків ( мабуть він не знає, що крім прав, має обов'язки ), прописаних в Конституції, мусив ввести ще в жовтні - листопаді 2021 року або максимум до 23 лютого включно, коли існувала загроза вторгнення,, а після 24 лютого вже загроза реалізувалась у війну. Конституція - основний закон, якого в першу чергу повинен дотримуватись президент і один із його обов'язків забезпечувати дію цього закону. Гарант Конституції - знаєш хто ?
показати весь коментар
09.01.2023 23:55 Відповісти
За міжнародним правом для визнання війни необов'язково, щоб хтось її оголошував... Воєнний стан запроваджено - цього достатньо...
показати весь коментар
09.01.2023 23:55 Відповісти
Шариш в міжнародному праві? Яке відношення міжнародне право має до нашої Конституції? Взагалі ніякого. Мова йде про те, що ми самі, всі, починаючи з президента і закінчуючи бомжом з підвалу на Троєщині, повинні дотримуватись нашої, не чиєїсь, Конституції. А щодо міжнародного права, то нема юридично визнаної війни між державами, не маєш права вимагати компенсації чи репарації з держави. Юридично виходить ми воюємо з якимись терористами, на кожного окремо ідентифікованого наші правоохоронці заводять кримінальні справи, передають їх в наші суди і по міжнародному праву, в любому міжнародному суді, ми зможемо вимагати стягнення компенсації за завдані збитки тільки з окремих голодранців. З дохлих кацапів, зрозуміло, нічого вже не отримаєш, а рашка, як держава, юридично не прив'язана. Якщо ми самі на законодавчому рівні не зафіксуємо стан війни з конкретною країною і її агресію, нам нічого не світить по міжнародному праву. Боюся, що навіть, якщо зафіксуємо завтра, то за все скоєне до сьогоднішнього дня, ніхто відповідати не буде, хіба окрім кількох бурятів, якщо рашка їх видасть.
показати весь коментар
10.01.2023 01:03 Відповісти
Гнилые СВЕРХНАГЛЫЕ и МЕГАЖЛОБИСЬЫЕ судьи и мать родную продали , а закон , как дышло , как повернут , так и вышло , вхотели Бандюковича по заказу ***** вернуть!🤮
показати весь коментар
09.01.2023 19:09 Відповісти
Розпочати треба з того що військові це не цивільні і живуть по іншим законам..
показати весь коментар
09.01.2023 18:35 Відповісти
Але в першу чергу вони громадяни України, а конституція України має найвищий пріоритет над будь-яким законом ! Тобто не закон керує конституцією ,а навпаки
показати весь коментар
09.01.2023 19:01 Відповісти
Вони громадяни більше ніж кожен з нас.. але в них трохи інша реальність...
показати весь коментар
09.01.2023 19:25 Відповісти
І що, це є приводом, щоб не брати до уваги обставини, що пом'якшують покарання? Тобто по відношенню до рецидивістів та авторитетів обставини, що пом'якшують покарання можна враховувати, а по відношенню до захисників України - ні?
показати весь коментар
09.01.2023 19:11 Відповісти
А що не порушувала ця зелена Рада?
показати весь коментар
09.01.2023 18:40 Відповісти
Щас багато всяких совєтчиків повилазить , Горбатюк так каже бо знає м'яке українське законодавство , а за свої слова ,як то кажуть по законам воєнного врємєні відповісти йому не прийдеться
показати весь коментар
09.01.2023 18:41 Відповісти
ЗеКодломойских чуваков интересуют только доллары и фунты стерлингов ..., пусть воюют генералы Порошенко...
показати весь коментар
09.01.2023 18:43 Відповісти
коли вже цей моносброд зіллють в унітаз?
показати весь коментар
09.01.2023 18:43 Відповісти
Слава ЗСУ Слава Україні Слава генералам Залужному Марченко Наєву Забродському Сирьскому Кривоносу...🔱❤️🖤🔱✊💪👍🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇱🇷🇱🇷🇱🇷🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇨🇦🇨🇦🇨🇦🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺✊💪
показати весь коментар
09.01.2023 18:45 Відповісти
У нас дуже дивна держава...

Але я чекаю того часу, коли ми будемо скидатися не на свічки, колеса, дрони та зарядні станції для ЗСУ, а на кілерів для ЗЄ-влади.
показати весь коментар
09.01.2023 18:46 Відповісти
Скумбрія по 8 гривен от Легкий це теж порушення закону...а шашлікі на 9 травня то не порушення...🤣
показати весь коментар
09.01.2023 18:49 Відповісти
От Лєнки...Sorry
показати весь коментар
09.01.2023 18:51 Відповісти
Моя жінка капитан ЗСУ ,хирург...лікує оперує поранених бійців ЗСУ..
Мудак ты тупой
показати весь коментар
09.01.2023 19:17 Відповісти
Быдло ЗеКодломойское..от тебя воняет Мавзолеем чЛенина 🦍👺👹💥
Свали Оманский дЕрмак..
показати весь коментар
09.01.2023 19:30 Відповісти
"то це значить, що суддя не на своєму місці. Притягуйте його до відповідальності "

Яким чином притягувати суддю до відповідальності? Згідно з постановою КС України суддю не можна притягти до відповідальності навіть за завідомо неправомірні рішення!
У нас повна безвідповідальність суддів в країні!
показати весь коментар
09.01.2023 18:51 Відповісти
Якщо не помиляюсь саме верховна рада голосувала 22.04.21 за розмінування Чонгару, якщо вірити Віктору Саклакову. Якщо так то маємо злочин на злочині
показати весь коментар
09.01.2023 18:51 Відповісти
Я так розумію, ви в цю байку свято вірите, як і ті 7, що вас лайкнули?
показати весь коментар
09.01.2023 19:48 Відповісти
Слуги Кучмы все находятся в Европе..покупают недвижимость в Италиях Франциях Британиях и т.д.
Кому війна а кому Хатиночка...🇱🇷🇬🇧🇨🇦🇦🇮🇦🇺🇪🇺🇺🇦
показати весь коментар
09.01.2023 18:55 Відповісти
Там халупи в селах де по 80% населення вже повиздихало: ні роботи, ні перспективи. По BBC була програма, ріелтор казала, що мінімальний ремонт халупи за 1 ойро буде від 30-40тис ойро.
показати весь коментар
09.01.2023 19:55 Відповісти
Так є ще "гідрант" Конституції!
показати весь коментар
09.01.2023 19:00 Відповісти
Говорив раніше і ще раз повторюю-військовими повинна займатись ВІЙСЬКОВА ПОЛІЦІЯ І ВІЙСЬКОВА ПРОКУРАТУРА В СИЛУ СПЕЦИФІКИ ТАКОЇ СТРУКТУРИ ЯК АРМІЯ.
показати весь коментар
09.01.2023 19:00 Відповісти
Но при этом эти структуры не должны быть военными !!! Иначе они будут зависимы и будут покрывать беспредел верхов в погонах !
показати весь коментар
09.01.2023 19:47 Відповісти
Частково Ви праві, але уявіть на хвилину ситуацію: щось сталось у війську, хтось віддав не "законний" приказ, хтось його не виконав-хто найкраще може розібратись в такій ситуації? Цивільний, якого там взагалі не було, чи все таки військові люди, які знайомі менш-більш з ситуацією?
Про наші цивільні "суди" навіть не хочеться говорити-в нас їх немає, є договорняки. Скільки часу торочимо про реформи судової влади, а результат? Тому Ви і правильно сказали "покривать безпредел в погонах". Але знову з того, що маємо зараз-відсутності судової влади, її корупційності.
Ну і нарешті- є процедура апеляції, спірні питання вирішуються у вищестоящих органах, включно до комісії ВР(потрібно таку мати). От там можуть бути вже цивільні і то фіфті-фіфті з військовими. Якось так...
показати весь коментар
10.01.2023 05:37 Відповісти
Кирило Тимошенко стал в Украине Лицом года..теперь его фото обойдет все забугорные журналы и газеты...а в США скажу..Кирюха во время войны купил 3 тачки...по 8 миллионов гривен...
Весело живём и вперёд идем...73,%...це Круто...🤪
показати весь коментар
09.01.2023 19:07 Відповісти
Чого ніхто не питає ВР за посилення відповідальносты для тих хто воює проти України колаборантів зрадників
показати весь коментар
09.01.2023 19:14 Відповісти
Та хоча б відмінили можливість випускати їх під заставу...
показати весь коментар
09.01.2023 19:18 Відповісти
ну що, обригани, вже сміємося з кварталу, шашличків, простого хлопчика чи ще можна потерпіти?
показати весь коментар
09.01.2023 19:19 Відповісти
Звідки він виповз?
показати весь коментар
09.01.2023 19:23 Відповісти
Всю правду про банду ЗеКодломойских чуваков знает Дмитрий Чекалкин с 2005 года..подпишитесь на Пана Дмитра у Ютьюбі...
Ахнете...от удивления...
показати весь коментар
09.01.2023 19:26 Відповісти
А что,такой закон назрел,есть крайняя необходимость крутить гайки и угрожать военным,или стадо забоялось за собственные шерстяные шкуры,страшно,что военные вспомнят им поведение перед самым вторжением и отказ в финансировании армии по приказу лакея сивковича?
показати весь коментар
09.01.2023 19:28 Відповісти
https://youtu.be/VM3De0VpOps ..

Тем временем Британия поставит в Украину танки..💪✊🇬🇧🇬🇧🇬🇧..видос вверху👆
показати весь коментар
09.01.2023 19:44 Відповісти
Це помста військовим за те, що не здали країну?
показати весь коментар
09.01.2023 20:24 Відповісти
Верховна Рада порушила Конституцію, дискрімінувавши військовослужбовців. І це злочин,

А щодо виплат мобілізованим заробітку на попередньому місці?

Хіба це не дискримінація, не пограбування військовослужбовців і, головне, їх сімей?
Треба скласти і опублікувати всеукраїнські списки олігархів, володарів фабрик, заводів, шахт, надр, полів і лісів, які "економлять" на виплатах 10 чи сотні мобілізованих.
показати весь коментар
09.01.2023 20:40 Відповісти