7194 відвідувача онлайн
6 261 27

Сумарно проти України наразі воюють близько 48 бригад та до 370 тис. військових РФ, - Military Media Center

росія,білорусь,окупанти

Довгострокові плани Кремля залишаються незмінними - силовим шляхом схилити керівництво України до переговорів.

Як передає Цензор.НЕТ, про це повідомляє Military Media Center.

"Для цього окупанти найближчим часом зосередять свої зусилля на веденні наступальних дій з метою витіснення Сил оборони з важливих центрів Донецької області:

- першочерговою метою ворога залишається Бахмут, а саме встановлення повного контролю над цим містом;
- також противник продовжуватиме спроби захопити інші міста регіону - Авдіївку та Мар’їнку", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що проведення наступальних дій з білоруського напрямку наразі виглядає вкрай малоймовірним.

Сумарно проти України наразі воюють близько 48 бригад та до 370 тис. військових РФ, - Military Media Center 01

"Росія продовжує повномасштабну збройну агресію і, виходячи з останньої інформації, не відмовляється від планів знищення України як самостійної держави. Зокрема, ворог скеровує зусилля для виходу на адміністративний кордон Донецької області, а також утримання під контролем тимчасово окупованих територій.

Фіксується, що для цього російські війська підсилили своє сухопутне угруповання на один полк. За останніми даними, до бойових дій проти України росія кинула до 48 бригад та 122 полків, окупаційні сили налічують близько 315 формувань.

Загалом проти українських військ ворог використовує близько 369 000 осіб особового складу та близько 5 900 одиниць важкого озброєння", - зазначили у Military Media Center.

Топ коментарі
+3
По этому поводу следует дождаться официальных комментариев эксперта Алексея Арестовича. Думаю в течении двух-трех недель он даст свою оценку.
показати весь коментар
26.04.2023 17:07 Відповісти
+2
Так і знав, що хтось таке ляпне. По вашому, контрнаступ - це "стінка" на "стінку" ?
показати весь коментар
26.04.2023 17:30 Відповісти
+2
За 14 мес. войны получается такая картина:
РФ начинали войну с группировкой около 200 000 чел.
Согласно сводкам нашего Генштаба, РФ потеряли 180 000 убитыми (+ 50% безвозвратных медицинских, т.е. 90 000-100 000) = 270 000 чел.
Мобилизация дала 300 000 + Пригожин рекрутировал 40 000 арестантов = 340 000 чел.
Математически, должно быть так: 200 000 изначальных + 340 000 (мобики+зеки) - 270 000 безвозвратные потери = 270 000 - столько должна быть группировка в Украине. Но https://t.me/militarymediacenter/1789 Military Media Center . утверждает что 370 000 (и я верю что так и есть)
Получается, что либо Генштаб дает нам данные потерь РФ уже с учетом безвозвратных медицинских, либо РФ удается ежемесячно увеличивать свою группировку на 15 000 чел в месяц несмотря на потери в 18 000-20 000 чел/мес.
Т.е. для того, что бы просто остановить наращивание группировки россиян, ВСУ необходимо уничтожать не менее 1 000 орков в день.
Для так называемого "перемалывания" необходимо уничтожать не менее 2 000 орков в день. Тогда их группировка начнет постепенно уменьшаться.
Для победы необходимо разгромить/уничтожить 70% сил противника.
показати весь коментар
26.04.2023 17:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це правильно називать "дрбривом"..
показати весь коментар
26.04.2023 16:59 Відповісти
Судя по сообщениям у них постоянная ротация. Смело можно делить на два.
показати весь коментар
26.04.2023 17:00 Відповісти
Так і знав, що хтось таке ляпне. По вашому, контрнаступ - це "стінка" на "стінку" ?
показати весь коментар
26.04.2023 17:30 Відповісти
Нет, это попытка прорвать слабые места фронта. Но если они насыщены изрядным количеством людей и фортификаций, то шансы этого стремительно улетучиваются.
показати весь коментар
26.04.2023 17:40 Відповісти
Тільки збільшення поставок зброі -- шоб бити іх на відстані -- бо в них чисельна перевага .
показати весь коментар
26.04.2023 17:06 Відповісти
Наші сили розпорошені на лініі фронту 1500 км а рашка може собі позволити сконцентруватись біля Бахмуту 1 до 3 в живіи силі .
показати весь коментар
26.04.2023 18:35 Відповісти
Нам треба держати віиська в Киівськіи Чернігівськіи Сумськіи Харківськіи Миколаівськіи Одеськіи обл. -- от вони здогадуються шо ми на Брянську обл не підем і концентруються на Бахмуті .
показати весь коментар
26.04.2023 18:46 Відповісти
Не менше а навіть більша .
показати весь коментар
26.04.2023 20:14 Відповісти
А вы в курсах, что в Харьковской и Николаевской областях еще идут бои?
показати весь коментар
26.04.2023 20:11 Відповісти
По этому поводу следует дождаться официальных комментариев эксперта Алексея Арестовича. Думаю в течении двух-трех недель он даст свою оценку.
показати весь коментар
26.04.2023 17:07 Відповісти
За 14 мес. войны получается такая картина:
РФ начинали войну с группировкой около 200 000 чел.
Согласно сводкам нашего Генштаба, РФ потеряли 180 000 убитыми (+ 50% безвозвратных медицинских, т.е. 90 000-100 000) = 270 000 чел.
Мобилизация дала 300 000 + Пригожин рекрутировал 40 000 арестантов = 340 000 чел.
Математически, должно быть так: 200 000 изначальных + 340 000 (мобики+зеки) - 270 000 безвозвратные потери = 270 000 - столько должна быть группировка в Украине. Но https://t.me/militarymediacenter/1789 Military Media Center . утверждает что 370 000 (и я верю что так и есть)
Получается, что либо Генштаб дает нам данные потерь РФ уже с учетом безвозвратных медицинских, либо РФ удается ежемесячно увеличивать свою группировку на 15 000 чел в месяц несмотря на потери в 18 000-20 000 чел/мес.
Т.е. для того, что бы просто остановить наращивание группировки россиян, ВСУ необходимо уничтожать не менее 1 000 орков в день.
Для так называемого "перемалывания" необходимо уничтожать не менее 2 000 орков в день. Тогда их группировка начнет постепенно уменьшаться.
Для победы необходимо разгромить/уничтожить 70% сил противника.
показати весь коментар
26.04.2023 17:39 Відповісти
Ошибаетесь. Даже если допустить, что Генштаб дает достоверную информацию ТОЛЬКО по убитым оркам, то РФ вполне в состоянии заместить потери мобилизацией, вербовкой, тюрьмами и т.п.
"Перестать существовать" их группировка будет только тогда, когда будет разгромлена/уничтожена. За 14 мес. войны ничего подобного ни с одной крупной российской группировкой этого не случалось.
показати весь коментар
27.04.2023 09:58 Відповісти
Еще добавить мобилизованных с лднр и добровольцев рф, коих было дохрена. Генштаб, судя по всему всех считает, не разделяю по источнику
показати весь коментар
26.04.2023 18:19 Відповісти
Неправильный подсчет. Будит время напишу немного другой подсчет.
показати весь коментар
26.04.2023 20:15 Відповісти
Я пользовался открытыми, подтвержденными данными и математикой.
Все "другие подсчеты" - это ваши личные фантазии. Но допускаю, что лично Залужный сливает вам достоверную информацию о наших и их потерях. Тогда, конечно, интересно было бы послушать.
показати весь коментар
27.04.2023 09:51 Відповісти
1 000 орков в день они теряют в при относительно сильных атаках. В Финскую войну орки атаковали массивнее и потеряли 200 тыс за четыре месяца.
Тут они скромнее, поэтому , чтобы ихразгромить, придётся держать их атакиещё два года.
Хуже будет, когда они перейдутк глухой обороне.
показати весь коментар
26.04.2023 22:05 Відповісти
Ко всему этому нашествию орды нужно было готовиться 30 лет нашим мудрым керманычам. А не заниматься самообманом про братскую росию. Но маемо шо маемо.
показати весь коментар
26.04.2023 19:59 Відповісти
Для успішного наступу проти 370 тисяч орків ВСУ повинні мати загальне добре озброєне угрупування в понад 1 500 000 бійців у тому числі 20-30 штурмових бригад! Про який контрнаступ ВСУ волають усі праски в Україні?!....
показати весь коментар
26.04.2023 20:24 Відповісти
48 бригад це 144 батальони. і 5700 важкої техніки. А втрати 14000 важкої техніки. 120 батальонів танків,більше 100 полків арти, а бронемаш акурат на 350 мотострілецьких батальонів(120 бригад).
Дві третини армії РФ втрачено безповоротньо. А по особовому складу - 200 батальонів.
Інфа цього центру цілком схожа на "наукові твори" головного теоретика рашки Махмуда Гарєєва (учителя герасимова і автора крилатої фрази про 35 тонні чеські танки).
показати весь коментар
26.04.2023 20:33 Відповісти
да, там сейчас народу и техники минимум в полтора раза больше, чем на начало войны.
показати весь коментар
27.04.2023 01:16 Відповісти