4507 відвідувачів онлайн
4 525 85

Надана Заходом зброя має використовуватися лише на території України, - Шольц

олаф,шольц

Канцлер Німеччини Олаф Шольц підтвердив позицію, відповідно до якої західна зброя, що надається Україні, має використовуватися з метою захисту на території нашої держави.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ, про це Шольц сказав у Таллінні на спільній з лідерами країн Балтії пресконференції.

"Росія напала на Україну, тому Україна має право захищатися. Ми також підтримуємо Україну зброєю. Не тільки Німеччина і США роблять це, так роблять багато інших країн. Водночас зрозуміло, що зброя, яку ми постачаємо, має використовуватися лише на території України… Вона призначена для оборонного використання на українській землі", - зауважив німецький канцлер, відповідаючи на запитання про можливість перенесення бойових дій на територію Росії.

Своєю чергою прем’єр-міністерка Естонії Кая Каллас нагадала, що відповідно до Статуту ООН кожна країна має право на самооборону: "Це означає, що країна повинна мати засоби захисту. Це означає, що Україна може використовувати ту зброю, яку їй дали. Україна не має бажання вдиратися в Росію. Це абсолютно зрозуміло. Тут є агресор і жертва".

Глава уряду Латвії Кріш'яніс Каріньш наголосив: "Абсолютно зрозуміло, що Україна не збирається нападати на Росію. Україна прагне захищати власну державу".

Водночас прем’єрка Литви Інгріда Шимоніте зауважила, що "доволі дивно думати, ніби війна точиться виключно на окупованій території, отже, іноді трапляються інциденти на власній території (країни-агресора. – Ред.)".

Топ коментарі
+21
Така сциклива політика тільки заохочує рашистів до ще більшої агресії і геноциду 🤬
показати весь коментар
27.05.2023 07:31 Відповісти
+14
Чого ви всі "ікру метаєте"? Вони говорять те що треба для їх електорату - "Ми - не воюємо з Росією!"
Вже розвернуте виробництво УКРАЇНСЬКИХ 155-мм снарядів Нами гармати цього калібру не тільки отримуються як допомога, але й потроху закуповуються Може, вже й виготовлять почнуть (ту ж "Богдану" Та й спільне з "Рейнметалом" підприємство зможе перейти від ремонту техніки до її виготовлення А вони роблять не тільки танки!) Це вже НАША зброя Та й не буде Шольц бігать з біноклем по прикордонню та дивиться - з якого саме ствола та чий снаряд вилетів Просто західні САУ танки та БМП з БТР не будуть пускать через кордон Вони стануть "другим ешелоном оборони" і будуть бить з ближніх тилів Може потроху виробництво Т-64 та його модифікацій "Вільхи" та "Верби" відновиться - це теж НАША зброя
показати весь коментар
27.05.2023 07:45 Відповісти
+12
Давайте так - Шольц нічого не винен нікому. Навіть одну каску дав - "респект".
А список того шо, за словами Бобдана Боткеича, цитата, "****** німці", надали - такий шо кожен шо його вирішить прочитати, може спершу взяти пєчєньок і гарячого чаю, поки дочитає - то чай охолоне.
Яке ж часто невдячне у нас бидло.
це просто якийсь жах. - весело рже шо ділдифріцавпаваївалє, а потім жалібно скавулить - памагітє, а ще потім - бундючно набичившись, басить: чо ми нє в НАТО, чо мала танкафф, чо нєту Ф-130050055 і авіаносцефф, я тут ваюю панімаш, як і Єлдак в Опісі Презервента.
тьху!
на місці Шольца я би.... ну, там демократія, так шо навіть якщо він і ненавидить Єлдака, то все ж таки має дати 100500 Ліапардікафф(у Бундесверу їх щось 300, ну, тих шо М5)
показати весь коментар
27.05.2023 07:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ага. Щас.
показати весь коментар
27.05.2023 07:13 Відповісти
Шольц, вопрос в том, где пройдёт граница Украины с Китаем. Если по Уралу, то добре.
показати весь коментар
27.05.2023 07:14 Відповісти
Кубань і Слобожанщина - це Україна.

Україна - від Сяну до Дону.
показати весь коментар
27.05.2023 08:35 Відповісти
Кубань і Слобожанщина - це Україна. "Від Сяну до Дону"
показати весь коментар
27.05.2023 08:36 Відповісти
Як жеш вони бідні переживають,,((,,
показати весь коментар
27.05.2023 07:15 Відповісти
показати весь коментар
27.05.2023 07:18 Відповісти
Від Карпат до Сахаліна все це ВІЛЬНА УКРАЇНА!!
показати весь коментар
27.05.2023 07:18 Відповісти
а ти то хто?
обзивалка з дєтсаду?
ти сам то що робиш для перемоги Єрмака? обзиваєш союзників, які тупо могли б, і в праві, нічого не давати? Взагалі нічого. І юридично - нуль питань, ніхто не зобов.язаний нічого давати, бо державонька була тобто не була в жодному оборонному блоці.
хто дійсно ти такий шоб киздіти і обзиватись?
Я й кажу, на місці Шольца я б послав подалі Єрмака, хоча він і дуже мужній і захищає канаду, ой, тобто київську громаду. умнік блін.
показати весь коментар
27.05.2023 07:44 Відповісти
Джурій смЫт - особа з обмеженими розумовими здібностями.
показати весь коментар
27.05.2023 07:56 Відповісти
особа просто 2+2 вміє скласти докупи, а не скавуліти про літаючих мужичків з крильцями.
шо, проснувся після "отвідин" "крові боха"? йди, шолі, "плоті боха" поїж, звісно після літри "крові боха" "залпом".
я так розумію - канадський товариш вище, то віропітек? якщо ти так вспітушився
а, і до речі - ДЕ саме я неправи і чому?
хоча на слові "де" - ти просто обсираєшся, бо я то правий.
показати весь коментар
27.05.2023 08:00 Відповісти
Летить снаряд в бік раші і думає : як би кордон не перетнути....?
показати весь коментар
27.05.2023 07:19 Відповісти
Така сциклива політика тільки заохочує рашистів до ще більшої агресії і геноциду 🤬
показати весь коментар
27.05.2023 07:31 Відповісти
І не тільки в Україні
показати весь коментар
27.05.2023 08:05 Відповісти
Давайте так - Шольц нічого не винен нікому. Навіть одну каску дав - "респект".
А список того шо, за словами Бобдана Боткеича, цитата, "****** німці", надали - такий шо кожен шо його вирішить прочитати, може спершу взяти пєчєньок і гарячого чаю, поки дочитає - то чай охолоне.
Яке ж часто невдячне у нас бидло.
це просто якийсь жах. - весело рже шо ділдифріцавпаваївалє, а потім жалібно скавулить - памагітє, а ще потім - бундючно набичившись, басить: чо ми нє в НАТО, чо мала танкафф, чо нєту Ф-130050055 і авіаносцефф, я тут ваюю панімаш, як і Єлдак в Опісі Презервента.
тьху!
на місці Шольца я би.... ну, там демократія, так шо навіть якщо він і ненавидить Єлдака, то все ж таки має дати 100500 Ліапардікафф(у Бундесверу їх щось 300, ну, тих шо М5)
показати весь коментар
27.05.2023 07:25 Відповісти
Не буде допомогати, потім прийдеться впрягатися самому
показати весь коментар
27.05.2023 08:06 Відповісти
ну може й так, я бачиф фото обладнання німецького батальйону, вроді шось типу "мотострілков"........ хз чи на НАТО би зважилась парашка напасти. - нахер рознесуть всю орду.
чи може ти думаєш шо колони орків на польщу будуть так довго знищуватись сотнями літаків НАТО?
Всі притомні кажуть - нам пощастило з ворогом, бо настільки тупо, при такій перевазі в техніці, міг обісратись тільки цілком кретин(и) або "агент"(путін - агент Заходу задля розвалу Лепрозорію)
а тепер реально подумай - Шольцу сильно страшно від того шо чмобіків і зеків кидають на одне з сотні міст і стараються захопити на День Обіду? а перед тим на День Драпу(23-лютого - епічний драп більшовиків, німецькі воїни не могли навіть наздогнати "героїчєскіх" лапотників)

НАТО боїться 2000 танчиків, маючи 2000 літаків. ага! всі повірили!
показати весь коментар
27.05.2023 08:15 Відповісти
Яке ж часто невдячне у нас бидло? Чувак кажется ты чуток ******** такое писать, ты походу не догоняешь чего стоит недостача сил и средств на фронте. Ты не понимаешь какие тут ставки стоят на кону в случае победы или поражения Украины и чего это будет стоять. Шольц неоднократно заявлял что нужна победа Украины, и что Раша не может победить и для этого Германия может сделать в 10 раз больше чем сейчас, я думаю это и ослу понятно что возможности у немцев огромные.
показати весь коментар
27.05.2023 09:39 Відповісти
То, что у Германии огромные возможности, не означает автоматически, что немцы должны украинцам. Германия никаких обещаний и гарантий не давала, в отличие от некоторых других партнёров! Но помогает, с учётом экономических показателей, не меньше чем те же США или Британия. Поэтому возмущения некоторых по поводу того, что «немцы ДОЛЖНЫ больше» - как минимум признак невоспитанности и неблагодарности.
показати весь коментар
27.05.2023 11:28 Відповісти
И не Шольц сдал полностью юг Украины, это что такое? «Аз есмь» -кремлёвско-порохоботская методичка, в данном вопросе и те и другие боты работают в паре, так что доверия к некоторым изрекающим что-то подобное маловато, в таких посылах часть правды а в целом это надо что-бы посеять недоверие. Что качается того что кому должен вопрос конечно не формальный, по моему мнению главный спонсор путинского режима по факту -Германия сейчас имеет возможность как-то это исправить! Слава Богу уже слезла с "иглы", и не спонсируют Рашку сотнями миллиардов долларов.
показати весь коментар
27.05.2023 15:20 Відповісти
Ну, конечно, для вас те, кто пишут очевидные неприятные для актуальной власти вещи, - порохоботы. Чего ещё можно ожидать от зе-избирателя, которому с утра до вечера по всем каналам вливают, что Боневтик молодец, «бо не втік», а Германия «нам всем должна». Кто именно из нас работает по методичке - огромный вопрос.
показати весь коментар
27.05.2023 16:20 Відповісти
Это Ка́мінг-а́ут , что-то там тужился на начале хотел тонко манипулировать, а потом таки хоть немного завуалированно ну поцеловал Петра мальдивского в попку, ах ты плут ))) Тут теперь как говорится или " трусы надень или крестик сними", в данном случае флаг, флаг любого бота это флаг ЛГБТ, это мое личное мнение И ещё один важный момент, я тут не какой то там футбольный или религиозный фанатик что-бы топить за партию как безумный УЛЬТРАС, а фанатики Петра именно такие, у них он что-то пробе божества на которого надо молится)) А когда разгоняется ИПСО что есть конфликт между Залужным и Зе это нормально, что не было такого ???
показати весь коментар
27.05.2023 17:39 Відповісти
П.С. Прошу заметить, что не Шольц призывал всех готовиться к шашлыкам. И не Шольц сдал полностью юг Украины. Да и вообще не Шольц - президент Украины. То, что недостаток во всём на фронте, вина в первую очередь правительства Украины, и ну никак не немцев!!
показати весь коментар
27.05.2023 11:31 Відповісти
Канєшна. Далі Брянщини, Білгорощини, Кубані та Криму пуляти не будемо. Зуб даємо.
показати весь коментар
27.05.2023 07:33 Відповісти
Довбодятли, мля...Завтра військова допомога опісля таких "гулянь" несподівано для таких як ти, зникне, - хріново буде твому зубу!
показати весь коментар
27.05.2023 07:37 Відповісти
Тут же кричали що заберемо всі українські землі. Чи не так?
показати весь коментар
27.05.2023 07:43 Відповісти
до Уралу, не менше(рісує карту, чокається з Будановим), та й то якщо Кісіда дозволить, чи як там японського фараона звати.
показати весь коментар
27.05.2023 07:49 Відповісти
Ось результат голосування папріколу за клоуна який зарубав ракетну програму. Тоді нікого не питали б куди нам пуляти своїми ракетами.
показати весь коментар
27.05.2023 07:56 Відповісти
інколи здається шо такий весь дебілізм в світі, то "щось вище". ну, тіпа ілон сказав шо світ - "штучний", ну так логічно, якщо припустити що це така собі "ферма"
а чо - вірять ж більшість людей,крім чехів і шведів, у літаючих газоподібних дідів на небесній тверді? так чому ж не мона припустити шо......(Єрмак не мужній. брєд какой то, конєшно шо мужній!)
показати весь коментар
27.05.2023 08:04 Відповісти
Куди вона зникне, якщо вона зникне у нас, то потім німцям прийдеться воювати самим, так що цей шантаж є, але не треба так бризкати аж слиною
показати весь коментар
27.05.2023 08:07 Відповісти
вони воювати як за Бахмут точно не будуть.
сотні літаків нахер винесуть все живе наступаюче, а танки дошліфують.
я хз чому такі думки? та ж Франція тупо русняву армію би могла рознести вхлам.
а тут ціла НАТО - і тіпа боятись - в каком імєнно мєстє баяцца та?
Ах, Португалія ж, сапогі помить могут(в якості п.яного бидла - "туристів" хіба що)
показати весь коментар
27.05.2023 08:21 Відповісти
Яволь мой экселенц. Зер гуд.
показати весь коментар
27.05.2023 07:37 Відповісти
Тобто бити по Московії з території України можна!
показати весь коментар
27.05.2023 07:41 Відповісти
ТРЕБА!!!
показати весь коментар
27.05.2023 07:44 Відповісти
З пустого і порожнє.
показати весь коментар
27.05.2023 07:42 Відповісти
Москву основали мы, значит наша территория...
показати весь коментар
27.05.2023 07:42 Відповісти
Блеск!
Визжать шо мы сделали раковую опухоль, а потом: Помогита, рак распространяется!!111(оу, рили??) тут анекдот про Абрама и трусы нагадался
показати весь коментар
27.05.2023 07:46 Відповісти
Це виходить що коли рашисти обстрілюють Сумщину чи Харьковщину зі своєї території то Україна не повинна відповідати у відповідь????
Шольц,"Хвате вже ламати Шольца".
показати весь коментар
27.05.2023 07:44 Відповісти
Чого ви всі "ікру метаєте"? Вони говорять те що треба для їх електорату - "Ми - не воюємо з Росією!"
Вже розвернуте виробництво УКРАЇНСЬКИХ 155-мм снарядів Нами гармати цього калібру не тільки отримуються як допомога, але й потроху закуповуються Може, вже й виготовлять почнуть (ту ж "Богдану" Та й спільне з "Рейнметалом" підприємство зможе перейти від ремонту техніки до її виготовлення А вони роблять не тільки танки!) Це вже НАША зброя Та й не буде Шольц бігать з біноклем по прикордонню та дивиться - з якого саме ствола та чий снаряд вилетів Просто західні САУ танки та БМП з БТР не будуть пускать через кордон Вони стануть "другим ешелоном оборони" і будуть бить з ближніх тилів Може потроху виробництво Т-64 та його модифікацій "Вільхи" та "Верби" відновиться - це теж НАША зброя
показати весь коментар
27.05.2023 07:45 Відповісти
Пане хороший, якщо людина - остолоп, то їй тяжко щось втлумачити. Я маю на увазі і ольгінців , і наших корисно-опецькуватих ДЛБв.
показати весь коментар
27.05.2023 08:11 Відповісти
"Здрастуйте дядьку!" Куди це ти "запропав"? Давно не обзивався!
Ольгінці працюють по методичці - їм пояснювать щось марно - просто кидать на деактивацію
Тих з них, що косять під "суперпатріотів України" (таких уже доволі з"явилося - кацапи працювать трохи навчилися - навіть набираються хамства мене звинувачувать у "недостатньому патріотизмі", а то і в "кацапізмі") - вираховувать і теж "заганять у "деактив"
Я пишу для "корисних ідіотів", які ведуться на "висери" подібних "суперпатріотів" і підхоплюють їх наративи
А провокаторів ольгінських зараз важкувато "вираховувать" - перестали "топорно работать" Пишуть правду, але трохи "зміщають акценти" та надають "інший відтінок" інформації А потім ************ до сумнівів у правильності наших дій Частіше всього це стосується наших стосунків з союзниками та всього, з ними пов"язаного Але у мене вже є досвід і нюх - коли "з тортика гіменцем *******" Та й "метода відпрацьована" для "перевірки на вошивість"
показати весь коментар
27.05.2023 09:05 Відповісти
Ага, тільки США постійно скимлять щоб ми не стріляли по кацапії навіть НАШОЮ зброєю.
показати весь коментар
27.05.2023 10:11 Відповісти
Тобі з "Америки" видніше
показати весь коментар
27.05.2023 13:21 Відповісти
Тобі не з Америки не видно, на Цензорі не одна новина де чорним по білому написано, що США не заохочують удари по кацапії.
показати весь коментар
27.05.2023 16:27 Відповісти
А що американці повинні казать? У них така позиція: "Нас там нет и не воюем" От тільки наші танкісти поїхали вчиться управлять "Абрамсами" І поставки зброї нарощуються - як кількісно так і якісно Так і передай куратору!
показати весь коментар
27.05.2023 16:54 Відповісти
Діда остаточно поплавило, всю ввижаються куратори
показати весь коментар
27.05.2023 17:35 Відповісти
*всюди
показати весь коментар
27.05.2023 17:36 Відповісти
"Внучку" - заткни "хайло"! Лайном смердить!
показати весь коментар
27.05.2023 17:42 Відповісти
Це яке це чмо буде мені рота затикати? Якщо смердить лайном, то йди підмийся.
показати весь коментар
27.05.2023 21:35 Відповісти
Я бачу - у тебе "борзометр" зашкалювать почав? Дивися - "з різьби злетиш"!
показати весь коментар
27.05.2023 21:38 Відповісти
От на це, ти, "внучку", і тобі подібні, і розраховуєте - що можна на людей через Інтернет безперешкодно лайно лить і вам за це нічого не буде Однак ти трішки помиляєшся
показати весь коментар
28.05.2023 03:59 Відповісти
експерДів диваниих в нас безліч! Усі питання розуміють, на всі виклики поради є! От тільки власними мізками шурупать важка справа
показати весь коментар
27.05.2023 12:10 Відповісти
Скоро на кожну передану одиницю техніки будуть чіпляти табличку: "Увага! Тільки для використання в межах України!"
І як же ж одностайні в цьому питанні! От і не вір у змови.
показати весь коментар
27.05.2023 07:51 Відповісти
Белгород Краснодар це Україна ...
показати весь коментар
27.05.2023 07:55 Відповісти
"Водночас зрозуміло, що зброя, яку ми постачаємо, має використовуватися лише на території України…".
Шольц, це всім зрозуміло. Ми не збираємося завозити зброю на територію параші і там використовувати. Результати використання, "ето другоє".
показати весь коментар
27.05.2023 08:03 Відповісти
Треба Шольца в Дніпро звозити, на розбір завалів лікарні, бо багато став пиндіти...
показати весь коментар
27.05.2023 08:06 Відповісти
Розносити Україну в хлам це норм, а по кацапчикам ніні, це ж ні в якому разі не спонукатиме їх і далі нападати
показати весь коментар
27.05.2023 08:09 Відповісти
Ей, козаче, ви для початку звільніть свою територію, а потім зазіхайте на розпилення своїх сил територією , протяжністю в 9 000 км. До того ж, Захід а ні словом не обмовився що до обмежень в застосуванні зброї маде ін юкрейн. Та ба , ви ж напевне голосували за попрошайку, доку великого крадівництва.
показати весь коментар
27.05.2023 08:22 Відповісти
сколько тут всего, и прямо с утра)
показати весь коментар
27.05.2023 08:14 Відповісти
Питааня тоді, як знищити військові об'єкти на москальщині?
показати весь коментар
27.05.2023 08:17 Відповісти
Пока шо тока силами "роиспартизан". А с освобождением своих территорий, буде видно.
показати весь коментар
27.05.2023 08:26 Відповісти
Партизани не нищать військові бази і аеродроми. По них потрібні виклбчно ракетні удари.
показати весь коментар
27.05.2023 08:30 Відповісти
Треба просто вміти тлумачити побажання союзників на свою користь. Так, наприклад, якщо ЗСУ перетнуть кордон і зроблять постріл з наданої союзниками САУ, то це буде використання їх зброї на чужій території, що вони просять не робити. Але ж, якщо САУ вистрілить на території України, а снаряд полетить до кацапів, то треба наполягати на тому, що зброя використовувалася на території України. Фізично САУ кордон не перетинала, постріл (тобто використання за прямим призначенням) також відбулося на своїй території (доказ - гільза). Ну, а снаряд, завдяки майстерності наших військових, полетів по непередбачуваній траєкторії, бо аналогів зброї, що надають союзники немає. Гадаю, до такого пояснення США та Європа поступово звикнуть і заспокоюється, а кацапи хай сидять по норах
показати весь коментар
27.05.2023 08:23 Відповісти
Снаряди калібру 155 мм нами випускаються по західних "лекалах" Основний випуск іде одного виду ********** - осколочно-фугасні Тому відрізнить їх по формі від наданих союзниками - неможливо Снаряд розривається при вибуху на дрібні осколки і побачить на них маркування - "тяжко" У нас є вже власні 155 мм гармати - як власного виробництва - так і закуплені Тому ніяких проблем не бачу Гармати стоятимуть біля кордону та будуть створювать "40-ка кілометрову демілітаризовану зону"
показати весь коментар
27.05.2023 09:20 Відповісти
Форма снаряда не есть главное. По изотопному составу стали можно проследить до месторождения руды, где её выкопали
показати весь коментар
27.05.2023 09:46 Відповісти
... !
показати весь коментар
27.05.2023 13:25 Відповісти
Да, да, да, тільки так...
показати весь коментар
27.05.2023 08:30 Відповісти
Сидячи в обороні, перемоги не здобудеш.
показати весь коментар
27.05.2023 08:31 Відповісти
Шольц повинен знати, що Білгородська, Курська, Воронезька, Брянська області, Краснодарський Край - це українська територія.👈
показати весь коментар
27.05.2023 08:38 Відповісти
Та це якась сциклива заява і позиція. кацапи на весь світ трублять, що воюють з усім НАТО, бажають смерті Шольцу, Макрону та іншим західним лідерам... сказав би краще більш делікатно, як американці - мовляв, ми не підтримуємо застосування західної зброї на території *********. Це звучить більш солідно. не підтримують, то й не підтримують. але ж і не забороняють.
показати весь коментар
27.05.2023 08:42 Відповісти
Україна в усьому винна а НАТО не боїться кацапстан - ну добре Україна в у всьому винна але якщо НАТО однією лівою ( навіть не так - мізинцем однієї лівої руки) може знищити кацапстан то чого вони постійно торочать щоб їхню зброю не використовували по території кацапстану?
показати весь коментар
27.05.2023 09:06 Відповісти
Гіпотетично. Наприклад, Франція із своєї території починає обстрілювати з різних типів зброї Німеччину. Берлін віддає наказ своїм військам у відповідь подавлювати французькі ракетні системи та артилерію. С точки зору німецького уряду це буде захист Німеччини чи напад на Францію?
показати весь коментар
27.05.2023 09:29 Відповісти
Походу идиотизм 2019 так и не прошел
показати весь коментар
27.05.2023 09:29 Відповісти
Війна "на полшишечки" - це основна парадигма західних шизофреніків.
показати весь коментар
27.05.2023 09:36 Відповісти
А чё претензии к Западу такие скромные?
Требуйте сразу атомную бомбу, чтоб по Маскве зафигачить!
показати весь коментар
27.05.2023 09:48 Відповісти
Мені ось цікаво а ось би наприклад під час другої світової війни союзники не бомбили заводи і цілі міста німців їх тили , то перемогли би вони націзм ? думаю вряд чи . А ось нам чогось таке пропонують , бо звісно вони туди не своїх батьків та молодих хлопців посилають . Виходить ми будемо гинути поки у них снаряди закінчаться ?, так вони їх теж виробляють і ракети і снаряди і біосміття у них ще повно .
показати весь коментар
27.05.2023 09:54 Відповісти
То есть ********* со своей территории может как угодно нас мочить!! Пора восстанавливать ядерное оружие! Задолбали!
показати весь коментар
27.05.2023 10:01 Відповісти
Опять эти мантры по типу "этот конфликт не имеет военного решения".
Опять занимаются самообманом, после чего получают следующую, ещё большую порцию проблем.
Если бы сразу мир отреагировал жесткими санкциями на отжатие крыма, возможно, до войны дело бы не дошло.
Только отбиваясь от атак противника, войну не выиграешь никогда
показати весь коментар
27.05.2023 11:06 Відповісти
якби усю енергію місцевих накидачів лайна коментаторів та в правильне русло, ЗСУ вже були б під москвою
показати весь коментар
27.05.2023 12:12 Відповісти