7045 відвідувачів онлайн
10 101 62

Наразі відомо про 240 випадків вилучення дітей з родин українських біженців у Європі, - Офіс омбудсмена

діти,депортація

Наразі відомо про 240 випадків вилучення дітей з родин українських біженців у Європі. Це стається переважно через відмінності у законодавстві.

Про це розповіла представниця омбудсмена з прав дітей, сім’ї, молоді та спорту Ірина Суслова в інтерв'ю Радіо Свобода, передає Цензор.НЕТ

"Через відмінності у законодавстві, у європейських країнах трапляються випадки, так би мовити, відібрання дитини у людей, з якими вона перебуває. Станом на зараз таких випадків зафіксовано 240. Для прикладу, це можуть бути історії, коли мама була змушена залишитись на роботі в Україні, а в евакуацію відправила бабусю зі своєю дитиною. Бабуся не має ніякої довіреності на представлення інтересів і не вважається за європейським законодавством родичкою цій дитині. Таким чином соціальні служби можуть задіяти поліцію і вилучити дитину із сім’ї", – зазначила вона.

За її словами, тут є недопрацювання з боку України.

"Тому що ми мали повідомити людей, сказати: "Друзі, є закон, він передбачає, що, наприклад, у Німеччині ви маєте зробити ось такі процедури". Чи що не може бути в Італії або Франції опікуном людина, яка досягла 65-річного віку. Офіс уповноваженого намагається слідкувати за цією історією, моніторити ситуацію, надавати правову допомогу жінкам або сім’ям, які опинилися в такій ситуації. Ми працюємо зараз із міжнародними організаціями, щоб врегулювати це питання, і щоб ті, хто потрапив у таку ситуацію, отримали, дві речі – правову допомогу і переклад", – розповіла Суслова.

Вона додала, що родичі дітей, яких забрали європейські соціальні служби, мають обов’язково звернутися до консульського відділу і поінформувати їх, також вони можуть звернутися до Офісу уповноваженого з прав людини.

Топ коментарі
+11
насчот приведённого примера с бабушкой-это всё чепуха...львиная доля чтоб вы знали это если ты выписал ребёнку подсрачника и он рассказал об этом в школе то у тебя начинаются дикие проблемы,вплоть до перемещения ребёнка...хотя это я о гражданах Германии,я не знаю как это работает с гражданами других стран,хотя думаю что права ребёнка будут первичны
показати весь коментар
18.06.2023 18:23 Відповісти
+7
Дітей вилучають бо наші люди розпускають руки і б'ють власних дітей, наказують дітей, обмежують свободу дітей, примушують дітей до праці. В Європі будь який тиск на дитину заборонений і тому дитину з такої родини миттєво вилучають органи ювенальної юстиції і передають до органів опіки! Тому якщо поїхали в Європу з дитиною, вчіть як треба себе поводити і в жодному разі не кричіть на дітей і Боже упасі бити дитину, чи гнобити її - відразу заберуть дитину у таких недолугих батьків!
показати весь коментар
18.06.2023 18:52 Відповісти
+6
Именно так. У нас принято кричать на детей, иногда даже бить. А на Западе смотрят на такое как на дикарей.
показати весь коментар
18.06.2023 18:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хіба довго виписати довіреність? На Заході ******* порядок у документах, це не Україна, де можуть закрити очі на деякі формальності.
показати весь коментар
18.06.2023 18:18 Відповісти
Написано ж, що люди, виїжджаючи, не знали цих нюансів.
показати весь коментар
18.06.2023 18:37 Відповісти
Дітей вилучають бо наші люди розпускають руки і б'ють власних дітей, наказують дітей, обмежують свободу дітей, примушують дітей до праці. В Європі будь який тиск на дитину заборонений і тому дитину з такої родини миттєво вилучають органи ювенальної юстиції і передають до органів опіки! Тому якщо поїхали в Європу з дитиною, вчіть як треба себе поводити і в жодному разі не кричіть на дітей і Боже упасі бити дитину, чи гнобити її - відразу заберуть дитину у таких недолугих батьків!
показати весь коментар
18.06.2023 18:52 Відповісти
Я відповідав на коментар про довереність. Чому ви адресуєте цей текст мені?
показати весь коментар
18.06.2023 18:56 Відповісти
Тому що це сумнозвізвісний Igor L.
показати весь коментар
18.06.2023 19:14 Відповісти
..а я думаю... щось знайоме та ідіотське проскакує...!!! ..На іншій сторінці вже відмітився...)) Обгадив Пороха за куплені п*ятсот пристроїв нічного спостереження. Дякую!! Там вже гниду ткнули рилом у своє лайно...
показати весь коментар
18.06.2023 20:09 Відповісти
I. Oгієнка

Хто стримує різку свою, той ненавидить сина свого, хто ж кохає його, той шукає для нього картання.

King James

He that spareth his rod hateth his son: but he that loveth him chasteneth him betimes.

American Standart

He that spareth his rod hateth his son; But he that loveth him chasteneth him betimes.

Проблема не в порушенні прав дітей, проблема в засиллі геїв і боротьбі з народжуваністю. Євротроцькісти роблять це за заповітами Лейби Бронштейна, транснаціональні буржуїни через позитивний вплив на валовий внутрішній продукт орд бездітних споживачів з Африки, яким перекачують ресурси бюргерів, які забирають податкова і соцстрах. На жаль ********* українському суспільству зараз не до цього, але потрібно буде знайти спосіб із цим боротися після закінчення війни. Відсутність народжуваності та національної ідентичності призведе до зникнення нації. Відбирання прав у батьків сімейства в Римі призвело врешті-решт, діючи одночасно з іншими факторами, до падіння народжуваності і колапсу Риму
показати весь коментар
18.06.2023 22:37 Відповісти
Українці в ЄС це біженці від війни, тому їм просто потрібно поважати законодавство тих країн в яких вони перебувають. Боротись за права традиційної родини ми будемо на своїй землі коли відвоюємо її у ворога.
показати весь коментар
18.06.2023 23:03 Відповісти
Українці просто не мають часу і можливості експериментувати. Як український чоловік патріот повинен стати під прапори українського війська так кожна українка де б вона не знаходилась повинна народжувати українських дітей і правильно їх виховувати або якщо не в змозі це робити по медичним причинам по віку тощо допомагати виховувати дітей родичам які в змозі народжувати. Незважаючи ні на які антисімейні закони. Так, так саме таким чином дотримуватися законів тільки якщо вони не заважають Українській меті. Єдиний спосіб переломити тенденцію це перетвориться на своєрідний Афганістан із сумарним коефіцієнтом народжуваності 6-7 дітей на жінку.
показати весь коментар
19.06.2023 00:52 Відповісти
Щоб виростити 6-7 дітей держава має батькам платити субсидії по 300 доларів на місяць за кожну дитину.
показати весь коментар
19.06.2023 01:10 Відповісти
Не всі родини такі жебраки, що на дітей грошей немає. Грошей вимагає їхній особистий гедонізм, інфантилізм і недоумкуватість. З іншого боку, гедонізм, інфантильність і слабоумство не вимагають народження дітей. Цим і пояснюється скорочення корінного населення України. Афганцям ніхто допомоги на дітей не платить, а розмножуються вони навпаки краще за найбагатші нації на планеті.
показати весь коментар
19.06.2023 01:26 Відповісти
Так, це геніально!!! Мати або батько дали по м'якому місцю дитятку за хамство або сказали вимити посуд після себе, а прийшла добра ювеналка і асвабадила від батьків. Оце буде дитятко щасливе по життю в дитячому будинку!!! Це ж аж сиротинець, а не які небуть там тьфу-батьки!!
показати весь коментар
19.06.2023 00:40 Відповісти
Можуть і в сім'ю ********** визначити. Хоча найчастіше так не жестять віддають у сім'ї, які професійно займаються вихованням відібраних дітей, гешефт у них такий, основний спосіб харчуватися...
показати весь коментар
19.06.2023 00:58 Відповісти
які довіреності, коли на голову русская любов летить. тут і знаючи не оформиш довіренність. аби ото ляпать.
показати весь коментар
18.06.2023 20:35 Відповісти
Дебіле, звідки ти знаєш, що всі проблеми з довіреностями були в людей, що їхали саме в таких умовах?
показати весь коментар
18.06.2023 21:13 Відповісти
це не ти наляпав?



Написано ж, що люди, виїжджаючи, не знали цих нюансів.
показати весь коментар
18.06.2023 21:20 Відповісти
перечитай статтю: довіреніть чи ні - якщо бабі від 65 - вона не опікується дитиною.
показати весь коментар
18.06.2023 21:22 Відповісти
Психопате, звідки баба повинна була знати це?
показати весь коментар
18.06.2023 21:25 Відповісти
насрать на довіреність. читай статтю, йолопе: коли бабі 65 і більше, до жопи довіреність -якась пісюлька з України.
показати весь коментар
18.06.2023 20:33 Відповісти
насчот приведённого примера с бабушкой-это всё чепуха...львиная доля чтоб вы знали это если ты выписал ребёнку подсрачника и он рассказал об этом в школе то у тебя начинаются дикие проблемы,вплоть до перемещения ребёнка...хотя это я о гражданах Германии,я не знаю как это работает с гражданами других стран,хотя думаю что права ребёнка будут первичны
показати весь коментар
18.06.2023 18:23 Відповісти
Именно так. У нас принято кричать на детей, иногда даже бить. А на Западе смотрят на такое как на дикарей.
показати весь коментар
18.06.2023 18:24 Відповісти
В мене не прийнято. Як це - підіймати руку на маленьку людину, яка навіть відповісти тобі не може. Й голос підвищувати неприйнятно.
показати весь коментар
18.06.2023 18:28 Відповісти
а хтось тут про тебе говорить? поговорити ні з ким?
показати весь коментар
18.06.2023 20:36 Відповісти
Тебе забула запитати. Може ти і дубасиш своїх дітей, тому й про всіх українців таке враження. То мокши ********** матюками крити своїх й дубасити.
показати весь коментар
18.06.2023 20:56 Відповісти
а при чому тут усі? курко, ти вилізла розказати про себе, хоча тебе ніхто не питав і ніхто не звинувачував. значить тобі припикло повипендрюватися або тобі ні з ким поговрити, а хочеться. і при чому тут мокші? українців теж достатньо. щось на розумну ти не тягнеш, хоча розписала ти себе як єталон. ти случаєм не вчилка?
показати весь коментар
18.06.2023 21:14 Відповісти
Ти або кацап, або ще тупіший від кацапа. В тебе дрисня чи тебе хтось в дупу відпихав сьогодні?
показати весь коментар
18.06.2023 21:28 Відповісти
ні, не кацап. це ти примітивний колхозник. таких і в Україні багато, школа недоклепала, бо самі вчилки недоклепані. ва у Європі дуже видно, як ви тормозите.
показати весь коментар
19.06.2023 08:34 Відповісти
Ти напісюкало під кожним постом в цієй гілці. Хто ще тут, півню, випендрюється. Ото точно, через таких як ти у європейців хибне ставлення. Бо ти поводиш себе як кацапобидлота на вигулі.
показати весь коментар
18.06.2023 22:49 Відповісти
Мені здається: у його "ніку" перше слово - лишнє!
показати весь коментар
19.06.2023 05:56 Відповісти
хм, тобі завидно? ти можеш лише про себе без запиту похвалитися, а путнього видно щось сказати не можеш, тому ляпаєш про примітивне - кількість коментів. ну чисто український колхоз. наматуй на вуса, або проходить мимо.
показати весь коментар
19.06.2023 08:37 Відповісти
ти випендрюєшся, бо тебе ніхто за язика не тіг про тебе - звєзду розказувати. навпаки, саме за отаке, як ти несеш, європейці і крутять вам у скроні. коли у людини немає знань з теми більше ніж розказати про себе, виходять твої коменти.
показати весь коментар
19.06.2023 08:39 Відповісти
Підкацапе, годі вже косити під українця. Висрався - заспокойся. Ти нецікаве. Бб.
показати весь коментар
19.06.2023 09:20 Відповісти
чия б корова мичала!
показати весь коментар
23.06.2023 21:21 Відповісти
woher weiß du das??
показати весь коментар
18.06.2023 21:36 Відповісти
бо знає, раз пише. бо значить він не новенький в Нфмеччині. тобто у нього не лише аватарка німецька, а знання є.
показати весь коментар
19.06.2023 08:40 Відповісти
Да. В той же Германии нельзя бить детей. И они могут пожаловаться даже на родителей. Думаю это не всех распространяется, не только на граждан страны.
показати весь коментар
18.06.2023 18:26 Відповісти
українські діти не знають, що можна пожалуватися. як мамаша придуркувата все життя, то для дитини це норма. а на норму ніхто не жаліться навіть у Німеччині.
показати весь коментар
18.06.2023 20:37 Відповісти
"не знаю как это работает с гражданами других стран"

Я був у Польщі в супермаркеті, в черзі на касу стояли мама з дівчинкою років дванадцяти. Дівчинка щось мамі огризнулася, за що зразу отримала ляпаса, тобто все як у нас і ніхто і вухом не повів. Чув також, що і німці лупасять дітей. Це скоріше питання не в менталітеті людей, а поширенні лівацьких тенденцій в ювенальних службах. І не чув, щоб ці служби відбирали дітей наприклад у мусульман.
показати весь коментар
19.06.2023 10:48 Відповісти
Права дитини там дійсно первинні. Бувають випадки нам ментально незрозумілі, м"яко кажучи. І так, про чужий монастир і свою молитву-приказка в цій ситуації актуальна. Принаймні, якби там прийомні батьки повели дитину з Маріуполя на ,скажімо, якусь недолугу військову реконструкцію, то до смерті не отримали б потім навіть права тримати рибок в акваріумі.
показати весь коментар
18.06.2023 18:40 Відповісти
ментально незрозумілі ? Навіщо ці евфемізми. Потрібно відокремлювати мух від котлет, підтримка України зараз, економічна, військова і політична, не означає, що божевільні збоченці не повинні перебувати в психлікарнях... https://www.youtube.com/watch?v=EtqCgkOOjYc
показати весь коментар
18.06.2023 22:51 Відповісти
240 На мільон а то значно більше дітей це нормально
Адже туди виїхали і неадекватні мами з дітьми
Ну і різниця в законодпїавстві теж
показати весь коментар
18.06.2023 18:42 Відповісти
є бухають і гуляють. як в Україні робили.
показати весь коментар
18.06.2023 20:38 Відповісти
Так може міністерство МеріПопінс та й МЗС допомогли б нашим людям .Однаково ж у нас роботою з іншими державами займається завгосп.Хай попрацюють за свою зарплату.
показати весь коментар
18.06.2023 18:50 Відповісти
деяким наши людям допоможе лише пересадка мозгу.
показати весь коментар
18.06.2023 20:40 Відповісти
А ще дитину не можна тут залишати без нагляду до певного віку.
Не можна бити дитину, навіть якщо дитина зробила щось дуже погане на вашу думку.
Дитину зразу не забирають а надають попередження спочатку, за звичай й час виправити .
показати весь коментар
18.06.2023 19:02 Відповісти
Й бухим у г-но з дитиною по вулиці ходити не можна теж.
показати весь коментар
18.06.2023 19:04 Відповісти
если только тебе 40 и твой 20 летний ребёнок ведёт тебя домой с дня рождения
показати весь коментар
18.06.2023 19:08 Відповісти
Знаю историю, как забрали ребёнка после того, как мамка пришла за ним в школу на час позже нужного и пьяная в жопу. Где-то месяц эпопея длилась, потом она смогла его забрать и свалить из Швеции в Украину. Естественно, всем рассказывала как плохо в Швеции и какие в шведском правительстве гандоны
показати весь коментар
18.06.2023 19:13 Відповісти
Це роми , цигани . Вони в Германії , по звичці , як в Україні , своїх дітей жебракувати під супермаркетами залишають , крадуть , п'яні цілодобово . Наші біженки розповідали , про наших циган . До речі цигани не в Польщу мігрували біженцями, а в Гермнію, Францію, Швецію, Італію
показати весь коментар
18.06.2023 20:02 Відповісти
але німці находять на них управу: урізають їм виплати, поліція бере на олівець, і вони стають шовковими
показати весь коментар
18.06.2023 20:41 Відповісти
та нет, я её видел. Обычная наша бабища
показати весь коментар
18.06.2023 22:54 Відповісти
ідеальний підхід це дати батькам усі права на дітей, тобто аж до рішення жити чи померти, якщо батьки настільки ідіоти, що шкодять своєму чаду, то це прекрасно, вони залишать менше потомства або рід їхній зовсім припиниться...
показати весь коментар
18.06.2023 22:42 Відповісти
от такого " подхода" человечество отказалось еще много столетий назад
показати весь коментар
18.06.2023 22:57 Відповісти
Нам не повинна бути цікава доля декадентів і виродженців, тих, хто відкинув традиції і зійшов з історичної сцени. Кривавий оброк, який платить український народ, потребуватиме страшних зусиль для відновлення чисельності, подальшого розквіту і прогресу. Українцям просто необхідний традиціоналізм, ірредентизм і фундаменталізм для того, щоб заповнити собою ті квадратні кілометри степів, лісів і гір, які їм належать. Тому новомодні ідеї декадентів які вже ні кольором шкіри ні сенсом свого життя не нагадують історичних автохтонних європейців маємо сприймати критично. Думка має обертатися навколо традиційної сім'ї та вищої мети яку вказав господь людству. "Плодіться й розмножуйтеся, і наповнюйте землю, оволоді́йте нею, і пануйте над мо́рськими рибами, і над птаством небесним, і над кожним плазуючим живим на землі!"
показати весь коментар
19.06.2023 00:26 Відповісти
Я у дитинств1 д1йсно вважала, що батьки - повн1 хазя1 сво1х д1тей, мен1 це повторювали вдома. А ще я була вражена п1сля читання "Тараса Бульби " словами : " я тебе породив - я тебе й вб"ю".
показати весь коментар
18.06.2023 23:46 Відповісти
Дитину можуть вилучити, якщо поступить сигнал від поліції чи школи, після якого приходить соцслужба з перевіркою: якщо у хаті грязно, немає чого їсти, у дитини немає робочого стола, якщо школяр - мамаша кандидат на вилучення дитини.
показати весь коментар
18.06.2023 20:44 Відповісти
У Євросоюзі існує величезна кількість способів нормальним адекватним успішним батькам втратити своїх дітей, про це адвокати пишуть цілі книжки з реальними історіями і фактами, витягами із судових справ. Проблема в тому, що звичайні нормальні люди всієї цієї літератури не читають доти, доки в сім'ю не прийшли ецилопи з кийками і не відвезли дітей у невідомому напрямку. Так, з біженцями потрібно проводити роз'яснювальну роботу, попереджати і допомагати боротися з корпорацією соцпрацівників, коли страшне вже сталося...
показати весь коментар
19.06.2023 01:16 Відповісти
Якщо порахувати, що це 250 випадків на 4 мільйони біженців, то статистика мінімальна - на рівні математичної погрішності. Трагедію робити не треба, а держава має виправити лише ти випадки, де було непорозуміння, навмисний наклеп, тощо.
Бо ми розуміємо, що є такі матері, в яких і в Україні не все гаразд з правохоронними органами, та які недбало виконують батьківські обовʼязки.
показати весь коментар
18.06.2023 20:50 Відповісти
не всі знають, що довіреність можливо оформити у посольстві. декого клемить, що якщо в Німеччині то і українське посольство німецькою. дехто реально веде себе як в Україні, але німці один штраф, другий побільше і потім як пошептало.
показати весь коментар
18.06.2023 21:18 Відповісти
у германії всяко буває інколи після штрафу пошепотіло, а інколи генпрокурор отримує 15 куль, незважаючи на посилену охорону... https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%97
показати весь коментар
19.06.2023 01:52 Відповісти
Те що наперед думати наші посадовці можуть тільки як ******** з бюджету надцять мільйонів ми знаємо, але невже не хватило розуму після першого випадку вилучення дитини підняти питання в Раді ЄС про недопущення вилучення дітей у біженців, які й так горя насьорбались за винятком якихось тяжких причин, типу батьки наркомани, злочинці, педофіли. І то це повинно робитись з повідомленням і в присутності наших дипломатів. Багато випадків вилучення дітей тільки по доносу сусідів ніби за те, що мати насварила дитину, хоча як німкені чи італійки репетують на своїх дітей чує весь квартал і сусідній супермаркет.
показати весь коментар
19.06.2023 01:28 Відповісти