5625 відвідувачів онлайн
4 832 61

У Варшаві музичний фестиваль Easy Busy Fest з українськими артистами скасували через спонсорів з РФ

фестиваль,fest

У Варшаві скасували музичний фестиваль Easy Busy Fest, на якому 26 серпня мали виступати українські артисти, зокрема "Океан Ельзи" та The Hardkiss, через пов’язаних з РФ спонсорів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про участь російського бізнесу у заході в підтримку України повідомила засновниця Stand with Ukraine foundation Наталка Панченко.

Фестиваль мав відбутися 26 серпня. На ньому була заявлена участь таких українських виконавців, як "Океан Ельзи", The Hardkiss, Yaktak, Alyona Alyona, Дантес тощо.

У Варшаві музичний фестиваль Easy Busy Fest з українськими артистами скасували через спонсорів з РФ 01

Серед спонсорів виявилися бренди - MixMerkt та Monolith.

"Ці бренди належать одним власникам. Вихідців із Росії та, здається, Казахстану, які зареєстрували бізнес у Німеччині й відомі тим, що мають у Європі мережу Russian shops, яка цього року заходить у Польщу", - зазначає Панченко.

Як зауважила засновниця фундації Stand with Ukraine, у Європі ці товари називають "східноєвропейськими", але купляючи їх – покупці підтримують російську економіку. Таким чином власники закуповують у Росії ці продукти. Водночас магазини в Польщі націлені на біженців з України, оскільки у країні мало росіян, додала вона.

На допис Панченко відповіли організатори фестивалю Easy Busy Fest. Вони заявили, що, укладаючи договір з компанією MixMarkt, власниками якої є Monolith, вона позиціювала себе як магазин, який продає українські товари.

У Варшаві музичний фестиваль Easy Busy Fest з українськими артистами скасували через спонсорів з РФ 02

За словами активістки, на польському сайті організація свідомо вводить споживачів в оману. Спеціально опублікували там лише українські бренди, хоча на головному німецькому сайті - переважно російські. У Польщі вони вже відкрили кілька магазинів, які, попри те що написано на сайті, все одно продають російські товари.

Також організатори фестивалю намагалися врятувати ситуацію й провести захід, запевняючи, що група Monolith лише частково оплатила їм зовнішню рекламу у Варшаві й жодного ставлення до них не має.

Пізніше у коментарях відреагували хедлайнери фестивалю. Музиканти заявили, що вони не знали про спонсора MixMerkt та Monolith. Нібито організатори не повідомляли їм і не погоджували спонсорів заходу.

Згодом гурт "Океан Ельзи" заявив, що не братиме участі в Easy Busy Fest.

"Перша та основна умова до будь-яких подій, в яких ми беремо участь, – відсутність будь-чого, що має хоч найменший стосунок до країни-агресора Росії. Це не просто проговорюється з усіма організаторами. Це є базовим для нас настільки, що у наших контрактах є окремий пункт щодо цього. Це наша позиція з 2014 року і вона не зміниться", – повідомив гурт.

Далі про відмову брати участь у фестивалі написали The Hardkiss: "Змушені оголосити про відмову від участі на фестивалі Easy Busy Fest у Варшаві. Нам дуже шкода, що організатори, не сповістивши артистів, в останній момент додали до спонсорства компанію, що має зв’язок з країною-агресором. Для нас така співпраця неприпустима".

Згодом скасували участь інші артисти.

Після цього організатори оголосили про те, що Easy Busy Fest не відбудеться.

"Друзі, на жаль, фестиваль не відбудеться! Перед усім ми хочемо перепросити за нашу фатальну помилку, а саме за не доскональну перевірку спонсорів. В жодному разі ми не знімаємо з себе відповідальності за цю ситуацію. Ми просимо вибачення перед всіма артистами за цю ситуацію, а також хочемо наголосити, що не мали жодного відношення до спонсорів (Monolith, Mix Markt)", - написали вони.

Топ коментарі
+12
Швидше за все, згадані вами звукорежисер і музикант-диригент добровільно пішли воювати.
Хто мобілізований і воює з квартальних блазнів, з "Ліги сміху", пєвунів Дантесів, Монатиків?
показати весь коментар
23.08.2023 11:52 Відповісти
+7
Чому "певци ротом " мають вільний виїзд закордон? Чому вони не військовозобовязані ? Ну я там розумію бронь у енергетиків, а у цих чому ?
показати весь коментар
23.08.2023 11:40 Відповісти
+7
"культурний фронт" це видумка квартальна , щоб заробляти гроші і не йти воювати лисим-юзикам. Ніякої прославляння української культури на альона-альона ні дантес не несе. Значит їми "розкидатись" не можна....а вчителями ? А лікарями ? А програмістами чи будівельниками ?
показати весь коментар
23.08.2023 11:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Чому "певци ротом " мають вільний виїзд закордон? Чому вони не військовозобовязані ? Ну я там розумію бронь у енергетиків, а у цих чому ?
показати весь коментар
23.08.2023 11:40 Відповісти
Пригадайте роль Kalush Orchestra у евакуації з "Азовсталі". Редіс вже знову воює, а де б він був, якби не підняли галас на увесь світ, хто його знає. Культурний фронт - теж фронт. І не так багато тих співаків та акторів, щоб ними розкидуватись. Частина їх вже загинула на фронті.
З воїном і звукорежисером Іваном Шульгою попрощалися в Києві Джерело:
Захищаючи Україну від окупантів, загинув воїн та актор театру Антон Прасоленко Джерело:
У боях за Україну загинув музикант і диригент Костянтин Старовицький Джерело:
показати весь коментар
23.08.2023 11:46 Відповісти
показати весь коментар
23.08.2023 11:48 Відповісти
Спортсмени - окрема категорія, їх теж багацько загинуло, є і чемпіони світу.
показати весь коментар
23.08.2023 11:49 Відповісти
Швидше за все, згадані вами звукорежисер і музикант-диригент добровільно пішли воювати.
Хто мобілізований і воює з квартальних блазнів, з "Ліги сміху", пєвунів Дантесів, Монатиків?
показати весь коментар
23.08.2023 11:52 Відповісти
Іванові Шульзі було 34 роки. Він став на захист України в перші дні повномасштабного вторгнення Росії, полишивши улюблену професію - звукорежисуру на телебаченні.
Костянтин Старовицький. З перших днів повномасштабного вторгнення служив старшим стрільцем відділення роти охорони Броварського районного територіального центру.
показати весь коментар
23.08.2023 11:55 Відповісти
І яка користь з дантесів і монатиків? Баласт. 95 міг би своєю вагою загородження другого ешелону змітати, то це таки так
показати весь коментар
23.08.2023 11:58 Відповісти
Вони не хворі, скачуть по сцені дуже бадьоро.
Простих хлопців із хворобами, часом серйозними мобілізують аж бігом.
показати весь коментар
23.08.2023 12:09 Відповісти
Артем Пивоваров, знаєте скільки він уже автівок передав ЗСУ? Кожний вносить своє в Перемогу. Скільки здорованів в кафе столиці? Сотні, до них апелюйте
показати весь коментар
23.08.2023 12:23 Відповісти
Дуже сумнівно, що кожен.
Ви самі пишете про здорованів в кафе.
Квартальні друзі президента тільки жиріють, мають вже дорослих дітей, могли б піти на захист країни.
Навіть у випадку їхнього тяжкого поранення або загибелі їхні сім'ї не будуть бідувати.
На відміну від сільських сімей, звідки вигрібають по кілька чоловіків з однієї сім'Ї.

Якби оточення Зєлі не мародерило мільярдами, то для ЗСУ було би більше грошей, ніж збирають Пивоварови.
показати весь коментар
23.08.2023 12:30 Відповісти
Дантес, до вашого відома, пригнав не один пікап воїнам ЗСУ!
показати весь коментар
23.08.2023 12:44 Відповісти
Скільки пікапів можна було купити на вкрадені зеленими мільярди?
показати весь коментар
23.08.2023 13:02 Відповісти
Багато співаків передали машини для ЗСУ, дрони і це не одиниці,а десятки і сотні одиниць допомоги.
показати весь коментар
23.08.2023 11:54 Відповісти
Я теж передавав дрони і квадроцикли. І шо? Все одно в ЗСУ.
Закон один дл всіх має бути.
Поки там не записано що для пєвунів чи танцюристів є якісь привілеї - воєнкоми не повинні робити для них жодних виключень.
показати весь коментар
23.08.2023 12:34 Відповісти
Так і є!
показати весь коментар
23.08.2023 12:45 Відповісти
невігласи вважають що Вакарчук більше користі в окопі принесе ніж агітучи за Україну, підтримуючи Україну, популяризуючі Україну...як кажуть: якще треба пояснять, то не варто пояснять....
показати весь коментар
23.08.2023 11:54 Відповісти
Твій вакарчув вже приніс "користь" на попередніх виборах....пінчуку. Але бидло , як бачим хаває.
показати весь коментар
23.08.2023 11:59 Відповісти
похоже вакарчуку российские деньги по прежнему не мешают.... Помним, как после 2014 г уже во время войны, он развлекал российских олигархов на Новый Год в в США...
показати весь коментар
23.08.2023 12:06 Відповісти
Тисячі айтішників та інженерів які могли б принести нам перемогу своїми розробками зараз десь вокопах.
А дебіли по політичній проституці Славіку плачуть
показати весь коментар
23.08.2023 12:35 Відповісти
"культурний фронт" це видумка квартальна , щоб заробляти гроші і не йти воювати лисим-юзикам. Ніякої прославляння української культури на альона-альона ні дантес не несе. Значит їми "розкидатись" не можна....а вчителями ? А лікарями ? А програмістами чи будівельниками ?
показати весь коментар
23.08.2023 11:57 Відповісти
То може і Харлан, того, на фронт. Зі шпагою.
показати весь коментар
23.08.2023 12:01 Відповісти
Харлан "певец ротом" чи чоловік ? чи так аби щось написати оскотинний сватами і кварталом бидлюк ?
показати весь коментар
23.08.2023 12:03 Відповісти
Ви б хоч гуглом скористались, перш ніж образами кидатись.
показати весь коментар
23.08.2023 12:03 Відповісти
Злиття зараховано.
показати весь коментар
23.08.2023 12:10 Відповісти
Вакарчук, якщо що, кандидат наук. Якщо десь числиться у вузі, то це дає право на бронь...
показати весь коментар
23.08.2023 12:12 Відповісти
А інші учасники ОЕ ?
показати весь коментар
23.08.2023 12:17 Відповісти
Не стежу якось за ними, але пам'ятаю, що в нинішньому складі ОЕ ніби як два іноземці грає... Там ж склад дуже помінявся за останні 20 років.
показати весь коментар
23.08.2023 12:26 Відповісти
А зеленим чмошникам усіх рівнів теж видали бронь з ОПи.
показати весь коментар
23.08.2023 12:25 Відповісти
Ну от Вакарчука точно зеленим важко назвати, на нього в 2019 дуже абідєлісь за заклик голосувати "не по приколу"... Та й його спонсори Пінчук і Фіала також в конфліктах з зеленими.
показати весь коментар
23.08.2023 12:27 Відповісти
Тому що вони мають велику аудиторію і будуть нахвалювати Боневтіка в потрібний для нього момент.
показати весь коментар
23.08.2023 11:47 Відповісти
Русня вміє використовувати собі на вигоду навіть власну токсичність.
Українського фестивалю не буде, а MixMerkt та Monolith нікуди з євроринків не подінуться.
показати весь коментар
23.08.2023 11:41 Відповісти
І тут свино-рило вилізло !
показати весь коментар
23.08.2023 11:46 Відповісти
Це все чудово, але абсолютно не зрозуміло, чому у воюючій країні за кордон продовжують мотатися хто попало. І будь ласка, не треба казати, шо альонаальона їде туди, щоб допомагати ЗСУ, добре? Бо це смішно, допомагає воно виключно собі і своїй товстій сраці.
показати весь коментар
23.08.2023 11:50 Відповісти
Альона хоча б не військовозобов'язана. А от купа пєвунів, стендаперів чоловічої статі, які підпадають під мобілізацію, дійсно катаються туди-сюди через кордон.
показати весь коментар
23.08.2023 11:55 Відповісти
Як тут багато дописувачів пишуть, "могла би кашу солдатам варити"©.
Але я з вами згодний на 146% з приводу стендаперів, особливо зелених, з кралвралу95.
показати весь коментар
23.08.2023 11:58 Відповісти
ЦЕ БУВ ФЕСТИВАЛЬ НА ПІДТРИМКУ УКРАЇНИ!

Абсолютно логічно якщо за це платитиме русня. Це вони мали піднімати кипіж, через "фінансування бандер", хоча нехай звикають, їм ще платити та платити.

а українці в цьому випадку вчинили недалекоглядно, говорю це як європейський політик зі стажем у чверть століття
показати весь коментар
23.08.2023 11:51 Відповісти
смішний ти..русня платить бо то реклама, а не тому щоб підтримати Україну..хай би платили але ж без згадки про спонсорів
показати весь коментар
23.08.2023 11:56 Відповісти
судячи з вашої логіки посміятися хоч поржати хотіли саме ви.

у тієї мережі магазинів є достатньо способів рекламувати себе, а "колективні зермаки" не тільки прогавили шанс розірвати очкo кацапським пропагандонам - руцький бізнес спонсорує ЗСУ, а позбавляють українських військових підтримки, рубають на корені ініціативу проводити акції на підтримку України і псують відносини з Польщею на державному рівні
показати весь коментар
23.08.2023 14:14 Відповісти
молодець, без згадка про "колективні зермаки" твоя тупість була не повною
показати весь коментар
23.08.2023 19:26 Відповісти
якщо забути слово ЧЕСТЬ то ви праві - зґвалтована повинна думати про те як здерти грошей з ґвалтівника а не про справедливе покарання.
показати весь коментар
23.08.2023 12:44 Відповісти
це примітивна маніпуляція.

як приклад візьмемо протезування для військових ЗСУ, зруйновану інфраструктуру тощо. ТАК, ПЛАТИТИ ЗА ЦЕ БУДЕ КРАЇНА - ТЕРОРИСТ!
показати весь коментар
23.08.2023 13:57 Відповісти
якщо ви натякаєте на росію то ви занадто сильно перефантазували.

не буде росія платити.

бо платить той, кого змушують платити.

наразі нема механізму змусити росію відшкодовувати Україні збитки бо Україна не буде наступати по території росії а все инше то просто фантазії.

ми навіть не можемо отримати заморожені активи на заході а що вже казати про контрибуції та репарації.

тому ваш европейський політичний доробок виглядає сумнівним.

кісінджере, перелогіньтеся.))
показати весь коментар
23.08.2023 14:06 Відповісти
Єврокомісії необхідно 5-7 років на розробку таких механізмів, що я і лобіюю, а не витрачаю час на дискусію позбавлені сенсу
показати весь коментар
23.08.2023 14:18 Відповісти
за 25 років назвіть проведену вами дискусію що мала сенс стосовно України.

може, ви просто не в той бік копаєте?))
показати весь коментар
23.08.2023 14:29 Відповісти
робота в комісіях з підготовки законопроектів від ліберальної-демократичної партії

зможете зрозуміти що це означає? як і те, що для українців важлива гідність,

а не наративи кремліботів, які навіть не в змозі оцінити якість свого електронного перекладу 😂
показати весь коментар
23.08.2023 15:15 Відповісти
і який законопроєкт ліберально-демократична партія щодо України підготувала?
показати весь коментар
23.08.2023 15:18 Відповісти
користуйтесь сайтом Єврокомісії та Європарламенту, а також вивчайте українську 😂😂
показати весь коментар
23.08.2023 15:37 Відповісти
Таких магазинів багато в Німеччині, дивно,але переважно продукція України, Польщі і країн Балтії. Робітники говорять німецькою, але це одиниці.
показати весь коментар
23.08.2023 11:56 Відповісти
на прикладі Нюрнберга скажу що це не так...продавці російськомовні, багато товарів саме з росії, навіть гречка(!). Горілка українська "Хортиця", а так і не скажу шо ще...хоча аналіз не робив, тай мережа може бути не одна
показати весь коментар
23.08.2023 11:58 Відповісти
У нашому магазині Рошен має привілеї, торти, печиво,цукерки. Гречка, вівсянка зі Львова, випічка Київ. До речі, це не таємниця,що продукція не їде з кацапії,а виробництво тут.
показати весь коментар
23.08.2023 12:07 Відповісти
Вареники, пельмені Львів, Польща.
показати весь коментар
23.08.2023 12:08 Відповісти
NRW ?
показати весь коментар
23.08.2023 12:10 Відповісти
це не так, в цих магазинах що в Італії, що в Словаччини, що на Кіпрі, повно російського товару, це російський магазин, те що вони продають там ще й товар український не робить його українським, вихідці з росії це і є росіяни
показати весь коментар
23.08.2023 16:14 Відповісти
показати весь коментар
23.08.2023 12:14 Відповісти
ага, як в рашку постачати чіпи та комплектуючі для виготовлення ракет, то можна і ніхто не копає, а як музичний фестиваль/концерт то накопали... Мені здається що поляки просто побоялись масовых зібрань, шоб не було провокацій з боку русні та поляків, які, доречі, нас недолюблюють а до русні більш лояльні, і не страшно ім шо прийдуть до них в країну з танками, вірять як і ми колись, шо не посміють....
показати весь коментар
23.08.2023 12:38 Відповісти
При чому тут поляки? Польська фірма знайшла кацапських спонсорів, проти цього виступили саме українці, і саме після відмови українських гуртів скасували фестиваль.
показати весь коментар
23.08.2023 13:09 Відповісти
кацапдонати будуть перенаправлені... раша-фашистам на фронт.... тому рішення поляків малозрозуміле...
показати весь коментар
23.08.2023 12:42 Відповісти
подяка активістці що розкопала.

в ідеялі, хотілося б ще прізвищ а то ховатися за словосполученням ОРГАНІЗАТОРИ ФЕСТИВАЛЮ може кожна падлюка.

а щодо мобілізації співунів та спортовців - семенченко пропонував колись призначити суму відмазки від фронту щоб гроші йшли не воєнкомам а на армію.

як на мене то тут два нюанси - є різниця між підприємцем та ахмєтовим, внесок щоб не служити повинен бути з урахуванням тієї різниці.

мінімальна планка суми внеску повинна починатися з цифри на яку можна взяти добровольця з-за кордону та екіпірувати його повністю.

до речі, в стародавній кореї таке було - хто не йшов в армію той міг замість себе виставити иншого за умови що він його повністю екіпірує.
показати весь коментар
23.08.2023 12:49 Відповісти
Радует что украинские музыканты уже стали частью Европы.
показати весь коментар
23.08.2023 13:26 Відповісти